Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 109 van 162 EersteEerste ... 95999105106107108109110111112113119159 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.701 t/m 2.725 van 4040

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #2701
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 10:14
    Berichten
    548
    Discussies
    38
    Thanks
    764
    Thanked
    2.766 in 382 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Willen jullie nu dat ik Johnsonxxx volgende maand weer een kortingskaart stuur , zodat hij dat kan controleren?
    Goed plan !

    Ging me niet zo zeer om dat tientje, maar is best lullig als je de dame bij de receptie probeert te corrigeren en Eddy er vervolgens bij moet komen om e.e.a. uit te leggen.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 november 2021),WANDELAAR5 (28 november 2021)

  3. #2702
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.560
    Discussies
    121
    Thanks
    6.017
    Thanked
    5.089 in 2.201 posts

    Standaard

    Zo....eindelijk eens tijd om mijn verslag te schrijven over mijn bezoek na bijna 4jaar aan de Babylonische tuin in Elsdorf.
    Heb me even terug getrokken in mijn kantoor( lees wc) om jullie medeberen een kijkje te geven in mijn dagje Babylon.
    Mede dankzij de man die kortings en vrij kaartje geven kan, besloot ik om op 17 november Babylon te vereren met een bezoek.
    Ik was al eerder van plan om na een hoop positieve geluiden deze toko van de Eddy eerder te bezoeken, maar door omstandigheden was dit nog niet gelukt.
    Op de 17 e dag van de 11e maand moest ik voor een medische onderzoek in Maasstricht zijn en dit was tevens een mooi kans om door te gaan naar Elsdorf.
    Een wel lezende, maar niet schrijvende beer besloot mij te vergezellen die dag en we spraken af elkaar te ontmoeten bij Babylon.
    Mijn onderzoek ging vrij vlot en ik kon dus ruim op tijd in Elsdorf zijn.
    Aangezien ik toch tijd genoeg had, mijn navigatie ingesteld op het vermijden van snel wegen en dus via een toeristische route naar Elsdorf gekacheld.
    Ik arriveerde om 10.30 scherp op de parkeerplaats achter het oord der verderfs aan de Oststrasse te Elsdorf.
    Na mijn auto geparkeerd te hebben een rustige wandeling gemaakt naar het tankstation voor een bakkie pleur.
    Medebeer had mij ondertussen geappt dat zijn e.t.a. rond 11.30 zou zijn, dus ik besloot alvast naar binnen te gaan ipv op hem te wachten en alvast een blik werpen op evt p.i.n.o's.
    Om klokslag 11 werd de deur voor mij geopend en samen met 2 medeberen mocht ik als eerste mijn kortingskaart en entreegeld overhandigen aan de theke van dienst.
    Het was allemaal geen probleem en met nog een blik op mijn coronaapp kreeg ik mijn rode berenvelletje overhandigd en mocht ik mij transformeren tot halve beer.
    Er waren al verschillende dames aanwezig en tot mijn grote vreugd was Dollie er ook al.
    We knipoogde na elkaar en ik wist dat mij dag al geslaagd was.
    Nadat mijn transformatie compleet was snel een broodje genomen en gewacht tot medebeer gearriveerd was.
    Samen gingen we wat eten en de gebakken eieren smaakte zeer goed.
    Je moet toch wat eiwitten naar binnen krijgen op zo'n dag.
    Om lekker ui te buiken gingen we naar de sauna. Onderweg hierheen liep ik Dollie weer tegen het bevallige lijf en zei dat ik haar later zou opzoeken. Dit was ok en met een lach namen we afscheid.
    De sauna was perfect op temperatuur en na een plons in het ijskoude buitenbad om af te koelen lekker plaats genomen in de jacuzzi.
    Waarschijnlijk om dat het nog vrij vroeg was was deze nog niet echt op temperatuur , maar niet getreurd, het stoombad maakte met zijn standje hoge druk stoomketel veel goed.
    Een korte telefoon check en wat deo later ging ik op zoek naar Dollie....
    Ze was gelukkig vrij en ik nam plaats naast haar.
    Ze herkende me na zoveel jaar nog en we besloten onze reünie voor te zetten in kamer 1
    Deze kamergang werd er een uit de categorie suprème.
    Vakkundig werd ik door haar mondeling verwend en dan ben ik niet de beroerdste om mondeling iets terug te doen.
    Madam kwam hier bij schokkend klaar en vroeg zich af wat ik met haar muschi had gedaan.....het stond in brand zei ze.
    Van deze mondelinge verwennerij was het logisch dat er ook nog geneukt werd.
    De halve kamasutra heeft de revue gepasseerd en we eindigde in heerlijk lepeltje lepeltje waar door ik mijn puddingbuks vakkundig loste in het rubber omhulsel.
    De tering wat was dit lekker met haar.
    We knuffelde nog lekker na en na 75 min verlieten we de kamer.
    Haar netjes betaald voor geboden service en medebeer op gezocht om samen een lekker biertje te drinken.
    De hefe seizen smaakte uitstekend.
    Ondertussen kwam een Nederlandse beer ons vragen hoelang het duurde voor hij een Duitse flitsboete op zijn deurmat kon ontvangen.
    Ik dacht dag dit ong twee tot drie weken kon duren.
    Mmmm want hij een klein probleem namelijk.....zijn vrouw
    Hij vroeg ons om advies en ik adviseerde om thuis te weken(wat hij gelukkig kon en al deed) zodat hij de post kon onderscheppen.
    Anders moest hij proberen de postbode om te lullen om enveloppen uit Duitsland achter te houden.
    Dit was gelukkig niet nodig voor hem en hij bedankt ons voor de adviezen.
    Toch altijd fijn als je een medebeer kunt helpen.
    Ons biertje was op dus tijd voor een wellness ronde....
    Het was erg fijn dat het die dag niet erg druk was.....ik denk over heel de dag een beer of 30 en een stuk of 20 dames.
    Eddy heel de dag niet gezien en het personeel van dienst was eeg vriendelijk en behulpzaam.
    Er hing een prettig atmosfeer die dag.....
    Voor een tweede ronde had ik nog niemand speciaals in gedachte tot dat Georgiana kwam dollen met medebeer.
    Zij bracht een beetje sfeer in de toko en ik besloot haar te schaken voor ronde twee....
    Wederom werd nummer 1 ons toe gewezen.
    Eenmaal op de kamer begon madam met upselling.... en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
    Pijpen zonder zou 25 meer kosten, evenals zoenen.
    Nou dan pijp je maar met condoom en zoenen hoeft dan ook niet perse.
    En het wordt max 30 min en geen seconde langer dacht ik bij mijzelf.
    Little Jonny werd ingepakt in een dik rood condoom.
    Nou werkt dit condoom niet erg lustopwekkend bij mij, en ik denk bij de meeste beren niet.
    Maar ja....dat is niet mijn probleem.
    Madam begon in standje turbo te pijpen. Jij wou met condoom pijpen? Das goed meid, maar het duurt wel langer voor ik kom.
    Zebegon te klagen dat het lang duurde en ze wilde ficken.....
    Oké.....ga maar on top om te beginnen....vandaar uit naar missio en heb het hard stotend afgemaakt in doggystyle.
    Na exact 27 min de kamer verlaten en haar het geld bij de kleedkamer overhandigd.
    Een jaar of wat geleden was dit een toffe meid met een goede service, maar dit is echt achteruit gegaan.
    Ik heb mijn verlies genomen maar als ik terug kom in babylon(wat ik zeker van plan ben) mijd ik haar.
    Medebeer lag te luieren in de wellness en had nog niet gekamerd.....hij woumet Dollie maar die was constant bezet of had termin staan.
    Ondertussen was het 18.00 uur geworden dus tijd voor het avondeten.
    We bestelden allebei een steak metfriet en wachte geduldig tot deze bereid waren.
    Ze smaakte uitstekend. Na onze honger gestild te hebben, nog wat gedronken.
    Ik besloot er om voor deze dag een eind aan te breien en weer richting het mooie Brabantse land te gaan.
    Medebeer besloot ongepopt de club te verlaten.
    Op de parkeerplaats nog even met elkaar gekletst en van hier uit ieder onze weg naar huis vervolgd.
    Om 20.10 parkeerde ik mijn voiture voor de deurvan mijn toko en onderweg genot van een heerlijke single malt( Deanston virgin oak met smaken van gesuikerd fruit, vanille en toffee en vleugje honing) de dag nog eens laten bezinken.
    Ondanks dat ik,mede door toen de prijsverhoging van de entree wat ik op dat moment het niet waard vond, bijna 4 jaar niet in Babylon was geweest is het mij honderd procent mee gevallen.
    Dit is een club die ik niet wekelijks, maandelijks zal bezoeken, maar eens in de zoveel tijd ja....
    Blijft op wellness in van de betere clubs en wat de line up betreft ook wel.
    Mede dankzij Willem die mij het kortingskaartje gaf een super leuke dag gehad.
    Ze gaan mij vast en zeker nog wel een keer zien en dan speciaal Dollie....

  4. Onderstaande 27 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    bearforoneday (29 november 2021),broodpoot (28 november 2021),Eddy_V (29 november 2021),Firehawk (28 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty (29 november 2021),Getrouwd (28 november 2021),Giodude (30 november 2021),GrandCru (29 november 2021),hvdk52 (28 november 2021),Johnsonxxx (28 november 2021),Koos Albertss (28 november 2021),Massi ( 1 december 2021),mentholbear (29 november 2021),Mooiejoke (29 november 2021),Patjax (28 november 2021),pret (28 november 2021),Reagen (28 november 2021),rob45 (28 november 2021),satanic surfer (29 november 2021),Schietgraagft (29 november 2021),SeX++ (28 november 2021),Shakir ( 3 december 2021),Viscamessi (29 november 2021),WANDELAAR5 (28 november 2021),Wentelt Eefje (28 november 2021),Wijze grijze (28 november 2021),yylover (28 november 2021)

  5. #2703
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.560
    Discussies
    121
    Thanks
    6.017
    Thanked
    5.089 in 2.201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Willen jullie nu dat ik Johnsonxxx volgende maand weer een kortingskaart stuur , zodat hij dat kan controleren?
    Ja.......

  6. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx (28 november 2021)

  7. #2704
    Geregistreerd
    11 augustus 2016
    Last Online
    21 mei 2024 @ 20:43
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    126
    Thanked
    212 in 32 posts

    Standaard

    Ik offer me ook wel… check, check double check…

  8. Onderstaande leden hebben Reagen bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx (28 november 2021)

  9. #2705
    Geregistreerd
    23 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:38
    Berichten
    129
    Discussies
    1
    Thanks
    939
    Thanked
    211 in 90 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht

    ...haar naam is Fabienne (Roemeens, slank, knap, jong, zwarte haren), haar service viel op doordat ze niet aan TZ doet (dat vraag ik meestal expliciet). Daarmee (plus korte kamertijd met een vorige beer)was het voor mij een NOGO, ondanks dat ze er wel erg goed uit ziet. Even afwachten op recensies, ben benieuwd of ik het goed heb ingeschat.
    Bei Fabienne handelt es sich um SaraII EX-Rheingold (Heaven 7). Sie war zusammen mit Dorina ( auch Rheingold, By Night und Aca Gold) im Babylon. SaraII (Fabienne) war aufgrund ihrer Optik gut gebucht, Dorina dagegen weniger. Da hat sich ihre gute Servicequalität wohl noch nicht rumgesprochen im Babylon. Beide haben den Club auch relativ früh wieder verlassen gestern.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Kurt Cobain bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (28 november 2021),satanic surfer (29 november 2021)

  11. #2706
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Ohh...wel 20 euries betalen omdat je een buitenlander bent (kan alleen contant).
    Huh, is het niet meer gratis met de chayns app? Of moet je dan naar een andere locatie?

  12. #2707
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:21
    Berichten
    41.937
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.757 in 8.673 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Huh, is het niet meer gratis met de chayns app? Of moet je dan naar een andere locatie?
    Met de chayns app waarschijnlijk wel. Maar in Elsdorf is het een testcentrum dat daar volgens mij niet bij aangesloten is.
    Ik verwacht dat er meer mogelijkheden komen om je gratis te kunnen testen.
    Of er komt een doemscenario zoals satanic surfer heeft beschreven en dan wordt er heel veel gesloten en hoef je helemaal niets meer te testen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 november 2021)

  14. #2708
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    gewoon via chayns boeken

    is gratis
    Fijn dat het nog gratis kan. Is het dan nog in de buurt van Babylon, of moet je rekening houden met een fikse omweg?

  15. #2709
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Hoorde van een wellness resort dat er morgen nieuw overleg ofzo is.

    Ik hoop dat ik donderdag nog Denisa (ie met de vele plakplaatjes).

    Weet iemand of zij er nog is? En Roxana en Dolli?

  16. #2710
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.630
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Fijn dat het nog gratis kan. Is het dan nog in de buurt van Babylon, of moet je rekening houden met een fikse omweg?
    Zelf even de standorte van de teststellen uitzoeken via de app

  17. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (29 november 2021)

  18. #2711
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.560
    Discussies
    121
    Thanks
    6.017
    Thanked
    5.089 in 2.201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Fijn dat het nog gratis kan. Is het dan nog in de buurt van Babylon, of moet je rekening houden met een fikse omweg?
    Nee als je goed uitzoekt zit het vaak dichtbij of op je route er heen....

  19. #2712
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    1.662
    Discussies
    24
    Thanks
    3.256
    Thanked
    3.720 in 1.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Fijn dat het nog gratis kan. Is het dan nog in de buurt van Babylon, of moet je rekening houden met een fikse omweg?
    Ergens in de omgeving van Eschweiler, dacht ik.

  20. #2713
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Bedankt voor de info. Even vluchtig bekeken lijkt het alsof je ook via hun website alles kunt regelen.

    Mijn ouwe smartphone heeft maar 16GB en die zit al bijna vol. Vandaar dat ik zo weinig mogelijk apps erop zet, als het ook via een website kan.

  21. #2714
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:07
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Ik dacht 24u. Maar ga gewoon naar REWE (maak een afspraak) en je krijgt een sneltest; na 20 minuten krijg je je test op mail verstuurd. Kost wel 20 euro voor buitenlanders.
    Toch niet, je geeft gewoon een duits adres op, zoals bv Oststrasse 12 50189 Elsdorf ( toevallig het adres van BB) en dan kost het niets, heb het gisteren 8/12 zo gedaan. Wel best op voorhand aanmelden via de website en dan krijg je een bevestiging code voor je boeking, die laat je zien, de verpleegkundige van dienst noteerdt deze en je krijgt direct het staafje en je neus geduwd. Goeie 15 min later komt de mail toe en kun je naar BB gaan. Zowel sneltest als covidsafe worden nagekeken en ook gescand. Let wel de service sluit om 19 uur.

  22. #2715
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:15
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.766
    Discussies
    168
    Thanks
    2.736
    Thanked
    8.078 in 1.592 posts

    Standaard

    Vanwege de werkdruk had ik lange tijd niet kunnen clubben, maar afgelopen week kwam er een mogelijkheid. Het laatste Babylon dagje van dit jaar waarschijnlijk. Voor het eerst via Chains een gratis test gedaan, en dat werkte perfect. Een drive in waar een leuke juffrouw met een flink bos hout voor de deur me opving. Voor haar imposante boezem (handen thuis nlnu), bungelde een kaartje met een QR code die ik moest scannen. Wattenstaafje oppervlakkig in mond en beide neusgaten, was helemaal niet vervelend. Er werd niet doorgestoten tot de pijnappelklier, zoals in het begin van die testcampagne vaak gebeurde. Een kwartier later de uitslag in de app en op de mail.

    Met dit gegeven plus de Impfpass mocht ik poel der zonden betreden. Een uur na de opening waren er nog slechts een handvol dames en gasten aanwezig. Degenen die op de bucket list stonden waren er nog niet. Maar Rose is een van de vroege vogels, en zij ging dan maar als eerste voor de bijl. Op tijd komen levert nog wel eens wat omzet op die je anders niet gehad zou hebben. Het bleef verder een opmerkelijk kalme dag qua aantallen. Op de verjaardag van Prinses Amalia was meer volk zal ik maar zeggen.

    Na een sauna en een kom soep, kwam ik in een heftig intermezzo met Shayna terecht. Ik kan zo’n mokkapunt op zijn tijd wel waarderen. Sillysyl zou ontploffen bij deze zin, maar die wordt geacht dit niet te lezen. En als wel dan heeft ze iets uit te leggen. Hoe dan ook, Shayna is een leuke meid en altijd goed voor vuurwerk op de kamer. Later op de dag kwam ze de rookruimte binnen, over haar been wrijvend. Ze was ergens door gebeten. Ik trok mijn meest onschuldige gezicht: ik was het niet, ik heb je alleen maar geneukt. Hilariteit alom.

    Inmiddels een paar dames binnen die nieuw voor me waren. Maar wat dat betreft ben ik echt een kutuitdeboomkijker. Het derde en laatste kamertje ging aan Vivien, die al vanaf de eerste date met het nlnu stempel op de bil loopt. Dat is het voordeel van clubs waar je redelijk bekend bent met het damesbestand. Dan hoeft niet het wiel opnieuw uitgevonden te worden en is de kans op een miskleun geminimaliseerd.

    Aan het begin van de avond nog even een lekkere steak weggewerkt, en vertrokken. Ter info, Babylon is gesloten op 24, 25 en 26-12, en op 31-12 en 01-01. Daarna kunnen we weer, tenzij Omikron een spaak in het wiel steekt.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  23. Onderstaande 28 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 december 2021),Badslippers (20 december 2021),DDDD ( 4 januari 2022),Elmo3108 (19 december 2021),Firehawk (19 december 2021),forgetskinnyletsgetfatty (19 december 2021),Getrouwd (19 december 2021),hasta la pasta (19 december 2021),JonnyFontane (19 december 2021),Klatergoud (19 december 2021),Kwakje (20 december 2021),Kwant (19 december 2021),lustman (20 december 2021),Massi (19 december 2021),mechelen (19 december 2021),mentholbear (20 december 2021),Patjax (19 december 2021),pret (19 december 2021),Schietgraagft (22 december 2021),Scrotum (19 december 2021),SeX++ (19 december 2021),Siberische tijger (19 december 2021),Viscamessi (19 december 2021),WANDELAAR5 ( 7 januari 2022),Wentelt Eefje (19 december 2021),Wijze grijze (19 december 2021),wooley (19 december 2021),yylover (19 december 2021)

  24. #2716
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    20 mei 2024 @ 08:43
    Berichten
    311
    Discussies
    2
    Thanks
    913
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Na het geluk van een extra incentive door een kortingskaart via het F1 poule topic, gisteren naar Elsdorf gereden. Een testen voor toegang test in Nederland genomen werd ook gewoon geaccepteerd.
    Juist ik had wel besloten om een verkennend dagje qua dames te doen, ik heb vervolgens Annemarie, Anais en Betty geprobeerd. Voor het eerst 3 kamers op een dag voor mij, bij de derde deed little kwant niet zoveel meer na een goede start, dus ik hou het in het vervolg gewoon bij twee. Anais en Betty komen op mijn herhaling lijst en Annemarie deed zeker haar best, geen miskleun. Natuurlijk was mijn dag niet compleet zonder een massage van Milenka, van te voren reserveren helpt.

    Dank Sphinx en IBF voor de kortingskaart!

  25. Onderstaande 9 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 december 2021),Getrouwd (20 december 2021),JonnyFontane (20 december 2021),lustman (20 december 2021),Massi (20 december 2021),mentholbear (20 december 2021),Schietgraagft (22 december 2021),WANDELAAR5 ( 7 januari 2022),Wentelt Eefje (20 december 2021)

  26. #2717
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Berichten
    9.793
    Discussies
    308
    Thanks
    17.880
    Thanked
    11.853 in 5.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ter info, Babylon is gesloten op 24, 25 en 26-12, en op 31-12 en 01-01. Daarna kunnen we weer, tenzij Omikron een spaak in het wiel steekt.
    Volgens AWL site lijkt Babylon op 25 en 26 december 2021 open. Op eigen site zie ik er niks over terug.

  27. #2718
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:21
    Berichten
    41.937
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.757 in 8.673 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Volgens AWL site lijkt Babylon op 25 en 26 december 2021 open. Op eigen site zie ik er niks over terug.
    Ik zal het zo even navragen ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  28. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (20 december 2021)

  29. #2719
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:15
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.766
    Discussies
    168
    Thanks
    2.736
    Thanked
    8.078 in 1.592 posts

    Standaard

    Er hing een mededeling bij de balie. Vandaar dat ik het even meldde.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  30. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    pret (20 december 2021)

  31. #2720
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:26
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.720
    Discussies
    158
    Thanks
    5.446
    Thanked
    3.002 in 972 posts

    Standaard

    Gesloten van 24 tem 26 dec, alsook 31 dec en 1 jan. Staat op de AWL site.

  32. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    pret (20 december 2021)

  33. #2721
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Berichten
    9.793
    Discussies
    308
    Thanks
    17.880
    Thanked
    11.853 in 5.165 posts

    Standaard

    Kennelijk hebben ze AWL site bijgewerkt echter niet volledig er staan nog steeds dames vermeld op kerstdagen

  34. #2722
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:21
    Berichten
    41.937
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.757 in 8.673 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Kennelijk hebben ze AWL site bijgewerkt echter niet volledig er staan nog steeds dames vermeld op kerstdagen
    Ze zijn daadwerkelijk dicht op 24.12 tm 26.12 en 31.12 en 01.01.
    Vandaag viel het nog mee kwa dames voor een maandag maar donderdag ware er bv heel weinig nog aangemeld, geloof 9.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  35. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (20 december 2021)

  36. #2723
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    7E HEMEL

    Op de 21e van de 12e hoopte ik Isa van het voormalige Heaven 7 te kunnen ontmoeten. En zodoende vertrok ik richting Willich.
    Wel, je raad het misschien al. Het ging niet helemaal zoals gehoopt.
    Onderweg bleek dat van zondag tot en met donderdag heel de dag de entree 25 euro is geworden. Hoera dacht deze Dagobeer. Totdat veelvraat verder las en zag dat alleen ontbijt/lunch hierbij inbegrepen was. Andere maaltijden moest je apart betalen.
    Enfin, dacht het toch maar te proberen nu ik onderweg was.
    Eenmaal aangekomen bleken de prijzen best redelijk. Op maandagen 4,50 voor een pizza. Verder pasta voor 7 euro, lapje vlees voor 13 euro. Dat zou een dieet dagje voor veelvraat worden.
    Verder bleek was dat er slechts 1 dame aanwezig was en ze er zouden in totaal 3 of 4 dames die dag zijn. Begrijpelijk rond deze dagen. Helaas wist ze niet of Isa daar tussen zou zitten.
    Maar de grote deal breaker was toen ik vroeg of de boven sauna ook open was, dat ze vertelde dat de hele relax ruimte boven verbouwd werd. En zonder tuin weer betekent dit dat er er geen rustige plekje meer is waar deze lome beer z'n maaltijd kan liggen verorberen.
    Dus de theke vriendelijk bedankt voor haar tijd en de deur weer uit gegaan.

    En wat nu? Door al dat gestress had ik zin gekregen in een club met goeie wellness. Venus was echter een uur rijden. Babylon 40 minuten. Roxana stond op de GPL en daar zou ik graag eens kennis mee willen maken.
    Dus even bij de Jet benzinepomp de tank nog volgegooid voor 1,63.

    Om er bij Elsdorf achter te komen dat het bij de BFT tankstation bijna een dubbeltje goedkoper was. En in de avond was het zelfs 1,50. Dagobear was not amused :(
    Enfin, bij entree braafjes de 65 entree afgerekend. Helaas bleek de 10+1 gratis entree regel niet meer gehouden te worden. Het zou niet rendabel zijn ofzo...

    Afijn, dan gaan we dat maar weer compenseren aan de voederbakken. Want dat smaakte weer prima met lekker eitje, worst, soepje en guilty pleasure gebakken bacon.
    Lekker in de wellness uitbuiken en daarna de line up es inspecteren. D'r waren slechts 7 dames aanwezig, waarvan 2 opties. Beoogde Roxanna die op de GPL stond was helaas toch niet aanwezig.

    Een Duitse stamgast had keuze 1 van de opties gepannenkoekt. Isabelle bleek ze te heten. Ze was dauergebucht, maar hij was meer bezig met de theke dames dan met z'n club liefje. En zij em meermaals vragen om met haar mee te gaan, maar daar had ie geen oren naar.
    Wat een pannenkoek. Ik bedoel, als je de behoefte hebt aan gezelschap van een dame voor heel de dag, dan kan ik daar nog begrip voor hebben. En ik snap dat je ook even met iemand een praatje wilt maken.
    Maar een dame bezet houden en haar lange tijd negeren vind ik andere koek. Helemaal in deze tijden met beperkte line up.

    Heb me dan maar nuttig gemaakt door Antonia, Alma en een vriendin te voorzien van een massage.
    Ook middag en avond maaltijden waren weer dik in orde. Zag iemand die bij z'n steak lekkere gebakken champignons had. Die hou ik in m'n achterhoofd voor een volgende keer.
    Ook de wellness was prima in orde. Zelfs de stoommachine stond weer aan en in de voormiddag nog lekker kunnen afkoelen met een winters zonnetje. Het zwembad was helaas ijskoud.

    Optie 2 blijkt een Duitse te zijn. Die leek echter geen interesse te hebben, aangezien ze oogcontact vermeed. En toen ik eindelijk naar haar toe liep, stond ze op om met haar vriendin te gaan roken. Helaas pindakaas.

    Tegen het einde van de avond liep ik toevallig haar vriendin tegen het lijf. Kwa figuur is ze wat voller dan mijn voorkeur, en daarom nooit eerder intiem kennis mee gemaakt. Maar ze lijkt een vriendelijke en zachtaardige karakter te hebben. En zodoende besloten om met Vivien een kamertje te maken.
    Geen moment spijt van gehad, want ze blijkt een goeie GFE te zijn. De sessie door laten lopen naar 100p60.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...032#post767032
    Grappig hoe iemand haar de bijnaam haasje gaf. Echt een lief knuffelig konijntje is ze.
    Na de kamergang vroeg ik hoe haar vriendin heet, omdat ik wel interesse had om daar een volgende keer kennis mee te maken. Die blijkt te luisteren naar de naam Annabelle.

    Daarna nog een laatste wellness rondje en tevreden aan de terugreis begonnen. Bij vertrek zag ik Vivien en Annabelle samen bij de speelautomaten staan kletsen. Vivien leek het over mij te hebben, want ze keken mijn kant op. En nu kon er een glimlachje af bij d'r vriendin. Wellicht een zaadje geplant voor een volgende bezoek...

  37. Onderstaande 18 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 december 2021),DDDD ( 3 januari 2022),Eddy_V (31 december 2021),Elmo3108 (31 december 2021),fg22 ( 3 januari 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 januari 2022),Getrouwd (31 december 2021),Herr Fick (31 december 2021),Klatergoud (31 december 2021),Kwant ( 3 januari 2022),le_belge (31 december 2021),Massi (31 december 2021),Mooiejoke ( 2 januari 2022),pret (31 december 2021),Ties85 ( 3 januari 2022),Viscamessi ( 5 januari 2022),WANDELAAR5 ( 7 januari 2022),yylover (31 december 2021)

  38. #2724
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Vorige week voor het laatst in 2021 Babylon nog een keer bezocht. Ik had nog een vrijkaart van de club, waarvoor dank YBF. Het was er redelijk rustig en er liepen een stuk of 10 meiden rond. De helft stond op de GPL lijst en de andere helft niet. Een aantal dames die wel op de GPL stonden waren er dan weer niet. Helaas de wat betere en mooie meiden. De enige echt knappe meid die er nog rondliep was Isabella.

    M'n eerste kamer was met Sonja, een erg slanke bulgaarse en wat oudere dame. Ze viel me wat tegen. Ik had meer verwacht van een geroutineerde dame van 38. Ze kon wel veel kletsen en was niet vies van wat suiker. Herhalingsgevaar, niet.

    De tweede dame was niet veel beter. Dit was Alma, een mollig jong roemeens meisje. Zoenen stelde helemaal niets voor bij haar. Pijpen en neuken viel mee. Ook bij deze dame is er geen herhalingsgevaar.

    Achteraf had ik misschien beter met die Isabella kunnen gaan. Dan had ik in elk geval een erg lekker ding op de kamer. Ze heeft echt beeldschone tieten, maar denk dat die over een jaar of 10 wel zullen gaan hangen, zeker als ze straks kinderen heeft gekregen, maar goed, dat zijn onze zorgen dan niet.

    Verder heb ik me vermaakt in de sauna en het bubbelbad en wat rond gehangen in de bar met wat stamgasten.

  39. Onderstaande 15 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 januari 2022),Ascari ( 3 januari 2022),Elmo3108 ( 4 januari 2022),fg22 ( 3 januari 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 januari 2022),jansenroy ( 4 januari 2022),Kwakje ( 4 januari 2022),Kwant ( 3 januari 2022),Massi ( 4 januari 2022),mechelen ( 3 januari 2022),mentholbear ( 3 januari 2022),Patjax ( 5 januari 2022),pret ( 3 januari 2022),WANDELAAR5 ( 7 januari 2022),Wentelt Eefje ( 3 januari 2022)

  40. #2725
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 13:37
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.676
    Discussies
    270
    Thanks
    26.466
    Thanked
    16.020 in 6.525 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zapzarap Bekijk bericht
    De tweede dame was niet veel beter. Dit was Alma, een mollig jong roemeens meisje. Zoenen stelde helemaal niets voor bij haar. Pijpen en neuken viel mee. Ook bij deze dame is er geen herhalingsgevaar.
    Oef, dan ben ik blij dat mijn keuze op Vivien viel. Ik overwoog Alma namelijk ook, omdat ze best vriendelijk was.

  41. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kokkie84 ( 9 januari 2022)

 

 
Pagina 109 van 162 EersteEerste ... 95999105106107108109110111112113119159 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.

Living Room 468*60