Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Maria ( Bulgaarse)

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Maria ( Bulgaarse)

    Naam : Maria

    Haarkleur/-lengte : blond halflang

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Normaal, C/D-Cup

    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse

    Leeftijd : 30+

    Tatoeages/Piercings :-

    Service : Goed, zoenen, neuken

    Bijzonderheden : Ik vraag mij af of deze dame nog aanwezig is....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb haar gisteren even gesproken. Fraai lang haar, mooi figuur. Lijkt wel aardig, maar begon veel te snel over sleutels. Nog geen klik, dus vriendelijk bedankt.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Maria is een zeer rustige lieve dame.
    Haar serivce is goed, maar alles gaat zeer rustig.
    Dus verwacht geen stoomtrein.
    Haar borsten zijn bijgewerkt.



  4. #4
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Ik stond met Big30 bij de gang bij de douches te zwetsen over de 10 kilometer lopen in 50 minuten maar ik werd telkens afgeleid door een blond mokkel met dikke tieten. Ze stond achter hem aan de ronde sta-tafel. B30 zit altijd vol goede voornemens als het om sport gaat maar als de zwakkeling zijn pakje teerstaven tevoorschijn tovert is het gedaan met die goede voornemens. En gelijk heeft hij. Ik ren me vaak het laplazerus, eet gezond, rook niet, drink matig en als ik dan dat hondestandje op de kamer doe blijkt mijn conditie zo slechts als een rochelende en piepende asmaticus. B30 zeverde nog wat verder over "Moutainbiken terwijl mijn blik zich allang op die blonde gericht had.

    Even later zag ik die blonde met de fraaie "D cup" op een krukje in de rokersbar zitten. Ik posteerde me strategisch langs die vent in kleren met zijn rolmobiel (direct links als je binnenkomt) en begon haar met mijn non-verbale talenten op te geilen. Wat opviel was dat ze giechelig kinderlijk terug lachtte en ze scheen me zo verlegen als een maagd in haar eerste huwelijksnacht. Ik wilde graag weten of ze er zin in had maar niet door gewoon op haar af te stappen. Dus verliet ik de barruimte die inmiddels meer weg had van het rovershol van "Ali Baba en de Veertig Rovers". En ja hoor, ik was nog niet in het "Nachtcafé" aangekomen of ik voelde een zachte streling.

    Ik draaide me om en keek tegen een verlegen glimlach en een haardos die tot ver over haar kont leek te vallen. Maar het meest was ik afgeleid door haar ronde borsten. borsten waar Megaboob ongetwijfeld zijn paal bij zou (laten!) aflikken. Ik stelde voor om op de bank verder te zwetsen en te checken hoe het met haar service zou zitten. Nou dat zat wel snor. Volop bekken en lekker graaien als een marktkoopman op de bazar. Haar blonde haren waren zo lang dat een persische tapijtenknoper daar zonder meer een mooie deurmat van had kunnen vlechten. Ik werd helemaal geil van die memmen dus verordonneerde ik de sleutel. Op de kamer bleek Maria zeer "Relaxt" en rustig. Ze liet zich gewillig beffen en vingeren. Ik merkte dat ze zeer genoot van mijn inzet maar dat zij zo lui als een 50-plusser was. Maar toen ik haar aan het werk zette, kwam ze tot leven en begon me nat te pijpen. Iets te zacht en voorzichtig en blijkbaar is dat de houding die deze dame eigen is. Alles gaat traag en langzaam maar wel lekker. Het neuken vond ik uitermate plezierig omdat ze een aangenaam knuffellijf heeft en lekker tongzoent. Tijdens de "Cowgirl" was het vlug bekeken want met zo'n stel deinende klokken boven mijn hapgrage muil wil de klepel wel ontploffen.

    Conclusie: Klein maar volle dame met een paar "Getunede" tieten. Heeft een wat verlegen uitstraling en is op de kamer langzaam maar wel lekker. Pijpen kan beter. Vooral wat steviger graag. Neuken in orde evenals tongzoenen. Ik wil haar nog weleens onderwerpen aan een FT of een sgoed de saus over de tieten knallen vandaar herhalingsgevaar.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 mei 2011),egon, Dr. Rammler (28 mei 2011)

  6. #5
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers
    Ik stond met Big30 bij de gang bij de douches te zwetsen over de 10 kilometer lopen in 50 minuten maar ik werd telkens afgeleid door een blond mokkel met dikke tieten. Ze stond achter hem aan de ronde sta-tafel. B30 zit altijd vol goede voornemens als het om sport gaat maar als de zwakkeling zijn pakje teerstaven tevoorschijn tovert is het gedaan met die goede voornemens. En gelijk heeft hij. Ik ren me vaak het laplazerus, eet gezond, rook niet, drink matig en als ik dan dat hondestandje op de kamer doe blijkt mijn conditie zo slechts als een rochelende en piepende asmaticus. B30 zeverde nog wat verder over "Moutainbiken terwijl mijn blik zich allang op die blonde gericht had.
    hahaha, ich rauche, ich saufe, no sports, werke wie ein Tier.......................
    auf dem Zimmer nicht ausser Atem. Ihr verausgabt euch zu sehr beim Sport Jongens
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 mei 2011 om 22:41
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. Onderstaande leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 mei 2011)

  8. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    hahaha, ich rauche, ich saufe, no sports, werke wie ein Tier.......................
    auf dem Zimmer nicht ausser Atem. Ihr verausgabt euch zu sehr beim Sport Jongens
    überprüfung am Wochenende Egon wenn du wieder in PHG bist!

    Overigens Maria is net als Anja een Dame (haar een meisje te noemen zou niet correct zijn) die al de nodige dienstjaren in PHG er op heeft zitten maar waar toch relatief weinig over geschreven wordt. Altijd rustig, vriendelijk en zeer voorkomend.
    Vrijdag sprak ik een beertje die hier wel leest maar niet schrijft en die al jaren met haar de kamer opgaat en altijd met een Big Smile weer van de kamer komt. Zo ook afgelopen vrijdag en toen ik hem vroeg waarom laat je de andere beren dat nooit weten was zijn antwoord "kwee nie, doedegij da ma". Bij deze dus .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #7
    Geregistreerd
    15 december 2011
    Last Online
    11 juni 2013 @ 00:32
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    weet iemand of ze er nu nog is, dan ga ik nog een keer, vppr de kerst.

  10. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milfy Bekijk bericht
    weet iemand of ze er nu nog is, dan ga ik nog een keer, vppr de kerst.
    Check de lijstjes van Willi69 in PHG algemeen. Afgelopen weekend was ze er in ieder geval nog.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #9
    Geregistreerd
    15 december 2011
    Last Online
    11 juni 2013 @ 00:32
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Thnx, Big 30 !

  12. #10
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Wieder da.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Living Room 468*60   Diamond 468*60