Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 860

Threaded View

  1. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 21:34
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.675
    Discussies
    270
    Thanks
    26.464
    Thanked
    16.018 in 6.524 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Goed nieuws! SFL is clean en is er met de schrik vanaf gekomen. Deze avond zal mijn vrouw de toorn Gods mogen ervaren en zal ze niet minder dan elke hoek van elke kamer des huizes zien.

    Volgende week ben ik jarig... Misschien moet ik de goede afloop ergens gaan vieren
    Zou het niet erg opvallen als je precies 3 weken na een uitje ineens weer zin hebt? Misschien moet je voor de zekerheid nog 3 weekjes wachten om argwaan te voorkomen

    Of wachten totdat ze jou verleidt na haar maandelijkse dip. Ik denk jullie beide na zo een lange tijd elkaar 'afmaken '

    SFL lijkt wel een grotere dementholbear dan mentholbear om een wijze les en raad nu alweer te zijn vergeten

  2. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    SFL ( 1 mei 2024)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

  FKK Artemis 468*60