Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 351
  1. #51
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Last Online
    27 december 2022 @ 17:41
    Berichten
    69
    Discussies
    5
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    Hoi,

    Ik ben er afgelopen dinsdag geweest. 3 uren ticket, prima vermaakt.

    Na douchen een rondleiding. Daarna met de dame even op een bankgezeten waarna ze me begon te betasten. Wat gevraagt over hoe en wat en daarna vroeg ze vriendelijk "Darf ich dich hier blassen?' Tuurlich. Direkt ook besprongen door een 2e dame waarna ze me heerlijk pijpte, terwijl de ander zich aanbood om "betast"te worden.

    Daarna nog enkele sessies. Na 3 uur leeg

    Leuke tent met actie

  2. Onderstaande 2 leden hebben Hengelo-69 bedankt voor deze bijdrage:

    hidden ( 4 oktober 2012),Tiga (25 mei 2012)

  3. #52
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Onderstaand een wat uitgebreidere review van La-Vita, ik ben hier zelf nu 4 maal geweest, telkens van rond openingstijd (12 uur) tot sluitingstijd (half 1 - 1 uur).

    Website
    partytreff-lavita.de
    http://www.partytreff-lavita.de/

    Soort club
    Partytreff/Pauschalclub

    Openingstijden
    Dagelijks van 12:00-01:00

    Locatie
    Hullerweg 10, Wallenhorst, Niedersaxen (kreis Osnabrück)

    Vanaf Nederland volg je de A1/E30 de grens over bij de Lutte (in Duitsland de 30), de 30 in Duitsland is vanaf Bad Bentheim onbeperkt wat betekend dat je zo hard mag rijden als je zelf wilt. Let wel op: in Duitsland geldt de regel dat als je met meer dan 140 km/h een aanrijding maakt, de bewijsplicht bij jou ligt, ook al ben jij niet schuldig aan het ongeval, sommige verzekeringen dekken ook niet 100% als je meer dan 140 km/h rijdt, check dus goed je polis!
    Net voor Osnabruck wissel je van snelweg naar de 1 richting Oldenburg/Hamburg. Verlaat de snelweg bij Afslag 70 (Osnabrück Nord), vervolgens sla je rechts af op de B68, richting Brämsche-sud/Wallenhorst, de B68 is een autoweg waar je 100 km/h mag rijden. Neem de afslag Wallenhorst-Zentrum en sla rechts af, nu kom je op de L109 en kom je bijna gelijk op een grote rotonde. Op deze rotonde neem je de 4de afslag. Bijna gelijk sla je weer rechts af (eigenlijk volg je zo de L109), Op L-wegen buiten de bebouwde kom mag je in Duitsland 100 km/h rijden tenzij anders aangegeven.. Na circa 800 meter sla je linksaf (als je weer op een rotonde komt ben je te ver gereden), je rijdt nu een half-zandweg half-asfaltweg op, sla rechts af bij de eerste afslag, let op: deze weg is slecht en in de bocht zitten enkele gaten! Na een tijdje zie je aan de rechterkant het grote paarse bord van La-Vita.

    Parkeren
    Bij de club zelf is voldoende parkeergelegenheid, mocht de voorste parkeerplaats vol staan, rij dan tussen het "muurtje" door, daarachter mag je in principe ook parkeren.

    Kosten
    Entree
    Ma-Do €99,00 voor een dagticket, €79 voor een 3-uurs ticket
    Vr-Zo €120,00 voor een dagticket, €99 voor een 3-uurs ticket
    Feestdag €120,00 voor een dagticket, €99 voor een 3-uurs ticket

    Speciale dagen (party, tabulos) € 140,00 voor een dagticket

    Actie t/m 1 september 2012: 7 dagen per week €99 voor een dagticket, €79 voor een 3-uurs ticket

    In de entree zit onbeperkt alle service met de dames, gebruik van een badjas en handdoeken, eten, gebruik van sauna en zwembad, etc.

    Drinken
    Alles is €1, behalve bier (€2) en energy-drink (€3). Bier wordt niet teveel geschonken, ze houden bij hoeveel je drinkt en na een tijdje krijg je niet meer, dit is om te zorgen dat je niet dronken wordt. Je kunt wel alcohol-vrij bier krijgen voor €1.
    De kosten van je drinken reken je af als je naar huis toe gaat.


    Club indeling en algemeen
    Voordat je naar binnen gaat druk je op de knop naast de deur, dan hoor je een zoemer en kun je naar binnen. Je komt binnen in een kleine ontvangsthal waarnaast ook de eetruimte zit. De bedoeling is dat je hier even wacht tot de Thekefrau naar je toe komt. Die bespreekt dan de opties en hier reken je af. Vervolgens krijg je je badjas en een sleutel. Hierna ga je rechtsaf en dan weer links, dan kom je in de omkleedruimte waar ook alle kluisjes zich bevinden.
    Nadat je je hebt omgekleed kun je desgewenst even douchen, hiervoor neem je de uitgang aan de andere kant van de kleedruimte en ga je rechtsaf.
    Je komt dan in een lange gang, aan het einde is de doucheruimte, dit is één grote ruimte met een stuk of 8 douches, voldoende zeepautomaten e.d.
    Na het douchen is het de bedoeling dat je je waardevolle spullen zoals telefoon, portemonnee, autosleutel e.d. samen met je kluissleutel meeneemt naar de bar, om hier te komen loop je de gang door vanaf de douches, langs het zwembad, door het loungegedeelte en ga je links de grote ruimte in.
    Je geeft al je spullen dan af, de Thekefrau stopt deze in een zakje met jouw kluisnummer voor bewaring.

    De ruimte waar je je nu bevindt is tevens de grote ruimte waar de beschikbare dames zich veelal bevinden. Er zijn een aantal banken waar je op kunt relaxen. Tevens is hier een bed waar je openbaar seks kunt hebben mocht dat jouw ding zijn. Je kunt actief op de dames afstappen, zij vragen dan vaak of je met ze op een bank komt zitten. Als je niet zo een held bent met dames kun je zelf op een vrije bank gaan zitten, meestal komt er dan binnen aanzienbare tijd wel een dame bij je / op je zitten.
    Na een tijdje zal de dame vragen of je naar een kamer wilt, van deze kamers zijn er 5, waarvan 3 met een gordijn en 2 met een deur. Na jouw toestemming kun je je naar één van deze kamers begeven, of als je dat wilt kun je op één van de openbare seksplekken van bil gaan. Als je naar een kamer wilt en deze zijn allen bezet, kun je ook op de bank in de gang wachten.

    Let op, deze club is een PT en geen echte pauschalclub, er wordt dus ook regelmatig aan openbare seks gedaan en het kan goed gebeuren dat je ergens zit en wordt besprongen door één of meer dames die je daar beginnen te pijpen / berijden. Als je dit niet wenst kun je dat aangeven bij de dame(s).

    In de gang waar de douches zich bevinden, bevindt zich tevens een zwembad. Halverwege de gang aan de linkerkant is een grote sauna en de deur naar de grote tuin, in de tuin is voldoende zitgelegenheid en staat ook een soort hangmat-constructie waar je op kunt relaxen, in de tuin komen de dames over het algemeen niet actief, dit is dus een goede plek als je echt even wil relaxen zonder aandacht van de dames.
    Tussen het zwembad en de bar-ruimte bevindt zich een soort lounge gedeelte waar ook een grote tv hangt, hier zijn de dames ook actief aan het "jagen".

    WC's kun je vinden in de lange gang met de douches en rechts naast de ingang.
    Waar je binnen bent gekomen is ook de eetruimte, hier worden de hele dag verse broodjes gelegd en zijn bakken met beleg, confiture, fruit, eieren, etc. S'avonds worden er ook warme maaltijden gemaakt en als het goed weer is wordt er vaak een BBQ gedaan in de tuin, het vlees dat klaar is wordt dan ook in de eetruimte gelegd. Over het algemeen is het eten zeer smakelijk en divers.


    Ik heb een soort van schematisch overzichtje gemaakt zodat alles wat duidelijker wordt:

    i.imgur.com/fZ35f.png

    Dames algemeen
    De planning is zo gemaakt dat er altijd minimaal 10 dames aanwezig zijn. Het grootste deel van de dames komt uit Roemenië, er zijn er ook een aantal van andere landen, bijvoorbeeld uit Italië, Oekraïne, Cuba, Portugal en Duitsland. Op de website kun je zien welke dames er op een bepaalde dag aanwezig zijn, deze lijst wordt geüpdated op zondagavond.
    Vrijwel alle dames (zover ik weet twee uitzonderingen, zie onderstaand) doen PZC. Allen doen ze NMC. De meeste dames doen niet aan tongzoenen, uitzonderingen daargelaten. Bij een aantal dames mag je ook vingeren e.d. Ook doen vrijwel alle dames desgewenst aan massage. Elke dag is er minimaal één "motto-dame", dit is een dame die alles doet dus ook anaal e.d. Zie de website voor wie er vandaag "motto" is.

    Dames
    Let op, dit zijn alleen de dames waar ik ervaring mee heb, er zijn nog meer dames!

    Larissa
    Italiaans, 26 jaar, doet PZC en is hier redelijk goed in, ze heeft mooie borsten en een goed figuurtje, ze maakt er een sport van om je zo lang mogelijk aan te staren. Geen hoog GFE-gehalte.

    Julia
    Roemeens, 24 jaar, Deze vrouw is groot in alles, ze heeft tieten die elk zo groot zijn als je hoofd en ze is ook erg lang en behoorlijk fors. Als je hiervan houdt kan ze wel een echte GFE zijn en ze is ook behoorlijk goed in PZC, doet goed haar best maar zal niet bij iedereen in de smaak vallen

    Juliana
    Roemeens, 21 jaar, iets minder fors dan Julia, maar ook met erg grote tieten, puur natuur. Deze vrouw is behoorlijk prettig gestoord en een kaergang met haar is vaak een mix tussen geilheid en komedie. Doet ook PZC.

    Margo
    28 jaar, Bulgaars, zij is een "motto-frau", doet dus vrijwel alles en buiten dat is zij ook een echte GFE. Zeer goed in alles wat ze doet.

    Selena
    28 jaar, Portugees. Doet aan PZC, heeft wel een redelijk hoog afwerkgehalte, verwacht hier geen GFE.

    Marion
    39 jaar, Duits. "Motto-frau", doet dus vrijwel alles. Voor haar leeftijd ziet ze er nog erg goed uit al heb ik het idee dat haar borsten wel wat hulp hebben gehad van de chirurg. Ziet er desalniettemin goed uit. Zij is ook zeer ervaren en erg goed in wat ze doet.

    Nataly
    29 jaar, Oekraïens, Deze vrouw is echt botergeil en dé GFE van deze club. Zij kan je goed afmatten en haar PZC is weergaloos, ze likt je hele lichaam af en bij het pijpen verdwijnt haar tong ook regelmatig aan de onderkant van je ballen. Als je je nakomelingen hebt afgevuurd vindt ze het erg leuk om nog even door te gaan zodat je zowat door het bed heenzakt. Grijp je kans als deze dame vrij is want ze is erg populair.

    Gabi
    25 jaar, Roemeens, heeft een erg sexy lichaam, ze doet zover ik weet alleen PMC maar ook dan is ze er zo goed in dat dat nog erg goed aanvoelt, ze gaat wel met haar rug naar je toe zitten als ze dit doet dus betasten zit er niet echt in. Bij het neuken veranderd ze gek genoeg wel in een semi-GFE.
    Ze is ook nog erg strak. Al met al is ze wel één van de betere in deze club.

    Carla
    23 jaar, Spaans, zeer wilde meid met een fantastisch figuurtje, als je deze wilt temmen moet je erg goed je mannetje staan. Haar PZC is prima en ze laat zich ook in veel standjes nemen. Vooral als ze achterwaarts bovenop je zit is het weergaloos om dat kleine kontje op en neer te zien stuiteren op jouw genotsstok.

    Rihanna
    22 jaar, Nigeriaans, probeert er wel wat van te maken maar naar mijn idee is ze toch een van de mindere in de club. Ze doet alleen aan PMC en hier is ook niet veel aan. Ze doet het vrijwel alleen in doggy-stijl en dan probeert ze steeds weg te kruipen zodat je er niet diep in kunt. Voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.

    Angelique
    25 jaar, Duits, ook een "motto-frau" welke vrijwel alles doet. Heb met haar nog maar één sessie gehad maar die was prima. Haar PZC is erg goed en ze doet ook actief mee tijdens de seks.

    Alina
    21 jaar, Roemeens. Zij is een echte lolita en buiten de kamer erg wild. Eenmaal op de kamer wordt ze echter wat passief en moet je zelf het initiatief nemen. Als je dit goed doet kun je met haar wel een hele goede ervaring hebben. Ze gaat ook graag plat op haar buik liggen zodat je haar diep kunt nemen wat wel fantastisch is met dat figuurtje van haar.


    De overige dames hoop ik binnenkort aan een nadere inspectie te onderwerpen :D
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 juli 2012 om 14:38

  4. Onderstaande 13 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 juli 2012),Badslippers ( 1 juli 2012),benijsbeer ( 2 juli 2012),Big30 ( 2 juli 2012),Carlitos ( 6 juli 2012),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 juli 2012),hidden ( 4 oktober 2012),jan j ( 2 juli 2012),koosje12 (30 juni 2012),MichelJ ( 1 juli 2012),rridder ( 8 juli 2012),satanic surfer ( 1 juli 2012),Wijze grijze ( 1 juli 2012)

  5. #53
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Heb nog niet genoeg posts om de links clickable te maken, misschien is er een mod die zo aardig zou willen zijn

  6. #54
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik weer in deze club geweest, zoals altijd was er een goede sfeer. Het was wel een stuk drukker dan door de week, maar dat was niet erg hinderlijk.
    Ik heb wel het idee dat omdat ik hier nu redelijk vaak kom ik "voorrang" krijg bij bepaalde dames als het druk is. Nadat ze zich gedoucht hebben komen ze toch redelijk vaak bij mij op de bank zitten terwijl er ook legio andere beren zitten te wachten. Ik weet niet of ik mij nu verbeeldingen maak maar het lijkt toch zo te zijn.

    Overdag heb ik een aantal sessies gehad met verschillende dames, s'avonds werd het wat rustiger en had ik wat langere sessies met mijn favorieten Gabi en Carla.
    Hierna heb ik rond kwart over 12 een spetterende sessie gehad met Nataly. het was inmiddels vrij koud geworden op de kamers en Nataly ging maar even een dekentje halen waar we samen onder zijn gekropen. Ik ga niet alle details opschrijven want dat houdt ik tussen haar en mij maar ik kan wel zeggen dat ik in alle clubs waar ik geweest ben nog nooit zo een GFE sessie heb gehad. Het tintelt nog steeds terwijl ik dit opschrijf :D

  7. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 juli 2012)

  8. #55
    Geregistreerd
    1 juli 2012
    Last Online
    21 augustus 2022 @ 17:52
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi Krukar,

    Dit is ook een club die nog op mijn verlanglijstje staat, vanwege de goede berichten op diverse forums, maar ook hun beleid m.b.t. alcohol etc. Ook quameiden zitten ze m.i. tussen de goedkope partytreffs, als Mcsex +Emmerich en de duurdere saunaclubs in (welke laatste categoriën uiteraard mooiere vrouwen zullen hebben, maar waar je ook drie keer zoveel geld zult moeten uitgeven, om op hetzelfde aantal beurten uit te komen .

    Toch heb ik een aantal vragen.

    vr 1. Vragen die meisjes niet doorlopend om (dure) piccolootjes, nu de drankjes niet inclusief zijn?

    Vr 2. Ben je er er wel eens op vrijdag geweest (z.g. gangbangdag) en vond jij dit een betere dag dan andere dagen, als de sex zich kennelijk meer op de individuele kames afspeeld? Gevoelsmatig lijkt mij zo'n gangbang gebeuren namelijk wel megageil, samen rudelbumsen met allerlei vrouwen op 1 groot matras, maar wellicht zijn jouw ervaringen heel anders? Laat het mij z.s.m. weten en wellicht kunnen we samen een keer die kant op gaan.

  9. #56
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Hoi James, qua vrouwen verschilt het in deze club, er zitten er tussen die in een FKK niet zouden misstaan en er zitten ook wat minder mooie exemplaren tussen, waarvan sommigen dan wel weer een erg hoog GFE-gehalte hebben.

    Kwa piccolo's heb ik nog niet meegemaakt dat hierom gevraagd wordt, als je het uit jezelf aanbied vraagt de Thekefrau ook of je dat wel echt wilt omdat het duur is (15 euro volgens mij). Zelf heb ik ze nooit gekocht en de meiden zeuren er ook niet om
    Vrijdag is over het algemeen de rustige dag in la vita qua aantal beren, ik heb het idee dat die gangbang parties niet echt meer van de grond komen. Overigens als je wilt kun je zeker op de grote matras in het bargedeelte los gaan Het gebeurt regelmatig dat daar 2-3 vrouwen bovenop een beer liggen, alleen sluiten er meestal niet veel tot geen andere beren bij aan, hier lijken Duitsers toch te stug voor.
    Het bed tussen de bar en de gang wordt ook vaak gebruikt als seksplek, maar ook hier geldt meestal wel meerdere vrouwen op één man maar niet meerdere mannen (is wel toegestaan maar gebeurt sporadisch), persoonlijk trek ik mij ook liever terug op een kamer dan dat ik en plein public van bil ga, heb wel regelmatig op het laatstgenoemde bed actie gehad.

    In het bargedeelte is een paaldanspaal (wat een woord :D) waar regelmatig met billen wordt geschud, als je daar aan meedoet wordt je vrij snel besprongen door Carla en haar maatje Alina

    Op de website kun je overigens zien welke dames er aanwezig zijn op welke dag, onder anwesenheitsliste.
    Deze week ben ik zelf van plan om weer die kant op te rijden, vandaag (maandag) of dinsdag rijdt ik die kant op. Als je wilt kun je wel meerijden (weet niet waar je vandaan komt?). Ben wel van plan om 2 dagen te gaan (met hotelovernachting) dus qua terugreis kan het dan lastig worden als je zelf één dag gaat, laat maar weten.

  10. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 juli 2012)

  11. #57
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Het schematische plaatje lijkt niet te werken in mijn recensie, nogmaals geüpload:


  12. Onderstaande 2 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 juli 2012),koosje12 ( 2 juli 2012)

  13. #58
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Dinsdag en woensdag nog hier vertoeft na een uitstapje naar Bochum op maandag (zie andere recensie aldaar).
    Er zijn wat nieuwe dames bijgekomen, heb ze nog niet allemaal ondervonden.

    Dinsdag

    Er waren redelijk veel beren aanwezig voor een doordeweekse dag, maar niet zoveel dat het hinderlijk werd. De eigenaar was er ook en keek lichtelijk verbaasd dat ik er alweer was :D. S'ochtends een goede sessie met Malleke, waarmee ik nog niet eerder was geweest, ze was net terug van vakantie zei ze. Leuke dame en een echte "girl-next-door". Verder in de ochtend met Carla, Larissa en Margot geweest. Alle drie goede sessies en wat is die Margot een seksbeest zeg, dan zeggen ze van mannen dat we alleen maar aan seks kunnen denken, maar die vrouw doet dat even dunnetjes over
    S'middags doorgebracht met Carla, Larissa en Kati. Op het eind van de middag kwam Nataly mij even gedag zeggen, ze was echter vrij en als dames die vrij zijn lang bij je gaan zitten lijkt het erop dat dat niet gewaardeerd wordt, dan komt meteen de vrouwe die d'r even apart neemt en dat verteld, dat vermoed ik althans. Op zich is dit ook wel goed want vrij is vrij. Nataly keek een beetje sip en zei tot morgen. Ook Klara kwam later nog even snel gedag zeggen (die was ook vrij), een snelle blik naar beneden leerde mij dat ze nog steeds haar te kleine schoentjes aan had.
    S'avonds vooral met andere beren gekletst over de dames en over andere clubs en allerlei andere dingen, toch wel leuk dat je daar ook wat beren leert kennen wat over het algemeen ook toffe gasten zijn (vooral de andere stamgasten leer je snel kennen).
    Even naar de kamer met Naomi die zich ziekjes voelde, heb haar maar een massage gegeven waar ze dan wel weer blij mee was. Na een laatste sessie met Margot vond ik het wel geweest en ging ik rond half 12 naar het hotel. Er liep overigens nog een nieuwe Nigeriaanse rond, Sunny, die er niet onappetijtelijk uit ziet. Echter donkere dames zijn niet helemaal mijn type, maar als je er wel op valt is ze een plaatje.

    Woensdag

    Bij binnenkomst kon ik nauwelijks met de thekevrouw praten want ik werd direct zo ongeveer aangevlogen door Klara en Carla. Onderweg van de theke naar de omkleedruimte kreeg ik een omhelzing van Nataly en van Gabi, hmm, wat is hier aan de hand?
    Na het douchen e.d. loop ik de bar binnen en wordt ik gelijk in de houdgreep genomen door Malleke, ik mag nergens anders heen en moet persé eerst bij haar komen zitten, oké geen probleem Later kwam ik er achter dat er heel weinig beren waren en dat de beren die er waren weinig fut hadden met het zeer benauwde weer. Dat was er dus aan de hand
    Na een kamersessie muntje halen, was de eigenaar er ook, deze keer keek hij blij dat ik er was en hij zei bedankt voor het maken van de recensie op ijsberenforum, slimme kerel dat hij mijn recensie aan mijn persoon had gelinkt Hij kon het alleen niet lezen in het Nederlands zei die, maar hij vond het wel tof en zei dat ik vandaag gratis mocht drinken, toffe peer (Heya club owner if you are reading this, just saying you are a cool guy ).
    Carla was weer eens flink gek aan het doen en Alina doet weer alles na natuurlijk. Alina is een paar jaar jonger dan Carla maar verder zijn ze in alles gelijk, heb een beetje het idee dat Alina Carla als haar grote zus ziet en alles nadoet Zijn wel beide schatjes.
    Nu was Nataly vrij dus ik pakte m'n kans, zij is m'n favoriet in deze club en de sessie was zoals altijd erg goed. Na twee prima sessies met Margot en Gabi even een paar uurtjes gerelaxed, veel gesproken met andere beren, één daarvan was een zeer ervaren Duitse beer die maar niet kon begrijpen hoe ik zoveel sessies per dag kon doen en dan meerdere dagen achter elkaar, heb maar een paar geheimpjes met hem gedeeld Zelfs de hele ervaren beren kunnen dus nog wel wat leren. In de middag een lang gesprek met Nataly gehad en toen nog een goede sessie met haar. Daarna vond ik het tijd om Klara mee te nemen, ik was haar voetenprobleem namelijk niet vergeten en had een cremepje meegenomen uit de apotheek. Nadat ik haar voetjes hiermee had ingesmeerd en gemasseerd werd ik beloond met twee twinkelende oogjes die ik niet kon weerstaan, het cremepje dus maar aan haar gegeven :D Hier was ze heel blij mee. Leuke sessie op de kamer weer gehad daarna.
    S'middags en s'avonds nog goede sessies gehad met Larissa en Kati. Kati zegt dat ze binnenkort op vakantie gaat en nog niet weet hoe lang ze wegblijft, misschien voor altijd. Aan de ene kant vindt ik dat jammer omdat ze een echt plaatje van een vrouw is, zeker de mooiste die er hier rond loopt. Aan de andere kant vindt ik haar service altijd tot de minste van deze club behoren, als één van de weinige geen PZC en een hoog afwerkgehalte. Ze is wel heel lief en dat compenseert het grotendeels. Als je dus nog eens met har wil zijn moet je voor zondag zijn, daarna is ze naar Servië. Naomi was nu echt ziek en Sunny was in haar plaats. Naomi kwam nog wel even gedag zeggen s'avonds. Na nog een goede sessie met Margot besloten om er een eind aan te breinen want ik moest nog terugrijden naar huis.

    Al met al weer twee zeer geslaagde dagen gehad.

  14. Onderstaande 5 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 juli 2012),Big30 ( 5 juli 2012),koosje12 ( 5 juli 2012),Wijze grijze ( 5 juli 2012),Wogerwabbit ( 6 juli 2012)

  15. #59
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Overigens, m'n volgende bezoek staat geplanned voor 14 en 15 juli, 2 dagen dus zaterdag en zondag. Als iemand wilt meerijden, terugrijden of allebei laat me dat dan maar weten. Ga er vanuit dat ik zaterdag van 12-01 aanwezig ben dus van opening tot sluitingstijd en dan hotelletje. Op zondag zal het wel van een uur of 1 zijn en dan rond 23 a 23:30 weer terug naar huis kachelen. Ook als iemand er met eigen auto heen gaat is het natuurlijk tof om één of twee dagen samen te gaan

  16. #60
    Geregistreerd
    28 mei 2011
    Last Online
    14 januari 2022 @ 08:22
    Berichten
    192
    Discussies
    5
    Thanks
    73
    Thanked
    154 in 42 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag ben ik ca 4 uurtjes geweest in La Vita.
    12 uur stipt gearriveerd en verwelkomd door de zeer vriendelijke Thekefrau.

    Achtereenvolgens gekamerd met:

    SUSANNA (Bulgaarse uit Varna van begin 20,heerlijk slank figuur,pzc,beffen,heerlijk 'strak'),

    KATI (Servische van eind 20,prachtig lichaam,ca 172cm,siliconen C/D cups,pmc,beffen,heerlijk in doggie,erg lief/geen gfe doch heerlijke sessie),

    NAOMI (Nigeriaanse mid 20er,heerlijk kontje,grote tepels,tongpiercing,goede sex,pmc),

    XANI/SUNNY (Ghanese,prachtig gezichtje,eind 20er maar lijkt veel jonger,verzorgd,erg lief en strak,pmc,beffen,zoenen),

    MELEK (blonde Bulgaarse van eind 20,mooie blauwe ogen,zus van Suzanna,mt 38,zeer goede pzc),

    LARISSA (Roemeense milf van eind 20,mooi koppie,heerlijk kutje,erg schoon en verzorgd,goede service,pzc,beffen).

    Om ca 16 u ben ik zeer voldaan maar 'kapot van het neuken' vertrokken ri. Nl.
    Moet eerlijk bekennen dat alle sessies mij prima zijn bevallen.

    Wordt gauw weer vervolgd...

  17. Onderstaande 3 leden hebben kinke113 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 juli 2012),Badslippers ( 6 juli 2012),krukar ( 6 juli 2012)

  18. #61
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:39
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinke113 Bekijk bericht
    Om ca 16 u ben ik zeer voldaan maar 'kapot van het neuken' vertrokken ri. Nl.
    Moet eerlijk bekennen dat alle sessies mij prima zijn bevallen.
    Deze tent heeft mij vorig jaar plezierig verrast. Als de reisafstand korter was zou ik er geregeld te vinden zijn. Mooi dat er nu meer berichten te zijn over deze Pauschallclub. Geeft een beter beeld waarvoor dank.

  19. #62
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinke113 Bekijk bericht
    Afgelopen dinsdag ben ik ca 4 uurtjes geweest in La Vita.
    .....
    Hé dan moet ik jouw ook gezien hebben of jij mij :smile: (ik val daar wel op met m'n blauwe badjas tussen alle witte )

    Leuke recensie, één kleine correctie: Larissa is Itialiaans (ik geloofd het eerst ook niet maar ze spreekt volmondig Italiaans en van een andere beer begreep ik dat d'r vader in Verona woont , die kende hij schijnbaar).
    Badslippers welk deel van NL kom je vandaan? misschien kunnen we een keer carpoolen..

  20. #63
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:39
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Hé dan moet ik jouw ook gezien hebben of jij mij :smile: (ik val daar wel op met m'n blauwe badjas tussen alle witte )

    Leuke recensie, één kleine correctie: Larissa is Itialiaans (ik geloofd het eerst ook niet maar ze spreekt volmondig Italiaans en van een andere beer begreep ik dat d'r vader in Verona woont , die kende hij schijnbaar).
    Badslippers welk deel van NL kom je vandaan? misschien kunnen we een keer carpoolen..
    ik kom uit Venlo en dan is een uurtje rijden voor alle grote saunaclubs een weelde. 2 uur heen en 2 uur terug is dan al gauw erg ver. Maar wie weet. Zeg nooit nooit.

  21. #64
    Geregistreerd
    28 mei 2011
    Last Online
    14 januari 2022 @ 08:22
    Berichten
    192
    Discussies
    5
    Thanks
    73
    Thanked
    154 in 42 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Hé dan moet ik jouw ook gezien hebben of jij mij :smile: (ik val daar wel op met m'n blauwe badjas tussen alle witte )

    Leuke recensie, één kleine correctie: Larissa is Itialiaans (ik geloofd het eerst ook niet maar ze spreekt volmondig Italiaans en van een andere beer begreep ik dat d'r vader in Verona woont , die kende hij schijnbaar).
    Badslippers welk deel van NL kom je vandaan? misschien kunnen we een keer carpoolen..
    Krukar: ik heb inderdaad wel een dertiger/eind twintiger met een blauwe badjas gezien...Dat was jij klaarblijkelijk

    Wat betreft Larissa kan ik je mededelen dat ze zeker Roemeens is, net als Carla die pretendeert dat ze Spaans is. Ik hoop wel dat je ze als een gentlemen betaamt in hun waan laat en er niet verder met ze over in discussie raakt (en al helemaal niet refereert naar dit bericht)
    Geloof me als ik je zeg dat 'het zogenaamd NIET roemeens zijn' voor sommigen interessanter is cq klinkt,omdat in deze scene Roemeens Dvp zijn nogal standaard (low budget) over KAN KOMEN . Ik zeg bewust over KAN komen omdat mijn ervaringen juist doorgaans erg positief zijn met RO dvps en bovenal met Carla en Larissa....
    Roemeens is zoals je wellicht al wist van dezelfde talenfamilie als Ita & Spa en wordt daardoor doorgaans redelijk/goed gesproken door Roemenen...

  22. #65
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Zondag

    Om half 11 rijd ik weg bij huis, richting Wallenhorst. Een goed kwartier later brom ik op de A1, met een gezonde ochtendhonger besluit ik even te stoppen bij de Shell om een ontbijtje te kopen. Terug bij de auto staat er een Pools uitziende dame bij m'n auto te kijken. Ik vraag wat er aan de hand is en ze zegt dat ze al een uur op zoek is naar een lift. Ik ben de beroerdste niet dus ik bied d'r die lift aan en vertel dat ik richting Osnabrück ga, ze wil wel meerijden tot Osnabrück, ik vindt het prima want dan heb ik mooi gezelschap tijdens m'n rit

    Tijdens de autorit kom ik te weten dat een andere automobilist haar had beloofd haar mee te nemen tot Hengelo, maar vervolgens ergens anders heen moest en haar bij de Shell had afgezet (), naja goed ze heeft geluk want na 15 minuten begint het als een dwaas te regenen. We praten nog wat verder en ik kom er o.a. achter dat ze naar Polen wil maar geen geld heeft en daarom dus al liftend probeert daar aan te komen. Achteraf gezien bedacht ik mij dat deze vrouw ook wel eens een DVP geweest zou kunnen zijn. De weg vervolgt zich en we praten over van alles en nog wat, ik rijd niet hard want door de regen is er een slecht zicht. Rondt half 1 komen we aan bij Osnabrück en ik besluit om maar een stukje door te rijden over de 1 naar het Aral autohof bij Horsten omdat dit het enige autohof in de buurt is dat ik ken en het nog steeds met bakken uit de lucht komt.
    Door haar verhaal had ik wel wat medelijden met de vrouw maar ik was bang dat als ik d'r geld zou geven dat zij dit voor drugs zou gebruiken. Daarom besloot ik maar wat eten/drinken te kopen; 2 verpakte broodjes, een pak melk en een koffie voor d'r gekocht. Hier was ze blij mee en ze gaf me een kaartje met een Pools adres met de woorden "als je ooit in Polen komt, kom dan een keer langs". Zo maak je nog eens wat mee

    Na afscheid van de Poolse dame ging ik weer terug over de 1 naar Wallenhorst, om 13:15 kwam ik daar eindelijk aan Na de gebruikelijke welkomst-hugs in de entree m'n blauwe vel maar weer is aangetrokken. De dag begonnen met Carla die erg opgewekt was. Ze wou maar meteen in het kleinere publieke bed gaan en ik stemde akkoord. Carla doet altijd veel glijmiddel op de "gummi" en dat lijdt er toe dat ik moeite heb bij haar klaar te komen, zo ook vandaag, na een minuut of 15 hield ik het voor gezien, wat een pruilmondje opleverde, dat zag er dan wel weer schattig uit.
    Na Carla was het de beurt aan Margot, dit mens heb ik nog nooit niet geil gezien, wat een nymfomane blijft dit toch. Het kostte mij dan ook geen moeite om m'n goedje af te vuren, zonder neuken zelfs, haar pijpkunsten waren genoeg.
    Na een pauze heb ik Alina maar weer eens aan een nadere inspectie onderworpen, zij is nog steeds strak en acrobatisch en ze krioelt als een kat door de standjes heen, schot nummer twee was een feit.
    Na het eten kreeg ik Nataly te pakken, wat was zij weer goed, en de GFE tussen ons wordt steeds hoger lijkt het wel, details met deze dame houdt ik voor mezelf
    Terug uit de douche kwam een nieuwe dame, Sindy naar mij toe. Volbloed Nigeriaans en niet mijn type maar ze was nieuw, dus ik was niet afwijzend. Op de kamer bleek ze bijzonder geil te zijn maar ik had niet echt een aantrekkingsgevoel tot deze vrouw dus ik vroeg of ze mij wou masseren. Dat vond ze goed, de massage die volgde was best oké, na de massage was ze zowaar nog geiler geworden en ze stond erop dat ze me ging pijpen, naja vooruit dan maar. Ze douwde gelijk een condoom erop, zo geil bleek ze dus ook weer niet... Pijpen kon ze wel erg goed dus na 10 minuten was ook dit condoom gevuld. Shot nummer vier vandaag.

    Net terug uit de douches, met het idee even te pauzeren i.v.m. de vier ladingen die ik al kwijt was.... Buiten was het weer nog steeds miezerig dus ik besloot binnen te gaan relaxen. Mijn "chill-out" werd abrupt verstoord door Sunny, die een partijtje begon te droogneuken. Omdat ik toch weer opgewonden werd maar weer naar de kamer vertrokken, jeetje wat is dit mens nog strak zeg, duurde niet lang voordat ik nummer vijf het condoom inplopte.
    Nu was ik echt even op en besloot een paar uurtjes rust te nemen, beetje hier en daar rondhangen, met andere beren ouwehoeren e.d. Er was ook een andere stamgast, type zonnebank bruin die een beetje popijopi aan het doen was de hele dag al. Vond het een beetje een vreemde snuiter. Rond een uur of half 6 besloot die kerel te gaan bbq-en buiten (wat jij wil kerel, het regent nog steeds als een gek buiten), hij kreeg een berg vlees van de club en mocht zich gaan uitleven. Nu moet ik toegeven dat die kerel ondanks de regen een partijtje zeer lekker vlees heeft staan te bakken, waar de hele club dan ook dankbaar gebruik van maakte. Bleek er ergens in hem toch nog wel een toffe peer te schuilen.

    Na het eten werd ik nog verleid door Gabi en door Klara, maar ik had m'n rust echt nodig op dat moment dus ik sloeg het af. Tegen een uur of 9 was ik weer bij zinnen en ging ik voor Poolse Paula, die hier naar eigen zeggen voor het eerst was vandaag. De sessie was redelijk, ik heb geen goedje afgeleverd want de klik was er niet genoeg naar. Hierna alsnog met Klara een sessie gedaan waar shot nummer zes een fijt was. Inmiddels was het bijna 11 uur en ik besloot nog even te wachten op Nataly, gewoon omdat ze de beste is hier, ik had geen intenties meer om nog te gaan "sporten" op de kamer. Met Nataly nog even lekker twintig minuutjes gerelaxed op de kamer en weer eens een goed gesprek met haar gehad, dit is toch ook wel heel fijn.

    Om half twaalf was het tijd om het berenvel (ben er nog steeds niet uit hoe een blauwe beer heet ) weer om te ruilen voor de normale kleding, na gedag te hebben gezegd aan de dames en de thekevrouw maar weer begonnen aan de terugreis. Na anderhalf uur over een lege A30/A1 kwam ik moe maar voldaan thuis aan.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 juli 2012 om 08:57 Reden: tf

  23. Onderstaande 5 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 1 augustus 2012),Badslippers ( 9 juli 2012),kinke113 (15 juli 2012),koosje12 ( 9 juli 2012),wooley (10 juli 2012)

  24. #66
    Geregistreerd
    4 juli 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    81
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    111 in 21 posts

    Standaard

    Over het algemeen zijn de verhalen en berichten over de clubs en dames erg goed.
    Ben zelf nog nooit in een partytreff of pauchalclub geweest maar wil dit wel een keertje gaan doen.
    Zo te lezen lijkt mij Lavita één van de mooiere en betere clubs? Ook wat betreft de dames.
    Kan een van jullie ijsberen mij aangeven welk verschil er zit tussen de dames van een saunaclub en een partytreff?
    Ben erg nieuwschierig hoe het eraan toe gaat maar ook een beetje terughoudend vanwege de dames.
    Hoor het graag van jullie.

    Groet, Nick

  25. #67
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick Name Bekijk bericht
    Over het algemeen zijn de verhalen en berichten over de clubs en dames erg goed.
    Ben zelf nog nooit in een partytreff of pauchalclub geweest maar wil dit wel een keertje gaan doen.
    Zo te lezen lijkt mij Lavita één van de mooiere en betere clubs? Ook wat betreft de dames.
    Kan een van jullie ijsberen mij aangeven welk verschil er zit tussen de dames van een saunaclub en een partytreff?
    Ben erg nieuwschierig hoe het eraan toe gaat maar ook een beetje terughoudend vanwege de dames.
    Hoor het graag van jullie.

    Groet, Nick
    Hoi Nick, het grote verschil tussen een FKK/sauna (FKK is in principe een saunaclub waarbij dames naakt rondlopen, FKK staat voor freikörperkultur, ofwel nudisme) en een PT/Pauschal is dat je bij eerstgenoemde een lagere entree betaald maar dan betaald per sessie (vaak 30-50 euro intree en dan 30-50 euro per sessie / half uur). Bij een Pauschalclub/PT betaal je één entree prijs (meestal tussen 100 en 150 euro) en dan betaal je niet meer apart voor de service van de dames. Bij beide zit over het algemeen eten, drinken, sauna/zwembad gebruik etc. bij de entreeprijs inbegrepen.

    Verschil tussen een PT en een Pauschal is dat in een PT over het algemeen open seks plaatsvindt op "spielwiesen" (speelweides), zeg maar hele grote bedden. In een Pauschal heb je kamers waar je je dame mee naar toeneemt. La Vita is eigenlijk een beetje van beide; er zijn bedden voor open seks maar ook kamertjes.
    Qua dames hangt het er vanaf wat je zoekt, in saunaclubs lopen optisch mooiere vrouwen rond, in pauschals vindt ik het GFE-gehalte hoger. De dames in La Vita behoren optisch niet tot het topsegment, daarvoor moet je bijv. in Bochum zijn, maar ze zijn zeker niet lelijk en er lopen ook enkele zeer mooie exemplaren tussen. Service is bij vrijwel alle dames hier wel erg goed. Kijk maar een sop de website, de foto's zijn realistisch en de dames zien er in het echt ook zo uit. Over het algemeen zijn de dames hier actief, ze komen naar jou toe (je kunt natuurlijk ook zelf op ze afstappen), er zijn ook Pauschals waar dat niet zo is.

    Als je voor het eerst naar een Pauschal/PT gaat, zou ik je aanraden een doordeweekse dag te kiezen. Weekends in deze clubs kunnen wat overweldigend zijn voor een eerste bezoek, door de week heb je veel meer de tijd om alles rustig te bekijken etc.
    Mijn mening is dat je wel het beste voor een dagkaart kunt kiezen in een PT/Pauschal, dan heb je gewoon lekker de tijd om ook af en toe te relaxen of lekker wat te eten en hoeft het niet allemaal gehaast te zijn. In La Vita mag je van openingstijd tot sluitingstijd blijven met een dagkaart en zo vaak naar de kamer als je wilt.

    Laat maar weten als je meer wilt weten (ook over andere clubs) of een keer samen wil gaan o.i.d. (Ik ga zelf morgen weer naar La Vita de hele dag).

  26. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    kinke113 (15 juli 2012)

  27. #68
    Geregistreerd
    31 december 2006
    Last Online
    2 januari 2017 @ 19:49
    Berichten
    25
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    12 in 5 posts

    Lächeln PT la vita, wallenhorst

    was gisteren voor het eerst in la Vita.Is een beste partytreff!!! De website is uitstekend. Geeft foto's van alle dames en info over welke dames aanwezig zijn. Bovendien staat bij elke dame wat ze wel en niet doet. De inrichting ziet er goed uit. Goed onderhouden, nette kamers, binnezwembadje en een buitenterras waar de dames, denk ik, niet mogen komen.
    De televisiekamer is naast het buitenterras en de eetruimte plaatsen waar je voor de dames kunt "schuilen" Ik zal verderop aangeven waarom ik het zo omschrijf.
    Op de eerste plaats: het overgrote deel van de dames ziet er goed uit! GROOT VOORDEEL: een mix van alle nationaliteiten waaronder ook enkele uit roemenie of bulgarie. Ze spreken allen goed duits of engels. Je heb hier dus niet, hetgeen je elders dikwijls wel ziet, een groepje bulgaarse of roemeense dames die uitgebreid met elkaar zitten kletsen en geen enkel oog hebben voor de gasten. Integendeel. De dames lijken permanent om zich heen te kijken of een van de ijsberen mogelijk alleen zit en zich verveelt!! Dat zal je hier niet gebeuren. Als je maar even alleen zit komt er altijd wel een van de dames langs om even een praatje te maken of meer! Daarom heb je soms even behoefte alleen te kunnen zitten zonder dame!! Daarom sprak ik hierboven over de behoefte om je even voor de dames te verschuilen. Om misverstanden te vermijden: ik vind dit een heel grote plus: de dames zij permanent bereid om je te bedienen!!
    Toch enkele megatieve kanttekeningen. Ongeveer de helft van de dames kussen niet!! Ik bedoel hiermee dat ze niet op de mond gekust willen worden! Een klein deel accepteert dit wel maar slechts enkelen doen aan tongkussen. Let wel, ik heb niet alle dames uit geprobeerd maar wel een achttal!! Ik denk de mooiste acht op die avond.
    Ook het pijpen zonder c zit bij aantal dames niet in pakket. Maar dat gezegd hebbend: ik vertrok uitstekend gehumeeurd: had een mooie avond.

  28. Onderstaande 3 leden hebben wiliam3 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 juli 2012),kinke113 (15 juli 2012),krukar (14 juli 2012)

  29. #69
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Zaterdag

    Op weg naar La Vita weer twee lifters opgepikt langs de A1, ik lijk ze aan te trekken.... Deze keer twee Nederlandse jongens die onderweg gingen naar de noordkaap, al liftend. Heb ze opgepikt in de buurt van Bathmen en ze wouden wel meerijden tot Osnabrück, backpacks in de kofferbak en gaan. Na het wisselen van de 30 naar de 1 wachtte een vervelende verassing; Een enorme file van Caravans en veel te grote family-cars met fietsen achterop. Gelukkig reed het nog wel enigszins door... De lifters afgezet bij Aral Autohof en weer omgedraaid richting Wallenhorst, gelukkig aan de andere kant geen file

    Uiteindelijk om half 2 aangekomen in La Vita, was erg rustig daar.. T/m een uur of 6 waren er hoogstens 5 beren tegelijkertijd op een vrouwenaantal van 8-9, feestje dus
    De gebruikelijke goede sessies gehad met Margo, Nataly, Sunny, Paula en Carla. S'avonds rond een uur of 7 werd het veel drukker, inene stormloop, maar ik was toch toe aan pauze dus 2 uurtjes liggen relaxen in het zwembad en de sauna. Daarna was er nog een nieuw gezicht, Rosi, 31 en Dominicaans. Leuk vrouwtje, ze heeft mooie borsten maar is daarmee wel geholpen door de chirurg heb ik het sterke vermoeden. Ze is wel één van de weinige DVP's die ik ken in PT's die na het neuken gewoon verder gaat met klaarpijpen (meeste gaan dan met het handje verder). Daarna Juliana nog mee naar de kamer genomen, dit blijft een vreemd mens maar deze keer deed ze wel een erg goede PZC. De avond afgesloten met Paula in het openbare bed omdat alle kamers bezet waren.
    Daarna weer door de moesson heen naar huis gereden Was weer een prima dag.

  30. Onderstaande 2 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 juli 2012),kinke113 (15 juli 2012)

  31. #70
    Geregistreerd
    4 juli 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    81
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    111 in 21 posts

    Standaard

    Hoi Krukar,
    Bedankt voor je uitleg en verhaal. Ben er nog niet helemal zeker van of een PT of PAuschal gezikt voor me is.
    Ga het zeker binnenkort even uit proberen en zal ook nog even kijken op de site van de club in Bochum.
    Zal het via deze site laten weten.

  32. #71
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Zaterdag en zondag (vorige week) en Gisteren (vrijdag) naar La Vita geweest, het was weer prima. Gisteren was het erg rustig (zal wel het weer zijn geweest) qua beren, er waren vooral stamgasten aanwezig. Ik had dus wat meer kamergangen dan normaal op een dag daar (had er van 1 s'middags tot 11 s'avonds 8 kamergangen), wat resulteerde dat om 11 uur de bardame tegen mij zei dat ik altijd teveel kamergangen maakte en dat ik pause moest nemen
    Nja ik neem sowieso tussen bijna alle kamergangen een uurtje pauze dus dat deze keer ook maar weer gedaan en om 12 uur nog een laatste kamergang gedaan, maar toch kwam dit wat vreemd op mij over.... Even in de gaten houden want als dit een nieuwe ongeschreven regel wordt ben ik er snel klaar mee en ga ik weer op zoek naar een nieuwe stamclub.

    De meeste dames heb ik al eens eerder beschreven, dus dat laat ik achterwege, onderstaand alleen de nieuwe dames of de dames waarmee ik nog niet eerder op kamer was geweest.

    Paula is een 24jarige poolse, brutale meid maar op de kamer wel redelijk. Goede maar korte PZC en daarna NMC waarbij ze wel actief op zoek is naar een snel hoogtepunt. Anja is een 31jarige poolse, leuke meid op de kamer en ze heeft erg mooie borsten, zover ik kon beoordelen puur natuur. Goede PZC en hoog gfe-gehalte. Dunya is een 21jarige marokkaanse, zeer geil en leuk op de kamer, geeft een weergaloze PZC met DT en ook het NMC is prima in orde.

    Heb mij vorige week en gisteren weer prima vermaakt, op het "akkefietje" met de barvrouw na, maar ik verwacht dat dat geen blijvend issue is.

  33. Onderstaande 3 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 juli 2012),koosje12 (28 juli 2012),tompom (30 juli 2012)

  34. #72
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Last Online
    30 juli 2012 @ 17:18
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik wil hier a.s. vrijdagmiddag voor 3 uur heen vanuit Holten. Iemand nog zin om mee te rijden?

    Groet,

    Joery

  35. #73
    Geregistreerd
    22 juni 2010
    Last Online
    20 september 2019 @ 10:24
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    welke zijn de minder drukke dagen bij deze club?

  36. #74
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Last Online
    24 augustus 2016 @ 19:46
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    23 in 12 posts

    Standaard

    Op een of andere manier werkt mijn eerder aangemakte account niet meer. Zie 2 postings hierboven. Als je interesse hebt mee te gaan a.s. vrijdag PM me dan.

    Grt,

    Joery

  37. #75
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:33
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Ik had dus wat meer kamergangen dan normaal op een dag daar (had er van 1 s'middags tot 11 s'avonds 8 kamergangen), wat resulteerde dat om 11 uur de bardame tegen mij zei dat ik altijd teveel kamergangen maakte en dat ik pause moest nemen
    Nja ik neem sowieso tussen bijna alle kamergangen een uurtje pauze dus dat deze keer ook maar weer gedaan en om 12 uur nog een laatste kamergang gedaan, maar toch kwam dit wat vreemd op mij over.... Even in de gaten houden want als dit een nieuwe ongeschreven regel wordt ben ik er snel klaar mee en ga ik weer op zoek naar een nieuwe stamclub.
    als ze de dames b.v. een bedrag van 10 euro( mischien daar zelfs meer) per kamer gang moeten betalen blijft er na 8 kamergangen niet veel voor de club over.

 

 
Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.

Living Room 468*60