Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Uganda

  1. #1
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Uganda

    naast kenia is ook uganda een paradijs voor de Blanke Man.

    Als je een beetje extrovert bent spreek je gewoon op straat een leuke jongedame aan en de kans dat je een sodaatje met haar kan drinken zit er dik in. Dat er verder meer van komt wordt hier als haast vanzelfsprekend gezien.

    Professionals vind je in Kampala in de uitgangsburt die kabalagala noemt, maar de kwaliteit is soms een beetje laag. Als je ook nog een gesprek wil kun je terecht in rock garden, bar van het speke hotel in centrum.

    Maar let goed op, ook als ze zogezegd hopeloos verliefd op je is vertelt ze datzelfde verhaal tegen minstens 3 andere blanke mannen, die haar allemaal geld sturen.

    Als je niet in het geld-verhaal trapt kun je een heel leuke tijd hebben. Advies : betaal nooit meer dan 10 euro voor een nacht en voor een echt goeie privévriendin nooit meer dan 100 euro voor een ganse week.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidog Bekijk bericht
    Advies : betaal nooit meer dan 10 euro voor een nacht en voor een echt goeie privévriendin nooit meer dan 100 euro voor een ganse week.
    10 euro zal veel geld zijn voor locale begrippen, maar ik kan me niet voorstellen dat je als buitenlander met 10 euro per nacht wegkomt. De locale mannen, zullen ongetwijfeld dit bedrag betalen en wellicht zelfs minder, maar een europese vent betaald overal het "toeristentarief":smile:.
    Of zie ik het helemaal fout guidog en heb jij daadwerkelijk zelf andere ervaringen?
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  3. #3
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    als je echt "local" wil gaan kun je terecht in Al's bar en ook in de andere clubs in kabalagala, zoals Capitols pub. Het is haast onbegrijpelijk maar zowat elke meid is te versieren door een blanke . Ugandese vrouwen zijn echt gek op blanke mannen en leeftijd en figuur doet er helemaal niet toe. Het verschil tussen professionals en amateurs is ook moeilijk te maken omdat ze uiteindelijk allemaal wel wat willen bijverdienen. Maar als je weet dat een normale wedde 75 euro per maand bedraagt...Ikzelf heb het niet zo op korte avontuurtjes, ik zoek me iemand die voor een paar dagen met me optrekt. (Makkelijk te vinden op afrikaanse datingsites.) En dan is 100 euro goed betaald, want daar komen nog etentjes en dergelijke bij...Maar ik ken expats die er een sport van maken om zoveel mogelijk meiden te versieren voor zo weinig mogelijk geld. En die slagen er echt in om niet meer te betalen dan 10 euro voor een nacht. Ik had een vriendin die kwam 'smorgens terug met 80 euro van haar 'minnaar' maar die gast mag dan ook weer een paar keertjes gratis...En neemt haar dan weer eens mee op een verwenweekendje, of betaalt een herstelling aan haar auto...Dit is afrika, alles is onderhandelbaar, zolang er uiteindelijk maar euros op tafel komen.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Intussen is er een en ander veranderd in Kampala. In rock garden bij speke hotel is het behoorlijk wat rustiger. Er zijn aldaar een aantal meiden spoorloos verdwenen, naar men zegt vermoord.. Op andere plekken zoals capitols pub en de andere bars in kabalagala is het business as usual. In capitols pub kun je de buitenwippers contacteren, die bellen dan wel een meid naar wens. Goeie raad : neem nooit een meid mee naar je appartement. Huur een kamer voor een nacht (neem een duurdere, dat is veiliger) en let op dat je niet in de douche gaat terwijl zij alleen in de kamer is. Neem altijd en overal je kleren, je geld en je mobile mee, ook in de badkamer. Anders zou ze er wel eens mee kunnen gaan lopen. Laat je drankje nooit onbewaakt achter, ze doen er slaapmiddel in. In het weekend vind je later op de avond veel mooi volk in de bars van sheraton hotel. Ook club rouge en club bubbles zijn aan te raden. Maar let echt op : hoe onschuldiger ze lijkt, des te groter feeks kan ze worden. Word NOOIT verliefd, hou ze op een afstand en je kunt er een leuke tijd mee hebben. Maak vanaf het begin duidelijk dat het alleen om plezier gaat en verder helemaal niets.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Ik ben de afgelopen jaren een paar keer naar Kenia en Oeganda gereist. Paradijzen zijn het vanwege het natuurschoon en het vrouwelijk schoon

    Over het algemeen vinden donkere vrouwen, blanke mannen aantrekkelijk. Vanwege ons afwijkend uiterlijk, maar ook vanwege positief afwijkend gedrag t.o.v. donkere mannen.
    Een leeftijdsverschil van max. 10 -12 jaar is daarbij geen probleem. Een Afrikaanse vrouw weet heel goed, dat een man sex nodig heeft (veel beter dan een blanke vrouw), daar doet ze dus ook niet moeilijk over. Eten, drinken, slapen, sex .. basisbehoeften waar in voldoende mate in voorzien moet worden. Als je je op een goede manier presenteert, charmant bent, haar hoffelijk behandeld, dan kan je gemakkelijk en snel een vrouw versieren en in bed krijgen. Als je met normale meiden omgaat, zijn ze vaak ook nog nooit met een blanke naar bed geweest, nou .. dat willen zij ook wel eens uitproberen Pijpen zit niet in het standaardrepertoire, maar ze zijn gelukkig leergierig

    Donkere mannen zijn vaak niet hoffelijk, te direct, jagerig, plakkerig en ze zijn de absolute baas in huis als je ermee trouwt. Een donkere vrouw weet dat vrijwel iedere donkere man vreemt gaat, blanken worden iets anders ingeschat
    Als een vrouw een baan nodig heeft, banen zijn schaars, dan wordt die soms in ruil voor sex - op indirecte wijze - aangeboden, dat is niet ongewoon. Niet iedere vrouw gaat er op in, maar er is een markt voor In de grote steden is een maandloon voor een jonge, Universitair opgeleide, vrouw rond de 120 tot 140 euro per maand, bespottelijk laag, daar kan ze dus ook nooit zelfstandig van gaan wonen en de hoeveelheid uren die ze daarvoor moet maken liggen niet in verhouding met de Nederlandse CAO-afspraken! Ingeval van een lagere opleiding, daalt het loon natuurlijk ...

    Blanke mannen worden gemiddeld genomen aardiger gevonden, alhoewel donkere vrouwen ook behoorlijk op hun hoede zijn voor een blanke, die even op vakantie zijn pleziertjes wil hebben en vervolgens nooit meer terugkeert. Het doel van een donkere vrouw is natuurlijk niet de sex, ze wil een langer durende relatie en het feit dat het leven in Europa beter is dan in Afrika maakt de blanke man extra aantrekkelijk Tot zover de gewone studentes en meiden die je tegenkomt. Een vrouw moet zo rond haar 25e onder de pannen zijn en daar moet je als vrouw dus dan ook wel werk van maken

    Hoertjes zijn er ook velen, ik heb er nooit gebruik van gemaakt, maar links en rechts kom je ze tegen als je uitgaat. Het HIV-gehalte zal ongetwijfeld hoog zijn. Grappig en triest is trouwens dat een lokaal meisje in gezelschap van een blanke man, vaak als hoer wordt gezien. Ze wordt genegeerd, grof aangesproken etc .. vaak in hun eigen dialect en dat gaat heel ver ! Ik heb nooit betaald voor sex in deze landen, maar als je het leuk hebt met een meisje dan geef je haar natuurlijk wel een paar cadeaus en aangezien de prijzen voor veel materiele dingen op, of net iets onder Europees niveau liggen, heb je dan al snel een "afrikaans maandsalaris" cadeau gedaan
    Uiteindelijk iedereen weer blij
    Laatst gewijzigd door Mauriceyep; 11 september 2010 om 18:10
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Living Room 468*60