Pagina 61 van 107 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.501 t/m 1.525 van 2654
  1. #1501
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Wat BP2 beschrijft heb ik eerlijk gezegd maar zelden meegemaakt. Incidenteel wel eens dat je verlengt met een half uur en dat je na 10 minuten in het halve uur al klaarkomt, en dat de resterende 20 minuten volmaken ook niet echt meer werkt. Maar dat is meer 'shit happens' dan dat dames d'r op uit zijn. Wat ik wel heb meegemaakt zijn dames die je zo snel mogelijk klaar willen rijden (in clubs zoals acapulco in velbert), en incidenteel ook wel eens in babylon. Daar heb ik soms wel eens dat ik d'r na 5 minuten een eind aan maak, domweg omdat zo'n mens anders eindeloos gaat lopen pompen en trekken omdat er blijkbaar 'moet' worden klaargekomen, ook al moet je daar een lul eindeloos voor mishandelen.

    Ik gok zomaar dat Van Goch het een stuk beter zou doen als ze iets betere catering zouden hebben (daar hoef je echt niet zo heel gek veel voor te doen; gewoon de bakken die ze nu hebben toegankelijk maken zodat je d'r zelf wat van kunt pakken, en van 6 tot 9 zorgen dat d'r wat schalen met verse friet/aardappelpartjes/rijst zijn; dat kost je hooguit een tientje op een avond). Oh, en ze zouden die idiote regeltjes opzij zouden zetten.

  2. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 september 2017)

  3. #1502
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:26
    Berichten
    400
    Discussies
    3
    Thanks
    2.790
    Thanked
    1.671 in 244 posts

    Standaard

    Iemand vandaag nog in van Goch geweest?

  4. #1503
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Ik kom al maanden niet meer in clubs
    Jammer

  5. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (22 september 2017)

  6. #1504
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Ik heb ze gisteren gebeld, en ze waren gewoon open. Laat je dus niet tegenhouden door alle info hierboven. Gewoon algemene routinecontrole :-)

    Ik denk dat dit wel op meer plaatsen zo af en toe gebeurt. Kan de beste overkomen.

  7. Onderstaande leden hebben Big spender bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (22 september 2017)

  8. #1505
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Ik heb het een keer in magnum gezien (routinecontrole met 2 man en 1 vrouw), maar op zo'n avond is de sfeer d'r ook wel meteen uit (ook omdat de helft van alle dames aftaait).

  9. #1506
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Ik ben er vandaag geweest. Business as usual. Relaxte sfeer. Meiden aan opmaken in hun kleedkamer. Weinig bronzen beelden. Dat dan weer wel. Gelukkig hadden ze die geile lamp in kamer 7 niet meegenomen. Maar een kamertje gedaan en weer vertrokken. Voor wie van plan was te gaan dit weekend: let op: er zijn afsluitingen op de A73.

  10. #1507
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Ik zit er niet mee
    Ik kom al maanden niet meer in clubs
    hey Piet,
    hoe weet je nu dat de club gewoon open is, als je al maanden niet meer in de clubs komt...?

    ik merk wel dat je er niet bent, ik mis je verslagen namelijk...wat's gebeurt?

    zou overigens fijn zijn als de club gewoon weer in business blijft....toch ook mijn favo-cluppie

  11. #1508
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    hey Piet,
    hoe weet je nu dat de club gewoon open is, als je al maanden niet meer in de clubs komt...?

    ik merk wel dat je er niet bent, ik mis je verslagen namelijk...wat's gebeurt?

    zou overigens fijn zijn als de club gewoon weer in business blijft....toch ook mijn favo-cluppie
    Omdat ik Ulla had gesproken

    En ik kom niet meer in clubs omdat ik een heel leuk vrouwtje heb leren kennen
    En dat gaat super

    Het was ook mijn favoriete club, dat weet je.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  12. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    papi (26 september 2017)

  13. #1509
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen woensdag eind van de middag. Ik vond het maar een raar sfeertje: veel meisjes en veel nieuwe meisjes en nauwelijks beren. Dan ontstaat er zo’n hongerige sfeer waarbij de meiden vooral onderling aan het kletsen zijn. Kan nog niet zoveel zeggen over de nieuwe meiden. Dan maar een kamertje gedaan met Paula. En weer vertrokken. Zou zomaar kunnen dat ik binnenkort maar eens een tijdje helemaal niet meer naar Goch ga. Te weinig sfeer.

  14. #1510
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 19:31
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    220
    Thanked
    247 in 54 posts

    Standaard

    Het was weer eens tijd voor wat ontspanning, en ik moet zeggen dat zowel het aanbod als de service erg goed waren.
    Ik heb heerlijk gekamerd met een Roemeense Karoline (errrg goed uitkijken waarvoor ze je allemaal laat betalen) en de Bulgaarse Emilia, waarvoor ik zeker nog eens terugkom.
    De sfeer was goed, het was er schoon zoals altijd ...I'll be back

  15. Onderstaande leden hebben pau bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (26 januari 2018)

  16. #1511
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard Line up

    Ik ben nieuw , als ik hier wat type ziet men dan wat ik type , ik denk wel.

    Ik probeer het , ik val op flatchested girls , magertjes en klein van stuk , zijn die te vinden bij Van Gogh.

  17. #1512
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Nee, wel precies het tegenovergestelde
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  18. #1513
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Nee, wel precies het tegenovergestelde
    Ben je undercover wezen kijken??
    D'r lopen wel degelijk enkele lolita types rond in Goch, maar de meeste dames hebben inderdaad een normaal tot stevig
    En Garde

  19. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (27 oktober 2017)

  20. #1514
    Geregistreerd
    27 januari 2017
    Last Online
    25 mei 2018 @ 23:10
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked
    39 in 20 posts

    Standaard

    Als ik het goed lees in onderstaande link is de eigenaresse van Van Goch veroordeelt vanwege geweldpleging en vrijheidsberoving.
    Dit zou een sluiting van de zaak tot gevolg kunnen hebben, omdat een eigenaar van een bordeel geen strafblad mag hebben. Daarnaast loopt nog die mogelijke belastingontduiking.

    https://www.nrz.de/staedte/kleve-und...212327743.html

  21. Onderstaande 3 leden hebben Spiderman1973 bedankt voor deze bijdrage:

    fervent (28 oktober 2017),flatchestlover (28 oktober 2017),The Joker (29 oktober 2017)

  22. #1515
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Weil sie einen Randalierer verprügelten, verurteilte das Amtsgericht Kleve zwei Angestellte und die Betreiberin des Saunaclubs – muss jetzt die Konzession entzogen werden?

    Der Saunaclub FKK van Goch wirbt damit, auf „ca. 3500 qm Entspannung und Erotik pur“ zu bieten. Das weitläufige Areal an der Benzstraße sei „die absolute Top-Adresse für den Herrn mit Stil und Klasse“. Der Club habe „Maßstäbe gesetzt“ und sei sogar mit einem „Qualitätssiegel“ ausgezeichnet worden.

    Die Vorgänge, die am Freitag vor dem Klever Amtsgericht verhandelt wurden, passen allerdings so gar nicht in dieses exklusive Bild eines niveauvollen Etablissements, das sich der Triebbefriedigung verschrieben hat.

    Angeklagt waren die Betreiberin Ulla O. (56), die sich im Privatfernsehen als „Bordell-Testerin“ einen gewissen Ruf erarbeitet hat, sowie der Koch Klaus K. (61) und das für die Sicherheit zuständige Muskelpaket Marco P. (42). Der Vorwurf: schwere Körperverletzung und Freiheitsberaubung.

    Gleich zwei Staatsanwälte erschienen im Schöffengerichtssaal der Schwanenburg: Neben dem Juristen, der sich mit den Handgreiflichkeiten beschäftigte, auch Hendrik Timmer, der in einem anderen Verfahren wegen Steuervergehen gegen die Betreiber ermittelt und der erst vor vier Wochen bei einer Razzia kistenweise Wertgegenstände aus dem Bordell beschlagnahmen ließ.

    Das Geschehen, über das Richter Bernhard Reekers jetzt zu urteilen hatte, war allerdings weit profaner als die üblicherweise langwierigen und diffizilen Steuerermittlungen – gleichwohl kann ausgerechnet diese Schlägerei vom 28. Februar des vergangenen Jahres dazu führen, dass dem Gewerbe in der Benzstraße der Boden unter den Füßen weggezogen wird.

    Was aber war geschehen?

    An dem fraglichen Sonntagnachmittag erschien Chemiearbeiter Sebastian W., damals 32 Jahre alt, im Eingangsbereich des Clubs und verlangte, seine dort arbeitende Freundin zu sprechen. Vor Gericht sagte er, er habe tags zuvor „Stress“ mit ihr gehabt, den er zu klären gedachte. Also habe er eine Flasche Wodka getrunken und sich per Taxi in das sechzig Kilometer von seinem Wohnort entfernte Bordell chauffieren lassen. Zur Sicherheit steckte er sich noch einen Teleskop-Totschläger in die Hosentasche.

    Das klärende Gespräch kam nicht zu Stande, stattdessen sorgten zunächst der herbeigerufene Koch und dann der Türsteher dafür, dass die Situation nicht eskalierte und der Mann mehr oder minder sanft wieder nach draußen befördert wurde.

    An der frischen Luft krakeelte der Mann, sicherlich kein Vertreter der Kategorie „mit Stil und Klasse“, weiter. Das führte dazu, dass auch die beiden Mitarbeiter sowie später die Chefin und deren Mann (gegen ihn läuft ein gesondertes Verfahren) vor die Tür traten und für Ruhe sorgten. Wie genau dies geschah, blieb etwas diffus.

    Am wahrscheinlichsten erschien es, dass der Mann der Bordellbetreiberin dem Opfer mit einem Baseballschläger auf die Beine schlug, das Muskelpaket und der Koch sich auf ihn warfen und noch ein bisschen hinterher schlugen, und schließlich die Betreiberin Pfefferspray einsetzte und half, den am Boden liegenden Chemiearbeiter mit Kabelbinder zu fixieren, bis die Polizei eintraf.

    Der Staatsanwalt wertete das robuste Vorgehen als gemeinschaftliche gefährliche Körperverletzung, die drei Angeklagten hingegen erschienen ob der Vorwürfe geradezu fassungslos. „Ich bin Koch von Beruf – und kein Schläger“, sagte K., der zudem wortreich auf eine schwere Erkrankung hinwies, die seine Lebenserwartung stark einschränke. „Ich finde es eine Dreistigkeit, mir so was vorzuhalten. Ich habe einen Blutdruck von 200.“ Dann musste die Verhandlung unterbrochen werden, damit der Angeklagte seinen Blutzuckerwert messen konnte.

    Für Marco P., den Sicherheitsmitarbeiter, stellte sich die Situation als eine „kleine Rangelei“ dar – „er mit dem Totschläger, ich mit der Stabtaschenlampe“. Das Gericht allerdings wertete nach der Vernehmung einiger Zeugen die „kleine Rangelei“ als Körperverletzung und verurteilte alle drei wegen Körperverletzung, blieb bei dem Strafmaß allerdings unter den Anträgen der Ankläger.

    Der Türsteher erhielt eine Freiheitsstrafe von einem Jahr, der Koch eine von neun Monaten, die beide zur Bewährung ausgesetzt wurden. Ulla O., die sich selbst vor Gericht nur als „kaufmännische Angestellte“ des Betriebs bezeichnete und ihr Monatsgehalt mit 1235 Euro bezifferte (beides nahm ihr das Gericht allerdings nicht ab), wurde zu einer Geldstrafe von 90 Tagessätzen à 100 Euro verurteilt.

    Das könnte die Unternehmerin angesichts ihres über lange Jahre boomenden Betriebs verschmerzen. Erst vor drei Jahren hatte die Unternehmerin die Triebfläche des FKK van Goch mehr als verdoppelt, nachdem sie die angrenzende Immobilie des Gocher CDU-Politikers Josef Thonnet erworben hatte.

    Allerdings könnte die Verurteilung das Ende ihrer Karriere als Bordellwirtin bedeuten: Das Prostituiertenschutzgesetz verlangt von Bordellbetreibern „Zuverlässigkeit“ – und die ist laut Gesetz nicht gegeben, wenn eine Verurteilung wegen Körperverletzung vorliegt.





    http://www.kleveblog.de/fkk-van-goch...ei-mit-folgen/
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  23. Onderstaande 6 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 oktober 2017),fervent (29 oktober 2017),flatchestlover (29 oktober 2017),pau (30 oktober 2017),Wentelt Eefje (29 oktober 2017),Zultbroek81 (30 oktober 2017)

  24. #1516
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Was hier afgelopen zaterdag nog even binnen gewipt.
    Ik was met Jessica (die overigens aardig is aangekomen) op de kamer.
    En met Lloret de Roemeense blondine die er uit ziet alsof ze Duits is.
    Beide goede sessies ,kort maar krachtig 20 min is 35€.
    Het was redelijk druk in vergelijking met wat ik gewend ben bij van goch.
    Kom er zelden op zaterdag maar ik was toevallig in de buurt.
    Het lijkt erop dat de dames toch een beetje zijn terug gekomen op het unfair afhandelen van de financiële zaken.
    Ik was maar kort aanwezig en zag ook nog een dame die bij Heaven 7 heeft gewerkt.
    Deze is nu bij van goch aan de slag een blonde Bulgaarse dame met enorme borsten.
    Ze is een klein bbw”tje” je moet er van houden.
    Bezoekje was de moeite ,veel dames aanwezig enkele voor mij nieuwe gezichten.
    Ben er al een tijd niet geweest.

    Groet spank!

  25. Onderstaande 2 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover ( 1 november 2017),phoenix (30 oktober 2017)

  26. #1517
    Geregistreerd
    30 september 2015
    Last Online
    19 september 2018 @ 00:19
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    199 in 28 posts

    Standaard

    Vandaag na lange tijd maar weer eens gaan kijken hier. Ik was al weer een beetje vergeten hoe alles hier werkt maar de ergernis sloeg al direct toe toen ik in het restaurant aankwam. ik moest een zwarte munt geven anders kreeg ik niks te eten. die had ik alleen niet. nooit gekregen ook. na veel gedoe kreeg ik van de Theke een zwarte munt en ik weer naar het restaurant. Je mag hier het eten blijkbaar niet zelf opscheppen dus je moet bij de dame van het restaurant aangeven wat ze voor je op je bord moet leggen. het bord echter was eigenlijk een schoteltje zo klein dus drie scheppen en het bord was vol. Je mag ook maar 1 soort vlees per keer. Je krijgt maximaal 2 munten dus je moet het de hele dag doen met 2 schotels eten. Ik kon eigenlijk mijn lach niet inhouden bij zoveel gekkigheid. Na het eten viel mijn oog op Raiza. Een knappe Roemeense met donker haar. De sessie was erg goed kan ik wel zeggen. Ik gaf aan 20 minuten van haar service gebruik te willen maken maar bij het afrekenen was 35 euro niet genoeg. ze gaf aan dat 35 euro al heel lang niet meer de prijs is voor 20 minuten. Ik heb dus maar 50 euro betaald. Navraag bij de theke leerde me dat de club niet meer de prijs bepaald. Tegelijkertijd vroeg ze ook om welk meisje het ging met een blik van die gaan we even aan de tand voelen. Ik heb verder maar niet teveel problemen gemaakt want dat was het me zeker niet waard. Ik bestelde wat drinken aan de bar waarna de bar dame om mijn kaart vroeg. Oja, je moet hier betalen voor een drankje. Nu wist ik het weer waarom ik hier nooit graag kwam. De vorige keer had ik ook gedoe met een meisje om de prijs en ergerde ik me ook aan alles in deze club. Heb snel mijn spullen gepakt en ben lekker naar huis gegaan. De line-up was zeker niet slecht vandaag. er liepen zeker 3 a 4 dames rond waar ik wel een kamergang mee zou willen maken maar de club is wel zo verschrikkelijk slecht in vergelijk met SS of YY dat ik hier denk ik niet meer kom.

  27. Onderstaande 14 leden hebben Ep Oorklep bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 november 2017),Eddy_V ( 3 november 2017),Erru ( 3 november 2017),firstme ( 3 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 november 2017),jansenroy ( 3 november 2017),Johnsonxxx ( 3 november 2017),Liefje ( 3 november 2017),Ricardo Banana ( 3 november 2017),Sjeufke ( 3 november 2017),Smouse ( 3 november 2017),Wentelt Eefje ( 3 november 2017),Wijze grijze ( 3 november 2017),Zultbroek81 ( 4 november 2017)

  28. #1518
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Ondanks dat ik graag kom in van Gogh komt mij dit bekend voor , ik was met , naam vergeten , weet alleen dat ze een bulgaarse was met super slank lijf en uitgezakte minitietjes en de sessie was niet echt wat je noemt goed.

    Na afloop vroeg zij € 75,00 omdat het 45 minten zou zijn geweest , niet betaald want ik was hooguit 20 minuten en nadat het boekje bij de Theke erbij was gehaald , waar de tijden staan , moest ik € 50,00 betalen , ook dit tegen mijn zin in, ging uit van € 35,00

    Als de sessie goed is en er een klik is dan geef ik probleemloos € 50,00 ook voor 20 minuten trouwens.

    Maar doorsnee is de sfeer spontaan en haast familiar waarbij dit tegen viel.

    Jammer dat de lineup niet meer online staat omdat ik voor de tijd wil weten of mijn type aanwezig is zonder eerst entree te betalen en er niets bij is om onverzaakt weer te gaan.

  29. #1519
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    757
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flatchestlover Bekijk bericht
    Ondanks dat ik graag kom in van Gogh komt mij dit bekend voor , ik was met , naam vergeten , weet alleen dat ze een bulgaarse was met super slank lijf en uitgezakte minitietjes en de sessie was niet echt wat je noemt goed.

    Na afloop vroeg zij € 75,00 omdat het 45 minten zou zijn geweest , niet betaald want ik was hooguit 20 minuten en nadat het boekje bij de Theke erbij was gehaald , waar de tijden staan , moest ik € 50,00 betalen , ook dit tegen mijn zin in, ging uit van € 35,00

    Als de sessie goed is en er een klik is dan geef ik probleemloos € 50,00 ook voor 20 minuten trouwens.

    Maar doorsnee is de sfeer spontaan en haast familiar waarbij dit tegen viel.

    Jammer dat de lineup niet meer online staat omdat ik voor de tijd wil weten of mijn type aanwezig is zonder eerst entree te betalen en er niets bij is om onverzaakt weer te gaan.
    Jammer dat je de naam niet meer weet of een betere omschrijving hebt. Voorin bij de gokkasten, en ook regelmatig bij de bar, zit een dame die Raiza heet en waarmee ik soortgelijke ervaring heb gehad. Overigens zijn er helaas meer dames die zo handelen bij VG, oppassen daar dus.

  30. #1520
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Jammer dat je de naam niet meer weet of een betere omschrijving hebt. Voorin bij de gokkasten, en ook regelmatig bij de bar, zit een dame die Raiza heet en waarmee ik soortgelijke ervaring heb gehad. Overigens zijn er helaas meer dames die zo handelen bij VG, oppassen daar dus.
    Raisa is normaliter altijd zeer correct! Daarbij is zij Roemeense en niet Bulgaars zoals in het stukje vermeld wordt.
    In al die jaren nog nooit ontevreden geweest over service (super) en vergoeding.
    Alle dames zullen zich wel eens bewust of onbewust in de tijd vergissen, maar van haar kan je dat niet als vertrekpunt nemen, integendeel!

    Afgelopen maandag was ik in de buurt en ben een paar uur in de namiddag binnen geweest. De meest sfeerloze, doodse dag in Goch die ik in 10 jaar meegemaakt heb!
    Het enige positieve waren de frikandelllen bij de nasi, maar daar kom ik niet voor.
    De enige optie voor mij was Sarina, de Thais/Duitse die ik al 4 jaar ken maar met wie ik nog nooit op kamer was geweest. Ik ken haar goede reputatie maar ergens trok zij mij eerder nooit aan.
    Prima uurtje met wederzijdse 69 verwennerij, zij is meer kinky dan ik had verwacht.
    Voor mij zijn er betere dames is Goch (als ze er zijn) maar met Sarina was het helemaal goed.

    Paula en zusje waren aanwezig. Wat een opvallend familie gen hebben die twee: de jongste begint al dezelfde brede heupen en dikke kont te krijgen als Paula, wat een verschil met 2/3 jaar geleden.
    Verder voornamelijk DKC dames met weinig sexy uitstraling.

    Club op sterven na dood of krabbelen ze er weer bovenop na alle commotie en juridische gevechten?
    Ik hoop het zeker en tevens dat de LU snel weer op orde komt. Ik was er dan op een maandag en dat is één van de mindere dagen maar in Goch was het in het verleden ook op maandagen goed.
    En Garde

  31. Onderstaande 7 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover ( 3 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 november 2017),Liefje ( 4 november 2017),pcenter ( 4 november 2017),Piet Plezier ( 3 november 2017),Sjeufke ( 3 november 2017),Wentelt Eefje ( 3 november 2017)

  32. #1521
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Wat ik wel weet is dat ze net nieuw was , zeker niet Raisa , en voor de tijd in Wenen gewerkt had en ze had 3 kinderen , zij heeft donker zwart haar , echt zigeunertje en der tietjes waren echte theezakjes , terwijl de rest van de body strak en slank was.

    En de naam .............................tja en ze zat aan de bar niet bij de gokkasten.

  33. #1522
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Vast niet Raisa. Ben daar al vaak mee naar een kamer geweest en die is altijd supernetjes met afrekenen.

  34. #1523
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag hier ook weer eens poolshoogte genomen, ik kan het niet laten om hier eens per 2 a 3 weken langs te gaan; Ulla was er niet bij binnenkomst, wel die kleine blonde met slecht uitgevoerde dikke lippen. Achter de bar stond een Nederlandse dame, (nou ja, Limburgse dan) nou moe???!
    ik had gehoopt het duo Anni en Gabriella te zien daar, maar helaas. Mijn vaste date Georgiana was er die dag ook niet, maar wel weer genoeg andere om uit te kiezen! Qua beren vrij rustig, maar qua DVP's toch wel weer zo'n 15 meiden om uit te kiezen, met ook een nieuwe knappe donkerharige Roemeense, lang en slank, Anka heet ze en had gewerkt bij Great Palace; vrij cleane sessie (we kennen elkaar nog niet zei ze)....dan moet ik het de volgende keer dus weer proberen.... Verder een goeie sessie gehad met een andere jonge meid die voor mij nieuw was, Lili, ik meen dat ze al een paar maandjes rondloopt...met haar heerlijke kontje
    ook nog een hapje gedaan...gelukkig weer geen voedselvergiftiging opgelopen de dag erna...pfffff, wat een drama is dat toch. Stuk halve haan genomen, met een broodje met beleg, de rest waag ik me echt niet aan. Fijn dat de club gewoon open is na die razzia's van de afgelopen tijd, haha. Het heeft wel wat sporen nagelaten, de t.v.'s zijn allemaal weg.

  35. Onderstaande 8 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 november 2017),firstme (10 november 2017),flatchestlover ( 5 november 2017),Husky ( 5 november 2017),Liefje ( 5 november 2017),phoenix ( 5 november 2017),Smouse (12 november 2017),stimpy3 (12 november 2017)

  36. #1524
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 19:31
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    220
    Thanked
    247 in 54 posts

    Standaard

    ik zit meestal niet te wachten op tv's

  37. Onderstaande leden hebben pau bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (18 januari 2018)

  38. #1525
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pau Bekijk bericht
    ik zit meestal niet te wachten op tv's
    dan zit jij daar goed jonguh!

 

 
Pagina 61 van 107 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.