Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 69
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Marina (Russische, B/C-Cup)

    Naam : Marina

    Haarkleur/-lengte : blond

    Lengte dame : 1.75cm

    Postuur/Cupmaat : Normaal,slank B/C-Cup

    Nationaliteit/Taal : Russische

    Leeftijd : 23

    Tatoeages/Piercings :-

    Service : Goed, zoenen,aftrekken, beffen,neuken, FT

    Bijzonderheden : Laatst gezien op 11-9-2005 en nu op vakantie voor een paar weken

    ----------------------------------------
    Marina D-Cup en C-Cup zijn te onderscheiden door de haren en het litteken:
    Marina C Cup heeft veel langere en lichtere haren
    Marina C Cup heeft een litteken van ongeveer 10 cm op achterkant van haar linker bovenarm

    ----------------------------------------
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Ausrufezeichen Marina2?

    Willem2 bedoel je met deze Marina de Marina die vroeger Marina2 werd genoemd? Ik twijfel omdat er een B/C cup staat en dat is toch echt wel een beetje meer.
    Marina2 die heb ik dus afgelopen donderdag gezien.

    Jack42

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Marina 3

    Nee dit is niet de Marina 2 van vroeger.
    Dit is een Nieuw meisje uit Rusland met heel lang blond haar tot op haar heerlijke kontje.
    En wat voor een kontje prachtig rond met super mooie lange benen er onder.
    Ik ben met haar meerdere malen meegeweest,wat ik jammer vond is dat als ik haar aansprak boven voor naar de kamer te gaan, Ze meteen zij in Engels
    Engels spreken please.
    Maar dat sprak ze zelf ook niet dus een beetje kletsen kon niet,dan maar werken.
    Nou en dat ze kon zij.
    Als de deur dicht ging begon ze meteen met pijpen voor dat je het bed had aangeraakt.
    Nou en dat met zo,n mooi smoeltje om je pik dat doet wel iets.
    Ook het beffen daar lag ze ook te genieten maar probeerde wel in te houden.
    Maar aan haar krampen in haar bekkenstreek en het vochtig worden dacht ik
    Ja weer gewonnen.:D

    Op het laatst met haar mooie kontje omhoog op haar knieen strelend over haar rug met haar lange haren,met tussen haar benen onderdoor strelend aan mijn ballen kwam ik dan heerlijk klaar.

    Lusto (zit nog te genieten als ik dit schrijf)

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard MARINA 3

    Marina 3 is terug uit Moskou;
    Sinds maandag middag,ben vandaag woensdag weer ouderwets met haar meegeweest en het was weer super met deze kanjer.
    Haar duits is nog steeds 0 en haar Engels is ook nog maar 3 woorden,maar zonder praten heerlijk op de kamer.
    Ze blijft tot de kerst en daar maak ik dus ruim gebruik van.
    Ook andere ijsberen vanavond hebben mijn advies opgevolg en ook zij waren onder de indruk.
    Het was weer een echte ijsberenavond en ik heb de Roemeense maar even met rust gelaten.:D

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zaterdag 17/12/05

    Haarkleur/-lengte : Blond/lang
    Lengte dame : 1.75
    Postuur/Cupmaat : Slank/C
    Nationaliteit/Taal : Russisch/beetje Engels
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service : Zeer goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT
    Voordelen : Hele mooie meid
    Nadelen : Niet bemerkt
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 100,-
    Extra’s bij het bezoek : FT

    HM had Marina al enkele keren gezien in PHG, na haar terugkeer. Mooi toetje, lang blond haar, heerlijk lichaam, volle natuurborsten, lange benen; 'n droom van 'n meisje. In de bar heeft ze echter 'n wat koele uitstraling en haar beperkte Engels biedt ook al geen soelaas. Insidertips overtuigden HM echter wel, dus op naar de kamer.

    HM herkent veel van Lusto's recensie; op de kamer gaan alle remmen los bij Marina. Haar service is net zo goed als ze mooi is; uitstekend dus. Kan er 'n lang verhaal van maken, doe dat niet; HM vindt Marina 'n topper. Die andere Marina is dat ook al; zou het in de naam en land van herkomst zitten ?
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Marina geen kerst

    Marina gaat geen kerst vieren in Rusland,zij heeft besloten door te werken met een aantal vriendinnen van haar uit Rusland.
    De kerst viert ze samen met hun in PHG en in hun appartament.
    Ze was gisteren weer super voor me .

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Marina (3?)

    Welke Marina het ook mag zijn. Diegene welke op dit moment in PHG rond huppelt is een TA.
    Vorige week woensdag op aanraden van Lusto en NKG met haar geweest. Afgelopen woensdag ben ik niet aan haar toegekomen. Wilde wel, maar Julliet was ook wel een uitdaging.

    Deze Marina komt binnenkort zeker weer aan de beurt.

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    De Marina waarover Lusto en ik het hebben is makkelijk herkenbaar. Ze heeft namelijk een litteken van ongeveer 10 cm op achterkant van haar linker bovenarm..

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Marina 3 niet naar huis met de kerst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    De Marina waarover Lusto en ik het hebben is makkelijk herkenbaar. Ze heeft namelijk een litteken van ongeveer 10 cm op achterkant van haar linker bovenarm..
    Dat litteken is het enige op haar lichaam wat ik nog niet gezien heb,dit is een plaats die ik bijna nooit tegenkom.
    Alle andere spleten,openingen,oneffenheden en bobbels kan ik van haar wel beschrijven.
    Maar ze is wel degene die Sonny omschrijft Marina 3.
    Het was jammer dat ik zo vroeg moest gaan deze avond,maar het bleek wel nodig te zijn.
    Heb je advies opgevolgd Sonny
    Groeten Lusto

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Dat litteken is het enige op haar lichaam wat ik nog niet gezien heb,dit is een plaats die ik bijna nooit tegenkom.
    Alle andere spleten,openingen,oneffenheden en bobbels kan ik van haar wel beschrijven.
    Maar ze is wel degene die Sonny omschrijft Marina 3.
    Dat litteken was me wel direct opgevallen, best wel een flinke, niet lelijk of zo, maar toch heel kenmerkend. Je ziet hem ook makkelijk wanneer ze rondloopt.

    BR, Sonny

  11. #11
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Dat litteken was me wel direct opgevallen, best wel een flinke, niet lelijk of zo, maar toch heel kenmerkend. Je ziet hem ook makkelijk wanneer ze rondloopt.

    BR, Sonny
    Zal ik maar weer eens eerst er omheen gaan wandelen,voor dat we de sleutel halen.:D
    tot woensdag.

  12. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch PHG 25.12.05

    Dank zij HollandMale me laten overtuigen van de kwaliteiten van dit lieve, maar in de bar koele meisje. Eenmaal op de kamer laat ze, behalve haar kleren, ook haar remmen los en gaat ze enthousiast, maar met gevoel je dat geven wat je wil. In mijn geval oraal wederzijds plezier, gevolgd door een lekkere neukbeurt in cowgirl, vergezeld van gepassioneerd gezoen. Dat duurde niet lang, maar was wel heel heftig!

    Ze heeft een prachtig figuur, met volgens mij toch echt C cups, lekkere lange benen, een prachtig kontje en fraai lang haar dat een lief gezichtje omlijst. Kortom: prima!

    Enig minpunt: de taal. 3 woorden Duits, 5 woorden Engels, en verder Russisch.

    Later in de bar is ze opeens een stuk vriendelijker, lacht ze je toe, en kan er ook wel een knuffel af. Lekker ding!

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Marina 3

    Ja gisteren weer lekker met haar meegeweest en natuurlijk weer langs de plinten gegaan :D
    Maar ook nog via het plafond weer terug naar de muur.
    Begrijpen jullie het dan nog ?
    Dus heerlijk diverse standjes doorgenomen met een bef oefening die op de Olypische spelen met goud zou worden bekroond.
    Ook het pijpwerk was super van haar dat bij het terug zuigen mijn tenen begonnen te krullen.
    Nou volgende week woensdag wat olie mee nemen en dan op het vuur gooien.
    Ja Sonny het was een goede afsluiting van 2005 (en litteken eindelijk gezien)
    Lusto(er wel pap van)

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    [QUOTE]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Ja gisteren weer lekker met haar meegeweest en natuurlijk weer langs de plinten gegaan

    In het nieuwe jaar maar een hamer met stalen spijkers meenemen.....

    Enjoy it dude

  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard re:

    Hou er wel rekening mee dat ze vertrekken rond 3 januari. Ze wisten het nog niet 100% zeker. Dus je kunt mazzel hebben maar ook pech.

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Hou er wel rekening mee dat ze vertrekken rond 3 januari. Ze wisten het nog niet 100% zeker. Dus je kunt mazzel hebben maar ook pech.
    ja dat klopt alleen heeft ze mij gezegd eergisteren dat ze op 7 januari vliegt vanaf Dusseldorf.

    Je weet nooit bij deze vrouwen,maar dan kijken we gewoon weer naar een andere bijvoorbeeld look a like shakira of een nieuwe (oude).

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Ausrufezeichen Marina

    Tja, persoonlijk vind ik dit dus weer het zoveelste geval van een meid die gewoon te lief is voor dit werk. Dit is een van de redenen waarom ik ook niet met haar naar de kamer ga en wil. Ik denk dat het goed is dat ze weer naar huis gaat. En als ze slim is blijft ze een tijdje weg. Ik was blij dat ze weer terug was omdat ik vind dat ze qua persoon een aanwinst is voor ons ijsberen. Maar het moet niet ten koste gaan van de meid zelf en dat is het idee dat ik heb bij deze jonge dame. En nu weet ik dat dat een utopie is om te denken, dat dit werk niet ten koste gaat van een meisje.

    Dit is nu juist de reden dat ik me gedraag op de kamer. Geen spuiten over een dame, geen FT, geen mens-onteerende taferelen. Net taalgebruik en de dames behandelen als een mens. Als wij ons netjes gedragen dan gaan ze langer mee. Denk daar maar eens over. Ik denk altijd als ik niet wil dat het bij mij gebeurd doe ik het ook bij een ander niet. En je kunt goeie sex hebben zonder deze "uitbarstingen".

    Als je een ijsbeer vraagt of ze normen en waarden hanteren dan krijg je vaak als antwoord, dat dat zo is en ze altijd een meisje met respect behandelen. Persoonlijk, als ik zie dat een meisje zit te huilen krijg ik zin om die zak die dat gedaan heeft het ziekenhuis in te slaan. Dat zijn de momenten dat ik blij ben dat ik ervoor zorg, dat ik de dag erna nog in de spiegel kan kijken en kan zeggen dat ik me netjes gedragen heb! Maar vooral dat ik de dames waarmee ik weggeweest ben met het nodige respect behandelt heb, zodat zij dat de dag erna ook nog kunnen.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 31 december 2005 om 11:18

  18. #18
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Tja, persoonlijk vind ik dit dus weer het zoveelste geval van een meid die gewoon te lief is voor dit werk. Dit is een van de redenen waarom ik ook niet met haar naar de kamer ga en wil. Ik denk dat het goed is dat ze weer naar huis gaat. En als ze slim is blijft ze een tijdje weg. Ik was blij dat ze weer terug was omdat ik vind dat ze qua persoon een aanwinst is voor ons ijsberen. Maar het moet niet ten koste gaan van de meid zelf en dat is het idee dat ik heb bij deze jonge dame. En nu weet ik dat dat een utopie is om te denken, dat dit werk niet ten koste gaat van een meisje.

    Dit is nu juist de reden dat ik me gedraag op de kamer. Geen spuiten over een dame, geen FT, geen mens-onteerende taferelen. Net taalgebruik en de dames behandelen als een mens. Als wij ons netjes gedragen dan gaan ze langer mee. Denk daar maar eens over. Ik denk altijd als ik niet wil dat het bij mij gebeurd doe ik het ook bij een ander niet. En je kunt goeie sex hebben zonder deze "uitbarstingen".

    Als je een ijsbeer vraagt of ze normen en waarden hanteren dan krijg je vaak als antwoord, dat dat zo is en ze altijd een meisje met respect behandelen. Persoonlijk, als ik zie dat een meisje zit te huilen krijg ik zin om die zak die dat gedaan heeft het ziekenhuis in te slaan. Dat zijn de momenten dat ik blij ben dat ik ervoor zorg, dat ik de dag erna nog in de spiegel kan kijken en kan zeggen dat ik me netjes gedragen heb! Maar vooral dat ik de dames waarmee ik weggeweest ben met het nodige respect behandelt heb, zodat zij dat de dag erna ook nog kunnen.
    Zijn mooie woorden aan het einde van het jaar NKG!

    Je slaat de spijker op z'n kop met deze Marina. Juist dat ze zo lief is en heel moeilijk kan communiceren krijg je bijna een schuld gevoel als je met deze dame de kamer op ga. Maar als je haar juist behandeld dan is dat zo weer weg. Mijn strategie bij bijna alle meisjes is de sessie te beginnen met een heerlijke massage voor de dame. Daarvoor heb ik altijd mijn flesje olie bij me. Dit kweekt zoveel respect bij de dame, dat het verdere verloop een succes wordt.

    Ja wanneer Marina naar huis gaat maakt mij niet uit. Er zijn nog zoveel andere schatjes om te ontdekken.

    BR, Sonny

  19. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Zijn mooie woorden aan het einde van het jaar NKG!



    Ja wanneer Marina naar huis gaat maakt mij niet uit. Er zijn nog zoveel andere schatjes om te ontdekken.

    BR, Sonny
    Ja ik ben het ook volkomen eens met NKG dat is nou ook juist wat ik heb met deze meisjes Marina,Tess en Carmen.
    Zij horen hier niet thuis ,maar wat kunnen wij daar aan doen op deze afstand en met hun huiselijke problemen. alleen zorgen dat wij er heel begrijpend mee omgaan.
    Alleen ik ga er wel mee naar de kamer om samen met hun fijne uurtjes maken zodat het voor hun ook dragelijker is om in PHG te zijn.
    Ik begrijg NKG goed als hij schrijft ik ga er niet meer mee naar de kamer,maar hij weet ook dat ik het juist doe voor het samen zijn met hun op een respecte manier met gevoel wederzijds.
    Daarom is mijn keus de laatste tijd op dit soort vrouwen misschien wel erger geworden en sla ik juist andere over die de hele tijd aan me zitten te plukken.
    Ik hoop wel Marina woensdag nog even te zien,om een afscheidkus te kunnen geven en iets moois voor haar zelf.
    Dit heb ik al vaker bij bovengenoemde dames gedaan uit blijk van waardering.

    Mensen fijne dagen en hoop volgend jaar weer in een goede gezondheid jullie weer te mogen aantreffen

    p.s. Sonny het maakt jouw toch wel een beetje uit of ze eerder naar huis gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. #20
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard PHG Oedt, Marina

    Ik heb me op 28 december, op aanraden van Lusto en NKG ook door Marina laten verwennen. Het is inderdaad een lieve en aantrekkelijke dame, die alles doet om het je naar de zin te maken. Mij ziet ze zeker terug.

    Dank je voor de tip jongens.

    Groeten,

    HW

  21. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard re: marina

    zul je snel moeten zijn. Ze gaat over een paar daagjes terug naar Moscow. Ik denk dat het dan wel even duurt voor ze weer opduikt.

    gr,

    NKG

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HW1
    Ik heb me op 28 december, op aanraden van Lusto en NKG ook door Marina laten verwennen. Het is inderdaad een lieve en aantrekkelijke dame, die alles doet om het je naar de zin te maken. Mij ziet ze zeker terug.

    Dank je voor de tip jongens.

    Groeten,

    HW
    Ook op aanraden van Sonny die er ook van droomd:D

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Verwarring Marina's

    Alle postings vanaf 14/12/05 gaan over Marina C-cup, en moeten dus worden verplaatst. Deze thread gaat over Marina D-cup, voor het laatst op 20/11/05 gerecenseerd. HM is met beide Marina's meegeweest, allebei beschreven. Marina D-cup is sinds eind november nauwelijks nog gespot in PHG .

    Tiga: done
    Founding Member

  24. #24
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard de eerste

    Ja het was gisteren weer super vooral de extra Body to Body massage.
    Dus Kock,Sonny en andere Beren van gisteren het staat er.

  25. #25
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Marina zou deze week weer terug zijn

    Van een goede vriendin van Marina C-cup gehoord dat ze vanaf deze week weer te bewonderen zou zijn. Of dit PHG wordt is echter niet duidelijk. Dus maar even afwachten.

    BR, Sonny

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Diamond 468*60   Babylon 468*60