Pagina 98 van 141 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.426 t/m 2.450 van 3513
  1. #2426
    Geregistreerd
    7 februari 2016
    Last Online
    12 januari 2024 @ 06:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    314
    Discussies
    5
    Thanks
    345
    Thanked
    342 in 165 posts

    Standaard

    Gisteren was het eten ook Top net als de Roemeense toppertjes die verslonden werden, met respect uiteraard . Kortom een geslaagd dagje marisol.

  2. Onderstaande leden hebben J.S. bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (23 april 2016)

  3. #2427
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Hoi Eddy,

    hebben ze op zondag ook gewoon warm eten, buiten de pizza?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Jawel, afgelopen week nog lekkere met gehakt gevulde paprika's en rijst, maar dat is wat lastig vanuit de scootmobiel en die pizza blijven ze gewoon bij Dalton er in proppen.
    Feitelijk een schandelijke vorm van ouderenmishandeling !

  4. #2428
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Zondags pizza of ze moeten het veranderd hebben.

  5. #2429
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ja weer piza.

  6. #2430
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Ja weer piza.
    Even wezen checken in VM ipv naar je liefje Elif in AcaGold te gaan??
    En Garde

  7. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel (25 april 2016)

  8. #2431
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Even wezen checken in VM ipv naar je liefje Elif in AcaGold te gaan??
    Je slaat de plank helemaal mis,deze dame is niet mijn liefje en zal ze nooit worden,1 keer mee in de kino geweest in GD in schuttorf ,war echt klootte was met 2 oo's.
    Mijn liefje in ACAGOLD is ANKA super gek op de kamer en een heerlijk lijf met lekkere tieten en een kutje die je helemaal boter geil maakt.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    saralai ( 7 mei 2016),Stiffmaster (28 april 2016),Toetebel (25 april 2016)

  10. #2432
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Je slaat de plank helemaal mis,deze dame is niet mijn liefje en zal ze nooit worden,1 keer mee in de kino geweest in GD in schuttorf ,war echt klootte was met 2 oo's.
    Mijn liefje in ACAGOLD is ANKA super gek op de kamer en een heerlijk lijf met lekkere tieten en een kutje die je helemaal boter geil maakt.
    Dat wist ik ook wel. Het was een plaagstootje, maar jij bent geloof ik meer van de botte bijl
    En Garde

  11. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel (25 april 2016)

  12. #2433
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:34
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    Dinsdag ff geweest en heerlijk genoten
    De meiden zijn meegannd in de kino begint hat zodra ze merken dat je mee gaat naar de kamer
    Het voorspel is dus gratis
    Na opgewarmt te zijn lekker afgemaakt op de kamer
    Meer plezier op deze manier.
    johan

  13. Onderstaande leden hebben johan47 bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (29 april 2016)

  14. #2434
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Nou, afgelopen donderdag 'in de herhaling geweest' met een vrijkaartje. De reis naar VM toe was de vorige maand goed gegaan. Dat kon je met recht een geslaagde ontdekkingstocht noemen. Nu ben ik heen via de toeristische route de grens over gestoken. Het is mooi fietsen daar. Het weer was beter dan voorspeld, dat rijdt toch lekkerder. De zon en met dat ik tijdig vertrokken was thuis gaf me de gelegenheid even in Bocholt rond te kijken. Daarna het treintje weer, en twintig minuten wandelen. De zonnewarmte deed me aarzelen of ik niet eerst wat meer in de zon ging rondwandelen, t voelde zo lekker. Eenmaal in een club binnen is het vaak niet mogelijk om even lekker in de zon te zitten. Maar dat vind ik.
    Toch maar het industrieterrein van Hamminkeln opgewandeld. 'Shit, loop ik alweer die doodlopende weg in.' Een stukje omgelopen, weer wat meters zon, rechtsaf dan zie je hoe groot de club is. De Thekedame stond luid pratend te bellen in waarschijnlijk haar eigen taal, datzelfde lichtblauwe shirtje aan als de vorige keer (zou ze er twintig van hebben?)
    Plichtmatig hallo, vrijkaartje overhandigd. Duidelijk twijfel bij haar. Er kwamen nog twee beren binnen, ik moest even opzij. Toen zij vriendelijk waren doorgelaten werd ik weer 'behandeld'. Haar gezicht stond vragend twijfelachtig, maar het was niet goed. Ze pakte een zwarte map erbij, met allemaal briefjes erin van nummers: blijkbaar allerhande vrijkaartjes en dergelijke.
    Maar het nummer op mijn vrijkaartje verschilde (let wel) één cijfer van een nog niet ingeleverd vrijkaartje van Relaxxxboard, maar 'het klopte niet, ik kon er niet in gelaten worden. 'Ik heb dit kaartje zo toe gemaild gekregen. Verder weet ik ook niets. ' Nee, ik kon er echt niet in. Zij gaf aan te snappen dat ik er niets aan kon doen, ZIJ hadden ook geen fout gemaakt, maar ik mocht niet naar binnen. De eigenaar gebeld, maar na telefonisch beraad kon het toch echt niet.
    Ik was er speciaal voor gekomen, daarom de 30,- entree toch maar betaald. Hum. En naar beneden om me om te kleden.
    Even het zweet eraf douchen, en naar de lunch.
    Het gebruikelijke, de verse broodjes waren er, maar geen druppel soep. Ik raakte aan de praat met een van de mannen die met mij waren binnen gekomen. Bij hem gaan zitten. Een dame haalde een glas jus voor hem, dat wilde ze voor mij ook wel doen. Het was alweer opvallend stil in de club. Alweer of nog steeds vakantieperiode?
    Redelijk geluncht, en gaan rondlopen. Ja, de kino is groot, eigenlijk een mooie lounge-ruimte. Waar 'toevallig' twee grote beeldschermen hangen. Voor mij mogen ze op het ene best Discovery of Eurosport op zetten. Dat is in de sportschool ook vaak aangenaam.
    Vanessa kwam bij me staan, ik liet me verleiden tot een samen op een bank. Het gepraat, gebabbel was goeie pre-sales, en de dame zag er aantrekkelijk genoeg uit, een kamergang was het logische gevolg. 'Och, ik had langer kunnen wachten, maar ja... je komt hier tenslotte ook voor...'

    Na Vanessa ben ik gewoon gaan douchen. En was er soep in het restaurant. De eerdere beer schoof bij mij aan tafel, gezellig zitten praten, met een echte Legioenaanhanger uit de grote Maasstad. De soep was ronduit zout, jammer want ik vind kippensoep lekker.
    De club toch maar weer rondgelopen, de twee WC-units ontdekt aan het einde van de kino.
    Het was nog rustiger dan het rondje rusthuis van de vorige keer, boekje uit m'n locker gehaald en de wellness maar in. Deur open voor de frisse lucht, en het zweethok in. Na het afdouchen op een rustbed gaan liggen, en wat gelezen. De muziek leek nog verder weg dan vorige keer, ze viel me amper op. Beetje gedoezeld, het kroop naar vijf uur. Tegen half zes weer de benen binnen gestrekt, bij de fruitautomaat even kletsen. 'Zal ik nog een dame...?' Wat er aan dames rondliep was weer niet heel veel, maar ze zagen er wel mooier uit (zonder iemand tekort te willen doen). Een mooi beeld was een spiernaakte dame op niet te hoge hakken die langsliep. Kwam na van de kamer? Er kachelde geen heer mee...
    Ik ging maar voor mijn derde of vierde B bav, een vrolijke infobabbel wat de kokkin in petto had om 18 uur. Nog even gebabbeld met Vanessa en een jong collegaatje van r. Maar jonge vriend niet meer uitgelaten...
    Ik besloot warm te eten, en het voor gezien te houden. Even na zessen was het eten klaar, de kokkin gaf aan door een technisch probleem de fricandeau niet gebraden maar gekookt te hebben. De bijhorende saus was i i g erg heet: veel peper . De dame naast mij aan tafel vond het ook al.
    Verder was t eten OK.
    Even na half zeven ben ik gegaan. Over het vrijkaartje nog even aan de theke... en op huis aan.

    Ja, jammer van dit gedoe. Ik heb het in middels aan het board aangegeven. Blijkbaar moet zo'n nummer feilloos kloppen. Verder weet ik niet, en hoop ik dat het opgelost kan worden.

    Twee maal zeer rustig in VM. Twee maal pech? Of is er toch te weinig loop in de club? Ik blijf van mening dat VM een mooie club is, de eerste keer dat ik er was beviel me uitstekend. Zowel qua lokatie als qua ambiance. Deze twee keer beduidend minder. Gek hè, automatisch ga je dan op details letten. Denk je meer minder schone plekken te zien: beter schoonmaken?
    Aan de andere kant: de weinige dames die er nu waren, trokken mij meer aan.
    Ik neem maar even de tijd voor mijn gedachten.

    Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 30 april 2016 om 11:39

  15. Onderstaande 17 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (30 april 2016),Cat (30 april 2016),Draver (30 april 2016),Eddy_V ( 1 mei 2016),forgetskinnyletsgetfatty (30 april 2016),funske ( 1 mei 2016),Liefhebberrob24 ( 1 mei 2016),mechelen (30 april 2016),Nedlovefkk ( 6 mei 2016),pret ( 1 mei 2016),robglover (30 april 2016),SAS ( 1 mei 2016),Scrotum (30 april 2016),Stiffmaster ( 7 mei 2016),Toetebel (30 april 2016),Wentelt Eefje ( 1 mei 2016),Zultbroek81 ( 1 mei 2016)

  16. #2435
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Last Online
    19 maart 2024 @ 16:58
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    37
    Discussies
    3
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 11 posts

    Standaard

    Ik was onderweg naar Freude, maar heb onderweg besloten naar Marisol te gaan. Na alle verhalen hier over Marisol na de verbouwing moest ik het toch eens gaan bekijken.
    Dat is me heel goed bevallen. Mooi, ruim, schoon. Een hele grote verbetering. De kino is idd meer een lounge ruimte. Met enige regelmaat komen de dames langs om zaken te doen. Na de eerste kamergang ben ik daarom maar gaan uitrusten in de spa area op een bedje.

    Ga er zeker vaker komen, zeker als het weer mooier weer wordt.

  17. Onderstaande 4 leden hebben soepkip bedankt voor deze bijdrage:

    funske ( 1 mei 2016),Liefhebberrob24 ( 1 mei 2016),robglover ( 1 mei 2016),SAS ( 1 mei 2016)

  18. #2436
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Het is vandaag weer zondag en dan begint mijn uitstapje naar deze VILLA MARISOL waar ze tegen diner tijd de schalen vol met piza's hebben gestuwd.
    Wat voor mij een goed excuus is om dan naar dat wereld beroemde restaurant in ZEVENAAR te gaan waar ze voor nog geen 10 euro een heerlijk menu verkopen die alle ingrediënten bevatten waarvan je helemaal top fit wordt.
    Jammer dat BURGER-KING nog geen saunaclub is anders hadden we alles ineen.

  19. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 1 mei 2016)

  20. #2437
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:03
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Het is vandaag weer zondag en dan begint mijn uitstapje naar deze VILLA MARISOL waar ze tegen diner tijd de schalen vol met piza's hebben gestuwd.
    Wat voor mij een goed excuus is om dan naar dat wereld beroemde restaurant in ZEVENAAR te gaan waar ze voor nog geen 10 euro een heerlijk menu verkopen die alle ingrediënten bevatten waarvan je helemaal top fit wordt.
    Jammer dat BURGER-KING nog geen saunaclub is anders hadden we alles ineen.
    Zal wel rustig wezen in de Villa, want alle roemeenjes hebben paasfeest!!

  21. #2438
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    Zal wel rustig wezen in de Villa, want alle roemeenjes hebben paasfeest!!
    Het is altijd rustig op zondag maar met genoeg dames en ik heb er maar 1 nodig om dat 1/2 theelepeltje te vullen en heerlijk van die geweldige wellness te genieten die je in geen andere club hebt.
    Ik ben er meestal rond 3 uur wanneer alles meezit en dat voor 30 euro,thuis blijven is dan ook helemaal verkeerd,goedkoper gaat nergens.

  22. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    soepkip ( 1 mei 2016)

  23. #2439
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:03
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Ik zou zeggen Dalton veel plezier in de wellness, en ik hoop dat je niet teveel moeite hebt om dat 1/2 theelepeltje er uit te persen! Maar met een goede DVP moet dat lukken! En ze zijn er in de Villa!

    M.f.G. Robglover

  24. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 1 mei 2016)

  25. #2440
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Het was voor mij goed in MARISOL en nog genoeg Roemeentjes,mijn schatje gaat pas straks naar huis,2 mei.

  26. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 2 mei 2016)

  27. #2441
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Eindelijk is het zover om lekker in de tuin te liggen bij VILLA MARISOL en van die prachtige zon te genieten.
    Vroeger altijd naar het westen toe rijden en nu naar het oosten plus een stuk dichterbij en ook nog veel en veel goedkoper.
    Met ligbed en eten en drinken gedurende de hele dag en een stukje van de avond kostte het toch al snel zo'n 150 euro en nu maar 30.
    Met een vrijkaartje is het nog mooier,TOT ZO IN VILLA MARISOL,waar ik het hele weekend met dit mooie weer zal zijn.
    Nu kunnen de dvp's weer eens van een echte kerel genieten tegen betaling natuurlijk.

  28. Onderstaande 5 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 6 mei 2016),satanic surfer ( 6 mei 2016),snaal88 ( 6 mei 2016),Stiffmaster ( 7 mei 2016),Toetebel ( 8 mei 2016)

  29. #2442
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Het was gisteren netjes verzorgd. Parkeerplaats was redelijk gevuld en gezien 'de omstandigheden ' (veel dames op vakantie) hadden ze toch nog een redelijke line-up. De zon aanbidders zijn aan hun trekken gekomen, de tombola was als vanouds en de keuken prinses had een mooi buffet getoverd. Al met al dus goed waar voor je geld. VM is en blijft bijzonder competitief. Gezien het aantal Nederlandse voertuigen op de parkeerplaats ben ik niet de enige die daar zo over denkt. Dus, tot snel!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  30. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    robglover ( 6 mei 2016),SAS ( 6 mei 2016),Toetebel ( 8 mei 2016)

  31. #2443
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    194
    Discussies
    2
    Thanks
    69
    Thanked
    137 in 35 posts

    Standaard

    Club ziet er netje uit. Is zo te zien geen FKK Club. Lopen de dames hier wel eens topless, zonder slipje of naakt? Wordt er door de dames ook in de Welness ruimte ook gedouched?

  32. Onderstaande leden hebben Ronald11 bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 6 mei 2016)

  33. #2444
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald11 Bekijk bericht
    Club ziet er netje uit. Is zo te zien geen FKK Club. Lopen de dames hier wel eens topless, zonder slipje of naakt? Wordt er door de dames ook in de Welness ruimte ook gedouched?
    Nee, geen FKK.
    Er zijn enkele dames die soms/vaak met bloote borsten loopen.
    Ik heb soms een dame zonder slipje gezien.
    (Soms heb ik een dame van kamer terug lopen zien, heel naakt. Niet vaak.)

    Er waren wel dames die in de Wellness ruimte an douchen, maar dat was langere tijd geleden?`
    Nu "mogen" ze het niet meer? Er zijn nu speciaale regels voor de dames in de Wellness ruimte. Die ken ik op moment niet precies.

  34. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 6 mei 2016)

  35. #2445
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    De dames mogen alleen met een ijsbeer de sauna in en overal gebruik van maken.
    Alleen mogen ze niet meer in het wellness gedeelte komen.
    Het was vanmiddag een goed gevulde tuin en aardig wat nieuwe gezichten,het eten was goed en heb me lekker laten pijpen door een dame die me wakker had gemaakt in de kino en in een kort moment mijn PIELEMANS op oorlogssterkte had gebracht.
    Dat pijpwerk van de dames in VILLA MARISOL is werkelijk perfekt en zelfs nog lekkerder dan neuken met een voordeel je wordt er niet moe van.
    Straks maar weer op herhaling als de zon schijnt.

  36. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 ( 7 mei 2016),SAS ( 7 mei 2016),Toetebel ( 8 mei 2016)

  37. #2446
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Door de warmte begonnen mijn hersenen gisteren aardig op een kookpunt te komen en dan nog eens een vrijkaartje van een ander forum was de beslissing gauw genomen.
    Die prachtige tuin van MARISOL trekt al vroeg vele bezoekers of zijn het misschien toch die dvp's,omdat ze zo heerlijk je sperma uit je leuter zuigen zonder dat jezelf er iets voor hoef te doen.
    Rond 2 uur het vrijkaartje ingeleverd bij HELENA en na het omkleden lekker in de tuin op een bedje gaan liggen met een kussen uit het wellness gedeelte en een handdoek over mijn gezicht gelegd omdat het van mij niet tegen de zon kan maar de rest,en vooral mijn leuter,weer een beetje kleur krijgt.
    Heerlijk liggen dutten in het zonnetje en een geluk dat er nog een plaatsje vrij was.
    Na het zonnebad de sauna in gedoken om zo weer een beetje van mijn gewicht af te krijgen en het vuil op een gemakkelijke manier kwijt te raken,douchen en het bubbelbad in wat toch altijd lekkerder is met een dame erbij.maar die mogen niet meer alleen het wellness gedeelte in.
    Met een ijsbeer erbij geen probleem,dus eerst een dvp opzoeken en dan lekker het bubbelbad in om te kijken of je leuter ook nog eens in het gaatje past.
    Is het gat te groot zodat je de ballen erbij in kan parkeren dan maar weer een andere opzoeken.
    Hierna even in de kino op zo'n heerlijke bank gaan liggen waar ik dan meteen in slaap viel met als gevolg dat ik wakker werd doordat een dvp me heerlijk aan het strelen was en mijn leuter al aardig op oorlogs sterkte had gebracht en mij even aan het pijpen was om te laten voelen hoe het op de kamer verder zou gaan.
    Deze dame had een heerlijke pijp techniek en ze deed het met plezier,een uurtje vol gemaakt op de kamer en voldaan naar het eetgedeelte gelopen.
    Gelukkig lag er nog wat in de bakken want deze ijsbeer had aardig trek gekregen en zo dus mijn buik gevuld,het smaakte goed.
    Wat gepraat en gedronken en zo rond 1/2 9 de tent verlaten.
    Het is weer mooi weer en dus zo maar naar VILLA MARISOL omdat die dichter bij mijn huis ligt dan ZANDVOORT plus de stau naar ZANDVOORT hoef ik nu ook niet mee te maken,omdat half nederland naar de kust trekt.
    TOT ZO IN VILLA MARISOL.

  38. Onderstaande 4 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 mei 2016),saralai ( 7 mei 2016),SAS ( 7 mei 2016),Toetebel ( 8 mei 2016)

  39. #2447
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Jammer dat ze pas om 1 uur open gaan.
    Het is heerlijk daar in MARISOL en iedereen geniet volop van het mooie weer.de tuin was gisteren gevuld met allemaal zonaanbidders.
    Yvonne nam mijn offergave voor de zon in ontvangst na het omkleden eerst een koffie met een broodje genuttigd om vervolgens een plekje in de tuin te bemachtigen.
    Zo de hele dag doorgebracht met nog een oude bekende van dit forum en samen wat zitten eten dat deze keer weer lekker was met friet en aardappelkroketten,na het eten ging hij er vandoor en een uurtje later ben ik toen ook maar naar huis gegaan.
    Voor mij wordt het zo VILLA MARISOL wat een geluk dat het dichtbij is en geen stau onderweg.
    TOT ZO IN VILLA MARISOL.

  40. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 9 mei 2016),Sjeufke ( 8 mei 2016),Toetebel ( 8 mei 2016)

  41. #2448
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Gisteren ondanks de piza maar door het mooie weer MARISOL vereerd met een bezoek.
    Was er behoorlijk vroeg en de tuin lag alweer vol.
    Na de koffie en het broodje ook een bed in beslag genomen en daarop toch een paar uur liggen pitten.
    Na het ontwaken het bubbelbad in gedoken en na het douchen me opgemaakt voor de kamer met een dvp te gaan bezoeken.
    De gelukkige was een leuke kleine dvp die hier volgens mij net een paar dagen aan het ronddolen was.
    GABRIELLA een aardig figuur en lekker kontje met een echt zigeunerin-gezicht.
    Het begon allemaal lekker op de kamer maar na een poosje begon ze me toch met veel handwerk te bewerken,wat niet de bedoeling was.
    Haar bij een arm gepakt en de mond over mijn leuter laten gaan en haar kop maar even op en neer geduwd totdat het theelepeltje eruit was.
    Mijn leuter schoon gemaakt en haar 50 euro gegeven voor nog geen 1/2 uur maar daar was ze niet blij mee ze wilde een uur betaald hebben omdat we een uur op de kamer waren.
    Ze had de handy bij haar liggen en zei echt dat we een uur bezig geweest waren.
    Naar de theke gelopen waar ze ingeschreven stond en warempel de theke zei dat het een half uur was,ze bood haar verontschulding aan met een kusje.
    Ondanks het feit dat ik haar vertelde op de kamer dat het een 1/2 uur was,deze ijsbeer heeft al heel lang geleden geleerd om de tijd goed in de gaten te houden,want ze proberen het steeds weer opnieuw en vooral als ze pas in een club werken.
    Gelukkig zijn ze niet allemaal zo en sommige vinden het zelfs noodzakelijk om mij te betalen wanneer ik ze 4 keer klaaaaaaaaaaargemaakt heb,ze geven dan niet veel maar iedere euro is er een.
    Voor de rest was het prima jammer dat VIOLA steeds in gebruik was anders had ik haar mee de kamer op genomen,ze zag er heerlijk uit en ze is beregoed.
    Nog even de sauna ingedoken en daarna even een stuk piza tussen mijn tanden laten malen om daarna lekker naar huis te rijden.

  42. Onderstaande 4 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 9 mei 2016),SAS ( 9 mei 2016),Toetebel (10 mei 2016),VoX ( 9 mei 2016)

  43. #2449
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Mijn leuter schoon gemaakt en haar 50 euro gegeven voor nog geen 1/2 uur maar daar was ze niet blij mee ze wilde een uur betaald hebben omdat we een uur op de kamer waren.
    Ze had de handy bij haar liggen en zei echt dat we een uur bezig geweest waren.
    Dat is nu dan het derde verhaal van deze dame (derde verhaal dat ik ken), dat het met de tijd afrekenen niet zo juist is.

  44. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 9 mei 2016),VoX ( 9 mei 2016)

  45. #2450
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Hallo allemaal

    wie heeft er ook ervaring met Patricia ?
    Kan niets vinden van haar.
    Wat oudere uit Polen.
    Vanmiddag heerlijk op het gras genoten met haar.
    Ze kan goed masseren, zegt dat ze ervaring heeft met sport massage.

    Eerste commentaar : is geen grote klasse en zeker ook niet slecht.

    Maar geen herhaling waard

  46. Onderstaande leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (10 mei 2016)

 

 
Pagina 98 van 141 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.