Pagina 5 van 141 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 3513
  1. #101
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 18:17
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Gisteren de villa weer eens met een bezoekje vereerd, na een paar maanden van afwezigheid wegens affiniteit met een andere villa.
    Moet zeggen dat er mooie dames aanwezig waren, keus genoeg. s' Avonds lopen er meer ijsberen rond dan overdag.
    Heb me ontzettend goed vermaakt met een aantal dames. Zeker voor herhaling vatbaar.

  2. #102
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Daumen hoch Website vernieuwd

    Tot mijn blijde verrassing zag ik dat de website geheel vernieuwd is. Hij is prachtig geworden!

    Groeten,
    Red Devil

  3. #103
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard

    Voorweg wil ik eerst duidelijk stellen, dat Club Marisol GEEN BLAAM treft ! ! ! Toch wil ik jullie dit niet onthouden.

    Vandaag bracht ik in de namiddag een bezoek aan VM. eerst eens proberen een praatje te maken met de zichzelf bloedmooi vindende Vicky, na haar 3e kledingwissel. Wel, waarschijnlijk had ze haar dag niet, want de manier, waarop ze mij behandelde grensde niet aan, maar was ronduit ONBESCHOFT. Deze vrouw gaat ten gronde aan haar succes ! ! ! Al zeg ik het zelf, maar ik ben een zeer vrouwvriendelijke man en zo benader en behandel ik ook alle dames van plezier.

    Maar goed, dan maar mijn geluk beproefd bij Darja, of Daria. Het was niet mijn eerste sessie met deze dame, en ook nu weer was alles toppie. Ik bleef 1 uur met haar op de kamer, en we gingen samen naar de doucheruimte. Eerstens viel me onaangenaam op, dat ze zich niet douchte, zelfs niet waste ! , maar zo haar kleren weer aantrok. Maar waar ik me meer aan stoorde was het volgende. In de kleedruimte bevonden zich naast Daria, nog Vicky en twee andere Roemeense dames. Toen ik onder de douche vandaan kwam, schoof Daria mij een, naar later bleek, oude prijslijst onder de neus, waarop stond dat een uur € 100,00 kostte en niet € 75,00. Natuurlijk maakte ik op dat moment geen probleem hiervan en dus betaalde ik het ontbrekende direct en zonder mopperen bij. Ik ben er uiteindelijk niet op uit, de dames hun geld te onthouden.
    Bij het weggaan informeerde ik bij de Thekefrau, sinds wanneer de prijzen verhoogd waren en toen kwam de aap uit de mouw. De prijzen waren niet verhoogd, maar de dames bedienden zich van een oude lijst, die ze waarschijnlijk ergens gevonden hadden.

    Op zo'n moment slik ik even en neem me voor, de eerstkomende 2 á 3 maanden niet meer te komen, totdat de complete crew, of in ieder geval een groot gedeelte ervan, zichzelf heeft verplaatst en er nieuwe dames zijn.
    Ik ga dan wel een paar km-tjes verder naar Acapulco in Velbert, waar het ook super toeven is voor redelijke prijzen.

    Overigens hebben we dit soort gedrag ook een beetje aan onszelf te wijten. Vele van ons schrijven telkenmale, dat we respect voor de dames moeten hebben. Ja, maar dat weten we en daar hoeven we elkaar niet telkens op te wijzen. Dit leidt ertoe, dat velen van ons dit een beetje overdrijven. Wees correct, helemaal mee eens, maar vergeet nooit welke dienst je koopt. Vergeet vooral niet, dat je te maken hebt met beroeps actrices, die niets anders willen, dan jou je centen uit de zak kloppen. Eerlijkheidshalve moet ik vermelden, dat dit soort oplichterij, want dat is het, gelukkig maar zelden voorkomt, maar laten we hier alert op zijn en elkaar ook in dit opzicht blijven informeren.

    Tot slot wil ik nogmaals benadrukken, dat de leiding, of de thekedames niets te verwijten valt en ik ben er zeker van, dat ze hier actie op zullen nemen, maar een gewaarschuwd mens telt nog steeds voor twee !!!

    Veel wandelgenoegen nog,

    Befgraag

  4. #104
    Geregistreerd
    11 april 2010
    Last Online
    14 januari 2014 @ 10:00
    Berichten
    23
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    kann mir jemand sagen an welchen tagen angelina, angelica oder vicky da sind?

  5. #105
    Geregistreerd
    11 april 2010
    Last Online
    14 januari 2014 @ 10:00
    Berichten
    23
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ach ja und weiss jemand wo die lilly hin ist oder ob sie noch ab und zu in der villa-marisol ist?

  6. #106
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Rotes Gesicht Kant noch wal...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befgraag Bekijk bericht
    ....Tot slot wil ik nogmaals benadrukken, dat de leiding, of de thekedames niets te verwijten valt....
    Juist wel, waar is anders de leiding of de Thekendame voor...?
    Het argument dat de dvp's misschien ergens nog een oude prijslijst gevonden hebben, raakt kant noch wal...
    Regeltjes zijn regeltjes, afwijken mag wat mij betreft gerust, maar dan wel van te voren aangeven..!!

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  7. #107
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Tja Befgraag,

    In eerste instantie geef je aan dat je er geen probleem van maakt. Je betaalt netjes de 100 euro (chique van je) terwijl er waarschijnlijk op dat moment al een lampje ging branden dat er iets niet klopte.
    Ik had op dat moment aan de betreffende dame gevraagd sinds wanneer de prijzen veranderd waren, dan had ze waarschijnlijk met haar bek vol tanden gestaan.
    Waarschijnlijk voelde ze aan dat jij, zoals je zelf ook aangeeft, vrouwvriendelijk bent en geen probleem zou maken van die 25 euro extra.

    Ben het wel met Silvester eens dat de opmerking van een oude prijslijst nergens op slaat.
    De club is er mijns inziens zelf verantwoordelijk voor dat dergelijke lijsten niet meer ronddwalen in de club.

    Ik weet dat het achteraf altijd makkelijk lullen is en vind het ook vervelend voor je dat het is gebeurd.

    Maar je moet maar zo denken, ben blij dat je die 25,00 kan missen en ben maar blij dat je niet mensen gaat voorliegen om 25,00 extra te moeten verdienen


    IJSBEER11
    I´m an educated fool with money on my mind

  8. #108
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befgraag Bekijk bericht
    Voorweg wil ik eerst duidelijk stellen, dat Club Marisol GEEN BLAAM treft ! ! ! Toch wil ik jullie dit niet onthouden.

    (...)

    Maar goed, dan maar mijn geluk beproefd bij Darja,

    (...)
    Toen ik onder de douche vandaan kwam, schoof Daria mij een, naar later bleek, oude prijslijst onder de neus, waarop stond dat een uur € 100,00 kostte en niet € 75,00.

    (...)

    Op zo'n moment slik ik even en neem me voor, de eerstkomende 2 á 3 maanden niet meer te komen, totdat de complete crew, of in ieder geval een groot gedeelte ervan, zichzelf heeft verplaatst en er nieuwe dames zijn.
    Ik ga dan wel een paar km-tjes verder naar Acapulco in Velbert, waar het ook super toeven is voor redelijke prijzen.

    Begrijp ik het goed dat met 1 dame (Vicky) een matige sessie is beleeft of de klik ontbrak en dat een andere dame (Daria) je 25 euro lichter heeft gemaakt door zgn. een oude prijs te hanteren?

    En daarom moet de hele crew eerst worden vervangen voordat Befgraag weer terugkomt? Befgraag komt daarom maanden niet meer in VM?

    Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Natuurlijk, niet leuk als je dat achteraf ontdekt. Praat erover met de dame, vrouwvriendelijk, lijkt me heel goed mogelijk. Zeg eventueel dat je je beklag gaat doen als ze het niet rechtzet. Maar op deze manier reageren snap ik niet.

    Je was er zelf bij toen je betaalde, je had je van te voren bij het personeel kunnen informeren over de prijzen en evt. met de dame tevoren eea kunnen bespreken. Hoeveel betaal ik en wat krijg ik er voor?

    En verplaats je eens in de positie van de dame? wordt het dan al niet iets begrijpelijker dat ze bij een 'vrouwvriendelijke man ' probeert ook eens iets extras over te houden?

    Me dukt dat het in andere clubs ook zal kunnen gebeuren, zo laat dit een wijze les zijnen die 25 euro lesgeld.

    jmtc

  9. #109
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Begrijp ik het goed dat met 1 dame (Vicky) een matige sessie is beleeft of de klik ontbrak en dat een andere dame (Daria) je 25 euro lichter heeft gemaakt door zgn. een oude prijs te hanteren?

    En daarom moet de hele crew eerst worden vervangen voordat Befgraag weer terugkomt? Befgraag komt daarom maanden niet meer in VM?

    Ik vind het een zwaar overtrokken reactie. Natuurlijk, niet leuk als je dat achteraf ontdekt. Praat erover met de dame, vrouwvriendelijk, lijkt me heel goed mogelijk. Zeg eventueel dat je je beklag gaat doen als ze het niet rechtzet. Maar op deze manier reageren snap ik niet.

    Je was er zelf bij toen je betaalde, je had je van te voren bij het personeel kunnen informeren over de prijzen en evt. met de dame tevoren eea kunnen bespreken. Hoeveel betaal ik en wat krijg ik er voor?

    En verplaats je eens in de positie van de dame? wordt het dan al niet iets begrijpelijker dat ze bij een 'vrouwvriendelijke man ' probeert ook eens iets extras over te houden?

    Me dukt dat het in andere clubs ook zal kunnen gebeuren, zo laat dit een wijze les zijnen die 25 euro lesgeld.

    jmtc
    Neen, je begrijpt het inderdaad niet goed.

    toen ik plaats nam op de bank bij Vicky, was haar gedrag naar mij toe dermate onbeschoft, dat ik mijn belangstelling verplaatste naar Daria, met wie ik in het verleden en ook nu weer op de kamer prima ervaringen had.

    En dat ik voorlopig voorbij de VM rij moet je zo zien. De dames praten onder elkaar ook over hun ervaringen en ik heb geen zin om daar over de tong te gaan als die man die erin trapte! Natuurlijk zijn er ook uiterst correcte en lieve dames, maar ik wil gewoon even afstand nemen van deze club.

    Ik weet niet hoe jij zou reageren na zo'n ervaring. Achteraf en vooral als het je niet zelf treft is het altijd makkelijk lullen, maar dit is de manier waarop ik reageer.

    Het was niet mijn bedoeling om dit soort reakties los te maken, maar slechts om jullie te waarschuwen voor dit soort praktijken, want bedenk, dat als je daar bent je verstand op een lager niveau werkt, dan je geilheid.

    Befgraag

  10. #110
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ik snap dat jij zo reageert maar ik vind het wat overtrokken. Maar goed als je je zo voelt heb je wellicht geen plezier meer in de club en dan kan je inderdaad beter naar een andere club gaan. Pistol Pete (beft ook graag )

  11. #111
    Geregistreerd
    22 september 2009
    Last Online
    20 november 2012 @ 20:50
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Omdat ik redelijk in de buurt moest zijn ivm werk, na het werk naar VM gegaan. Dit was mijn eerste bezoek aan deze villa. Ontvangst was aller vriendelijkst. Eten was best goed, ze hadden pasta met een lekkere salade.
    Het was er erg rustig 4 beren op 9 vrouwen. Er was een groepje van 5 vrouwen dat de gehele avond bij elkaar zat. Sauna was niet erg warm, dit was een beetje mijn eigen fout, ik had bij de theke moeten vragen of ze de sauna wat warmer konden zetten. Ik vind het een nette villa, ik kom zeker nog een keer terug, alleen hoop ik dat het dan wel wat drukker is.

  12. #112
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    151 in 23 posts

    Standaard info

    ****info*****info******info*****info*****info***** info***

    Valentina en susi zijn terug van vakantie

    Jessica het heerlijke turkse dametje is weer terug

    Julia het zusje van Sarah is weer terug na een periode van afwezigheid

    Kleine bulgaarse Maria is weer terug van weggeweest

    en Mara is weer aanwezig.

    bron: Villa Marisol
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  13. #113
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:10
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.903
    Thanked
    2.364 in 1.023 posts

    Standaard

    valentina heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gfe300%
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  14. #114
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Vanmiddag VM bezocht en ik moet zeggen: DE LINE UP IS ZEER DE MOEITE WAARD. Hiermee heeft niemand meer een excuus om deze club niet te bezoeken. Een echte aanrader, GA ZELF EENS OP ONDERZOEK UIT!!

  15. #115
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Last Online
    29 maart 2024 @ 05:31
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Begin oktober ben ik naar VM met mijn hier ob het forum gewonnen vrijkaart geweest, nog beste dank voor deze vrijkaart aan Willem. Vrienlijke dame aan het ontvangst, maar ze vraagt noog 15 euro te betalen, wat ik dan oog doe. De douches zijn niet proper geweest, dann naar boven aan de theke. Het eten was goed, de sauna en beetje de koud en de pool geschlooten. Heb kennis gemaagt met 3 meisjes zonder op kamer te gaan en ben naar 2 uuren verder gereden naar de LR. Ik moet zeggen, dat de VM niet en club voor mij is, en an het einde van de daag ontmoet ik dan die dame die ik in VM gezocht heb in LR en de avond was perfekt. Het geeft gewoon betere dagen in VM en nog eens dank aan het forum

  16. #116
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Is Mickey er morgen (10 december)?
    Kunnen jullie aangeven wie er aanwezig zijn??

  17. #117
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Last Online
    15 november 2013 @ 19:57
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gewoon even VM bellen.

    Ga zelf zo dadelijk ook naar VM.

  18. #118
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:23
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graaf Bekijk bericht
    Belangrijk, vergeten te vermelden:

    vanaf heden als men Villa Marisol bezoekt van maandag tot en met donderdag met kamergang vrije toegang op zondag.
    Is dit aanbod nog geldig?

  19. #119
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard villa marisol

    ich habe da gerade mal angerufen und nachgefragt ob man wenn man während der woche im marisol war, am sonntag freien eintritt hat. ich habe von der dame am telefon zu hören bekommen: ja sicher. wann warst du denn da? am freitag, war meine antwort (war selbst nicht da, aber ein freund, der sich nicht getraut hat anzurufen) und ihre antwort darauf: klar hast du heute freien eintritt.... komm vorbei.
    ich habe dann meinen guten freund angerufen und ihm das mitgeteilt und er überlegt jetzt ob sich die 35 km von holland zur villa marisol noch lohnen...

  20. #120
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:23
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rheinschwimmer Bekijk bericht
    ich habe da gerade mal angerufen und nachgefragt ob man wenn man während der woche im marisol war, am sonntag freien eintritt hat. ich habe von der dame am telefon zu hören bekommen: ja sicher. wann warst du denn da? am freitag, war meine antwort (war selbst nicht da, aber ein freund, der sich nicht getraut hat anzurufen) und ihre antwort darauf: klar hast du heute freien eintritt.... komm vorbei.
    ich habe dann meinen guten freund angerufen und ihm das mitgeteilt und er überlegt jetzt ob sich die 35 km von holland zur villa marisol noch lohnen...
    Many thanks for your reaction but sorry to tell you that I do not understand German!

  21. #121
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:51
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Is dit aanbod nog geldig?
    RS heeft gebeld en te horen gekregen dat de aanbieding nog steeds geldig is.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #122
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:23
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    RS heeft gebeld en te horen gekregen dat de aanbieding nog steeds geldig is.

    Big30
    Big30 & RS, bedankt voor jullie inzet.

  23. #123
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:36
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Reden "Ik haat je!" Een zaterdagavond in Marisol.

    "I don't want to lose you, this good thing. That I got, cause if I do, I will surely, surely lose a lot. 'Cause your love is better, than any love I know. It's like thunder and lightning. The way you love me is frightening. You better knock, knock on wood, baby"

    Lang geleden dat ik nog eens in Marisol ben geweest, juni ofzo. Maar het nieuws dat de Haagse clan Hamminkeln aan zou doen, deed deze racebeer toch weer in beweging komen. Ik stond nog niet zo heel lang aan de bar toen Manon me al beet had "Hallo - Smak - en hoe gaat het." In de hoek waar ze zat trof ik ook Amanda en J, nog een liefhebber van de Haagse dames. Ashanti was helaas niet meegegaan, ziek zo kreeg ik te horen. Om de waarheid te zeggen, het maakte de keus toch iets makkelijker. Van de overige dames die in de kamer zaten kende ik er eerlijk gezegd geeneen meer, maar da's helaas standaard als je te lang ergens niet komt, al zaten er best wel een aantal leuke tussen (angelina bijvoorbeeld) We bleven een tijdje kletsen en gingen toen met zn vieren de sauna in. Hoewel deze racebeer er nog steeds niet heel lang in kan blijven en om de zoveel tijd even aan de frisse lucht moest was het wel gezellig zo. Toen ik bij het afdouchen de douchekop even met Amanda deelde, ging het helaas verkeerd. Ik kon mijn handen niet thuishouden, Amanda kon zich wel in mijn handtastelijkheden vinden en ineens stonden we Ben Saunders' tongactie te imiteren. Manon en J probeerden ons wat af te leiden, maar dat had niet zo veel effect eigenlijk Uiteindelijk gingen we maar mee naar binnen, even het avondeten inspecteren.

    Er stonden een paar aparte combo's op het menu. Kippepoten (lekker, maar wat flauw) met aardappelgratin (behoorlijk gepeperd) en pasta met goulash. "Waarschijnlijk vinden de Hongaarse dames hier aanwezig het anders te flauw" dacht ik hardop. Manon en J verdwenen iets later naar boven, Amanda en ik bleven nog even uitbuiken en nababbelen. Na een tijd ging dat vanzelf in gestreel en gezoen over, dus trokken we ook naar boven. Deze racebeer moet eerlijk toegeven; bij Amanda heb ik altijd wat last gehad van drempelvrees. Qua uiterlijk is ze mn tiep wel (ik val op exoten), maar als ik dan een keuze moest maken ging ik toch eerder met Manon of As kameren. En uiteindelijk blijkt maar weer eens dat er niet zoiets is als "probere erachter te komen hoe dat nou ... blablabla", je moet in zo'n geval ophouden met twijfelen en gewoon doen, punt. En deze racebeer is nu blij dat ie het heeft gedaan, want alles ging vanzelf. Langzaam relaxed zoenen, wat geknuffel hier en daar. Oeps, ineens was er een van mijn vingers ergens in verdwenen Toen ze zich uit de omhelzing losmaakte waarin we inmiddels verstrikt waren en zich aan bloasmeziek ging wijden, viel het me op dat het aardig was gaan waaien (de deur van het balkon klapperde af en toe; een goede afleiding). Van dat soort gekke kleine dingen moet je het vaak hebben als je in zo'n eerste ronde tijd wilt rekken. Uit voorzorg en als wederdienst heb ik haar een tijd gebeft. En zoals me wel vaker overkomt ging het tempo daarop een versnelling hoger, vooral toen we in doggy uitkwamen.Amii Stewart dacht er zo het hare van: "I think you better knock, knock, knock on wood, Baby!" Uiteindelijk werd het me allemaal te veel, kreeg de motor een vastloper en bolde ik zeer tevreden, maar wel behoorlijk opgerookt over de eindstreep. Het uurtje maakten we met wat geklets en een massage vol. "En, leuk gehad?" vroeg Manon nog in de bar. "Jij gaat concurrentie krijgen." was het kalme antwoord. Een ding leert deze racebeer nooit af hè: zich in de nesten werken

    Ik dook nog eens op het buffet af om een opkomende after-sex-dip wat te onderdrukken en merkte een Duitser die een beetje flink in de olie zat. Angelina was blijkbaar met zijn zorg belast, J en Manon kenden hem al; ze hadden hem schijnbaar nooit nuchter gezien. Een DJ had inmiddels zijn spullen opgezet, Amanda kreeg gezelschap van nog een Nederlander en ik en Manon luisterde eens naar die typische jaren 90 muziek die er gedraaid werd. Wat ik op een gegeven moment erg apart begon te vinden was dat de DJ schijnbaar stiekem ons gesprek zat te volgen: achter elkaar hadden we het over Reel to Reel (bekend dankzij Madagascar's King Julian), Snap en Haddaway, en niet veel later klonk dat ook uit de speakers. Ik blijf het zeggen, de 90's had veel rotmuziek, maar er zaten ook wel een paar pareltjes tussen Intussen waren Manon en ik wat handtastelijker geworden en na een voetmassage (goh, je blijf wel bezig hè, kan je nou echt niet je handen thuishouden? En praat je altijd in jezelf als je recensies zit te schrijven? ) ging het na dit kleine Bert Visser momentje weer naar boven. En het komende uurtje zou cabaret me aardig blijven volgen. Het begon nog wel serieus met wat gezoen en geknuffel, maar als Manon een vlieg weg wil slaan en bijna Kleine Sphinx een mep verkoopt, krijg ik een lachbui. En dat ging helaas niet meer ove, want nadat ik Manon gebeft had en zij vrolijk opmerkte hoe zwaar ik nu de lul was, werd ik weer als vanouds oraal door haar in de mangel genomen. Garnalen hielpen hier niet echt, of juist te goed, want ik schoot weer in de lach, waarop Manon dan weer treiterig van vooraf aan begon. "Ik haat je!" riep ik quasi-boos toen ze even een pauze inlastte. Manon greep meteen haar smartphone en ineens kwam Brigitte Kaandorp vrolijk haar mening geven: "Ik haat je, ik haat je, je bent een gore lul. Ik haat je, ik haat je, met al je flauwekul. Altijd zuipen, altijd zat en ik moet altijd maar weer plat. Ik haat je, ik haat je, zeikerd, stomme sul." Waarop deze racebeer helemaal in een lachstuip belandde Dat ik daarna überhaupt wat aan sex toekwam, lag meer aan Manon's inzet, want daardoor kon ik het beeld van die rare Haarlemse comediènne lang genoeg van me afzetten om nog een paar standjes door te nemen. Zo neukten, gekten en kwekten we uiteindelijk een leuk uurtje vol. Bij het afrekenen lostte ik nog een belofte van begin dit jaar in; een cd van de Baseballs die ik haar beloofd had. Een andere dame die met een gast van de kamer kwam stond wat lacherig te kijken toen we even stukjes uit Umbrella nadeden.

    Nog een laatste kop koffie in de bar, en toen vond ik het goed geweest. Kusje en tot de volgende keer Het was nog steeds niet zo heel druk in VM, maar als de Haagse clan er is, is het altijd gezellig. In de Sud sloot ik bewust af met ex-Irish Rover Will Millar die met Some Mad Irishmen hun grootste hit en beste cafèliedje ooit nog eens speelt:

    "Coulda been the whiskey, mighta been the gin. Coulda been three or four sixpacks, I don't know. But look at the mess I'm in. My head is like a football, I think I'm gonna die (ooohh). Tell me me-oh-me-oh-my, lord wasn't that a party?"

    "Someone took a grapefruit, wore it like a hat. I saw someone under the kitchentable, talking to my old tomcat. They were talking 'bout rugby, the cat was talking back. Just about then everything went black. Wasn't that a party? It coulda been my memory, playin' tricks on me... but I think I saw my buddy cutting down my neighbours' tree."

    "Coulda been the whiskey, mighta been the gin. Coulda been three or four sixpacks, I don't know. But look at the mess I'm in. My head is like a football, I think I'm gonna die (ooohh). Tell me me-oh-me-oh-my, lord wasn't that a party?"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  24. #124
    Geregistreerd
    21 november 2006
    Last Online
    29 augustus 2023 @ 13:58
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 12 posts

    Standaard

    Ha, net bericht gekregen dat ik een vrijkaartje voor deze club heb gewonnen. Die ga ik snel verzilveren! Maar, even vooraf: wat vragen de dames in deze club per halfuur/uur? En wat zijn de kosten voor 'extra's' zoals FT?

  25. #125
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    23 april 2024 @ 19:23
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eeuwigeloper Bekijk bericht
    Ha, net bericht gekregen dat ik een vrijkaartje voor deze club heb gewonnen. Die ga ik snel verzilveren! Maar, even vooraf: wat vragen de dames in deze club per halfuur/uur? En wat zijn de kosten voor 'extra's' zoals FT?
    Afgelopen woensdag ben ik daar geweest. Het is een leuke club met vriendelijke dames. De prijs is 35 euro’s voor 20 minuten en 50 euro’s voor 30 minuten. Er zijn wat kosten voor de 'extra's' maar dat weet ik het niet!
    Groeten, Kees

 

 
Pagina 5 van 141 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.