Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 122

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Pfeil Living Room,Algemeen 2007 1e helft

    alle goede dingen in 3, dus nog even naar Kaarst...
    Toen maar de storm in en in laagvliegstand naar Kaarst gevlogen, die zijn wel tot 03.00 uur los. Het weer alarm van het KNMI bleek niet minder van toepassing voor NRW maar het was een uitdaging om er toch doorheen te geraken.
    Na een weekje verbleven te hebben in het verre, verre oosten kon Gusto heel goed zo een supermassage van Gerstinn gebruiken….. Gusto had een goede rechtvaardiging klaar om dat lange eind rijden voor ruim een uurtje Kaarst plezier hiermee klaar. Eenmaal binnen , blijkt ze net 10 minuten geleden vertrokken te zijn.
    Jammer, maar flexibel opstellen is het devies, en gelukkig had Gusto nog een Carpe Momentum momentje over. Ook hier verontschuldigingen dat al veel dames eerder vertrokken waren.. Toch spotte Gusto een dame die wel errug veel leek op zijn favoriete stripdanseresje in Club Alcatraz in Helsinki., Victoria uit de Oekraine..
    Even praatje gemaakt , bleek ze Wiwi te heten,. Een naam die haar moeder haar in Thailand had gegeven. Omdat de klok al op 02.21 stond maar weinig woorden vuil gemaakt en met haar op sexgebied mijn saunaclubjaar waardig af mogen sluiten. Was een goede ervaring en heb haar ook nog een geslaagd pleziertje, nou ja -tje mogen geven. Na het douchen, ruim na 3-en waren alle lichten al aan. De 2 dametjes die Gusto een uurtje geleden nog een Dreier hadden proberen aan te smeren, waren tief enttauscht. Maar, beloofd had Gusto ze niks, dat leer je wel af. Het woord vielleicht is heel belangrijk in deze. Dat de ervaren dame dat in je bijzijn meteen vertaalt , Also nicht, getuigt alleen maar van de realitietszin van betrefffende dame.
    Nu werd Gusto vakkundig door Elena de deur gewezen…. .. met nog enkele lekker afscheidskussen, de laatste die ze aan een ijsbeer in 2006 zou uitdelen en tevens de laatste die Gusto als ijsbeer zou mogen ontvangen in 2006.
    Om 03.15 uur als laatste ijsbeer de ook gietijzeren poort van Living room achter me dichtgetrokken.
    Met de radio op de Top 2000 waarbij als eerste de Simple Minds uit de speakers knalden met “ Don’t you forget about me” … ga je emotioneel nog eens heel erg diep, heel diep. Sjonge jonge wat lekker….

    De lange weg naar huis aanvaard en met in gedachten de fantastische avond nog eens herbeleefd, waarbij eerlijk is eerlijk Jenny in Xanten me op haar eigen onovertroffen wijze weer heeft weten te betoveren……

    Eso es todo amigos por 2006.

    Fascinerend… Maravilloso.

    Het heeft weer zo moeten zijn, het heeft weer zo mogen zijn…
    Wat een leven toch….

    Yo gustere mass en ano 2007.

    Gustomass wenst eenieder een maravilloso 2007 toe.

    Feliz ano nuevo

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Daumen hoch in december nog....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    Heeft iemand haar echt nog onlangs gezien in Living Room ? Ik hoor van haar niets meer de laatste tijden
    In Kaarst zijn er slechts weinigen die lang blijven plakken.

    Een uitzondering is wel Poolse Ola, per abuis eerder in GT Ola 3 genoemd.
    Ik weet het zeker, heb nog steeds pijn aan mijn oren zo hard als ze daar aan trekt. Weet je gelijk waarom ik niet met haar op de kamer zou durven....
    Hoewel, oren zijn niet om aan te trekken en je.....wel onder andere....

    gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 januari 2007 om 23:41

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:52
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.993
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Gusto er zijn er meer die langer blijven in L.R. en die niet aan je oren trekken.
    Molaar was gisteren nog eens een keer na een half jaar in GT.
    Gelukkig dat Alyeen de avond goed voor mij maakten maar voor de rest was ik na een uurtje al vertrokken.
    Ijsberen die een beetje onderuit hangen op de banken en als het eten geserveerd wordt niet weten hoe snel ze zich in de lange rij moeten aansluiten.
    Meiden die al na 1 minuut vragen "Schlüssel holen" en als je dan nee zegt ,je ze beantwoorden met "arschloch". Met a.w totaal geen sfeer.
    Nee voor mij de volgende keer weer Living Room.
    O.k. het aanbod van dames is minder maar de sfeer is veel beter.
    Hier wordt nog tijd voor je genomen zoals het in GT in het begin ook was.

  4. #4
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard Livingroom, Kaarst

    Frage: arbeitet denn Mada,Poolse, ex Samya dort oder im GT
    ?
    vielleicht könnte dies mal einer von den Experten schnell beantworten.
    bedankt Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  5. #5
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Daumen hoch Living Room Kaarst, hoe is het daar eigenlijk...?

    Deze vraag wordt me de laatste tijd steeds vaker gesteld als ik in GT aangeef later op de dag/avond te willen verkassen naar LR.
    Bevalt me op zich heel erg goed.
    Op deze manier kan je er een lekker dagje uit van maken.

    In GT binnen ergens tussen 13.00 en 15.00 uur afhankelijk van allerhande zaken. Dan lekker genieten van je collega berino's en van het steeds groeiende aantal dames. Langzaam komen ze , gedoseerd binnendruppelen, zodat je alle tijd hebt hen te verwelkomen of om hun welkomsceremonie, gepaard gaande met het nodige zoenwerk in ontvangst te nemen.
    Probeer dan maar eens je ijsbeermaatje die je voor het eerst ziet maar eens wijs te maken dat je eigenlijk niet zo vaak in GT komt.....
    Gedurende de middag/avond kun je rustig je menu van de dag samenstellen..
    Een beperkt lijstje wordt opgesteld, er wordt wat aan toegevoegd, met veel moeite moet je toch het rode potlood er eens bijnemen en een naam van een oh zo lekkere dame doorstrepen. Tja, wie denkt dat ijsbeerzijn een gemakkelijke job is en denkt dat het puur plezier maken is en lekker sexen met de dames heeft het niet helemaal bij het rechte eind. De dame waar je uiteindelijk mee de kamer op gaat, wél overigens...
    "Die Qual der Wahl" zeggen de dames vaak als je probeert uit te leggen dat een bezoek aan Golden Time in feite een heel groot luxeprobleem is. Er loopt zoveel moois en aantrekkelijks rond, probeer maar eens een keuze te maken. Enkel al de keuze tussen een bekende dame, waarbij je exact weet wat je krijgt en uit één van de nieuwe dames...
    Na lange tijd was afgelopen vrijdag een Belg weer aanwezig. Hij kon zijn ogen niet geloven maar volgens mij hebben enkele beren zich over hem ontfermd en ondersteund bij het maken van de uiteindelijke keuze. ....hij heeft weer genoten heb ik hem later nog zichtbaar zien vertellen..
    Maar Ok, terug naar het onderwerp.
    In de loop van de middag/avond komt het dan toch tot een kamersessie met de dame van je dromen....... Meestal is dat zo goed, echt in 9 van de 10 keren... dan denk je, wat doe ik hier nu nog ..of waarom zou ik nog naar Kaarst gaan.??

    Toch blijft er iets trekken wat uiteindelijk je toch doet besluiten met een rondje handjesschudden , afscheid nemen en de zoals altijd alles begrijpende Tatjana vragen om even contact op te nemen met Kaarst. Ze zegt nog nét niet, "Hab'Ich schon gemacht", maar dat zal vast niet lang meer duren.
    Je kan van GT zo door naar Kaarst, zonder daar weer entree te betalen. Even aan de Thekefrau doorgeven, zij regelt het verder met de lovely thekedames in Kaarst. Ik ga niet zo ver dat ik een Termin laat maken met een dame aldaar, maar heb begrepen dat ook dat tot de levende mogelijkheden behoort.
    Na 18 tot 25 minuten, afhankelijk van hoeveel haast je hebt en afhankelijk van je bereidheid om fiks te betalen voor die foto die ze graag van je willen maken als je veel te snel voorbij komt razen, kom je in Kaarst aan.
    De ontvangst is ALTIJD supervriendelijk, en niet alleen omdat het deze vrijdag al weer mijn 10de Kaarst bezoek was.
    Heb reeds bij mijn eerste bezoeken Kaarst al eens beschreven en dat geldt in grote lijnen nog steeds.
    Afgelopen vrijdag was er een overaanbod van dames. Ik denk ongeveer 2 dames op 1 berino, en dat was te merken ook.
    Het aantal dames varieert denk ik tussen de 12 en wellicht 20 à 25 .
    Bezoekers zijn op een enkele Nederlander na Duitsers, en ook wel eens GT bezoekers die je enkele uren tevoren in GT nog hebt zien rondbanjeren.

    De damesgroep is een gemelleerd gezelschap. Een vast deel bestaat uit inmiddels vaste Living Room dames. Namen ben ik erg slecht in maar Sonja, Yasmine,Sabine en Monique en een stuk of 6 andere zijn vaste dames te noemen. De helft van de vaste zijn GT-exen en de andere zijn originele LR dames.
    Dan is er een groep dames die je af en toe ziet, gisteren nog met Katharina uit Litouwen gesproken met wie ik enkele maanden terug nog op de Living Room geweest was. Dat wist ze nog perfect te vertellen. Kwam nu weer eens "kijken".
    Veel dames komen een tijdje naar LR. Zijn afkomstig van andere clubs, willen eens wat anders proberen.
    Ook zijn er een aantal die je maar één of enkele keren ziet. Dames die eigenlijk wellicht niet helemaal een dame van plezier zijn maar die hier graag een week-endje plezier komen maken , meestal met een vriendin die ze mee gepraat hebben en ze krijgen er nog voor betaald ook nog. Hoezo discriminatie, hoe zo emancipatie?? Maar OK.. Dit is mijn eigen invulling hoor, ik kan het mis hebben...
    Deze dames zijn heel verschillend en het is iedere keer weer een echte ontdekkingsreis. Sommigen stellen qua service minder voor de wat we in GT gewend zijn, van de toppers aldaar dan. Het is in elk geval veel meer dan wat je achter de ramen kan krijgen.
    Anderen zijn hier echt om zich te laten gaan en maken er voor jullie beiden een heerlijke onvergetelijke sessie van. Je kan het treffen. Er is en er wordt ruimschoots tevoren tijd genomen om te praten, te dollen en om elkaar te leren kennen. Als de sleutelvraag binnen 5 minuten gesteld wordt, omzeil je die en de komende tijd blijft ze toch aandacht aan je geven.
    Genoeg mogelijkheden om even wat te gaan eten, Pizza all night en smaakt koud om 01.30 uur nog heel best. Je kan een massage nemen, er is een Solarium, je wil toch niet te wit afsteken tegen dat heerlijke bruine huidje van die Latina's , een Turksstoombad, een hele mooie Sauna, ruikt nog heerlijk met volop uitzicht op de wellnessruimte , goede douches met een flinke straal water, vergeet niet de kraan dicht te draaien, en een grote whirlpool, heel mooi, maar een beetje 6-hoekig, Gusto prefers jacuzzi in GT. Buiten een mooie tuin, goed gras en nog een Bio-Sauna huisje in de tuin. Daar is het heerlijk rustig vertoeven, je hoort er helemaal niks en je kunt er heerlijk relaxen. Pas wel op dat je niet in slaap valt.Een dame mee nemen om je te wekken is toegestaan.
    Er is een geldwisselautomaat. Dan zou ik nog bijan de Kino vergeten, gewoon omdat ik daar nooit meer kom. Een perfect groots scherm, goed geluid en plezierig te vertoeven. Hier kan GT nog een puntje aan zuigen.
    Douches zijn perfect. De kamers zijn groot, breed matras vaak van 3 bij 4 meter. Hopelijk is dat genoeg. Het is allemaal nog vrij nieuw dus Janssen, de plinten zijn alle nog aanwezig.
    De kamer naast de Kino is rood en vol met spiegels, is heerlijk toeven daar.
    terug naar de dames.
    Naast de geluks- en plezierzoekertjes zie je eigenlijk ook elke keer aantal dames ..uit GT die dan slechts één of 2 keer komen, cq er snel even naar toe worden gebracht. Vaak zie je gezichtjes die eerder die dag in GT nog schitterden.
    Zo zijn Cassandra, Fon, het Roemeense Trio onder de bezielende leiding van Sandra, Romina en Andrea al gesignaleerd, maar blijkbaar eenmalig.
    Saai is het er niet, wel relaxter en rustiger. De muziek is wat meer uptempo en staat af en toe ietsje hard, maar ik ben geen 18 meer...
    Afgelopen vrijdag nam "Die Qual der Wahl " erg grote vormen aan. In het begin al gestrikt door Russische blonde en een donkere Stella. Had Pon en Wiwi verwacht, maar die hadden dit week-end wellicht andere pijlen op hun thaise boog staan. Met Stella en haar 2 vriendinnen lekker wat gedold. Afleidingsroute via sauna's pools tuinhuisje en Solarium had goed gewerkt. Jij bent zeker op de kamer geweest met een andere dame kreeg ik al als verwijt...Ja ben meer dan een uur weggeweest, puur wellnessen.

    Maar intussen had Gusto onder in de wellness ruimte wel een prachtige jonge Kroatische of Servische dame gespot. Verder dan tot het uitwisselen van en het genieten van haar mooie lach en verschijning is het niet gekomen.
    Later weer lekker dollen met Stella en company en ondertussen geprobeerd mijn ogen van gemeld buurmeisje uit Kroatië af te houden. Dat lukte nog wel redelijk, hoewel we ook nu weer lekkere blikken hebben uitgewisseld. Maar tussen mijn oren was het besluit gevallen. En voor kleine Gusto was het doek ook gevallen. De kamer op met Stella kon ik niet meer. De coordinatie lijnen tussen mijn ogen, oren, mijn hersens, mijn gevoel, mijn hormonen en keine Gusto lagen volledig door de war. Daar was niks meer mee te beginnen. Met veel moeite Stella laten gaan, het was inmiddels kwart voor 3 , en nog een dame die al uren haar kansen had afgewacht en het nu ten langen leste probeerde van me afgewimpeld. Het leven van een berino gaat niet over rozen ook niet in Kaarst.
    In gedachten heb ik nog die prachtige verschijning van dat Kroatische meisje, een heel mooi kopje erop, ogen om bij weg te smelten, en lange , echte haren tot op haar heupen. Te mooi om waar te zijn en het daarom maar wijselijk gehouden bij het gaan douchen en die mooie verschijning in gedachten mee te nemen. Daar is die nu nog gestationeerd en dat bevalt me goed. Wat een prachtig leven hebben we toch en wat zijn we verwend. Zo een aanbod en dat gewoon kunnen laten lopen. Eerlijk is eerlijk, de Sessie met Marina eerder die dag, in een club elders in Duitsland, was zo geweldig,dan wil je eigenlijk niks anders meer...


    Na deze opsomming van objectieve en subjectieve ervaringen in Kaarst hebben eventueel geinteresserde berino's een aardig beeld van wat Kaarst te bieden heeft.
    Een orienterend bezoekje zeker waard maar dat zal intussen wel duidelijk zijn.


    Mucho Gusto.

    Gustomass.

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.660
    Discussies
    870
    Thanks
    4.683
    Thanked
    9.296 in 5.199 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass
    Je kan van GT zo door naar Kaarst, zonder daar weer entree te betalen. Even aan de Thekefrau doorgeven, zij regelt het verder met de lovely thekedames in Kaarst.

    Gustomass.
    Dit geldt in zijn algemeenheid en voor een ieder en op elk willekeurig tijdstip?
    Ik ging er vanuit dat je in Kaarst weer opnieuw entree moet betalen.

    Jammer dat ik dit vrijdagavond jl. niet wist, anders was ik ook na afloop van een gezellig avondje Gt ook nog even in Kaarst gaan kijken !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Daumen hoch gratis entree LR komende vanuit Golden Time geldt altijd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Dit geldt in zijn algemeenheid en voor een ieder en op elk willekeurig tijdstip?
    Ik ging er vanuit dat je in Kaarst weer opnieuw entree moet betalen.

    Jammer dat ik dit vrijdagavond jl. niet wist, anders was ik ook na afloop van een gezellig avondje Gt nog even in Kaarst gaan kijken !

    Groet,
    Big30
    Inderdaad, dit geldt altijd.
    Heb je voor GT entree betaald dan kan je daarna op elk willekeruig tijdstip verkassen van GT naar LR.
    Geldt wel op dezelfde dag uiteraard, of kort na middernacht.
    Kaarst blijft altijd open tot 03.00 uur en soms nog ietsje later.
    Wel even duidelijk aan de Thekefrau melden, dan kan zij even bellen met Kaarst of ze geeft je een kaartje mee met daarop een aantekening dat je onderweg bent.
    Een mooie regeling om eens gratis kennis te maken.
    Nogmaals, de Duitse Polizei heeft er geen boodschap aan dat je heel snel naar Kaarst wil rijden. Dus gewoon rijden met dat bordje voor je; Even geduld AUB..
    Overigens dit aanbod geldt niet komende vanuit PHG, maar dat is even speciaal voor jou BIG30......

    Mucho Gusto in Kaarst.

  8. #8
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Hi Woods25 ! Hörmal Kollege ist die Dahlia etwa noch dort ?? wäre wichtig zu wissen. Danke Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:21
    Berichten
    41.937
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.757 in 8.673 posts

    Standaard

    Volgens wat zeurende RF leden waren er wat luidruchtige nederlanders afgelopen zaterdag in Living Room, Kaarst.
    Bonkie heeft dus veel plezier gehad :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Daumen hoch paradise woman Jenny in Kaarst .

    I just returned from a paradise experience in Living Room in Kaarst.
    Because I am still shaking please excuse me for not reporting to you all right now.
    If tomorrow I have (hopefully) all things straight again I will tell you all about this paradise woman.
    Then I will also inform you all where she is working now.
    I was amazed and astonished, I bet you also will be....

    By the way this paradise experience was with the one and only Jenny.
    Yes , you're right The Jenny from Xanten.

    Gustomass must now try to catch up some sleep....
    Oh Jenny please......


    Gusto mass pero no ahorita.....

    Gustomass.

  11. #11
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Daumen hoch

    vandaag zijn wij in de Living Room geweest. Ik moet zeggen het was erg goed en ik ga deze club vaker bezoeken. We waren bang dat GT weer erg druk zou zijn op zaterdag en kozen voor Living Room. In Kaarst was het wel vol maar niet te druk. Er waren 40 meiden als ik de directie mag geloven en misschien komt het wel in de buurt. Met name de Jacuzzi in LR is zeer goed.

    Ik wist dat Monique hier werkt (en heb weer van haar mogen genieten). Verder was Anna er ook. Ik kende haar van PHG, Wit-Russin. In PHG nooit mee geweest maar in de Living Room zag dat kontje er onweerstaanbaar uit. Verder was voormalig PHG werkneemster Cassiana ook van de partij. Ze noemt zich iets anders in Living Room, Katiana geloof ik. Naar eigen zeggen werkt ze net zolang door totdat die nieuwe BMW er is. Zeer goede service gehad van alle 3 mmmmmm :p :p Mijn collega bezoeker heeft all zijn kruit verschoten aan 1 dame, een zeer interessante dame van Marokaanse afkomst, Leila genaamd. Schijnt erg goede service te geven maar ik heb het gevoel dat hier sprake was van wederzijdse liefde. Tis ook alweer bijna lente.

  12. #12
    Geregistreerd
    12 november 2006
    Last Online
    19 oktober 2011 @ 16:59
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    freddy je schrijft over anna die je kende uit phg , is dat niet hongaarse clara , en geen witrussin ?

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Dahlia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler
    Hi Woods25 ! Hörmal Kollege ist die Dahlia etwa noch dort ?? wäre wichtig zu wissen. Danke Gruss Egon
    Lieber Egon,

    Sorry,ich war lange nicht mehr im bereich LR gewesen,Dahlia ist aufjedenfall noch da,Sie arbeitet Mo bis Freitag so ab 18 Uhr.sind viele neue Frauen jetzt im LR Monika und Claudia aus Polen,Alice auch aus Polen( nur Für Optikficker).
    Gruß
    woods25:wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Twijfel

    Afgelopen zaterdag had ik de twijfelachtige eer om eens in LR terecht te komen en dat terwijl Dorsten op het programma stond, maar ja niets veranderlijker dan een mens. Moet bekennen ziet er erg netjes uit en Vanessa en Maria begroeten alsof je tich jaar uit hun leven ben geweest, maar verder kon het me niet bekoren, weinig dames en gasten, wil nog wel een slag om de arm houden dat het iets met het voetballen te maken zou kunnen hebben, maar ik hou het toch voorlopig maar bij GT en misschien later als er wat meer gebeurd daar in Kaarst dat ik er nog eens ga kijken, nu heb ik de buik er even van vol.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 maart 2007 om 12:19
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  15. #15
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard Ieder z'n ding

    Vanuit GT om ongeveer 20.00 uur aangekomen in LR begroet door vannesa.
    Toen ik me net omgekleed had kwam daar plotseling Kate en vriendinnen binnen. zij kwamen ook rechtstreeks uit GT.

    Na de hectiek van GT vind ik de rustige sfeer in LR veel plezieriger, er is meer tijd voor een praatje en wat dollen in de bar, wat voor mij een veel aangenamere sfeer geeft. Je hoeft er niet in de rij voor het eten.

    Op zaterdag zijn er eigenlijk altijd wel voldoende dames aanwezig.
    Ikzelf ben met victoria en Elena naar de kamer geweest.

    Ik heb een leuke en leerzame dag gehad zaterdag,
    Waaruit ik concludeer dat Oblix veel liever naar de wat rustigere en kleinere saunaclubs gaat. En dat hij de sfeer in de bar ook heel belangrijk vind.

  16. #16
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix
    Vanuit GT om ongeveer 20.00 uur aangekomen in LR begroet door vannesa.
    Toen ik me net omgekleed had kwam daar plotseling Kate en vriendinnen binnen. zij kwamen ook rechtstreeks uit GT.

    Na de hectiek van GT vind ik de rustige sfeer in LR veel plezieriger, er is meer tijd voor een praatje en wat dollen in de bar, wat voor mij een veel aangenamere sfeer geeft. Je hoeft er niet in de rij voor het eten.

    Op zaterdag zijn er eigenlijk altijd wel voldoende dames aanwezig.
    Ikzelf ben met victoria en Elena naar de kamer geweest.

    Ik heb een leuke en leerzame dag gehad zaterdag,
    Waaruit ik concludeer dat Oblix veel liever naar de wat rustigere en kleinere saunaclubs gaat. En dat hij de sfeer in de bar ook heel belangrijk vind.
    hey Oblix inderdaad we zatten gisteren lekker rustig in LR, jij was er al een tijdje langer maar toen ik om 1 uur arriveerde was de sfeer goed. Natuurlijk was het voor Gt begrippen ook rustig vanavond. Vorige keer viel LR erg tegen maar gisteren heb ik genoten. Ook vanessa was weer op en top vriendelijke en het is een heerlijke club om de nacht mee af te sluiten tevens kwamen er noig wat hertjes uit Gt wat later in de wei bij LR staan.

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  17. #17
    Geregistreerd
    15 april 2007
    Last Online
    2 september 2015 @ 22:44
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Febuary Living Room visit

    Living Room is a newer club and reports have been pretty good about the club and the amount talent they have available. Unfortunately the day after carnival wasn’t a good time to visit. Out of the 12 girls that I saw, only 5 made the cut. I did see Gina who used to work at Goldentime (saw her twice last trip)…but she always seemed to busy (although I never saw her with a customer). She kept on lowering her tight shorts and showing off her hot ass from time to time and dancing in front of the other girls, so the show made up for not being able to see her again….ohhh well, next time.

    Ended up selecting a cute blonde named Jill. She’s got a nice body, b cups about 5’4…but once in the room the service was pretty average. No kissing and she just seemed to want to get it over with. Nothing to write home about and I wouldn’t recommend her to anyone.

    Overall, I wasn’t really blown away with the club…but ive heard during the weekends they have a large selection of ladies. Out of the 5 that I liked the best, it seemed they all choose to sit against the wall so that when you were in the main room you couldn’t see them at all. With a larger selection on the weekends they cant all hide behind that wall. I’ll give this club another chance but only if they still give the free entry after a Goldentime visit.

  18. #18
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    LR was weer lekker rustig, niet te veel hertjes maar zowel vrijdag en zaterdag top qua gezelligheid.
    Vrijdag was ik samen met oblix,sousa en jansen al vroeg vertrokken. Jansen was na zijn eerste sessie alweer snel gevlogen. En toen maar in het welness gedeelte plaats genomen. Daar kwamen effe later Gustomass met een brede grijns en rex,Sonny ook binnen. De stemming was goed. Sonny was erg beweeglijk die avond,veel geheup zwiep en wat acts uit de kamasutra handleiding
    Zaterdag was wederom top,veel ge met piccasso. en tja Phanta had het helemaal gehad hij lag levenloos op de bank.Qua hertjes liep er weinig rond:o Maar toch hadden Piccasso en ik zin om te Want zoveel kilometers terug met een is ook niks. Dus zoeken en nogeens zoeken. Uiteindelijk met Larissa de kamer opgezocht en........................:D
    tegerlijkertijd had Picasso ook gescoort.
    Toen we terug kwamen lag Phanta nog steeds in zijn winterslaap
    Na een drankje afscheid genomen van vanessa ( topper ) en de poort gesloten.

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  19. #19
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    20 mei 2024 @ 15:46
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard LR 20 april

    Afgelopen vrijdag voor het eerst naar LivingRoom geweest omdat ik er toch langs kwam. Welliswaar was dit eekhoorntje een beetje verdwaald, maar toch. Ben er niet zo lang gebleven omdat ik mijn draai niet helemaal kon vinden. Wel een mooie club met een prima sauna gedeelte maar niet helemaal mijn ding. In clubs als PHG of GT kan ik toch wat makkelijker mijn eikeltjes kwijt. Aanbod dame vond ik niet zo geweldig en dan ook maar niks gedaan. Wel kwam ik toevallig MIJsbeer nog tegen die ook verdwaald was. Die had het wel naar zijn zin, maar die had dan ook zijn boekje bij zich om te ontspannen. Ik heb wat meer moeite om me rustig ergens te nestelen. Voorlopig maar even naar PHG waar ik nog wel eens een lekkere MILF kan scoren.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 april 2007 om 22:22

  20. #20
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Daumen hoch Living Room Experience April 27th 2007

    Tegen half 11 aangekomen. Ontvangen door Vanessa/Maria , ( namen en gezichten!!) die mooier was als ooit tevoren, hoewel dat eigenlijk niet meer kan.
    De ontvangst als ook het afscheid en alle bediening daar tussen in is hier altijd even vriendelijk en met de nodige aandacht. Pas als je de poort achter je dicht doet en je omdraait verdwijnt ze zelf achter de deur en sluit deze. Een beeld van een mooie dame op je netvlies hebbend, gauw overzetten in mijn LR directory en lekker nagenieten.
    Maar, intussen toch wel een en ander aan de hand geweest in LR.
    Vele bekende ijsberen van GT, deze middag aangetroffen. Maar ook bekende dames van GT.
    Zit je op de bank lekker te genieten van de Roemeense schoolklas, komt daar niemand minder dan Laura binnen,jawel 2Horny4u, altijd nog even energiek en gek en you name it..... Wat heeft die meid een energie en wat zit ze vol met ideëen en streken. Ja 2horny4u, ik hoor je al zeggen; "Jij zegt 't" .
    Gelukkig had ik al een stevige Roemeense naast me zitten, Carmen, zodat ik geen doelwit was voor Laura( ik kwam immers voor mijn rust..) In Calligula had Paula een heel effectief doelwit gevonden en kon het spel worden vervolgd. Het was gezellig in de bar, te gezellig. Laura en Calligula stalen de show en de hele bunch Roemeense meisjes genoten zichtbaar en hoorbaar.
    Das ook geen wonder, want de helft van de Roemeense meisjes had Calligula al verblijd met zijn lichtgevende versierselen, waar ze gretig mee speelden en in hun sas waren. Met name de discolichtgevende rolschaats deed het geweldig. Calligula weet de dames wel te versieren.
    Mijn Carmen was wat rustiger als haar jongere en kleinere landgenootjes en dat paste me wel. Toen kwam ze toch met de vraag, vertel eens iets!!. Blijkbaar was het aaien, strelen en wat kussen niet genoeg meer. . .
    Bij binnenkomst als een van de eerste Rachida gezien en begroet. Op de een of andere manier haar gewoon laten lopen, iets wat ik nu na de roes niet helemaal kan plaatsen, maar ja, je komt voor de rust, nietwaar.
    Een Turkse dame, die ik vorige keer ook al had afgewimpeld met een vielleicht später, vroeg me of ik vandaag wel met haar op kamer ging.Gelukkig zette het kleinste meisje van de club, een Italiaanse (Manel), een super mooie dansact in, samen met een ander meisje wat zó dansen, dat kun je niet alléén. Goede smoes om zelfs een vielleicht später niet te hoeven gebruiken.
    Even gepraat met collegabeertjes, maar het gadeslaan van het dansen trok Gusto toch meer, sorry collega's. Die Italiaanse danste de sterren uit de hemel. Sjonge wat goed, wat goed, wat goed. Is zo Gusto's wandelcarriere niet eens begonnen, toch nog altijd heel mooi om zoiets te mogen meemaken.
    De dames hadden er zin in en vermaakten zich prima, zonder ons trouwens.
    Om 23 uur waren er 26 dames in de bar en 16 herenberen.
    Zo druk heeft gusto het hier nog nooit gezien, never before. Moet niet nog drukker worden. Spraken we in verleden nog wel over het schoolklasje, nu is het gewoon een Roemeense Schoolklas, enkel lijkt het nu meer op groep 6 dan op groep 8. Sjonge wat zijn die dames, sorry meisjes jong. Het lijkt wel of ze steeds jonger worden. Laura is wat dat betreft een uitzondering en mijn Carmen zei 22 jaar te zijn.
    had al meer club ervaring.
    Als je zo zit te genieten van het plezier wat de dames hebben, ben je blij :D en verdrietig tegelijk:o . Blij dat deze dames hier zo een plezier hebben, ook al hebben ze weinig te doen. Verdrietig omdat onbewust deze dames je doen denken aan andere jonge meisjes van dezelfde leeftijd , zoals je dochter bijvoorbeeld. Wat doen deze meisjes hier eigenlijk vraag je je af, je wilt er niet over nadenken en je geniet mee, doet mee en laat de dames merken dat ze je echt laten genieten. Maar je bent er stil van. Can you tell me something, what is new??? vraagt Carmen me die duidelijk vind dat ik lang genoeg stil geweest ben en wellicht ook voor het oog van de rest niet het idee wil geven dat we elkaar niks meer te vertellen zouden hebben. Dat we elkaar lekker zitten te strelen, is blijkbaar niet genoeg. Dat ze wat stil en tikje terughoudend alleen op de bank zat te kijken, was voor mij de rede om naast haar te gaan zitten om mijn pizza te nuttigen. Ja, inderdaad, een beetje uit medelijden. Maar, ze bleek niet te zijn zoals ze overkwam en had duidelijk meer ervaring dan je op eerste oog denkt.
    Had ook al meer ervaring oa in World.
    Trouwens ook Corina nog begroet in het begin, die blijkbaar ook een beetje van club naar club aan het hoppen is.
    Intussen geprobeerd of tongzoenen op Carmen's repertoire stond en dat was zo. Op de vraag of Carmen zin had in Sauna of bubbelbad, zei ze yes and yes. Wat IK wilde, dat wilde ze weten. Een fijne tijd met haar gehad in het bad. Heren, hier in Living Room gaan de dames nog mee het bad in zoals ze dat in GT anderhalf jaar terug ook nog plachten te doen. Geen gezeur over schimmeltjes of irritaties, gewoon lekker het bad in en elkaar lekker verkennen en opvrijen. heerlijk gewoon en dan geef je zelf de sleutelopdracht al voor zij zo ver is.
    Kwam met "sleutel" van kamer 3 terug, maar There is no door??? of dat erg was, nee hoor , spannend!! exciting!!.
    Eenmaal binnen wilde ze toch een laken voor het deurgat hangen,niet omdat ze bang was voor anderen, maar dan zien ze tenmiste dat kamer bezet is....
    Trouwens het dempte de luide barmuziek een beetje, da was prima.
    Lekkere sex met deze dame gehad,heerlijk gevreën,maar Gusto was er voor zijn rust...en hij had een andere dame wel geparkeerd in zijn gedachten maar blijkbaar wist die toch zijn aandacht voor haar te winnen. Uitgelegd aan Carmen dat het echt aan mij en zeker niet aan haar lag en dat geloofde ze gelukkig. Weinig kan een dame zo diep raken als het gevoel dat het aan háár zou liggen dat je niet kan, dat zíj niet goed genoeg zou zijn. Heb haar echt goed gerustgesteld en later ook nog lekker mee op de bank gezeten.
    Toch zijn dit in mijn ogen belangrijke dingen.

    Later nog wat bijgepraat met Willem2, Josef en Babbel.
    Omdat we al te lang buiten stonden kwamen een drietal dames, naar ons en vroegen op een vriendelijke manier of ze mee konden Diskutieren of dat ze beter verder konden lopen. Kijk das nog eens anders dan die opdringerigheid die je ook wel eens treft. Heel vriendelijk allemaal, lekker gemoedelijk, lachen en serieus praten afgewisseld. Dit kan allemaal in LR, terwijl de buitenwacht denkt dat we echt puur voor de sex zouden zijn daar......
    De Italiaanse .....wist me toch wel te interesseren maar dat kan beter een ander keertje als er meer energie voor handen is..
    Een heerlijke vlotte meid. Deze zou Gusto wel eens van zijn anti Italiaanse trauma af kunnen helpen. Dit heeft Gusto lang geleden in Amsterdam opgelopen na een dramtisch slechte sessie, nou ja sessie met een op het oog leuke, vriendelijke, zachte Italiaanse dame. Sjonge wat een afknapper, heb alleen haar handen gevoeld en haar rug gezien..en oh ja haar mooie lange zwarte haren.....
    Wellicht kan deze LR Italiaanse Gusto volgende keer helpen, letterlijk en figuurlijk.
    Tegen het einde nog gepraat met Rachida, die ook op Gusto's todo lijstje staat. Ze wist me lekker te maken maar Gusto had geen energie meer en Josef zou haar wel op een mooie manier naar de Feierabend leiden.
    Later lees je dan op het forum van Willem dat Margarita aanwezig was geweest, iemand waar ook hele goeie geluiden zijn overgewaaid.
    Wat moeilijk kiezen en dat met Maria nog weggedrukt in je achterhoofd.

    Het leven is toch wel errug mooi , nietwaar??

    Al met al was het nu voor de 2e vrijdag op een rij lekker druk in LR. Zo druk als afgelopen vrijdag nog niet eerder meegemaakt.



    Gustomass. :wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 april 2007 om 16:19 Reden: Namen bijgevoegd
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard 30 april

    Een fraaie dag om naar Duitsland te gaan, en de hossende Oranjemenigte te ontvluchten. Rond 4u kwam ik aan, en Diablo lag er al enkele uren door te bakken in de zon, met een bekende van wie ik de forumnaam niet weet.

    Jessi (ex-GT) is nu de bedrijfsleidster in LR. Met haar ben ik niet naar de kamer geweest destijds, en als ik haar nu zie heb ik daar toch wel spijt van... Ze kwam gezellig bij ons zitten, en verkocht 'haar' dames aan ons. Met succes, ik was met Romina aan 't stoeien buiten, toen Margarita, door Jessi getipt, naar de kennis van Diablo ging. Oef wat een mooie dame! Begin 30, prachtig figuur, half Grieks half Italiaans, en een lach die mijn hart acuut deed smelten. Helaas was die kennis van Diablo me voor, en al vlot gingen ze richting kamer. Ach dan nog maar even niet, en Romina was ook lief. Maar ook Romina liet me in de steek, ze ging met haar vriendinnetjes naar huis. Ook Diablo baalde want die had eigenlijk Andrea op 't oog, maar ook die zou vertrekken. Gelukkig werd het tijdstip van vertrek uitgesteld, dus Diablo weer tevreden.

    Met Diablo even gestoomd en gebadderd, en toen nog wat gekletst met enkele GT stamgasten (o.a. Deuxdeux), die GT verlaten hadden door de stank (!) van mestverspreidende boeren. Ze vertelden dat de stank zich overal, ook op elke kamer had verspreid, en echt niet te harden was.
    Inmiddels was het etenstijd geworden, en ook Margarita was weer terug van de kamer. Haar meteen gearresteerd, of zij mij, en eerst even wat gegeten en gekletst, en toen naar de kamer.

    Daarna lekker uitrusten, en toen kwam Corina (ex-GT) binnen. Het duurde niet erg lang of we waren weer op de kamer...

    Ik had later ook nog wel zin in Gina, maar die had 't toch vrij vroeg al gezien en ik kon haar in burgerkleding nog net uitzwaaien. Volgende keer...

    Ook nog even met Romina op de bank gelegen, die had het helemaal gehad, wilde alleen maar rust. Dus lekker tegen elkaar aan gehangen, tot ze naar bed ging.

    Toen lekker rustig aan gedaan, en pas laat nog een kamerbezoekje met Nelly gedaan. Een onverwacht genoegen!

  22. #22
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Daumen hoch Gusto's Bevrijdingsdag 2007 in Golden Time en Living Room.

    Zaterdag 5 mei. Gusto's Bevrijdingsdag in GT/LR.


    weer lekker gezellig en lekker vol in Kaarst.
    Daar was het wederom heel erg gezellig en heel erg vol.
    Dat is warempel al de derde keer op een rij dat het véél drukker is ( met ijsberen en ijsberinnen wel te verstaan) dan ooit tevoren. Is LR dan The Place to be???
    Of was het YY???
    Gusto komt op zaterdag zelden en daarom meteen maar gecheckt of zijn gerstinaanwezig was. Jawel hoor, de masseuze was druk in de weer en heb me maar gelijk een afspraak gemaakt.

    Ist Gerstin da, dann gleich ...Massage....
    Even een drankje, even bijpraten en toen na een maand of 4 weer eens lekker plaats genomen op die massage tafel. Dit onder luid geluich van een hele groep Hollandse, voor het eerst in LR aanwezige ijsbeerforumleden die in de pool gezelschap hadden gekregen, cq zich hadden verworven, van dames die de klappen van de jacuzzi zweep heel goed begrepen. Gusto wil het nogmaals stellen, de jacuzzi attitude van de dames in GT en LR is een levensgroot verschil..Dat is jammer , voor in GT dan, in de eerste maanden is Gusto vele malen door een dame van plezier met succes opgevist uit de jacuzzi aldaar, om daarna op de kamer heerlijk door haar te worden afgedroogd, althans onder dat voorwendsel werd ie dan meegelokt….
    Heerlijke tijden in Golden Time.

    wat er zoal rondom je heen gebeuren kan...
    Afijn, terug naar de massage… De komende 45 minuten waren een van de meest indrukwekkende van Gusto’s ijsberenleventje.. Waarom dan zou je zeggen….Ok, even stapsgewijs. Gusto neemt plaats op de tafel. Heerlijk liggen, even kleine Gusto in veilige slaaphouding leggen, en kussentje onder de voetjes. Onder het genot van de eerste vingeroefeningen van Gerstin, met warme massage olie kon het festijn beginnen. Lekker liggen en oogjes dicht. De dominatie van je zintuiglijke organen krijgt nu een andere hierarchie. Kleine Gusto moest evrplicht slapen, handjes lagen languit op de tafel, oogjes gesloten, wat er nog rest is het gehoor. Je hoort alles en aanvullend op het gehoor kun je je beelden gaan vromen bij wat je hoort, je kunt gaan fantaseren endat lukte heel aardig. De dames en heren in het bad hadden hún time of their life. Intussen komt ook 2Horny4u terug van zijn sessie die hij goed heeft doorstaan. Het jacuzzi gezelschap had veel plezier, zowel heren als dames schtarden het uit van het lachen, soms na elkaar soms tegelijk.. Het normaal wat luidruchtige geluid van de bubbels was in geen velden of wegen te horen.
    Later waren er enkelen die hier en daar een tipje oplichten over wat er allemaal wel(niet) in de pool gebeurd zou zijn. Het schijnt volgens zeggen een heuse pornohappening geweest te zijn.
    Ondertussen moest Gusto aan Gerstin’s massage kunsten geloven….Gusto heeft een voorkeur voor haar vanwege haar harde en grondige massageknepen..maar….ok het was lang geleden, maar zo hard als deze dame me nu vastpakte, cdaarvan kon ie zich toch niks meer herinneren..
    Meerdere malen leek het alsof ze me door de tafel heen drukte. Toen ik me na de 4e keer maar net kon inhouden om te piepen, nam ik me voor..nog één keer en dan roep ik om genade….
    Kei en kei hard, maar wel heel goed….
    Intussen was het stil geworden in de jacuzzi en boven in de bar ware n de jongetjes en meisje ook niet. Schijnbaar allemaal naar een eigen kamer om zich te laten afdrogen..Op één na dan, want 2 beren en 2 berinnen hebben samen een kamer gedeeld en dat schijnt heel goed bevallen te zijn.. Althans, als een ijsbeertje ergens niet over uitgepraat raakt…

    Rust en wat bijpraten met Randy.
    Gusto kwam voor zijn rust en dat kan (nog steeds) in Living Room.
    Aan de praat geraakt met Breadman, came over from USA last Monday and was now doing his 5th day in a row FKK tour. So this time he was not as noisy as last time. Just kidding.
    Gelukkig was daar het weerzien met Randy, na wel een héél lange tijd, meer dan half jaar of zo. Op de bank , in het Turkse stoombad en buiten Im BioSauna goed bij kunnen praten..
    Heel goed bij kunnen praten en ook getuige geweest van de telloorgang van één van onze oeroude spreekwoorden, 3 keer is scheepsrecht.
    Randy zag Gina en maakte meteen een afspraak met haar omdat hij haar niet voor dederde keer wilde mislopen… Ja, Um halb Einz ist OK. Zelfs met getuigen erbuij , het is niet gelukt. Soms loopt het soms niet. Vrouwtjes, het blijven onmisbare mispunten. Nietwaar”??
    Aangezien Gusto in zijn gedachten met hele andere dames bezig was, heeft ie het qua damescontact deze keer bij LR maar gehouden bij een topmassage. Voor wie het aandurft, Gerstin is er op Woensdag, zaterdag en zondag.
    Gusto is zelfs tegen 2 uur al geheel uit vrije wil de club verlaten en de wijde wereld ingereden.

    Kom je in de nacht thuis, lees je op het internet dat een van die vrouwen in je gedachte, en dan gelijk degene die het meest markant in je gedachten aanwezig is, dat die wel eens , incognito in YinYang zou kunnen/willen opduiken..
    Kan haar geen ongelijk geven qua club dan. Qua relax mogelijkheden. Voor wie deze dame wat beter kent, die weet dat andere zaken in YY haar zeker niet zullen welgevallen.
    Maar, is dat bij ons ook niet zo. Het is overal wel wat, het eten, in het egrste geval géén eten(hoewel??) een koude jacuzzi, pooiers verkleed als jij en ik, harde muziek, wel douche maar geen douche water……..
    Toch mooi om straks haar ervaringen te mogen lezen….

    Tenslotte nog iets over Latina”s. Ja liever dan Latino’s heren maar ik weet dat jullie hetzelfde bedoelen…
    Opvallend, ik weet niet waar ze vandaan komen, maar er zijn wel errug veel Latina;’s in GT op dit moment. Dan is Samira nog niet een sterug. Als Latina lover kun je deze aantallen niet meer bijsloffen.Moet zeggen dat qua uitstraling niemand aan Marina kan tippen m aar dat is behoorlijk persoonlijk realiseert Gusto zich.
    Overigens Tina(Cuba) en Yasmin ( Cuba) zijn voorlopig niet meer in GT te verwachten.,
    Hoewel er nog veel te vertellen zou zijn, nu toch maar afsluiten .


    Gusto die zich nog lang niet verveelt en nog lang kan blijven spelen…Maar zodra er de ware in zijn leven zou komen, zou Gusto een groots afscheidsfeest geven in GT en met deze dame op de normale manier verder gaan. Nee, zelfs niet het bezoeken van andere Saunaclubs.
    Als deze dame Gusto uit de bar weet te trekken kan Gusto als tegenprestatie deze dame op haar beurt uit de bar proberen te trekken.



    Mucho Gusto Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 mei 2007 om 11:31
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Deze keer maar eens op een vrijdagmiddag naar Kaarst afgereisd.

    Het blijft een totaal andere club/ervaring dan GT of PHG. Het was wel erg rustig en LR is dan ook niet ingericht voor grote getalen dames (of ijsberen). Voor de fervente GT/PHG ganger is het (behalve in de late avond) niet het ideale tijdstip in LR lijkt het.

    Wel goed tot rust gekomen en 3 goede tot zeer goede sessies gehad (zie recensies). Het eten was ok. Op de vraag of het eten ok was, wist MY nog te melden dat het veel beter was dan in GT, waarop hij direct het antwoord kreeg "wir haben das gleiche Essen, vom gleichen Kuchen, wie Goldentime!" D Gelukkig wordt er in LR nog gevraagd hoe je het hebt gehad en men staat dus open voor verbeteringen (bv Pools Carina naar huis sturen! :D).

    Iemand enig idee hoe het zondag in LR is?

  24. #24
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:52
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.993
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Op zondag is het meestal ook rustig. De verhouding ijsberen/dames valt meestal in ons voordeel uit.
    Is voor mij dan ook de ideale dag om richting Kaarst te gaan , zoals morgen weer.

  25. #25
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    145
    Thanked
    386 in 80 posts

    Daumen hoch zakelijke mededeling

    Even een zakelijke mededeling...

    Met een lief en vriendelijk gezicht wist Tatjana ons te vertellen dat de Entree in Living Room nu sinds deze week 20 euro bedraagt, toen 2Horny4u en Gusto klaar stonden richting Kaarst te vertrekken.
    Scheelt toch een dikke 20 minuten kneedwerk door huismasseuze Gerstin in Living Room.

    gustomas
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Diamond 468*60