Naam : Simona

Haarkleur/-lengte : Blond , blanke huidskleur

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank, 80CC-Cup

Nationaliteit/Taal : Tjechisch, Zeer goed Duits

Leeftijd : 26

Tatoeages/Piercings : nee/nee

Service : Gewoonweg prima

Bijzonderheden : Lieve meid, ze lachte me de hele dag in Palace lief toe, en kort soms even een praatje/kusje na onze daad.

Simona kwam me even begroeten toe ik the Palace aan het verkennen was. Ik heb haar toen even afgehouden, ze was niet echt aan het jagen, maar ik wilde eerste even de buurt verkennen.

Na enige tijd zag ik haar weer zitten op de bank, en ben ik een gesprek met haar begonnen. Ze is ooit als au-pair naar Duitsland gekomen, en blijven plakken. Het gesprek ging leuk, en ik kreeg steeds meer zin in deze mooie dame. Dus mijn meetlint erbij gepakt (let je op ACE2!!), en haar cupmaat even opgenomen, een mooie 80CC, en dat is voldoende. de dokterheeft ahar een beetje geholpen, maar het ziet er goed uit, en voelt ook allemaal prima.

Dus even een douche genomen (tja, cupmaten meten is zwaar werk, dus ik moest me even opfrissen!), en daarna naar de kamer, waar een heerlijk half uurtje volgde. Simona begreep op een geheel natuurlijke wijze het pijp ritme van Megaboob (pzc), en dat voelde dus hemels aan. Intussen lekker met haar poesje gespeeld, en ze werd goed nat. Dus zij daarna bovenop, en in een lekker tempo naar een hoogtepunt gereden. Prima dus. Intussem goed van haar looks genoten, en haar borsten heerlijk wast mogen houden. Nog even kort nagepraat (we hadden het half uur aL bijna volgemaakt met actie.)

Kortom, een lieve, fijne meid, met een hoge arbeidsmoraal, doet alles om het je naar de zin te maken. Voor mij in ieder geval zeer geslaagd.
Herhalingsgevaar: zeker weten!