Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 84
  1. #1
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Herentals, 2-Love café & kamers, Lierseweg 321, Algemeen

    Is er iemand al eens naar 2-Love geweest in Herentals? Dat is gelegen aan de baan van Herentals richting Nijlen.
    Het is een gezellig en mooi café waar je ook een kamer kunt huren (echt mooie kamers daar). Je kunt er samen met je gezelschap naar toe gaan, maar er zijn ook dames in het café aanwezig waarmee je kunt gaan kameren. Er is ook een ruimte met een grote jacuzzi welke je kunt afhuren.

    Voorheen zat er in dat pand een club. 2-Love is totaal niet te vergelijken met de andere cafés met kamerverhuur aan die baan, waar het maar een dooie boel is en waar de kamers totaal uitgewoond en versleten zijn.
    Bij 2-Love is er, vooral in het weekend, ambiance. Er is een DJ die met goede muziek zorgt voor een leuke ambiance. Er kan gedanst worden en plezier worden gemaakt.
    Een aanrader om eens te bezoeken. Je kunt er ook gewoon iets gaan drinken tegen normale prijzen.

    Groeten, :wink:
    Eric

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoeveel mag dat feestje dan wel kosten ??
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    Hoeveel mag dat feestje dan wel kosten ??
    Een kamer kost daar € 30,-. Een pint of een cola kost er € 2,-.
    Als je met een dame wilt gaan kameren, dan bespreek je de prijs hiervoor met haar. De dames die daar aanwezig zijn, zijn allemaal zelfstandig en hanteren dus hun eigen prijzen. Er zijn geen voorgeschreven prijzen zoals in een club. 2-Love is immers een café met kamerverhuur, het is geen club.

    Groeten,
    Eric

  4. #4
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric2 Bekijk bericht
    Een kamer kost daar € 30,-. Een pint of een cola kost er € 2,-.
    Als je met een dame wilt gaan kameren, dan bespreek je de prijs hiervoor met haar. De dames die daar aanwezig zijn, zijn allemaal zelfstandig en hanteren dus hun eigen prijzen. Er zijn geen voorgeschreven prijzen zoals in een club. 2-Love is immers een café met kamerverhuur, het is geen club.

    Groeten,
    Eric
    Eric2, weet je of er soms toevallig ex-queenie dames aanwezig zijn hier ?
    Als ik nog eens een glibberig massageke van de Russische Helena zou kunnen ondergaan....
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #5
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Eric2, weet je of er soms toevallig ex-queenie dames aanwezig zijn hier ?
    Voor zover die ex-queenie's dames ook op andere plaatsen dichtbij 2-Love werken, zullen ze ook wel eens in 2-Love aanwezig zijn denk ik. Ik weet dat in ieder geval Vlaamse Iris, Sara, en Hilke daar gesignaleerd zijn.

  6. #6
    Geregistreerd
    8 augustus 2006
    Last Online
    4 april 2024 @ 23:16
    Berichten
    55
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vandaag op verkenning geweest.
    Mooie zaak,discrete parking, gezellige sfeer,vriendelijke ontvangst door de Nederlandse uitbaters.
    4 weken na de opening begint er al redelijk wat volk ( singles en koppels)over de vloer te komen, waaronder vandaag ook 2 Nederlandse dvp's ( ongeveer 20 jarig blondje en ongeveer 30 jarige brunette)die regelmatig een kamer opzochten.
    Zelf er alleen wat gedronken.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

  7. #7
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Weet iemand iets van de prijzen die de dames vragen ?

    Binky

  8. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2006
    Last Online
    4 april 2024 @ 23:16
    Berichten
    55
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een kamer kost € 30.
    De dames zijn vrij te vragen wat ze willen.
    In gelijkaardige kroegen in de omgeving is de huidige prijs € 50 tot 75 per sessie.

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard ik kom voor de mooie dames

    Ik zal binnenkort ook eens gaan kijken maar hoop dan niet in zo,n gore tent te komen waar Jambers van houdt.
    Meestal zijn het van die goedkope dvp,s en ook al op leeftijd.

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Cool het moet weer lukken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucky luke 2 Bekijk bericht
    vriendelijke ontvangst door de Nederlandse uitbaters.
    Nederlandse uitbaters, EN vriendelijk, zo kennen we er nog een paar
    Nu wil ik niets insinueren, maar gezien de ligging, de omstandigheden, en de gehanteerde manier van werken.... kamerverhuur, zelfstandige Meiden, doet dit bij velen geen belletje rinkelen? Was het daar niet waar de uitbaters van ex-Relax en ex-Queenies naartoe wilden, was dat niet de enige manier om een club uit te baten in Belgenland, gerechterlijk arrondissement Turnhout?

    Ik insinueer nog steeds niets, ik begin alleen een heel klein beetje na te denken, en dat doet pijn

  11. #11
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik insinueer nog steeds niets, ik begin alleen een heel klein beetje na te denken, en dat doet pijn
    Vaak zeg je verstandige dingen Rplover, maar deze keer sla je de plank volledig mis. De Nederlandse uitbater van 2-Love is de vroegere uitbater van Club Dennenhof in Mol. Hij kent de vroegere uitbater van de Ritz in Mol (Michaël) wel, maar dat zijn nou niet bepaald vrienden. Dat waren in die tijd concurrenten en de uitbater van 2-Love heeft meer dan genoeg last gehad van Michaël.
    Kortom Rplover, met een kritische houding is op zich niks mis, maar wanneer je beren op de weg gaat zien is dat niet goed.

    Groeten, :wink:
    Eric

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln des te beter, neen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric2 Bekijk bericht
    Vaak zeg je verstandige dingen Rplover, maar deze keer sla je de plank volledig mis. De Nederlandse uitbater van 2-Love is de vroegere uitbater van Club Dennenhof in Mol. Hij kent de vroegere uitbater van de Ritz in Mol (Michaël) wel, maar dat zijn nou niet bepaald vrienden. Dat waren in die tijd concurrenten en de uitbater van 2-Love heeft meer dan genoeg last gehad van Michaël.
    Kortom Rplover, met een kritische houding is op zich niks mis, maar wanneer je beren op de weg gaat zien is dat niet goed.

    Groeten, :wink:
    Eric
    Voila zoals ik al zei, ik insinueerde niks, en goed dat jij duidelijkheid hebt gebracht, dat was de opzet, ik wist dat jij er meer van wist
    En daarmee is de zaak opgelost, en kunnen we met een gerust hart eens een kijkje gaan nemen zeker :D

    :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    18 maart 2008
    Last Online
    28 juni 2010 @ 23:13
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hallo , heb horen zeggen dat er meisjes uit de andere soortgelijke gelegenheden daar ook te vinden zijn zou monica daar ook zijn , ga eens op kijken vandaag het is wel een mooie zaak zegt men

  14. #14
    Geregistreerd
    21 mei 2008
    Last Online
    2 december 2010 @ 13:48
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ja idd er loopt heel wat volk over de vloer ga morgen nogs terug al dit maar geen verslaving word hihihihii

  15. #15
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Ben er vorige week ook eens geweest
    Mooie tent, zou niet uit de toom vallen als Saunaclub
    Allles erg netjes, vindt het alleen als je het met de Rio vergelijkt
    een beetje sfeer missen.
    Zag ook hier en daar al Champagnekoeler met inhoud op tafel staan.

    Waren toen ik er was, Woensdagavond tussen 10 en elf uur,
    zon 15 tal mannen en ik dacht een zestal vrouwen

    Binky

  16. #16
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    Mooie tent, zou niet uit de toom vallen als Saunaclub
    Het pand van 2-Love is volledig ingericht voor het exploiteren van een saunaclub. Eerder heeft in dat pand een (sauna)club en later nog even een parenclub gezeten. Ik denk dat de huidige uitbater er op zich het liefst een saunaclub van zou willen maken, maar de Belgische overheid staat een saunaclub niet toe zonder inschrijving van de dames en zonder dat er belasting en RSZ premies worden afgedragen. Een (luxe) café met kamerverhuur is dan het enige alternatief.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    Allles erg netjes, vindt het alleen als je het met de Rio vergelijkt
    een beetje sfeer missen.
    Die opmerking begrijp ik niet echt. Als er juist iets is wat er volgens mij bij de Rio ontbreekt, is dat sfeer. De Rio vind ik een kaal en sfeerloos café. Bij 2-Love is er vooral op donderdag en vrijdag meer dan voldoende ambiance. Maar ik denk dat 2-Love vooral veel meer klasse uitstraalt dan de Rio.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    Zag ook hier en daar al Champagnekoeler met inhoud op tafel staan.
    Ja, dat viel mij gisteren ook op toen ik daar was. Ik denk dat dit vooral komt doordat dames van (de vaak lege) champagnebars uit de directe omgeving denken bij 2-Love hun geluk te kunnen beproeven en daar goed te kunnen verdienen. Het champagnegebeuren is zeker niet iets wat door de uitbater wordt gestimuleerd. Ik denk (en hoop) overigens dat dit verschijnsel maar van korte duur zal zijn. De dames die afkomstig zijn uit die (afzuip)bars gaan het niet lang volhouden bij 2-Love.

    Vrijdag waren er zo'n 15 dames aanwezig bij 2-Love. Het aantal aanwezige mannen heb ik niet geteld, dat wisselt nogal. Wel werd er veel gekamerd en bij aankomst stonden er veel auto's op de parking.

    :wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric2 Bekijk bericht


    Die opmerking begrijp ik niet echt. Als er juist iets is wat er volgens mij bij de Rio ontbreekt, is dat sfeer. De Rio vind ik een kaal en sfeerloos café. Bij 2-Love is er vooral op donderdag en vrijdag meer dan voldoende ambiance. Maar ik denk dat 2-Love vooral veel meer klasse uitstraalt dan de Rio.

    Ik vond het een beetje sjiek, maar daardoor ook stijf
    Daardoor is het contact maken met de meisjes die er rondlopen
    wat minder gemakelijk.
    Bij de Rio sta je wat te dollen en dan gaat het vanzelf

    Maar die ervaring kan voor ieder anders zijn, voor mij was hij zo

    Binky

  18. #18
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:21
    Berichten
    284
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    674 in 93 posts

    Standaard

    Vragen de dames ook minimaal 30 euro per nummertje ?, of goedkoper ?, wat is zo het gemiddelde tarief per 30 minuten ? Denk niet dat het tegen die Partytreff's in Duitsland aankan, want daar zit je vaak voor onder de 80 euro all-inn.

    Thei

  19. #19
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Vragen de dames ook minimaal 30 euro per nummertje ?, of goedkoper ?, wat is zo het gemiddelde tarief per 30 minuten ? Denk niet dat het tegen die Partytreff's in Duitsland aankan, want daar zit je vaak voor onder de 80 euro all-inn.
    Thei
    Beste Thei, mag ik vragen van welke planeet je komt? Wanneer je iemand zo gek krijgt om voor een breezertje te gaan kameren, ben je 30 euro voor de kamer plus de prijs voor een breezertje kwijt. :teuflisch 2-Love is immers een café met kamerverhuur.
    Maar de dames welke aanwezig zijn in 2-Love zijn geen amateurprostituees. Voor de meeste dames is dit hun hoofdjob, sommigen doen dit werk naast een gewone job. Vanzelfsprekend liggen de prijzen die een dame vraagt hoger dan 30 euro per half uur, dat had je al in een eerdere posting hierboven kunnen lezen. In een saunaclub in Duitsland is zelfs de standaardprijs hoger dan 30 euro per half uur.
    :wink:

  20. #20
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:21
    Berichten
    284
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    674 in 93 posts

    Standaard

    Eric, ik kom gewoon van een normale planeet , Duitse sauna clubs kosten tussen de 30 en 50 euro entree maar dan kun je wel eten en drinken inclusief. Ga je naar de kamer betaal je nog eens tussen tussen de 30 en 50 euro. Partytreff is een ander princiepe bij eenmalig 69 euro (partytreff Nettetal) betaald te hebben kun je zo veel neuken, drinken en eten als je wild. Alles bij elkaar een duur grapje daar in Belgie bij jullie. voor 1 nummertje ben je dan al gauw tussen de 80 en 100 euro kwijt (incl. kamer) wel te verstaan

    Thei..

  21. #21
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Eric, ik kom gewoon van een normale planeet , Duitse sauna clubs kosten tussen de 30 en 50 euro entree maar dan kun je wel eten en drinken inclusief. Ga je naar de kamer betaal je nog eens tussen tussen de 30 en 50 euro. Partytreff is een ander princiepe bij eenmalig 69 euro (partytreff Nettetal) betaald te hebben kun je zo veel neuken, drinken en eten als je wild. Alles bij elkaar een duur grapje daar in Belgie bij jullie. voor 1 nummertje ben je dan al gauw tussen de 80 en 100 euro kwijt (incl. kamer) wel te verstaan

    Thei..
    Grapje, Piepo, grapje, maar dit vond ik geweldig......je kan inderdaad zelfs wild neuken indien je wil :D

    :wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Grapje, Piepo, grapje, maar dit vond ik geweldig......je kan inderdaad zelfs wild neuken indien je wil :D

    :wink:
    Stelletje dierenbeulen. Laat die hertjes toch gerust. Nee, wild neuken kan bij 2-Love niet. Daar kan je hooguit de kippen van uitbater Henk neuken, maar ik denk niet dat hij daar mee gaat lachen.


  23. #23
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Vrijdag 26 sept eerste keer kinnen …………….. wat eens Las Vegas was heet nu 2-Love
    Na mijn date met Hilke in café Rio ben ik door gereden naar deze zaak. In de Rio was het kalm, ik was ook al aan Heven gepasseerd (‘3 man 2 vrouwen) en de parking van het Rozenhof was ook niet echt gevuld zoals we dat gewoon zijn. Hier in 2-Love, het vroegere Las Vegas stond toch een aardig aantal auto’s en een paar Motos op de parking.
    De lichtreclame schrijft 2-Love Café en kamers, geen vulgaire (afzuip)bar dus.
    Binnen is het café ingericht op de plaats waar vroeger de zitbanken stonden. De grote ruimte uiterst links als je binnen komt. De deur naar de whirlpool was dicht, in de kleine bar (de vroegere bar) was het donker. De “nieuwe” bar is ingericht als een kleine dancing met een paal op de dansvloer. Daar rond net iets hoger gelegen tafel en stoelen vooral barkrukjes en in 1 hoek, naast de trap een geïmproviseerde toog. Daarachter een kerel die de drankjes uitgiet, ontvangt en ook de receptie voor de kamers verzorgt, gezien de drukte net iets teveel taken voor 1 persoon. Hij kan vooral niet volgen omdat de toog niet echt als café toog is ingericht, hier is duidelijk nog werk aan de winkel.
    Verder is het een zeer mooie zaak, helemaal niet te vergelijken met Rio of Rozenhof. De muziek staat luider en dat mag ook in een zaak die ingericht is als dancing, maar ook niet te luid, je kan nog zeer goed een babbeltje slaan met elkaar, dat maakt het aangenaam.
    Er waren op dat moment (23u) 11 meisjes in de bar enkelen die ik meteen een beurt zou willen geven, jong knap en goed voorzien van horen en poten. Enkele MILFs en dan een paar waarbij ze me geld zouden moeten opleggen eer ik er een kamer zou willen mee doen, en dan nog zou ik waarschijnlijk neen zeggen.
    3 zwartte meiden besloten om een dansje te plaatsen, eentje wenkte me om mee te doen, maar ik had er geen zin in, ik had die goede date met Hilke (in de Rio) nog in mijn gedachte en ik had dus niet meteen zin in nog een wipje.
    Na het tellen van de dames ook nog de mannen even op een rijtje gezet te leller bleef staan op 18, mezelf niet mee gerekend dus waren er 30 “klanten” in de zaak (11+18+1), ik ken cafés waar zelden zoveel volk gelijktijdig binnen zit.
    Toen ik binnen kwam waren de meeste een stuk pizza uit het vuistje aan het eten. Hij kwam an de kartonnen dozen te zien van huis aan huis leverings firma. Of hij door de klanten was besteld, of aangeboden door het huis, heb ik niet kunnen opmaken.
    De gewone dranken kosten 2€, duurder dan in Rio maar de zaak straalt ook veel meer klasse uit. Voor een Duvel, of een glas wijn ben je 3€ kwijt. De sterke dranken en likeuren kosten je 5€, champagne stat er niet op de kaart, misschien is hij wel te koop maar ik heb er geen gezien en er staat ook geen op de prijslijst, in theorie mag hij dan ook niet verkocht worden.
    Een kamer kost 30€, ook duurder dan in de Rio, maar elke kamer heeft een badkamer met lavabo, wc en Douche en/of Bad. Die 5€ extra dus meer dan waard.
    Op een bepaald moment kwam een dame (dus 12 dames aanwezig) met berenvel (lees witte badjas) even aan de bar en verdween weer naar de kelder daar zijn de toiletten en was ten tijde van LV ook de sauna en de openbare douches en de kleedruimte voorzien.
    Ik dacht nog even naar beneden te gaan, maar gezien het gebrek aan tijd ben ik daar nietmeer geraakt.
    De prijs van de meisjes zou nogal uiteenlopend zijn, afhankelijk van de meisjes zelf, en meestal ook bespreekbaar, zoals in de andere gelijksoortige zaken dus.
    2-Love is open vanaf 14u van Ma tot Vr op zaterdag zijn ze pas om 19u open zondag is de zaak gesloten. Een sluitingsuur zou er niet zijn. Ze sluiten als er geen volk meer is.
    Ik denk dat ik binnenkort, als ik meer tijd heb, nog eens een kijkje ga nemen, want er zaten enkele dames binnen die ik wel een beurt wil geven.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  24. #24
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Als de overheid dit niet gaat tolereren is er duidelijk iets loos (belangenvermenging bv)
    Het is een identieke kopie van Rozenhof Rio en ook wel van Heaven. Als ze de keet sluiten moeten ze die andere zaken ook sluiten.
    Rozehof heeft momenteel problemen met de (brand) veiligheid en hygiëne. Normaal moest het dicht maar ze hebben uitstel gekregen tot..... ze dicht moeten.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  25. #25
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Op 8 oktober gepasseerd en dus even gestopt maar niet gewipt. Goed gevulde parking maar binnen toch vrij kalm. (later zou blijken dat er veel volk op kamer was)
    Een achttal meisjes in de zaak en een 15 tal mannen, enkelen gingen naar de kamer zodat er na een 15min nog een 5 tal meisjes over bleven. Er waren meisjes van alle slag groot klein donker blank jong en ouder.
    Blijkbaar was het druk een meisje vroeg een sleutel maar alles bleek bezet en er waren nog wachtende voor haar.
    Ik weet niet hoeveel kamers er zijn maar ik meen me te herinneren minimum 10 op het eerste verdiep alleen, en er zijn er ook nog enkele op het 2de. Er was dus een hoge kamerbezetting, en blijkbaar worden de kamers ook opgefrist na gebruik. Want als een meisje beneden kwam, duurde het nog een 10 tal minuten eer een andere (steeds dezelfde trouwens) dame met de sleutel kwam en die overhandigde aan de uitbater. Die sleuteldraagster bleek als taak te hebben om de kamers klaar te maken (bedden dekken en handboeken en condooms klaar leggen en waar nodig de kamer even opruimen).
    Blijkbaar wordt er veel meer gekamerd dan in de Rio, want alle kamers bezet heb ik daar nooit geweten. Bovendien zie je bijna constant “koppeltjes” aan en af lopen. In de Rio is er veel volk in het café, maar is er weinig geloop naar kamers..
    Even naar het toilet geweest, dat is in de kelder en zeer netjes. En toen dacht ik even wat jammer. Alles is daar voorzien om er een echte saunaclub van te maken.
    Een mooie sauna
    Kast met slippers
    Een ruime douche
    En op het gelijkvloers nog een pracht whirlpool

    Toch jammer vind ik.

    Nu ja terug in de bar werd ik aangesproken door een Nederlandse meid die half Afrikaans half Indisch bleek te zijn. Leuke babbel maar ik had heen zin in donker vandaag, ze zei dat ze 60€ vroeg voor 1/2u en dat ze TZ PZC en NMC deed en dat je mag vingeren en beffen, ik vond ze ook te opdringerig, ik zoek liever zelf contact.
    De meiden die ik wel zag zitten waren aan de babbel met een kandidaat wipper, of zaten samen met een kerel op een sleutel te wachten.
    Als ik het goed heb zag ik even Vera (destijds uit Relax en Queenies maar ook even in Bada Bing) van boven komen; Daar zou ik wel nog eens de nodige Euro’s willen aan spenderen, want die was wel de moeite. Maar helaas, ze was bezet.
    Uiteindelijk mijn Cola uitgedronken en na een uurtje rondneuzen gewoon naar huis gereden, zoals ik het had voorzien.
    Toch wel een goed gevoel aan over gehouden. Nette schone zaak, met voldoende meisjes een best betaalbaar. Betaalbaar omdat de meisjes niets moeten afdragen aan de uitbater, hij neemt 30€ voor de kamer en de winst op de drank. De meisjes rekenen hun prijs en je bent vrij om daar al dan niet op in te gaan.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

  Diamond 468*60