Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 29 van 64 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 701 t/m 725 van 1594
  1. #701
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Vanochtend weer even voorbij gewipt, en er was weer voldoende te beleven.
    2 zeer leuke nieuwe dames.
    Mine was er niet, dus na mijn verplichte (wat 'n straf) nummer met Rianne kon ik weer eens een nieuwe dame uitproberen.
    De 1e is jong, gemiddelde lengte, zeer slank, lang donker haar - helaas was die voor langere tijd verdwenen, dus kan ik er verder niets over vertellen. Als ze er was geweest had ik haar als 2e genomen. Komt de volgende keer dan wel. Ze zat (gezicht naar de bar) links van Rianne.
    Op het bankje waar gewoonlijk Mine zit, zat nu een nieuwe dame; mooi slank, grote stevige vorsten, leuk koppie... En onder de tattoos. Ook op iedere bil zit een tattoo, op haar bovenbeen en net onder haar hals een grote kleurige. Die haal je er dus zo uit.
    (H)Elena heet ze, ZEER goede kusser, uit Roemenië, en ze zegt dat ze 18 is. Spreekt amper Engels en geen Duits. Leeftijd kan dus wel kloppen, want duidelijk weinig ervaring. Werkt goed mee (wel vrij passief, maar goed, wat wil je), 69 geen probleem, blijft heerlijk doorkussen - helemaal goed dus. Rianne haalt ze niet, maar Mine.... Wordt lastig.

    Voor de liefhebbers werkt er sinds een paar weken ook een negerin - jong, lief gezicht, mooi lichaam (stevige B-cup erop), slank, mooi lang gekruld zwart haar, prachtige glimlach en altijd lachend en vriendelijk. EN een enorme negerinnenkont! Daar houd ik dus niet van, anders zou ik haar zeker eens proberen. Wel mooi strak die kont, maar gewoon te groot voor mij. Maar zeker zijn er velen die hier volledig op losgaan.
    Het lijkt me de aardigste meid van de club, dus toch een beetje reclame voor haar maken hier...

  2. Onderstaande 5 leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (27 oktober 2017),hallodaarbenikweer (27 oktober 2017),Laatbloeier (27 oktober 2017),Mistralwind (28 oktober 2017),Wijze grijze (28 oktober 2017)

  3. #702
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:25
    Berichten
    751
    Discussies
    38
    Thanks
    1.782
    Thanked
    1.957 in 385 posts

    Standaard

    Als ik alleen maar zin heb om te vrijen en te neuken, en minder waarde hecht aan de welness, is Villa Venus onovertroffen. Een geile tent gevuld met willige naakte meiden. Sinds de nieuwe regelgeving in Duitsland zijn er ruim voorhanden condooms. Een jaar geleden moest je uitverkoren dame soms nog snel even naar beneden om een condoom te halen! Ik zie een alarmknop bij de bedden, ook Villa Venus heeft zich dus aangepast. Verder nog steeds een schaars verlichte, shabby tent, gelukkig nog wel met een loeihete sauna. Er wordt altijd open gedaan door een naakte meid.

    Ik zie vorige week donderdag zo'n tien á twaalf meiden. Ik herken de blonde, jonge absolute stoot Mine, de bijna even fraaie Diana, de oude Michaela met de big boobies, de mooie en verleidelijke Ina en nog een paar nieuwe dames. Opvallend bij Villa Venus is dat er regelmatig nieuwe, vaak ook aantrekkelijke jonge dames verschijnen. Dat was ook nu weer het geval. Dat gegeven gecombineerd met de aantrekkelijke prijs van € 30 voor 25 minuten leidde er toe dat ik besloot er minstens drie uit te proberen. Daarnaast wilde ik sowieso een kamer doen met servicekanon Michaela. Vier kamers in totaal dus. Ik deed dat in de wetenschap dat het neuken altijd wel prima lukt, maar het klaarkomen vaak wat lastiger gaat, meestal niet meer dan een of twee keer bij drie of vier kamers. Maar het aardige van zo´n budgettent als Venus is, dat als het even niet lukt bij de een, je snel door kunt gaan naar de ander. En plezier heb ik sowieso met al die meiden.

    Ik ben begonnen met de nieuwe Alice een mooie zwartharige meid, slank, lekkere b-borsten, mooie kont, nog maar 20 jaar. Ik vond haar zo opwindend dat ik, ondanks haar wat passieve gedrag, binnen tien minuten al was klaargekomen. Mijn volgende kamer ging naar mijn vaste dame Michaela, altijd een uitmuntende service. Ook nu weer. Mijn derde kamer ging naar Denisa, ook 20 jaar, een wat lijzige verschijning maar toch ook een mooie meid met lekkere tieten. Ze herinnerde me er tot mijn verrassing aan dat ik al eerder met haar samen was, ruim een jaar geleden, nu dus weer teruggekeerd naar Venus. Denisa voelt ook heel aangenaam aan, ze was een tikje overgevoelig hier en daar, maar dat mocht de pret toch niet drukken. Mijn vierde kamer, dit alles afgewisseld met saunabezoek en de krant, ging naar de Bulgaarse Monika, een aardige blondine, 24 jaar, wat slappe borsten maar toch wel lekker. Een hoop standjes tot volle tevredenheid met haar afgewerkt.

    Na vijf uur was ik in totaal € 150 kwijt voor entree, de sauna en, last but not least, drie mooie jonge vrouwen en een servicekanon. Wat een welbestede middag.

  4. Onderstaande 6 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (27 oktober 2017),foefel (31 oktober 2017),hallodaarbenikweer (27 oktober 2017),Mistralwind (28 oktober 2017),pcenter (27 oktober 2017),Wijze grijze (28 oktober 2017)

  5. #703
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    21 mei 2024 @ 23:00
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Vandaag even in de villa geweest. Na ontvangst om half 12 met 3 zoenen van Barbara geconcludeerd dat er toch wel aardig jong en strak spul is bijgekomen. Aangezien Nigeriaanse Anita/Alice de meest vrolijke en communicatieve dame was met haar begonnen. Leuke persoonlijkheid. Kamerwerk ruim voldoende. Daarna Roxanne, die links van Rianna zat LVG. Roemeense van 22jaar. Klein, slank strak, mooie borsten. Was haar derde dag en vriendin van Elena. Veel zoenen. Beetje muizensnoetje. Nog niet aan het vele neukwerk gewend, ddus beetje voorzichtig neuken, maar geen verkeerde kamer. Als laatste met kleine topentertainer Rianna. Goede wijn behoeft geen krans. Ga zeker terug om nog 3 nieuwe dames te proberen. Op zoek naar een echte hammerfrau als Mona destijds was. @ Lvg, jammer dat we elkaar niet hebben gesproken.

  6. Onderstaande 5 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (31 oktober 2017),Laatbloeier (28 oktober 2017),Mistralwind (28 oktober 2017),van lotje gekrikt (29 oktober 2017),Wijze grijze (28 oktober 2017)

  7. #704
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    @ Lvg, jammer dat we elkaar niet hebben gesproken.

    Ja, jammer! Ik was tot een uur of 12.30, dus we waren er wel even overlappend.
    Volgende week vrijdag misschien!

  8. Onderstaande leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (30 oktober 2017)

  9. #705
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    8 mei 2024 @ 10:31
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Villa Venus blijft een favoriet voor mij. Als ik dus in de buurt ben.... Dit keer niet veel tijd. Dus één kamergang. Dan moet je even goed opletten. Bij Afrikaanse dames ben ik altijd een beetje argwanend, toch wist Anit(r)a uit Nigeria zich voor me te winnen. Ze heeft een echte typisch Afrikaans lichaam maar vooral een betoverende lach en goed humeur. De gezelligheid startte meteen toen ik naast haar op de bank ging zitten en hield niet meer op. Na kussen en strelen (ook onder de handdoek) zelf maar om een kamergang gevraagd. Daar elkaar uitgebreid oraal verwend, wat zij wel waardeerde gelet op haar bewegingen en de rest. We have five minutes left, riep ze plots. Na ik denk zo'n 3 kwartier (inclusief presales) met te hebben gevreeën alsof het uw lief is, was dat voldoende voor een spetterend orgasme met Anit(r)a on top (op haar hurken, dus fantastisch uitzicht). Hopelijk blijft ze.

  10. Onderstaande 3 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (31 oktober 2017),Husky (30 oktober 2017),Laatbloeier (30 oktober 2017)

  11. #706
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    20 mei 2024 @ 16:18
    Berichten
    122
    Discussies
    4
    Thanks
    321
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Hallo wandelaars , ik heb met veel interesse alle verhalen over VV gelezen en heb het gevoel dat dit inderdaad een superclub is , alle dames splitternackt volgens mij , dus je als je typetje er is kan je nooit verkeerd kiezen.

    Zou wel de lineup willen weten , van hoe zijn de leeftijden en daarbij dan gewicht , lengte , tietjes.

    Wie kan mij helpen voordat ik binnenkort VV met een bezoek vereer.

  12. #707
    Geregistreerd
    8 februari 2011
    Last Online
    19 februari 2024 @ 15:14
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    91
    Thanked
    62 in 21 posts

    Standaard

    Na lang wikken en wegen over waar mijn 'comeback' te maken uiteindelijk gekozen om een naar een (voor mij) nieuwe club te gaan. Dus afgelopen donderdag een uurtje in de auto en om even na 10.00 gearriveerd.
    Na de gebruikelijke rituelen (betalen, uitkleden, douchen) eerst een kopje koffie en een peuk. Normaal kan ik op die manier een beetje de kat uit de boom kijken, maar hier zit iedereen op een bank en valt er niet zo veel te kijken. Na een tweede kopje koffie op het bankje naast Roxana gaan zitten (slank, mooie borsten, beetje muisachtig gezicht) en na wat gezoen op de bank naar boven. Redelijke sessie met pijpen, cowgirl en zoenen maar niets bijzonders.
    Na het afrekenen en douchen tijd om te herstellen op de bank. Werkelijk niets te doen hier. Af en toe een kopje koffie halen (strategisch zo ver mogelijk van de koffie gaan zitten) en een sigaretje roken (pluspunt voor de rokers, je mag gewoon binnen roken, minpunt voor de rokers: er is niet veel anders te doen dus je (of ik in ieder geval) rookt teveel).
    Uiteindelijk een tweede kamer gedaan met een meisje waarvan ik de naam niet weet (zat vooraan tegenover de koffie naast, ik denk, Selena). Wederom een middelmatige sessie waarna ik besloot om het voor gezien te houden.

    Op zich kan ik niets slechts zeggen over deze club, maar waar ik normaal een hele dag in een club als Babylon, ACA gold, of Heaven 7 kan doorbrengen (met evenveel kamergangen) lukt mij dat hier niet. Maar dat weet je pas zeker als je het probeert. Geen spijt van bezoek, maar niet waarschijnlijk dat een herhaling volgt.

  13. Onderstaande 9 leden hebben Grijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (13 november 2017),flatchestlover (13 november 2017),hallodaarbenikweer (13 november 2017),Johnsonxxx (13 november 2017),pcenter (13 november 2017),Smouse (13 november 2017),van lotje gekrikt (17 november 2017),Wentelt Eefje (13 november 2017),Wijze grijze (13 november 2017)

  14. #708
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    21 mei 2024 @ 23:00
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Klopt, naast koffie zit vrolijke 22jarige Roemeense Selena.

  15. #709
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:53
    Berichten
    224
    Discussies
    1
    Thanks
    155
    Thanked
    660 in 134 posts

    Standaard

    Blijft alleen jammer dat ze niet publiceren welke dames aan- of afwezig zijn, dan kan je kijken of jouw favo er is :-)

  16. #710
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    18 mei 2024 @ 19:58
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Is mona hier nog ooit aanwezig? Of is zij verhuist naar een andere club?

  17. #711
    Geregistreerd
    6 november 2016
    Last Online
    3 februari 2023 @ 11:00
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    78 in 31 posts

    Standaard

    Mona is in Venus niet meer welkom, lees maar ff wat berichten terug en in haar eigen draadje is ook het e.e.a. over geschreven.

  18. #712
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Wegens wat problemen met de gezondheid ben ik even een tijdje buiten het wandelcircuit beland. gelukkig gaat het weer beter en had ik van de week een klein gaatje in de agenda. Snel naar de Villa dan maar, daar heb je immers niet veel tijd nodig. Behalve te neuken is er werkelijk helemaal niets te doen.

    Gelukkig was Diana er weer en zij heeft het opgespaarde zaad er in twee keer uitgekregen (uurtje). De eerste keer ging wel heel snel want ik stond natuurlijk op klappen na zoveel tijd.

    Even bijkomen en toen gekozen voor een nieuw meisje, Elena uit Roemenië. Lekker lichaam met ik denk neptieten en nogal wat tattoos. Normaal heb ik het daar niet zo op, maar bij haar staat het wel. Zoenen was OK, pijpen moet ze nog leren en neuken was er een beetje tussenin. Maar voor een Anfangerin een heel behoorlijke kamer.

    Dat was het weer, ze zullen me ergens in Duitsland snel wel weerzien.

  19. Onderstaande 6 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (17 november 2017),phoenix (16 november 2017),Smouse (16 november 2017),van lotje gekrikt (17 november 2017),Wentelt Eefje (16 november 2017),Wijze grijze (16 november 2017)

  20. #713
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flatchestlover Bekijk bericht

    Zou wel de lineup willen weten , van hoe zijn de leeftijden en daarbij dan gewicht , lengte , tietjes.
    Line-up wisselt te snel om bij te houden.
    Momenteel zit Anna er; kleine a-tietjes (jouw ding dus - alleen ietsjes slap) en verder ongeveer het postuur van jouw schermafbeelding.
    22 jaar, halflang zwart haar, 1 piercing in de neus, 1 in de lip. Geen tattoos meen ik.
    Kussen matig, maar verder alles in orde, en een zeer lieve meid met een prachtig koppie.

    Ik was gisteren in VV en ben 2x met haar op de kamer gegaan, omdat de 1e keer zo goed was bevallen. Rianne was vrij, Mine is weg - dus het ging.
    Er was nog een andere nieuwe dame, ook erg mooi.
    Vrijwel alle dames hebben echter een behoorlijke bos hout voor de deur.
    Alleen Anna zat gisteren in de a-klasse.
    Wel echt een aanrader, pffff.... ik ben er nog moe van.

  21. Onderstaande 10 leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (22 november 2017),hallodaarbenikweer (17 november 2017),hara1d (19 november 2017),Laatbloeier (17 november 2017),Maedhros (17 november 2017),pcenter (17 november 2017),pertje (17 november 2017),phoenix (24 november 2017),Sjeufke (17 november 2017),Wijze grijze (17 november 2017)

  22. #714
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    18 mei 2024 @ 19:58
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Wie weet waar mona heen is gegaan?

    Verstuurd vanaf mijn SGP311 met Tapatalk

  23. #715
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Sint-Salarius is weer geweest, dus op naar de Villa om wat druk van de ketel te halen. Wat Van Lotje Gekrikt ook al aangeeft: veel nieuwe gezichten. Vier dames aanwezig die ik al eens eerder had gezien, nl. Denisa, Riane en twee van wie ik de naam niet weet. De rest was nieuw, maar zeker wel een paar leuke verschijningen gespot. Één daarvan was een dame met normaal postuur en blond haar tot op de schouders, ze stelde zich voor als Baby. Qua uiterlijk helemaal mijn type. Helaas viel het op de kamer toch een beetje tegen. Zoenen was matig en bij het neuken leek ze in te houden. Ze waarschuwde al dat ze wat nauw was van onderen, maar verder dan een normaal formaat pik kom ik echt niet. Desondanks was lekker doorstoten er niet bij. Omdat de druk behoorlijk hoog was, ben ik toch redelijk snel klaargekomen. Baby is ook te herkennen aan een grote moedervlek midden tussen haar schouderbladen.
    Na het douchen merkte ik dat ik nog wel voor een tweede ronde in was. Dus nog maar eens plaatsgenomen op een bankje en mijn ogen goed de kost gegeven. Nog even getwijfeld over Denisa, met wie ik het verleden een paar leuke kamers heb gemaakt. Maar uiteindelijk gekozen voor een iets vollere, donkerharige, Roemeense dame. De naam is me helaas ontschoten. Engels en Duits sprak ze niet. Wel Spaans, Italiaans en Roemeens, maar daar ben ik dan weer niet zo goed in. Communicatie was dus nauwelijks mogelijk. Maar ik was geil, dus had ook weinig behoefte aan een goed gesprek. De kamer was redelijk: zowel het pijpen als de sex was lekker, maar ook weer niet super. Al met al toch weer snel klaargekomen. En dat wil toch ook iets zeggen, want twee keer klaarkomen in een uur tijd lukt me niet meer zo vaak.
    Mijn zoektocht naar een waardige vervangster voor Dana en Mona gaat dus nog even door...

  24. Onderstaande 4 leden hebben Maedhros bedankt voor deze bijdrage:

    format_z (29 november 2017),hallodaarbenikweer (25 november 2017),pcenter (25 november 2017),phoenix (25 november 2017)

  25. #716
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Ik was een beetje op internet aan het zoeken en zag dat Dana tegenwoordig werkt in Villa Verena in Dortmund. Ze was wel erg afgevallen. Dus voor de liefhebbers. Is voor mij helaas wel een stuk verder rijden. Maar misschien toch maar eens een keer proberen.

  26. Onderstaande leden hebben gracia bedankt voor deze bijdrage:

    Maedhros ( 1 december 2017)

  27. #717
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Klopt en Elena en Ina beiden ook ex-Venus) werken daar nu ook. Die zijn trouwens niet echt afgevallen .....

  28. #718
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    21 mei 2024 @ 23:00
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Loredana is na een jaar afwezigheid sinds 3weken terug. Vanmorgen 15euro entree betaald ivm happy hour. Daarna liep ik tegen Loredana aan. Programma met alleen koffie, meer dan half uur kamer, koffie en weer half uurtje volgde. Ondanks dat ze inmiddels veel meer ervaring heeft opgedaan in vergelijking met haar eerste periode in Villa Venus bleef ze er net als ik van genieten. Ik zag overigens meer nieuwe slanke dames die ik een volgende keer zeker ga proberen.

  29. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    van lotje gekrikt ( 9 december 2017)

  30. #719
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Ik was er woensdag. Rianne vrij (denk ik, hoop dat ze niet ook vertrokken is), maar 3 nieuwe dames, alle drie slank - jong - en knap.
    1 Meisje is echt een plaatje, zit op de plek waar vroeger Marianne zat. Roxanna - Lang stijl donker haar en een prachtig figuurtje. Op de kamer wat minder. Had moeite met neuken, en hield haar benen gespannen zodat je er niet goed in kon. Ze heeft het pijpend afgemaakt, toen ik kwam haalde ze hem er wel uit. Geen FT dus. Maakt mij niets uit, ze heeft goed haar best gedaan om mij tot het 2e orgasme te brengen.
    De eerste had ik al met Anna - nieuwe favoriete - heb ik al eerder over geschreven.

    Volgende keer laat ik Roxanna waarschijnlijk maar schieten, en neem ik een van de twee andere nieuwe dames. 1 Ervan is ZEER slank (denk dat ze Beatrice heet), werd ook goed geboekt. De andere nieuwe dame eigenlijk vrijwel een kopie alleen leek ze me op het eerste gezicht net een paar jaartjes ouder en wellicht 5 kilo meer - het mag allemaal geen naam hebben.

    De carrousel blijft er in ieder geval volop draaien. zo'n 18-22 jaar geleden was er klaarblijkelijk een geboorte-explosie in Roemenië.

  31. Onderstaande leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 9 december 2017)

  32. #720
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    21 mei 2024 @ 23:00
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Rianna was vrijdag gewoon actief. Andere slanke niet te versmaden dame misschien Patricia?

  33. #721
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Zou kunnen. Naam niet gehoord, maar er waren er 3 nieuwe, waarvan 1 Roxanna, 1 Beatrice, dus die 3e zal dan Patricia geweest zijn.

  34. #722
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    20 mei 2024 @ 16:18
    Berichten
    122
    Discussies
    4
    Thanks
    321
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    zitten er flat chested bij ?

  35. #723
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Patricia is redelijk flatchested. En Anna ook.

    Ik was deze week nog even in VVD en Anna laten schieten om Patricia eens uit te proberen.
    Rianna was er weer, dus de eerste ronde was bezet.
    Patricia heeft een mooi slank en zeer strak figuur. Een wat minder mooi gezicht, maar een erg strakke buik en kleine tietjes dus.
    Lijkt me ergens tussen de 25-30 te zitten.
    Op de kamer volkomen ADHD, we begonnen met pijpen, toen 69, toen kwam ze op me zitten, toen zij bovenop maar omgekeerd, vervolgens hondjes, en zij plat op haar buik.... en dat alles in 10-15 minuten tijd. Daarna missonaris afgemaakt. Ondertussen lult ze je constant de oren van je kop (dus maar regelmatig m'n tong erin gestoken voor m'n rust).
    Uitstekende service al met al, meer porno als GFE (duidelijk), dus iets te wild voor mij.
    Hele kamergang -ondanks de vele posities die geen van allen lang duurde, ik liet haar het initiatief maar had het iedere positie kunnen rekken als ik gewild had- ruim binnen de 25 minuten afgesloten.
    Deze dame zal wel snel populair worden vermoed ik zo.
    Ik houd het zelf liever bij Anna.

  36. Onderstaande 3 leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (15 december 2017),hallodaarbenikweer (14 december 2017),Zultbroek81 (23 december 2017)

  37. #724
    Geregistreerd
    6 november 2016
    Last Online
    3 februari 2023 @ 11:00
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    78 in 31 posts

    Standaard

    Dit is de Patricia van Freude39... voormalig turnster... heeft een six pack en is écht goed gespierd..tilt mannen van 80kg mét gemak op. Haar kamer schijnt volgens een vast programma te gaan én in Freude39 was het vooral heel veel porno..met hand stand en flik flak en zelf klaar vingeren/squirten...het moet een hele belevenis zijn om een keertje meegemaakt te hebben als het je type is...

  38. Onderstaande leden hebben michel30dehoop bedankt voor deze bijdrage:

    van lotje gekrikt (17 december 2017)

  39. #725
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michel30dehoop Bekijk bericht
    Dit is de Patricia van Freude39... voormalig turnster... heeft een six pack en is écht goed gespierd..tilt mannen van 80kg mét gemak op. Haar kamer schijnt volgens een vast programma te gaan én in Freude39 was het vooral heel veel porno..met hand stand en flik flak en zelf klaar vingeren/squirten...het moet een hele belevenis zijn om een keertje meegemaakt te hebben als het je type is...
    Oh ja klopt, die handstand was ik nog vergeten, daar begon ze mee.
    Ik stond dus op het bed, kwam ze handstand tegenover me staan, en kon ik zo haar poesje likken.

 

 
Pagina 29 van 64 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

  Freude 468*60