Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 264
  1. #51
    Geregistreerd
    11 september 2006
    Last Online
    3 juni 2013 @ 21:22
    Locatie
    Wanker County
    Berichten
    27
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hi LBC!

    Yulia is the girl that pronounces her name somehow italian, I guess? (Like Giulia) She has some signes up her spine? I haven't seen her for quite a while at the Palace. She not really one of the best girl, but her apperance somehow turns me on!

    Btw: I like your denglish style of writing :D

    VGGZ
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity!

  2. #52
    Geregistreerd
    9 mei 2008
    Last Online
    15 februari 2018 @ 22:54
    Berichten
    222
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    From my own experience, the best hours in Palace are from 19:00 to 04:00 hrs. A lot of women start working at 19:00 hrs.
    Bergm550,

    Thank you for pointing the better times for visits to Palace.

    Yes, I know later in the evening the better looking girls turn up and in greater numbers. I have the difficult situation of having to fly out that evening so I could not stay later explaining my morning to afternoon visit to Palace.

    Thank you again for your insight.

    Chaos,

    Londonbasketcase :-) :wink: :wink:

  3. #53
    Geregistreerd
    9 mei 2008
    Last Online
    15 februari 2018 @ 22:54
    Berichten
    222
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ja, Guten Tag Herr graf zahl,

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graf zahl Bekijk bericht
    Yulia is the girl that pronounces her name somehow italian, I guess? (Like Giulia)
    Yes, that is right. In Englisch her name is pronouced Julia but she says it Yulia or Giulia as you say.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graf zahl Bekijk bericht
    She has some signes up her spine?
    Yes a string of Chinese lettering up the bottom of her spine that probably says something like "Fuck off nosey" or "if you can read this then you are way to close".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graf zahl Bekijk bericht
    I haven't seen her for quite a while at the Palace.
    I have not seen Yulia at Palace very much either. There are two reasons why I do not I believe:

    1.) Yulia works the main days of say Mittwoch to Sammtag but I visit on the odd Tags like Montag and Sonnstag.

    2.) I do not visit Palace very much as my spiritual home is Oase like others that I know on this forum and ex members of this forum.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graf zahl Bekijk bericht
    She not really one of the best girl, but her apperance somehow turns me on!
    You are correct that Yulia is not the best girl but she was one of the girls that I wanted to insert my schwanz into her mund and muschi. I did not ask to try her anus.

    Ja, Yulia turns me on as well. One thing I will point out is that her arse is getting bigger and not as tight and girly like a zehn Jahre alter Junge.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door graf zahl Bekijk bericht
    Btw: I like your denglish style of writing :D
    Ja, vielen danke Herr graf zahl.

    I try to do my best to pick up some Deutsch each time I am in the Fatherland and also to practise when I write. I do want to interact more fully with my girl friends in Deutschland.

    Freundliche Grüsse,

    Londonbasketcase

  4. #54
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Afgelopen week twee dagen in Palace vertoefd. Vrijdags was het drukker dan zaterdag hetgeen me verbaasde. Deze club heeft het voor elkaar. Mooie nieuwe leeshoek, stoombad, rokerszones, goed geregeld allemaal. Ook de schoonmaak, het barpersoneel en het eten zeer goed. Er lopen constant twee gastvrouwen rond (in dezelfde jurk!) die alles controleren en aanspreekpunt voor gasten zijn. Is het dan die 75 euro entree waard. Ik neig naar ja al is het maar omdat ik 50 gewend ben in de NRW clubs. Als Palace 65 zou vragen en Oase 50 zou het eerlijker zijn.

    Als je absoluut een afkeer hebt van animatie door de dames kan dat wel eens irritant zijn maar ik vind het niet zo erg. Ik trek mijn eigen plan en blijf netjes en duidelijk. De meeste vrouwen kunnen dan alleen maar waarderen.

    Vanaf 22uur dansen er regelmatig dames op het podium (Mireilla is erg goed, zij is te zien op de eerste 8 foto's van de site) ondersteund door een batterij lampen, rook en laser.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  5. #55
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Hallo Tiga,

    Goed om te horen dat je het naar je plezier hebt gehad in Palace. Ik blijf het ook een geweldige club vinden.

    Bergm550

  6. #56
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard The Palace, Frankfurt

    Van alle clubs die ik ooit in mijn wandelcarriere bezocht heb, steekt The Palace er met kop en schouders bovenuit. Niet alleen wat betreft het percentage bloedmooie vrouwen, maar ook qua sfeer. Lekker h..rig :D.
    Veel rood tapijt, letterlijk een sprookjesinterieur in de sfeer van 1001 nachten. Helemaal goed ! Het is maar goed dat het 4,5 uur sturen is, anders zou ik er wekelijks zitten. Zeker het bezoek waard.

  7. #57
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Berichten
    189
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    278 in 63 posts

    Daumen hoch The Palace, Frankfurt

    Vorige week onverwachts Automechanika gecombineerd met World, (Pohlheim) en The Palace. Vond dat World iets te groot was, minder dames waren en het eten was niet al te best. Misschien is de sfeer anders als het hartje zomer was en iedereen buiten kan vertoeven. Maar de Palace is echt the place to be. Ik ben vorig jaar al een keer geweest, maar toen was het precies een avond waarbij de dames gewoon met lingerie/bikini rondliepen. Maar afgelopen keer ervoer ik pas wat echt een FKK was. GT/PHG wordt vaak genoemd als FKK, maar hier liepen zeker 100 dames rond terwijl het merendeel zo'n 90% voor mij gewoon mooi, slank en aantrekkelijk uitzagen. Leefdtijd van dames ligt gemiddeld denk ik rond de 25 jaar, verhouding M/V was ongeveer 1 op 1. Het eten is echt super, lijkt net alsof je in een restaurant eet. De sfeer wordt wellicht ook leuker gemaakt, omdat niet alleen Duitsers en Nederlanders er waren, maar ook veel toeristen uit alle hoeken van de wereld, waar je een leuk praatje kan maken. Daarnaast krijg je vanaf uur of 10 paaldansen voorgeschoteld tot diep in nacht. Ik heb in de 8 uur dat ik daar ben geweest 5 dames gehad, allemaal wel ok, maar geen GFE. Zoals Highlander en velen al zeggen, het is maar goed dat het 4,5 uur rijden is, anders ga je elke weekend er heen. Ik ben de volgende keer wel van plan om Oase te proberen, maar wellicht valt alles tegen als je eenmaal in Palace bent geweest :wink:

  8. #58
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LIKE_BLOND_THAI Bekijk bericht
    Ik ben de volgende keer wel van plan om Oase te proberen, maar wellicht valt alles tegen als je eenmaal in Palace bent geweest :wink:
    Welkom op dit forum!

    De dames in Oase zullen je zeker NIET tegenvallen. Ook daar meestal tegen de 100 dames en de meeste om op te vreten. Het eten in Oase is niet het beste. Zeker vergeleken met the palace.

    Sonny:wink:

  9. #59
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LIKE_BLOND_THAI Bekijk bericht
    Vorige week onverwachts Automechanika gecombineerd met World, (Pohlheim) en The Palace. Vond dat World iets te groot was, minder dames waren en het eten was niet al te best. Misschien is de sfeer anders als het hartje zomer was en iedereen buiten kan vertoeven. Maar de Palace is echt the place to be. Ik ben vorig jaar al een keer geweest, maar toen was het precies een avond waarbij de dames gewoon met lingerie/bikini rondliepen. Maar afgelopen keer ervoer ik pas wat echt een FKK was. GT/PHG wordt vaak genoemd als FKK, maar hier liepen zeker 100 dames rond terwijl het merendeel zo'n 90% voor mij gewoon mooi, slank en aantrekkelijk uitzagen. Leefdtijd van dames ligt gemiddeld denk ik rond de 25 jaar, verhouding M/V was ongeveer 1 op 1. Het eten is echt super, lijkt net alsof je in een restaurant eet. De sfeer wordt wellicht ook leuker gemaakt, omdat niet alleen Duitsers en Nederlanders er waren, maar ook veel toeristen uit alle hoeken van de wereld, waar je een leuk praatje kan maken. Daarnaast krijg je vanaf uur of 10 paaldansen voorgeschoteld tot diep in nacht. Ik heb in de 8 uur dat ik daar ben geweest 5 dames gehad, allemaal wel ok, maar geen GFE. Zoals Highlander en velen al zeggen, het is maar goed dat het 4,5 uur rijden is, anders ga je elke weekend er heen. Ik ben de volgende keer wel van plan om Oase te proberen, maar wellicht valt alles tegen als je eenmaal in Palace bent geweest :wink:
    Ik kan je ervaringen zeker bevestigen. Palace is zeker een bezoek waard.

  10. #60
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Palace op 15 november 2008

    Gister was ik in Palace. Ik had de ICE genomen van Amsterdam naar Frankfurt om 12:34 uur en was aangekomen op Frankfurt Centraal om 16:30 uur. Met de S-Bahn 17 richting "Rebstockbad" ben ik dan naar het Mercure Hotel gegaan, waar ik een kamer had geboekt. In het weekend zijn de kamers 59 EUR per nacht exclusief ontbijt.

    http://www.mercure.com/gb/hotel-1204...se/index.shtml

    Na het inchecken ben ik naar Palace gelopen. Je loopt dan door de stad en de sky-line van Frankfurt is mooi om te zien. Ik was bij Palace aangekomen om 17:30 uur. Bij de deur viel het me op dat er een aantal foto's hingen van vrouwen die in Palace werken, zoals Indira.

    De laatste keer dat ik Palace was, was op 7 juni en sindsdien zijn er enige veranderingen gemaakt aan het interieur. Er hing een grote, witte spiegel bij het bargedeelte nabij de douches, en in het club-gedeelte was ook een ontspanningsruimte met ligstoelen gemaakt. Het alles zag er zeer goed uit. Daarnaast waren de handdoeken en badmantels van kleur veranderd, namelijk lichtbruin.

    Palace is een club apart. Je merkt het al bij binnenkomst, dat je in een soort sauna-club/bordeel binnenwandelt. Het interieur is Orientaals, en er is donkerrood tapijt door de hele club, en ook een gedeelte met donkerblauw tapijt. In de gangen naar de kamers zie je Neon-Spots in de grond langs de muren, die je naar de kamers leiden.

    Maar goed, bij binnenkomst heb ik gedoucht, iets gedronken en dan een sauna genomen. Dan nog wat rondgelopen. Toen het 19:00 uur was, werd het eten geserveerd. Het eten is zeer goed. Er was Mexicaanse en Turkse Goulash of zo iets met rundvlees en kip. Het dessert was een fruitsalade. Om 23:00 uur werd het eten nog een keer geserveerd.

    Gedurende de dag ben ik met de volgende vrouwen op de kamer geweest:

    - Indira (Roemeens)
    - Tina (Duits)
    - Alida (Roemeens)

    Alle drie vrouwen zijn zeer goed op de kamer en bieden een goede en vriendelijke service. Ik was in Palace tot 04:00 uur (sluitingstijd). De gehele dag hing er een goede atmosfeer. Ik schat dat er zo'n 50-70 vrouwen waren. Er werd goede muziek gedraaid, en het was niet te hard. Af en toe gingen de laserlichten aan en ging de muziek iets harder, want dan werd er een strip-tease gedaan door een van de vrouwen. Het voordeel van Palace is ook dat de rokers een mooi rook-gedeelte hebben, waardoor de lucht in de club fris is. Daarentegen is het wel erg warm in de club.

    Om 04:00 uur ben ik teruggelopen naar het hotel. Dit is heerlijk, want dan gaat de hele dag door je hoofd, en Frankfurt is op dit tijdstip aangenaam rustig. Ik moest wel weer vroeg op, want de ICE naar Amsterdam ging al vanmorgen om 09:28 uur. In ieder geval was het een mooi weekend in Palace. Palace is zeer zeker de lange reis waard.

    Ik ben weer in Golden Time op 29 november.

    Bergm550

  11. #61
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    12 december 2023 @ 10:28
    Locatie
    Nederland, Breda
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard The Palace (Frankfurt)

    Ben van plan om 2 december in The Palace te gaan kijken. Op de website kan ik niet vinden wat wat de basis prijs is.

  12. #62
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Beitrag

    Van de zomer was het € 75,--
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  13. #63
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brazillover Bekijk bericht
    Ben van plan om 2 december in The Palace te gaan kijken. Op de website kan ik niet vinden wat wat de basis prijs is.
    Hallo Brazillover,

    De entreeprijs in Palace is 75 EUR. De prijs is inclusief eten en drinken (niet inbegrepen zijn alcoholische dranken).

    De tarieven van de vrouwen zijn:

    - 50 EUR voor 30 min.
    - 100 EUR voor 60 min.

    De bovenstaande prijzen zijn inclusief PZC, (tong)zoenen en sex. Extra's zoals FT zijn 50 EUR extra. Het is dus duurder als in de clubs in NRW.

    Advies: in Palace zijn er "sommige" vrouwen die voor "zoenen" 50 EUR extra vragen als je voor 30 minuten boekt. Maar als je een uur boekt, dan zit het zoenen erbij inbegrepen.

    Bergm550

  14. #64
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Daumen runter Een mooie afwerkplek

    Heren, beren,

    Het is er eindelijk van gekomen en gisteren was ik dan in Palace. Ik was op de beurs en voor € 8,- was ik met de taxi rond 17:30 in FKK Palace. Ik betaalde de € 75,- entree en ze vertelde me dat om 19:00 en om 23:00 het buffet werd gereserveerd. Er waren aparte kleine kluisjes met dezelde sleutel als je kleerkast voor de portemonee, is zeker gemakkelijk !

    Nou meteen toen ik binnenkwam, echt meteen viel mijn oog op een prachtige zwartharige dame, lekker ! Ik liep niet zonder opzichtig te kijken langs en ik keek nog even rond. Er zijn aparte rokersruimte, een ruime sauna een grote whirlpool en een kino en een VIP.

    Teruggelopen en de dame keek me natuurlijk al lachend aan. Ik had gewoon zin dus ik ging er alvast naast zitten. Het was Bee een thaise en ik praatte even wat thais en ik vroeg of ze kuste. Snel vroeg ze voor de kamer en ik ging koud binnen gelijk naar de kamer.

    Op de kamer, gewoon erg goed, kussen, pijpen (niet erg lang) en neuken en voor RPlover in 7 minuten was ik al klaar. Het was ook echt Bee, want dat stond bovenaan op haar rug getatoueerd.
    Maar ik dacht ik wil nog wel een keer en ze deed weer vrolijk mee. Na een tijdtje dacht ik ik kan beter een volgende half uur terugkomen want dat is even duur als het eerste, dus na 35 minuten gingen we van kamer en ik wilde haar € 50,- geven, nee het was langer dus het moest € 100,- zijn. Ik niet blij, maar het was langer en ik wil geen problemen, dus toch € 100,- betaald.

    Even in de whirlpool gezeten en daarna gegeten, was prima, met turkse en griekse specialiteiten zoals baklava mousaka, maar ook gehaktstokjes, gebakken aardappelen, salade, etc. Kortom heerlijk gegeten en daarna een lekkere koffie.

    Toen begon het spel, de een na de ander komt je aanvallen, het is een komen en gaan van afwerksters die maar 1 vraag hebben. Soms wel 3 of 4 in minder dan een kwartier. Nergens was je veilig en er werd vreselijk gejaagd. Wat een vreselijke hoerentent, het nog 10 keer erger dan in GT !

    Rond een uur of 9 nog met een Dominicaanse naar de kamer geweest en Daniella vroeg hoelang of hoeveel ? Nou ik antwoorde dat ik dat wel zou zien en haar conclusie was afwerken die hap, niet het beloofde kussen, nee er moest rap worden afgewerkt, productie en binnen een kwartier stond ik alweer buiten de schitterende kamer. Wat een klote service hier, alleen maar eenmalige bezoekers en het werd me erg duidelijk allemaal.

    Koud terug van de kamer, weer bestormd door de dames, echt geen houden aan en geen een uitgezonderd die niet jaagd, het lijkt wel of ze werkelijk alleen maar wandelende briefjes van 50 Euro zien. Nergens kon je rustig zitten en wat rondkijken, overal kwamen ze vandaan en ze lieten je geen moment met rust.

    Rond 12 uur nog een keer herhaald met een Libaneese, was niet beter, zelfde laken en pak. De beste was nog de Thaise Bee, maar die had ik na het eten niet meer gezien, want ik wilde ondanks haar "afzetten" nog wel een keer, want de service was prima en ze was duidelijk de mooiste van het hele zooitje afwerkende jaagsters.

    Heren, beren, het is NIET mijn tent. Het is een mooie club, met een behoorlijke hoeveelheid dames. Deze zien er prima uit, voor ieder wel wat keuze. Het eten is er gewoon goed, ook om 23:00 nogmaals een uitgebreid buffet en niet een paar stukjes pizza. Maar de mentaliteit van de dames, beneden alle peil. Het zijn allemaal jagertjes ! De meeste dames zijn echte afwerksters en geven een service die je vind bij de ramen of erger.

    Tis dat ik er 1 maal per jaar in Frankfurt kom, maar de volgende keer luister ik beter naar Big30, die zei ga eerst ergens lekker eten Foots en rijdt daarna naar Oase !

    Groet, Foots

    P.S. De blonde secretaresse heeft me niet aangevallen in de auto of hotel, had ik ook niet verwacht zoals ik al had gezegd RPlover !

  15. #65
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Tis dat ik er 1 maal per jaar in Frankfurt kom, maar de volgende keer luister ik beter naar Big30, die zei ga eerst ergens lekker eten Foots en rijdt daarna naar Oase !
    Mooi verhaal Foots alleen denk ik dat als je in je uppie naar Oase gaat, je hetzelfde kan overkomen. Wat dat betreft is Oase niet per se beter of slechter, zeker niet omdat dames regelmatig wisselen tussen de drie clubs. Je hebt gewoon een kenner nodig die je aanwijst wie wel of niet de moeite waard is. Ook ik hou het zowel in Palace als Oase zelden langer dan 20 minuten vol en in 75% van de gevallen bevalt me de service prima. Big30 en Sonny komen er vaak, zijn bekend bij de dames en andersom, dan ligt het anders natuurlijk.

    Oase moet je zeker een keer proberen, en dat geldt ook voor World maar doe jezelf een plezier en zorg voor een scout.

    Veel plezier!
    Laatst gewijzigd door Tiga; 5 december 2008 om 17:45
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  16. #66
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren, het is NIET mijn tent. Het is een mooie club, met een behoorlijke hoeveelheid dames. Deze zien er prima uit, voor ieder wel wat keuze. ... Maar de mentaliteit van de dames, beneden alle peil. Het zijn allemaal jagertjes ! De meeste dames zijn echte afwerksters en geven een service die je vind bij de ramen of erger.
    Hallo foots,

    Wellicht heb je de verkeerde vrouwen getroffen. Want er zijn genoeg vrouwen in Palace die wel een goede service geven.

    Er zijn inderdaad vrouwen die op nieuwe gasten afstappen om zo makkelijk geld te verdienen. Als je er wat vaker komt, en ze je gezicht herkennen, dan gaan ze veel beter met de gasten om.

    Maar zoals Tiga al zei, dit risico heb je ook in andere clubs, zoals Oase en World.

    Bergm550

  17. #67
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    @Tiga en Bergm550,

    Ja jullie hebben natuurlijk wel een beetje gelijk. Ik ben er volledig nieuw, maar ik geloof het gewoon niet dat je dit in een PHG of VV zal gebeuren.

    Uiteraard is het wel leuk om met een vriend / scout te gaan, maar wie kan volgend jaar begin december ?

    Het blijft dat met name het jagen, 3 a 4 dames per kwartier wat me gewoon tegenstaat, de sessies met de dames is gewoon hoe het uitvalt, zoals overal, trouwens die Bee was gewoon prima, wil ik zo nog een keer mee.

    Groet, Foots

  18. #68
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    ...de sessies met de dames is gewoon hoe het uitvalt, zoals overal, trouwens die Bee was gewoon prima, wil ik zo nog een keer mee.
    Ik ken Bee ook van Palace. Ik ben nooit met haar op de kamer geweest, daar ik niet zo op Aziatische vrouwen val. Maar ik lees inderdaad altijd goede berichten over haar op het Roemerforum.

  19. #69
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Tis dat ik er 1 maal per jaar in Frankfurt kom, maar de volgende keer luister ik beter naar Big30, die zei ga eerst ergens lekker eten Foots en rijdt daarna naar Oase !

    Groet, Foots
    Ik had je toch gewaarschuwd :p! Maar goed, ik hoop dat het eten nog wat heeft vergoedt van je wat mindere Palace ervaringen.

    :wink::wink:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Mooi verhaal Foots alleen denk ik dat als je in je uppie naar Oase gaat, je hetzelfde kan overkomen. Wat dat betreft is Oase niet per se beter of slechter, zeker niet omdat dames regelmatig wisselen tussen de drie clubs. Big30 en Sonny komen er vaak, zijn bekend bij de dames en andersom, dan ligt het anders natuurlijk.

    Oase moet je zeker een keer proberen, en dat geldt ook voor World maar doe jezelf een plezier en zorg voor een scout.

    Veel plezier!
    Tiga heeft wel een punt, dat als je bekend bij bij de vaste dames ze je wat minder vaak lastig zullen vallen. Tegelijkertijd, hoewel ik niet zo'n Palace kenner ben denk ik wel dat je kun stellen dat (gelet ook op de verhalen op Roemerforum en ISG) het jaaggedrag bij de dames in de Palace relatief wat vaker voorkomt dan in de Oase. Ik hou dan wel rekening met het feit of je wel of niet in de club bekend bent bij de dames.

    Ik vind Palace overigens een prachtig ingerichte club waar het zeer goed, zeker 's middags als het wat rustiger is, vertoeven is.

    Maar de eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik de Oase prefereer. Niet omdat het eten of de inrichting of hygiene daar beter is, want dat is zeker niet zo!

    Overigens in VV en PHG is door de clubleiding aangeven dat te opvallend jaaggedrag niet op prijs wordt gesteld. Dus daar zal je dat niet zo snel overkomen. Dit in tegenstelling tot de grote 3 FKK's bij Frankfurt, daar mag en wordt veel meer gejaagd. Sommige IJsbeertjes vinden dat juist wel prettig en houden er niet zo van om zelf het contact met de dame te leggen.
    Smaken verschillen nu eenmaal !

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #70
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:13
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    En nog maar enkele weken geleden maakten we in OASE een ijsbeer mee die dezelfde dag een voor hem erg teleurstellende bezoek had meegemaakt in Palace en vervolgens naar OASE doorreed en daar wel met volle teugen genoot (door onder andere een paaldans act tentoon te geven :D).

    In OASE wordt ook wel gejaagd maar de meeste ijsberen die ik ken (ik ken er maar weinig ) blijken erg tevreden over de kamersessies.

  21. #71
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Berichten
    189
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    278 in 63 posts

    Daumen hoch FKK Palace

    Na een rondtour in Frankfurt bij OASE, WORLD en PALACE is Palace toch mijn favoriete tent. Afgelopen vrijdag was ik daar weer geweest, alhoewel het niet erg druk was voor Palace begrippen (behalve de 30 luidruchtige Italianen!), lopen er toch ruim 50/60 dames rond. Bij Palace heb ik altijd het probleem dat ik altijd het beste van het beste wil kiezen. En zoals altijd is uiterlijk nietszeggend, zo heb ik in totaal 5 sessies gehad, waarvan er vier goed zijn, waaronder de Hungaarse Paula en de Tjechische Lucy. De enige afknapper die mij daadwerkelijk afwerkte is hoop ik een incident. Het eten is zoals altijd 3sterren, alleen is minpunt is dat Frankfurt een beetje ver ligt van de Randstad!

  22. #72
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Ben volgende week van plan eens naar Oase te trekken, maar ook Palace wil ik zeker aandoen. Kan iemand me iets meer vertellen over de parkeer mogelijkheden rondom Palace? Voldoende parkeergelegenheid bij de club zelf of is het zoeken geblazen en rondjes rijden?

    Groetjes

  23. #73
    Geregistreerd
    7 februari 2008
    Last Online
    20 augustus 2021 @ 09:10
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Parkeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Ben volgende week van plan eens naar Oase te trekken, maar ook Palace wil ik zeker aandoen. Kan iemand me iets meer vertellen over de parkeer mogelijkheden rondom Palace? Voldoende parkeergelegenheid bij de club zelf of is het zoeken geblazen en rondjes rijden?

    Groetjes

    Plek zat, ze hebben een eigen parking die vol zal zijn, maar in de straat kun je makkelijk parkeren. Ik ben er zaterdag 14-02 vanaf 23.00 op zeker!

  24. #74
    Geregistreerd
    7 februari 2008
    Last Online
    20 augustus 2021 @ 09:10
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik kreeg een IM, maar kon die niet beantwoorden omdat ik te weinig post....
    Daarom hier mijn antwoord:

    Hoi P,

    ken de oase niet, is voor mij een stuk verder.
    Was zaterdag in de Palace, en ik vindt het gewoon leuk daar. Het jagen valt best wel mee (persoonlijke mening), en qua prijzen zijn ze een stuk duidelijker geworden. Er ligt nu een "menu"kaart op de kamer (en in de diverse ruimtes) met daarop de prijzen.

    30min = 50 euro (pijpen/neuken)
    1 uur = 40min = 100 euro (met likken als de dame het toelaat)
    extra's zoals anaal, komen in mond enz zijn 50 euro.

    Alles met plaatjes verduidelijkt en met het woord NO erbij, dus als de dame iets niet doet wijst ze gewoon op NO ;-)) Dit is natuurlijk ivm de oostblok dames, maar ook dat vind ik best wel meevallen.

    Wat mij betreft een aanrader, veel plezier!

  25. #75
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    28 december 2010 @ 11:49
    Berichten
    100
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard re

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cstar66 Bekijk bericht
    Ik kreeg een IM, maar kon die niet beantwoorden omdat ik te weinig post....
    Daarom hier mijn antwoord:

    Hoi P,

    ken de oase niet, is voor mij een stuk verder.
    Was zaterdag in de Palace, en ik vindt het gewoon leuk daar. Het jagen valt best wel mee (persoonlijke mening), en qua prijzen zijn ze een stuk duidelijker geworden. Er ligt nu een "menu"kaart op de kamer (en in de diverse ruimtes) met daarop de prijzen.

    30min = 50 euro (pijpen/neuken)
    1 uur = 40min = 100 euro (met likken als de dame het toelaat)
    extra's zoals anaal, komen in mond enz zijn 50 euro.

    Alles met plaatjes verduidelijkt en met het woord NO erbij, dus als de dame iets niet doet wijst ze gewoon op NO ;-)) Dit is natuurlijk ivm de oostblok dames, maar ook dat vind ik best wel meevallen.

    Wat mij betreft een aanrader, veel plezier!
    Dus beffen en rimmen kost altijd meer dan 50 euro . ??????

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Living Room 468*60   Freude 468*60