Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Standaard Anissa, Nieuwe All-in , Haachtsesteenweg, 41 - Diegem

    Vandaag even langsgeweest in dit "budgetbordeel". Ik koos voor een half uurtje (50 €) met de Marokkaanse Anissa, en dat viel niet tegen.
    Ik schat haar midden dertig, ze zag er niettegenstaande wat zwangerschap/keizersnedesporen op de onderbuik en enigzins platte maar wel grote borsten erg lekker uit.
    Anissa heeft me lang met veel gevoel en zonder condoom gepijpt.
    Ook neuken was ok.
    Ze TZ, zij het wat zuinigjes. Allicht verbetert dit wel als we elkaar beter kennen, want ze ziet me zeker terug.

    Haarkleur/-lengte : donkerbruin / halflang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : normaal/C
    Nationaliteit/Taal : marokkaans-belgisch
    Leeftijd : ong. 35
    Tatoeages/Piercings : nvt
    Service: pzc, FT, (zuinige) TZ, nmc
    Voordelen: zalig pijpkonijn
    Nadelen: zwangerschapsporen, platte borsten
    Tijdsduur : 25’
    Prijs :50 €
    Extra’s bij het bezoek: geen
    Laatst gewijzigd door herbert de tarbot; 19 september 2008 om 22:43 Reden: pasportje toegeveogd

  2. #2
    Geregistreerd
    26 september 2007
    Last Online
    19 juli 2011 @ 14:25
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hoeveel dames zijn er aanwezig ,en welk zijn de openingsuren ?

  3. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Standaard

    zie http://users.belgacom.net/all-in
    8.30 tot 20u - 7 meisjes is niet gelogen
    's Ochtends vroeg is de keuze wel beperkt.
    Ik ga meestal over de middag.
    Er werden me nog nooit minder dan 3 meisjes voorgesteld.
    Naast Anissa adviseer ik Anaïs en Belinda.
    De rest nog niet geprobeerd.
    Have fun!
    H.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 september 2007
    Last Online
    19 juli 2011 @ 14:25
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Mellisa

    Vandaag eens langs geweest, na de middag. Heb Melissa genomen 35 a 40 j half lang donkerblond met italiaans bloed. Goed gebouwd met grote bumpers, maar wel voor herhaling vatbaar. Goede pijpbeurt zc, meerdere standjes mogelijk, lekker zoenen en geen haastwerk. Voor €50. Je kan er ook extratjes bijnemen, maar dat is bijbetalen. Er waren toch 6 meisjes aanwezig, maar wel echt allen ouder dan 25. Er was ook een donker meisje, dat zou wel 25 kunnen geweest zijn ,maar ik weet haar naam niet meer. Ga er zeker nog terug naartoe en probeer toch dat donkere meisje eens. Beter hier €50 proberen als achter de ramen in Antwerpen of Brussel, wat bijna altijd niet veel betekent. Het kan er gewoonlijk niet vlug genoeg gaan. Ze zijn er wel jonger, maar uiteindelijk moet je toch wel iets terug krijgen voor je geld €50. Is toch nog wel geld denk ik. Of je gaat naar Aken en je doet ook een snelle wip voor €30. Tegenslag dat het niet goed was? Neem je er een andere en je bent er €60 kwijt Als ik een andere probeer, geef ik de uitslag terug door. Amuseer jullie .
    Bedankt herbert de tarbot voor de tip .
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 24 september 2008 om 17:28 Reden: kleine taalcorrecties en leestekens

  5. #5
    Geregistreerd
    26 september 2007
    Last Online
    19 juli 2011 @ 14:25
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Anais

    gisteren even anais geprobeerd een zwartje ,begonnen met een goede zachte massage en nadien goede sex gehad, met alles erop en aan ,zeker aan te raden ,geen haast werk ,en ze geniet er zelf ook nog van ,ze zei me dat ze echt van sex hield,maar zag er nog een aantrekkelijk meisje ,ze was Luna is van spaanse afkomst, iemand al ervaring met deze? , ze is nog jong 21 j, slank gebouwd ,en 1.7 m groot, mooi model.

  6. #6
    Geregistreerd
    26 september 2007
    Last Online
    19 juli 2011 @ 14:25
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fideelone Bekijk bericht
    Vandaag eens langs geweest, na de middag. Heb Mylena genomen 26 j half lang donkerblond met italiaans bloed. Goed gebouwd met grote bumpers, maar wel voor herhaling vatbaar. Goede pijpbeurt zc, meerdere standjes mogelijk, lekker zoenen en geen haastwerk. Voor €50. Je kan er ook extratjes bijnemen, maar dat is bijbetalen. Er waren toch 6 meisjes aanwezig, maar wel echt allen ouder dan 25. Er was ook een donker meisje, dat zou wel 25 kunnen geweest zijn ,maar ik weet haar naam niet meer. Ga er zeker nog terug naartoe en probeer toch dat donkere meisje eens. Beter hier €50 proberen als achter de ramen in Antwerpen of Brussel, wat bijna altijd niet veel betekent. Het kan er gewoonlijk niet vlug genoeg gaan. Ze zijn er wel jonger, maar uiteindelijk moet je toch wel iets terug krijgen voor je geld €50. Is toch nog wel geld denk ik. Of je gaat naar Aken en je doet ook een snelle wip voor €30. Tegenslag dat het niet goed was? Neem je er een andere en je bent er €60 kwijt Als ik een andere probeer, geef ik de uitslag terug door. Amuseer jullie .
    Bedankt herbert de tarbot voor de tip .
    .
    Laatst gewijzigd door fideelone; 1 oktober 2008 om 08:06 Reden: verkeerde naam en ouderdom geplaatst

  7. #7
    Geregistreerd
    26 september 2007
    Last Online
    19 juli 2011 @ 14:25
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter All in rozenlaan 10 melsbroek

    vandaag even langs geweest,en Luna geprobeerd,ze is van spaanse afkomst ,en is wel ouder als ze haar voorstellen in de publiciteit ,ook voor de rest zeker geen aanrader ,ze is te gehaast ,ook geen tz ,wel pzc en nmc standjes mogelijk .

  8. #8
    Geregistreerd
    26 september 2007
    Last Online
    19 juli 2011 @ 14:25
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard all in

    vrijdag nog is gepasseerd en het nieuwe meisje uit het huis genomen , ze was er pas aan het werken kwam uit de limburg ,ben haar naam vergeten had lang zwart haar met lief gezichtje ,ik schat ze 25 jaar heeft een d cup volslank ,is weinig spraakzaam ,denk dat ze nieuw in het vak is ,en nogniet is ingewerkt ,tongzoenen doet ze niet , pzc wel en goed, 69 is ook geen probleem ,standjes zoals je wil ,neuken is goed maar kan nog beter ,maar kan verbeteren als ze er een tijdje is , de halve italiaanse is toch wel beter , maar de beste daar is wel anais :amuseer jullie

  9. #9
    Geregistreerd
    22 november 2008
    Last Online
    25 februari 2010 @ 16:46
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hey fideelone

    je hebt men interesse in deze meisjes serieus aangezwengeld
    ff vraagje; die "extraatjes" die je moet bij betalen, wat bedoel je daar mee? extra tijd of of extra standjes zoals anaal ed? en om hoeveel gaat het dan?
    grtjes
    roku

  10. #10
    Geregistreerd
    26 september 2007
    Last Online
    19 juli 2011 @ 14:25
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    tz,pzc en alle standjes is normaal in de prijs inbegrepen voor 30 min , anaal is een meer prijs ik denk +25€ ook een langere tijd is extra ,wie ook zeker een aanrader is ,is mylene ,is van italiaanse afkomst ,heb haar vorige week nog is genomen ,is zeer goed ,begonnen met een goede massage ,goed laten blowen en ook een goede 69 gedaan ,en dan nog 3 standjes gedaan ,zeker aan te bevelen ,en dit voor een prijsje van € 50 ,kaatje was nieuw ,heb haar niet gezien was bezig ,iemand al met haar geweest?, en was ze ook goed ?
    enkel Luna beveel ik je niet aan , de meetste meisjes daar zijn wel zeer goed.
    amuseer jullie maar .

  11. #11
    Geregistreerd
    14 maart 2009
    Last Online
    1 april 2010 @ 22:19
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Anaïs werkt ook op het nieuwe All-in in Diegem.

    Nieuwe All-in , Haachtsesteenweg, 41 - Diegem.

    Noot aan Mod. Kunnen jullie de labels veranderen << All-in ,Rozenlaan is gesloten , nu is het Nieuwe All-in , Haachtsesteenweg,41 Diegem.>> <<Mylena, Anais.>> Dank U wel.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.

  FKK Artemis 468*60