Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Mel B vertelt over haar vibrator

    Met haar lichaam is duidelijk nog niets mis.Mel B hoeft niet onder te doen voor Jordan als het erop aankomt pikante details van haar seksleven prijs te geven. Vooral de 'pocket rocket' (voor de liefhebbers: een minivibrator die alle kracht in de top plaatst) valt daarbij duidelijk in de smaak.

    "Uit een studie is gebleken dat 75 procent van de vrouwen geen orgasme krijgt tijdens de seks. Ik mag er niet aan denken! Die uitslag verbaast me, want een goed seksleven is volgens mij essentieel in een relatie", orakelt de voormalige Spice Girl.

    "Zowel samen als apart"
    "Als ik die onbevredigde dames een raad mag geven: schaf een seksspeeltje aan. Ik gebruik de Pocket Rocket en die laat me nooit in de steek. Het leuke van die seksspeeltjes is dat je zowel apart als samen met je vriend van jetje kan geven. Stephen (Belafont; nvdr) en ik amuseren ons in ieder geval rot in bed. Het komt goed uit dat we allebei zeer hoge libido's hebben", aldus de zwarte zangeres.

    "Neem een badje"'Scary Spice' geeft tot slot ook nog wat tips om de perfecte sekssfeer te creëren. "Het belangrijkste is dat je je op je gemak voelt als je gaat vrijen. Ik neem daarom vaak eerst een badje en luister naar wat ontspannende muziek. Trek vervolgens leuke lingerie aan. Mijn kast hangt vol setjes die speciaal voor de slaapkamer bestemd zijn. Zorg er tot slot voor dat je niet kan afgeleid worden en ga ervoor!" Tante Kaat had het niet beter kunnen zeggen... (svm)

    http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...vibrator.dhtml
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. #2
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Vijfmaal seks per dag houdt Mel B in topvorm

    Mel B schrijft haar nieuwe superstrakke figuur toe aan een regime van "vijfmaal seks per dag". De voormalige Scary Spice heeft twee dochters en een stiefzoon en toont maar wat graag haar lijf, dat ze in topvorm houdt door een gestreng fitnessregime en activiteiten in de slaapkamer.

    Seksueel roofdier
    "Ik ben niet geobsedeerd door mijn lichaam. Met drie kinderen en een echtgenoot kan dat niet. Mijn man houdt van mijn spieren, maar hij heeft me de voorbije jaren ook in minder goede conditie gezien. Tijdens mijn laatste zwangerschap kwam ik bijna twintig kilo aan, maar hij heeft altijd van mijn lijf gehouden. Bovenop mijn fitnessoefeningen hebben we vijf keer per dag seks, misschien dank ik daaraan mijn strak figuur. Ik moet toegeven: met hem ben ik een seksueel roofdier".

    Sixpack zonder lipo
    Mel treedt momenteel op in de burlesque show 'Peep Show' in Las Vegas. Er werd recent gesuggereerd dat ze onder het mes van de plastisch chirurg ging, maar dat spreekt ze met klem tegen. "Ik heb nooit een liposuctie gehad en zal dat ook nooit doen. Je kan het zien als iemand een lipo heeft gehad, dat maakt de huid oneffen. Ik heb een sixpack zonder lipo".


    http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...-topvorm.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  3. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:57
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Raul kan je die dame vragen van welke planeet ze komt dan heb ik een exuus om met mijn ruimteschip daar naar toe te gaan.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60