Pagina 5 van 15 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 351
  1. #101
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    5 oktober 2012

    Zoals ik eerder had bericht was er voor het 3-jaar feest van La Vita een wachtlijst. Zelf had ik een plekje op deze lijst bemachtigd want het feest van mijn favoriete club wil ik natuurlijk niet missen.
    Bij openingstijd al aangekomen in de club om 12 uur, er waren al enkele beren aanwezig. Bij binnenkomst valt op dat iedereen, inclusief de thekefrau mooie kleding aanheeft en mooi haar heeft e.d., gala-achtig eigenlijk, dit was natuurlijk ook het thema van het feest. Navraag bij de dames leerde mij dat het een vereiste was voor de dames dat ze zich vandaag zo aankleedden en opmaakten e.d.

    Na het omkleden eens bij de bar gaan kijken, alwaar champagne werd uitgedeeld. Van een glaasje champagne ben ik niet vies en van 3 glaasjes ook niet, dus een half uur later was ik al aardig aangeschoten
    Hierna eens individueel bij alle dames langs om te kijken hoe ze er allemaal hun best van hadden gemaakt en natuurlijk om de bijbehorende complimenten uit te delen, altijd leuk om te zien hoe die meiden opstralen met een paar simpele woordjes.

    Na mijn rondje was het inmiddels al 13:30, maar van kameren kwam het nog niet; Op het feest waren vele stamgasten aanwezig en er kwamen er steeds meer waardoor ik van het ene gesprek in het andere viel, ervaringen delend en een beetje bijpraten e.d. Er waren ook twee gasten van hier op het forum, nu weet ik alleen hun nicknamen niet meer door de vele champagnestromen... Rond een uur of 15:00 kwam Gabi naar mij toe, Gabi die er met haar andere haarstijl en haar sexy pakje fenomenaal uitzag. Ze had schijnbaar in de gaten dat ik er al 3 uur was en nog niet op kamer was geweest en daar zou ze wat aan doen, dat sla ik natuurlijk niet af. Echter was alleen naar de kamer gaan nu even geen optie voor Gabi, nee haar vriendinnetje Klara moest ook mee.... 2 bloedmooie vrouwen die er buitengewoon sexy uitzien vandaag, wie ben ik dan als simpele ijsbeer om nee te zeggen?
    De weg vervolgde zich dus richting kamer met aan elke hand een vrouw, de gordijnkamertjes waren bezet dus belandden we op de grote V.I.P. kamer achterin. Wat volgde was een weergaloze sessie waarin de dames steeds geilere dingen begonnen uit te voeren, wat begon met een blowjob sandwich eindige ergens met een tong van Gabi in m'n kont en een Klara die gelijktijdig mij als een wild beest aan het berijden was, de explosie uit mijn onderdeel was van een niveau dat ik al lange tijd niet meer meegemaakt had.
    Terug in de huiskamer zag ik de kleine hulpmeid dansen, dit schetste mijn verbazing, maar daar heb je voorkennis voor nodig: Deze meid is in de club binnengekomen als een schichtig Roemeens vogeltje van 18 die achter de bar stond en geen woord Duits of Engels sprak, verlegen je biertje inschonk en dan snel wegkeek. Over de afgelopen maanden heb ik haar al zien veranderen naar een brutale meid die een behoorlijke tong Duits spreekt en actief flirt met de aanwezige beren (maak je geen illusies heren: hoe vaak ik op een dag de vraag hoor stellen aan haar of ze ook naar de kamer gaat: dit doet ze niet, ze is hier als poetsmeid / barhulp). Vandaag waren echter alle remmen los, geholpen door een grote hoeveelheid champagne leek ze helemaal in haar element. Op dat moment maakte ik een cruciale fout; ik ging de dans met haar aan Dit heb ik geweten want de eerstvolgende twee uur ben ik niet meer van haar losgekomen en hebben we dansend doorgebracht. Nu ben ik geen goed danser, integendeel maar de actie op zich was schijnbaar inspiratie genoeg voor andere beren want na een goed uur stond zo ongeveer de hele club te dansen, dames inclusief.

    De dans / show vrouwen waren ook aanwezig (een paar bloedmooie vrouwen die hier af en toe komen voor shows, niet voor kamerbezoeken) en voor vandaag hadden ze wat bijzondere shows, dit werkt ook altijd erg sfeerverhogend.

    Na al dit harde werk was het tijd voor een beloning, dus kaapte ik de kleine (Roemeense, niet de Duitse ) Kristina mee naar de kamer. Kristina had ook al aardig wat alcohol verorberd en vond het een goed idee om een zweep mee te nemen naar de kamer. Oi oi..... Op de kamer werd m'n badjas zowat van mij afgescheurd, Kristina wist de zweep op een toch wel sexy doch enigszins kinky manier te hanteren, normaal ben ik daar niet zo van maar hier werd ik wel aardig opgewonden van. Vervolgens eiste Kristina dat ik haar klaar liet komen, op mijn vraag "wat anders?" probeerde ze mij in de houdgreep te nemen..... Tja 1m50 en 45 kilo tegen 1m93 en 98 kilo..... Dat gaat niet lukken meid Nu ben ik natuurlijk niet de beroerdste en ik dacht "ik zal je wat", ik heb haar op haar rug gelegd en ben begonnen met likken, na een minuut of 5 was ze zo nat dacht het vocht tussen d'r schaamlippen doorstroomde. Vervolgens heb ik haar een rimjob gegeven (ja ik weet her: risico blabla maar dat risico ken ik en neem ik voor lief). Hiermee kwam ze al snel schreeuwend klaar, van deze wist ik wel zeker dat het niet gefaked was. Kristina beantwoordde mijn inzet met een blowjob waarbij ze zelf haar beentjes gespreid had en zichzelf bleef vingeren. Mijn opgewondenheid in combinatie met dit aanzicht zorgde voor een 2de explosie van buitengewoon niveau.... in haar mond, Kristina doet dat normaal niet maar alle vrouwen deden vandaag wat meer dan normaal....

    Terug in de huiskamer, waar overigens nog steeds fanatiek gedanst werd, werd ik direct besprongen door Margo en meegesleurd naar de kamer, mijn tegenstribbeling dat ik net gekomen was werd beantwoord door Margo die een vinger in haar kont stak en vervolgens naar mijn piemel wees.... Oké dan.... bij mijzelf dacht ik: "wat is dit toch vandaag?", maar ondertussen werd mijn plezier er alleen maar groter op. Op de kamer werd al het voorspel overgeslagen en moest ik Margo direct anaal nemen. Dat is lekker strak dus ondanks de korte/geen pauze was nummer 3 al vrij snel een feit.

    Weer terug naar de huiskamer, alwaar ik meteen weer gekaapt werd door Mallek... Deze keer moest ik echt even de rem erop zetten en Mallek's antwoord daarop was een massage op de kamer.
    Hierna moest ik echt even wat anders doen dus ik heb wat gegeten en toen nog een tijdje gedanst met eerdergenoemde hulpdame. Inmiddels was het een uur of 7 s'avonds en kwam mijn verstand terug; ik wist dat ik 5 uur later terug ging rijden dus ik ben gestopt met champagne en bier tanken. De rest van de aanwezige beren en vrouwen gingen vrolijk verder met champagne gieten waardoor de sfeer steeds leuker en gek werd, het was een echt feest aan het worden! Overal mensen die dansten en gek aan het doen waren (heb je bijvoorbeeld wel is een pauschal-club stamgast van in de 60 opzekop in een danspaal zien hangen terwijl hij met een dildo een dame bewerkt? Ik nu wel ). Volgens mij waren de twee gasten van hier inmiddels weg want ik heb ze niet meer gezien; jongens jullie hebben s'avonds wat gemist!

    Tussen 20 en 22 uur heb ik 3 goede sessies gehad met Kati, Duitse Christina en Alina. Dat was voor mij even genoeg qua kamerbezoeken dus besloot ik om weer aan het feest mee te doen. De sfeer was inmiddels totaal los, verschillende beren maar ook dames waren na teveel alcohol totaal de weg kwijt, inclusief de eerdergenoemde hulpmeid. Zelfs de thekefrau en de eigenaar van de club deden mee met dansen en vraag niet hoe maar na enige tijd was ik met laatstgenoemde op één of andere russische muziek aan het polkadansen, onder luid gejuich van de dames die er draaiende een kring omheen hadden gevormd. Bizarre taferelen zeg ik je! :D

    Om 12 uur werd het tijd voor een laatste kamerbezoek en dit werd met Angelique. Een kamerbezoek met Angelique is altijd van topniveau (zie haar paspoort) dus daar wijd ik verder niet over uit. Na het kamerbezoek en nog een stukje dansen was het 12:45 en werd het langzaamaan sluitingstijd. Ik keek terug op een zeer geslaagd feest, boven mijn eigen verwachtingen geslaagd eigenlijk en ik kijk alvast met smart uit naar een nieuw feest volgend jaar.

  2. #102
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Dan nog de beloofde updates over de dames, dit is de meeste recente info die ik heb na wat rondvissen bij de dames/eigenaar bij mijn bezoek van gisteren:


    Afgelopen week zijn er 4 dames uitgezet, deze dames voldeden blijkbaar niet aan de service-standaard of zorgden voor teveel stress bij andere dames, de dames waar het om gaat:
    • Roemeense Julia
    • Roemeense Alexandra
    • Roemeense Melody
    • Italiaanse Larissa


    Verder zijn er twee dames zelf opgestapt; Carla is helemaal uit het vak gestapt en Kati is weggegaan naar een saunaclub, ze wist echter nog niet welke.
    Bovenstaande zes dames zijn dus niet meer in de club werkzaam en keren hoogstwaarschijnlijk niet meer terug.


    Dames die volgens mijn meest recente info nog wél in de club aanwezig zijn (klik op een plaatje voor het profiel):


    Duitse Kristina - Mottofrau

    Angeliquel-0001_04_d5e4cd1df2.jpg
    Duitse Angelique

    mj_d00321134f.jpg
    Oekraïense Nataly

    DSC_1563_Anja_01_d1b99a1aca.jpg
    Poolse Ania (let op: maar 1 letter verschil met Anja)

    christina_6bc54b5885.jpg
    Roemeense Christina

    _DSC0143_v_01_c6136ca976.jpg
    Marokkaanse Dunya

    d2851_I_ec2a984f71.jpg
    Turkse Malleke (Melek)

    Dame_2__2_7d19e2b4d7.jpg
    Nigeriaanse Sophie

    Aline_0237_I_web_ab_01_30092b951d.jpg
    Roemeense Alina

    Juliana_IMG_7012JPG_WEB_I_01_3c5fddceda.jpg
    Roemeense Juliana

    a2800_I_1__c9684a9d55.jpg
    Roemeense Klara


    Duitse Marion - Mottofrau


    Bulgaarse Margo - Mottofrau


    Roemeense Gabi


    Poolse Anja (let op: maar 1 letter verschil met Ania)

  3. Onderstaande 4 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (31 oktober 2012),michelvv (29 oktober 2012),rmjhexe (15 oktober 2012),Wijze grijze (21 oktober 2012)

  4. #103
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Dan nog de beloofde updates over de dames, dit is de meeste recente info die ik heb na wat rondvissen bij de dames/eigenaar bij mijn bezoek van gisteren:


    Afgelopen week zijn er 4 dames uitgezet, deze dames voldeden blijkbaar niet aan de service-standaard of zorgden voor teveel stress bij andere dames, de dames waar het om gaat:
    • Roemeense Julia
    • Roemeense Alexandra
    • Roemeense Melody
    • Italiaanse Larissa
    Julia is ondertussen onder haar oude artiestennaam neergestreken in Totalclub Osnabrueck. Zie hiervoor http://www.totalclub-osnabrueck.com/...lub/neu-delia/

  5. #104
    Geregistreerd
    24 oktober 2012
    Last Online
    1 april 2020 @ 21:52
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard

    Heren..

    Ik wil binnenkort met 2 vrienden een dagje lekker genieten in Duitsland. Wat ik heb gelezen op verschillende fora is dat deze PT er toch het meest positieve uitkomt. toch?
    Wat voor ons belangrijk is, Hygiene (belangrijkste). gemiddelde leeftijd geen 35+ is. Een ontspannen gezellige sfeer. En geen financiele zorgen nadat we binnengestapt zijn en betaald hebben. 1 keer betalen, en portemonnee wegleggen. Liefst geen overvloed in operbare en publieke sex, maar meer rustig in kamertjes of andere ruimtes. Niet dat er continu mensen lang je heen en weer lopen terwijl je bezig bent.. Simpel eten en drinken is voldoende, we komen uiteraard niet voor een uitgebreid 3 gangen menu ..
    Het zal ons eerste PT ervaring worden. En gezien het ons eerste ervaring wordt is het natuurlijk fijn dat de dames op ons afstappen, ipv dat wij op zoek moeten gaan.. Wat deze punten betreft zit het bij La Vita wel goed gok ik. PT-Xanten en PT-Dorsten ook wel, maar ik lees meer positiefs over La vita dan over Xanten en Dorsten.
    Wat betreft kostprijs en afstand is het voor ons niet super belangrijk. Wel is het een must dat we 1 all inn prijs willen betalen en daarna geen financiele berekeningen willen maken gedurende de dag. Daarom valt een saunaclub of parenclub al af voor ons. We willen gewoon genieten van het moment en een beetje tot ''rust'' komen van al dat gestress en drukke werken ..

    Hebben jullie ervaren beren nog tips voor onze eerste ervaring? Of raden jullie misschien een hele andere PT aan? We vinden het ook wel belangrijk dat gemiddelde leeftijd dames wat jonger is, daarmee bedoel ik 35-. Daarmee bedoel ik niks negtiefs over de 35+'ers. Maar gezien wij 30-'ers zijn spreekt dat ons iets meer aan. Maar goed, misschien is dat ook weer een beeld die we vantevoren creeeren, maar die ter plekke anders zal zijn. Het is in ieder geval wel zeker dat we er een gezellig dagje uit van willen maken.

    Bedankt allen!

  6. #105
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 20:58
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Naast entreeprijs moet bij La Vita drank (alcoholisch) gedeeltelijk worden betaald.
    Zie prijslijst: http://www.partytreff-lavita.de/prei...enkekarte.html

    Verder prettige gelegenheid om (eerste keer) te vertoeven.

  7. #106
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Zoals smittie al aangaf is het enige na je entreeprijs dat je drankjes betaald. Dit kost je een tientje de man oid voor een dag en reken je af bij het weggaan. Verder wordt er niet over geld gepraat bij la vita, ook niet voor extra services van de mottofrauen.

    Alle dames zijn in deze club tussen de 20 en 30, de enige uitzondering is marion die is 38 maar ziet er nog wel fantastisch uit.

    In deze club zijn de vrouwen over het algemeen de jagers. Gewoon lekker gaan zitten en binnen notime zal er een dame bij je komen.
    Tips voor een eerste pt bezoek, gewoon lekker openminded erheen gaan en laten gebeuren. Geef jouw voorkeuren gewoon aan bij de vrouwtjes, als jij lekker wil likken oid vraag je de dame of ze dat goed vind. Als een dame iets niet wil zal ze dat zelf aangeven. Op de kamer prive of openbaar in de spielwiese is helemaal aan jou, het is jouw feestje en als jij gewoon lekker op een kamer prive van bil wil dan kan dat gewoon.

    Veel plezier alvast!

  8. #107
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    De meeste kamers hebben geen deur maar een gordijn. Passanten zien je dus niet, maar horen je wel.

    Groeten,

  9. #108
    Geregistreerd
    24 oktober 2012
    Last Online
    1 april 2020 @ 21:52
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard

    Heren bedankt voor jullie reactie. De prijzen voor de drankjes zijn niet erg. Een euro voor een biertje, dat is in Amsterdam wel anders . Hoe is de bezetting over het algemeen in La Vita? Welke dagen is het minder druk?

    Bedankt!

  10. #109
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Als je minder drukke dag zoekt kun je het beste vrijdag gaan over het algemeen. Let wel ik zeg over het algemeen want soms is er geen peil op te trekken. Zaterdag is meestal de drukste dag. Als je gaat kun je het wellicht hier opschrijven wanneer, misschien heb ik tijd om ook te komen en kan ik jullie wellicht een beetje "helpen" met het psc-principe.

  11. #110
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Last Online
    27 december 2022 @ 17:41
    Berichten
    69
    Discussies
    5
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Hoi,

    De aanwezigheidskalender van La Vita, houdt deze in dat deze dames de hele dag aanwezig zijn of maar een deel van de dag? Is deze redelijk betrouwbaar?

  12. #111
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Aanwezigheidskalender is betrouwbaar. Ik was er maandag al om 12.00, als eerste ijsbeer. Ze zaten er echt allemaal ! Vond alleen de foto's niet allemaal kloppen. Verder veel lol met de meiden, als je tenminste zelf ook wel in bent voor een lolletje. Woensdag 14 nov ga ik weer.
    Tip: ga als het kan niet alleen. Als je alleen zit wordt je al op de bank verkracht, zelfs als je al kapot bent van de veeeeeeele eeredere sessies. Veel plezier!
    De grote boze wolf.

  13. #112
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Last Online
    8 januari 2014 @ 14:05
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    8 in 2 posts

    Standaard

    Hoi, Hengelo 69.

    Ik ben al een paar keer bij La-Vita geweest. De aanwezigheidskalender is behoorlijk betrouwbaar, en normaal gesproken zijn de dames de hele dag aanwezig. Veel plezier!!

  14. #113
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Normaal gesproken zijn de dames die op de kalender aanwezig zijn altijd de hele dag aanwezig. De uitzondering hierop is als het bijv. s'avonds rustig is qua aantal beren, dan willen er wel is 1 of 2 dames om 10 uur vrij krijgen.
    Wat ik wel eens heb meegemaakt, in verschillende clubs overigens, is dat een dame ziek is o.i.d. en dan wel aanwezig stond maar er niet is, dat kun je nooit voorkomen maar over het algemeen kun je er van uit gaan dat de dames die als aanwezig staan ook aanwezig zijn.

  15. #114
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Last Online
    24 augustus 2016 @ 19:46
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    23 in 12 posts

    Standaard

    Ik ga vrijdag weer die kant op. Als er geïnteresseerden zijn die mee willen rijden vanuit Holten, laat het me weten. Verslagje volgt uiteraard.

  16. #115
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Vandaag weer 5 uur plezier gehad (en 5,5 uur in de auto). weer wat nieuwe meiden gespot, waarvan 2 even geprobeerd.
    Begonnen met een blauw pilletje een uur voor de eerste sessie, toch lekkerder neuken met een keiharde.
    Sessie 1: Chayenne, een forse, maar niet te dik, blonde Poolse met een paar mooie neptieten.Leuke meid, spreekt perfect PZC was goed, NMC minder. Ze is iet echt strak. Afgemaakt met hand en mond. Ze is gisteren begonnen
    Sessie 2: Sophie, de mooie donkerbruine Nigeriaanse. Wat een bloed mooi figuur.Perfecte billetjes! Helaas PMC. Maar NMC geweldig. Wat een lijfje en wat een strak gleufje. Met de hand afgemaakt. Ging niet helemaal naar mijn zin, maar voor ik wat kon zeggen spoot ik alweer.
    Sessie 3: Malleke. Leuke meid. Plezier gehad op de kamer. Ik hen haat ff gebefd wat zij wel lekker vond. Toen haar gevraagd om in actief te komen.Shit, omgewild binnen 5 minuten hand/mond werk weer gekomen.
    Sessie 4: Vivienne.Ook nieuw..Een grote 1.78 blonde meid met een mooie kop (mijn smaak). Met haar hakken was ze 1,93 ! Ik werd gewoon een beetje bang.
    Op de kamer toen ze haar kleren uit deed schrok ik toch wel. Volgens mij is zij vroeger heeeeeel zwart geweest, waardoor haar figuur niet echt meer ook is.
    Helaas, want zij is leuk gezelschap en toont interesse. Maar mijn ook was dan we hard (goed pilletje), maar ik had niet veel zin om haar te neuken met mijn ogen dicht. Volgens mij weet ze dit zelf goed. Ze draaide haar lichaam weg naar achteren en begon mij te pijpen ZC. Ze wilde me toch klaar maken en zoog alsof haar leven ervan af hing. Helaas iets te enthousiast :haar tandjes schraapte het vel bijna van mijn pik. Daarom maar gestopt.en de sauna in gegaan.
    Sessie 5: Ik moest en zou eens met een mottofrau .MIjn laatste sessie daarom met Marion. Niet de jongste en de knapste, maar een lekker lijf.
    Toch een hele goede ervaring gehad. Lekker knuffelen, TZ, en zij liet zich graag hebben. Ze begon nat te worden en begon goed te smaken!
    Daarna PZC , heeeerlijk. Daarna 69 waarbij ik ook haar sterretje lekker heb gelikt. Natuurlijk nog even anaal gebruikt (eerste keer voor mij}. Was een lekker gevoel. Redelijk strak ook. Helaas kan je door het weinige licht op de kamers niet perfect zien hoe hij in en uit gaar. Beetje jammer wel, Toen lekker in haar mondje leeggespoten. Zeker 45 min op de kamer geweest.

    Helaas geen kans gehad om Alina, Angelique, Ellena1 of Beatrice te pakken....... dan maar volgende week. Ze zijn vanaf 15 nov al om 10 uur open. Dat geeft me wat meer tijd.

    Nog 2 Nederlanders tegengekomen die het er ook voor over hadden om uren in de auto te zitten.

    Om 17.00 weer in de auto gestapt. La Vita girls: CUSOON.

    Format_Z (de grote boze wolf)

  17. Onderstaande 2 leden hebben format_z bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 (14 november 2012),krukar (15 november 2012)

  18. #116
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Deze club gaat begin 2013 2-4 weken dicht, de hele club wordt dan grondig gerenoveerd en het huidige plan is om er een deel bij te bouwen waar kamers voor de vrouwen komen. Het huidige vrouwen-gedeelte op de eerste verdieping worden dan extra kamers voor actie.
    Vooralsnog gaat dit ergens tussen januari en maart plaatsvinden, ik zal nog nader berichten met de specifieke data.

  19. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    TeddyWolf (16 november 2012)

  20. #117
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    13 september 2017 @ 12:44
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    132
    Discussies
    0
    Thanks
    218
    Thanked
    66 in 34 posts

    Standaard

    Ik was hier begin oktoberber 2012 op een vrijdag, de z.g. gangbangdag voor drie uurtjes. Deze club was al velle kallssen better dan de dichtbij liggende partytreff cq totaltreff Osnaebrueck. Wel een wat negatieve hoerenmadam die de deur opendeed en achter de bar stond. Deze dame van een jaar of 60 zat kennelijk al een 10-tal jaren te veel in de bussiness, want ze had een uistraling van een blok beton. Maar de rest was zonder meer aangenaam.

    Het eerste rondje was met de blonde Anja. Alles erop en eraan, standje 69, lekker nmc. en geen tijdsdruk (8/10). Daarna met de Turkse dame (Merekke o.i.d.). Deze was mij wat te speels en daarbij of daardoor wilde mijn puddingbuks ook niet erg meewerken (5,5/10). Het voordeel van de twijfel derhalve.

    Als laaste had ik de Duitse mottodame, Marion. Dit was een 9,5/10), kortom een uitstekende ervaring. Eerst lagen we nog als enigen op het gangbang matras een voorspel te doen, het was tenslotte toch z.g. gangbangdag. maar later ben ik wel 40 minuten met haar op de kamer geweest, doggy, standje 69, haar met een paar vingers klaar laten komen, nmc, you name it. Dit was gewoon een sysmpatieke dame, type girl next door.

    Dit is een club om vaker naar toe te gaan en zeker vanaf Groningen makkelijk aan te rijden. Je maakt makkelijk contact met de dames en het eten was redelijk. de enige negatieve dissonant was de oudere ouwehoer en thekedam die ongeïnteresseerd en gelaten was.

    Er was overigens nog wel een toppertje uiot de Oekraëne, maar daar kon je helaas niet mee seksen, ze deed namelijk alleen shows. Hier heb ik nog even mee nagepraat. Een zeldzaam mooie blonde vrouw van circa 35 jaar met enorm lange benen en van die grote zaadvragende amandelogen.

    Kortom, deze club vraagt om een herhaling. Wel zou ik altijd eerst drie uur nemen en daarna eventueel verlengen naar een hele dag.

  21. Onderstaande 2 leden hebben Hoipiepeloi bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 (20 november 2012),krukar (20 november 2012)

  22. #118
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Die blonde thekedame oogt wat hard, maar als je d'r een beetje kent kun je er wel mee lachen hoor Op andere dagen zijn er ook andere thekedames.
    Denk dat je met die Turkse Melek bedoelt (staat al tijden fout gespeld op de site als "Malleke").

    Bedoel je met die Oekraiënse misschien Nataly?



    Voorheen deed zij namelijk wel kamergangen maar ik weet niet wat de status nu is (ze staat niet meer op de aanwezigheidslijst).

  23. #119
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    13 september 2017 @ 12:44
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    132
    Discussies
    0
    Thanks
    218
    Thanked
    66 in 34 posts

    Standaard

    Nee Krukar, deze Oekraiënse trad deed alleen een paar keer in de week een geile uitkleedshow (maar wel beschaafd met katachtige bewegingen zonder de man aan te raken), maar je kon haar niet mee naar de kamer nemen, helaas.

    Als je belt of het de volgende keer aan de thekedame vraag, weet zij vast wel wie ik bedoel (ik heb helaas geen naam).

  24. #120
    Geregistreerd
    2 juli 2008
    Last Online
    23 december 2019 @ 00:30
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen maandag voor het eerst naar deze club gegaan. Ruim een jaar geleden mijn eerste Pauschal ervaring gehad in Erkaht. Vond het nu wel weer eens tijd om mezelf te laten verwennen door ongeremde en ongelimiteerde sex. Na wat speurwerk bij Lavita uitgekomen. Algemene indruk is zeer positief. Schone en ruime club. Ontvangst was prima, 5 stunden ticket genomen, door inderdaad de oudere en ietwat chagrijnige thekefrau, maar later ontdooide ze wel en kwam er zelfs een glimlach. Omkleed ruimtes vond ik niet al te ruim, gelukkig ben je daar ook niet lang. Berenvelletje aangetrokken lekker gedoucht en op naar de actie zone. Kwam er ongeveer 13.30 aan en er waren een stuk of tien beren (of Ghosts zoals Dunya ze noemde )

    Aan de bar een frisdrankje besteld en even gaan zitten om te acclimatiseren. Tijd was er niet want al vrij snel kwam Chayenne bij me zitten. Een mooie ietwat grote verschijning met lekker tieten. Binnen tien minuten lag ik met haar in een kamer. Goede FO en de eerste druk was zo hoog dat al snel een ontlading volgde. Geruststellend gaf ze aan dat er nog tijd genoeg was vandaag om met haar te neuken. Daarna heeft ze me kort rondgeleid door de club. Leuke dame.

    Malleke was de volgende dame die bij me kwam. Beetje gebabbeld en ook met haar vrij snel naar de kamer. Een uitgebreide FO volgde. Heb haar een beetje gelijktijdig gevingerd wat ze wel kon waarderen. Uiteindelijk condoompje eromheen en met beentjes in mijn nek en na een paar heerlijke harde en diepe stoten voor de tweede keer naar een hoogtepunt.

    Even een rust momentje genomen en wat genoten van alles wat er om mij heen gebeurde. Op het grote bed in openbare gedeelte werd een medebeer door Margo en Angelique in een geil triootje verwend. Iet wat mij later op de dag ook overkwam

    Na een prima espressootje naast Vivienne gaan zitten. Die begon haar complete carrière met mij door te nemen. Kon niet anders dan dat zij lekker moest neuken. Ze is zeker niet de slankste. Integendeel ze is mede door haar lengte vrij fors. Op de kamer schrok ik mij wild toen ze zich uitkleedde. Leek wel een ex obesitas zoveel hangend vel op haar buik. Maar even geen neuken dacht ik. Laat maar met mijn pielemans spelen. "Nur Blowjob bitte" had ze begrepen en begon vol passie te pijpen. Ik moet zeggen één van de betere dat dan weer wel. Ze ving mijn zaad nog net niet op maar wat een heerlijk orgasme was dat.

    Even de sauna geprobeerd en buiten in de kou lichaam weer op temperatuur laten komen. Na een verfrissende douche waar ik wat aan het geinen was met een van die jonge oostblokse weer naar binnen gegaan en bij Samantha gaan zitten. Een heerlijk jong lichaam met prachtige kleine borsten. Een saai type kwam niet veel uit, dan maar snel naar de kamer. Ook daar weinig beweging. Ging direct een condoom om en begon daarna wat moet doorgaan voor pijpen. Was hier niet van onder de indruk en heb haar maar laten stoppen. Hier begreep ze niks van. Heb daarna gewoon van haar lichaam genoten door een beetje met haar poesje en borsten te spelen.

    Het gebruikelijke muntje bij de bar aan haar gegeven en weer een espresso besteld nauwelijks één slok verder kwam Margo de Motto frau op mij af, niet de knapste en wat volslank maar ozo geil. Ik zat aan de barkruk zonder ook maar iets te zeggen begon ze me te zoenen en aan mijn pik te trekken. Ondertussen had ze Angelique erbij betrokken en die begon gehurkt mijn te pijpen. My god dit was echt super geil. Ben met beide dames naar een kamer gegaan en daar heb ik één van de geilste ervaringen gehad. Een super trio waarbij beide mega actief waren. Alle mogelijke standjes gedaan en Angelique (wat een prachtige vrouw is dat!!) langdurig gebeft. Beide waren zo nat dat en gaven dit meermaals aan. Uiteindelijk heeft Angelique me klaar getrokken waarbij Margo met haar zaadvragende ogen alles opving in haar mondje. Dit was porno met hoofdletter P.

    NA dit dacht ik dat het deze dag niet beter kon worden, maar werd toch wel geil van Dunya. Zoals eerder vermeld hier ietwat geflatteerde foto's maar wat een heerlijk maf wijf. Beetje gelachen en gedold en ze bleef maar herhalen "Crazy Dutch" goede reclame (: Toch nog een afsluitende sessie met haar gehad en dat was by far de beste blowjob van de dag. Heerlijk deeptroath en ballen werden ook uitgebreid behandeld. in een missio standje mijn accu echt volledig laten leeglopen.

    Rond de klok van 7 voldaan richting NL gereden. Top dag gehad. Hier gaan ze mij zeker nog eens terug zien. Relaxte club met een goed aanbod!

  25. Onderstaande 2 leden hebben plr0012 bedankt voor deze bijdrage:

    krukar (23 november 2012),Wijze grijze (22 november 2012)

  26. #121
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Zondag 25 november, 8 uur s'morgens, ik wordt wakker met een Alexandra die half over mij heen gekropen slaapt en een rustig slapende Marianna in Hamm., hier heb ik net 2 dagen en 2 nachten vertoeft. Stilletjes verlaat ik het bed, Alexandra van mij afschuiven terwijl ze niet wakker wordt is nog best een taak, maar het lukt. Na een douche en de nodige scheerbeurt pak ik m'n laptop eens uit de kluis om te kijken wie er vandaag in La Vita aanwezig zijn. Dat ziet er goed uit, allemaal nieuwe Roemeentjes, ik kan de verleiding niet weerstaan en pak mijn spullen in. Terug beneden slapen allebei de eerder genoemde dames nog, dus ik glip er stilletjes tussenuit.
    Omdat ik weet dat La Vita nieuwe openingstijden heeft, van 10-01, heb ik nog 1,5 uur om daar te komen, aangezien het maar 1 uur rijden is van Hamm naar Wallenhorst, maar even gestopt bij een wegrestaurant voor een goed Duits ontbijt. Hierna kom ik om 10:10 aan in Wallenhorst, prima timing

    De club is nog vrij leeg, er wordt hier nu met een nieuw shift-systeem gewerkt wat inhoud dat de eerste groep vrouwen van 10-22 aanwezig is en de 2de groep vrouwen van 13-01. Er is ook pas 1 andere beer aanwezig. Na een lekkere douche maar aan de bar plaats genomen voor een koffie, al vrij snel wordt ik van m'n barkruk afgesleept door Margo, jezus wat is zij geil, op de bank begint ze gelijk met het betere hand- en mondwerk en binnen seconden staat Krukar jr. al overeind tot groot amusement van Margo. Na ene paar minuten gaan we naar een kamer toe, ik dacht dat er na 2 dagen geweld in die andere club niet zoveel zou gebeuren, maar Margo blijft Margo en ze weet met haar fenomenale pijpsessie de productie weer op gang te brengen. Score 1.

    Terug in de bar wordt ik meteen opgegeild door de aanblik van een naakte Alina met haar beentjes gespreid aan de danspaal hangt en rondjes draait om aan iedereen haar poesje te laten zien. Na deze act springt ze mij om de nek en we belanden op de bank. Bij haar de standaard 10 minuten teasen en TZ op de bank waarna we naar de kamer verdwijnen, ook Alina is geil en slaat de PZC over, ze gaat meteen vlak op haar buik op het bed liggen en spoort mij aan om haar hard te nemen, horizontaal achterop dit petite lichaampje met strak poesje is voor mij wat te veel en na 2 minuten is het al gebeurd. Score 2.

    Even uitrusten in de bar, daarna is het 12 uur en start er een show, blonde Lina is daarvoor speciaal naar LV gekomen. Normaal doet zij alleen dansen maar vandaag gaat ze een lesboshow doen met Alina. Ze vertrekken naar de VIP kamer en wij beren lopen er natuurlijk gewillig achteraan. Op de kamer branden allerlei kaarsen en er speelt opwindende muziek. De meiden nemen plaats op het bed met de beren in een halve cirkel eromheen. Wat volgt is een botergeile lesbo-sessie, waarbij ik onder andere meermaals de tong van Lina diep in het poesje van Alina zie verdwijnen, alsmede enkele dildo's. Ook vice versa gebeurt er veel. Na deze show is het tijd om de beren erbij te betrekken. Alina trekt alle berenvellen uit zodat er een cirkel ontstaat van 8 naakte beren, Alina begint iedereen te pijpen en te trekken en spoort beren aan om de dildo's in haar poesje te stoppen. Lina doet hetzelfde, alleen doet zij alleen dingen met de hand en niet met de mond, wel mag ik haar vingeren en ik merk dat ze kletsnat is, hierna verdwijnt zij met een beer naar het bed die haar met een dildo moet bewerken. Alina is inmiddels op dreef en voorziet alle juniorberen van een jasje, neemt vervolgens plaats op de rand van het bed in doggypositie. Vervolgens neukt alina de mannen, ja je leest het goed, de mannen neuken niet alina maar andersom, de beren staan 1 voor 1 aan de rand van het bed en Alina beweegt van voor naar achter en rijd zo iedereen klaar, wat niet moeilijk is met het aanzicht van lolita alina die jou bereid en in de andere hoek het perfecte figuurtje van Lina die tegelijk in haar poesje en haar mond wordt bewerkt met dildo's. Score 3.

    Na de show terug in de huiskamer stromen alle nieuwe vrouwtjes binnen die in het "13-uur-team" zitten, jezus wat ziet dat er goed uit, een rij van Roemeense/Italiaanse/Hongaarse vrouwen met zeer goede rondingen die in hun lingerie voorbij komen paraderen. Een indruk van een paar van deze nieuwe dames:


    Monika


    Samanta


    Nicole


    Ellena


    Sabrina


    Julia


    Nu komt echter Juliana bij mij zitten, ik vertel haar dat na de act van zonet mijn jr. even flink leeg is maar hier wil ze niets van weten. Even later liggen we alweer op de kamer. Juliana begint met een zeer goede PZC terwijl ze met haar poesje naar mijn hoofd toe ligt. Ik bewerk haar poesje met mijn vingers, zoals gewoonlijk mag ik ze er niet instoppen maar er overheen mag wel. Na even wordt ze behoorlijk nat en gaan haar lipjes uit elkaar staan, dit aanzicht zo vlak voor mijn gezicht is voldoende geil om een 4de lading af te schieten, in de mond van Juliana. Score 4.


    Weer terug in de huiskamer wordt ik meteen gewenkt door Ellena, zij ziet er altijd zo bijzonder geil uit, jong strak ding van 21 met lange zwarte haren en haar grote tieten die flink omhoog worden gedrukt in haar dokters-outfit, half eruit puilend. Hier zeg ik geen nee tegen. Ellena blijkt vandaag in een kinky mood want naast het belikken van mijn hele lichaam op de sofa, bijt ze hier en daar flink in mijn nek en andere plekken.... Na een tijdje pak ik haar op en ontvoer haar naar het kleine open bed achter het schutmuurtje. Ellena begint meteen met een behoorlijke pijpbeurt en complementeert dat door mij flink te rimmen. Dat laat ik niet onbeloond en ik doe bij haar vervolgens hetzelfde, ook een rimbeurt dus. Hier wordt ze erg opgewonden en nat van en ze begint mij wild te bereiden in reverse cowgirl. De aanblik daarvan is genoeg voor nog een lading. Score 5.

    Nu moet ik toch echt even uitrusten en ik kijk Formula 1 in de lounge, wat een wedstrijd zeg. De Duitse beren zijn allemaal blij dat Vettel kampioen wordt. Inmiddels is mijn Duitse maat Sven ook binnen, nu moet je weten dat Sven een echte "optik-ficker" is, dus die kan zijn lol niet op met al die mooie nieuwe Roemeentjes, de rest van de dag heb ik hem weinig gezien Mijn rustmoment wordt abrupt verstoord door Margo die wil neuken, en wel nu, in haar kont. Ik zeg dat dat nu niet gaat dus zij bedenkt dat we dan maar naar de sauna gaan. Na een aantal minuten in de sauna wil ze mij daar toch gaan pijpen, ik zeg voel je je wel lekker bij 90 graden? Daarna dus even afkoelen in de douches, om vervolgens een kamer op te zoeken. Na even pijpen mocht ik 'm dus alsnog in d'r kont stoppen, maar zelfs langdurige anale penetratie kon mij op dit moment even niet tot een hoogtepunt brengen, Margo vindt het niet erg want zij is alweer voldaan.


    Inmiddels is het tijd voor een hapje eten, vandaag zijn er aardappels met vlees gegratineerd met kaas en salade erbij. Het smaakt erg goed. Als m'n bord halfleeg is komt Monika naar mij toe en ik moet beloven at ik na het eten naar haar kom, zij zal op mij wachten. Ik vind het prima om Monika als "toetje" te hebben dus ik stem in.
    Aldus geschied het dat ik naast haar op de bank zit, terwijl zij lekker met haar eigen tieten zit te spelen. Na een tijdje pakt ze mijn sigaret uit m'n mond en ze gaat even laten zien wat je nog meer met een sigaret kan doen. Daarna weet ik dat je een sigaret ook kunt pijpen en dat een poesje ook kan "roken". Op de kamer is Monika prima, ze doet wel PMC maar ze doet dit dusdanig goed dat het niet erg is. Ook Monika gaat plat op haar buik liggen, en ik mag haar op dezelfde manier nemen als Alina eerder, dit leidt al snel tot een nieuwe lading. Score 6.

    Meteen als ik weer bij de bar kom wordt ik meegetrokken door Nicole, Nicole is echt een beeldschone vrouw, nog meer dan op de foto te zien is. Op de kamer is het allemaal echter wat te teleurstellend. Nee ik pijp alleen met condoom, nee ik wil niet gebeft noch gevingerd worden, niet zo diep penetreren je piemel is te groot (wut?), ik draai me om want dat gaat makkelijker, dan na 45 seconden al vragen waarom ik nog niet kom. Tja sorry maar bij mij werkt het zo niet. Er komt dus niets en Nicole is teleurgesteld maar ik vindt dat dat haar eigen schuld is en op een wat subtielere manier maak ik dat haar ook duidelijk. Ze stemt hier mee in en komt met het excuus dat ze zich ziekjes voelt en dat het beter wordt binnenkort (tja, roemeentjes....), ik kan er mee leven en de vrede tussen ons is hersteld.

    Bij de bar wou ik even alleen zitten maar meteen komt Anja op m'n schoot zitten. Nu weet ik dat zij altijd prima is dus ik sla het niet af. Na een bakje espresso neem ik haar mee, ze likt m'n hele lichaam over en daarna volgt ene lange ballen-lik-sessie. Vervolgens mag ik haar in missio nemen, anja is niet de allerjongste meer en ze heeft een kind, maar haar poesje is nog steeds erg strak. Gecombineerd met het feit dat ze in missio constant aan je tepels en oren zit te zuigen en over je rug zit te krabben. dit was voor mij genoeg voor nog een lading, ik stond er zelf versteld van. Score 7.


    Na nu echt een rustperiode van een uur komt Margot weer eraan, maar deze keer heeft ze het goede idee om een trio te doen met Angelique erbij. Angelique heeft echt een goddelijk lichaam, op de kamer beginnen ze eerst beide om de beurt te pijpen, daarna tegelijk. Vervolgens neemt Margot het alleen over en gaat Angelique met haar poesje bovenop m'n gezicht zitten, na 2 minuten likken komt ze al klaar, fake of niet wie zal het zeggen. Ze kruipt er weer af en begint mijn lichaam te verwennen van een likbeurt en zichzelf nog even vingert terwijl Margo stevig doorpijpt. Dit geile aanzicht levert nog een lading op, echt het laatste restje en het was echt niet veel, maar Margo slikt het gewillig door terwijl Angelique mij geil aankijkt. Bijzondere ervaring, deze ga ik vaker herhalen! Score 8.


    Inmiddels is het 11 uur maar ik wil toch die Italiaanse Sabrina nog even proberen, maar ze wil eerst in de sauna. Nadat we daar een kwartiertje hebben gezeten, spring ik enthousiast in het zwembad, blijkt de verwarming stuk! Ik wordt verticaal ontmoet door 1,5 meter ijswater, geen fijn gevoel na een sauna van 90 graden... Snel klim ik er weer uit en verdwijn met de inmiddels gedouchte Sabrina op de kamer. Zij doet haar uitstekende best met pijpen en neuken, maar het zit er niet meer in vandaag. Ik zeg haar dat het aan mij ligt en niet aan haar en ze vindt het prima.


    Voldaan maar moe en compleet gesloopt na dit weekend rijd ik weer huiswaarts. Om 3 uur kom ik thuis aan, om 7 uur gaat de wekker voor werk en voel ik mij compleet geradbraakt. Tot op heden ben ik nog herstellende voor het komende weekend!

  27. Onderstaande 11 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 november 2012),Badslippers (27 november 2012),De Shyman (27 november 2012),format_z (27 november 2012),Horny_one (28 november 2012),jan j (27 november 2012),kinke113 (27 november 2012),koosje12 (27 november 2012),Nibor76 (27 november 2012),TeddyWolf (27 november 2012),Wijze grijze (28 november 2012)

  28. #122
    Geregistreerd
    24 oktober 2012
    Last Online
    1 april 2020 @ 21:52
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard

    Net terug uit La vita na een sterk geslaagd dagje. Man man man wat ben ik gebroken!

    Allemaal positief.. Maar het verslag komt morgen.. Eerst maar even slapen

  29. #123
    Geregistreerd
    23 november 2012
    Last Online
    5 januari 2021 @ 20:55
    Berichten
    87
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    45 in 16 posts

    Standaard

    Wat een heerlijke verhalen. Misschien maandag daar maar eens heen gaan.

  30. #124
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    dinsdag 27 november ook weer even in la vita geweest, inderdaad de nieuwe roemeentjes zijn superrrr!!!!!!! , begonnen met de super lekkere samantha, ze was blijkbaar in de mood want ze ging helemaal los gister "normaal eigelijk niet" en kwam na een likbeurd heftig klaar, waardoor ze zichtbaar met tegenzin aan de teke moest gaan melden dat het bed verschoond moest worden, haha. de tweede sessie was met beatrice wippen met alles dr op en dr an afgezien van anaal, 3 sessie de nigiraanse sophie geprobeerd, vond het niks pijpen met en echt een sessie met hoog afwerkgehalte, daarna maar weer terug naar beatrice en met veel moeite er nog een druppel uitgeperst, ik zat nog nagenieten aan de bar en was van plan om naar huis te gaan toen nicole nog naast me kwam zitten en er op stond dat we gingen kameren, bijna met tegen zin meegelopen, haha, maar wat een mooi meisje is dit echt een opticfick, ze heeft gepijpt als een dolle maar het wilde echt niet meer, aan de bar nog 3 amsterdammers getroffen, leuk dat deze club steeds populairder wordt bij de nederlanders, het is wat mij betreft op dit moment "zeker door de nieuwe roemeentjes" ook wel absoluut partytreff nr 1

  31. #125
    Geregistreerd
    28 november 2012
    Last Online
    28 augustus 2015 @ 07:26
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja na zo'n verhaal moet ik ook wel .!!

 

 
Pagina 5 van 15 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.

Diamond 468*60