Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 45
  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard Nancy (Duitse) ex-LR/ACA

    Naam : Nancy

    Nationaliteit /taal : Duits

    Leeftijd :23jr

    Haarkleur/lengte :Halflang donker haar in een staartje

    Lengte : 1.55m

    Postuur /Cupmaat : Superslank / A cupje

    Tatoeage /Piercing : geen

    Service : PZC, NMC



    Ineens zat daar een mooi, klein en fijn poppetje op de bank. Zo eentje die je zo opvouwt en in de broekzak meeneemt. Snel erbij gaan zitten en zowaar werd ik een beetje nerveus en zij gek genoeg ook. Vraag me niet waarom maar het was zo. Gelukkig babbelden we een paar minuten later vrij over ditjes en datjes en even later lagen we al op de kamer. Ze was net begonnen en leek dus nog lekker fris, alleen had ze net een aantal sigaretten op en ik denk een broodje döner, waardoor het zoenen beperkt bleef. Gelukkig maar. Tevens vertelde ze voordien een telefonisch meningsverschil met haar Turkse vriend gehad te hebben. De voorteken waren dus niet best, maar ja daar lag ik. Oftewel ik zat op mijn knieën naast haar en wachtte wat ze zou gaan doen. Niets dus.

    Zelf maar wat activiteiten gestart. Weinig respons. Haar maar laten pijpen, wat op zich niet onaardig begon. Ze heeft maar een klein mondje en veel verder dan een grote hap om de eikel kwam ze niet. Wel ontspon zich een monotoon tempo zonder variaties, en na enige aanwijzingen dan toch wat speeksel erbij en een nat handje dat de ballen onder handen nam. Zowaar begon het ergens op te lijken en moest ik haar zelfs manen te stoppen om niet vroegtijdig te komen. Het neukwerk moest enigszins voorzichtig omdat ik de eerste was die dag. Ondanks de trigger van haar lolitalichaam toch nog een aantal standjes kunnen afmaken.

    Nadien nog even gebabbeld, waarbij ze in het geheel geen gehaaste indruk maakte. Sterker nog, ze bleef lekker liggen en vroeg me haar te strelen. Haar gewoon voor een half uurtje betaald, waarna ze met een zoen afscheid nam met de woorden dat ze graag meer klanten had die relaxed met haar om zouden gaan en iets meer respect voor haar fysiek zouden hebben.

    Het lichaam is de trigger, de service niet. Gewoon leuk voor een half uurtje en voor een keertje. Meer niet.

  2. #2
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:38
    Berichten
    487
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    230 in 75 posts

    Daumen hoch Nancy

    17:30 "Feierabend" in der Gegend um Langenfeld, Wetterbericht gut, also ein Club mit Außenbereich soll es sein, Verkehrsnachrichten: Köln und Düsseldorf Pfingstreisestau, Richtung Wuppertal rollt der Verkehr. Sonnborner Kreuz Richtung Essen ab, also auf zum Aca.
    Mir wurden 37 Mädels genannt und es wird gegrillt. Eisbärenfell an, geduscht, rein, Käffchen ohne Löffel (ich rühr mir da nix rein) geordert, 7 Mädels in der Halle (dachte schon 7 sind da, 30 hätten sie gern gehabt, macht Summe 37:D ), über 20 waren es denn doch. Leider keine Giovanna, Sandra (Bea) ist schon seit Wochen weg.
    Denn sehe ich eine süße Maus, nennt sich Nancy (schöner Künstlername). Smalltalk ohne "Attacken" (schon mal positiv), 1,55 groß, ca. KF 31, dunkle Haare, Killerarsch (wenn sie bei einer Razzia keinen Waffenschein hat ist sie dran scherzte ich), kein Tattoo, kleines Nabelpiercing, keine Plastikkrallen, außer minimaler Kosmetik Natur pur . Im Verhältnis zu dem kleinen Body ein breites Kreuz, sie hat Sport gemacht und das sieht man.
    Auf dem Zimmer erst etwas zurückhaltend, als ich ihr näher komme Küsse, die nach mehr schmecken, Nancy sieht aus wie 18, ist 23 Jahre, das Bett hat ein hohes Fußteil, also die kleine Maus einen Meter hochgeschoben, mich langgemacht und die ideale Position erreicht um mich der Saftpussy zu widmen, sie kann sich gut gehen lassen und der Erfolg bleibt nicht aus (oder läuft aus ihr heraus) . Mit Nancy kann man vieles erleben, Sperma im Mund lehnt sie ab, also tolles Gebläse Ihrerseits, 2 mal bis kurz vor knapp, Gummiert, aufgesattelt und sie hämmert mich mit ihrer nassen Pussy mit einer atemberaubenden Geschwindigkeit. Also Stellungswechsel, sie klammert sich an mich als wir in die Missio gelangen bemerken wir gleichzeitig dass Rentnersex auch geil ist, eine 3. Stellung hätten wir beide nicht geschafft.
    Eine Wiederholung wäre sicher gewesen, Nancy hatte heute ihren letzten Tag und will eine ehrbare Arbeit ausüben. Alles Gute für Dich und lasse Dich nicht verkassematuckeln

  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Nancy, Duits

    Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlang
    Lengte dame : 153 cm (43 kg)
    Postuur/Cupmaat : zeer tenger / minimale a-cup
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
    Leeftijd : 23 (?), vlg haarzelf, oogt aanzienlijk jonger
    Tatoeages/Piercings : geen / navelpiercing
    Service: NMC / PZC / TZ / Whirlpoolsex / GFE
    Voordelen: voor de extreme lolitaliefhebbers
    Nadelen: wel erg klein meiske, ze heeft geen moeite met grotere 'formaten'.
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 30 min / 50 euro, 1 uur / 75 euro
    Extra’s bij het bezoek: gewoon een lief meiske met standaardnivo service.

    Gister gekozen voor deze nieuwe dame in LR, ze zat alleen op een bankje bij de saunagang. Na een kort kletspraatje verleidde ze me tot een kamergang. Uitgebreid de tijd genomen op de kamer. Redelijke sex, wel eens grappig met zo een kleine dame te kameren. Dame heeft al een rijtje clubs op haar lijstje staan (oa acapulco, PT Willich en nog een club). Wil nu wat langere tijd bij LR blijven.

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Dame heeft al een rijtje clubs op haar lijstje staan oa Acapulco
    Zou wel eens heel goed om deze dame kunnen gaan. Heb haar idd langere tijd niet meer in Acapulco gezien, maar moet bekennen dat ik haar recentelijk in LR ook nog niet tegengekomen ben. Echter de beschrijving past volledig.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=nancy

  5. #5
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Is ongetwijfeld de zelfde dame. Heeft inmiddels wat ervaring zodat ze wel iets meer initiatief neemt op de kamer. Maar de trigger blijft zoals Knabbel in zijn recensie zegt, haar body veel eerder dan haar service. Voor mij is het allemaal wel wat te klein en ik denk niet dat er snel herhaling in zal zitten, ondanks dat het een hele leuke meid is. Dus wie weet...
    Werk aan de winkel voor de mods om de draadjes samen te voegen.

  6. #6
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:38
    Berichten
    487
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    230 in 75 posts

    Daumen hoch Nancy

    sah ich gestern im LR, erkannte sie jedoch nicht (aber sie mich:D). in der schummrigen "Abflughalle" des Aca sieht sie eben anders aus als im sonnendurchfluteten Garten des LR. Leni und Anna hatte ich schon erblickt und zweifelte welche ich denn nun buchen sollte. Die "neue" sieht lecker aus, als ich höre dass sie akzentfrei deutsch spricht befürchte ich natürlich Flopgefahr, als sie mich fragt ob wir uns vom Aca kennen fallen mir meine "Sünden" wieder ein, klar gebucht und nicht bereut.
    @dmins, a.u.b. die beiden treads zusammenpacken.

  7. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Zou wel eens heel goed om deze dame kunnen gaan. Heb haar idd langere tijd niet meer in Acapulco gezien, maar moet bekennen dat ik haar recentelijk in LR ook nog niet tegengekomen ben.[/url]
    Afgelopen zaterdag dus wel en betreft dus idd de beschreven Nancy die voorheen werkzaam was in Acapulco. Ongetwijfeld het kleinste opdondertje van het hele spul daar. We grappig is dat dat ze gisteren (vandaag dus feitelijk) verjaarde en alweer 23 geworden is!

  8. #8
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nancy heeft LR helaas ook moeten verlaten !!
    Reden (nog) onbekend, evenals waar ze nu naar toe is.

  9. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ze fladdert sinds zondag in PHG rond. Of ze daar zal blijven weet ze nog niet. De verdiensten vallen daar voor haar voorlopig maar zus en zo mee.

    In tegenstelling tot de voorgaande verhalen was ze de losbol zelf, heel erg grappig, verleidde ze de beren op allerlei manieren (en helemaal niet op een pruutse manier), tz.... Een praatje met haar had mij met een gerust hart met haar op de kamer doen belanden, ware het niet dat ik net een uur gekamerd had en het bijna naar-huis-toe-gaan-tijd was.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Nu toch al een dikke week de zaak aan het bekijken in PHG.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Is van plan om in PHG te blijven. Een toffe sessie mee gehad. Meer volgt later.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch De seksenfunbevinding!

    3 weken geleden was ik ook op zondag in PHG. Toen had ik haar voor het eerst gezien. Een aangename babbel toen zorgde ervoor dat ik nog steeds een positief beeld over haar had. Gezien de uitzonderlijke kalmte in PHG (maximum 20 dames gemiddeld over de dag) was ik dan ook erg blij dat zij er was. Zij stond dus meteen vanaf dat ik binnenkwam op mijn to do lijstje .

    Nog voor ik naar de brunch ging, ging ik haar buiten even goeiedag zeggen. Ze stond een sigaretje te roken met haar vriendin Anka. Meteen kreeg ik een hartelijk weerzien.

    Het zou tot 's avonds negen uur duren eer ik met haar in een hutje zou kruipen. Een beetje omdat het erg mooi weer was maar zeer zeker ook omdat ik me in de loop van de namiddag niet geil voelde. De schuldige hiervan was gisteren Maureen in PSR, door de 4 beurten die ik met haar had . Bovendien was ik een beetje moetjes.

    Na het eten (overigens weer geen BBQ, ondanks het mooie weer, da's de tweede zondag op rij) kwam ik in het nachtcafé Nancy tegen. Ze had zo te zien net afgesproken met een beer om naar kamer te gaan want de beer liep achter haar aan en zij liep richting sleutels . Ik liep naar mijn kastje en liep dus achter hen aan. De beer sloeg af naar de wc en Nancy vroeg toen aan mij of ik haar aan het volgen was. Ze lachte er eens mee, ik ook. Ze bleef wel ineens staan om een kort praatje met mij te maken en ondeugend te doen en mij heerlijk en lang heel innig te tongzoenen. Precies zoals ik het graag heb (met veel "liefde") :smile:.
    Ik fluisterde haar toe dat ik vandaag zeker nog met haar op kamer wilde gaan. Dat moest dan voor tien uur gebeuren want dan zou ze naar huis gaan. Dit was trouwens het uur dat ook wij naar huis wilden gaan. Geen probleem dus en ik fluitsterde haar nog toe dat ik binnen een uurtje wel zin zou hebben, als mijn eten wat gezakt was. "Btw", vervolgde ik, jij hebt nu toch een klant, je gaat die toch niet te lang laten wachten?". Ze glimlachte eens, ik ook en ze ging dan toch om die sleutel.

    Terwijl ik met Dupke aan het ouwehoeren was in de zetel buiten aan de buitensauna, zag ik ineens dat Nancy weer vrij was. Ze stond binnen in het nachtcafé. Omdat ik een beetje dorst had, liep ik via de bar een rondje, zo langs de lockerroom naar het nachtcafé, met de bedoeling haar daar te treffen.
    Toen ik daar aankwam was ze niet meer te bespeuren. Ik liep maar weer het terras op en zag haar in de armen liggen van een andere beer. Ik zorgde ervoor dat ik haar aandacht kon trekken, zonder dat die andere beer dat zou zien. Ze lachte eens voorzichtig maar maakte vooral geen aanstalten om bij die beer weg te kruipen. Ik ging op het terras op een bank zitten en hield haar wat in het oog.
    Na een tijdje ging ze bij die beer weg omdat een blonde slanke knappe dame ineens binnenkwam en blijkbaar een goeie vriendin van haar (en Lethitia) is. Ik wandelde voorbij hen naar het nachtcafé en vertelde aan patjeboemboem dat ik nog wel even wou wachten op haar maar niet zo lang meer. Als ze me niet ziet staan of niet afkomt... er zijn nog andere meiden hoor, dacht ik toen. "Gij de mijn", zouden ze in Antwerpen zeggen :smile:.

    Ondertussen was ik in gesprek geraakt met Jolana. Patjeboemboem kwam er even later ook bijzitten. Hoe langer ik met Jolana in gesprek geraakt was, hoe meer ze me begon te interesseren en hoe knapper ik ze uiteindelijk ook vond.
    Ineens... stond daar iemand bij mij. Precies een uur nadat ik gezegd had dat ik nog een uurtje mijn eten wou laten zakken: Nancy.
    Ze kwam direct bij mij in de sofa liggen, languit met haar benen op de leuning en haar hoofd in mijn schoot. Bijna op slag was ik Jolana vergeten .

    Ze nam heel lang de tijd om daar samen met mij wat te grappen en lief te doen. Heerlijk strelen, kussen.... Dupke was er ook bij komen zitten. Iets voor negen uur deed ik Nancy er even aan herinneren dat ze om tien uur naar huis wou (en wij ook). Omdat ik aanvoelde dat ik met dit schatje snel langer zou wegblijven dan 30' wou ik nu dus wel vertrekken naar een kamer.
    Nadat ik gedoucht was, zij de sleutel gaan halen was en nadat we nog wat ondeugend deden op het buitenpad aan de hutjes was het al flink na negen uur geworden vooraleer we werkelijk de deur op slot deden in hut 28.

    Dit zou dus zo goed als genoodzaakt een halfuur sessie worden. Gelukkig keek ze niet op de klok en tikten we iets voor tien uur af.

    Nancy, Nancy... wat is het een schatje. Een écht heel lief klein schattig ding (en bij haar mag je dat zelfs letterlijk nemen). Heel natuurlijk, alles loopt spontaan op kamer. Precies zoals je dat met je vriendinnetje zou doen. Perfect gewoon . Hoe spijtig (zei ze naar het einde van de sessie toe) ze het zelf ook vond dat het een beetje tijdsgebonden was bij ons nu, van haast en spoedwerk was er bij haar hélemaal geen sprake.
    Ik kan mij in heel mijn saunaclubcarrière geen dame bedenken die zo graag tongzoent als Nancy. Dat was een meevaller van formaat. Lang, lang, lang, eindeloos lang bleven we mekaar maar tongzoenen. Ze doet dat dan nog op dé manier zoals ik het het liefst heb. Wanneer ik vrede zou kunnen genomen hebben met de duur van het tongzoenen kon zij dat duidelijk nog niet. Het was zij die maar aan mijn lippen/tong bleef plakken . Wat een fijne momenten. Dat mijn lul al lang flink stijf stond, hoeft geen betoog als je weet hoe graag ik van innig tongzoenen hou. Ze vond dit het ideale moment om mij oraal te beginnen te verwennen. Alles voelde zo heerlijk aan!! Ik wou nu écht wel haar kutje voelen. Ze nam dan ook een condoom en begon mij heerlijk te berijden. Veel zin om zelf nog hard te gaan werken had ik vandaag niet dus liet ik ze maar lekker doen. Door al het toedoen van gisteren in PSR moest zij al haar laatste krachten voor vandaag nog bijeenrapen om mij dan toch zover te laten komen :smile:. Het duurde wel even .

    Daarna nog heerlijk wat getongzoent natuurlijk, geknuffeld en dicht tegen mekaar gelegen. Nogal wat keren moet je dat vragen, na de daad, als je dat écht nog wil, aan de dame. Bij haar kwam het initiatief van haar, als het ware.

    Toen we over baby's begonnen heb ik ze dan ook maar even als een baby in mijn armen gedragen :smile:. Nog wat innige kusjes en daarna zijn we als een verliefd stelletje weer richting nachtcafé getrokken om vlak daarna de financiële kwestie te regelen. Nog een dikke nachtkus en mekaar veilig thuis gewenst.

    Nancy, Nancy, Nancy... een schat!!! Even opletten seksenfun... volgende keer je kamersessie binnen de perken houden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #13
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Nancy, terug in LR

    Nancy is weer teruggekeerd naar LR.
    Sinds afgelopen zaterdag is ze weer te bewonderen in Kaarst
    Inmiddels heeft ze iets langer blond haar.

    Ze is van plan in LR te blijven, dus het draadje kan weer verplaatst worden naar LR

  14. #14
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    De afgelopen maand ben ik diverse malen met Nancy geweest. Deze kleinste dame van LR (sowieso de kleinste dame die ik ken in de scene) zag er weer uiterst apetijtelijk uit ditmaal met rouge op dr wangen en leuk opgemaakt. Bij binnenkomst wist ze me direct te vinden. Na eerst een lange tijd bankhangen moest ik de balans opmaken. Het was nog vroeg in de middag dus ik dacht aan een Zakkenleger actie door de dame te vertellen over een uur of zes met haar de kamer op te willen. Maar omdat de presales aangenaam was besloot ik ook die mededeling nog even uit te stellen. Inmiddels liep de sexuele spanning behoorlijk op en begon mijn jongeheer zich danig te roeren. Tja, en dan is pistol pete verkocht. De whirlpool in, net zoals de vorige keren. Heerlijk vrijen in het kolkende stoombad, want de temperatuur liet het nog net toe de whirlpool te gebruiken. Nancy is een lachebekje als je dr kent en we hadden veel plezier. Tot slot de spiegelkamer 14. Een aangenaam uurtje volgde .

  15. #15
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    De afgelopen maand ben ik diverse malen met Nancy geweest. Deze kleinste dame van LR (sowieso de kleinste dame die ik ken in de scene) zag er weer uiterst apetijtelijk uit ditmaal met rouge op dr wangen en leuk opgemaakt. Een aangenaam uurtje volgde .
    Je zit deze keer mis PP , Erica of Erika Roemeens in LR is nog kleiner, te weten 1.52m en dat is echt dus een ukkie
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  16. #16
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Je zit deze keer mis PP , Erica of Erika Roemeens in LR is nog kleiner, te weten 1.52m en dat is echt dus een ukkie
    Wat spijtig dat PP deze dame nog niet ontmoet heeft. Als ze nu nog een K3-slipje draagt en mee in de whirlpool wil kan de pret weer niet op.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  17. #17
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Lengte

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Je zit deze keer mis PP , Erica of Erika Roemeens in LR is nog kleiner, te weten 1.52m en dat is echt dus een ukkie

    Fout Stiffmaster, PP zit er nooit naast....Zeker niet bij een dame

    Ik ken beide dames van de kamer en Nancy is duidelijk de kleinste....

    Als Erika 152 scoort op de meetlat is Nancy 145.

    Maar wat maakt de lengte uit, zeggen ze wel eens. Of geldt dit alleen voor kerels?

  18. #18
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Jolanna (Slowaakse) / PHG ist tatsächlich nur 1,45 m "groß".
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  19. #19
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Gisteren met haar in de Kino geweest. Ze gaf aan over twee weken deze arbeid vaarwel te zeggen. Ze heeft een gewone baan gevonden. Ik hoop voor haar dat ze dit ook kan volhouden. Je gunt het deze lieve meid.

  20. #20
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Vandaag was ze er in elk geval nog, ze claimde maar 37 kilo te wegen.
    Op de kamer nix te klagen gehad.

  21. #21
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 22:26
    Berichten
    11.112
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.531 in 6.167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinangel Bekijk bericht
    Gisteren met haar in de Kino geweest. Ze gaf aan over twee weken deze arbeid vaarwel te zeggen. Ze heeft een gewone baan gevonden. Ik hoop voor haar dat ze dit ook kan volhouden. Je gunt het deze lieve meid.
    Dit bevestigde ze tegen mij toen ik het afgelopen donderdag (9 dec) aan haar vroeg. Maar de manier waarop ze in de "Kino" tekeer ging deed daar niet aan denken. Ze was die avond behoorlijk druk bezet.

  22. #22
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Nog steeds gewoon actief in LR. Soms achter de bar bij drukte, maar meestal dus voor de bar.

  23. #23
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    14 juli 2018 @ 01:22
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Can anybody tell me on what days Nancy is working in front of the bar?
    thx a lot

  24. #24
    Geregistreerd
    14 februari 2007
    Last Online
    10 maart 2021 @ 19:07
    Berichten
    56
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    46 in 9 posts

    Standaard

    Nancy's draadje is wat ondergesneeuwd geraakt, zo lijkt het. Volkomen onterecht, want alle mooie dingen die over haar geschreven zijn, zijn nog steeds waar. In de bar, waar ik haar pas na het aaanspreken herkende omdat ze haar haar donkerder gemaakt had en zich meer had opgemaakt dan de vorige keer dat ik haar zag (misschien wel al jaar geleden), maakte ze aanvankelijk een schuchtere en wat gereserveerde indruk. Toen ik eenmaal besloten had met haar te kameren en wat meer avances maakte, stond ze wel wat zoenen toe maar niet all the way.
    Op de kamer werd het tongzoenen heerlijk. We hadden een kamer met sofa en ik vind het altijd leuk om eerst wat 'verleidingswerk' te doen buiten het bed. Waarna ze mijn badjas opentrok om naar mijn assistent te kunnen afdalen; ik denk dat ik nog nooit een meisje zo lang heb laten likken en zuigen als dit keer.
    Op bed is het met Nancy altijd een avontuur, al was het maar omdat je op het eerste gezicht toch niet kunt geloven dat ze niet te klein / te smal voor je zal zijn. Je bent dus voorzichtig en dat maakt het dan weer extra spannend.
    Het tweede halfuur was ruimschoots begonnen toen ik mijn hoogtepunt bereikte; reken daar nog vijf minuten bij om weer bij bewustzijn te komen en toen was er nog bijna een kwartiertje over voor rustige babbel en (voor haar) sigaretje.
    Het verhaal dat ze denkt te stoppen, is er ook nog altijd bij. Je kunt dit niet tot je vijftigste doen, enzovoorts. Tegen kerstmis of zo ophouden en dan een gewone job zoeken. Iets aansluitends bij wat ze geleerd heeft. Waarbij ze twee heel verschillende dingen noemde, een ben ik vergeten maar het andere was ouderenzorg. (Waarover ik nu dus al kan getuigen dat ze er bijzonder goed in is.)

  25. #25
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Volgens de geruchten niet meer in LR.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.