Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 41 van 41
  1. #26
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ze is terug uit een lange vakantieperiode in Thailand en ziet prachtig bruin. Mijn eerste sessie in Magnum, topsessie!!

    Joy --> Magnum (haar zus werkt daar trouwens ook maar aan de verkeerde kant van de bar) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #27
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch

    Joy, eindelijk teruggevonden. Ik was er niet naar op zoek, dat nu ook weer niet. Ik merk zelfs dat ik wat gemist heb op het forum want blijkbaar is ze in november vorig jaar nog gesignaleerd. Ze werkt nu dus in Magnum en werken is misschien nog niet zo gek benoemd.

    Ik zat in de buitensauna in het ex-Atriumgedeelte. Ineens zag ik in de verte een schim lopen. Best een hele mooie verschijning leek me. In elk geval vond ik het de moeite om mij te verzetten in de sauna. Ik gokte er op dat ze weer terug zou lopen na een poosje. Ze liep namelijk van ex-Harem naar de bar van ex-Atrium (met al die ex-en). Omdat het in de vroege namiddag nog niet zo druk was (en zeker al niet naar waar ze liep), gokte ik daar dus op. Ik ging zo in de sauna zitten dat ik haar op haar terugweg beter zou kunnen bekijken. Het toeval wou dat zij ook juist in mijn richting keek en heel enthousiast naar mij zwaaide. Ik herkende haar meteen maar kon mijn ogen eigenlijk niet geloven. Ik wist toen al dat ik zeker snel seks zou hebben vandaag.

    Even later (na mijn saunaronde, want ook zij krijgt mij niet vervroegd uit de sauna) kwam ik ze tegen maar liep ze arm in arm met een andere beer. Nog wat knipoogjes naar mekaar, meer niet.

    En ze bleef maar weg. Nog maar wat zweten dan. Dit keer in de sauna van ex-Harem. Vanuit die sauna heb je een vrij goed overzicht op de aanwezige dames. Na een tiental minuutjes zag ik Joy ineens plaatsnemen op een kruk aan de bar. Tijd om de saunabeurt af te ronden een koude douche te nemen en op haar af te stappen.

    Eerst aan de bar mekaar innig omhelst. We waren blij dat we mekaar weerzagen. Nog wat te drinken besteld en dan heb ik voorgesteld om ergens een rustiger plekje op te zoeken. Daar had ze natuurlijk geen problemen mee. Ze bracht me naar een knus hoekje in de bar van ex-Atrium. Daar begonnen we vrij snel met intiemere zaken. Nog niet zo veel later sloot Joy de gordijnen en hadden we volledige privacy. De kaarsen brandden al.

    Van toen af aan volgde een halfuur van fun en seks.

    Net als vroeger in PSR (meer dan een jaar geleden als het geen twee jaar is inmiddels) heb ik enorm genoten van ons samenzijn. Ze gaat heerlijk mee in alle verwennerijen. De meest intieme sensuele houdingen en standjes gaat ze niet uit de weg. Ze tongzoent nog steeds veel en erg goed en ook het pijpen doet ze uitmuntend goed. Ze kan er wat van. Ook op het neukgedeelte kan ik niets aanmerken. Joy is lief, meegaand, leuk, mooi en houdt enorm van knuffelen, strelen en teasen. Ook van anale verwennerijen is ze niet vies (voor de liefhebbers).
    Toch moet ik een kanttekening maken bij het geheel. Ze is met de jaren professioneler geworden. Ze is nog steeds spontaan maar minder dan in de PSR-periode. Met spontaan bedoel ik dan dat ze in PSR de indruk wekte dat ze écht genoot. Misschien was dat ook wel zo. Nu krijg je de indruk dat ze jou wil doen laten geloven dat ze het best lekker vindt. In PSR kreunde ze niet fake. Nu doet ze dat wel. Geen geroep of hard gekreun van bijvoorbeeld het eerst likje dat je geeft aan haar clitoris maar na even bij het likken en neuken begint ze wel lichtjes te kreunen maar dus duidelijk fake. Een professioneel kantje dus dat opduikt bij haar, wat ze vroeger niet had. Ondanks dat kan ik ze nog altijd quoteren met een cijfer van 8,5/10, wat dus zeer goed is maar ja, een mens vergelijkt nu eenmaal.
    Het moet trouwens niet altijd zo zijn dat de dames ietwat glans verliezen met de jaren. Ik denkt bijvoorbeeld aan Emna. Zij was in haar beginperiode professioneler en gewiekster (om meer geld te verkrijgen) dan nu. Tja, een mens is een leven en evolueert.


    Houdt haar licht professionalisme in dat ik niet meer met haar op herhaling zal gaan? Nee, zeker niet. Joy is een aanwinst voor Magnum. Voorheen zag ik daar enkel mooie Thaise dames van de service en als masseuses .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 mei 2012),Alfijojo ( 8 mei 2012),Hoofdstuk2 ( 2 september 2012)

  4. #28
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    15 december 2015 @ 09:40
    Locatie
    Düsseldorf
    Berichten
    115
    Discussies
    17
    Thanks
    16
    Thanked
    242 in 71 posts

    Standaard

    .
    ........... Permanente Avancen aus sicherer Entfernung ihrerseits ohne aufdringlich zu werden und ein tolles wirklich super schönes aufgewecktes Lächeln und einem Stubser von Nicky - endlich zu ihr zu gehen - brachte unserem ersten Zimmer seinem wohlverdienten Lauf.


    Name: Joy
    Alter: 28
    Herkunft: Thailand
    Haare: schwarze
    Größe: 1,65m
    Konfektion: 36
    Augen: dunkel
    Körbchengröße: A-Cup
    Kommunikation: in deutsch
    Küssen: von der angenehmen Sorte, genießend und Zeit füllend. Schon im Stehen vor dem herrichten der Liegewiese. Runter gewandert und stufenlos ins
    Fo: übergegangen und wieder nach oben gewandert. Jetzt mental im Zimmer angekommen und uns aufs Bett herrichten beschränkt. 5 Sek. später auf die Liegefläche thai-like in Betstellung befindlichen Händen und abgesenktem Kopf eingeladen worden das Laken zu teilen und noch mal von vorne das Programm gestartet und – alles inklusive wie DT u.s.w. mit Übergang ins
    Sliden: wobei die Scharmstoppel (Steg) sehr störten. Aber was steckt man nicht alles weg für so eine Erfahrung.
    Gf6: jow, beim Vorspiel schon, dann beim eigentlichem Akt immer mehr linearer
    Gv: Reiten gut, Missio gut, Doggie auch ohne Makel aber ich hatte schnell den Eindruck das sie aus Erfahrung ein baldiges Ende in anbetracht der Zeitstellung erwartet hatte.
    Sie war jetzt etwas überrascht über die Auswirkung der kleinen Helfer als sie nach über 20 Minütiger Strafarbeit meinerseits mir die Luft ausging aber nicht Ihm. Sie wollte es nicht war haben - so was habe sie noch nie gesehen - schlaff ja o.k. aber sooo. Weiter geblasen mit Hilfe von Massageoel in den sieben Himmel entschwunden. Das zwischenzeitlich triefend nasse zum Turban gewickelte Handtuch vom Kopf genommen und eine Art Saunaaufguss zelebriert.
    Sound: (-einlage bzw. -untermalung) jetzt wird es schwierig, die Sache muss doch noch nen Haken haben, die Schallwellen passten nicht so recht zur Mimik. Sehr schwankende Empfindungen auf meiner Seite aber abwinken - beim nächsten Mal höre und vor allem sehe ich genauer hin
    Service: sehr gut - wie erhofft
    Illusion: 0 % sehr authentisch
    Wiederholung: was für eine Frage + (ein extra + für die Nachsorge)

    Hoffnung: das ich ihr die "Schatzis" aus dem Hirn gefickt habe - mußte ich ihr im Nachherein noch stecken wonach sie sich noch ewig an der Theke um Wiedergutmachung bemühte mit einer einzigartigen Nachbehandlung.

    Eine Frau mit einem bildhübschen Gesicht und eine extrem positiven Ausstrahlung. Arbeitete zwei Jahre ab und an im Penthouse/Harem und ist die jüngere Schwester von Maja (Theke)
    .

  5. Onderstaande 3 leden hebben Heilenhaus bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 augustus 2012),Badslippers (26 augustus 2012),Hoofdstuk2 ( 2 september 2012)

  6. #29
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard Open your heart

    "And so you stand here with the years ahead... Potentially calling
    With open heart or with a spirit dead... You walk on

    Lies the reason, faith or treason, playing a part
    End concealing, try revealing, open your heart
    Dare to feel. Take the chance, make the deal"


    geknipt uit mn bericht

    Eenmaal weer beneden bleek er in de bar toch volk aanwezig te zijn, een handvol beren en vier Aziatische dames op een rijtje, plus de twee thekedames. Ik versta geen woord Thai maar het gekwetter klinkt altijd erg grappig om te volgen. De dichtsbijzijnde dame draait zich plots om, kijkt me lachend aan. Piep Piep, de databank geeft een alarmsignaal als het synthesizertje uit Open your Heart Een bekend gezicht, en na een paar angstige seconden weet ik een naam aan het gezicht te koppelen: Joy, ex-PSR. Ik blijf een tijdje met haar kletsen en kom erachter dat de andere twee dames Wanni en Nicky zijn. Wanni is trouwens wel erg Pistol Pete waardig, die is zo slank dat ze bijna wegwaait. Je zult alleen wel een expert in gebarentaal moeten zijn, want Duits en Engelse talenkennis zijn nog in de opbouwfase. Dat zit bij Joy wel snor, al komt dat er nu niet zo uit omdat ik mn tong inmiddels in die van haar heb verstrikt De rest begint commentaar te geven en na wat heen en weer geroep gaan we maar een kamer opzoeken.

    Joy blijkt nog niets van haar servicepakket op te hebben gegeven en heeft me al snel opnieuw in een pittig tongduel verstrikt. Ook haar bloasmeziek laat de temperatuur snel stijgen, maar ik kan een beetje remmen. Philip Oakey probeert met zijn emo-kapsel en emo-danseresjes wat af te leiden, maar het alarm-synthesizertje klinkt opnieuw als Joy in cowgirl zichzelf klaar probeert te rijden. Inmiddels kan deze racebeer de knal-momenten wel aan voelen komen en stuurt aan op de favoriete afsluiting in doggy. Joy knijpt stiekem mee en na een ruim halfuurtje is de eerste plof van de avond een feit. We kletsen nog wat, rekenen een half uur plus tip af en ik ga douchen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  7. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (13 september 2012)

  8. #30
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard 6relax

    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 september 2012 om 22:52

  9. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    Thaimodelle is een privé naast Magnum.
    Volgens mij gewoon in Magnum opgenomen, ik ken in ieder geval geen prive naast Magnum.
    Voor de duidelijkheid Joy werkt dus in Magnum (= voormalig Harem+Atrium+Penthouse).
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #32
    Geregistreerd
    19 april 2011
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 14:44
    Locatie
    Zuid Amerika
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    112
    Thanked
    39 in 13 posts

    Standaard

    Ongelooflijk lekkere ongedwongen tijdloze sex waarbij zowel pre- als after sales perfect in elkaar overgaan. Deze ervaring die ik mag bijschrijven zal me weer en jaar moeten zoethouden in Zuid-Amerika. Joy is gewoon een fantastische vrouw die je een gevoel van GFE geeft waarbij echt alles mogelijk is. Kortom lees alle ervaringen van Ijsberen hierboven en niets negatiefs duikt op. Echt een reden om Magnum te bezoeken. Na 2 keer eerder in GT te zijn geweest kan ik alleen maar zeggen dat het in Magnum zelfs beter is. Meer rust geen wachtijden en veel meer aandacht voor de klant. Joy heeft dat alleen maar benadrukt. En dankzij dit uitstekende forum heb ik het genoegen gehad haar te mogen ontmoeten.

    Even voor de duidelijkheid ze zal in Januari 2 maanden naar Thailand gaan voor een vakantie.
    Joy Bedankt voor de SUPER momenten.

  11. Onderstaande 4 leden hebben hugging_pall bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 september 2012),foefel (24 september 2012),palimo (25 september 2012),seksenfun (25 september 2012)

  12. #33
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard Joy (Thaise)

    Joy (Thaise)
    Leeftijd : 39 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen
    Extra info :





  13. Onderstaande 3 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    hugging_pall (15 april 2016),Manureva (13 april 2016),Nedlovefkk (13 april 2016)

  14. #34
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Joy is een mooie en heel aardige Thaise vrouw. Ik schatte haar, en ik ben er meestal wel goed in, op ongeveer 23 jaar. Tot mijn grote verbazing vertelde ze me dat ze 39 jaar is. 39!! Ongelooflijk, ze ziet er heel jong uit. Joy is superslank, heeft schattige tietjes (een leuke a-cup), een prachtig kontje, is een geweldige teaser op de bank en een hele goede, bijna deep throat pijpster. Na het pijpen heb ik haar heerlijk geneukt met een lekkere langzame doggy, ik genoot van haar billen, van dat draaiende kleine kontje voor me. Haar cowgirl was eveneens heel goed, vol overgave wipte ze heen en weer. Een langzame, afwisselende missio volgde, ik kon er geen genoeg van krijgen. Alleen al voor Joy zou ik weer terug willen naar PSR.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 april 2016),Manureva (13 april 2016),yylover (12 april 2016)

  16. #35
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Denk dat ze al eerder hier besproken is.
    Oa door mij.

    Befbeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  17. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 april 2016)

  18. #36
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Denk dat ze al eerder hier besproken is.
    Oa door mij.

    Befbeer

    Ik had alle zeven pagina's 'Algemeen' van PSR bekeken maar ik had nergens een paspoortje van Joy gevonden, Befbeer. Wellicht werkt Joy ook in een andere club of heeft ze vroeger in een andere club gewerkt? Als dat zo is dan lijkt het zinvol die pagina's samen te voegen.

  19. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 april 2016)

  20. #37
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Klopt onder PSR staat geen Joy, wellicht deze dame die onder Magnum staat maar ook in PSR heeft gewerkt.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...&highlight=Joy
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #38
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Last Online
    22 maart 2024 @ 14:32
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 5 posts

    Standaard

    Er werkt ook een Joy bij living room. Zijn zij dezelfde persoon ?



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  22. Onderstaande leden hebben bigguyping bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 april 2016)

  23. #39
    Geregistreerd
    30 januari 2009
    Last Online
    3 februari 2023 @ 14:29
    Berichten
    59
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Hi no, Joy from Living Room is definetly another lady. But good service too.

  24. #40
    Geregistreerd
    30 januari 2009
    Last Online
    3 februari 2023 @ 14:29
    Berichten
    59
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Yes, she worked in Magnum before PSR. And also she is known as Joys there and in PSR. But she works in PSR only these times.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Schreck bedankt voor deze bijdrage:

    hugging_pall (30 december 2016),Manureva (15 april 2016)

  26. #41
    Geregistreerd
    19 april 2011
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 14:44
    Locatie
    Zuid Amerika
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    112
    Thanked
    39 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schreck Bekijk bericht
    Yes, she worked in Magnum before PSR. And also she is known as Joys there and in PSR. But she works in PSR only these times.
    Is she still working in PSR? I could not find her in Magnum anymore...Maybe over there she is working under the name Cat every now and then...
    -----------------------------------------------------------------------------
    Never wait until tomorrow to hug someone you could hug today,
    because when you give one, you get one right back your way.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.

Living Room 468*60