Haarkleur/-lengte : Blond / lang, gekruld
Lengte dame : +-1,70m
Postuur/Cupmaat : slank-normaal/A-B
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings :geen gevonden
Service: TZ, PZC, IMC, beffen
Voordelen: fijne voor- en naservice, gfe-gehalte zeer hoog, superzoenster.
Nadelen: niet superslank, nogal slap buikje
Tijdsduur : 30 min
Prijs : ze vroeg zelf maar 50, heb haar een leuke fooi gegeven.
Extra’s bij het bezoek: /

Was gisterennamiddag nog even naar YY afgegleden. Mijn vast dametje Flo was er niet, dus op zoek naar ander moois...
Het aanbod was in eerste instantie niet denderend (voor mijn smaak), maar uiteindelijk aan de babbel geraakt met een zeer charmant meisje, Isabella.
Ik maakte eruit op, dat ze uit Berlijn afkomstig is, geboren uit een Duitse moeder en een Spaanse vader, al een jaar of 6 in de business zit en ondertussen van november bij YY. Vandaar denk ik, dat over deze Isabella nog geen topic bestaat. Ze gaf zelf al aan, dat er nog een andere (Poolse) Isabella rondloopt.
Het gesprek was verbazend aangenaam en het duurde een hele tijd vooraleer we het onderwerp in richting kamer lieten evolueren.
Op de kamer:
Isabella houdt geweldig van (tong)zoenen en heeft een (in mijn ogen) zeer hoog gfe-gehalte. Het ging er allemaal zeer natuurlijk en ongekunsteld aan toe. Ze genoot zichtbaar mee en samen hebben we een heerlijk halfuur doorgebracht.
Ik weet niet of ze ook nog extra's aanbiedt. Eerlijk gezegd, ben ik bij die vraag gewoon niet geraakt, aangezien het standaardpakket al fantastisch goed meeviel.
Zeer groot herhalingsgevaar... :green_smi