Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 65
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Idee Saunaclub Yasmin (voorheen De ja Vu), Melle (Osnabrück)

    :neu: Saunaclub Deja Vu, Melle (bei Osnabrück)

    Günstige Eröffnungspreise!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    :neu: Saunaclub Deja Vu, Melle (bei Osnabrück)

    Günstige Eröffnungspreise!
    In der Zeit von 10.00 - 15.00 Uhr
    bezahlen unsere Gäste keinen Eintritt !


    Interessant voor zij die in het Oosten van NL wonen.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard Try out

    We zullen deze club a.s.a.p een keer bezoeken !!!

    gr. 2horny4u

  4. #4
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik die club ook eens zo snel mogelijk ga bezoeken !
    315 km kan toch geen probleem zijn !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  5. #5
    Geregistreerd
    2 mei 2009
    Last Online
    10 september 2018 @ 12:13
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Volgens mij moet deze verplaatst worden naar het partytreff gedeelte.

    Omdat ik niks over deze club kon vinden en het maar een uurtje rijden is ben ik er een paar weken gelden maar eens poolshoogte gaan nemen.

    Het is duidelijk dat de dames hier per kamergang betaald worden. Zodra ik de woonkamer binnenkwam begonnen ze allemaal te zwaaien dat ik bij hun op het bankje moest komen zitten. Ook de rest van mijn verblijf kwam ik niks aan aandacht tekort en leek het wel of ik de enige overgebleven man op aarde was. Er waren een stuk of 8 vrouwen aanwezig en twee of drie andere bezoekers. Volgens mij kwamen de dames zo'n beetje allemaal uit Bulgarije en Roemenie. Een paar zeer slank en twee behoorlijk stevig. En van heel mooi tot girl next door type. Voor elk wat wils dus.

    Misschien lag het aan mij maar ik heb niet erg spetterende sessies beleefd. Nog wel een trio met twee mooie dames op de bank in de woonkamer. Maar die moest ik afbreken omdat ik nog geen twee minuten daarvoor van de kamer kwam met twee andere dames. Tja, en ik ben geen 18 meer. Als ik twee sessies vlak achter elkaar heb gehad heb ik toch echt even pauze nodig.

    Het sauna gedeelte is erg mooi en ruim en verder ziet alles er ook prima uit. De warme maaltijd was OK en iedereen was erg vriendelijk en ik voelde me er erg welkom. Al met al erg veel seks voor 100 euro maar toch denk ik niet dat ik er nog eens naartoe ga. Het is wel een ideale club voor mannen die wat introvert zijn en zelf niet veel initiatief nemen. Dat is hier niet nodig want je hebt non-stop aandacht van de vrouwen hier.
    "A dirty mind is a joy forever"

  6. #6
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Heren, beren,

    Op de website staat duidelijk geen partytreff.
    Wat is het nou een saunaclub of een partytreff, het is mij niet duidelijk.

    Ofwel zijn de dames inbegrepen in de geringe inkom of is het een prijzige saunaclub. Wie iets weet mag het zeggen.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  7. #7
    Geregistreerd
    2 mei 2009
    Last Online
    10 september 2018 @ 12:13
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Het is een partytreff/pauschalclub. Dus 1 keer betalen en je de rest van de dag een slag in de rondte neuken.

    Op de site staat het wat onduidelijk: 2 uur 50 euro, dagkaart 70 euro en een eenmalige entree van 30 euro. Oftewel 80 euro voor 2 uur en 100 voor een dagkaart. Toen ik er was heb ik ook 100 euro all in betaald.
    "A dirty mind is a joy forever"

  8. #8
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    31 december 2012 @ 19:57
    Locatie
    ergens in z.o brabant
    Berichten
    286
    Discussies
    37
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    zijn er ook dames bij die pzc
    Sletten moet je leasen. en niet kopen voor het leven

  9. #9
    Geregistreerd
    2 mei 2009
    Last Online
    10 september 2018 @ 12:13
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    @ jeepie: Ja, de vijf dames waarmee ik op de (woon)kamer ben geweest in ieder geval wel.
    "A dirty mind is a joy forever"

  10. #10
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Melle, Saunaclub Deja vu

    Hoi

    Ben zaterdagmiddag naar DEJA VU geweest keurige club net achter osnabruck voor ons in het oosten van het land de moeite eens waard.
    Aangebeld en hartelijk vriendelijk binnen gelaten door Cristina een mooie liefe jonge dame die verwonderlijk vroeg waar ik weg kwam, er waren negen meisje,s overwegend tussen de begin twentig tot achter in de twentig van super slank tot mollig voor ieder wat wils.
    Ben begonnen met alexandra Pools blond mollig ,daarna Gina Turks super lief heel mooie ogen en gezicht ,slank en prima sex , toen Elena Roemeense pijpte heerlijk, Anita mooie slanke meid uit Hongarije heb haar heerlijk langzaam van achteren genomen en Lisa ook uit Hongarije.
    Kon niet zo heel lang maar was echt prima , alle meiden super aardig en willen ook wel aan de slag even een praatje en hupsa .
    Mooie nette tent waar iedereen is heel vriendelijk is, neuken zo vaak je wil , eten bolletje,s , veel beleg, gekookte eitje,s salade enz,
    Badjassen , mooie nette grote douchruimte maar bovenal prima sex , het is daar 1x betalen en daarna sex, eten en drinken wat wil je nog meer.
    Vergeleken met andere club,s is dit meer dan de moeite eens waard.

    groeten Funn

  11. #11
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Hoi Funn

    Op hun site staat dat ze geen partytreff zijn, maar jij zecht dat je maar 1 keer moet betalen hoe zit dat en hoeveel moest jij betalen want volgens mij moet je bij een saunaclub per dame betalen en bij een partytreff zit de sex inbegrepen.

  12. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Op hun site staat dat ze geen partytreff zijn...
    Das ist wohl ein Marketing-Gag.

    Eintritt: 30 €
    + 2 Stunden poppen: 50 € oder + Tageskarte: 70 €
    = 80 / 100 €

    => Kein Partytreff, aber Pauschalclub. Eigentlich gbibt es da keinen Unterschied.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  13. #13
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Klopt zit volgens mij geen verschil tussen, dus 2 uur onbeperkt 80,00 of de hele dag voor 100,00, geen verdere kosten.

  14. #14
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    bedankt voor jullie reactie,s

    Dus je kan met de dames appart op een kammer en je bent niet aan het sexen in een open ruimte?
    100 euro voor de hele dag alles inclusief dat is dus net zo duur als dat een partytreff zou zijn
    Ik denk dat ik wel een keer ga kijken bij deze club maar ik wil eerst nog andere clubs langs gaan en als ik dat heb gedaan zal ik m,n ervaringen met jullie delen

    Mvg Jan

  15. #15
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ja hoor apart op de kamers maar als je wil mag je ook beneden op de bank , behalve in de sauna

  16. #16
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Funn toen jij er heen ging waren er toen nog meer ijsberen en waren het alleen maar Duitsers?
    Jij was zeker de eerste Nederlander die daar naar binnen is gegaan?
    Wanneer ga je er weer heen? ik neem als ik er heen ga denk ik nog een vriend mee.

    Verder zal ik je niet lastig vallen met nog meer vragen.

    Mvg Jan

  17. #17
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik denk het wel dat ik 1 van de eerste nederlanders was daar, ze keek wat verwondert maar is verder een heel aardige meid vroeg regelmatig of alles OK was. nou bijna alles OK en helemaal als zij ook mee ging op kamer, mischien de volgende keer zij ze. Kreeg toen ik weg ging wat kaartjes mee, is voor mij niet zo heel ver rijden iets meer dan een uur.
    Ga er binnenkort zeker eens weer heen, laat maar weten wanneer je gaat als ik kan wil ik ook wel, lijkt het me wel leuk.

    gr Funn

  18. #18
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Melle,Saunaclub Deja Vu.

    Ook heb je hier één vd Valk Hotel aan de autobaan nr 30 .
    Als je de ausfart nr 23 Melle West neem en dan links afslaan.
    Vanaf de snelweg zie je het al liggen.
    Het is een mooi hotel met mooie kamers.
    Ook hebben ze er een sauna,maar hij is wel erg klein.
    En aan de zijkant zit een deur en daar achter zitten de knoppen om hem aan te zetten.
    Moet je wel doen anders zweet je nooit.
    En ook vind ik het jammer dat ze geen zwembad hebben.
    Maar als je er een kamer boekt zou ik wel voor de achterkant kiezen.
    Kost wel €10, meer maar aan de kant van de snelweg hoor je veel lawaai s,nachts.
    En de beheerders zijn Nederlanders.
    http://www.vandervalk.de/nl/hotel-melle-osnabrurck.html

  19. #19
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    26 november 2012 @ 18:34
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    17
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    http://www.saunaclub-dejavu.de ziet er goed uit op de site, ga er binnenkort ff kijken.

  20. #20
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard melle partytreff deja vu osnabruck

    Hoi allemaal, heb deze week een bezoek gebracht aan deze club het is een partytreff 100,00 hele dag of 80,00 voor twee uur.
    gekozen voor de hele dag.
    dit is de tweede maal voor mij hier en was echt top heel vriendelijk en relaxst mooie grote nette tent, prachtige douche en de rest ook top maar bovenal super meiden 5 maal op kamer geweest 2x maal ramona en 1x met haar zus aida (was jarig die dag )Braziliaanse meiden vrolijk en heerlijk geil en 2x ariana roemeens 24 jaar kort haar ,slank dat sloeg alles was heerlijk met een wederzijdse klik .
    pluspunten Meestal zo,n 6-8 mooie dames aanwezig, grote club, keurig netjes, wil je op kamer kan dat binnen een paar minuten , geen haast werk.

  21. #21
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Last Online
    22 maart 2024 @ 11:46
    Locatie
    Niederlande
    Berichten
    238
    Discussies
    5
    Thanks
    216
    Thanked
    370 in 54 posts

    Standaard

    heb je een adres van deze club?
    Ik deze niet terug vinden op deze site.

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spinazieboy Bekijk bericht
    heb je een adres van deze club?
    Ik deze niet terug vinden op deze site.
    Nu wel ! Bericht verplaatst naar al bestaand Melle topic waar ook de link al stond.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In Melle war ich 2 x hübsche nette Frauen, teilweise (nicht alle) sogar FO und ZK.

    Was nervt ist allerdings die strenge Regelung der Zeiten, max. 15-20 min auf Zimmer sonst bekommt die Frau eine Rüge, es gibt auch keine Verlängerung, man muss wieder runter, an der Bar vorbei, und nach einer Anstandszeit darf man wieder hoch.
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  24. #24
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Last Online
    12 september 2023 @ 21:49
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 2 posts

    Unglücklich Wat je van ver haalt is niet altijd beter

    Gisteren ben ik naar Déjà Vu in Melle geweest. Ik heb lang zitten twijfelen: Xanten, Dorsten, Bochum, Dortmund, Wuppertal en zo nog wat, allemaal een stuk dichterbij en waar ik redelijk tot goede ervaringen mee heb (Xanten niet). Voor mij vanuit zuid-Nederland toch wel dik tweeënhalf uur rijden. Maar ik wilde wel eens wat nieuws proberen en gezien de positieve recensies hierboven heb ik voor deze club gekozen.

    Onderweg daarheen bij een afrit naar Osnabrück zag ik op mijn TomTom een poppetje dat aangeeft dat direct naast de snelweg een Partytreff is, Partytreff Osnabrück dus. TomTom geeft de mogelijkheid om Partytreffs als 'points of interest' in je TomTom te zetten en dat heb ik gedaan. De lijst is niet bijgewerkt, maar met het vele komen en gaan van Partytreffs verwondert me dat ook niet. Ik had hier op het forum gelezen dat Partytreff Osnabrück direct naast de snelweg ligt. Dus in dit geval had TomTom het blijkbaar goed. Ik heb nog een ogenblik getwijfeld om in Partytreff Osnabrück mijn genot te zoeken, ook al gezien de megaparty die hier zou plaats vinden. Maar uit vrees voor een overweldigende massa ijsberen ben ik toch maar doorgereden naar Melle.

    Inderdaad, de locatie is prima, nette discrete parkeerplaats, goede voorzieningen, ruim, netjes, aardige en voorkomende Thekefrauen (ik ben 's middags en 's avonds geweest, 's middags was er een andere dame dan 's avonds). De hele middag hebben er broodjes gestaan, 's avonds om zeven uur kwam er prima en voldoende warm eten. Het enige wat ik op de club tegen heb is de teringherrie van de (Turkse?) discomuziek in de gemeenschappelijke zitkamer.

    Er waren acht meisjes, vrijwel allemaal uit Roemenië. Sommigen beweerden uit Spanje (Lorena) of Cuba te komen, maar ik geloof daar geen zak van, gezien het rap Oost-Europees dat ze met elkaar spraken. Die acht meisjes zijn er al de tijd dat ik er was ook gebleven, dus geen wisseling van de wacht en ook kwamen er 's avonds geen meisjes bij. Van de meisjes op de site herken ik Aida, Lorena, Julia en Gina. De andere vier staan niet op de site. Lorena is een geweldig stuk met haar40 kilootjes, meer heeft ze volgens mij niet aan boord. De foto's op de site doen haar geen recht, in werkelijkheid is ze veel knapper. Ze vertelde mij dat ze op het Zandpad in Utrecht heeft gewerkt en daarna in België. Ze is erg goed in het plagen en uitdagen, maar gaat wel met iedereen de kamer op. Ze zoekt haar 'slachtoffers' wel zelf uit! Iedereen krijgt wel een beurt. De overige meisjes zijn over het algemeen wel leuk om te zien, een enkele wat minder, misschien iets te zwaar, maar vrijwel allemaal doable.

    's Middags heerste er een typische landerige sfeer, zoals ik die wel van meer Partytreffs ken en waarover ik vaak hier op het forum hoor klagen. Een aantal meisjes was absoluut niet geïnteresseerd om met je in actie te komen, al worden ze wel per kamerbeurt met een fiche betaald. 's Avonds was het beter. Toen werd er ook in de zitkamer gedanst. Van een echte show was geen sprake, maar de meisjes proberen er wel wat sfeer in te brengen en dat lukt ook. Ook werd er later in deze ruimte in het openbaar gesekst, zoals ik zelf tot mijn genoegen met Aida heb kunnen ervaren. Ik geyl daar wel een beetje op, wat dat betreft is een Partytreff in de werkelijke zin van het woord wel mijn ding.

    Er waren gemiddeld over de dag zo'n tien beren. De meeste bleven net zoals ik toch wel voor een langere periode. Ik heb geen Nederlanders gezien, voor de rest vrijwel alleen maar Duitsers en 's avonds, naar het uiterlijk te oordelen, een paar Turken van een jaar of 30 - 40. Er is weinig contact met de andere beren.

    Dan het belangrijkste, de prestaties van de meisjes. Die vielen mij tegen. Ik vond het middelmatig tot onder de maat, vrijwel zonder uitzondering gericht op je zo snel mogelijk afwerken. Even sjorren en pijpen zonder condoom en zo gauw je jongeheer ook maar enige neiging toonde om wat tot wasdom te komen meteen de condoom erom en moest er geneukt worden. Een enkeling smeerde een dikke klodder glijmiddel op de condoom, zodat je nauwelijks wat voelde. Verder was er niets extra's bij de meisjes mogelijk, je mocht nergens aan zitten, dit was het wel. Een paar keer een triootje gehad, onder andere met Lorena, maar als de dames druk in het Roemeens met elkaar gaan kwekken terwijl de ene aan jou aan het sjorren is gaat bij mij de zin toch wel een beetje over. Erop terugkijkend is er één ding dat ik bij de meisjes gemist heb en dat is een beetje geyligheid. Ze faken wel, maar slecht.

    Kortom, ik heb me wel vermaakt, anders was ik niet van half vier tot half één gebleven. Maar er is weinig herhalingsgevaar. De grote afstand staat niet tegenover een geweldige service.

  25. #25
    Geregistreerd
    4 februari 2008
    Last Online
    18 juni 2012 @ 16:09
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Was er vrijdag 10/9 Hardstikke mooi groot huis. Thekefrau erg aardig.
    8 meiden, alle erg geil. Sex in de woonkamer en op kamer. Harde muziek daardoor kun je haast geen gesprekje voeren. De meiden waren echter top. Je moet van te voren even bellen want soms zijn er maar weinig meiden
    Er waren zo in de loop van de dag wel wat andere beren, maar niet te veel gelukkig
    Johnny
    Johnny

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

  FKK Artemis 468*60