Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Ausrufezeichen GFE, GFE+, GFE++, verliefd, verloofd, getrouwd, genaaid en gescheiden

    Heren, beren, (mooie aanhef hé RPlover (is ie een beetje jaloers op haha))

    Wat is er nou mooier dan GFE en erger ?
    Nou dat zijn de gevolgen wanneer het te erg wordt:

    GFE = gewoon een goede ervaring / sessie met een lieve dame

    GFE + = dat is een vriendin in een club waar je vaak mee gaat, het altijd super leuke tijd is en dat de dame als de heer ook openlijk met elkaar flirten. Deze sessies duren langer dan de sessies met normale beren en in de wandelgangen wordt al gesproken over het koppel en de dame in kwestie probeert andere klanten voor "haar vriend" verborgen te houden, door een ander route naar de blokhut te vinden. Uiteraard hebben ze elkaars mobiele nummers en wordt en regelmatig wat geSMS't en wanneer de bewuste dame er een keer niet is wil ze daarna wel precies weten met wie de ijsbeer toen op de kamer is geweest.

    GFE++ = verliefd, alleen nog bekend in de club en nog niet in de families van de betreffende dame en heer in kwestie, extreem lange sessies, die gewone dingen als eten, praten etc. als bijzonder prettig worden ervaren. In dit stadium worden aardige collega beren minder vriendelijk en waarschuwen de betreffende beer in kwestie. Preken worden dat dan genoemd en de woorden hoe hard ook worden door de bewuste persoon wel gehoord, maar dringen niet meer door. Het is een beer in trance, hulpeloos verliefd en denkt en praat maar over 1 ding.

    De rest weten iedereen wel uit het gewone leven. Nu ben ik natuurlijk extreem hard, irritant, ambutant en narig, omdat ik het zelf precies zo heb meegemaakt. Dit was mijn preek voor vandaag, kortom:

    Heren, beren,

    Een GFE is prima, een GFE + is fantastisch, maar wel iets gevaarlijker, zeker voor beren die romantisch zijn aangelegd, een GFE++ is ronduit link met een DVP.

    Groet, Foots :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Cool gewoon genaaid

    Het wordt erger als je in alles een GFE+++ gaat zien, shakiralover, en je eigenlijk gewoon genaaid wordt waar je bij ligt.
    Genaaid worden kan best prettig zijn , maar ik wordt liever genaaid door een bitcherig type......
    Om op dat GFE-gedoe terug te komen? Hoe kan je van GFE spreken, als je de kamer deelt met iemand, meer dan zes uur, kan ook 7 uur zijn geweest, zij drie woorden Engels praat "I love you" en jij één woord Spaans "Si"
    hopeloos dus, totaal erover, en ik noem het gewoon "met de glimlach genaaid" worden, en als je er je dan nog goed bij voelt, spoor je slecht. Totaal de wereld af is misschien een betere uitdrukking.

    En, totaal OT, ik hou niet meer van Shakira, ze vertoonde veel te veel menselijke trekjes gisteren, was veel te lief, lachte veel te veel, veel te vriendelijk. Mijn balonnetje doorprikt dus :D

    Seks, Guns, Roses and Thorns, waar zit hij, terug in Tuin?

    :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Ik snap niet dat mensen de zaken niet gescheiden kunnen zien. Sinds ik niet meer in clubs kom (tijdelijk) ken ik zulke problemen helemaal niet meer....



    :zauberkis
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 september 2008 om 19:42
    Een uurtje is ook maar een uur...

  5. #5
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard Illusie

    De dames die je een GFE bezorgen behoren wat mij betreft bij de top. Afgelopen woensdag wist een dame mij ook te laten voelen alsof ik de koning was. Echter als ik weer naar huis toe ga, dan weet ik, het was een illusie. Maar ik geniet wel van het moment. Ik bezoek de clubs om een goed gevoel te krijgen, daar betaal ik ook voor. Maar je moet wel realistisch blijven en weten dat de dames een illusie verkopen.

  6. #6
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Aiai dit topic sla ik over

  7. #7
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    GFE + = dat is een vriendin in een club waar je vaak mee gaat, het altijd super leuke tijd is en dat de dame als de heer ook openlijk met elkaar flirten. Deze sessies duren langer dan de sessies met normale beren en in de wandelgangen wordt al gesproken over het koppel en de dame in kwestie probeert andere klanten voor "haar vriend" verborgen te houden, door een ander route naar de blokhut te vinden. Uiteraard hebben ze elkaars mobiele nummers en wordt en regelmatig wat geSMS't en wanneer de bewuste dame er een keer niet is wil ze daarna wel precies weten met wie de ijsbeer toen op de kamer is geweest.
    :
    Vind ik vandaag dit bericht van lang geleden...
    Zit in een zelfde situatie nu ...
    Of er gesproken wordt denk ik nog niet.

    Feelings?... I try to ignore them!.

  8. Onderstaande 5 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 juli 2016),Borealis (12 juli 2016),de duisburg spesjalist (12 juli 2016),hallodaarbenikweer (13 juli 2016),yylover (16 juli 2016)

  9. #8
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Ach Das, profiteer er nu zoveel mogelijk van. Neuk en experimenteer zoveel mogelijk tegen zo min mogelijk geld. Gaat het vanzelf over

  10. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Das (13 juli 2016)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

Babylon 468*60   Living Room 468*60