Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 131
  1. #101
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:15
    Berichten
    9.290
    Discussies
    176
    Thanks
    2.935
    Thanked
    4.120 in 2.261 posts

    Standaard GT is geen ding

    Tja... Wat kan ik er van zeggen...
    Aa de ene kant is het echt niets voor mij, maar het is aan de andere kant iets waar ik op bepaalde momenten juist weer wel de lol en het plezier van in kan zien. En als het mooi tuinweer is helemaal...Zo ff de regenmete checken... 9,6mm in de laatste 24 uur.. Niet slecht, net gazonnetje geverticuteerd
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  2. #102
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    En zo zal uiteindelijk iedereen zijn plekje onder de zon wel vinden. Mijn plekje zal niet de GT zijn. Maar blijkbaar mag je op dit forum geen kritiek hebben op de GT of je wordt langs verschillende kanten aangevallen. Goed om te weten dat sponsoring helpt, ook op ijsberenforums.teuflisch
    Wat een lulkoek!!

    Je moet eerst geloofwaardige recensies schrijven. :thefinger
    Ik vraag me af of je wel in GT bent geweest.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Ondertussen was de zaak, die al druk was toen ik aankwam, helemaal vol te lopen. Hebben die ijsberen nu echt niets anders te doen, moet er niet meer gewerkt worden, is het misschien een algemene n**kdag, moet iedereen naar deze club komen, enfin het werd mij veel te druk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Ondertussen was het zo druk, dat bigbromby er geen zin meer in had.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Ik heb zo'n 35 beren geteld en ik schat het aantal dames op een 20-tal. Het aanbod is dus goed maar niet "ruim".
    Lekker makkelijk om GT én het ijsberenforum af te kraken.
    Op deze manier zal jij je plekje onder de zon niet vinden op het ijsberenforum.

  3. #103
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    ik was gisteren in GT ben er van 12.30 u tot 16 u geweest maar er waren dus echt wel meer als 20 dames.. kijk als er 20 in de bar zitten dan zitten er nog zeker 6-8 bij de bios...en dan zijn er zeker nog een goed aantal op de kamer.. dus ik denk dat er toch tussen de 30-40 dames zijn geweest in de tijd dat ik er was.... okay om 12.30 nog niet ..maar tegen 16 u toch echt wel...

  4. #104
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard GT

    Ik was vorige week in VV in de ochtend en daar was het pas rustig....de helft van de meiden lag te slapen. Pas eind van de middag kwam er wat leven in de brouwerij. Ook het serviceniveau van de meiden aldaar is meer wisselvallig dan in GT (je kan altijd pech hebben natuurlijk).
    Ik ga het liefst naar GT omdat ik 's ochtends er om 11.00 ben. Er zijn tegen 12.00 al voldoende meiden om tot actie over te gaan. Op het moment dat het druk wordt (vanaf ca. 15.00) heb ik er meestal 3 of 4 rondes opzitten en taai ik af....
    Verder vindt ik bij GT het jagen en teasen leuker dan in andere clubs. Goede mix tussen "vaste waarden" (vreselijke uitdrukking) en "nieuwe aanwas"...
    Ik heb bij GT meer echt geile GFE ervaringen gehad dan bij andere clubs....dit naast een aantal teleurstellingen, maar dat ik all in the game....
    Ik zie al uit naar de zomer.....lekker buiten neuken !
    Nee prima zo. Iedereen kan de club kiezen die hij wil.

  5. #105
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    hier sluit ik me helemaal bij aan !

  6. #106
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marioamsterdam Bekijk bericht
    Ik ga het liefst naar GT omdat ik 's ochtends er om 11.00 ben. Er zijn tegen 12.00 al voldoende meiden om tot actie over te gaan. Op het moment dat het druk wordt (vanaf ca. 15.00) heb ik er meestal 3 of 4 rondes opzitten en taai ik af....
    Je lijkt mij wel. Ik ben er meestal rond 12.00 uur en vertrek net voor of na het eten. Doe dit al jaren zo en het bevalt mij prima.

  7. #107
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    ik was gisteren in GT ben er van 12.30 u tot 16 u geweest maar er waren dus echt wel meer als 20 dames.. kijk als er 20 in de bar zitten dan zitten er nog zeker 6-8 bij de bios...en dan zijn er zeker nog een goed aantal op de kamer.. dus ik denk dat er toch tussen de 30-40 dames zijn geweest in de tijd dat ik er was.... okay om 12.30 nog niet ..maar tegen 16 u toch echt wel...
    Wat moet je met 30-40 dames? Als er twee TA zijn dan is dat voor mij meer dan voldoende. Eventueel nog aangevuld met een onbekend hertje (ja je moet eens wat uitproberen zo nu en dan).

  8. #108
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Even een technische vraag: wat is het prijsbeleid als twee beren met 1 meisje sleutelen? Ik wilde dit vorige week doen maar dat wilde de dame in kwestie niet. Dit nadat we over de prijs onderhandelden...

  9. #109
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Zijn er ook dames die in zijn voor een gang bang? Graag naam en rugnummers...

  10. #110
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marioamsterdam Bekijk bericht
    Even een technische vraag: wat is het prijsbeleid als twee beren met 1 meisje sleutelen? Ik wilde dit vorige week doen maar dat wilde de dame in kwestie niet. Dit nadat we over de prijs onderhandelden...
    Heb hier geen ervaring mee, maar ben wel eens met 4 op de kamer geweest (2 'koppels') ALs beide heren dan met met beide dames aan de slag gaan dan betaal je gewoon de dubbele prijs.

    Als je dus met 2 beren en één hertje naar de kamer gaat zal je minstens het dubbele betalen (als het meisje dit al wil doen). Allicht zal er nog wel een 'toeslag' gevraagd worden naar analogie van een trio met 2 dames en 1 heer. Daar geldt ook de regel dat je dubbel betaald mààr als de dames ook met elkaar aan de slag gaan (lesbsich trio) betaal je ook algauw 50EU extra.

    Goed onderhandelen en duidelijke afspraken maken lijken mij hier zeker aangewezen.

    :wink:
    TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

  11. #111
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marioamsterdam Bekijk bericht
    Even een technische vraag: wat is het prijsbeleid als twee beren met 1 meisje sleutelen? Ik wilde dit vorige week doen maar dat wilde de dame in kwestie niet. Dit nadat we over de prijs onderhandelden...
    Per beertje wordt betaald. De dame is tenslotte dubbel bezig, dus vangt ze 2x.

    Niet veel dames doen dit zomaar, denk ik, tenzij ze de beertjes al kent van eerdere bezoekjes.

    Dus als je 1 uur gaat en beiden eindigen met FT, vangt de dame 200 EUR.

    Misschien wilde die dame niet OMDAT je over de prijs onderhandelde?
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  12. #112
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Zou ook kunnen....dan blijf ik wel serieel monogaam...met meer neuk rendement op investering...

  13. #113
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Last Online
    7 mei 2024 @ 13:08
    Locatie
    109 km von der herzdame entfernt
    Berichten
    202
    Discussies
    13
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    mittwoch, 25.03.2009

    heren beren ,

    heute ab 12 uhr im gt gewesen,

    mein :littleang

    das wetter :angryfire

    die stimmung :D

    das essen ...... nicht gesehen

    mehr als ein grund um am samstag wieder diesen tempel aufzusuchen ............:green_smi:D

    groets ozzy1:wink::wink:
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

    The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

    Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

  14. #114
    Geregistreerd
    25 maart 2007
    Last Online
    5 maart 2011 @ 14:13
    Locatie
    republiek limburg
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Wat een lulkoek!!

    Je moet eerst geloofwaardige recensies schrijven. :thefinger
    Ik vraag me af of je wel in GT bent geweest.


    Lekker makkelijk om GT én het ijsberenforum af te kraken.
    Op deze manier zal jij je plekje onder de zon niet vinden op het ijsberenforum.
    Ik heb blijkbaar nog al wat reactie uitgelokt bij de fervente GT-aanhangers. Maar voor de duidelijkheid, ik ben in de GT geweest, aangekomen om 11h30 en vertrokken om ongeveer 14h45.
    Als ik iets wil afkraken dan doe ik dat goed en degelijk, ook mensen die niet tegen kritiek kunnen....
    De GT is na het lezen van al deze reacties nog een heel stuk gedaald in mijn oordeel, en zo ook is dit forum.
    Verdraagzaamheid is niet de sterkste zijde van de beren (zie ook andere discussies van andere beren)
    De groeten verder

  15. #115
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Last Online
    7 mei 2024 @ 13:08
    Locatie
    109 km von der herzdame entfernt
    Berichten
    202
    Discussies
    13
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Ik heb blijkbaar nog al wat reactie uitgelokt bij de fervente GT-aanhangers. Maar voor de duidelijkheid, ik ben in de GT geweest, aangekomen om 11h30 en vertrokken om ongeveer 14h45.
    Als ik iets wil afkraken dan doe ik dat goed en degelijk, ook mensen die niet tegen kritiek kunnen....
    De GT is na het lezen van al deze reacties nog een heel stuk gedaald in mijn oordeel, en zo ook is dit forum.
    Verdraagzaamheid is niet de sterkste zijde van de beren (zie ook andere discussies van andere beren)
    De groeten verder

    keep cool !!

    everybody can have his oppinion.
    some people prefer gt .... other people other clubs....
    everybody should go to the place where he feels fine.

    ozzy1:wink::wink:
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

    The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

    Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

  16. #116
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    151 in 23 posts

    Standaard

    Amen............welkom in het land der hebzucht en onverdraagzaamheid.

    Doe toch allemaal niet zo moeilijk......als iemand nu een slechte ervaring heeft over gt....so be it !

    De fan van GT voelt zich aangevallen, want je kunt mijn "tent is top" toch niet afkraken, en de negatieve beer voelt zich persoonlijk aangevallen....

    Inderdaad verdraagzaamheid is ver te zoeken.......wake up en ontwaak in de hedendaagse maatschappij, hoe jammer dat ook is.

    @big bromby, gewoon doorgaan met schrijven !, gt is jou tent niet dus op naar de volgende !

    Groet, Joop "simpele ziel"Slim
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  17. #117
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Een ietwat norse parkwachter wees me mijn plaatsje aan, het was al dringen (en nog niet eens middag). Tweede vaststelling, het eten is niet echt toppie...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Maar voor de duidelijkheid, ik ben in de GT geweest, aangekomen om 11h30 en vertrokken om ongeveer 14h45.
    Dit maakt uw verhaal wel helemaal ongeloofwaardig. Als je er om 11.30 aankomt, is de parking nog half leeg, zelfs op drukke weekenddagen. Ikzelf kom er meestal toe rond 14.30 en dan is het ook op weekenddagen nog vrij rustig. Dus van drukte dat het niet meer te doen is, geloof ik niks van. Dan moet je er eens zijn tussen 18.00 en 22.00 uur, dan is het pas echt druk.
    En wat het eten betreft, had je dan een half uur na openingstijd een vijfsterrenbuffet verwacht ????? Ik verwacht dan gewoon een ontbijtbuffet !

  18. #118
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    Ik was er om kwart voor een en er waren op de parkeerplaats binnen de poort van GT nog zat plaatsen. Het was ook binnen nog niet echt druk .. hoogstens 15 beren denk ik

  19. #119
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Na de gebruikelijke plichtplegingen, centjes, kastje, uniformpje, wasje, droogje, hapje en natje werd het tijd om de boel eens te verkennen. Mijn eerste vaststelling; het is eigenlijk toch wel klein (in vergelijking met YY bvb). Tweede vaststelling, het eten is niet echt toppie...
    Brrrrrrr al twee minpunten en ik was nog maar 10' binnen. Ik begon al spijt te krijgen van mijn beslissing, toen mijn ogen vielen op enkele schaars geklede maar goed gevormde schoonheden. OK dat is andere koek.
    Ik ben verre van objectief, maar ik heb net als Bromby wel eens ervaren dat het al vroeg druk kan zijn in GT (ik kan t weten....) Maar das eerder uitzondering dan regel. De drukte begint pas echt tegen een uur of drie, vier en na zessen was het vaak drama.... Als je dat vergelijkt met andere clubs is dat idd even schrikken.
    Wordt ook mede veroorzaakt door de accomodatie die in vergelijking met YY en de Villa een stuk minder ruim is.
    Eten was in mijn tijd idd niet om over naar huis te spreken (daarom at ik ook nooit), maar t zou verbeterd moeten zijn, maar das van horen zeggen.

    Snap eigenlijk niet waarom iedereen zo over Bromby's mening valt.... Aldus een subjectieve Toppie

  20. #120
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    Ja eigelijk maakt het allemaal nix uit.. De een vind GT te gek de ander vind het helemaal niets... ik vind bijv de villa geen hol aan maar anderen zweren weer bij de villa. Het is net wat je zoekt .. Ik vind bijv het aanbod belangrijker en de kwaliteit van de dames.. het relax verhaal en sauna verhaal is niet mijn ding... Voor het eten kom ik ook niet.. heb net als wat anderen meestal een kort bezoek... ben er dan meestal tegen 12 uur en dan tegen 4 uur ben ik weer weg met 2-3 kamerbezoeken ...

    T is ook maar goed dat er verschillende smaken zijn anders was de GT helemaal niet meer door ons te bezoeken... t is goed dat er verschillende clubs zijn voor ieder wat wils..

    Dus als bigbromby het niets vind no spang ! YY is voor hem dichterbij en hij vind die club leuker nou dat kan en mag wat mij betreft !

  21. #121
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Ik heb blijkbaar nog al wat reactie uitgelokt bij de fervente GT-aanhangers. Maar voor de duidelijkheid, ik ben in de GT geweest, aangekomen om 11h30 en vertrokken om ongeveer 14h45.
    Als ik iets wil afkraken dan doe ik dat goed en degelijk, ook mensen die niet tegen kritiek kunnen....
    De GT is na het lezen van al deze reacties nog een heel stuk gedaald in mijn oordeel, en zo ook is dit forum.
    Verdraagzaamheid is niet de sterkste zijde van de beren (zie ook andere discussies van andere beren)
    De groeten verder
    Ik kan best tegen kritiek, ik heb daar helemaal geen probleem mee. Maar je komt ongeloofwaardig over.
    Je bent al 2 jaar lid en je bent nu pas tot in GT geraakt?
    Het feit dat je GT afkraakt dat mag je best maar de zin "goed om te weten dat sponsoring helpt, ook op ijsberenforums" daar heb ik meer problemen mee. Jij bent meer actief op dat andere forum zeg je zelf in een post op IJBF. Dat is heel fijn voor je maar je vindt het wel nodig om even een sneer aan het IJBF te geven. Over verdraagzaamheid gesproken!
    En....... een relnicht hebben we hier al op IJBF.

  22. #122
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    15 mei 2024 @ 16:05
    Berichten
    41.920
    Discussies
    4597
    Thanks
    46
    Thanked
    14.725 in 8.658 posts

    Standaard

    bigbromby wil niet meer deelnemen aan dit forum.
    Ik zal voldoen aan dit verzoek maar zal het wel invullen op mijn eigen wijze.
    Ik heb namelijk geen zin om achteraf te horen te krijgen dat je geen kritiek zou mogen geven op bepaalde clubs.

    Met vriendelijke groeten,

    Willem2,administrator.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #123
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 07:22
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    bigbromby wil niet meer deelnemen aan dit forum.
    Ik zal voldoen aan dit verzoek maar zal het wel invullen op mijn eigen wijze.
    Ik heb namelijk geen zin om achteraf te horen te krijgen dat je geen kritiek zou mogen geven op bepaalde clubs.

    Met vriendelijke groeten,

    Willem2,administrator.
    Van mij mag er best kritiek worden geuit. Als het maar niet op GT is :D



    Ik vind mijzelf erg grappig :D

  24. #124
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    14 mei 2024 @ 21:43
    Berichten
    1.811
    Discussies
    73
    Thanks
    939
    Thanked
    1.777 in 446 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Per beertje wordt betaald. De dame is tenslotte dubbel bezig, dus vangt ze 2x.

    Niet veel dames doen dit zomaar, denk ik, tenzij ze de beertjes al kent van eerdere bezoekjes.

    Dus als je 1 uur gaat en beiden eindigen met FT, vangt de dame 200 EUR.

    Misschien wilde die dame niet OMDAT je over de prijs onderhandelde?
    En als 2 ijsberen met 2 dvp's op 1 kamer gaan en zij enkel met 1 dvp op die kamer plezier maken, moet je dan 1 keer of meer betalen?

    Gr.
    Cupido

  25. #125
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 12:09
    Berichten
    386
    Discussies
    14
    Thanks
    103
    Thanked
    268 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    En als 2 ijsberen met 2 dvp's op 1 kamer gaan en zij enkel met 1 dvp op die kamer plezier maken, moet je dan 1 keer of meer betalen?

    Gr.
    Cupido
    2 beren met 2 dvps op 1 kamer waarbij je ieder je tot 1 dame beperkt, is gewoon 2x50 euro voor het 1e half uur in totaal (elke beer betaalt zijn dame dus 50 euro, daarna 2x25 euro voor elk volgend half uur) . als je de dames wat beter kent, kan er meer, heb al eens zo'n quartet gehad, waarbij we af en toe plagend wat "uitruilde" en ook de dames samen lol hadden; ook toen was de vraagprijs 2 x 50 euro, maar hebben we uiteraard wat trinkgeld gegeven.

    Als je foute vrouwen treft (die je niet kent) dan kan dit natuurlijk ongewenst oplopen tot 2x(50+50+50)=300 voor het 1e half uur, dus pas op!

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.