Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 162 van 162 EersteEerste ... 62112152158159160161162
Weergegeven resultaten: 4.026 t/m 4.037 van 4037

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #4026
    Geregistreerd
    11 februari 2023
    Last Online
    Gisteren @ 06:35
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    45 in 7 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag was ik voor zaken in Keulen. Een geannuleerde afspraak in de namiddag gaf mij onverhoopt wat tijd om één van mijn favoriete hobby's te beoefenen.

    Maar waar heen zo net voor ortodox pasen? Samya had geen zin aangezien ik het niet te laat wou maken.

    Het werd me snel duidelijk dat ik wat verdorven zaken in een "dorf" zou gaan doen.

    Finca Erotica in Dierdorf dan maar?
    Of na een lange afwezigheid nog eens Babylon in Elsdorf aan doen?

    Even een kijkje genomen op de active list van Babylon en ik zag geen bekende namen. Leah & Karla hadden de urlaub status, helaas...

    Dus de navi op Dierdorf gezet en ik zou een uurtje later aankomen. Na een 15 tal minuten in de richting van Dierdorf gereden te hebben gaf de navi aan dat het mij nog een 75 minuten zou duren alvorens ik aankwam. Opnieuw twijfel, als ik nu nog een half uur verlies (en wie weet meer) en vervolgens in de avond ook nog een uur eerder moet wegrijden zou het een heel kort bezoek worden.

    Navi dan maar weer op Elsdorf en gezwind tot daar geraakt. Rond 14:15 reed ik een opvallend lege parking op. Snel even tellen, twee gele nummerborden en een 6 tal wit zwart
    Vlug een plekje ingenomen en naar binnen.

    Ach, die ontvangst van vroeger, met de line up, was toch stukken beter. Nu enkel een koele afhandeling: naam, hoe lang wil je blijven en vervolgens 70 euro laten wisselen van eigenaar. Ben ik trouwens de enige die denkt dat het personeel wel een arbeidsvreugde coach kan gebruiken?

    Na een verkwikkende douche de rode handdoek omgeslaan en een eerste rondje gemaakt. Niet onverwacht weinig heren en ook niet helemaal onverwacht een klein aantal dames.

    Aangezien ik nog niets gegeten had, eerst even gekeken wat de pot schafte. Worst met aardappelen, macaroni met kip en groenten. Geen hoogstaande keuken maar het deed wat het moest doen.

    Vervolgens werd ik op weg naar de wellness aangesproken door een dame die al de gehele tijd wat aan het jagen was.Toen ik vriendelijk aangaf toch even gebruikt te willen maken van de wellness en ik daarna wel zou zien wat er komt, kreeg ik een ironische : natürlich, später.

    Zo scoor je helaas bij mij geen punten.

    Dus op naar de wellness en daar bleek het bubbelbad aan de koude kant dit in schril contrast tot de hete sauna. Het bubbelbad was dus eerder een plons badje geworden voor na de sauna. Na een rondje van beiden, kwam ook de zon aangenaam door de wolken heen en was het zowaar een pre-summer day.

    Het zwembad zag er wel heel verleidelijk uit maar ik kon de thermometer niet meer vinden (die er bij mijn weten in een ver verleden toch was) dus maar even old fashion teen erin. Ok, duidelijk dat de verwarming niet aanstaat (ook die was er toch, niet?).

    Het zwembad was mij te koud, maar ik zag doorheen de dag wel nog een twee tal moedige mannen gebruik ervan maken.

    Het zonnetje nodigde uit om wat buiten te rusten, een idee wat gevolgd werd door verschillende beren. Binnen was het immers vrij doods…tot ergernis van de dames die dan ook de gokkast gezelschap hielden.

    Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik denk dat de dames in hun kleedkamer een regendans gehouden hebben. In de verte was er gerommel te horen van onweer en een twintig minuten later kondigden donkere wolken aan wat komen zou. Een gigantische plensbui die uiteraard alle mannen naar binnen joeg!

    En de goden hadden echt hun werk gedaan, want plots vertrokken meer meiden naar de kamer.

    Ikzelf had maximum 3 tal dames op de radar. Eentje met blond grijze haren en tepelpiercings (Paris?) hield een beer de gehele tijd gezelschaps, dus dat ging het alvast niet worden. De andere twee waren dan weer beschikbaar als het mij niet goed uitkwam…

    En zo kabbelde de namiddag verder en was het ondertussen al bijna etenstijd. Ik twijfelde of ik hier mijn avondeten zou nuttigen of een Diamondje zou doen, en voor het avondeten ergens anders te gaan.

    Het bleek steak dag dus toch beslist om nog even te blijven, alsook hopend dat er 1 van mijn targets op een geschikt moment zou beschikbaar komen.

    Dus na even wachten kreeg ik mijn steak voorgeschoteld, al moest ik even zoeken naar de steak zelf aangezien die echt wel minimale proporties had. Toen ik rondom mij keek, bleek ik de enige met zo een mini portie.

    Ik had er mij al bij neergelegd dat het vandaag gewoon allemaal niet zou lukken. Dus nog een laatste rondje sauna gedaan, even afgekoeld (na douche uiteraard) in het bubbelbad en met mentaal opgemaakt voor het afscheid.

    Nog een laatste drankje aan de bar en alsof het zo moest zijn kwam een van mijn targets van om de hoek en ging ze twee krukken verder van mij zitten. Ik kreeg een glimlach en vervolgens ook de het vinger gebaar of we samen niet iets konden doen. Dat deed alle alarmbellen afgaan, maar gelukkig snapte ze dat het echt niet ging lukken en kwam zichzelf voorstellen. Natalie/Natalee was de naam van deze Bulgaarse jonge dame.

    Een leuk gesprekje ontspon en na een tijdje kwam er niet echt een sleutelvraag maar koos ze voor de directere aanpak en nam mijn hand en zei: komaan, let’s go.

    Eenmaal op de kamer leek ook daar een klik te zijn. Praten werd afgewisseld met wat zoenen, en strelen. Net zoals ik het wel kan waarderen, een gestage opbouw. Ik was zelf ondertussen ook wat afgezakt en liet me niet onbetuigd. Of het ook goed was, laat ik in het midden. Na een tijdje wou ze me het plezier teruggeven. Gevarieerd, met gevoel en lettend op mijn reactie. Helemaal zoals het moet !
    Daarna naadloos overgegaan tot een iets intensievere tak van de bedsport en ook daar vonden we elkaar in het ritme.

    Er was nog een beetje tijd over, maar het was ondertussen al een stuk later geworden dan ik voorzien had, dus opgeruimd en het bij dit fijne uurtje gehouden.

    Nog een kus bij het afrekenen en weg was ze. Echter niet zonder aan te geven dat ze er nog tot 27 mei was.

    Snel onder de douche aankleden, sleutel ingeleverd en een vrij leeg Babylon achtergelaten.

    Op de terugweg kreeg ik de ene waterhoos na de andere te verwerken welke zowel de Duitse als Nederlandse snelwegen uiterst gevaarlijk maakten. Ik had nu echt wel meer gehad aan een bootje ipv van mijn space ship…

    Ondanks dat ik mijn concentratie nodig had, kon in alleen maar besluiten dat het Babylon dagje, welke toch niet zoals verwacht was, toch nog goed afgesloten werd.

    Ik weet nog niet wanneer, maar ik zal Babylon zeker nog eens aandoen, met nu een extra naam welke ik zal zoeken op de “active list.

    Disco Volante, Back From Space

  2. Onderstaande 17 leden hebben Disco Volante BFS bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 9 mei 2024),bebert ( 8 mei 2024),Dannii ( 7 mei 2024),donkeywonkey ( 7 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 mei 2024),Getrouwd ( 7 mei 2024),Giodude ( 8 mei 2024),ju52 ( 7 mei 2024),Kurt Cobain ( 7 mei 2024),le_belge ( 7 mei 2024),Massi ( 7 mei 2024),mechelen ( 7 mei 2024),mentholbear ( 7 mei 2024),Patjax ( 7 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),Wentelt Eefje ( 7 mei 2024),yylover ( 7 mei 2024)

  3. #4027
    Geregistreerd
    24 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:23
    Berichten
    63
    Discussies
    2
    Thanks
    1.313
    Thanked
    284 in 26 posts

    Standaard Herintreding

    Ik las hier over veelplegers en herintreders. Wel sinds de laatste vrijdag van april hoor ik terug bij de laatste groep ijsberen. Na ongeveer 1 jaar afwezigheid werd het tijd om wat oude vrienden en vriendinnen op te zoeken in het oord van verderf Babylon genaamd.

    Met vertraging (verkeersproblematiek) arriveerde ik rond 14u30 in Elsdorf. Daar werd aan het onthaal duidelijk dat er ook een tarief was voor 2u aan 50 euro. Het leek mij geen slecht idee (gezien het al later was op de middag) om hiervoor te kiezen en mits nodig wanneer ik langer zou blijven de nodige 20 euro extra te leggen.

    Na de verkleedpartij en een douche vergezelde ik de mede ijsberen aan het buffet en de bar. Daar trof ik enkele oude vriendinnen die mij begroeten. Vele mij nog bekende gezichten en ook enkele nieuwelingen aanwezig maw: ruim voldoende dames. Onder de ijsberen ook gezichten die ik mij nog van uiterlijk kon herinneren.

    Verder viel op dat de voederbakken behoorlijk geplunderd waren en er niet appetijtelijk bijlagen. Gezien ik nog niet voorzien was met lunch was dit een tegenvaller. Uiteindelijk heb ik mezelf beholpen met wat stokbrood en de pot choco...

    Kort een gesprek aangeknoopt met wat heren rond de tafel over de dames. Alles als vanouds. Even wat rondgelopen door de club waar ik in de kino/cinema een trio aantrof waarvan de man als ik mij niet vergis Georgana en Leah een beurt poogde te geven. Als toevoeging aan de openbare actie was Iman aan de overkant een andere beer oraal aan het verwennen! Leuk om in de sfeer te komen!

    Na een kijkje in de tuin kwam Chayna me ophalen voor een "herintredingssessie". Tijdens ons samenzijn werd ik opgeschrikt door het geluid van een brullende ijsbeer? De kamer met Chayna was heeeeerlijk!

    Hierna even aan de bar voor wat bier en toen viel mij een nieuwe jonge dame op. Ze had het duidelijk op mij gemunt en zocht oogcontact. Gezien ik nog wat wou uitrusten toch het contact afgehouden. Ik haalde de dame aan bij andere gasten rond een tafel maar de feedback bleek matig..

    Een tijdje later zag ik een dame met rood haar voorbijkomen. Zij kwam mij bekend voor en het bleek Nicole te zijn die na een lange afwezigheid ook terug in het oord van verderf was! Hier wou ik van profiteren...

    Jammer genoeg had de afwezigheid haar uiterlijk minder goed gedaan. Ze was in mijn ogen nog maar half zo mooi als dat ik mij haar herinnerde. Uiteindelijk toch benaderd en de kamer op. Ze kwam niet erg enthousiast over en er volgde een standaard kamer. Na mijn hoogtepunt was er nog tijd om even bij te praten en leek ze helemaal te ontdooien. We hadden nog een heel aangenaam moment samen... Waren we zo de kamer maar begonnen?

    Terug naar de club waar ik aan de toog nog een afscheidsdrankje nam en daarna vertrok. Ik had de 2u ruim overschreden dus moest nog 20 euro bijleggen.

    Tijdens dit vertrekken werd ik benaderd door de jonge dame van eerder. Ze stelde zich voor als Nathalie. We spraken af een volgende keer uitgebreider kennis te maken... To be continued - Wordt vervolgd!


    FAZIT:
    + Als vanouds
    + Dames
    - Inkomprijs (voor deze prijs mag het buffet echt wel in orde zijn zoals vroeger)

  4. Onderstaande 20 leden hebben Massi bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 9 mei 2024),bebert ( 8 mei 2024),comcom ( 7 mei 2024),Dannii ( 7 mei 2024),donkeywonkey ( 7 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 mei 2024),Getrouwd ( 7 mei 2024),Giodude ( 8 mei 2024),Gustomass (Vandaag),Herr Fick (11 mei 2024),le_belge ( 7 mei 2024),mechelen ( 7 mei 2024),mentholbear ( 7 mei 2024),nick n. ( 7 mei 2024),Patjax ( 7 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),schoolmeester ( 7 mei 2024),spirou ( 7 mei 2024),WANDELAAR5 ( 7 mei 2024),Wentelt Eefje ( 7 mei 2024)

  5. #4028
    Geregistreerd
    11 december 2019
    Last Online
    10 mei 2024 @ 12:15
    Berichten
    104
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    193 in 40 posts

    Standaard

    Gisteren op Vatertag Babylon bezocht, 2 km voor de afslag helaas zeer langzaam rijdende stau maar se vertraginf was te overzien.
    Mooi weer en gezellige drukte, ook het eten was prima verzorgd, zelfs een speenvarken. Dames ook in voldoende mate aanwezig.
    Isabella liep ik tegen het lijf en ze vroeg me mee op de kamer, prima kamer met haar gehad. Toen was het tijd voor de sauna, wat gekletst in de sauna met een 3-tal Duitse ijsberen. Al met al was ik redelijk uitgeput van de afgelopen en heb in de ligstoel aan het zwembad van het mooie weer kunnen genieten. Zo tegen vieren was het tijd voor een 2e kamer, ikhad een jonge Bulgaarse op het oog en probeerde met haar een gesprekje aan te knopen, de theke kwam langs en zij werd op strenge toon gemaand haar badhanddoek af te doen, wat besmuikt deed ze dit. Spreekt nauwelijks Duits of Engels en op mijn vraag of ze een kamer met mij wilde schudde ze nee, kon niet aangeven waarom. Ze is ongeveer 160 cm lang, halflang donker haar en is m.i. hooguit 19-22 jaar oud, is er ook nog niet zo lang.
    Ik ben afgedropen en om half vijf nog een kamer met Chayna gemaakt, altijd vrolijk lachend en gezellig, prima meid.
    Om half zes de reis terug aanvaard en tegen negen uur weer thuis. Van Chayna hoorde ik dat je tegenover Babylon ook een hotelkamer kunt reserveren, er zijn er 3. In het weekend vooraf boeken. Volgende week maar weer eens richting zuid Limburg����

  6. Onderstaande 15 leden hebben Starter55 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 mei 2024),AVENTADOR (11 mei 2024),Dannii (10 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty (10 mei 2024),Getrouwd (10 mei 2024),Johnsonxxx (10 mei 2024),ju52 (10 mei 2024),le_belge (10 mei 2024),Massi (10 mei 2024),mechelen (10 mei 2024),mentholbear (10 mei 2024),Patjax (11 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),WANDELAAR5 (10 mei 2024),Wentelt Eefje (10 mei 2024)

  7. #4029
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:41
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.268
    Discussies
    40
    Thanks
    3.540
    Thanked
    3.142 in 670 posts

    Standaard

    ik had een jonge Bulgaarse op het oog en probeerde met haar een gesprekje aan te knopen, de theke kwam langs en zij werd op strenge toon gemaand haar badhanddoek af te doen, wat besmuikt deed ze dit. Spreekt nauwelijks Duits of Engels en op mijn vraag of ze een kamer met mij wilde schudde ze nee, kon niet aangeven waarom. Ze is ongeveer 160 cm lang, halflang donker haar en is m.i. hooguit 19-22 jaar oud, is er ook nog niet zo lang.
    Volgens de beschrijving zou dit Mona kunnen zijn.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  8. Onderstaande 5 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 mei 2024),ju52 (10 mei 2024),mentholbear (11 mei 2024),spirou (10 mei 2024),WANDELAAR5 (10 mei 2024)

  9. #4030
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:18
    Berichten
    1.242
    Discussies
    85
    Thanks
    841
    Thanked
    1.698 in 698 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starter55 Bekijk bericht
    Gisteren op Vatertag Babylon bezocht, 2 km voor de afslag helaas zeer langzaam rijdende stau maar se vertraginf was te overzien.
    Mooi weer en gezellige drukte, ook het eten was prima verzorgd, zelfs een speenvarken. Dames ook in voldoende mate aanwezig.
    Isabella liep ik tegen het lijf en ze vroeg me mee op de kamer, prima kamer met haar gehad. Toen was het tijd voor de sauna, wat gekletst in de sauna met een 3-tal Duitse ijsberen. Al met al was ik redelijk uitgeput van de afgelopen en heb in de ligstoel aan het zwembad van het mooie weer kunnen genieten. Zo tegen vieren was het tijd voor een 2e kamer, ikhad een jonge Bulgaarse op het oog en probeerde met haar een gesprekje aan te knopen, de theke kwam langs en zij werd op strenge toon gemaand haar badhanddoek af te doen, wat besmuikt deed ze dit. Spreekt nauwelijks Duits of Engels en op mijn vraag of ze een kamer met mij wilde schudde ze nee, kon niet aangeven waarom. Ze is ongeveer 160 cm lang, halflang donker haar en is m.i. hooguit 19-22 jaar oud, is er ook nog niet zo lang.
    Ik ben afgedropen en om half vijf nog een kamer met Chayna gemaakt, altijd vrolijk lachend en gezellig, prima meid.
    Om half zes de reis terug aanvaard en tegen negen uur weer thuis. Van Chayna hoorde ik dat je tegenover Babylon ook een hotelkamer kunt reserveren, er zijn er 3. In het weekend vooraf boeken. Volgende week maar weer eens richting zuid Limburg����
    Als ze sillies had cup c en tatoes o.a. op haar buik dan zou het denk ik eerder Nataly zijn al heeft die wel langer haar maar die spreekt inderdaad nauwelijks engels of Duits . Mona is beter in haar talen

  10. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 mei 2024)

  11. #4031
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:38
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.556
    Discussies
    57
    Thanks
    5.055
    Thanked
    3.599 in 986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Fazit
    De club is mij best goed bevallen en ik zal hier zeker nog wel eens terug komen. Wat mij resteert is nog een opmerking, deze club draait blijkbaar prima met een entreeprijs van 40 euro.
    Behalve het genoemde issue met het restaurant zie ik eigenlijk niet direct in wat het verschil is met clubs die aanzienlijk hogere entree prijzen vragen. Iemand ?

    Groetjes uit Limboland.
    Ik neem een quote over uit een ander draadje van yylover, omdat hier even lekker te kunnen zeiken. Ik laat het verder aan de mods om mijn commentaar hier te laten staan, ... of niet, of te verplaatsen. Ik was op donderdag in Babylon. De "all you can eat" formule staat me steeds meer tegen. Om 13:30 ging het buffet open en werden de schotels bijna letterlijk uit de klauwen van het personeel gerukt. Iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft, maar het gemiep over ZOVEEL (...) entree en dan niet eens 4 kunnen opscheppen gaat echt nergens meer over. Ik ergerde me er genoeg aan, zeker na een incident met een volledige idioot die zijn kak op het toilet niet meer binnenboord kon houden omdat-ie teveel voedsel tot zich had genomen. Echt volslagen walgelijk. Eddy wilde de lieve rust bewaren, maar een andere stamgast en ik probeerde dat dus uit zijn hoofd te praten. Ik was genoeg verbrand door de zon en verliet de toko ongepopt. Amper gegeten overigens en dus niet geneukt. Wat een kut zooi.
    Pluk de dag of een bloemetje

  12. Onderstaande 11 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 mei 2024),Eddy_V (13 mei 2024),Husky (11 mei 2024),JonnyFontane (11 mei 2024),lekkersfan (11 mei 2024),Patjax (11 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),stimpy3 (11 mei 2024),WANDELAAR5 (12 mei 2024),Wentelt Eefje (11 mei 2024),yylover (11 mei 2024)

  13. #4032
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:48
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.951
    Discussies
    97
    Thanks
    15.111
    Thanked
    9.769 in 3.532 posts

    Standaard

    Er zijn inderdaad buffetbestormers in Babylon. Maar als je even wacht dan is er een uurtje later genoeg te eten. De kwaliteit heeft helaas nog niet het pre-corona niveau gehaald, maar wordt langzaam aan weer beter.

  14. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (12 mei 2024),mentholbear (12 mei 2024)

  15. #4033
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:02
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.382
    Thanked
    15.990 in 6.510 posts

    Standaard

    Buffetgrazen en fatsoen kunnen best prima samen. Ik schep ook 3 a 4x per dag op. Maar dat verspreid over circa 10 uur. En wacht gewoon totdat het bestek en de bakken klaar liggen.
    En ga ook gewoon tijdig richting het kleinste kamertje wanneer het tijd is voor een boodschap.

  16. #4034
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:22
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.185
    Discussies
    113
    Thanks
    14.284
    Thanked
    5.871 in 2.974 posts

    Standaard

    3,4 keer per dag eten.
    Jij hebt zeker 2 lintwormen in ploegendienst.... mijn god, wat een vreterij.

  17. #4035
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Berichten
    1.977
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Ontbijt middag vieruurtje en avondeten
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  18. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 mei 2024)

  19. #4036
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:42
    Berichten
    581
    Discussies
    38
    Thanks
    715
    Thanked
    2.096 in 373 posts

    Standaard

    Zaterdag weer bij Babylon langs geweest. Het vormde een mooi eind van eerst een aantal dagen Munchen met daarna een dag Finca Erotica. De club Atlantis in Munchen zette je weer met beide benen op de grond; ze vragen 80 euro toegang en 100 euro voor een half uur Finca vond ik een mooie club waar ik niet eerder was geweest.

    Gedurende deze week op pad kreeg ik bericht van Willem II: kortingskaart Babylon! (dank WII en club). Met enige moeite kreeg ik het bericht nog uitgeprint waarna ik het om 11.00 op zaterdag aan de theke kon overhandigen. Miss Ijsbeer 2023 kwam gelijk met mij binnen (toeval, echt waar). Ik was op tijd voor een heerlijk ontbijt. De club was al redelijk bezet met ijsberen en de dames druppelden binnen.

    Het was heerlijk weer waardoor al vlug alle ligstoelen rondom het zwembad bezet waren. Het zwembad was nog niet verwarmd maar het kijken ernaar was ook aangenaam Zeker ook omdat Mary vaak met de benen wijd tegenover me zat. Ze was aan het pannenkoeken met een Duitse ijsbeer maar ze kan geen minuut stilzitten. Ze probeerde ook telkens een plastic bal hoog te houden. Ook andere dames kwamen geregeld een kijkje nemen en/of in de zon zitten.

    Gedurende de dag leuk met een aantal bekende ijsberen gesproken. En natuurlijk mocht een uurtje met favo Bella niet ontbreken. Mensen wat kan die toch pijpen!
    Een aantal dames ontbrak nog, waarschijnlijk vanwege orthodox Pasen. Het was betrekkelijk rustig binnen. Dat veranderde toen Eddy om 21.00 zijn verjaardag begon te vieren met lied en taart. Daarna begon Regina rond de paal te kronkelen. Dat deed ze heel goed. Aangemoedigd begon ze ook te dansen waarbij Vicky haar vergezelde. Steeds erotischer, waarna Regina zichzelf onder grote belangstelling met een komkommer begon te neuken. Daarna ging ze in spagaat op de bar liggen waarbij ze aangaf wel iemand te willen pijpen.
    Het was kortom een zeer gezellig halfuurtje bij de bar. Ik vroeg Eddy nog of hij nu vanwege zijn verjaardag een gratis kamertje kreeg. Maar kreeg een onduidelijk antwoord terug. Misschien stond Anita te dichtbij.

    Er werden in de avond nog heerlijke gamba's in schaaltjes rondgebracht.

    Om 22.30 keerde ik met twee mede-ijsberen terug naar Nederland. Het was weer een heerlijke dag geweest!

  20. Onderstaande 32 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (13 mei 2024),Bluebear (12 mei 2024),bram4826 (12 mei 2024),brombeerzuid (Gisteren),cavediver (Vandaag),comcom (12 mei 2024),Eddy_V (13 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty (12 mei 2024),Getrouwd (Gisteren),Gustomass (Vandaag),hasta la pasta (Gisteren),HellaHolla (Gisteren),ju52 (12 mei 2024),Kurt Cobain (12 mei 2024),Kwakje (Gisteren),le_belge (12 mei 2024),Liefje (12 mei 2024),Massi (Gisteren),mechelen (13 mei 2024),mentholbear (13 mei 2024),nick n. (Gisteren),noglangnietuitgewandeld (13 mei 2024),Patjax (12 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),rmjhexe (13 mei 2024),Schietgraagft (Vandaag),schoolmeester (13 mei 2024),spirou (13 mei 2024),Toetebel (12 mei 2024),WANDELAAR5 (12 mei 2024),Wentelt Eefje (13 mei 2024),yylover (13 mei 2024)

  21. #4037
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    Vandaag @ 14:32
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    421
    Thanked
    2.196 in 420 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag drukte ik voor het eerst in ongeveer 2 jaar weer eens op de bel bij Babylon. Long time, no see. Het was ook mijn eerste bezoek aan een saunaclub in 2024. Over laatbloeiers gesproken… ik was nogal een uuuhm…. bezig manneke de afgelopen maanden. Gelukkig vond ik een moment in de agenda om er even een dagje tussenuit te knijpen. Ik besloot direct goed uit te pakken voor mijzelf en boekte op 10 minuutjes rijden een leuk hotelletje voor een nog leukere prijs zodat ik na een lekkere dag in de club niet meer bijna 2 uur naar huis moest rijden. Ook wel eens fijn!

    Het zal zo rond 15:00 zijn geweest dat Anita zichtbaar teleurgesteld mijn kortingskaart in ontvangst nam en dan maar 40 euro besloot om te wisselen voor een setje handdoeken. Na een snelle verkleedpartij constateerde ik dat Babylon in de twee jaar van mijn afwezigheid niet heel veel is veranderd. Alles was er nog, alles werkte nog, het personeel was nog even chagrijnig, Eddy was nog even gemoedelijk en de dames waren iets anders maar ik herkende nog genoeg gezichten van weleer.

    Ik had na een autorit van 235 kilometer wel wat trek gekregen en knutselde snel een salade in elkaar met de daarvoor beschikbare componenten uit de saladebar. Niet spectaculair maar het vulde de maag. Daarna tijd voor een sauna, die ook vandaag zoals altijd in Babylon, prima werkte. Het zwembad met de voorjaarszon erop was daarna heerlijk verfrissend. Conclusie: de wellness is nog altijd dik in orde.

    Nadat ik mijzelf weer in enigszins vertoonbare vorm had gebracht was het tijd om de dames eens nader te bekijken. Heel veel Roemeentjes waarvan er ook nog eens aardig wat op elkaar leken was mijn eerste conclusie. Ik herkende er maar een handvol van mijn laatste bezoek. Karla had kort mijn aandacht, goede dingen over gehoord en tegenwoordig ook best aan het aangluren waard. Totdat bleek dat het enige waar ze in geïnteresseerd bleek te zijn mijn zitplaats was “want daar zat zij altijd”. Ga maar lekker zitten dan kijk ik rustig verder. De immer irritante en gefrustreerde Cristina schreeuwde ook nog wat naar me maar dat is voor mij normaal als ik Babylon bezoek dus dat viel nog niet eens tegen.

    Het oog viel vervolgens op een dame die stilletje op een bank zat aan de doorgang richting de wellness. Ik nam plaats naast haar en maakte kennis met Aylin. Een Turkse dame van 28 die naar eigen zeggen tijdens haar vakantie van haar reguliere werk komt bijbeunen in de club. Het zal allemaal wel. Ik zag haar wel zitten dus we besloten het er op te wagen en vertrokken naar boven om kamer 1 te betrekken. Aan die kamer heb ik goede ervaringen in de vorm van Alice destijds. En de goede ervaringen bleven gelukkig aan deze kamer verbonden want de kamer met Aylin was top. Er is hier een topic over een Aylin uit Turkije die rond de 40 zou zijn en op de kamer aan upsellen doet. Ik denk niet dat ik het over dezelfde dame heb aangezien die van mij er veel jonger uitzag en prima service gaf zonder geneuzel over extra’s. Ze bleef nog 2 weken in Duitsland. Aanrader!

    Na dit fraaie uur was het tijd voor een hapje avondeten. Helaas geen steak meer op zaterdag begreep ik. Dan maar wat kip met krieltjes en groente van het buffet. Niet bijzonder maar wel prima te eten. Toen ik net aan het maal begonnen was nam recht tegenover mij wel een heel bekend gezicht plaats: het was Johan35 die op pas was met zijn vriendenclub. De boys waren een weekje op pad geweest door het Duitse land. Ik had hem al jaren niet meer gesproken. Ook Cupido en nog twee andere ijsberen waarvan mij de namen helaas ontschoten zijn schoven aan en we kakelden er leuk op los. We haalden ook nog eens herinneringen op aan die mooie club van weleer in Lohmar: Parksauna Residenz. R.I.P.

    Na al die gezelligheid deed ik nog een rondje wellness. Daarna was het tijd voor de verjaardag. Want heej, je bent niet in Babs geweest als er geen verjaardag is geweest. Ook dit keer was het weer prijs en niemand minder dan Eddy was dit keer de gelukkige jarige. Een enorme slagroomtaart werd op de eettafel gezet en de cava vloeide rijkelijk. Na het traditionele Happy Birthday van Stevie Wonder begon de hoofdact. Een dame klom in de paal en trakteerde Eddy op een act waarbij ook een komkommer en glas melk kwamen kijken. Dat van die komkommer hebben jullie hierboven al kunnen lezen maar dat glas melk verdient ook een bijzondere vermelding. Vooral toen een van de donkere dames even dacht te helpen bij de act en dat arme Roemeense meisje vervolgens helemaal onder de melk zat. Dat was niet helemaal haar plan volgens mij. Voor een moment dacht ik dat de hele act nu verknald was maar ze herpakte zich heel sportief en ging voor de herkansing met een nieuw glas melk waarvan jullie mogen bedenken wat voor kunsten ze daarmee uithaalde. Een waar spektakel.

    Later op de avond zat ik mij nog te beraden over een tweede kamer toen ineens een dame tegen me begon te kakelen. Linda uit Servië had wel zin in een ontmoeting in een afgesloten ruimte. Vooruit dan maar, met de goedkeuring van Cupido gingen we naar beneden. Daar bleek ze toch nogal haast te hebben en dat is iets minder mijn ding. Haar orale kunsten waren overigens zeker wel ok, maar een herhaling zit er voor mij denk ik niet in. Toch geinig om deze ietwat prettig gestoorde dame eens te proberen voor een half uurtje.

    Dat was hem dan wel! Nog even bubbelen en daarna lekker naar bed. En zo geschiedde. Rond 23:00 vertrok ik ontspannen en voldaan uit Eddy’s Verderftent. Op naar het volgende bezoek, waarschijnlijk eerder dan over 2 jaar.

    Met dank aan Willem2 voor de kortingskaart en de groep reisberen voor de gezelligheid!

  22. Onderstaande 21 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (Gisteren),AVENTADOR (Vandaag),broodpoot (Vandaag),Gustomass (Vandaag),JonnyFontane (Gisteren),ju52 (Vandaag),Kurt Cobain (Gisteren),Kwakje (Gisteren),le_belge (Gisteren),Massi (Gisteren),mechelen (Gisteren),mentholbear (Vandaag),nick n. (Gisteren),noglangnietuitgewandeld (Gisteren),Patjax (Gisteren),Schietgraagft (Vandaag),snaal88 (Gisteren),spirou (Vandaag),Tjeppah (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren),Wentelt Eefje (Vandaag)

 

 
Pagina 162 van 162 EersteEerste ... 62112152158159160161162

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.

  Babylon 468*60