Pagina 2 van 107 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 2654
  1. #26
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 17:29
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Het was vandaag stil in van Goch. Eigenlijk gewoon te stil. er was een moment dat ik alleen in de centrale ruimte was met maar één meisje. ER waren sowieso erg weinig meisjes. Ik denk dat ik er niet meer dan 10 gezien heb. Overigens waren er ook niet zoveel beren. Voor de deur vooral Nederlandse kentekens. Ik was er rond half twee en wilde eerst wat lunchen. Kopje tomatensoep en een broodje. Wel goed, maar in verhouding tot andere clubs heel magertjes. Wat later zag i dat het avondeten ook al in de warmhoudbakken zat. Dat was om een uur of drie. Gelukkig was ik niet van plan daar te eten. Maar zo lang eten bewaren in warmhoudbakken lijkt mij niet goed. Kortom, erg veel sfeer was er niet. De theke-man vandaag was wel enthousiast en zette mooie housemuziek op. Mooi, maar totaal niet passend in de sfeer van zo'n club met meiden die zich aan het vervelen zijn.
    Maar al snel een kamerbezoekje gedaan met Nikki. Zoals al te lezen hier, heel leuk meisje, met bovendien erg mooie borsten. Vroeger was ze secretaresse, en dat kan ik mij best goed voorstellen. Ik ben al eens vaker met haar naar een kamer geweest en dan ken je elkaar een beetje. Ze weet dat ik niet zeur om zonder condoom of extremen. Ze geeft zich helemaal, we noemen het GFE. Ik sprak nog met haar over de verbouwing en ze zei dat het de 28ste augustus klaar zou moeten zijn, maar ze betwijfelde of dat wel ging lukken. er moest nog veel gebeuren. IN ieder geval lijkt het mij heel fijn als het op en gaat: ik hou van bubbelbaden en dat kan dan.

    Beetje geluierd, saunaatje gedaan, telefoon gecheckt etc en gekozen voor een tweede sessie met Laura. Ik erger mij wel een beetje aan meiden die direct de kamervraag stellen. Alles gut? Zimmer? Zo gaat dat ongeveer. Dus zei ik maar dat dat nog niet aan de orde was, misschien later. Na een minuut of 10 eerst gaan douchen en toen met haar naar de kamer. Het was niet bijziender, maar zeker ook niet slecht. Ik vind haar er wel leuk uit zien. Rode klange haren, mooie b-cup natuur borsten, mooi slank, maar niet te dun. Kortom mooi. Pijpen deed ze goed, iets zachter vind ik meestal lekkerder. Het neuken daarna ging min of meer gelijk op met het koppel in de kamer naast ons. Ik vind dat wel komisch meestal. Ze de goed mee en het was lekker. Maar geen GFE.
    Eigenlijk vrij snel daarna vertrokken: het was te stil en er was geen sfeer. Kan gebueren zo n de vakantietijd. Meestal heb ik het wel naar mijn zin in Goch en is de line-up wat beter. Maar voor zo'n Nikki is hel al de moeite waard er weer heen te gaan. Voor velen van ons is het toch de dichtstbijzijnde club. (op suntemple na dan).

  2. Onderstaande 7 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (14 augustus 2014),Eddy_V (14 augustus 2014),noglangnietuitgewandeld (15 augustus 2014),Oudebelg (16 augustus 2014),Piet Plezier (15 augustus 2014),Tony M (15 augustus 2014),wortel58 (15 augustus 2014)

  3. #27
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Het is nu een maand of 3 terug dat ik voor het eerst een sauna club bezocht, in verband met kosten en afstand koos ik toen voor Goch. Hoewel ik toen toch wel een kwartiertje nodig had om daadwerkelijk over zowel de spreekwoordelijke als werkelijke drempel te stappen heb ik er geen seconde spijt van gehad en het is vanaf toen één grote ontdekkingsreis geweest die voorlopig nog wel even zal duren.

    Terugkijkend op die eerste keer, hoe goed was het nu eigenlijk? Eigenlijk is het net zoals de allereerste keer sex, het is de ervaring an sich die de meeste indruk maakt, goed was het niet echt. Ik denk dat dat ook wel een beetje met saunaclubs is, pas na een paar bezoeken ga je je echt op het gemak voelen en begint het pas echt leuk te worden. Dus toen gisteren gemaakte plannen werden afgezegd en ik opeens een vrije avond had leek het me een uitstekend moment om m'n tombola vrijkaart van goch eens te gaan inleveren. De eerste keer was op een zondag dus ik was wel benieuwd hoe de zaterdag er was.

    Rond half 9 kwam ik aan en na het omkleden was het tijd om eerst wat te eten en eens te zien wat er allemaal rondliep, ik herkende Sarah van mijn eerste bezoek verder waren het bijna allemaal nieuwe gezichten voor mij. Ik schat dat er bij binnenkomst een 15-20 dames waren en een zelfde aantal beren. Ik vond het ook wel grappig om te zien dat er in het begin ook best een aantal heren waren die, naar ik schat, de 65 al aardig waren gepasseerd, ze hebben gelijk ook. Ik moet zeggen dat van een zo'n kleine line-up ik er best een behoorlijk aantal kamerbaar vond, maar met de twee die me het meest opvielen mocht het niet zo zijn. Een roodhardig meisje stond al vrij snel de rest van de avond aan de bar te pannekoeken en een andere hele mooie slanke meid was alleen vrij toen ik net zelf van de kamer kwam.

    Tot mijn verrassing was het bier gratis, is dat nieuw? Of is dat een zaterdagavond ding? Rond half 11 kwam ik terecht op een bank met Camelia, een 19 jarige Roemeense (als is ze volgens de website Bulgaars....), knap meisje om te zien met een prima figuur. Na de gebruikelijke voorstelronde wat zitten babbellen over de club en de bezoekers (viel pils, aber nicht so viel zimmers) en op het gemakje wat zitten knuffelen en zoenen. Dit is iets wat me bevalt aan Goch, het valt een beetje tussen de service-clubs en de gelijk-naar-de-kamer-clubs in. Na een 10-15 minuten naar een kamer verhuisd, de open plafonds blijven toch apart. Dat je andere stelletjes hoort neuken boeit me niet zo veel, maar als er een paar lui bij de douches staan en daar staan te ouwehoeren/lachen kan dat toch wel storen. Volgens Camelia werden de nieuwe kamers veel beter en mooier, dus dat zou een vooruitgang zijn.

    De kamergang was enorm GFE, constant zoenen en voelen, langzaam, ontspannen, dik in orde. Na wat pussy sliden ging ik naar de Y en kwam daar een knap vochtige bedoeling tegen. Het is misschien allemaal een illusie en alles, maar bepaalde reacties van het lijf zijn toch altijd leuk om tegen te komen, ik vind het stukken geiler om een natte doos tegen te komen dan een droge bedoeling. Het pijpen was in orde maar niet erg bijzonder, ze probeerde het geil te maken met speeksel maar toen ze een beetje zat te tuffen schoot ik er bijna van in de lach. Heb er een rubber om laten doen en haar bovenop laten beginnen, na een tijdje omgerold in missio en uiteindelijk een behoorlijk stevig orgasme bereikt. Ze moest lachen toen ze het condoom eraf haald 'ooh, zehn babys!' en nog paar minuten liggen knuffelen om het half uur vol te maken. Uiteindelijk een zeer bevredigend half uurtje afgerekend.

    Na het afrekenen even gedoucht en de sauna in gegaan, erna even naar buiten gelopen, ze gaan net als bij GT werken met tuinhuisjes als kamers zo te zien? Het zal me benieuwen. Terug in de bar een broodje gepakt en met een biertje aan de bar gaan zitten. Het eten in Goch is niet zo goed als in sommige (grotere) clubs maar gewoon in orde. Het viel me toen op dat de bar behoorlijk was volgelopen, an sich een goed iets, maar het probleem was dat het alleen met beren was. Qua dames zag ik maar één toevoeging, ik schat het aantal heren op 30-35, met een paar pannenkoekers en wat kamergangen was de verhouding in de bar volledig scheef. Wellicht een nadeel aan het succes van de club? Als ze dergelijke aantallen beren binnen weten te krijgen is dat prachtig, maar probeer dan ook wat meer dames te krijgen, ook al is dat alleen op de vrijdag&zaterdag. Ik had nog wel zin, maar toen ik na een 30-40 minuten geen positieve veranderingen zag in de beschikbare dames ben ik weer op huis aan gegaan.

    YBF, dank voor de vrijkaart, prima avondje gehad in Goch en als de verbouwing klaar is ga ik absoluut weer eens kijken.

  4. Onderstaande 5 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (17 augustus 2014),de duisburg spesjalist (17 augustus 2014),hasta la pasta (17 augustus 2014),Lesyeux (17 augustus 2014),MiniME (17 augustus 2014)

  5. #28
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Tot mijn verrassing was het bier gratis, is dat nieuw? Of is dat een zaterdagavond ding?
    Vrijdag en zaterdag is er altijd Freibier. Wel apart dat dit op die dagen goedkoper is dan cola

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  6. #29
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Vrijdag en zaterdag is er altijd Freibier. Wel apart dat dit op die dagen goedkoper is dan cola
    Volgens mij alleen op zaterdag freibier en op vrijdag longdrinks € 1,-

  7. #30
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Het is nu een maand of 3 terug dat ik voor het eerst een sauna club bezocht, in verband met kosten en afstand koos ik toen voor Goch. Hoewel ik toen toch wel een kwartiertje nodig had om daadwerkelijk over zowel de spreekwoordelijke als werkelijke drempel te stappen heb ik er geen seconde spijt van gehad en het is vanaf toen één grote ontdekkingsreis geweest die voorlopig nog wel even zal duren.

    Terugkijkend op die eerste keer, hoe goed was het nu eigenlijk? Eigenlijk is het net zoals de allereerste keer sex, het is de ervaring an sich die de meeste indruk maakt, goed was het niet echt. Ik denk dat dat ook wel een beetje met saunaclubs is, pas na een paar bezoeken ga je je echt op het gemak voelen en begint het pas echt leuk te worden. Dus toen gisteren gemaakte plannen werden afgezegd en ik opeens een vrije avond had leek het me een uitstekend moment om m'n tombola vrijkaart van goch eens te gaan inleveren. De eerste keer was op een zondag dus ik was wel benieuwd hoe de zaterdag er was.

    Rond half 9 kwam ik aan en na het omkleden was het tijd om eerst wat te eten en eens te zien wat er allemaal rondliep, ik herkende Sarah van mijn eerste bezoek verder waren het bijna allemaal nieuwe gezichten voor mij. Ik schat dat er bij binnenkomst een 15-20 dames waren en een zelfde aantal beren. Ik vond het ook wel grappig om te zien dat er in het begin ook best een aantal heren waren die, naar ik schat, de 65 al aardig waren gepasseerd, ze hebben gelijk ook. Ik moet zeggen dat van een zo'n kleine line-up ik er best een behoorlijk aantal kamerbaar vond, maar met de twee die me het meest opvielen mocht het niet zo zijn. Een roodhardig meisje stond al vrij snel de rest van de avond aan de bar te pannekoeken en een andere hele mooie slanke meid was alleen vrij toen ik net zelf van de kamer kwam.

    Tot mijn verrassing was het bier gratis, is dat nieuw? Of is dat een zaterdagavond ding? Rond half 11 kwam ik terecht op een bank met Camelia, een 19 jarige Roemeense (als is ze volgens de website Bulgaars....), knap meisje om te zien met een prima figuur. Na de gebruikelijke voorstelronde wat zitten babbellen over de club en de bezoekers (viel pils, aber nicht so viel zimmers) en op het gemakje wat zitten knuffelen en zoenen. Dit is iets wat me bevalt aan Goch, het valt een beetje tussen de service-clubs en de gelijk-naar-de-kamer-clubs in. Na een 10-15 minuten naar een kamer verhuisd, de open plafonds blijven toch apart. Dat je andere stelletjes hoort neuken boeit me niet zo veel, maar als er een paar lui bij de douches staan en daar staan te ouwehoeren/lachen kan dat toch wel storen. Volgens Camelia werden de nieuwe kamers veel beter en mooier, dus dat zou een vooruitgang zijn.

    De kamergang was enorm GFE, constant zoenen en voelen, langzaam, ontspannen, dik in orde. Na wat pussy sliden ging ik naar de Y en kwam daar een knap vochtige bedoeling tegen. Het is misschien allemaal een illusie en alles, maar bepaalde reacties van het lijf zijn toch altijd leuk om tegen te komen, ik vind het stukken geiler om een natte doos tegen te komen dan een droge bedoeling. Het pijpen was in orde maar niet erg bijzonder, ze probeerde het geil te maken met speeksel maar toen ze een beetje zat te tuffen schoot ik er bijna van in de lach. Heb er een rubber om laten doen en haar bovenop laten beginnen, na een tijdje omgerold in missio en uiteindelijk een behoorlijk stevig orgasme bereikt. Ze moest lachen toen ze het condoom eraf haald 'ooh, zehn babys!' en nog paar minuten liggen knuffelen om het half uur vol te maken. Uiteindelijk een zeer bevredigend half uurtje afgerekend.

    Na het afrekenen even gedoucht en de sauna in gegaan, erna even naar buiten gelopen, ze gaan net als bij GT werken met tuinhuisjes als kamers zo te zien? Het zal me benieuwen. Terug in de bar een broodje gepakt en met een biertje aan de bar gaan zitten. Het eten in Goch is niet zo goed als in sommige (grotere) clubs maar gewoon in orde. Het viel me toen op dat de bar behoorlijk was volgelopen, an sich een goed iets, maar het probleem was dat het alleen met beren was. Qua dames zag ik maar één toevoeging, ik schat het aantal heren op 30-35, met een paar pannenkoekers en wat kamergangen was de verhouding in de bar volledig scheef. Wellicht een nadeel aan het succes van de club? Als ze dergelijke aantallen beren binnen weten te krijgen is dat prachtig, maar probeer dan ook wat meer dames te krijgen, ook al is dat alleen op de vrijdag&zaterdag. Ik had nog wel zin, maar toen ik na een 30-40 minuten geen positieve veranderingen zag in de beschikbare dames ben ik weer op huis aan gegaan.

    YBF, dank voor de vrijkaart, prima avondje gehad in Goch en als de verbouwing klaar is ga ik absoluut weer eens kijken.
    Davedv, peppino en ik waren er gisteren ook alleen is peppino wat later gekomen die is eerst bij zijn schatje in Panthera geweest.
    met die rode lange haren is Laura,en doe zat bij een vaste klant van haar dus dan heb je geen kans.
    die geeft haar 500 en dan blijft ze bij hem zitten.
    ik weet niet waar jij die 30 a 35 beren hebt gezien die waren er dus echt niet rond de 20
    Roger telde rond 1200 uur de beren en toen waren er 21. maar dat maakt verder niet.
    dat vrij bier op zaterdag is allang.
    en inderdaad de tuinhuisjes zijn om de liefde te bedrijven,ze zijn ook al ingericht.
    en ik moet zeggen dat het nieuwe gedeelte er super goed uit ziet.

    en hoe zag die slanke meid eruit die vrij was toen jij van de kamer afkwam???

  8. #31
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    na mijn weten zijn op vrijdag de longdrinks gratis en op zaterdag het bier

  9. #32
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Vrijdag en zaterdag is er altijd Freibier. Wel apart dat dit op die dagen goedkoper is dan cola


    alleen op zaterdag Freibier

    cola drinken we thuis wel.

  10. #33
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    na mijn weten zijn op vrijdag de longdrinks gratis en op zaterdag het bier
    de longdrinks op vrijdag 1 pleuro.

  11. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (17 augustus 2014)

  12. #34
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Davedv, peppino en ik waren er gisteren ook alleen is peppino wat later gekomen die is eerst bij zijn schatje in Panthera geweest.
    met die rode lange haren is Laura,en doe zat bij een vaste klant van haar dus dan heb je geen kans.
    die geeft haar 500 en dan blijft ze bij hem zitten.
    ik weet niet waar jij die 30 a 35 beren hebt gezien die waren er dus echt niet rond de 20
    Roger telde rond 1200 uur de beren en toen waren er 21. maar dat maakt verder niet.
    dat vrij bier op zaterdag is allang.
    en inderdaad de tuinhuisjes zijn om de liefde te bedrijven,ze zijn ook al ingericht.
    en ik moet zeggen dat het nieuwe gedeelte er super goed uit ziet.

    en hoe zag die slanke meid eruit die vrij was toen jij van de kamer afkwam???
    Ja, Laura dus, was helaas duidelijk niet meer beschikbaar.

    Aantal beren was, zoals ik zei, een schatting. Wat ik in de bar zag zitten, paar lui die buiten stonden, paar lui op de kamer.
    Maar goed, zoals je zegt, maakt verder ook weinig uit.


    Die slanke meid, lang zwart haar met wat krullen erin. Zwart setje aan, kleine borsten. Geen, of in ieder geval geen opvallende, tattoos.
    Qua lijf vergelijkbaar met Sarah. Liep eerder op de avond veel rond met een wat oudere dame met kort haar.

  13. #35
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Die slanke meid, lang zwart haar met wat krullen erin. Zwart setje aan, kleine borsten. Geen, of in ieder geval geen opvallende, tattoos.
    Qua lijf vergelijkbaar met Sarah. Liep eerder op de avond veel rond met een wat oudere dame met kort haar.

    Alissa was met dat zwart setje aan en kleine borsten. ja dat is een mooi popje ja.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...sa-(Bulgaarse)

    en met die korte haren is Jana

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Bulgaarse)

  14. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Davedv (17 augustus 2014)

  15. #36
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    na vrijdag marisnol onveilig te hebben gemaakt.
    gisteren maar weer naar Goch gegaan.
    stipt 18.00 uur stopte de Blitz hier voor de deur.
    Om maar weer naar het mooie Duitsland te vertekken.
    Eerst even naar Nijmegen inkopen doen voor de dames,en als de brandweer weer door te rijden naar Goch.
    Even nog wat zitten kletsen over Marisol.
    Peppino komt niet uit gepraat over zijn Katja heerlijk.
    Ik zeg wat doe je ,hij zegt ik ga eers even naar Panthera.
    Zo gezegd zo gedaan,dus in de benzstrasse stap ik uit voor de deur van,van Goch.
    Even de sirene aan en daar ging peppino naar de Panter.

    Ik had een kaartje van de tombola,nogmaals dank willem.
    Alleen ik had hem niet uitgeprint.
    Dus even Ulla laten roepen en ze keek mee en het was geen probleem tenminste voor mij.
    Ik moest hem even naar haar appen en dan kon ze hem zelf uitdraaien.
    Ik denk als je geen vaste klant bent en Ulla er niet is dat het niet lukt,maar dat weet ik niet zeker.
    Ulla is een schat van een vrouw.


    Er werd een nieuwe theke ingewerkt Alina van marokaanse afkomst.
    Het hele ritueel en naar binnen.
    Nora was vandaag manusje van alles samen met Roger.
    De nieuwe kokkin was er ook weer,dus het eten was weer goed denk ik.
    De dochter van Ulla was er ook weer en Janet gaf me een lekker koud biertje.
    Bam aan de mond en leeg.
    En voor ik kon bestellen stond er alweer een nieuwe voor me neus.


    Van dames die ik ken waren er, Sisi,Laura,Ellen,Helena,Gorginia,Nicky,Brigitta,Ga lena,Sarha,Jana,Alissa,Aida,Vicky,Ina,Camelia, en nog wat meer maar ik kan niet zo snel op die namen komen.

    Eerst maar even bij Gorginia gaan zitten op het bankje.
    Een lekkere tongzoen en het ijs was alweer gebroken.
    Wat heeft die meid een prachtige borsten niet normaal.
    Even de week doorgenomen en bla bla bla.
    Die meid kan me toch pijpen zo lekker.
    Ik zeg haal een sleutel ik ga douchen,en wacht daar op je.
    Echt waar zegt ze ik zeg ja,zo snel dat ben ik niet gewend van jou.
    Ik zeg meid ek ben ze geil als een reiger.
    Maar ze wist natuurlijk niet wat ik bedoelde.
    Zij d sleutel halen en ik naar de douche.
    Och daar stond me andere lekkere meisje te douchen.
    Ze ziet me en zegt kom douchen samen,ok ik kom eraan.
    Kut een handdoek vergeten.
    Ik denk dat zie ik zometeen wel.
    Dus terwijl zij mijn rug staat in te zepen komt daar Gorginia aan gelopen.
    En ze kijkt en ziet ons daar bezig,ze roep Piet dat voorspel kun je vergeten dat heb je nu al.
    ik stond daar met een dikke tampeloeris te kijken.
    Ik zeg schatzi wil je een handdoek voor me halen,natuurlijk doe ik dat zegt ze.
    Ik zeg kom spoel me even af,want ze is zo terug.
    En daar kwam ze aan met een handdoek.
    Snel afdrogen en naar kamer 8.
    Ze wist wat de bedoeling was alleen pijpen en tongen.
    Zelden zo’n lekkere mond om me piemeltje gehad.
    En ze vergeet niets inclusief me zakje.
    Echt een kampioen pijpen.
    Het was dan ook zo gebeurt.
    En ik sprietste mooi haar gezichtje vol.
    Nee niet in de mond daar heb ik geen 25 pleuro’s voor over.
    En bovendien ik wilde nog even lekker met haar tongen.
    Het was een lekkere korte date.
    Even samen douchen.
    Stonden we daar samen onder de douche zonder handdoek.
    Gelukkig kwam Roger er langs gelopen en die beste man heeft even voor ons een handdoek gehaald.
    Even afdrogen en een lekker sigaretje roken aan de bar.

    Ondertussen waren de jongens B J en P ook binnen waar we mee afgesproken hadden.
    Die waren vorige week de eerste keer daar en dat was zo goed bevallen dat ze gisteren terug kwamen.
    Dus even wat staan ouwehoeren en bier drinken.


    Maar ik zag gvd Sisi nergens en ik was toch al even binnen.
    Ik had ze smiddags vergeten te appen want ze wist niet zeker of ze er was,en ze heeft niet altijd verbinding.
    Dus maar is even nagevraagd aan Janet,nou zegt ze ik heb ze nog niet gezien.
    Dan zal ze er wel niet zijn.
    Dat word even bellen.
    En zo dat ik naar me telefoon wil lopen in de locker,zie ik in me ooghoeken iets blonds lopen.
    Dus ik gooi munne dikke kop om en ja hoor dat was ze.
    Ze begroet me met een lekkere zoen.
    Ze was 3 uur op de kamer geweest.
    Even douchen en dan kom ik zegt ze.
    Ik had vast een cocktailtje voor haar besteld.
    Ik dacht ze zal wel dorst hebben na 3 uur kameren.
    Daar kwam ze aangelopen de mooiste vrouw van het halfgewestelijk rond,tenminste voor mij.
    Ik pakte ze vast en zei kom maar is lekker dicht tegen me aanzitten.
    Heerlijk zo’n slanke meid tegen me aan.
    Ze heeft wel altijd intresse wat ik de hele week heb gedaan.
    En of ze het nu meent of niet dat boeit me niet maar we hebben wat gespreksstof.
    En ondertussen kriemelt ze lekker verder onder me eitjes.
    Ondertussen had ik al een keer of 3 a4 een hard plassertje gekregen.
    Moeten we daar niet wat aan gaan doen zegt ze.
    Nog even wachten eerst nog wat cocktails naar binnen werken.
    Dus ikzeg tegen Alina maak is een lekkere cocktail van 25 euro.
    Alina vroeg wat ze er in wilde en het werd iets met anijs.
    Ik zeg komop veel alcohol erin daar houd ze van.
    Ze zei een week of 6 geleden dat ze wat losser word van alcohol.
    En ik had dat ook al een paar keer gemerkt.
    En vandaag wilde ik gewoon een superdate met haar hebben waar de hitte vanaf spat.
    Halfuurtje later zeg ik ga de sleutel van kamer 7 maar is halen.
    Ze gaf me een zoen en ging.
    Eerst even snel douchen en naar de kamer.
    Ze was de handdoeken goed aan het leggen op het bed en pak haar lekker vanachter vast bij haar buikje.
    Even wat staan strelen zo en kleffen.
    Tot ze zich omdraaide en haar lekkere tongetje in mij boorde.
    Samen op bed beland om er 3,5 uur later een eind aan te breien.
    Het was een lekkere natte date super.
    Samen uitgebreid douchen.
    Daarna samen in een bankje gaan zitten met een cocktail en een biertje.
    Ik werk vandaag niet meer zegt ze ik blijf tot 4 uur bij jou zitten.
    Dat gaat hem niet worden zeg ik want ik ga hier niet de hele tijd in een bankje zitten.
    Ohnee zegt ze je mag hier niet roken.
    Dus zijn we later maar na de tap vertokken,om bij de jongens te gaan zitten.

    Ondertussen was peppino ook geariveerd.
    Even samen bijgepraat over zijn Panthera belevenissen van de afgelopen avond.
    Maar Ina stond al te wenken naar hem en ze probeerde hem meteen in te palmen.
    Dat ging niet zo goed als zij had verwacht denk ik.
    Peppino ging niet overstag.
    Dat ging hij even later bij Helena wel.
    Daar heeft hij nog een uur mee gekamerd.

    Ondertussen was het 05.15 uur.
    Tijd om de zaak te verlaten.
    En den Blitz op te zoeken,waar ons bedje lag te wachten.
    ik zeg welterusten

    Het eten word met de week beter.
    Weer lekkere verse haantjes uit de grill.
    Vriendelijk personeel
    Vriendelijke vrouwen.
    Het bier vloeide rijkelijk,en de cocktails ook maar daar kom je pas achter als je moet betalen.
    Nog even met Roger naar de nieuwe ruimte wezen kijken nou dat ziet er allemaal spik en span uit echt super.
    Een mooie buitenplaats met jacuzzi.
    Een stuk of 5 tuin /pees huisjes.
    Het word een super mooie accomodatie.
    ik durf er haast niet meer over te schrijven maar ze willen de eerste zaterdag van september een openingsparty houden,maar pin me er neit op vast het is al zo vaak uitgesteld

    Willem nog bedankt voor het vrijkaartje van de tombola.
    Ik heb er van genoten en Sisi ook

  16. Onderstaande 8 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 augustus 2014),cavediver (18 augustus 2014),Eddy_V (18 augustus 2014),fervent (18 augustus 2014),forgetskinnyletsgetfatty (17 augustus 2014),hasta la pasta (20 augustus 2014),Oudebelg (17 augustus 2014),Peppino (17 augustus 2014)

  17. #37
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 19:07
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard Bezoek vg,14 augustus

    Eindelijk nog eens in Van-Goch geraakt,speciaal deze kant uitgekozen om Ellen nog
    eens te ontmoeten,daarover gebrieft door Piet Plezier,waarvoor hartelijk dank.
    Ik kon parkeren aan de voordeur,ff gebeld,deur open en ontvangen door een man?
    Tijdens het afrekenen gevraagd naar Ellen,hij zei ze zit daar te eten voor uw neus.
    Daar ze met de rug naar mij zat en haar haar een andere kleur had,niet direct gespot.
    Hij riep,Ellen kom naar hier,ze stond op en kuste me hartelijk welkom,intussen de
    Leonidas meegraaiend uit mijn handen.Er waren zo'n 15 dames aanwezig
    en een 5-tal beren denk ik om 16h.Met mijn werktenue,douche genomen,naar de
    bar waar Ellen direct aanschoof met Sisi,ook een liefke,maar als ik in vg kom is het
    voor Ellen.Ze heeft me de nieuwe werkruimte laten zien en daarna op kamer.
    De line-up was aanvaardbaar voor een donderdag,heb echter weinig ervaring met
    de club,laat het dus aan anderen om te oordelen.Heb me er goed vermaakt met o.a.
    een Turkse Nederlander,gebleven tot 23h ongeveer,met 2 dolle uren met Ellen(recensie).
    Afgerekend aan de theek(drank),vaarwel gekust door Ellen,wat een vrouw,i like her.
    Dan naar hotel,moest de dag erop naar de pantertjes.

  18. Onderstaande 6 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (19 augustus 2014),Eddy_V (19 augustus 2014),hasta la pasta (20 augustus 2014),Peppino (19 augustus 2014),Piet Plezier (19 augustus 2014),willemdewandelaar (20 augustus 2014)

  19. #38
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:00
    Berichten
    462
    Discussies
    1
    Thanks
    1.187
    Thanked
    309 in 104 posts

    Standaard

    Met een grote glimlach kwam ik zaterdagmiddag de deur binnen bij FKK Goch, wat was er aan de hand! Ik had de maandelijkse tombola gewonnen van FKK Goch. Deze kwam ik deze middag verzilveren middels een uitdraai die ik aan de Thekevrouw overhandigde. Het was een aardige vrouw die die de honneurs waarnam en verontschuldigde zich dat ze nog niet zolang de functie bekleedde. Uiteindelijk kwam alles in kannen en kruiken en werd goedkeurend voorzien van mijn IJsberen attributen. Ook wed mij verteld dat het bier zaterdags bij het entree geld zat. Was dat even een geweldige extra Service. Zoals ik al vertelde zaterdagmiddag direct in de voormiddag was ik al daar reden was het slechte weer en niet wetende wat ik verder deze dag wilden gaan doen. Ik had de vrijkaart eigenlijk willen spenderen nadat de verbouwing helemaal klaar zou zijn. Echter de logica van mijn verstand, de gewonnen tombola vrijkaart en het slechte weer brachten mij tot de wijselijke besluit om deze Fkk Club te bezoeken. Het viel me helemaal niet tegen en de potentie ligt er zeker als straks na de verbouwing alles klaar is hoeven we ook niet direct meer de liefde te bedrijven zonder gesloten plafond. Het leken wel cabinetjes van dunwandige plaatmaterialen waarbij je beide buurmannen met een of meerdere vrouwen nadrukkelijk de liefde hoorde bedrijven. Toch weer eens iets anders, echter de aangeklede tuinhuisjes staan bijna gereed om ingezegend te worden. Wat me opviel in deze club was dat het een echte "doe club" is er wordt hard gewerkt door het directe personeel de kok, cheffin, masseur, schoonmaakpersoneel en directie. Ik had het gevoel aanwezig te zijn bij een echt net familiebedrijf. De dames hadden het goed voor elkaar ze mopperde niet aan het ontbreken van klandizie en werd zeer veel gebruik gemaakt van hun aangeboden diensten. Zelfs de oude mannetjes die er deze dag waren genoten met volle teugen zij kamerden boven gemiddeld. Ik had het gevoel dat in deze club het centraal staan van de klant naar alle kanten breed wordt uitgestraald. Chapeau. Ik kom zeker nog eens terug als de verbouwing heeft plaats gevonden . Zoals ik begrepen heb vermoedelijk nog een 2 tal weken. Ik heb me goed geamuseerd en mijn dank dat ik gebruik heb kunnen maken van een vrij-kaart groetjes Cavediver
    Laatst gewijzigd door cavediver; 20 augustus 2014 om 11:43 Reden: taal fout

  20. Onderstaande 5 leden hebben cavediver bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (20 augustus 2014),hasta la pasta (20 augustus 2014),Oudebelg (20 augustus 2014),Peppino (20 augustus 2014),Piet Plezier (20 augustus 2014)

  21. #39
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.021 in 368 posts

    Standaard

    In mijn plaatselijk sufferdje staat vandaag een halve pagina "advertorial" Heropening grote seksclub Goch. Daarin staat onder meer dat de huidige 1.500 vierkante meter wordt uitgebreid tot 3.500 vierkante meter en dat het daarmee de grootste saunaclub in NRW wordt. Er komen 14 nieuwe kamers bij plus een zeer royale buitenruimte. De 15 vrouwen uit de club worden met 10 aangevuld (allen tussen de 21 en 41). Ulla zegt dat de animo om er te werken groot is en dat ze zo 25 vrouwen meer zou kunnen krijgen maar dat daar geen plaats voor is. Ulla vertelt ook dat om de week een gynaecoloog de vrouwen komt controleren. En verder zou zelfs de topkok Klaus Kuster (heb ik zelf nooit van gehoord) voor de club koken.
    De gemeente Goch pikt ook een graantje mee door de seksbelasting (schijnt 3% per 10 vierkante meter bedrijfsoppervlakte te zijn).

    In een kleinere advertentie verderop staat: nog een paar dagen! dan op 3.500 m2. En: dagprijs 25 euro incl. buffet. zaterdags freibier - no limit; en tijdens alle bundesligawedstrijden gratis bier.

    Let wel: ik geef de advertentie (ten dele) weer en het is niet mijn eigen mening of observatie geweest. Al met al wordt ik echter wel nieuwsgierig en ga binnenkort deze club eens bezoeken.

    de ballen van scrotum

  22. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (21 augustus 2014),Opa57 (21 augustus 2014)

  23. #40
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    goch doet niet onder voor vila marisol, echt niet en zeker niet voor sun temple, dus dat wordt nog leuke zo dichtbij...., gevaarlijk dichtbij...en de club loopt zeker niet slecht...

  24. Onderstaande 4 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (21 augustus 2014),Opa57 (21 augustus 2014),Peppino (21 augustus 2014),Piet Plezier (20 augustus 2014)

  25. #41
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:35
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    979
    Thanked
    263 in 131 posts

  26. Onderstaande leden hebben dbd67 bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (21 augustus 2014)

  27. #42
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard


  28. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (21 augustus 2014),Oudebelg (21 augustus 2014),Piet Plezier (20 augustus 2014)

  29. #43
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    goch doet niet onder voor vila marisol, echt niet en zeker niet voor sun temple, dus dat wordt nog leuke zo dichtbij...., gevaarlijk dichtbij...en de club loopt zeker niet slecht...
    Helemaal waar, waarbij de Line up in goch vele malen beter Is als het gaat om actieve presales en service op de kamer. En positieve uitzondering in de groep van grensclubs
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 augustus 2014 om 08:59

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  30. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (21 augustus 2014),Mr Pussy (21 augustus 2014),Opa57 (21 augustus 2014)

  31. #44
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Helemaal waar, waarbij de Line up in goch vele malen beter Is als het gaat om actieve presales en service op de kamer. En positieve uitzondering in de groep van grensclubs
    Over de Line up heb ik ook nooit te klagen gehad. Als je een beetje weet wie er in de donkere hoeken zitten, weet je altijd wel wat leuks te vinden.
    De ontbijt/lunch saladebar kan er voor die 25euro ook mee door (als je niet te laat op de middag komt). Avond eten zag er zelden aanlokkelijk uit, maar V Goch is ook geen club om langer dan een paar uur door te brengen (tenzij je een aantal gezellige beren gelijktijdig tref). De wellness was nooit hun sterkste punt.
    Hygiëne was altijd ver onder de maat: die handdoekjes die de hele dag door ongewassen op de bedden terug gelegd worden(ja, ook ik neem een extra handdoek mee naar de kamer, maar dan nog), douches die marginaal werken...slippers die vaak ongereinigd terug gelegd worden in de schappen... Nee alles wat geld kost laat de leiding versloffen en het liefst laat zij de meiden nog voor een handdoek betalen ook (de schaarse broodjes en zelfs koffie en frisdrank moeten de meiden zelf betalen!). Hoe gierig en inhalig kan je zijn?!
    En dat zij makkelijk 25 extra meiden kan krijgen, dat klopt. Sterker nog, dat is ook nodig want over het jaar heen is het verloop behoorlijk hoog. Dat verloop is in veel clubs hoog, maar naar mijn idee in Goch hoger dan elders (juist door het inhalige gedrag van de leiding).
    Maar gelukkig komen er telkens weer busladingen goudzoekertjes die ons het verblijf aangenaam maken.
    Erg benieuwd of in de nieuwe ruimtes meer aandacht gegeven wordt aan hygiëne of dat dit wederom de sluitpost wordt.
    En Garde

  32. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader (21 augustus 2014),Cat (21 augustus 2014),fervent (21 augustus 2014)

  33. #45
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Ik zie het wel jij bent nog nooit in H 7 geweest...................
    En "mijn"schatje(en blijkbaar van niemand anders),werkt(e) er al zeven jaar,over verloop gesproken............

  34. #46
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Ik zie het wel jij bent nog nooit in H 7 geweest...................
    En "mijn"schatje(en blijkbaar van niemand anders),werkt(e) er al zeven jaar,over verloop gesproken............
    Uitzonderingen op de regel!
    Svetlana zit er ook al jaaaaren.
    Zouden die twee van dat lange zitten die dikke reet gekregen hebben?? 😉


    Verder niks mis mee met Van Goch...een duister clubje in mijn top 5.
    Maar wel met kanttekeningen!
    En vooral de die gierige houding vanuit de leiding naar de meiden toe staat mij wel wat tegen de laatste tijd. het gaat zelfs tot en met boetes als ze te hard om Barbara lachen....ik stond er bij toen dit laatst gebeurde, weliswaar 5 euro maar toch..
    En Garde

  35. #47
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    eddy jij komt er niet vaak daar zitten juist veel vaste meiden .
    ik kom er elke week minimaal 1 keer.
    en peppino komt er ook vaak.
    Helena al jaren
    Larissa al jaren
    Olivia meer dan een jaar.
    Sisi 6 maanden
    Maria al jaren is er wel heel even tussen uit geweest
    Brigitta een jaar altijd
    gorginia meer als een jaar
    Samantha meer als een jaar.

    ik heb nog nooit gezien dat de slippers ongereinigd terug het schap op gaan.
    en die handdoekjes op de kamer dat is voor decoratie,miet om je pik mee af te vegen.

  36. #48
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V
    En vooral de die gierige houding vanuit de leiding naar de meiden toe staat mij wel wat tegen de laatste tijd. het gaat zelfs tot en met boetes als ze te hard om Barbara lachen....ik stond er bij toen dit laatst gebeurde, weliswaar 5 euro maar toch..
    Ze krijgen 50euro boete als ze in hun eigen taal tegen elkaar gaan spreken in het bijzijn van een gast...........
    Misschien wel wat overdreven maar ik denk dat dit soort dames toch wel wat "bijsturing"kunnen gebruiken !
    Misschien moet Sixsens Die Rotlichtexpertin ook maar eens inhuren,want daar laat de leiding de meiden te veel vrijheden denk ik en dan zijn er veel bij waarvan de service zeeer te wensen over laat.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 22 augustus 2014 om 06:12 Reden: q

  37. Onderstaande leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 augustus 2014)

  38. #49
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Haha, ja het zit je nog hoog, dat kan ik mij voorstellen 😉
    De anderen die ik daar laatst weer trof herkenden zich niet in jouw ervaringen.
    Zo heeft ieder clubje zijn eigenaardigheden en dat is goed voor de afwisseling.
    Dat beren vaak zo stekelig reageren als er kanttekeningen geplaatst worden bij hun clubje, blijft mij toch telkens weer verbazen... Het is toch geen persoonlijke aanval?
    Ik ben ook wel benieuwd of Ulla in Sixsens is wezen kijken, want op gebied van wellness, catering en hygiëne zou zij best wat tips kunnen gebruiken.
    Maar of zij daar dan ook wat mee doet...ik hoop het, maar het kost geld...
    En Garde

  39. #50
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino
    Ze krijgen 50euro boete als ze in hun eigen taal tegen elkaar gaan spreken in het bijzijn van een gast...........
    Misschien wel wat overdreven maar ik denk dat dit soort dames toch wel wat "bijsturing"kunnen gebruiken !
    .

    Belachelijk! Hoe kunnen we dan onze vreemde talen leren!! ��
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 22 augustus 2014 om 06:12 Reden: q
    En Garde

 

 
Pagina 2 van 107 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Diamond 468*60   Freude 468*60