Pagina 52 van 107 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.276 t/m 1.300 van 2654
  1. #1276
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piccolino Bekijk bericht
    Beste medeberen, ik probeer al sinds tijden te zien welke dames er nu werken, maar als men op hun site klikt op girls dan staat er niets meer. Zijn ze gestopt met het overzicht.
    Ja daarmee zijn ze gestopt net als al veel andere clubs. Het heeft ermee te maken dat er dan eerder een verband kan worden gelegd tussen club en dame zoals in werkgever en werknemer. En in dat geval spreek je over andere belastingtarieven. En de dames zijn zelfstandige ondernemers.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (21 november 2016),Smouse (21 november 2016)

  3. #1277
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    11 januari 2022 @ 07:41
    Berichten
    128
    Discussies
    7
    Thanks
    19
    Thanked
    76 in 34 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja daarmee zijn ze gestopt net als al veel andere clubs. Het heeft ermee te maken dat er dan eerder een verband kan worden gelegd tussen club en dame zoals in werkgever en werknemer. En in dat geval spreek je over andere belastingtarieven. En de dames zijn zelfstandige ondernemers.
    Ah, is dat de reden... Dank, Willem2.

  4. #1278
    Geregistreerd
    1 maart 2007
    Last Online
    21 februari 2024 @ 06:43
    Berichten
    23
    Discussies
    4
    Thanks
    15
    Thanked
    51 in 15 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerste bij deze club: Vroeg naar eventuele WLAN en tabletgebruik (vindt het prettig om tussen de kamergangen en de wellness door m'n mail bij te houden en ideeën te noteren). Kreeg te horen dat dit niet mocht (ook smartphone is verboden) en ben toen maar meteen weer weggegaan.....

  5. Onderstaande 2 leden hebben grundig bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (24 november 2016),Wentelt Eefje (24 november 2016)

  6. #1279
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grundig Bekijk bericht
    Vandaag voor het eerste bij deze club: Vroeg naar eventuele WLAN en tabletgebruik (vindt het prettig om tussen de kamergangen en de wellness door m'n mail bij te houden en ideeën te noteren). Kreeg te horen dat dit niet mocht (ook smartphone is verboden) en ben toen maar meteen weer weggegaan.....
    Is hier idd ten strengste verboden , ben al eens aardig uitgekafferd door gebruik van telefoon buiten. Wat dat betreft is AG een veel betere club (minder regeltjes en meer vrijheid). Maar VG heeft wel andere sterke punten: kwaliteit (service) en line-up van de dames is namelijk heel goed te noemen .

  7. #1280
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grundig Bekijk bericht
    Vandaag voor het eerste bij deze club: Vroeg naar eventuele WLAN en tabletgebruik (vindt het prettig om tussen de kamergangen en de wellness door m'n mail bij te houden en ideeën te noteren). Kreeg te horen dat dit niet mocht (ook smartphone is verboden) en ben toen maar meteen weer weggegaan.....
    Is nooit anders geweest en daar is ook regelmatig over geschreven op dit forum.
    En toch... bestaat er een "Live from van Goch" topic: In de kleedruimte wordt Smartphone/Tablet gebruik wel toegestaan zolang je geen foto's of video opnames maakt.
    Ter bescherming van de privacy van bezoekers en dames, wordt dit beleid toegepast en naar mijn idee volkomen terecht.
    En Garde

  8. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (23 november 2016),Piet Plezier (24 november 2016),SAS (24 november 2016),stimpy3 (24 november 2016)

  9. #1281
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Veel regeltjes mogen julie best vinden. Maar dat er geen tablet en smartphone mee naar binnen mogen vind ik niet meer dan normaal. Om de privacy, discretie van de dames, maar nog meer van de gasten veilig te stellen is het vanzelfsprekend dat dit niet is toegestaan. Men zou filmpjes kunnen maken, en zo op youtube enz, kunnen zetten. Er lopen mongolen genoeg rond, die dat zo zouden doen.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Big spender bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (24 november 2016),Piet Plezier (24 november 2016)

  11. #1282
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ze moeten dat in elke club verbieden om je tablet of phone mee te nemen in de club
    Mail checken en appen en facebooken doe je maar thuis.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  12. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan (24 november 2016),lekkersfan (10 december 2016)

  13. #1283
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    En als ik even moet bellen als ik in van Goch ben vraag ik bij de receptie of ik even in de kleedkamervlak bij de deur mag. Daar is ook geen harde muziek en voldoende privacy.

  14. #1284
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Als ik mannen of DVPs in een club wil filmen/fotograferen ben ik toch niet zo dom dat met een tablet of smartphone te doen?
    Het niet mogen gebruiken van een tablet of smartphone in een club met camera's (en dat geldt voor meerdere, zoniet de meeste clubs, de aanwezigheid daarvan) is de meest belachelijke onzin die er is!!!

    Gelukkig zijn er talloze clubs waar ik vrijelijk mijn mail kan checken en beantwoorden, eigen muziek kan luisteren en kan bellen. Maar zelfs al zou ik mijn tablet en smartphone in Van Goch mogen gebruiken waar ik maar zou willen, dan hebben ze gelukkig nog genoeg andere beperkingen die me van een herhaalbezoek weerhouden.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  15. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (25 november 2016),grundig (28 november 2016),toyota (25 november 2016)

  16. #1285
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ze moeten dat in elke club verbieden om je tablet of phone mee te nemen in de club
    Mail checken en appen en facebooken doe je maar thuis.
    Beste PP,

    Dat zal wellicht voor jou gelden.
    Vergeet niet dat er velen onder ons zijn, waar het werk tijdens het wippen gewoon doorgaat. Ik ben er één van.
    Ik moet in een club bereikbaar zijn. Hoef niet altijd meteen te reageren, soms wel. Als er in een club een mogelijkheid is waar ik online kan zijn, ben ik al dik tevreden.

    Neemt niet weg dat je een punt hebt. Er zijn idd gekken die menen foto's te moeten maken of te filmen.

  17. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    grundig (28 november 2016),Piet Plezier (25 november 2016)

  18. #1286
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Beste PP,

    Dat zal wellicht voor jou gelden.
    Vergeet niet dat er velen onder ons zijn, waar het werk tijdens het wippen gewoon doorgaat. Ik ben er één van.
    Ik moet in een club bereikbaar zijn. Hoef niet altijd meteen te reageren, soms wel. Als er in een club een mogelijkheid is waar ik online kan zijn, ben ik al dik tevreden.

    Neemt niet weg dat je een punt hebt. Er zijn idd gekken die menen foto's te moeten maken of te filmen.
    dat snap ik ook wel
    Maar ze hebben in het verleden, een paar jaar terug foto's gemaakt in de club stiekem en die zijn op Internet beland daarom zijn ze daar zo streng op.
    Maar ff checken in de kleedruimte is geen probleem in GOCH
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  19. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 november 2016)

  20. #1287
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Wentelt Eefje.
    Je hebt een heel goede omschrijving van deze club gegeven.
    100% mee eens

  21. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    toyota (25 november 2016)

  22. #1288
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Indien zelfs Mark Zuckerberg zijn laptop afplakt dan moet je oppassen met je laptopje in een saunaclub
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (26 november 2016),Wentelt Eefje (25 november 2016)

  24. #1289
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Vrijdag 25 november naar van Goch gereden. Ik kan alleen overdag en was al vroeg op de plaats van bestemming. Auto voor de deur geparkeerd en aangebeld. 30 euro aan Roger gegeven en hij schrijft mijn naam op het kaartje zonder die te vragen. Ik begin tot de stamgasten te behoren. eerst maar omgekleed en gedoucht. kop koffie gevraagd en eens een beetje om mij heen kijken. Nog maar weinig meiden, waaronder Betty, Natasha, Raiza en Monica. Ook niet veel beren. Laatste tijd vind ik het heel stil in van Goch terwijl ik ook vind dat er heerlijke meiden rondlopen en er goede service is. Best wel bijzonder als je bedenkt dat van Goch goed bereikbaar is vanuit Nederland. Als straks die tolheffing in Duitsland komt kan je makkelijk naar Goch rijden zonder over de autobahn te gaan. Bij LD en ook bij GT lukt dat ook nog wel, maar zoiets als Babylon of AG wordt een stuk lastiger. Dat waren zo de overpeinzingen bij een kop koffie. Maar lang duurde de overpeinzing niet: ik raakte in gesprek met Paula. We kennen elkaar inmiddels wat langer en beter en de gesprekken worden dat ook wat beter. Ze spreekt prima engels en ook steeds meer duits. Maar gauw een kamertje opgezocht. Ik zeg altijd tegen haar dat we niet op de tijd gaan letten, maar wel zien wat er gebeurt. Meestal wordt het dan een uur en dat is prima. Een uur dat ook weer zo voorbij is. Inmiddels zijn we al zo vaak op de kamer geweest dat we precies weten wat we lekker vinden en dat leidt tot mooie hoogtepunten. En dan ontstaan al weer bijna het verlangen naar de volgende keer.... En zo ben ik verslaafd geraakt. Volgende week maar weer gaan.
    Normaal ga ik na mijn kamer met Paula naar huis, mooier gaat meestal toch niet worden. Maar gisteren wilde ik ook eens iets anders. Een in de sauna geweest en wat gegeten. Zo rond een uur of één ziet het eten er nog wel goed uit. en een beetje chillen en naar de meiden kijken. Ook één van mijn favorieten is Raiza. Ik vind dat een leuke vrouw om te zien en nog leuker om mee op een kamertje te liggen. Waar het bij Paula allemaal in een flink tempo gaat, zo rustig is het bij Raiza. Echt heerlijke sex. Nog steeds weinig meiden aanwezig en ook nog steeds weinig beren, misschien 4 of 5 beren gezien. Nog een saunaatje gedaan en om 14.30 weer in de auto.

  25. Onderstaande 8 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (26 november 2016),Eddy_V (26 november 2016),Erru (26 november 2016),Liefhebberrob24 (27 november 2016),Liefje (26 november 2016),noglangnietuitgewandeld (26 november 2016),Piet Plezier ( 6 december 2016),Wentelt Eefje (26 november 2016)

  26. #1290
    Geregistreerd
    4 augustus 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:08
    Berichten
    33
    Discussies
    0
    Thanks
    72
    Thanked
    152 in 21 posts

    Lächeln Eerste keer in Van Goch!

    Ik realiseerde me van de week dat mijn gewonnen vrijkaartje van een ander forum bijna verlopen was, dus afgelopen zaterdag maar gauw eens tijd vrijgemaakt om er toch nog even gebruik van te maken.

    Ik was nog nooit in Van Goch geweest dus was benieuwd. Kwam rond een uur of 8 aan en werd welkom geheten door de gastvrouw. Mijn Duits is OK maar niet heel briljant, maar het welkom was vriendelijk en na even zoeken vonden ze ook de gegevens van mijn vrijkaartje.
    Ik had me goed ingelezen dus ik wist wat de voorwaardes waren van het vrijkaartje en ook dat je het beter op andere dagen dan Zaterdag/Vrijdag kan gebruiken omdat dan Bier sowieso al gratis is.

    Na me omgekleed te hebben werd er een dame aan me toegewezen door de theke die me even zou rondleiden.
    Dit werd vriendelijk gedaan en na de tour besloot ik eerst maar eens een beetje te gaan opwarmen in de sauna, aangezien het buiten vrij koud was.
    Hier trof ik een andere Nederlandse beer aan die al wat vaker hier geweest was en die me van nog wat extra informatie voorzag.

    In totaal ben ik 3,5 uur in van Goch geweest en heb een paar keer sauna gedaan, wat gegeten, wat biertjes gedronken en uiteindelijk ook 1 kamergang gemaakt met een wat oudere, maar vriendelijke dominicaanse dame (ben de naam vergeten)

    Het is een nette club met vriendelijk personeel. eten was OK maar zeker niet bijzonder. Sauna had een lekkere temperatuur, douches waren goed. Spijtig dat de whirlpool buiten staat en nu dus niet gebruikt wordt, hier hou ik normaal wel van. Een fijne kamergang gehad, maar aangezien de dames hier niet mogen animeren/jagen (dit wist ik overigens van te voren duidelijk) weet ik niet zeker of dit een club voor mij is. Ik vindt het spel van jagen en gejaagd worden normaal ook best wel leuk. Er waren deze avond overigens ook duidelijk meer Beren dan dames wat het voor mij ook niet beter maakte.

    Ik zal zeker nog eens terug gaan, ook omdat ik nu nog beter weet wat me te wachten staat. Maar het is ook zeker niet mijn favoriet geworden.


    M

  27. Onderstaande 2 leden hebben Gethijsem bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 december 2016),Piet Plezier ( 6 december 2016)

  28. #1291
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:41
    Berichten
    400
    Discussies
    3
    Thanks
    2.790
    Thanked
    1.671 in 244 posts

    Standaard

    Zaterdag naar de x-mas Party in van Goch.
    Om ongeveer 15.00 uur aangekomen. Het was nog rustig maar wel in de kerst-sfeer. Prachtig versierde kerstbomen creërden een gezellige sfeer. De dames zagen er mooi uit, sommigen zelfs in mooie lange jurken , in stijl.
    Mijn verloofde opgezocht en gezellig , onder het genot van een drankje bijgekletst.
    Uiteraard daarna naar de kamer voor een geweldige sessie.
    Tussendoor nog even gegeten samen en een genoeglijk onderhoud gehad met een mede ijsbeer.
    Rond 21.00 uur kwam er een DJ die gezellige kerstmuziek en andere soorten muziek draaide.
    Het was inmiddels wel drukker geworden.
    Er was ook een tombola. Je kon lootjes kopen en indien je op je lootje een nummer had staan had je prijs.
    De dames waren helemaal wild . Voor enkele dames heb ik nog een paar lootjes gekocht en gelukkig vielen ze in de prijzen.
    De prijzen bestonden voornamelijk uit grote, tot zeer grote knuffel beesten.
    De trekking was om 0.00 uur en was een gekkenhuis.
    Alle dames wilden wel zo'n grote knuffel"beer". In no time waren de knuffels weg en waren eigenlijk allemaal gewonnen door de dames.
    Ik heb die avond verschillende zeer goede kamers gemaakt met mijn verloofde.
    Om 01.15 uur afscheid genomen en huiswaarts gekeerd.
    VG bedankt. Het wad een fijne en leuke avond.

  29. Onderstaande 9 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (11 december 2016),Eddy_V (11 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty (11 december 2016),hasta la pasta (11 december 2016),pcenter (12 december 2016),Piet Plezier (11 december 2016),SAS (12 december 2016),Sjeufke (11 december 2016),Wentelt Eefje (11 december 2016)

  30. #1292
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    inderdaad het was super in Goch
    Na babylon nog even hier geweest met blueeyes
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  31. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (11 december 2016)

  32. #1293
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    FB_IMG_1481486359263.jpg

    zo ik kan van GOCH voortaan droog binnen lopen
    Kerstman bedankt
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  33. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 december 2016),SAS (12 december 2016)

  34. #1294
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    En nu maar hopen dat als je op kerstavond naar de mis gaat het regent.

  35. #1295
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pcenter Bekijk bericht
    En nu maar hopen dat als je op kerstavond naar de mis gaat het regent.
    Ik ga niet na de kerk met Kerstmis, want daar kom ik normaal ook niet.
    Ik ga naar de heilige mis in van GOCH
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  36. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    snaal88 (15 december 2016)

  37. #1296
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht

    Ik ga niet na de kerk met Kerstmis, want daar kom ik normaal ook niet.
    Ik ga naar de heilige mis in van GOCH
    Als ze nou je kaarsje maar NIET aansteken. ....... ☺

  38. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    pcenter (14 december 2016),Piet Plezier (12 december 2016)

  39. #1297
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    na het feestje afgelopen zaterdag,nog ff gestopt in GOCH
    en daar vielen we met onze neus in de roomboter
    er hing een super sfeertje

    jammer dat we Liefje zijn misgelopen

    er werd een grote pul met bier in me handen gedrukt door Nora,die meid zag dat ik dorst had
    even een praatje met Nora gemaakt en Roger

    munne moat Max was er ook, daar blijf je mee lachen
    het was ondertussen al half 3 dus veel tijd hadden we niet

    bij Samantha en Lea gaan staan
    Samantha wat bier laten bestellen
    Blueeys was bij Betty neer gestreken
    oh Piet zegt Samantha ik ben ze geil vandaag
    kom voel is dus ze pakt me hand en rost zo 2 vingers van me in haar zeiknatte kut
    ik zeg dat zal wel creme zijn,maar na me vingers afgelikt te hebben wist ik zeker dat het geen creme was.
    dus naar de kamer.
    toen we later de kamer afkwamen was de kerstman binnen
    samantha moest meteen komen,om haar kado in ontvangsst te nemen.
    was leuk met Samantha,wat kan ze pijpen.

    later even bij Ulla Johannes en chayenne gezten in de keuke.
    even over koetjes en kalfjes zitten praten en wat serieuze onderwerpen natuurlijk

    Shirin kwam me halen,en we zijn naar de bar gelopen
    ik had nog wel zin in een kamertje met Chayenne
    dus met haar aangepapt bij de douches.
    ze was mooi net als mij lichtjes aangeschoten
    dat heb ik al vaker met haar meegemaakt,en dat was super.
    en nu was het ook weer super.

    jammer dat er 5 vervelende Roemenen waren,en met zijn alle voor een opstootje zorgde
    maar door het snelle optreden van de security en Johannes en mij konden we erger voorkomen
    nadat ze betaald hebben zijn ze verwijderd.

    nog wat aan de bar gezeten
    en rond 05.15uur zijn we gaan omkleden.

    geeten had ik al dus ik weet niet hoe het eten was
    de dames bezetting was top
    het drinken was top
    de gezelligheid was top
    en de 2 kamergangen waren top

    Van GOCH bedankt
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  40. Onderstaande 13 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 december 2016),Dalton (13 december 2016),Eddy_V (13 december 2016),Firehawk (16 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty (13 december 2016),JonnyFontane (13 december 2016),Liefje (13 december 2016),Mistralwind (13 december 2016),pcenter (14 december 2016),pret (13 december 2016),Sjeufke (13 december 2016),Wentelt Eefje (14 december 2016),Wijze grijze (13 december 2016)

  41. #1298
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Maandag even een uurtje in van Goch geweest. Helemaal in kerstsfeer, zag er goed uit. Ook het eten was prima. Ganzenpoten en rode kool en salade. Misschien wat weinig meiden, maar dat is niet zo vreemd op maandag na een lang weekend. Ik heb het maar tot één kamertje beperkt met Paula. Dat was dan voor het laatst dit jaar: ze is naar Roemenie vertrokken voor een welverdiende kerstvakantie. Komende week gaan vast veel meiden naar huis en wordt het stiller in de saunaclubs. Dan ga ik ook pas weer als half januari de meesten weer opduiken.

  42. Onderstaande 3 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 december 2016),Piet Plezier (14 december 2016),Sjeufke (14 december 2016)

  43. #1299
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Weten jullie iemand of Nicole, Michaela of Olivia er wel zijn de komende weken??

  44. #1300
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big spender Bekijk bericht
    Weten jullie iemand of Nicole, Michaela of Olivia er wel zijn de komende weken??
    Michaela wel, die pornostar
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  45. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (16 december 2016)

 

 
Pagina 52 van 107 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

Babylon 468*60   Living Room 468*60