Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 351
  1. #26
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    6 juli 2021 @ 17:14
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi Allemaal.

    Nou funn is vandaag afgereisd naar Wallenhorst La Vita, rond half 7 was ik er na ruim een uur autorijden, valt nog mee.
    Aangebeld en vriendelijk verwelkomt door Nikita die een beetje raar naar mijn kortingsbon van 50,00 van het ijsberenforum .
    Glimlachend zei ze dat ze wel even moest bellen, ik dacht al nee toch maar alles was OK .
    FF lekker een douche genomen daarna wat drinken en een praatje met Nikita nou vriendelijk personeel en vriendelijke mooie jonge meiden,
    Had m,n cola nog niet op of er kwamen prachtige jonge tiener meiden me halen tja Gangbang groepssex (niemand durfde was eerst alleen), heb ze vriendelijk gezegd m,n eerste keer hier wat verlegen (nee hoor) en ze vervolgens op een rij gezet en vijf stuks heerlijk van achteren genomen vervolgen ze lekker gebeft, dachten ze eerst van die hebben we zo klaar maar dat viel ze mee ik heb het lekker lang volgehouden en ben super klaar gekomen met een prachtige blonde jonge dame met sprankelende ogen en een hemels figuur , was echt leuk en de stemming zat er best wel goed in, we hebben best gelachen en lekker sex gehad.
    Was wel anders ben hier eens een poos geleden eerder geweest en er was toen weinig stemming (nu allemaal andere meisje,s) zacht uit gedrukt en er was toen niet veel aan.
    Ben nu in totaal met uitzondering van de gangbang verder met vier meiden mee naar de kamer geweest met Darkly, jaqulin donker jong slank , alexandra poolse 22jaar wat mollig , alicia poolse slank jong,
    Allemaal redelijk tot goede sex heb wel eens beter gehad maar ook wel slechter de dame,s zijn meest jong in de 20 soms wat onzeker maar wel lekker slank een paar toppers echt hele mooie meiden heb ze genomen tijdens de gangbang.
    Nou dus verder een prima tent in totaal 9 x van de bil geweest, lekker eten merkwaardig genoeg hadden ze echte bonensoep echt lekker je kon er verder prima eten en drinken, handdoeken badjassen alles keurig voor elkaar (wel te warm binnen) .
    Wel een tip voor de andere La Vita gangers ,rond Wallenhorst kun je op de terug weg afslag niet nemen naar de snelweg richting Amsterdam Rheine wegens werkzaamheden neem de de eerste afslag er na en volg de navigatie.

    nou de warme groeten van een tevreden Funn .

  2. #27
    Geregistreerd
    2 mei 2009
    Last Online
    10 september 2018 @ 12:13
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Op hemelvaartsdag heb ik mijn gewonnen kortingskaart voor La Vita verzilverd.

    Na een vriendelijke ontvangst kreeg ik 5 fiches om na de kamergangen aan de dames te geven. Omdat het mijn eerste bezoek was kreeg ik na het douchen en omkleden een rondleiding van Nora. Aan het eind van de rondleiding werd ik "ontvoerd" naar de afsluitbare kamer en getrakteerd op een overheerlijke pijpbeurt. De combinatie van een zeer goede pijpbeurt en de hoge druk zorgde ervoor dat ik snel mijn lading in haar mondje spoot. Ik was zo onder de indruk dat ik helemaal vergeten ben om haar een van de muntjes te geven. )

    Doordat het Hemelvaart was waren er redelijk veel mannen aanwezig. Een stuk meer dan de 8 vrouwen die er die dag waren. Zelf was ik niet zo in goede doen dus is het bij drie kamergangen gebleven. Naast de aftrap met Nora ben ik ook nog met Gia en Gina op de kamer geweest.

    La Vita is een prima club met een aantal mooie meiden. Het is er schoon en verzorgd, de sauna is goed heet en het eten was ok. Misschien dat het door de drukte kwam maar ik vond de prestaties van de door mij ervaren dames wat middelmatig en op snel "abspritzen" gericht. Maar voor die 50 euro (100 euro min kortingskaart van 50 euro) was het veel "value for money".

    Misschien dat ik nog een keer terug ga om ook wat van de andere dames te ervaren. Want met een uurtje rijden en 100 euro voor een hele dag kan je hier weinig verkeerd aan doen.
    "A dirty mind is a joy forever"

  3. #28
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:03
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Daumen hoch

    Omdat ik deze week voor m'n werk in het Middenooste van ons land moest zijn , had ik het besluit genomen om mijn kortings kaart eens in te gaan lossen .

    Hier volgt een beschrijving/verslag van mijn bevindingen.

    Club La Vita ligt aan de rand van een industrie/bedrijven terrein van Wallenhorst , het laatste stuk van de weg er naar toe staat het zelfs met bordjes aangegeven.

    Parkeren kan je voor of langs het gebouw of langs de weg ,de ingang is aan de linker zijde van het gebouw.
    i.v.m. het Eurovisie Songfestival kreeg je vandaag bij een dagkaart 10 euro korting ,110 euro i.p.v. 120 euro ( zaterdag is normaal 120 euro andere dagen 100 euro).
    Omdat ik met een kortings kaart kwam kreeg ik die 10 euro extra korting dus niet ,daar had ik ook niet op gerekend want ze moeten daar ook hun geld verdienen.
    Je krijgt na betaling 5 plastic muntjes om na de kamergangen aan de dames te geven ,heb je er meer nodig dan kan je er altijd bij vragen..

    De Kleedruimte is voorzien van een 30 a 40 hoge kastjes met voldoende ruimte om normaal je kleding in op te bergen.
    Er zijn Badjassen en ook Badslippers in verschillende maten .
    Er zijn meerdere douches op meerdere plaatsen in de club, handdoeken volop aanwezig .

    Je kast sleutel geef je bij de bar dame in bewaring.

    De hele club word goed schoongehouden en ziet er netjes uit.

    La Vita is een mooie ruime club ,er is een grote ruimte met een bar en meerder bankjes ,een groot speel bed ( voor mensen die van wat openlijke sex houden) en een dans paal.
    Verder is er nog een rustigere kamer met een grote TV en wat lektuur on je in terug te trekken.

    De club heeft meerdere kamers ( licht,donkerder, rood licht ,voor elk wat wils) die met een gordijn worden afgesloten , er is ook 1 kamer met een deur voor mensen die nog meer Privacy willen.

    De Sauna is groot en Heet ,je kan er zeker met 6 personen in liggen.

    Er is een buiten terras wat helaas de hele dag schaduw heeft , gelukkig word volgende week aan de andere zijde van het gebouw een zonne terras ingericht.

    De Meiden daar zijn leuke jonge en relatief jonge meiden die klanten actief benaderen zonder opdringerig te zijn ,verwacht geen sauna club fotomodellen want dit is een "partytreff".
    Het team is heel internationaal , maar ze spreken allemaal duits .

    De drukste (te mijden) dagen zijn zondag's en woensdags ,zaterdag is meestal een rustig dag daar.

    Het eten is ok en van standaard PT niveau wel alles netjes verzorgt zoals alles in La Vita.

    Aanwezige meiden die dag Gina,Nora,Betty,Marion,Melissa en Julia ,later kwam er nog en Nieuwe bij ( naam is mij niet bij gebleven).

    6x prima sex gehad zonder haastwerk waarvan 2x met Marion waar het goed mee klikte .

    Conclusie: ik kom daar zeker terug ( ook al moet ik er 2 en een half uur voor rijden).
    Dit is naar mijn menig een van de beste Partytreff/alles voor 1 prijs club die ik ken .

    "het enige kleine minpuntjes zijn dat de douches van die drukknoppen hebben en ze schenken B merk frisdrank ( wel lekkere koffie ) ".
    Laatst gewijzigd door jan j; 30 mei 2010 om 20:23 Reden: PT verandert in Club

  4. #29
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Last Online
    1 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    53
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    ik heb deze partytreff ook bezocht en dat is me prima bevallen ik heb redelijk wat partytreffs bezocht en deze komt heel hoog in mijn lijst van favorieten partytreff,s alles wat er verder nog aan infomatie over deze treff te melden valt is allemaal hierboven in de diversen berichten al vermeld en kan je op hun site vinden het enige minpuntje aan deze treff vind ik dat je op hun site niet kunt zien welke dames aanwezig zijn en welke niet en vond ik het ook niet helemaal duidelijk wat de kosten zijn al is mijn duits niet van goede kwaliZEIT (het kosten mij 100 treuro all in)

    "het enige kleine minpuntjes zijn dat de douches van die drukknoppen hebben en ze schenken B merk frisdrak:neen: ( wel lekkere koffie ) ".
    ik kan nog ff een min puntje van mijn voorganger weg streepen want als je de rechter douche neemt heb zo,n masagedouche met meerdere douchekoppen die je gewoon met draaiknoppen kunt bedienen en kan je de tempratuur ook zelf instellen ik wou dat ik zo,n douche thuis had
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 juni 2010 om 10:32 Reden: quote

  5. #30
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Last Online
    12 september 2023 @ 21:49
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 2 posts

    Unglücklich

    Zondagmiddag heb ik La Vita in Wallenhorst bezocht om mijn Tombolagutschein in te wisselen.

    Na de positieve verhalen die hier en op andere fora zijn geschreven over deze club vond ik het toch wat tegenvallen. Er waren zo'n zes meisjes tegenover tien ijsberen. Da's qua verhouding nog tot daaraan toe, maar van die zes meisjes vond ik eigenlijk maar twee echt doable. De overigen vond ik te lelijk en te dik. Daar waren mijn medeberen het blijkbaar wel mee eens, want de leuke dames waren ook constant bezet en nauwelijks te zien, laat staan aan te spreken voor een volgend nummertje. Het gevolg was dat iedereen maar een beetje zat te wachten, totdat hij zijn kans schoon zag. De meesten doodden hun tijd met naar het WK voetbal te kijken. Van mij had dat niet op hoeven te staan; ik was blij even de alomvertegenwoordigde voetbalherrie te kunnen ontsnappen.

    Een welkome afwisseling was de Gruppensex in de gezelligheidsruimte op de grote speelweide naast het danspodium. Daar kwam ik dan ook goed aan mijn trekken. De Thekefrau vroeg dan ook bezorgd of ik niet teveel verwaltigt was. Het verwonderde mij overigens dat zo weinig medeberen aan deze orgie meededen, ondanks flinke aansporingen van de meisjes.

    Ik had een Dreistundenticket gekocht. Na tweeënhalfuur had ik niet de indruk dat de situatie zich op korte termijn zou verbeteren en ik nog wel eens de nodige tijd zou kunnen zoet brengen met alleen maar wachten. Daar had ik geen zin in en ben daarom eerder vertrokken.

    Thekefrau Joanna was erg vriendelijk en probeerde mij het naar de zin te maken, mijn complimenten dan ook aan haar.

    Oh, die Schulmädchen die er hun Party zouden hebben heb ik tevergeefs gezocht. Maar de aangekondigde Themen op de websites van de diverse Partytreffs kloppen wel meer niet, da's op zich ook niet erg.

    Herhalingsgevaar? Mwah. Niet echt. Ik vond deze Partytreff zich niet echt heel positief onderscheiden van andere Partytreffs die wat minder ver weg voor mij zijn. Maar ik was nu 30 Euro kwijt, (plus een tank benzine) dus dat viel dan ook wel weer mee.

  6. #31
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Last Online
    1 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    53
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    helemaal top en bedankt voor de prijs ga hem zeker verzilveren ben er al een keer eerder geweest en het was me prima bevallen het is dat ik meestal aan de andere kant van duitsland moet zijn anders was mijn tweede bezoek al een feit geweest

  7. #32
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Hoe lang kun je in de partytreff blijven voor €100?

    website is niet erg duidelijk

  8. #33
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 04:58
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.257 in 710 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum Bekijk bericht
    Hoe lang kun je in de partytreff blijven voor €100?

    website is niet erg duidelijk
    Ticket is voor de gehele dag, als je zou willen,
    van het moment dat ze open gaan (12:00) tot het moment van sluiten (01:00)

  9. #34
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:03
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum Bekijk bericht
    Hoe lang kun je in de partytreff blijven voor €100?

    website is niet erg duidelijk
    volgens mij gewoon de hele dag , maar op zaterdag is het meen ik 120 euro.

    gewoon ff een telefoontje pleegen ,dan weet je alles.

  10. #35
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Ik ben vandaag geweest.
    De recentie van jacqz geeft een beter beeld van de huidige bezetting.
    De meeste dames waren niet veel soeps, waar ik ovegens niets mee heb gedaan.
    1 fatsoendelijk meisje ging helaas al vroeg naar huis.
    Van af dat moment was het treurig gesteld.
    Gelukkig kwam pas laat een nieuw meisje.
    Met haar ben ik op de kamer geweesd.
    In totaal ben ik maar 1x van bil gegaan.

    Alles bij elkaar een behoorlijke tegenvaller.
    Absoluut geen herhalings gevaar.

  11. #36
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Last Online
    20 mei 2014 @ 17:41
    Berichten
    19
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik sluit me graag aan bij magnum!
    valt echt tegen. dikke dames, wel vriendelijk. nicole (oude russin) geeft uitstekende massage. maar mn jonge heer kon er niet van overeind komen.
    geen herhaling. beter kun je naar zeus gaan, 3 minuutjes van La Vita!

  12. #37
    Geregistreerd
    4 februari 2008
    Last Online
    18 juni 2012 @ 16:09
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben er vrijdag j.l.geweest. Had 50% korting omdat ik er voor de 5e keer kwam. De thekefrau rekende dat ik € 95 moest betalen. Het was weekend en dan kostte het €120!!!
    bovendien moest ik de drankjes apart betalen toen ik vertrok moest ik voor 2 koffie en een cola nog 3 euro neerleggen. Ik was er boos over
    Overigens heb ik veel plezier gehad met eerast Leyla en later met Larissa hetgeen eindigde met die twee onder de douche waarin we elkaar met koud water bespoten. Dat tekende de ongedwongen sfeer. Ook Marion was erg goed (rode band ook anaal) Met Magda (Poolse) heb ik alles afgemaakt. Tussendoor nog iets met een paar anderen. Ik vond het erg plezierig. Leyla deed ondertussen nog en prachtige act aan de paal. conclusie: Over de financien niet tevreden over de meiden wel
    Johnny
    Johnny

  13. #38
    Geregistreerd
    26 mei 2010
    Last Online
    1 maart 2012 @ 18:57
    Berichten
    36
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    La Vita is niet VER van mij, zal daar dan ook eens een bezoekje moeten aan gaan brengen !

  14. #39
    Geregistreerd
    18 april 2008
    Last Online
    10 maart 2024 @ 09:44
    Berichten
    48
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Weer eens even bij lavita geweest, best wel een relaxte tent, sinds 4 weken moeten de drankjes achteraf betaalt worden, dit om de consumptie een beetje binnnen de perken te houden, 5 collatjes was 5 euries, niet veel maar je moet er wel rekening mee houden.
    Verder kan ik alexandra aanraden, wat een lekker en geil ding, zeer goed in FT.

  15. #40
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janb Bekijk bericht
    Weer eens even bij lavita geweest, best wel een relaxte tent, sinds 4 weken moeten de drankjes achteraf betaalt worden, dit om de consumptie een beetje binnnen de perken te houden, 5 collatjes was 5 euries, niet veel maar je moet er wel rekening mee houden.
    Verder kan ik alexandra aanraden, wat een lekker en geil ding, zeer goed in FT.
    Maar verder betaal je toch 1 bedrag voor de hele dag incl sex op aparte kamers (pauschalclub) en eten zit toch ook bij de prijs inbegrepen (110/100 euro)?

  16. #41
    Geregistreerd
    18 april 2008
    Last Online
    10 maart 2024 @ 09:44
    Berichten
    48
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Maar verder betaal je toch 1 bedrag voor de hele dag incl sex op aparte kamers (pauschalclub) en eten zit toch ook bij de prijs inbegrepen (110/100 euro)?
    Yep 100 euro door de week 90 op woensdag en zaterdag 120

  17. #42
    Geregistreerd
    29 november 2006
    Last Online
    28 februari 2020 @ 20:19
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    9
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Ben vrijdag bij deze partytreff geweest.

    dames op de webpage komen redelijk overeen met de werkelijkheid
    leuke tent waar je gezellig kunt verblijven, lekkere sauna, klein zwembad wel lekker warm en uiteraard leuke dames die hun best doen om 't je er naar de zin te maken.

    alle meiden pijpen zonder kondoom op een na en er zijn er ook bij die graag zelf verwent willen worden.

    De gebruikte drankjes moest je bij vertrek afrekenen (fris 0,99 per glas)

    heb er een leuke middag/avond gehad en ga zeker nog eens terug.

  18. #43
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Is hier iemand nog geweest?
    Lijkt me leuke dames die daar werken.
    Moet je nog steed,s 1 euro betalen per drankje en geld dat ook voor koffie?
    Dit is toch eigenlijk gewoon een paushalclub?

  19. #44
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Is hier iemand nog geweest?
    Lijkt me leuke dames die daar werken.
    Moet je nog steed,s 1 euro betalen per drankje en geld dat ook voor koffie?
    Dit is toch eigenlijk gewoon een paushalclub?
    Ik kan je drie vragen met "Ja" beantwoorden. Ik was onlangs in "LaVita" om te kijken hoe het met Nadja ging. De wapenfeiten waren dat ik drie keer gekamerd heb en slechts één keer de puddingbuks heb leeggeschoten. Dat neuken onder tijdsdruk ligt me gewoon niet. Want let wel, we hebben het hier over een "Pauschall-Club" en dat betekent dat de kamertijd beperkt is. En aangezien ik toch wel tijd nodig heb om de juiste geil- en orgasmegraad te bereiken is 20 minuten voor mij te snel.

    Dus wat doe ik? Natuurlijk ga ik met Nadja de kamer op. De eerste 20 kamerminuten gebruik we als voorspel waarbij uitgebreid gemasseerd, getongzoent, gekneed wordt. Ik geef haar een ontspannende massage want werken in zo'n "Pauschall-Club" gaat haar niet in de kouwe kleren zitten. Het voordeel voor haar is dat ze na deze sessie een munt ontvangt voor bewezen diensten. Die munt is in feite de betaling.

    De volgende sessie gaan de remmen meer los met orale toestanden en meer van dat soort gedoe. En dan ben je bij haar aan het goede adres want deze jonge dame is een uitstekende keuze voor het betere "GFE" vrijwerk. Uitstekend "Handsfree" pijpen, nat en vochtige tongzoenen, heerlijk kutje om te beffen, zeer likbare borsten, uitermate gaaf en stevig lichaam, gifgroene ogen die uit haar kop knallen. Maar oh, oh oh, wat zijn die 20 minuten snel voorbij. Mijn snikkel begint net een paar vreugdetranen te produceren en we zijn alweer 25 minuten, én een munt voor haar, verder.

    Dan wil je ook nog eens wat anders proberen en ik beland op de kamer met Margo. Voor haar is het nu kinderspel om de saus over de kook te brengen. Deze dame kan zeer nat en geil pijpen. Ik dacht eerst: "Wat is mijn lul toch nat. Hij glimt zo erg dat ik er pijn van aan mijn ogen krijg. Ben ik soms al klaargekomen zonder dat ik het merkte?" Nee, natuurlijk niet. Het was haar kwijl die mijn lul zo liet glimmen. Nog even geneukt maar ze mocht het oraal en handmatig afmaken.

    Ondanks die beperking van het korte neuken, amuseer ik me altijd weer kostelijk in dit soort tenten. De sfeer is amicaal, huiselijk en ongedwongen. Nou ja ongedwongen? Je wordt wél geregeld benaderd door alle dames die je proberen te verleiden tot wat sexuele activiteit. Logisch. Wil je dat niet dan moet je deze gelegenheden links laten liggen. Ik werd ook nog benaderd door een Poolse maar dat was voor mij te snel na de vorige sessie. We hebben in een aparte ruimte wat liggen flikflooien. Ik ben ook nog met Nadja in de sauna en het zwembad geweest. Dat geldt blijkbaar ook als sessie want ze kreeg weer een muntje.

    De dames zagen er redelijk tot goed uit. Toen ik om een uur of 21:00 wegging zaten er 2 zeer knappe "Chickies" aan de bar. Helaas, ik moest nog 2,5 uur rijden om thuis te komen. Dat is voor mij de reden om deze veredelde nachtclub slechts zeer spaarzaam te bezoeken. Ik zeg veredelde nachtclub want het leek alsof deze club zo uit de jaren '70 kwam en zich heeft moeten aanpassen aan de eisen van deze tijd en heeft gekozen voor het "Pauschal Club" principe. Je vindt er veel draperieën, fluweel, rode lampen en meer van dat soort hoerige toestanden. Toch heeft men alle kamers in één bepaalde stijl ingericht met als kleurschakering Paars/Wit.

    Dat brengt mij bij een algemene indruk.
    Mooie club waarbij "De Huiskamer" het centrale middelpunt is. Hier vindt je de bar, fluwelen bankjes om te relaxen met de dames, Een danspodium waar een van de dames een zeer attractieve dans weggaf. Een matrassensektie met veel kussens voor eventuele openbare seks. Daarnaast uitstekende, ruime doucheruimte met wel dertien afneembare douchesproeiers, ruime sauna, heel klein zwembad (3,50 x 2,50) dus meer de afmeting van een groot bubbelbad. Verder een ruim aantal sfeervolle kamers en diverse nissen met bedden waar je van bil kunt gaan. Dan nog ruime "Lockers" in een kleine omkleedruimte. Mooi, langwerpige tuin/terras met ligstoelen, schommelhangmat en diverse zitjes plus BBQ. Een van de ruimtes is ingericht als "Jungle Room" dat houdt in: een groot bed en daaromheen een inrichting die doet denken aan de boomhut van Tarzan. Voor het eten is een aparte ruimte waar het buffet staat uitgestald. Dit is sober doch voedzaam.

    Dan de werkwijze en prijzen.
    Entree 100 euro. Dit is inclusief amusement met de dames (seks dus).
    Drank naderhand apart afrekenen. Fris e.d 0.99 eurocent. Bier 3 euro
    Picolo 20 euro (klein) of 80 euro (groot). Dame krijgt deel van de prijs. Ik heb m'n schatje op 2 van die kleine getracteerd. Had ze weer een extraatje.
    Eten is inbegrepen bij entreeprijs.

    Serice en klantvriendelijkheid prima van zowel dames als Theke als schoonmaakster. Strenge huisregels wat betreft openbare dronkenschap en onacceptabel gedrag. Ook voor dames strenge huisregels wat betreft gedrag en omgang klant.
    Telkens als je met een dame hebt gekamerd loop je naar de bar waar jij een munt krijgt. Die overhandig je aan de dame. Dat is haar verdienste. Wordt naderhand met dame verrekend. Op mijn vraag waarom ik die munt krijg en niet direct aan de dame die naast me staat kwam het antwoord: "Wij hebben geen werkrelatie met de dame, geen dienstverband. Jij hebt van haar dienste gebruik gemaakt en daarom geef JIJ de munt" Beetje vreemd, maar ja, zal wel met wetgeving te maken hebben of zoiets.

    Wat kan ik verder nog zeggen. Hygiënisch in orde hoewel er beter een laken gebruikt kan worden op het bed ipv badhanddoek. Relaxte sfeer waarbij je ook met andere ijsberen kletst. Geen hectiek. Het is toch meer "Loungen" en vervolgens de kamer op. Nadeel, weinig dames, handdoeken en badjas zouden van iets betere kwaliteit mogen zijn. Wel voldoende aanwezig.
    Toen ik wegging werd ik uitgebreid bevraagd over de service en de club. Ik mocht ook een vragenlijst invullen m.b.t. de kwaliteit (wat ik heb gedaan). Werd netjes uitgezwaaid door Theke en dame. Als de club dichterbij zou liggen, zou ik er zeker vaker komen. Totale kosten voor mij: 157 euro (entree 100, drank 57). Ik was aanwezig van 16:00 tot 21:00 en heb drie keer gekamerd (die sauna enzwempartij tel ik niet mee). Nu is het voor mij te ver. Hopelijk heeft iemand iets aan deze beschrijving.

  20. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (26 juni 2011),kinky Jan (22 juni 2011),koosje12 (22 juni 2011),Wogerwabbit (21 november 2011)

  21. #45
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Zit er een limiet aan het aantal kamergangen ofwel het aantal muntjes wat je op een dag uit te geven hebt? In dat geval wordt het wat meer oppassen met gedeelde sauna- en zwembadgangen.

  22. #46
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koosje12 Bekijk bericht
    Zit er een limiet aan het aantal kamergangen ofwel het aantal muntjes wat je op een dag uit te geven hebt? In dat geval wordt het wat meer oppassen met gedeelde sauna- en zwembadgangen.
    Ik kan je daar geen gegarandeerd antwoord op geven. Mij werd bij binnenkomst in ieder geval NIET gezegd dat er beperkingen waren m.b.t. het aantal kamergangen.

  23. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 ( 6 juli 2011)

  24. #47
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 20:58
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Eerste bezoek aan partytreff La Vita te Walenhorst.
    Zaterdag de navigatie maar eens geprogrammeerd naar partytreff La Vita op het industrieterrein Wallenhorst-Hollage. De partytreff is gemakkelijk te herkennen aan de ruime parkeerplaats en het verlichte uithangbord. Na aangebeld te hebben, werd de deur automatisch geopend en kon ik binnen stappen. Korte tijd later verscheen de gastvrouw, die me allervriendelijkst welkom heette. Eerst even wat korte info over het aantal aanwezige dames ontvangen. Deze dag waren er 9 dames aanwezig. Dit bleek later een goede verhouding van gasten en dames te zijn. (Begin van de week nog even een mailwisseling gehad tussen La Vita en mij over het aantal te verwachten dames. Men had gehoopt op 11 dames, maar door verschillende oorzaken waren enkelen niet aanwezig.) De gastvrouw mijn entree geld betaald, waarna ze me begeleide naar de kleedruimtes. Hier me ontdaan van mijn dagelijkse kleding en me in de lekkere zachte badjas gehesen. Wanneer ik gedoucht had, werd ik verzocht me even te melden bij de bar om mijn sleutel af te geven en me door één van de dames rond te laten leiden. Mij viel de eer te beurt om door Monika (http://www.partytreff-lavita.de/girls/monika.html ) rondgeleid te worden. Na deze rondgang stelde Monika voor om eerst even wat te drinken te nemen. We zijn beiden met een bakje koffie op de bank gaan zitten. Hier hebben we gezellig zitten babbelen, wat uiteindelijk in een kamergang eindigde. Terug in de bar even een jetton gehaald om haar te “betalen”. Vervolgens douchen en met een drankje op de bank tegenover het openbare bed gaan zitten. Hierop waren Angelique ( http://www.partytreff-lavita.de/girls/angelique.html ) en Ana ( http://www.partytreff-lavita.de/girls/ana.html ) ondertussen bezig een beertje uitgebreid te verwennen. Toen ze daarmee klaar waren, sprong Angelique van het bed en kwam ze naar mij toe. Ik werd spontaan naar het bed gesleept, waar ze een uitgebreide blowjob begon. De staande blowjob hebben we maar voortgezet in liggende positie. Al snel voegde zich ook Ana bij ons en werd dit triootje van alle kanten gade geslagen. Na korte tijd volgde een spetterende uitbarsting in het mondje van Angelique. Na het ophalen van de jettons, weer in de richting van de douche begeven. Aan de bar zittend een gezellig gesprek gehad met de aanwezige bardames/gastvrouwen. Men is steeds bezorgt dat je het niet naar je zin hebt, want constant wordt de vraag gesteld (door gastvrouwen en dames) of alles oké is. Ondertussen werd de warme maaltijd geserveerd. Op aandringen van het barpersoneel me in de rij van opscheppers aangesloten. Het eten rook heerlijk en smaakte ook prima. Detail: deze dag stonden er gekookte aardappelen op het menu en nu eens geen patat of ander gefrituurd spul zoals zo vaak in partytreffs of saunaclubs. Vervolgens uitbuiken in de TV-kamer. Hier kwam Monika ook nog een tijdje gezellig bijkletsen zonder aandrang om een kamergang te maken. Prima after sales. Terug aan de bar kennis gemaakt met Juliana (http://www.partytreff-lavita.de/girls/juliana.html ). Ook hier weer zonder enige tijdsdruk op de bank mee zitten praten. Uiteindelijk met haar een kamer opgezocht. Later -weer op de bank zittend- meldde Christina (http://www.partytreff-lavita.de/girls/kristina.html ) zich en kwam bij me zitten. Ook hier weer lekker relaxed mee onderhouden. Ze had wat last van haar schouders en heb ter plaatse geprobeerd het wat los te maken. Dit beviel van beide kanten zo goed, dat we dit hebben voortgezet op een kamer.
    Aangezien de weersvoorspellingen voor het oosten van Nederland niet geweldig waren, had ik besloten redelijk bijtijds huiswaarts te keren. Het leek me daarom verstandig onderhand een eind te gaan maken aan het bezoek bij La Vita. Bij het vragen naar mijn sleutel kreeg ik de wedervraag:: “Warum gehst du jetzt schon?” Even uitgelegd, dat ik geen risico wilde nemen m.b.t. gladheid en daarom vertrok. (Later bleek ook dat de “Winterdienst” volop aan het strooien was op de snelweg.) Even omkleden en heb me gemeld bij de receptiebalie om mijn consumpties af te rekenen. Ook hier weer de vraag –die me tijdens mijn verblijf ook steeds werd gesteld-, of ik het naar mijn zin had gehad. Tevens liggen hier enquête formulieren klaar, zodat men steeds de mening van de bezoekers vraagt.
    Kijk ik terug op dit eerste bezoek, dan is deze mij uitstekend bevallen. Het herhalingsgevaar is 100%. En de reistijd vanaf Hengelo is maximaal een uur, omdat je constant snelweg hebt. (Vergelijk je de reistijd met PTT Dorsten of Münster, dan komt op bijna de reistijd uit.)
    Al met al is er voor mij weer een goed adresje bijgekomen.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Smittie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 december 2011),Megaboob (20 december 2011)

  26. #48
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 20:58
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Op het forum is op dit moment geen recente beschrijving van La Vita aanwezig, vandaar hier een overzicht van de situatie eind 2011.

    Partytreff La Vita:http://www.partytreff-lavita.de/

    Openingstijden: dagelijks 12.00 – 01.00 uur. (Tijdens Kerst en oud en nieuw gesloten.)
    Entree kosten:
    maandag t/m donderdag: dag- / 3-urenkaart 100 (-0,01) / 80 (-0,01) euro
    weekend en feestdagen: dag- / 3-urenkaart 120 / 100 (-0,01) euro
    Party en No taboo dagen: 140 euro
    Zonder problemen is tussentijds een 3-uren ticket om te zetten naar een dag-ticket.
    Drankjes dienen apart afgerekend te worden.

    De ligging:
    Deze Partytreff is gelegen aan de buitenzijde van het industriegebied Wallenhorst-Hollage (http://www.partytreff-lavita.de/anfahrt.html ). Via de navigatie is La Vita gemakkelijk te vinden, maar ook zonder moet het te doen zijn. Aan de weg staat een groot, verlicht uithangbord. Parkeren is geen probleem, want naast en voor het gebouw -maar ook langs de weg- is voldoende parkeerruimte (http://www.partytreff-lavita.de/club/aussen.html ) .

    Ontvangst:
    De ingang is gemakkelijk bereikbaar en duidelijk aangegeven. Na het openen van de deur komt men in een kleine entree. Direct rechts staat de receptiebalie, waar een vriendelijke gastvrouw je alles uitlegt m.b.t. de entreegelden, huisregels, kosten van de te gebruiken drankjes en aantal aanwezige dames. Tevens wijst ze je op een aantal brievenbuskastjes links in deze ruimte. Hierop staan de aanwezige dames met groene ster vermeld die aanwezig zijn. De dames met rode ster zijn op dat moment niet aanwezig. (Dit wordt actueel bijgehouden.) ( http://www.partytreff-lavita.de/girls.html ) Na het betalen van de entreegelden ontvang je van de gastvrouw een badjas + locker-sleuteltje en neemt ze je mee naar de kleedruimte. Ze wijst je onderweg nog even waar de toiletten en de douches zijn en laat je allen om je om te kleden. Na het omkleden en douchen wordt men verzocht zich even bij de bar te melden om de sleutel in bewaring te geven. Ook wordt er dan 1 van de dames geroepen om je een rondleiding door het gebouw te geven. Dit is de eerste keer misschien ook wel nodig, omdat het gebouw wat doolhof-achtig in elkaar steekt.

    Kleedruimtes:
    De kleedruimte is verdeeld over 3 delen. In elk deel is een aantal lockers geplaatst en hier kun je zelf ook je badslippers uitzoeken (eventueel desinfecterende vloeistof staat ter beschikking in een spuitbus op de kast). Detail: gastvrouw vond enkele slippers er niet netjes schoon uit zien. Nog geen minuut later kwam de schoonmaakster deze controleren en reinigen. Dus reinheid en netheid staat hier hoog in het vaandel. In de kast liggen reeds 3 kleinere handdoeken en 1 badlaken klaar. Badlaken kan eventueel gebruikt worden i.p.v. badjas en voor saunabezoek. Kast wordt afgesloten met een hangslotje.

    Bargedeelte:
    De barruimte mag niet in dagelijkse kleding betreden worden.
    Het is een lange ruimte met aan weerszijden rode sofa’s. Hierop kan rustig ge-relaxed worden en komen de dames ook regelmatig bij je zitten voor een gezellig gesprek. Naast de ingang is een redelijk groot bed, waarop regelmatig openbare sessies plaats vinden. Daarnaast is een danspaal gesitueerd, waar bij gelegenheid ‘s avonds een dame speciaal komt om haar act op te voeren. Deze dame behoort niet tot de actieve dames voor op de kamers. Achter in deze ruimte bevindt zich op de kopse kant de gezellige bar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De alcoholvrije drankjes kosten 1 euro en de overige drank is via een prijslijst in de bar te zien ( http://www.partytreff-lavita.de/a-la...enkekarte.html ). Ook aan de bar komt men terug wanneer men met een dame actief is geweest. Hier ontvang je een jetton, die je vervolgens door geeft aan de dame voor bewezen diensten. Kreeg niet het idee dat er een limiet aan het aantal jettons was, daar er geen registratie plaats vond. In de bar zijn 2 tv’s waarop een neutraal programma draait (geen porno).
    In deze ruimte mag gerookt worden.

    Kamers:
    In het totaal zijn er 5 afgesloten kamers. 2 zijn er met een deur afgesloten en 3 d.m.v. een gordijn. De kamers zij niet bijzonder groot, maar voor het doel is er voldoende ruimte naast het bed beschikbaar. De bedden zijn van het formaat 2-persoons en bevatten goede matrassen. De dames zien er speciaal op toe dat de gordijnen goed gesloten worden. Het is dan ook not-done dat men kikt in kamers met gesloten gordijnen ( = huisregels en wordt speciaal vermeld tijdens de rondleiding). Wil men openbaar met een dame een sessie hebben, dan kan dit op het bed in het bargedeelte of op het open bed (achter een muurtje) bij de ingang van het gangetje naar de 3 kamers met gordijnen / pool.

    Sanitair:
    De toiletten zien er fris uit en worden regelmatig schoongemaakt ( schoonmaakrooster hangt zichtbaar in toiletruimte ).
    Douches zijn ruim aanwezig ( ongeveer 10 stuks) . Warm / koud regeling via een zelf te mengen kraan. Naast elke douche hangt een zeepdispenser. ( http://www.partytreff-lavita.de/club/pool.html ) De handdoek kan vlak voor de doucheruimte aan een haakje gehangen worden. Men gaat er van uit dat je de handdoek meerdere keren gebruikt, mede ook uit milieu oogpunt van minder wassen. Mocht je toch extra handdoeken nodig hebben, dan zijn die aan de bar te verkrijgen.
    De sauna is goed op temperatuur en bied plaats aan 6 – 8 zittende of 3 – 4 liggende personen.
    De pool is niet direct een echt zwembad. Daarvoor is deze te klein. Zie het maar als een jacuzzi, maar dan zonder bubbels. De watertemperatuur is heerlijk om te ontspannen.

    Maaltijden:
    De maaltijden dienen in een aparte ruimte genuttigd te worden.
    Bij opening staat er een ontbijt/lunchbuffet met brood, kaas en worst in de eetruimte. Tegen een uur of 4 is er vers bereide soep. Om een uur of 6 wordt de warme maaltijd opgediend in rechauds. Deze maaltijd wordt in eigen keuken bereid. Het ziet er lekker uit en de smaak hiervan is goed. Het viel op dat later de schalen (die leeg waren) met vers eten aangevuld werden.

    Dames:
    Via de homepage is een overzicht te krijgen van de hier werkende dames. Niet alle dames zijn continue aanwezig, maar bij binnenkomst hangt er een aanwezigheidslijst. De optiek van de dames is van een normaal Partytreff niveau. Dus variërend van slank naar gezet en van leuke looks tot oké. De service is goed en van enige tijdsdruk heb ik niets gemerkt. Ook vooraf is er op de bank of aan de bar een gezellig gesprek mogelijk zonder direct de vraag voor een kamergang. De meeste dames spreken Duits en enkelen (ook) Engels. Dus voor ons Nederlanders hoeft dit geen taalbarrière te zijn.
    Nadat je actief met een dame bent geweest, is het gebruikelijk met de dame (of dames) naar de bar te gaan. Hier ontvang je een jetton, die je vervolgens als soort betaalmiddel aan de dame geeft.
    De paaldans dame is niet te boeken voor een kamerbezoek.

    Een wandeling door / indeling van La Vita:
    Het hele gebouw van La Villa is eigenlijk een redelijk smalle, lange laagbouw.
    Bij binnenkomst is er een zeer kleine vestibule met daarin rechts een receptiedesk. Links in deze ruimte hangen kastjes met daarop de namen van de wel (groen) of niet (rood) aanwezige dames.
    Loopt je deze vestibule door dan kom je in de eetruimte. Hier is een rookverbod.
    Ga je vanuit de eetruimte rechtsaf dan loop je eerst langs de toiletten en aan het eind van deze gang bevinden zich de 2 met een deur afgesloten kamers. Halverwege deze gang gaat rechts een gang in naar de 3 kleedruimtes. Loop je deze gang door dan kom je in de gang van het achtergedeelte.
    Ga je van uit de eetruimte linksaf dan loop je de barruimte binnen. In deze ruimte mag gerookt worden.
    Achterin de barruimte (bij de bar) zijn 2 privé deuren (keuken en badgelegenheid van de dames) en een open ingang naar het achtergedeelte.
    Ga je de opening bij de bar door naar achteren, dan kom je eerst in de TV kamer. Dit is de tweede plek waar gerookt mag worden. In het overige deel van het gebouw is een rookverbod.
    Loop je door de TV kamer naar achteren, dan passeer je het open bed en kom je in de gang die door de achterkant door het gebouw loopt.
    Lopen we door deze gang vanaf de barzijde dan komen we eerst langs 3 kamers afgesloten met een gordijn. Vervolgens komen we langs de pool. Dan passeren we rechts de doorgang naar de kleedruimtes en links het gangetje dienaar de sauna en de deur naar het buitenterras leidt. Lopen we de gang verder uit dan komen we links langs de massagetafel met daar rechts tegen de muur de haakjes voor de handdoeken. Aan het eind van de gang is (op de kopse kant van het gebouw) de doucheruimte.

  27. Onderstaande 8 leden hebben Smittie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 december 2011),Big30 (20 december 2011),Hoipiepeloi ( 9 mei 2012),ijsbeer11 (21 december 2011),kinky Jan (21 december 2011),koosje12 (20 december 2011),Megaboob (20 december 2011),noelcitroen (20 december 2011)

  28. #49
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Even een aanvulling;:wink:

    De maximale tijd per kamersessie bedraagt 30 minuten.
    De enige uitzondering is hierop is Marion (mottofrau), zij heeft een "speciale regeling", aan haar hoeft, na een sessie ook geen "jetton" overhandig te worden.:wink:

    Ben het met voorgaande schrijver eens; club met een hoog herhalingsgevaar.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  29. #50
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard de beste club?

    Gisteravond geweest,
    rond zeven uur binnen,
    ongeveer half een weg.

    Entree was E 100,
    nagevraagd voor bij de theke vrouw
    hoeveel muntjes je daarvoor kreeg,
    en of er eventueel muntjes zijn bij te kopen.
    Met de meest vriendelijk glimlach werd gezegd
    dat ze zovaak mocht als je zelf wou.

    Namen van de dames ben ik vergeten,
    bijna geen moment stil gezeten.
    Ook bij het twaalfde muntje bleef de theke vrouw
    vriendelijk glimlachen. Alles goed.

    De dames zijn een klasse beter dan in de gemiddelde
    pauschalclub, ook beter als in Dorsten.
    Eigenlijk nivo van een sauna club.
    Hier geen eindeloze pauzes in de rook ruimte,
    het werk gaat gewoon door.

    Er is een sauna, hij staat aan,
    en is lekker heet.

    Bij vertrek vier euro afgerekend voor een eindeloze
    stroom cola light en capuchino.

    Ze zullen me nog wel eens zien daar!

  30. Onderstaande leden hebben jan enschede bedankt voor deze bijdrage:

    Hoipiepeloi ( 9 mei 2012)

 

 
Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Living Room 468*60   Babylon 468*60