Bekijk resultaten enquête: Neptieten of liever puur natuur?

Aantal stemmers
108. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Plastic borsten, ja heerlijk, hoe groter hoe beter!

    11 10,19%
  • Niet om aan te zien, deze verminking zou verboden moeten worden!

    62 57,41%
  • Maakt me niets uit, als ze maar lief is!

    35 32,41%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 51
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Frage Neptieten of liever puur natuur?

    Aangezien steeds meer meiden in het clubcircuit zich laten voorzien van siliconen, en het lijkt alsof de meeste ijsberen hier helemaal niet blij mee zijn, hier dan maar eens een enquete om te kijken wat de mening hierover nu echt is.

    1. Plastic borsten, ja heerlijk, hoe groter hoe beter!
    2. Niet om aan te zien, deze verminking zou verboden moeten worden!
    3. Maakt me niets uit, als ze maar lief is!

    Het mag duidelijk zijn dat ik voor keuze 2 ga. Er zijn dames waar ik puur om die reden niet (meer) mee de kamer op ga. Het voelt niet prettig, het sext een stuk minder lekker en ik vind het nu niet echt getuigen van een goede smaak.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Ik heb nog nooit een geval van een geslaagde borstvergroting gezien eigenlijk! Vaker het omgekeerde ... .

    Geef mij maar een cupje 85a !

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    heren, beren,

    Ik kan eigenlijk wel van beide varianten genieten. Trouwens ik blijk bijzonder weinig naar de borsten te kijken van de dames, ik heb geloof ik slechts 1 of 2 keer een opmerking erover gehad, niet slecht voor zo'n vunzig zwijn als mij.

    Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  4. #4
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik hou van puur natuur, liefst peervormig, omvang is van secundair belang, klein is ook fijn. Wat me zo te binnenschiet is dat ik in Gt ooit een dame heb ontmoet waarbij de operatie mislukt was en een van de borsten was gaan zakken Borstvergroting nee dank u wel.

  5. #5
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard Siliconen

    Tja, megaboob zou megaboob niet zijn als hij geen voorstander was van siliconen. Hoe groter hoe beter, is het motto. Van belang is wel dat het vakwerk is (dus mooie ronde borsten, en liefst via de tepel geimplanteerd, zodat het er zeer natuurlijk uitziet). het perfecte voorbeeld van hoe het wel moet is melissa op het zandpad in utrecht (DD cup, was een b van origine), regelmatig op kamer 138-5 te bewonderen. Haar borsten voelen perfect aan, lekker zacht, en toch groot en stevig. Zelf gaf ze aan dat ze er ook erg happy mee is.

    Hopelijk hiermee een positieve invalshoek gegeven aan de discussie, er zijn ijsberen die siliconen wel op prijs stellen!

    Megaboob is wel zo eerlijk te melden dat ook dames met een natuurlijk a cup (zoals Joanna in Acapulco, zie recensie) die een goede service leveren natuurlijk ook meer dan heerlijk zijn. Het gaat om de dame als geheel, niet alleen haar borsten! Maar ook een andere extreem, zoals Alexa (zie mijn recensie onder wandelen in duitsland) met een 75JJ cup vind megaboob heerlijk, hoewel dit overduidelijk nep is natuurlijk. Het is gewoon leuk om zoveel variatie te mogen ontmoeten (en vasthouden ) in het leven!

    :D

  6. #6
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 07:42
    Berichten
    245
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 3 posts

    Cool B of B

    Het werd zelfs door Megaboob aangegeven...
    Het gaat om het geheel, niet enkel de borsten. Hoewel ik dus zeker geen voorstander ben van supermegahypertetten, kan ik ook weer niets inbrengen tegen een welwillende helpende doctorshand bij een minder 'begoede' dame.
    Maar..... zoals mijn nickname al aangeeft, ben ik eerder een 'booty'- dan een 'booBy'-fan. Ik kijk eerder eens sluiks naar de billen van een dame, dan naar haar décolleté.
    Ik heb dus gestemd voor 'het kan mij eigenlijk niet bommen'...
    Bootyfan

  7. #7
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    12 maart 2023 @ 12:50
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    30
    Thanked
    20 in 15 posts

    Standaard

    Zo groot mogelijk en dan het liefst een paar ringen of staafjes door de tepels...

    Groeten van Popper, die niet schrikt van een beetje silicone....

  8. #8
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Ik hou meer van konten dan van tieten! Maar over het algemeen geef ik voorkeur aan de kleinere tieten (max B-cup). Natuurlijk bekijk ik het geheel van de dame en komt het dus al eens voor dat ik met eentje met plastic toeters op de kamer beland. Veelal negeer ik het dan, maar soms kan het ook een afknapper zijn (vooral als het mislukt is of lelijke littekens met zich meebrengt: lees mijn verslag van Pascha en de vleesetende bacterie)
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  9. #9
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    Ik hou meer van konten dan van tieten! Maar over het algemeen geef ik voorkeur aan de kleinere tieten (max B-cup). Natuurlijk bekijk ik het geheel van de dame en komt het dus al eens voor dat ik met eentje met plastic toeters op de kamer beland. Veelal negeer ik het dan, maar soms kan het ook een afknapper zijn (vooral als het mislukt is of lelijke littekens met zich meebrengt)
    Tjonge, Smokingfetishlover spreekt woord voor woord precies mijn gedachten hierover.

  10. #10
    Geregistreerd
    5 april 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 12:31
    Berichten
    49
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    47 in 10 posts

    Standaard Echte tieten liefhebber

    Neptieten zijn voor mij echt een afknapper. Heerlijk puur natuur...

  11. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht
    Ik hou meer van konten dan van tieten!
    I agree, maar eigenlijk kan het mij geen moer schelen. Tieten en ook kontjes zijn bijkomstig als het een leuke dame is.

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Alleen echt.
    Hoe mooi, hoe lief, hoe geil, hoe top, hoe veelbelovend de mevrouw er ook uit moge zien: plastic is op voorhand gedisqualificeerd.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  13. #13
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Maakt me niet zo heel veel uit...........

    Ik ben zeker een liefhebber van lekkere grote tieten, maar heb ze liever echt natuurlijk. Op zich heb ik er geen probleem mee als het sillies zijn.

    Er zijn genoeg meiden die ik ken die lekkere zachte sillies hebben en niet van die keiharde skippyballen..............

    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  14. #14
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Toch de 3e optie gekozen. Maar elke dame die bij mij over borstvergroting begint, probeer ik dat uit haar fraaie hoofdje te praten. Tevergeefs, meestal.:o Dames overschatten het belang van grote borsten; veel mannen zijn van de 'kleine tot normale' maar vooral natuurlijke borsten.

    Het is maar zelden dat een vergroting nodig is. Gistern bijv zag ik een paar tieten voorbij wandelen met een dame er aan vastgeplakt. Dooooodzonde...
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  15. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Gistern bijv zag ik een paar tieten voorbij wandelen met een dame er aan vastgeplakt. Dooooodzonde...
    Gisteren in GT? Ik gok op Sissy, zowat het schoolvoorbeeld van een wansmakelijke boobjob (wel leuke meid trouwens)

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  16. #16
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Gisteren in GT? Ik gok op Sissy, zowat het schoolvoorbeeld van een wansmakelijke boobjob (wel leuke meid trouwens)

    :wink:
    Nope, niet gezien gisteren. Het was Noelle in VV.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  17. #17
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Nope, niet gezien gisteren. Het was Noelle in VV.
    Aha, ken ik nog uit YY, Sissy is dus nog erger.... zonde

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  18. #18
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik vind helaas mijn antwoord niet terug.

    Siliconen tout court is echt niet plezant om mee te spelen. De meer natuurlijke methode (door de juiste chirurg gedaan = goed gedaan) voelen toch al een pak speelser aan. Als de dame niet van A naar F is gegaan is kijken naar soms toch wel heel erg mooi. Mijn uiteindelijke voorkeur gaat naar natuurlijke borsten.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #19
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Dames dames, laat die rommel uit je lijf wegblijven, mooie kleine tietjes, hangend of strak het is om het even.

    Ik druk sowieso mijn lul niet tussen die twee boobies in, want anders had het wel in de gebruiksaanwijzing gestaan dat dat ook een optie is........

    Ik hou niet van opties want opties is meerwerk en meerwerk wordt vaak met de hark geschreven.....

    Grote tieten zijn niet altijd even mooi.......doe mij maar normale tietjes als ze te klein zijn blaas ik ze wel iets op, er zitten niet voor niks die ventieltjes op

    Groet, JOOP!
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  20. #20
    Geregistreerd
    2 augustus 2008
    Last Online
    6 april 2015 @ 11:21
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Gisteren in GT? Ik gok op Sissy, zowat het schoolvoorbeeld van een wansmakelijke boobjob (wel leuke meid trouwens)

    :wink:
    Sissy is wel een lieve meid ! Maar die tieten, als je daar aan komt, dan heb je bang dat ze elk moment gaan ploffen ... zo hard staan die ! Minstens 3 bar druk erop !

  21. #21
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Liefst puur natuur, B/C, maar nep blijft altijd nep. Ik voel het meteen. Nee, dames voor mij hoeven jullie het niet speciaal te doen. En een vrouw die van boven wat minder bedeeld is, heeft dan meestal weer extra lekkere billen. Dan houd ik me daar wel mee bezig. Ook niet verkeerd. Het is vaak het een of het ander, valt me wel eens op.
    Laatst gewijzigd door noglangnietuitgewandeld; 5 mei 2009 om 23:18 Reden: aangevuld
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  22. #22
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik verkies met grote overtuiging grote tot heel grote boezems. Liefst natuurlijk, maar een goed-uitgevoerde siliconenjob heeft toch nog mijn voorkeur boven heel kleine tietjes.
    Wat ik wel zonde vind zijn tatoos of piercings op die schatjes. Dat is zoiets als een snor schilderen op de mona lisa

    Uiteraard is dit maar één factor, en in de beoordeling van een DVP is de globale dienstlevering uiteindelijk het belangrijkste.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  23. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Moeilijk hoor zo'n enquete, kiezen uit:

    enerzijds prachtige opgeblazen nepperds met siliconen van "zo goed als" natuurlijk gemaakt materiaal en relatief kleine kans op complicaties, die het geheel maken tot een prachtige priemende airbag waar je niet omheen kunt en waar je tranen van in je ogen krijgt als je het stijf geworden en verminkte overblijfsel van wat voorheen een borst heette in je hand neemt

    en

    anderzijds natuurlijke borsten die prachtig meebewegen tijdens de sex, die naarmate de leeftijd vordert vroeg of laat iets of iets meer gaan hangen, die je hebt in de variaties theezakje, sinaasappel of meloen en die een boeiend en altijd discussie oproepend uithangbord en aanspreekpunt vormen van de vrouw:D

    Ik ga er nog even over nadenken
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  24. #24
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Stiffie maakt het in principe niet echt veel uit, maar als ik de weegschaal toch naar een kant moet laten doorslaan dan kies ik voor echte boobs
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  25. #25
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Die neptieten zijn een verminking voor de dames ze voelen koud aan en om er aan te sabbelen is zonde van de tijd omdat de dames er toch geen gevoel meer in hebben.
    Je kan beter een flesje water pakken en daar aan sabbelen krijg je dorst kan je tevens een slokje nemen.

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60