Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 264
  1. #101
    Geregistreerd
    2 november 2009
    Last Online
    7 april 2013 @ 15:57
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Iemand nog geweest de laatste tijd? Moet binnenkort aanwezig zijn in de Messe en zou daar wel eens willen binnenspringen.

  2. #102
    Geregistreerd
    9 februari 2009
    Last Online
    7 april 2021 @ 16:14
    Berichten
    11
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Ben daar voorbije zaterdag geweest van 16 tot 23 u en een fantastische tijd beleefd
    Veel van voorgaande berichtgeving klopt : heel mooie club , vele knappe optic fuck meisjes, verzorgd eten , alles proper en goede hygiëne , alle meisjes volledig naakt en tussen 18 en 30 , ik heb weinig "oudere of lelijke " dames gezien
    veel knappe blondjes, enkele knappe Aziaten en zwarte dames, voor elk wat wils
    aanraders waar ik super tijd mee had zijn Maya ( Spaans), Fabienne
    in totaal met zes naar kamer gegaan telkens super ervaring
    ik zou zeggen zeker niet aarzelen en gaan dus....

  3. #103
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 05:31
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Ben op 20 mei in The Palace geweest. De club is is heel goed, niet de vergeeten de massage die was perfect. Van 12 tot 16 uur word door Achil "Aufguss" in de sauna gedaan, wat oog veel pleasir doet. Het enkel Problem zijn verschillende meisjes, welke niet, eenmal op kammer angekoomen, de im vooruit bepaalde service doen, maar toch well de euros willen hebben. Ben met twee op kamer geweest waarvan de tweede een gemiddelde service doet, het andere meisje heeft een perfect uitstraling, maar op kamer niet goed. Daarna nog kennis gemaakt met ander ijsberen zo dat het tot het einde toch well een goede ervaring was.

  4. #104
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    24 juli 2023 @ 22:30
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    193
    Discussies
    16
    Thanks
    321
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Ik kon ook niet aan de verleiding weerstaan om naar the Palace te gaan. Ik had er die lange rit voor over. Het is een prachtige club, al zie ik wel twee minpunten. Ik vind de club iets te donker, en ik mis ook een tuin.
    Wat de dames betreft heb ik gisteren geluk gehad met Nici, Kiara en Vanessa. Ik vond ze alledrie heel goed, en de laatste Vanessa was een echte voltreffer.
    Ik had haar beloofd na het eten met haar mee te gaan, en maar goed dat ik dat gedaan heb.

  5. #105
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Palace op 4 september 2010

    Op 4 september was ik in Palace (www.the-palace.de). Ik was aangekomen rond 18:00 uur. Het was prettig om weer in Palace te zijn. De laatste keer was op 29 mei 2010. De voorvreugde begint al bij het binnenlopen in de club. Dan loop je in de gang langs de foto's van enkele vrouwen, zoals Indira. Zij heeft vroeger ook in Palace gewerkt. Ik geloof dat ze nu in Villa Vertigo werkt.

    Ik had de entree betaald van 75 EUR en daarna gedoucht. Ik was al nieuwsgierig welke vrouwen er zouden zijn. Ik had gehoopt dat Martha (Colombiaanse), Diana (Roemeense) en Alida (Roemeense) er zouden zijn. Ik had om 18:30 uur een vriend ontmoet in Palace en we hebben dan samen een koffie gedronken. Wat me opviel, is dat het licht bij het bubbelbad nu paars is. Het zag er goed uit.

    Tussen 18:00 en 20:00 uur kwamen er steeds meer vrouwen binnenlopen, maar mijn smaak zat er niet tussen. Maar ik dacht het zal zich nog wel verbeteren later op de avond. Om 19:30 uur ben ik dan eerst even gaan eten. Er was groente, warme beenham, kippenbouten en dessert. De groente en het dessert hadden goed gesmaakt, maar het vlees helaas niet. Maar dat kan een keer gebeuren. Daarna heb ik nog een cola besteld en rondgelopen.

    Nu begon ik me toch wel zorgen te maken. Er waren zo'n 40 tot 50 vrouwen, maar helaas zat er geen een tussen met wie ik op de kamer wilde. Het waren allemaal stuk voor stuk mooie vrouwen, maar gewoon niet mijn smaak. Er liepen er wel een paar rond die wel mijn smaak waren, maar daar was ik al vaker mee op de kamer geweest en ik wilde weer eens iets anders.

    Een andere vriend was in FKK Mainhattan (www.fkk-mainhattan.de). Rond 22:00 uur heb ik dan besloten Palace te verlaten en ook naar Mainhattan te gaan. Ik had hem een SMS gestuurd dat ik er aan kwam. Ik was er nog nooit geweest en was nieuwsgierig geworden.

    Ik zal zeker weer Palace bezoeken. Het is een mooie club met mooie vrouwen en vriendelijk persoon die ook betrokken zijn bij de gasten. Ik had gister gewoon pech, maar dat kan een keer gebeuren.

    Bergm550

  6. #106
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Daumen runter Palace niet meer wat het geweest is

    Onlangs op een zaterdag na lange tijd weer eens in Palace geweest. Ik was enigszins gewaarschuwd dat de dames in Palace proberen wat meer centjes te scoren.
    Dit zou komen doordat er veel Italianen invliegen met Ryanair, die blijkbaar gewend zijn om hoge prijzen te betalen. Hierdoor zijn de prijzen in Palace omhoog gegaan de laatste tijd. Er schijnen ook niet zoveel Duitse stamgasten meer rond te lopen. Dat klopte inderdaad met het beeld dat ik ervan kreeg tijdens mijn bezoek.

    Eerst de entree van 75 Euro en wat je ervoor krijgt: Het eten (vanaf 19:30 uur buffet) is goed in Palace. Eten kun je in het nieuwe restaurantgedeelte op de plek waar vroeger de Haman zat. Daarnaast is er een goede sauna en stoombad. Maar dat hebben veel andere clubs ook aardig voor elkaar. Het interieur is verder sfeervol te noemen. Een beetje Orientaals aandoend. En er is een Kino voor wie ervan houd.
    Maar 75 Euro? Toch een beetje te duur naar mijn smaak.

    Voor bier moet je ook extra betalen (5 Euro per glas). En voor andere alcoholische versnaperingen nog veel meer. Er zijn clubs in NRW waar dit gratis is.

    Dan de dames: Ik was met een leuke Thaise op stap, Nina. Met een mooi lichaam en behoorlijk getunede borsten.

    Ze probeerde me van tevoren in slecht Duits duidelijk te maken hoe het zat met de prijzen en wees onder andere op de binnenkant van de deur van de kamer. Daar stonden de prijzen duidelijk op afgebeeld. Met afbeeldingen van klokken, handelingen die je kunt doen, etc.. 50 Euro voor een half uur en 50 extra voor FT. (Anaal 100) Als je dan nog een kwartiertje (!) extra wilt kost het je nog een keer 50 Euro. Ik had een genoeglijk halfuurtje met haar. Verschillende standjes, PZC, beetje voorzichtig zoenen, en afmaken met FT.

    Ondanks dat ik dacht dat ik goede afspraken gemaakt had wilde Nina na afloop (een stief half uur en geen minuut langer) ineens 150 Euro incasseren.
    Volgens haar had ze dit allemaal goed uitgelegd (100 Euro "fur alles" had ze gezegd) en was die 50 Euro extra nodig door die FT. Ik had echter begrepen dat FT inbegrepen zat in dat "alles". Maar Nina was het daar niet mee eens. Ze moest en zou 150 Euro vangen voor dat half uurtje.
    Ik begreep dat dit niet goed zat en ging met haar naar de receptie. Daar kwamen we onder leiding van de ontvangstdame tot een soort van compromis.

    Helaas kwamen de waarschuwingen dus uit. En ben ik die avond ook niet meer naar de kamer gegaan. Ook omdat ik niet erg onder de indruk was van de rest van het damesaanbod.

    Kortom: Palace: Mooie club, maar (inmiddels te) dure club voor wat je ervoor terugkrijgt ... Ik zal er in ieder geval niet zo snel meer heengaan.

    VD

  7. #107
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    24 juli 2023 @ 22:30
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    193
    Discussies
    16
    Thanks
    321
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Wat me ergert aan the Palace is het feit dat alles zo duur is. Entree 75 €, bier 6 €, vodka-orange of andere alcoholische drank 15 €. Daarenboven proberen bijna alle vrouwen je financieel uit te zuigen. Ik heb er gisteren terug Niki ontmoet, een jong en (nog) eerlijk meisje van 21 jaar. Zij vertelde mij verhalen van haar ervaren collega's en daar ga je toch even van opkijken. De meeste vrouwen proberen je echt te pluimen. Dus vrienden, ijsberen, wees gewaarschuwd.

  8. #108
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Hoewel ik best leuke tijden heb gehad in The Palace, heb er zelfs indertijd mijn ijsberenvuurdoop ondergaan, is dit ook wel mijn reden dat ik het de laatste tijd maar gemeden heb. De inkom is hoog, okay, het is een mooie club, maar dan nog, en alcohol drink ik niet, maar die toeslagjes voor dit en voor dat, die de meeste dames hanteren, maken dat je vanzelf wel naar alternatieven gaat zoeken. En die zijn er wel in Fft. Jezelf uit de markt prijzen heet dat.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  9. #109
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Standaard

    Bin Mittwoch am frühem Abend etwas durchgefroren im Palst eingetroffen, netten Smaltalk mit x und ab in die Dusche zum Aufwärmen. Hatte mal wieder die Rechnung ohne heiß u. kalt gemacht, also erster Minuspunkt.
    Dann kurz drauf die heiligen Hallen durchquert und gleich nochmal langsam gekreist und gekreist aber nicht wirklich viel für Vaters Söhnchen, dabei waren es gemessen an der Jahreszeit schon einige CDL`s die sich mehr oder doch eher weniger um`s zahlende Publikum bemühten.
    Bei mir gab`s dann im Lauf der nächsten Stunden 3 Buchungen.

    Jenifer, schokofarbene DR Frau mit etwas mehr auf den Rippen. Für mich ne Alt“last“, aber warum eigentlich nicht. War dann auch ganz nett wobei in Habitatione Koberei begann was ich nicht wirklich mag. 1 Stunde??? FT??? Und das gleiche noch mal. Na ja, trotz verweigerter Upgrades ne ordentliche Sache gewesen, aber halt leichtes Minus für Kobern
    Andrina ist ne dunkleblonde Rollbraten Milf aus Chaves Land. Weiß der Teufel was mich da geritten hat, Ihr im Kino zu erliegen. Um es kurz zu machen gab es zwar ordentlich FO, der Rest war dann aber Laufhaus Standard. Also Frust

    Überhaupt alles etwas merkwürdig an diesem Abend. Girls die LSH und andere Foren lesen statt zu arbeiten. Andere die in Rekordzeit zur Tat und zurück schreiten und dann noch einige die anscheinend gewisse Gästeschablonen haben die Sie ziemlich kompromisslos umsetzten so nach dem Motto „ da kann ich vor allem risikolos u. schnell umsatz machen“. Betonung nochmal auf schnell.

    Zum Abschied dann noch ne Wiederholungstat aus der Urzeit. Kathi, ebenfalls DR an der die letzten Arbeitsreichen Jahre weder körperlich noch emotional spurlos vorübergegangen scheinen. Aber: Sie kann`s nach wie vor und vor allem: Sie tut`s auch. Hier dann ohne Minus

    Irgendwann dann Richtung Hause gezogen, beim Bändchen abschneiden ohne Nachfrage u. keine Antwort auf meinen Gruß, vielleicht dicke Luft oder was auch immer. Mir hat`s gereicht.

  10. #110
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Palace op 2 april 2011

    Geachte heren/vrouwen,

    Op 2 april was ik in Palace. Het was een heerlijke voorzomerse dag in het mooie Frankfurt met zo'n 22 graden. Ik was al sinds september 2010 niet meer in Palace geweest, en was toch wel weer nieuwsgierig geworden.

    Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en betaalde de 75 EUR entree. Naast de receptie kun je dan een badmantel neenemen of een grote handdoek, als je dat prefereert. In Palace kies ik toch wel de handdoek, want het is er binnen altijd erg warm.

    Eenmaal binnen zag alles er nog hetzelfde uit. Het was dus een vertrouwd wederzien. Ik was op deze dag niet geheel fit, want ik had vergeten mijn medicijnen tegen hooikoorts in te nemen. Doordat er veel pollen in de lucht waren, had ik veel last van allergie. Al mijn spieren deden zeer. Maar goed, dat was ook mijn eigen schuld.

    Bij de bar dan maar een cola besteld en de vrouwen bekeken. Eenmaal binnen ging het wel weer een stukje beter, vrouwen zijn toch een goede remedie als je je medicijnen vergeten bent in te nemen. Ik kwam nog een gast tegen die ik vaker in Palace had gezien, en die vertelde dat Monika (Roemeens) ook zou komen.

    Er waren gedurende de dag zo'n 70 vrouwen, veel bekende gezichten waaronder Natascha (Roemeens), Tina (Duits), Monika (Roemeens), Louisa (Duits) en ook nog enige nieuwe gezichten. Er zijn relatief veel blonde vrouwen in Palace en ook vrouwen met grote borsten zijn goed vertegenwoordigd, maar dan moet je wel van siliconen houden.

    Het eten was goed verzorgd. Er waren aardappelen, groenten, rundvlees, kip en dessert met fruit. Het had goed gesmaakt. Ik probeerde nog tijdens het eten een gesprek te beginnen met een Italiaan, waarvan er velen zijn in Palace, maar de heer sprak geen Engels en Duits, en ook geen Nederlands. Misschien dat daarom de kamers in Palace afbeeldigen hebben om uit te leggen wat de prijzen zijn.

    Wat betreft de hygiene, is Palace zeer goed en te vergelijken met Golden Time. Alles is zeer schoon en goed verzorgd. Daar valt niets te klagen. De kamers zien er mooi verzorgd uit. Er is ook een Aufgussmeister die een Aufguss aan de gasten geeft in de sauna. Dus men wordt op zijn wenken bediend.

    Ik vond de muziekkeuze ook goed. Men draait veel Top 40, Techno en enige klassiekers. Ik hoorde dit nummer en dat is toch al enige jaren oud.

    Chaka Khan - Ain't Nobody
    http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=SvPZo52X5vo

    Ik had me voorgenomen tijdens de dag met Monika, Natascha en een nog voor mij onbekende blondine op de kamer te gaan. Maar later op de avond had ik het idee om Palace te verlaten en naar Oase te gaan. Ik weet niet waarom, maar ik wilde ook wel weer eens Mandy (Duits) in de Oase zien.

    Ik wist niet of ze er nog werkte. Ik dacht er aan Oase op te bellen, maar meestal krijg je toch niet de juiste informatie omtrent vrouwen. Het beste is er gewoon naar toe te gaan.

    Dus uiteindelijk het besluit genomen om naar Oase te gaan. Maar ik zal zeker terugkeren naar Palace. De club heeft een mooi vrouwenaanbod, is goed verzorgd en heeft een goede atmosfeer.

    Bergm550

  11. #111
    Geregistreerd
    13 maart 2009
    Last Online
    23 mei 2014 @ 17:22
    Berichten
    26
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Are there any Asian ladies working there?

  12. #112
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Yes, the Japanese lady Mitzu is working in Palace.

  13. #113
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Dit is het derde bijna identieke bericht op zoek naar medeijsberen in de hessen clubs (zie meeting point en het Oase forum). Hoe dan ook ik ben of op donderdag 25 augustus of op vrijdag 26 augustus in Palace (en misschien zaterdag 27 augustus ook) en als iemand anders van IJBF er een van deze dagen ook is hoor ik het graag.

  14. #114
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik ben er begin augustus (3/08 en/of 4/08 en/of 5/08).

    Meerdere commentaren gehoord van Duitse beren uit het Frankfurtse. Conclusie: voor de € 75 inkom krijg je meer dan waar voor je geld.
    - Oosters interieur
    - 80 topvrouwen aanwezig (enkel mooie vrouwen, plaatjes van vrouwen)
    - wellness zeer uitgebreid en kwalitatief
    - eten à la carte, ontbijt met schuimwijn.
    Nadeel zou kunnen zijn als je alleen gaat (en je zou dat al een nadeel vinden) dat je dikwijls op kamer zal vertoeven uit pure goesting in al dat moois.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (17 juli 2011),vrije jongen (17 juli 2011)

  16. #115
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik ben er begin augustus (3/08 en/of 4/08 en/of 5/08).

    Meerdere commentaren gehoord van Duitse beren uit het Frankfurtse. Conclusie: voor de € 75 inkom krijg je meer dan waar voor je geld.
    - Oosters interieur
    - 80 topvrouwen aanwezig (enkel mooie vrouwen, plaatjes van vrouwen)
    - wellness zeer uitgebreid en kwalitatief
    - eten à la carte, ontbijt met schuimwijn.
    Nadeel zou kunnen zijn als je alleen gaat (en je zou dat al een nadeel vinden) dat je dikwijls op kamer zal vertoeven uit pure goesting in al dat moois.
    Kan ik bevestigen. Ik was in Palace in april 2011 en het blijft een goede club met mooie vrouwen. Palace ligt nabij de metrohalte "Industriehof" en is op 15 minuten afstand van Frankfurt Hbf. De dienstregeling kun je vinden op www.bahn.de

    De volgende hotels kan ik aanbevelen en zijn op loopafstand van Palace:

    Mercure Hotel (2,5 km van Palace)
    http://www.mercure.com/gb/hotel-1204...se/index.shtml

    Hotel ibis Frankfurt City West (500 m van Palace)
    http://www.ibishotel.com/gb/hotel-15...st/index.shtml

    En voor een bezoek aan FKK Oase kan ik dit hotel aanbevelen:

    Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf (5 km van Oase en 1 km van Friedrichsdorf Bhf) (taxi hotel - Oase 10 EUR)
    http://www.mercure.com/gb/hotel-2937...rf/index.shtml

  17. #116
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik ben er begin augustus (3/08 en/of 4/08 en/of 5/08).

    Meerdere commentaren gehoord van Duitse beren uit het Frankfurtse. Conclusie: voor de € 75 inkom krijg je meer dan waar voor je geld.
    - Oosters interieur
    - 80 topvrouwen aanwezig (enkel mooie vrouwen, plaatjes van vrouwen)
    - wellness zeer uitgebreid en kwalitatief
    - eten à la carte, ontbijt met schuimwijn.
    Nadeel zou kunnen zijn als je alleen gaat (en je zou dat al een nadeel vinden) dat je dikwijls op kamer zal vertoeven uit pure goesting in al dat moois.
    Paar correcties. Nog nooit daar rond de 80 vrouwen aangetroffen. Rond de 40 komt mijn inziens meer overeen met de werkelijkheid. De sfeer is te omschrijven als "rustig", geen grote aantallen mannen en vrouwen.
    Vrouwen zijn in deze club gemiddeld inderdaad mooier dan in Oase of World, maar er lopen ook wel verschillende niet-aantrekkelijke meiden rond.
    Het is niet zo druk met mannen in deze club, en het jaaggedrag van de dames des te groter (kans op een afwerksessie en of prijsopdrijving is dan ook hoger). Sommige dames doen het op een leuke manier en tasten af maar ook zijn er dames die een wat afstandelijk hardere benadering hebben, maar die moet je gewoon met dezelfde hardheid en afstandelijkheid terug behandelen. De laatste keer dat ik er was kwam zo'n profi dame naar me toe en het gesprek ging als volgt:
    Zij: "heb je zin om wat leuks te doen?"
    Ik: "nee, dank je"
    Zij: "wat kom je hier dan doen?"
    Ik: "sex",
    Zij: "nou dan?"
    Ik: "Ik bepaal zelf wel met wie en op welk moment ik sex heb"
    waarop zij me verbaasd opnam en afdroop.

    Je kunt in deze club hele goede sessies hebben, maar wees selectief in met wie je meegaat, vooral als je een "nieuweling" bent in deze club.

  18. #117
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Paar correcties. maar wees selectief in met wie je meegaat, vooral als je een "nieuweling" bent in deze club.
    En dan heb je het nog niet gehad over het feit dat bijna alle dames hier voor alles en nog wat extra's vragen....
    Het doel heiligt de middelen

  19. #118
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    En dan heb je het nog niet gehad over het feit dat bijna alle dames hier voor alles en nog wat extra's vragen....
    Inderdaad. Opslagje voor zaken als FT en AV is normaal, maar 50,- voor Körperbesamung, zelfs als het op je eigen Körper is, is toch overdreven.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  20. #119
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Meerdere commentaren gehoord van Duitse beren uit het Frankfurtse. Conclusie: voor de € 75 inkom krijg je meer dan waar voor je geld.
    - Oosters interieur
    - 80 topvrouwen aanwezig (enkel mooie vrouwen, plaatjes van vrouwen)
    - wellness zeer uitgebreid en kwalitatief
    - eten à la carte, ontbijt met schuimwijn.
    Nadeel zou kunnen zijn als je alleen gaat (en je zou dat al een nadeel vinden) dat je dikwijls op kamer zal vertoeven uit pure goesting in al dat moois.
    Jou nadeel klinkt inderdaad als een voordeel
    Als je in Oase fatsoenlijk wilt eten is daar de "entree" trouwens ook 75 Euro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Kan ik bevestigen. Ik was in Palace in april 2011 en het blijft een goede club met mooie vrouwen. Palace ligt nabij de metrohalte "Industriehof" en is op 15 minuten afstand van Frankfurt Hbf. De dienstregeling kun je vinden op www.bahn.de

    De volgende hotels kan ik aanbevelen en zijn op loopafstand van Palace/Oase: [/url]
    In aanvulling op de lijst van bergm550: het Felming's Hotel is tegenover Palace, dus op kruipafstand! (weet niet of het wat is, maar is wel handig als je om 4:00 de club uit komt rollen....).

    Voor Oase is Mercure prima. Aangezien je toch met de auto/taxi moet, zijn er nog 10-tallen hotels daar in de buurt. Ben ook begonnen in het Mercure, voldoet prima, maar is wat klinisch (echt een 1-night hotel voor eenzame zakenmensen), dus als je wat leukers zoekt, kijk dan eens rond in Bad Homburg (5-10 minuten verder), oa Hartwaldt Hotel (ligt midden in het bos, na een avond/nacht met de Oase chicks, wordt je dan de volgende ochtend wakker tussen de fluitende vogeltjes ).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Paar correcties. Nog nooit daar rond de 80 vrouwen aangetroffen. Rond de 40 komt mijn inziens meer overeen met de werkelijkheid. De sfeer is te omschrijven als "rustig", geen grote aantallen mannen en vrouwen.
    Vrouwen zijn in deze club gemiddeld inderdaad mooier dan in Oase of World, maar er lopen ook wel verschillende niet-aantrekkelijke meiden rond.
    Het is niet zo druk met mannen in deze club, en het jaaggedrag van de dames des te groter (kans op een afwerksessie en of prijsopdrijving is dan ook hoger). Sommige dames doen het op een leuke manier en tasten af maar ook zijn er dames die een wat afstandelijk hardere benadering hebben, maar die moet je gewoon met dezelfde hardheid en afstandelijkheid terug behandelen. De laatste keer dat ik er was kwam zo'n profi dame naar me toe en het gesprek ging als volgt:
    Zij: "heb je zin om wat leuks te doen?"
    Ik: "nee, dank je"
    Zij: "wat kom je hier dan doen?"
    Ik: "sex",
    Zij: "nou dan?"
    Ik: "Ik bepaal zelf wel met wie en op welk moment ik sex heb"
    waarop zij me verbaasd opnam en afdroop.

    Je kunt in deze club hele goede sessies hebben, maar wees selectief in met wie je meegaat, vooral als je een "nieuweling" bent in deze club.
    Klinkt niet als een club voor "newbees"..........maar dat is Oase feitelijk ook niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    En dan heb je het nog niet gehad over het feit dat bijna alle dames hier voor alles en nog wat extra's vragen....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Inderdaad. Opslagje voor zaken als FT en AV is normaal, maar 50,- voor Körperbesamung, zelfs als het op je eigen Körper is, is toch overdreven.
    Nou, dat zijn wel echte golddigger acties zo te horen...........en dan vingeren zeker ook +50, en linker borst aanraken +25, rechter nog eens +25, en striptease (gewoon uitkleden op bed) nog eens +25...........???

    Neem aan dat de opslagen gelijk zijn aan Oase (FT 50 Euro, AV 150 Euro)?

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  21. #120
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    FT 50,- . AV, ik meen 100,- maar das buiten mijn interressegebied. En die KB onzin is iets om op te letten, voor je het weet zit je in een discussie met zo'n muts. Om mij hoeft het niet speciaal, maar als ze die 50,- willen cashen, dan doen ze hun mond er maar voor open zou ik zeggen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  22. #121
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Neem aan dat de opslagen gelijk zijn aan Oase (FT 50 Euro, AV 150 Euro)?
    Klopt, dezelfde prijzen als Oase en World. AV is overigens +100 en niet +150.
    Laat duidelijk merken dat je ervaren bent in dit wereldje en de dames zullen weinig ruimte vinden om de prijs op te drijven mbt zaken die standaard zijn. Trouwens, ook in Palace bestaat er ook zoiets als een "klick" en zul je prima sessies hebben met dames met wie het contact aangenaam is.

  23. #122
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Volgens mij kun je in Palace ook 2-3u verblijven tegen een gereduceerd tarief. Dus is het niks ben je niet de volle 75E kwijt. Zal wel met de nabijheid van de Messe van doen hebben. Tis een van de mooiste Clubs die ik ken maar als gezegd met mooi weer zou ik eerder naar Oase of World gaan. Prijzen zijn als in de Oase dus in principe FT = 50E en AV = 100 E.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #123
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    En die KB onzin is iets om op te letten, voor je het weet zit je in een discussie met zo'n muts.
    In bijna alle clubs geven veel dames aan dat zoiets extra kost en is dus niet alleen maar Palace eigen.
    Bij het klaar komen over haar lichaam kom je op een grijs gebied of dat standaard is of niet en is het verstandig vooraf hiernaar te informeren.

  25. #124
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In bijna alle clubs geven veel dames aan dat zoiets extra kost en is dus niet alleen maar Palace eigen.
    Bij het klaar komen over haar lichaam kom je op een grijs gebied of dat standaard is of niet en is het verstandig vooraf hiernaar te informeren.
    Als niet expliciet is afgesproken dat het inclusief is ga ik er altijd maar van uit dat ze er wel wat extra voor willen hebben. Zo vroeg een dame in Oase me laatst ook of ik niet op haar borsten wilde klaar komen. Ik ging er maar vanuit dat ze dit niet deed omdat er huidje er zo zacht van wordt en gezegd dat dat niet nodig was.

    O ja, bedankt allen voor de tips waarschuwingen

  26. #125
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Als niet expliciet is afgesproken dat het inclusief is ga ik er altijd maar van uit dat ze er wel wat extra voor willen hebben. Zo vroeg een dame in Oase me laatst ook of ik niet op haar borsten wilde klaar komen. Ik ging er maar vanuit dat ze dit niet deed omdat er huidje er zo zacht van wordt en gezegd dat dat niet nodig was.

    O ja, bedankt allen voor de tips waarschuwingen
    Hallo vrije jongen,

    Zoals bovenstaande berichten al hebben aangegeven, zijn er in Palace sommige vrouwen die 50 EUR extra voor zoenen vragen. Ik zoen graag op de kamer, dus ik vraag altijd van te voren of zoenen een probleem is, en als ze zeggen dat het 50 EUR extra kost, dan loop ik altijd gewoon door op zoek naar een andere vrouw.

    Maar als ik toch met zo'n vrouw op de kamer wil, dan stel ik altijd voor om 1 uur op de kamer te gaan (100 EUR) en dat zoenen dan inclusief is, en daar gaan ze altijd mee akkoord. Maar nogmaals, de vrouwen die 50 EUR extra vragen voor zoenen, dat zijn er meestal maar weinig, bij de meeste vrouwen is het onderdeel van het standaardpakket.

    Maar het is waar, in Palace kun je vaak wat meer afzetters tegenkomen dan in World. Sommige vrouwen in Palace passen soms beter achter de ramen dan in een saunaclub. Maar laat gewoon merken dat je het wereldje al goed kent en dan heb je nergens last van. Dan moet het wel goedkomen.

    Bergm550

  27. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (17 juli 2011),vrije jongen (17 juli 2011)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Living Room 468*60