Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 212
  1. #26
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    en gisteren was ze weer in yy aan den lijve kunnen ondervinden....

  2. #27
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Net als ik overigens . YY draagt blijkbaar toch haar voorkeur.

    Goed dus, sauna, kouddompelbad en tijdens het afdrogen overviel Sonja (weer in YY) mij. Beetje wild en lichtjes sm-minded. Was best geil. En iedereen maar kijken hoe we daar tekeer gingen als een wild zot stel. Van opwinding het trapje afgerend en naar een hutje gelopen. Nog heerlijk gepijpt geworden door haar….
    Nadien voor het eerste een super lekkere massage gekregen van Sonja. Een andere kant van haar ontdekt dus. Ze doet dat erg goed, niet enkel de rug, ook alle andere spieren: beenspieren, kuiten, buik… én ook je jongeheer krijgt een erotische massage. Dit leidde tot een FT. Geef nu toe, da’s nog eens iets anders hè; een massage met FT afhandeling
    J. Voor Sonja haar doen, 1,5 u.-sessie, zoveel tijd nemen, nog niet snel geweten. Allicht speelde de mindere verhouding mannen tot vrouwen een rol. Inmiddels telde ik al meer dan 40 vrouwen.
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 28 maart 2008 om 21:56 Reden: recensie bijgeplaatst
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #28
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    waar moet je Sonja nu plaatsen, ze verwisseld sneller van club dan de meeste mannen van onderbroek.

  4. #29
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Sonja ziet er veel beter uit nu ze wat is aangekomen.

  5. #30
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Last Online
    1 september 2012 @ 17:44
    Berichten
    165
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Ze was zondag aanwezig in YY. Ik bedenk me opeens dat ik teveel van die meiden 'ken' :D

  6. #31
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Na 10’ kreeg ik het bezoek van Sonja, op mijn verzoek . Ze vroeg wat de bedoeling was. “Om mee wat in de sauna te komen zitten”, zei ik. Dat deed ze. Echter niet zomaar. Ze vroeg of ik niet graag gepijpt wou worden in de sauna. Daar moest ik even over nadenken, héél eventjes maar hoor . Hoewel het mij een kick gaf en geil leek, had dit minder resultaat dan je zou denken. Je vraagt aan je lichaam al zo veel inspanning en kracht om die warmte te trotseren dat nu nog een flinke reactie verwachten van je elfde vinger wat veel gevraagd is van je lichaam. Het was dan ook al avond, nog niet zo lang geleden goed gegeten….
    Na een vijftal minuutjes moest ik Sonja er bovendien op wijzen dat ik nu wel echt uit de sauna moest. Ik kon het niet meer houden en dat ik een duik in het zwambad nodig had. Een andere ijsbeer in de sauna zei aan Sonja dat ze hem ook wel mocht pijpen in de sauna. De profiteur. Maar dat pakt uiteraard niet bij Sonja . Zoals gezegd ging ik van de sauna naar het zwembad. Sonja zou gewoon op me wachten. Toen ik eventjes heerlijk aan het zwemmen was kwam Sonja eraan. Aan Dupke had ik gevraagd of hij voor mij een handdoek wou gaan halen omdat ze de mijne gepikt hadden. Hij had er twee genomen. De eerste had Sonja al gepakt om haar af te drogen in de douche, de tweede pikte ze in om aan het zwembad op een ligzetel te gaan liggen. Gelukkig kreeg ik die handdoek weer van Sonja toen ik uit het zwembad kwam. Ik droogde mij af en vervolgens zetten we ons pleziertje verder in een vrij hutje in het natte gedeelte. Na de massage van gisteren had ik best zin om nog eens een massage te krijgen, van Sonja. Ze volgt daar immers les in en dat merk je wel. Tijdens zo’n massage, helemaal ontspannen, was het weeral geen enkel probleem om seksueel helemaal opgewonden te geraken. Een FT was dan ook het gevolg op het einde van de massage.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #32
    Geregistreerd
    2 februari 2008
    Last Online
    17 mei 2014 @ 20:45
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik was nog geen 15 min. aan het bijkomen van een sessie toen blonde Sonja naast me kwam zitten en geile dingen in mijn oor begon te fluisteren. Was snel door haar overgehaald en ben met haar een kamer gaan zoeken. Ze is mooi en aardig, maar kwam toch ook wel routinematig/zakelijk over. Ze stelde voor om in haar mond klaar te komen (25 euro) dit leek mij wel een goed plan en stemde in. Achteraf spijt van, tijdens het klaarkomen tikt ze een beetje met je eikel tegen haar kin aan, niet lekker diep achter in die keel of zo....
    Al met al geef ik haar een krappe voldoende....

  8. #33
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Die Sonja lijkt me wel het type om een hele hoop ijsberen per dag af te haspelen. Ze doet alles wel goed tot heel goed maar je hebt de indruk dat ze hetzelfde tafereeltje voor de 1067ste keer afspeelt, heel weinig "Erlebnisgefühl". Volgens mij een echte one-timer, heb haar wel 2 keer gehad omdat ze juist op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was maar voor een 3de keer bedank ik toch vriendelijk doch kordaat

  9. #34
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69 Bekijk bericht
    Die Sonja lijkt me wel het type om een hele hoop ijsberen per dag af te haspelen. Ze doet alles wel goed tot heel goed maar je hebt de indruk dat ze hetzelfde tafereeltje voor de 1067ste keer afspeelt, heel weinig "Erlebnisgefühl". Volgens mij een echte one-timer, heb haar wel 2 keer gehad omdat ze juist op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was maar voor een 3de keer bedank ik toch vriendelijk doch kordaat
    Zo is ze inderdaad en let op, ze spreekt het niet maar verstaat het wel, de Nederlandse taal, en tot mijn spijt ondervonden dat onze taal zeer goed begrijpt, een beetje te goed zelfs .
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  10. #35
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Kan ik van meespreken. Ik was een in het Nederlands over haar bezig, ze was vlakbij en wees me er lachend op dat ze het allemaal verstaat. Sindsdien weet ik dat ze Nederlands verstaat. Ik verschoot wel effe, hoewel ze het mocht horen, het was geen vuile roddel of zo .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #36
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Understatement...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69 Bekijk bericht
    ....maar je hebt de indruk dat ze hetzelfde tafereeltje voor de 1067ste keer afspeelt....
    Deze opmerking mag wat mij betreft voor "het understatement van het jaar" gaan....

    Of er ook een prijs aan vast zit horen we wel van Willem...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  12. #37
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik wil hier niet voor duivel :teuflischspelen maar wil deze beweringen toch wel sterk ontkrachten. Het hangt er maar gewoon van af hoe je haar benadert. Ik ben niet altijd 'in de mood' voor haar maar heb met haar nog nooit enig automatisme ondervonden, integendeel. Ik ken haar dan ook al eventjes. Misschien vindt ze me tof :D.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #38
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69 Bekijk bericht
    Die Sonja lijkt me wel het type om een hele hoop ijsberen per dag af te haspelen. Ze doet alles wel goed tot heel goed maar je hebt de indruk dat ze hetzelfde tafereeltje voor de 1067ste keer afspeelt....

    Euh, je bedoelt dat voor de zoveelste keer weer wordt , en , en en en dat je achteraf :snoopysle.

    Goh, het was weer niks... :D.

  14. #39
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Misschien vindt ze me tof :D.
    Of misschien is zij ook op zoek naar GFE+?

    :wink:

  15. #40
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Of misschien is zij ook op zoek naar GFE+?

    :wink:
    Ik meld jou in alle exclusiviteit onze trouwdatum :thefinger.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #41
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Lächeln ze had me weer te stekken

    Na het avondeten maar wat gaan broebelen om het eten de kans te geven wat te zakken. Een andere beer nam even later plaats in het andere broebelbad. We praatten wat. Na een tijd kwam beruchte Sonja aangewandeld. Ze onderbrak ons en vroeg zo verleidelijk mogelijk of dat ze bij in het bad mocht komen zitten, bij mij. “Nee, nee”, poogde ik. Wat in eerste instantie lukte :smile:. Op de lange duur niet meer. Liet mijnheer de andere ijsbeer me toch wel alleen met haar zeker. Meestal komt Sonja naar me toe op de meest onmogelijke momenten. Als ik zo goed als net van kamer af ben, met name. Deze keer had ik nog geen seks gehad en was het toch al zeven uur voorbij. Je begrijpt dat het niet lang duurde vooraleer zij erin geslaagd was om mijn lul lekker te doen groeien. Heerlijk tongzoenen, lekker bij mekaar wat friemelen onder water en daarna ging Sonja over tot actie. ‘Lekker pijpen’ om het maar haar woorden te zeggen. Ja, héél lekker was dat . We moesten na een tijdje wel afzakken naar één van de hutjes onder de HWP’s omdat ik anders mijn goedje in de HWP had gekwakt, vrees ik. In het hutje zetten we dan onze actie verder. Aan ‘lekker neuken’, om weer maar eens haar eigen woorden te gebruiken, zijn we niet toegekomen. Ondanks dat alle beveiliging netjes klaarlag. Ik heb haar gewoon laten proeven van mijn zaad. Het was zó zalig. Ik liet haar dus maar begaan . Nadien heb ik haar een massage gegeven, kwestie van de rollen voor een keer eens om te draaien. Pfff… is dat karwei in die warme omgeving van het natte gedeelte. Ik zweette er helemaal van.
    Met Sonja heb ik een weddenschap aangegaan. Wie volgende keer de sterkste zal zijn als ze me komt verleiden. Ze is er rotsvast van overtuigd dat zij de winnares zal worden. Waar heb ik dat nog al eens gehoord? Als ik een weddenschap aanga durf ik die al wel eens winnen.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #42
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    29 januari 2011 @ 19:33
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard sonya

    weet er soms iemand wanneer deze dame aanwezig is in de yin yang?

  18. #43
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alcla Bekijk bericht
    weet er soms iemand wanneer deze dame aanwezig is in de yin yang?
    Dat weet je NOOIT want Sonja beslist op het moment zelf waar ze naartoe gaat. Maar ze is er bijna nooit voor 17u en omstreeks 23u is ze meestal terug weg.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  19. #44
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Berichten
    267
    Discussies
    12
    Thanks
    114
    Thanked
    192 in 38 posts

    Standaard

    Sonja was vanavond (zaterdag) aanwezig.

  20. #45
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ondanks dat Sonja niet zo direct mijn type is, heeft ze het toch wel al mooi klaargespeeld om met mij op regelmatige basis een kamertje te delen. Vandaag was het niet anders. Ik zat even alleen in een sofa in de bar en al snel had ze dat gezien. Sonja heeft eksterogen . Ze plofte haar op mijn schoot, begon te kussen en te tongzoenen en grabbelde naar mijn edele delen. Ik liet haar wel verstaan dat ik niet zo’n zin had om nu met haar te gaan kameren. Dan haalde ze maar een andere tactiek boven. Ze wou me een massage geven. Nu begon ik te twijfelen. Ik weet dat ze dit zeer goed doet. Ik zei haar dan ook dat het een stevige massage mocht zijn en geen gestreel. “Geen probleem”, zei ze, “en wat er van volgt zien we nog we”. Met deze woorden vertrokken we naar een hutje. Ik heb een hele goeie massage genoten. Wat kan het toch heerlijk zijn om door zo’n mooie dame gemasseerd te worden. Dit alleen gaf bij mij al reactie. Na de rugmassage vroeg ze om me om te draaien en of ik zin had in een pijpbeurt? Ik kon dit gezien de omstandigheden tussen mijn benen moeilijk ontkennen dus liet haar maar begaan. Het was zoals aangekondigd in de sofa nog wat snel. Ik heb verschillende keren op het punt gestaan om te ontploffen… maar hét kwam niet. Toch wel een heerlijk gevoel erbij gehad en een FT-ke bespaard :D. Ze vroeg nog of ik haar ook een massage wou geven. “Jij kan dat goed”, zei ze. Dat kan allemaal wel zo zijn maar het halfuur was om. Al lachende vertelde ik haar dat ik dan meer zou moeten betalen…. “Ah ja”, zei ze. Een compromis zat er niet in. Dan maar geen massage voor haar :p.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #46
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Kijk dat vind ik nou een echte vent, galant om zijn lief te masseren, maar niet zo gek om daar dan voor te gaan (bij)betalen.

    Groet, Foots :wink:

  22. #47
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Sonja gisteravond in de Villa gespot! Haar vergeten te vragen wat haar naam in de Villa is, zal wel niet Sonja zijn want daar hebben we er al 1 van in de Villa .

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #48
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Sonja zit terug op haar vetrouwde stekkie: Yin Yang.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #49
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Sonja zitten???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Sonja zit terug op haar vetrouwde stekkie: Yin Yang.
    Hoi SexenFun,
    Gustomass kent Sonja al vanaf zijn saunaclub ontmaagding in Golden Time.
    Heb haar daarna nog váák gezien, héél vaak zelfs, maar heb haar nog nooit zien zitten....Sonja,always on the run behalve toen ik haar op één van haar laatste, zo niet haar laatste dag in Golden Time heb mogen masseren... Wederom een unicum, zo bleek al gauw, Sonja die 45 minuten stil ligt op een hemelbed in Golden Time....

    Een klein ingetogen inwendig eurekaatje bij Gusto... een stilliggende Sonja onder handen mogen nemen....

    Gustomass die af en toe in de oude ijsberen-memory-buidel graait......
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  25. #50
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Sonja is een bezig bijtje maar Sonja laat soms toch ook wel de boel voor wat ie is, tegenwoordig. Ze lag zaterdag bij me in de kino, ze komt broebelen in de HWP met me en stopt de tijd een uurtje om mij een heerlijke massage te geven met haar gekende wijze van eindigen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.

FKK Artemis 468*60