Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 84
  1. #26
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik was dus omstreeks 23u30 in Venlo vertrokken, vrijdag 10-10, na mijn eerste saunaclub bezoek zonder seks. De “goesting” was zo groot dat ik mijn GPS instelde op Herentals met de bedoeling 2-love eens binnen te stappen en te gaan kijken of er iets te “nemen” was. Het moet zo rond een uur of 1 zijn geweest toen ik er binnen viel. Een drukte van jewelste, een 15 tal meisjes in de zaak en een 25 mannen, veel meisjes waren aan de babbel met een man, tussen deze babbelaars zat wel leuk volk, meiden die ik wel een beurt wil geven, maar ik ben niet de man die zich zomaar plotsklaps in een gesprek gaat mengen om dan een ander zijn “verovering” in te pikken.
    Aan een tafeltje zaten nog wat meiden gek te doen, één van hen bleek Winny te heten en sinds kort pas terug in België te zijn na een lange tijd Australië. 2 dingen vielen mij op, ze was stiepelzat en ze was een minstens een stuk in de 50, was wel nog superslank, wat bij 50+ al eerder uitzonderlijk was. Ze vroeg me mee maar hoe groot de goesting ook was een 50+ (dik stuk in de 50 denk ik zelfs) die strondzat is en bovendien 100€ vraagt is me net iets van het goede teveel. Ze beweerde vroeger voor Eddy Lipstick te hebben gewerkt en te hebben mee gespeelt in diverse van zijn films en veel blabla blaaaa geblaat gezaag en geklaag over hoe slecht de mannen wel zijn, ik heb haar uiteindelijk van mijn lijf kunnen houden en heb even een babbel geslagen met haar ook blanke vriendin. Deze beweerde een lange tijd in Nigeria te hebben gewoond, spreekt behoorlijk onze taal maar heeft wel een accent. Zie er stukken beter uit, is ergens vooraan in de 40 en gewoon gebouwd, dus niet zo een panlat als haar vriendin. Haar naam ben ik kwijt, maar de babbel was kort maar goed. Ze kon niet met naar de kamer, omdat ze al op een kamer aan het wachten was, dwz dat ook nu weer alle kamers bezet waren, de zaak draait dus goed.
    Toen ik afscheid nam zei ze dat ze me wel eens wou proeven, wel ik haar ook.
    Er was een DJ in de zaak die probeerde wat ambi te brengen maar hij draaide toch wel steeds de verkeerde dingen. Mij valt dat nu eenmaal op, beroepsmisvorming zeker.
    De uitbater blijkt een Nederlander te zijn en te luisteren naar de zeer toepasselijke naam HENK. De kerel doet zijn best maar kan best wat hulp gebruiken, hulp die hij uiteindelijk kreeg van een man die ik van ergens ken, niet bij naam maar bij wezen. Was het nu uit de Queenies of de Rio of uit een ander oord van verderf.
    Uiteindelijk ben ik ook nu niet op de kamer geraakt, mar als één van die leuke poepjes ooit vrij is, dan komt het er wel van, en wees gerust, dat zou rapper kunnen gaan dan ik nu denk, of u zou kunnen denken.
    Laat ons duidelijk zijn dat 2-love de Rio en zeker het Rozenhof naar de kroon stekt. Het niveau ligt er toch merkelijk hoger, zowel wat het gebouw, de meisjes als de klanten betreft. Vaste prijzen zijn er blijkbaar niet en schommelen tussen de 60 en de 100€. Wat naat Belgische normen een zeer goede prijs is.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  2. #27
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik had het anders voorzien, maar het was zaterdagavond (11-10) dat ik de eerste keer (in feite 2de keer want ik was er met Hilke op de kamer tijdens de opening van Las vagas) de kamer vanbinnen zag.
    Ik was aangekomen omstreeks 20u30 denk ik en het was er nog heel kalm.
    Een 4 tal meiden hingen aan een tafel te kletsen, er zaten buiten de 2 zwartjes ook 2 jonge midden twintigers die ik wel enkeel Euro’s wou geven om een partijtje seks. Maar even later gingen ze weg, ze zouden wel terug komen, maar echt veel tijd had ik niet, had ik die wel gehad dan was ik naar een buitenlandse saunaclub gereden, maar neen dus.
    De Russische blonde (Olga ??) uit de Rio kwam er binnen met een kerel, ze dronken wat, en trokken naar een kamer. Er kwam nog een koppeltje binnen dat zonder iets te gebruiken de trap opging.
    Aan de bar hing een man of 5 en 2 vrouwen. Eén van hen begin 40 misschien wel midden 40, een echte MILF dus en niet onaardig. De naam ontspringt me maar ze was niet op haar tong gevallen.
    Uiteindelijk met haar op de kamer beland, voor een dik half uur goede gewone seks. Alles save, en koste me 100€.
    De kamers zijn mooi, net proper en van alles voorzien. Douche en WC en bidet. Propere handdoeken badlakens washandjes zeep en er liggen 2 condooms klaar.
    Eigenlijk in feite gewoon zoals het moet zijn.
    De vrijpartij was niets speciaal, ik heb een leuk half uurtje gehad, en meer is daar niet over te zeggen. Ze pijpte gewoon goed, ook al was het met condoom, deze meid weet wat pijpen is. Ik denk als ze je zonder moest pijpen dat ze onmiddellijk in mijn pijp top-3 zou belanden, maar dat doet ze echt niet. Ze neukt ook lekker mee, kijkt diep in je ogen tijdens het neuken en ze speelt zelf met haar klitoris, als je het even niet doet.
    Ze beweerde van maar een paar klanten te doen, dat ze nog een job heeft, en dat dit gewoon een bijverdienste is. En ik had het gevoel dat het ook zo is, dt ze echt mee neukt en het nog leuk vind ook.
    Al bij al toch een goede ervaring, maar voor een vrouw van deze leeftijd en de geboden kwaliteiten toch net iets te duur. Naar Belgische normen echter gewoon betaalbaar.
    Afdingen, wat vaak wel kan in dit soort zaken, gaat bij haar niet, dat zegt ze van tevoren. En ook dat ze pijpt met condoom weet je vooraf. TZ deed ze al even in de bar (of is het dan toch café) ze is vriendelijk en spontaan maar laat het initiatief aan de man over.
    Herhalingsgevaar is eerder klein, er zitten mooiere en jongere beestjes in dit oord, maar die waren er even niet.
    Toen ik de zaak verliet kwamen ze net terug binnen, giechelend onder elkaar, zoals meisjes dat doen (soms toch)
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  3. #28
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Alsof ik van geen ophouden weet, een nieuw project in de omgeving maakt dat ik de komende dagen nog regelmatig in de buurt zal vertoeven, en zo ook maandag avond (13-10). Met een geweldige zwaai omstreeks 19u de parking opgedraaid en meteen gemerkt dat het kalm zou zijn binnen.
    Het was dus kalm ik telde 4 meisjes en 3 mannen, ik was dus nummer 4 en net na mij kwam er nog eentje binnen. Aan een tafeltje apart zat een jong zwartharig ding mooi te wezen, ik ging bij har zitten en we raakte aan de babbel.
    Clowe of is het Cloë bleek ze te heten, ik schat haar vooraan in de 20 hooguit 25 en ze is zeer sympathiek, ze was wel hees, van het zware WE zei ze, we kletste wat over koetjes en kalfjes en na een tijdje dacht ik zo, ja deze meid zie ik zitten. Ze rekent 100€ voor een half uur 150 voor 45 min en 200 voor 1 uur. Vrij veel maar de goesting was groot en het meisje jong, gewillig en lief. En dat bleef ze ook op de kamer. Prachtig wijf met dito lijk het mag gezegd, mooie natuurlijke nog stevige borsten, wat erop wijst dat ze inderdaad nog jong is. We kropen samen onder de douche, wasten elkaar en beden al ondeugende dingen in dat kleine hokje. Ze zoende lekker en haar tongpiercing geeft tijdens het zoenen wel een speciaal gevoel. Bij het pijpen is die piercing ook wel speciaal. Ze verontschuldigde zich dat ze niet echt diep kon, omdat mijn ding zo dik is kon ze hem echt niet erg diep nemen. Maar ik weet dat het een probleem is, ik ben dat minder diep pijpen al lang gewoon. Ze pijpt wel echt zoals het moet, met afwisseling, dan weer de schacht bewerkend met haar tong, dan weer op mijn ballen zuigen enz enz….
    Tijdens het beffen werkt ze ook gewillig mee, houd duidelijk van gelikt worden en toen ik een vinger voor haar gaatje bracht, mocht die zo naar binnen. Nog een standje 69 uitgeprobeerd en nadien nog wat liggen knuffelen strelen en geil doen.
    Tijdens het neuken kan zowat alles, als je maar van haar kontgaatje blijft, ze vindt dat ze een kutje heeft gekregen van de natuur en stelt zich de vraag waarom je dan in haar kontje zou willen. Verder begonnen in doggy, cow girl CG reverse missionaris gewoon zalig in dit toch wel strakke grotje.
    Lieve meid die goede seks bied en die in verschillende buitenlandse clubs best de concurrentie zou aankunnen met de ex oost blok meisjes, zowel qua looks als qua service.
    Na ik was klaar gekomen en buiten geglipt, ontdeed ze me van het condoom stond op en liep naar de lavabo, liet het condoom vol water lopen om te zien of het niet lekte, alles was OK. Het is de eerste keer in mijn lange wandel carrière dat een meisje een condoom test.
    Toe ze dat een tijdje voordien had aangepast zei ze dat ze eindelijk eens van die speciale condooms kon gebruiken, ze had ze ooit gekocht maar kon ze niet gebruiken omdat ze bij de meeste mannen gewoon te ruim zaten. Bij mij paste hij wel perfect. Eindelijk eens een condoom over mijn lul gehad die niet extra spande. Ik had merk en maat moeten vragen, dan kon ik in de toekomst zelf mijn rubbertjes mee nemen, want een jasje dat past is leuker dan eentje dat spant. Klappen zal het condoom niet want we weten met zen allen dat er ruim 10 liter water in kan.
    Cloë is dus een leuke, jonge spontane meid waar alles juist op zen plek zit en waar je lekker kan mee seksen en TZ. Ze vraagt 100€ voor 1/2u en wijkt daar niet van af. Of ze het waard is, ja hier in Vlaanderen wel, in een Duitse club zou ze echter niet aan de bak komen, ondanks haar service en looks, maar we weten dat de prijzen daar de helft lager liggen, en in 2-Love heeft ze vooral oudere meiden als concurrent, en weet dat er hier MILFs zijn die hetzelfde rekenen en een minder goede service bieden, ja dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Woensdag ben ik weer in de buurt, wie weet.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. #29
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Zoals voorzien woensdag dus weer dit hol gepasseerd, en alsof mijn wagen een defect had, draaide hij zeer gewillig de parking op, ja ook nu weer.
    Duidelijk meer wagens op de parking dan maandag, maar binnen toch een beetje teleurgesteld. Waarschijnlijk waren er verschillende “koppels” op kamer, want het aantal personen in de bar klopte absoluut niet met het aantal auto’s op de parking.
    Ik werd meteen begroet door een oud gekende neen geen vrouw maar een man, een medewandelaar, ijsbeer, die ik voor het laatst zag in Villa Vertigo, ITer dus.
    Gezellige babbel gehad, en hij bevestigde wat ik eerder al dacht, Vera komt regelmatig in deze keet, ze was er gisteren ook, maar was pas weg. Ja daar heb ik spijt van, volgende keer toch vroeger trachten te komen.
    Verder een paar MILFjes maar ook Clowé was in het huis, echter druk in gesprek met een wandelaar dus gelaten voor wat het was. Er zat nog een jonge (roodblonde) meid in de zaak maar ook zei was druk doende met enkele klanten, zodat ik haar ook maar liet verder doen, ze was echter een wip en wat Euro’s waard.
    Dus met IT-er aan de toog liggen kletsen over vrouwen en hun werkstek tot die donkere Indische die goed NL spreekt ons trachtte op te vrijen. Ik kon het hoof koel houden, ITer had duidelijk meer problemen om haar af te houden. Hij wou eigenlijk door gaan maar ik merkte dat hij toch aanstalten maakte om op kamer te gaan, Ik heb hem maar laten doen en ben even naar buiten gegaan, eens een kijkje nemen bij de concurrenten, In het Rozenhof stond 1 wagen op de parking, binnen gekeken en er zat 1 vrouw binnen, geen venten. Dus dezen verder naar de RIO, ik hoorde nog net op de radio dat Spanje gelijk had gemaakt, werd boos en dacht, geen Spaans aan mijn lijf vandaag.
    Ook de parking van café Rio was dun bezet, en binnen al van hetzelfde. Vrouwen zaten met evenveel mannen aan een tafel naast de jukebox wat te babbelen, aan de toog zat een MILF haar soepje uit te lepelen,. Iets gedronken een korte Babbel met de MILF die Moniek blijkt te heten en 80 vraagt voor een date. Blijkbaar zijn deze zomer de prijzen van de kamers van 20 naarv 25€ gegaan, een rede temeer om toch maar vaker voor 2-love te kiezen..
    Moniek was vriendelijk en puur, maar ik had vandaag zin in iets jong. Toen ik de Rio verliet was er een dame bij gekomen samen met een vent (ja ze kwamen van de kamer)
    Terug naar 2-love, waar het nog ongeveer hetzelfde was als voordien. IT-er had de zaak duidelijk verlaten en Cloë was vrij, kwam naast me zitten, wou een gesprek aan knopen maar een dronken vent kwam zich ertussen wringen. Cloë zag dit niet zitten en gin even elders staan de dronken vent klampte mij aan en begon een verhaal te vertellen dat me helemaal niet intereseerde. IK draaide me om, Cloë zag het, wou tot bij me komen maar werd aangeklampt door eeen jonge gast waarmee ze even later naar de kamer vertrok. De donker blonde was nu even vrij, ik wenkte haar maar ze werd ook aangeklampt door een andere kerel, die ook al meteen de trap op trok. Plots was er geen enkel vrouw meer in de zaak. Oeps iedereen aan het seksen.
    Ben in gesprek geraakt met de baas, Henk, en nog een 2de kerel die blijkbaar op de hoogte is van de zaak, ook een NL. Wat zitten kletsen over hoe aangenaam deze zaak wel is, en ook over de DJ gehad. Die wel de juiste muziek tracht de draaien maar op een verkeerde manier, liedjes na 10 sec stilzetten en zaken doorheen halen. Ook meteen bij gezegd dat het mij erg opvalt omdat dit ook mijn vak is. Meteen enkel keren op gewezen wanneer het gebeurde. En nog gelijk gekregen ook.
    Nog wat zitten praten over de Duitse saunaclubs. Ze waren oorspronkelijk ook van plan om hier terug een saunaclub op te starten, maar hadden al snel door dat dit in dit gerechtelijk arrondissement niet mogelijk was. Ze hebben dat dus wel handig opgevangen, gewoon werken op de manier van de buren.
    Uiteindelijk zonder seks de zaak verlaten, en donderdag zal ik zeker niet stoppen, maar vrijdag kan er vanalles gebeuren
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  5. #30
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Vrijdag 17 oktober omstreeks 16u15 aangekomen in dit hol van verderf. De oplevering in Herentals was achter de rug dus tijd om te ontspannen dacht ik . Binnen was het nog rustig enkele wandelaars en dames hingen aan de toog te ouwe hoeren en een blonde dame viel me op. Lang blond haar sprekende met een zwaar buitenlands accent bleek ze Tsjechische te zijn, haar naam ben ik kwijt. Ze spreekt wel behoorlijk Nederlands. Samen op de bank gaan zitten en wat zitten praten, meteen een TZ kunnen versieren en een beetje bepotelen kon ook. Ze vroeg 10€ maar ik vond dat te veel, voor een uur zei ze is 100€ toch niet veel, mar ik gaf niet toe, wou 100 geven als de kamer inclusief was maar dat wou ze niet, uiteindelijk na wat discussiëren zei ze 75€ voor een half uur. Dat is een normale prijs alhoewel vooral oudere dames nogal arogant steeds 100 willen binnen halen. De omgekeerde wereld, oudere dames zouden hun prijs moeten laten zakken, maar ze komen vaak uit peperdure bars waar ze nietmeer aan de bak komen en proberen hier nog een laatste keer zoveel mogelijk geld te rapen vragen dan 100 € voor ja voor tot het klaarkomen, als dat na 10min is dan heb je pech. Slechte gewoontes aangekweekt in de loop der jaren zeker. Nu deze Tsjechische dame beweerde niet zo te zijn, en gezien haar pre sales zou dat wel eens waar kunnen zijn. Dus wij naar boven voor ½ uur aan 75 lappen. En het was lekker ook nog. goed TZ en PZC lekker liggen beffen en ook het neuken was van een boven gemiddelde kwaliteit, niets om mij te beklagen. Nadien nog een massage gekregen en uiteindelijk toch een dik half uur op de kamer geweest, dus een vol uur met haar zal ook wel de moeite zijn denk ik.
    Achteraf samen in de bar nog wat zitten drinken, op de bank, dus ook de after sales zijn dik in orde. Leuke meid dus die doet wat ze belooft, dat is toch ook belangrijk.
    Achteraf een andere zaak bezocht, en later op de avond nog eens terug gekomen. Toen zat mooie en jonge Cloë daar. Met haar beginnen kletsen, ze vertelde me dat je in 2 Love dus wel degelijk Champagne kan bestellen, maar dat het zelden gebeurd. Ze hebben ook een rare regeling voor Champagne de prijs aan de bar is 75€, maar dat staat nergens geschreven. Als je een meisje champagne wil trakteren dan mag ze zelf de prijs bepalen, zegt zij 150, dan is er 75 voor haar bij maar ze kan ook gewoon 100 vragen en 25 binnen rijven, of gewoon eerlijk 75 vragen en er niets op nemen.
    Nu heb ik nog maar 1 keer champagne zien drinken in deze zaak, en het was dan nog een jarige wandelaar die gek wou doen.
    Bovendien drinken de meeste meisjes er water of witte wijn, en die prijzen vallen best mee.
    Nu ja Cloë, ik had er zin in, en we waren op de goede weg, toen ik plots een dringende oproep kreeg en haar “alleen” moest achter laten, jammer maar helaas, volgende keer beter zeker.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  6. #31
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    En dinsdag had ik weer prijs, er was nog iets fout gelopen met de oplevering die vrijdag, dus was ik weer in de buurt, ja en dan weet je het, mijn wagen weet de weg en ik ook.
    Het was zeer rustig omstreeks 19u, weinig dames en ook weinig mannen. Eén viel me op, het was de vriendin van Winnie, die die bewuste vrijdag nacht zei dat ze me ooit wou proeven. Dus bij haar gaan praten, ze blijkt uit Kenia te komen geboren uit een schotse vader en een Franse moeder maar al sinds 1978 in België te wonen en helemaal niet de vreindin van Winnie te zijn, ze hebben elkaar daar in 2 love leren kennen, die bewuste vrijdag avond. En Winnie mag de zaak niet meer in wegens te dronken.
    Uiteindelijk blijkt ze een stuk ouder dan op het eerste gezicht, ze vertelde me 44 te zijn, maar gaf na een lange babbel toe er 51 te zijn. Nu dat vond ik van het goede teveel. Ze vraagt bovendien 100€ en pijpt niet. TZ kan wel en als ik haar goed heb begrepen, en dat heb ik, heef ze zeer weinig ondervinding. Dus deze keer <eer zonder seks het huis verlaten.
    Cloë mijn lieve schat was ook aanwezig maar jammelijk genoeg bezet, ze was de greote aantrekkingspool aan de bar
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  7. #32
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Last Online
    11 oktober 2021 @ 14:13
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Lang blond haar sprekende met een zwaar buitenlands accent bleek ze Tsjechische te zijn, haar naam ben ik kwijt. Ze spreekt wel behoorlijk Nederlands.
    Heb vorige week ongeveer hetzelfde met haar beleefd. Vind het in verhouding met de Duitse FKK wel wat duur, maar ja, ik was in de buurt en wou de zaak toch eens proberen.

    Idd, drank niet duur, gewone prijzen, 2 euro voor bieren en frisdranken. Propere kamers, redelijk mooi van inrichting.

    Vond de prijs voor kamer met jacuzzi wel duur.

  8. #33
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Omdat er dinsdag niet was gesekst, en de zin hoog was, vrijdag de wagen genomen en rond 20 uur aan gekomen. Het was nog kalmpjes, maar dat zou later op de avond wel anders lopen. De Tsjechische stoot van vorige week sprak me aan, maar ik had geen zin in blond en dom. Aan de bar wat zitten kletsen met andere wandelaar toe ik op een gegeven moment Vera de zaak zag binnen stappen, samen met nog een, ook al blonde, meid.
    Vera even gedag geknikt en oogcontact gezocht, ik zag iets anders aan haar en wist niet wat. Bij haar gaan staan en ja ze kende me nog uit de Relax en Queenies, maar mijn naam was ze kwijt. Ik kende de service van Vera van vroeger, en weet dat dit een meid is die lekker mee doet, en kan genieten, dus de keuze was snel gemaakt. Vera is nog steeds dezelfde, kort zwart haar met gel bewerkt en even vriendelijk, en wat ik anders zag was simpel, ze is enkele kilo’s kwijt. Ik vond ze er jonger uit zien, en dat vond ze leuk te horen.
    TZ en PZC was dik in orde en ze liet haar proper poesje ook gewillig beffen, van beffen in 69 gedraaid want ze vond dat ook ik mocht genieten. Maar er was iets met Vera, terwijl ik haar vroeger steeds kon laten komen (of was dat toch toneel) bleef de reactie eerder steken. Ze deed wel lekker mee maar iets hield haar tegen, eigenlijk kwam ik later tot de bevinding dat ze gewoon professioneler bezig is dan vroeger, en dat is jammer. De seks, ook het neuken, was goed, maar de GFE die ik bij haar vroeger mocht ondervinden was er nietmeer.
    Uiteindelijk toch een dik half uur op de kamer geweest, kostprijs in deze keet 75€, en zo zal ze wel haar aantal halen, en veel meer binnen halen dan de meiden die het aan 100€ willen doen en dan nog PMC voorstellen. Neen Vera is gewoon goed, enkel jammer dat het GFE gevoel er niet meer is.
    Nadien samen nog wat gedronken en ik zag een “nieuwe” meid binnen stappen, een meid die ik wel zag zitten, eind 20 of begin 30 denk ik met lang rood-blond haar, we hadden meteen oogcontact, maar Vera zat nog in mijn lijf. Ze was wat aan het praten met de uitbater, waarschijnlijk om de werking van de zaak te leren kenen. Ondertussen was de DJ aangekomen en begon zijn ding te doen. Gelukkig nu wel op de juiste manier, deze draaide wel de juiste dingen bij elkaar, en stopte de plaatjes niet na 20 seconden. Zelf DJ zijnde ben ik nogal gevoelig voor zulke dingen. Beat mixen zat er niet meteen in, maar het was wel “proper” in elkaar gezet, aangenaam, en dat zou later op de avond door het vrouwvolk erg geapprecieerd worden.
    Maar ik had nog niet gegeten dus verliet ik de zaak en ging op zoek naar een fritkotje……. .
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  9. #34
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    De frietjes hadden gesmaakt en de zin was terug, in café Rio stond de parking goed vol, maar de café zelf, en vaak ook het publiek daar, vind ik niet echt aantrekkelijk.2 Love heeft toch meer uitstraling dan, dus draaide ik de 2de maal de parking op. Ook hier stonden al een vrij groot aantal wagens op de parking, ja vrijdagavond, en het werd steeds drukker.
    Toen ik binnen kwam zag ik een vrij druk bezette zaak, er was een vrouw of 10 in de bar, en later zou blijken ook nog een flink aantal op de kamer, en het mannenaantal stond op een 20 tal. De “nieuwe” meid die ik even voordien al had zien zitten, hing ook nu aan het tafeltje aan de inkom, van haar koffie te genieten, nu zo alleen dat kon niet, vond ik, dus kennis gaan maken. Bleek duidelijk Nederlandse te zijn en ze heet Claudia, uit ons gesprek bleek dat zowat bijna alles kan, ook PZC als je netjes bent. Dus een tijdje later stonden we op kamer 1. 75€ vraagt ze, en achteraf zou blijken dat ze die dik waard is.
    Ik stond onder de douche, toen bleek dat er geen zeep was, en later zou blijken dat er ook geen handdoeken en condooms waren. Het kamermeisje had duidelijk haar werk niet goed gedaan.
    Ik stond daar nat onder de douche, helemaal afgespoeld en Claudia besloot dan maar op handdoeken jacht te gaan, helemaal in haar blootje de gang op, maar ze kwam zonder terug, trok wat aan en ging in de bar achter het nodige. En enkel ogenblikken later was alles aanwezig. Na een tweede wasbeurt en droogwrijven, toch mijn handen even gewarmd aan de radiator. Haar A cupje verkend en wat volgde waren 45 minuten geile vettige seks.
    Alles zoals ik het graag heb, lekker pijpen TZ geil doen en tijdens het langdurig beffen genoot ze echt, zo hard dat ze klaar kwam zelfs, nu ja, je weet dat nooit of het fake is, maar als dit fake was, dan krijgt ze van mij meteen een Oscar voor beste actrice, volgens mij kan je dat niet faken, maar zoals ik al schreef, je weet nooit bij deze vrouwen.
    Omdat alles zo gevoelig was wou ze eerst nog wat PZC, tijdens het pijpen deed ze het jasje aan, en toen ik bij haar binnen dron, voelde ik een botergeil kutje. Het neuken was zo intens, zo lekker zo wouw dat het met geen woorden te beschrijven is. Ik weet dat vergelijken moeilijk is, maar gans de sessie doet me denken aan een sessie met Mara in Bernds, en zij die Mara ooit tussen de lakens hadden weten wel wat ik bedoel. Super GFE gevoel of beter GFE+++++. Gewoon echt vrijen onbeschrijflijk lekker, voor deze meid rij ik graag nog even tot in Herentals. Duurder dan een FKK/Saunaclub, maar ik ben er wel veel sneller, dus ik moet er niet zoveel tijd voor uit trekken, zeker is dat deze voortaan in mijn top 3 staat.
    Klein uurtje geile seks voor 75€ (+30 voor de kamer)
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  10. #35
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    en nu zal het echt wel even duren eer ik terug ga.
    Want donderdag is er een reisje richting Duitsland voorzien, en in mijn kastje ligt nog een vrijkaartje voor Villa Vertigo dus...... de eerste ddagen niet dus. Of zou de goesting voor Claudia plots de kop kunnen opsteken..... dan ja dan................:teuflisch
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  11. #36
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Daumen runter

    Gisteren ook eens langs geweest. Neen geef mij maar een FKK club in Duitsland.
    De prijzen liggen zeer hoog, gaande van 75 voor 30 minuten, 75 voor drie kwartier en 100 Euro voor een uurtje + telkens nog eens 35 Euro voor de kamer! Drank niet inbegrepen, 2 tot 5 Euro per consumptie. Er waren een zes tal dames aanwezig.
    Ik heb er met één gesproken en meteen begon ze over champagne te praten, waar van de prijs ook per fles al vlug tot 200 Euro ging en dan was het ook nog tijdsgebonden Hoe kleiner de fles des te korter de tijd natuurlijk.
    De kwaliteit van de dames ligt ver beneden de FKK clubs van Duitsland , ze lopen er rond in gewone kledij. Ik begrijp dat de wetten in België anders zijn dan in Duitsland, maar het is in België nog altijd niet verboden om b.v. in minirok en een beetje sexy rond te lopen.
    Wie een dikke geldbeugel heeft en er zijn smaak vind kan er zich misschien wel amuseren. Maar mij zien ze er nooit meer!

  12. #37
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kmisjezo Bekijk bericht
    Gisteren ook eens langs geweest. Neen geef mij maar een FKK club in Duitsland.
    De prijzen liggen zeer hoog, gaande van 75 voor 30 minuten, 75 voor drie kwartier en 100 Euro voor een uurtje + telkens nog eens 35 Euro voor de kamer! Drank niet inbegrepen, 2 tot 5 Euro per consumptie. Er waren een zes tal dames aanwezig.
    Zulke gelegenheden kan en mag je niet vergelijken met een saunaclub in Duitsland. Zie het eerder als een alternatief voor als je eens minder tijd hebt.
    Als je een beetje uitkijkt, ben je beslist niet meer geld kwijt dan bij een bezoek aan een saunaclub.

    Neem nu bv. een uurtje op de kamer = 100 euro + 35 euro voor de kamer + 20 euro aan drank (je bent immers niet verplicht om champagne te betalen...)= 155 euro totaal
    Is toch in dezelfde prijsklasse als je inkom in een saunaclub + een uurtje op de kamer.

  13. #38
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Mij werd er nog nooit achter Champagne gevraagd trouwens, en ik ben er toch al meermaals geweest, en een paar goede tot zeer goede ervaringen gehad.
    Het is inderdaad duurder dan een FKK en totaal niet te vergelijken dat weet ik al te goed. Maar als ik weinig tijd heb durf ik deze zaak wel binnen stappen. Meisjes die 100 vragen zijn meestal wel om te praten en doen het aan 100 kamer in.
    BTW een kamer kost er 30 en geen 35€.
    Hilke (ex Relax, Queenies en YY) vraagt 75 voor een zeer goede sessie die meestal wel uitloopt tot minimum 45 minuten, en dat is ze wel echt waard, geloof me.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  14. #39
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    En hoe is het eigenlijk nog met Russische Iris????
    Werd zij daar ook gesignaliseerd? Dan ga ik er eens kijken!

    Wat een vrouw, wat een liefde en wat een lust! Onverzadigbaar Indertijd, in de Ritz

    Na meer dan twee jaar zou ik haar wel 'ns willen terugzien, ja Vergeet de champagne. Likken en kameren dat de schilderijen er van de muur vallen.
    #Ursi polari, aardig beest#

  15. #40
    Geregistreerd
    28 december 2006
    Last Online
    19 maart 2017 @ 23:43
    Berichten
    52
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    24 in 6 posts

    Standaard

    Russische Iris werkt noch in de 2 Love, noch in Rozenhof, ze komt daar alleen soms iets drinken met haar vaste vriend.

  16. #41
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    En hoe is het eigenlijk nog met Russische Iris????
    Werd zij daar ook gesignaliseerd? Dan ga ik er eens kijken!

    Wat een vrouw, wat een liefde en wat een lust! Onverzadigbaar Indertijd, in de Ritz

    Na meer dan twee jaar zou ik haar wel 'ns willen terugzien, ja Vergeet de champagne. Likken en kameren dat de schilderijen er van de muur vallen.
    Zelf heb ik ze er nog niet gezien, maar het was Hilke, vera en ITer die zegden dat ze er af en toe komt. Geen vaste dagen echter
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  17. #42
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    En hoe is het eigenlijk nog met Russische Iris????
    Werd zij daar ook gesignaliseerd? Dan ga ik er eens kijken!

    Wat een vrouw, wat een liefde en wat een lust! Onverzadigbaar Indertijd, in de Ritz

    Na meer dan twee jaar zou ik haar wel 'ns willen terugzien, ja Vergeet de champagne. Likken en kameren dat de schilderijen er van de muur vallen.

    Iris is te bezoeken bij Inge prive in Geel. ze werkt niet in 2-love.

  18. #43
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Idee

    Privé Inge in Geel ken ik.
    Zal daar mijn licht eens gaan opsteken

    Iets drinken met haar vaste vriend, pfuuuuu :green_smi
    Ze zal wel gauw bijdraaien :teuflisch

    Dank voor de info.
    #Ursi polari, aardig beest#

  19. #44
    Geregistreerd
    21 mei 2008
    Last Online
    2 december 2010 @ 13:48
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch lisa 2love

    hoi ijsberen ben vorige week binnen gesprongen in 2 love en rarara wie ik daar tegenkwam lisa!! ze was daar in hele gezellige gezelschap feestend tot ze doorging ik had zelfs niet de kans om haar aan te spreken ze was druk bezig en ik maar wachten lisa als je dit leest ik ben het ronald
    ik hoop dat je volgende keer meer tijd hebt................:wink:

  20. #45
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Last Online
    11 oktober 2021 @ 14:13
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren had ik vroeger gedaan met werken en besloot om nog eens af te zakken naar 2-Love. De vorige keer was het niet echt tegengevallen, maar hoopte deze keer Vera te zien. Ik had hier namelijk gelezen dat zij daar ook al gezien was.

    Vera herinnerde ik me van ongeveer 2 jaar geleden in de Queenies. Het waren één voor één prachtige ervaringen. De tocht naar 2-Love duurde later dan verwacht, files door verschillende wegwerken. Uiteindelijk aangekomen, zag ik dat er al veel auto's op de parking stonden. Auto uit, trap op, deur open en binnen. Direct bij het binnenkomen in de bar, zag ik onmiddellijk dat ik geluk had, Vera was er. Ze herkende me. Een praatje gemaakt, iets besteld om te drinken en daar we beiden niet echt gehaast waren, nog was in de zetels gaan zitten en wat bijgepraat. Na een tijdje ging Vera vragen of er een kamer vrij was. 30 euro gegeven en ja hoor, er was een kamertje vrij.

    Samen de steile trap op, ladies first natuurlijk en op "zoektocht" naar de kamer. Daar aangekomen, ons uitgekleed en ons wat verfrist. En wat gebeurde er dan? Daar moet ik waarschijnlijk geen tekeningske bijmaken. Diegenen die al met Vera geweest zijn, weten het. De anderen moeten maar eens afspreken met haar. :D Korte samenvatting: zachtjes beginnen, lekker pijpen, een 69ke, verschillende standjes en zorgen dat ze ook wat geniet. Nadien nog wat bijpraten. Dus al bij al een perfecte GFE. Eigenlijk dus niets veranderd, zou men zeggen. Eigenlijk wel, ze is een aantal kilootjes kwijt en maakt haar, volgens mij, nog mooier dan vroeger.

  21. #46
    Geregistreerd
    28 december 2006
    Last Online
    19 maart 2017 @ 23:43
    Berichten
    52
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    24 in 6 posts

    Standaard

    Na enkele goede ervaringen in verleden gisteravond nog eens 2Love bezocht, was dat nu een tegenvaller. Ik belandde precies in een Latino café maar dan wel een doodsaai. Vele Braziliaanse meiden die gewoon wat rondhangen, disc jockey was nergens te bespeuren, de meiden doken zelf te pas en te onpas achter de muziektafel om steeds dezelfde Latinoplaatjes snoeihard (met zelfs klankvervorming) te laten horen. Van het management was er niemand te bespeuren en de bedienining is gewoonweg ondermaats. De barkeeper houdt er ook een eigen prijzenbeleid op na, wisselgeld geeft hij ofwel niet, ofwel de helft te weinig, en als je meerdere drankjes besteld, rekent hij steevast enkele euro's teveel. OK, het zijn telkens maar enkele euro's, maar het is gewoonweg het principe, als je een zaak runt, blijf dan eerlijk, ik zal zelf wel bepalen of ik drinkgeld geef of niet. Het is gewoon spijtig dat men de mogelijkheden die deze prachtige infrastructuur biedt niet benut. Door de juiste aanpak kan men hier een bloeiende zaak uitbouwen. Hield het na een uurtje voor bekeken en ben andere oorden gaan opzoeken.

  22. #47
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard De uitbaters van 2-Love zijn niet goed bezig

    Ik ben afgelopen vrijdagavond nog eens naar 2-Love geweest (de laatste keer was een drie weken terug). Het was er voor een vrijdagavond heel kalm qua volk dat er binnen was. Maar wat me vooral opviel is dat er totaal geen sfeer/ambiance meer was. Nadat ik iets te drinken had besteld, kwam een oudere onaantrekkelijke dame vragen of ik voor haar een piccolo wilde bestellen. Ik heb daar vriendelijk voor bedankt en dacht: "ik drink mijn glas leeg en ben hier weg". Ik vind het verder onbegrijpelijk dat de uitbaters er een man achter de bar wegzetten die daar totaal niet voor bekwaam is. Ze zijn niet goed bezig zo.

    Ik was diezelde vrijdagavond nog even in het Rozenhofke. Tot mijn verbazing was daar heel wat meer ambiance dan in 2-Love, en er was ook veel meer volk.

  23. #48
    Geregistreerd
    11 oktober 2007
    Last Online
    8 mei 2012 @ 12:34
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric2 Bekijk bericht
    Ik ben afgelopen vrijdagavond nog eens naar 2-Love geweest (de laatste keer was een drie weken terug). Het was er voor een vrijdagavond heel kalm qua volk dat er binnen was. Maar wat me vooral opviel is dat er totaal geen sfeer/ambiance meer was. Nadat ik iets te drinken had besteld, kwam een oudere onaantrekkelijke dame vragen of ik voor haar een piccolo wilde bestellen. Ik heb daar vriendelijk voor bedankt en dacht: "ik drink mijn glas leeg en ben hier weg". Ik vind het verder onbegrijpelijk dat de uitbaters er een man achter de bar wegzetten die daar totaal niet voor bekwaam is. Ze zijn niet goed bezig zo.

    Ik was diezelde vrijdagavond nog even in het Rozenhofke. Tot mijn verbazing was daar heel wat meer ambiance dan in 2-Love, en er was ook veel meer volk.
    ik ben er ook al een paar keer binnengesprongen en heb hetzelfd gevoel : totaal geen ambiance en mensen achter de toog die niet weten waarover het gaat.... niet goed bezig absoluut niet, want uiteindelijk toch fantastische mogelijkheden : mooie zaak, mooie kamers... goed gelegen .. hopelijk vlugge bijsturing of het zal niet lang duren.
    Geef mij ook maar Rozenhofke, al is anneke ook niet alle dagen even happy

  24. #49
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Vrijdag ook binnen geweest (nobgmaals) en in tegenstelling tot pakweg een maand geleden is het er erg veranderd. vooral oude en lelijke bitchen arogante wijven een andere man achter de bar en HELEMAAL GEEN SFEER MEER erg tot zeer erg.
    Er zat 1 knap ding binnen en die had blijkbaar een kerel een fles champagne aan zijn beer gesmeerd, ze gaan echt het slechte pad op zo.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  25. #50
    Geregistreerd
    21 mei 2008
    Last Online
    2 december 2010 @ 13:48
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ooh god wat zou ik hierop reageren, ben er zelf al een tijdje niet meer geweest ik heb zelf nu een topper gevonden in de alsemstraat12 linkeroever shiela echte aanrader ijsberen tot gauw xxx

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60