Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32
  1. #26
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    Wat ik bij sommige fora wel zie, is dat je op de post van iemand kunt reageren. In je reactie staat dan alleen een link naar die andere post. Quoten kan er ook nog steeds, door de tekst te selecteren, waarna je voor de optie quoten kunt kiezen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...637#post712637

    Nb als je boven in een bericht het # aanklikt met het bericht nummer dan kun je een link naar het bericht plaatsen. Met (multiple) quotes reageren is standaard forum functionaliteit. Het is aan de gebruiker om in een quote dat te selecteren wat relevant is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (17 augustus 2020)

  3. #27
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:40
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.109
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...637#post712637

    Nb als je boven in een bericht het # aanklikt met het bericht nummer dan kun je een link naar het bericht plaatsen. Met (multiple) quotes reageren is standaard forum functionaliteit. Het is aan de gebruiker om in een quote dat te selecteren wat relevant is.
    Die #nr ken ik. Die gebruik ik voor het nomineren van verslagen. Maar denk dat weinig em handmatig zullen gebruiken bij het reageren. Misschien dat zo een automatisch gecreëerd kan worden als je op 'reageren' klikt.

  4. #28
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Die #nr ken ik. Die gebruik ik voor het nomineren van verslagen. Maar denk dat weinig em handmatig zullen gebruiken bij het reageren. Misschien dat zo een automatisch gecreëerd kan worden als je op 'reageren' klikt.
    Tsja het is of met een citaat reageren, zelfs meerdere en dan zelf uiteraard bepalen wat in de quote moet komen en als je dat niet wilt kun je met aanklikken van # de link naar het bericht kopiëren.
    Het forum heeft dus de functionaliteit die gewenst is. Het is aan de gebruiker te bepalen hoe hij wil reageren.

    Door in de quote op de >> te klikken kom je op het volledige bericht uit dat gekwoot is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 augustus 2020)

  6. #29
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:40
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.109
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het forum heeft dus de functionaliteit die gewenst is. Het is aan de gebruiker te bepalen hoe hij wil reageren.
    Gezien het ongewenste gebruik van de full quotes vind ik persoonlijk dat het niet optimaal is. Iemand gebruikt de quote functie omdat ie bv op een (ouder) specifieke post van een ander wilt reageren, maar is dan te laks om em te knippen. Een automatische link (al dan niet verkleind met alleen zo een icoontje) kan dat helpen voorkomen.

    Zelf reageer ik vaak in 1 keer op meerdere post. Dus ik maak meestal gebruik van de multi quote. Omdat het dan vaak zo lange post wordt, knip ik er wel in.

  7. #30
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Zelf reageer ik vaak in 1 keer op meerdere post. Dus ik maak meestal gebruik van de multi quote. Omdat het dan vaak zo lange post wordt, knip ik er wel in.
    Top en zo hoort het ook! Nogmaals met multiple quotes op berichten reageren is een zeer nuttige functie die blijft bestaan. Het is aan de gebruiker zelf om te voorkomen dat er geen onnodig lange full quotes komen te staan door in de quote te deleten wat er niet hoort.

    Zeker als je nieuw bent op het forum is het soms wat zoeken en zelf uitvinden hoe alles werkt, daarvoor hebben we een FAQ gemaakt:
    FAQ IJsberenforum
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (18 augustus 2020),Sjeufke (18 augustus 2020)

  9. #31
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Berichten
    3.068
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.508 in 1.802 posts

    Standaard

    Als het kan knip ik wel in de post maar dat is niet altijd makkelijk als het een hele lange post betreft en je dit op je telefoon doet. Dan ben je eindeloos op back space aan het drukken.

    Als men die lange fulquotes zo irritant vindt om te zien kan je ook tapatalk gebruiken die laat alleen het begin v/d quote zien en de rest kan je openklappen als je wilt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #32
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:40
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.109
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Als het kan knip ik wel in de post maar dat is niet altijd makkelijk als het een hele lange post betreft en je dit op je telefoon doet. Dan ben je eindeloos op back space aan het drukken.

    Als men die lange fulquotes zo irritant vindt om te zien kan je ook tapatalk gebruiken die laat alleen het begin v/d quote zien en de rest kan je openklappen als je wilt.
    Ik zit voornamelijk op m'n smartphone. Wat ik doe is tekst selecteren. Dan hoef ik nog maar 1x op backspace te drukken.

    En wat ik bedoelde was dat zo een uitklap iets zou ook handig zijn op de site. Apps installeer ik zo min mogelijk.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.

Diamond 468*60   Babylon 468*60