Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 264
  1. #176
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Zeker weten dat retired ? Er zal wel weer een blonde reden zijn dat FKK-Palace de beste club in Hessen zou zijn! Dat snack moment is nieuw voor me.

    Big30
    (retired Oase-fan)
    Inderdaad, al die namen met puntjes tussen twee woorden...

    Picasso.....uno
    (also retired Oase-fan)

  2. #177
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zimmer...Schatz! Bekijk bericht
    echter alleen aan te raden voor ervaren beertjes. Everhard zal het daar ook roerend mee eens zijn

    Grtz,

    Z...S!
    (retired Oase-fan)
    Waarom alleen ervaren beertjes? Ik reken mezelf ondertussen ook tot deze categorie maar ben nieuwsgierig

  3. #178
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Waarom alleen ervaren beertjes? Ik reken mezelf ondertussen ook tot deze categorie maar ben nieuwsgierig
    Z...S! bedoelt denk ik dat in Palace nog al veel gejaagd wordt met grote kans op afwerk gevaar. Komt ook door de ligging in het centrum dicht bij de Messe. Daar moet je als beer toch de nodige ervaring mee hebben of goed alle Fora in de gaten houden mbt de dames die er werken.

    Hoewel je het misschien niet zou zeggen is Z...S! zo'n ervaren beer die al veel langer meedraait dan zijn inschrijving en Nick doet vermoeden .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (23 oktober 2012)

  5. #179
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Z...S! bedoelt denk ik dat in Palace nog al veel gejaagd wordt met grote kans op afwerk gevaar.
    GT kino in het kwadraat dus

  6. #180
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    GT kino in het kwadraat dus
    Als we het in dit topic dan toch over FKK The Palace gaan hebben: het kino is leeg...dus geen actie. Weet niet hoe er dat in GT uitziet maar GT in het kwadraat lijkt me dan sterk. Bankhangen: er zijn geen banken. Pré-sales: -10 minuten.
    En toch kun je daar goede sessies hebben, zal nog wel een verhaaltje schrijven binnenkort onder voorwaarde dat de mod. me eindelijk eens weghaalt uit de rubriek 'ik stel me voor commercieel'......

  7. #181
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zimmer...Schatz! Bekijk bericht
    En toch kun je daar goede sessies hebben, zal nog wel een verhaaltje schrijven binnenkort onder voorwaarde dat de mod. me eindelijk eens weghaalt uit de rubriek 'ik stel me voor commercieel'......
    Dat berichtje stond inderdaad bij de verkeerde rubriek en is nu verplaatst.
    Ik heb aan de rvw voldaan, nu ben jij weer aan zet !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #182
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard aangenaam aqauplanen

    Als het in de lage landen druppelt giet het bakken uit de hemel in Frankfurt, godbetert, na een lange autorit waarin de ruitenwissers letterlijk geen seconde hebben stilgestaan aangekomen op de gezellige Palaceparking met louter hedonische intenties gezien de aangekondige aanwezigheid van een oogverblindende servicetopper en voor de rest kon het me verdommen wie er nog zou rondhangen ter opluistering, althans dat was de intentie. De kommer en kwel van de aquaplanende heenreis werd snel naar het achterplan der vergetelheid gepusht door de aanwezige damespracht in het feëerieke toneel van deze prachtig aangeklede club. Na de plichtplegingen der betaling en opfrissing werd een eerste wandeltocht doorheen Palace als veelbelovend gecatalogeerd, een 40-tal dames waaruit makkelijk een 10/12-tal potentiële kamergenotes konden worden gedistilleerd zonder enig probleem. Geen misselijke line-up dus, en ter vergelijking met hetgeen er de laatste tijd in World rondloopt een verademing qua diversiteit en nationaliteit. Enkele latina's, 2 donkere dames waarvan eentje bloedjemooi, voorts een mix van Roemeens/Baltisch/Russisch en weet ik veel wat nog allemaal. De hoofdreden van m'n aanwezigheid na jaren was er ook, en warempel nog aan toe in gesprek met een Zweedse kerel die me vaag bekend was , de tamtams functioneren dus naar behoren, dat lijkt me nog een understatement. Het was dus een schouderklopjes uitdelen van jewelste ter gezelligheid en voorts wat kuise zoentjes om de presalende viking niet al te zeer voor het hoofd te stoten...Dat gaf me gezien s'mans voorliefde voor uitgerekte sessies alvast een 3-tal uurtjes respijt alvorens aan de hoofdschotel te mogen aanschuiven. Geen probleem gezien de ronddwalende deernes die al meteen in het snuitje hadden dat deze kwibus "connected" was ditmaal .

    Wellnessen maar om wat te acclimatiseren, whirlpool, sauna's: alles tip-top. Rauchen beperkt gezien de beperkingen ditaangaande, voorts lekkere spijzen ter aansterking in het cosy restaurantgedeelte en voorts maar wat chillen in m'n uppie, dat bevalt doorgaans buitenmatig ter begin van een clubdagje. Enkele zichzelf in de etalage plaatsende animatrices werden gesignaleerd, geen ficki-ficki-geneuzel op een zeldzame uitzondering na, maar veelal korte "intake-gesprekjes" met stijl, doch vanaf een vielleicht of hmmm kiezen ze snel het hazepad. Aldus kon ik makkelijk zat enkele dames afwimpelen tot er een kleine blondine opdook die enkele maandjes terug een World-driedaagse opluisterde met supercute sessies. Naja, die schavuit had aangegeven naar Palace te verkassen toendertijds, en verhip nog aan toe, ze was er nog steeds. Toendertijds een koddig signaaltje afgesproken ter bescherming van malloten als die types haar onguur leken om mee te kameren, en jawel hoor, we kenden beiden ons huiswerk nog, naja dolletjes. Er stond niets een kamergang in de weg behoudens enkele optickschüssen onderweg, dus na een "traditioneel" potje zeemzoete presales naar een intiemer oordje getogen met deze pocketsupercutie ter vertier. Een uurtje later bleef haar status onveranderd, GFE-experte met skills in slo-mo-versie.

    CHANTAL: Russisch, blonde lange haren, slank, 1m55, B-cup natuur, halve polyglot die vloeiend 5 talen beheerst minimaal, intelligent meisje, significante tattoo op bovenrug. Service: naja, TZ: top, PZC: top, sloom sensueel handsfree scharlaken excellentie, Alexa(Baby) als referentie. NMC: slomofucking voor de liefhebbers, naja, gerne. Herhalingsgevaar is chronische hoedanigheid bij hernieuwde omstandigheden lijkt me duidelijk genoeg.

    Aldus schoot de tijd prima op, raprap nog een sigaretje rauchen tezamen alvorens onze wegen scheidden want er dient geld verdiend te worden, en terloops stelde Chantal me nog haar rondborstige Russische vriendin voor die ook al ns graag rokend door het leven stapt. Er zijn onaangenamere manieren om door de avond te worden vergezeld, doch ik gaf aan dat ik reeds geboekt was door een andere dame, en dat klopte. Deze tietenluder liet dat niet aan haar hart komen, ik sluit graag je avond af meende ze oprecht , naja, mal gucken...Onderwijl kwam een afgepeigerde Zweud naast me zitten die z'n pannekoeksessie erop had zitten, okidoki, dat liet het beste verhopen wat Ariana betreft. Nog kort wat bijgekletst met deze wereldreiziger alvorens hij diende te vertrekken richting weetikveelwaar, tof. Een dartelende Roemeense catwalkgegadigde kwam nog hartstochtelijk afscheid nemen, maar toen ie het hoekje om was was het alras business as usual en werd ik voor de geleende tijd het richtpunt van haar avances . Naja, kortere presales gezien een minischare fans van haar die op de hoogte waren van haar 2-daagse gastoptreden, het is toch verbazingwekkend hoedanig sommige dames dusdanig gewild zijn. Naja, zelf ook guilty hoor wat haar betreft, en de goeierd toog me al snel mee naar een ruime kamer om meer geneuzel in de kiem te smoren...

    ARIANA: Roemeens, halflange zwarte haren, slank, 1m72, C-cups natuur, bildhübsch en top-5 ever. Laatste jaar ging het haar (ook privé) voor de wind, dus nog sporadisch korte "optredens" op wisselende locaties, naja. Qua looks onovertroffen in het Frankfurtse de laatste jaren, en qua service ook, een lucratieve doch gevaarlijke combinatie, nog sympathiek en down to earth op de koop toe, tja. Excellente sessie met ingrediënten in exquise balans, confirmatie van haar status van traummädel ohne frage: zulk een dames zijn de kers op de clubtaart for sure, zeldzame klasse.

    Zo, valt eigenlijk best mee deze dag in Palace so far, een enkele lichtjes enerverend animerende dame, 1 dame die al begon te upsellen voor ze m'n naam vroeg , en voorts randvoorwaarden om van te smullen. Nog kortelings overwogen om die ravissante donkere dame te verzoeken tot kameren, maar dat spatte het enthousiasme niet echt vanaf. De kat dus wat uit de boom gekeken dus vooral, en uiteindelijk gezwicht voor de Chantal-connectie die naast mooie en rondborstig ook een imaginair "voorkennis-voordeel" zou kunnen opleveren. Me maar op kolderieke wijze naast haar gezet aan de bar, en aldaar een hoop kalverengezwets waar een weldenkende huiverend bij zou zijn weggevlucht. Wat geneuzel en idiotesk geblaat, maar vooral wat muzikale voorliefdes besproken en aldus overlappende appreciaties gevonden wat het voorgesprek toch nog richting verstaanbaar voor éénieder stuurde . Wel verrekte aangenaam dat ze ook een gepatenteerde kettingrookster is, dus het zat wel snor leek me. Getracht niet te obvious naar haar tieten te staren, laat staan onbeschoft te beroeren, doch een lachende Chantal had hier wel een adequate oplossing voor...daar zat ik dan met een shagje in m'n muil en m'n beide handen ter tietenopwarming, handsfree rauchen, dolletjes. Al dat gedoe leidde logischerwijs tot een kamergang, zoniet had ik ongetwijfeld een Russisch pakketje rammel kunnen krijgen van dit combo.

    LUDMIYA: Russisch, lange krullende donkere haren, normaal figuur, 1m70, D-cups natuur, spreekt vlot Engels. Service was ok zonder te excelleren, TZ sympathieafhankelijk dixit haarzelve ( lees upsell-afhankelijk ), het was ok dus. PZC: topklasse, met vlag en wimpel afgestudeerd aan de Academica Oeralski gezien haar herkomst, hoovercraft-alert! NMC was ok maar me ietsje te ongeïnspireerd, in reiter snel moe , hmmm. Gekozen voor de plausibele oplossing, gummi wegkeilen en maar verder de voorheen excellerende orale weg ingedwongen , naja, daar was niets op aan te merken, turbotieten werden vakkundig in de strijd gekneed, oliën passeerden de revue en aldus kwam er een glansloos einde voor de resterende "zwemmertjes" op een handdoek. Herhalingsgevaar is niet buitenmatig hoog, doch voor blowjobafficionado's een revelatie zonder meer, excellente skills wat dat betreft, voor de rest matigjes.

    Zo, samenvattend mag er worden gewag gemaakt van een prijzige dag, ingecalculeerde topsessies met voorheen bekenden, een ok-extraatje van Russische makelij. Impressionante line-up, prima randvoorwaarden, nog steeds fameus wat geanimeer en ge-upsell gesignaleerd, maar daar zelf weinig tot géén last van gehad. Een volgend bezoekje aan Palace is überhaupt een mogelijkheid komend voorjaar, en dat had ik enkele maanden geleden nooit zelf geloofd... Peace out!

  9. Onderstaande 7 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 december 2012),egon, Dr. Rammler (25 december 2012),Henk74 (24 december 2012),jaro (24 december 2012),Picasso 1 (24 december 2012),SeX++ (26 december 2012),Znipper (24 december 2012)

  10. #183
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard naja= off fuckin' course

    Holaba, nou zou men kunnen stellen dat er sprake is van radiostilte in dit topic, want zowat een halfjaartje geleden schreef een snoodaard hierboven een verslagje, en warempel nog aan toe zullen er enkele overlappingen zijn qua berichtinhoud. Degenen die zich al languit verlekkeren op upsellende uitdrukkingen of lamentabele leenliefdelinguïstiek komen van een kale kermis thuis helaas; en kunnen alvast preventief maar beter naar interessantere topics doorklikken want de scherminvulling die volgt is niet gespeend van superlatieven ende lofbetuigingen aan het adres van 4 dames die om uiteenlopende redenen werden geboekt door dit uitermate onverzorgd stuk onbenul op sletsen, dus degenen die niet tuk zijn op quasi utopische tevredenheidsquotes, push the button would be my advice...

    Ditmaal verliep de "reis" makkelijk zat, namelijk invliegen op Frankfurt, taxi instappen, taxi uitstappen en entree betalen. Geen ruitenwisser tegengekomen, laat staan ééntje in overdrive, dus dat verliep uitermate vlot. Met ongeschoren kinnebakkes de entreedame doen opschrikken, maar de goeierd verleende me desalniettemin toegang tot de vertrekken met een flair van heb ik je daar, ze had overduidelijk in één of andere snoeppot zitten ritselen want deze dame blonk uit qua vrolijkheid en op een haartje na zette ze het op een dansen tijdens de routineuze plichtplegingen. Voorts is de club uiteraard nog steeds cosy en op het kitscherige af, doch wel met flair en een wellustig overkomende toko vol tierlantijntjes die geilheid uitademen dunkt me, doch enige contaminatie bij ondergetekende kan weliswaar meespelen, dat valt hoegenaamd niet uit te sluiten. Eten was okidokili, frisdranken fris, warme dranken warm, sauna warm, verkwikkende douche verkwikkend, naja, no surprises dunkt me.

    Met voorbedachte rade zondigen meneer, dat staat op het programma deelde ik de taxichauffeur mede die me tot bij Palace voerde, hij vond me er helemaal niet als hoerenloper uitzien in m'n afdankplunje zoals gebruikelijk. Wel die voorbedachte rade bestond erin dat de aanwezigheid van Ariana en Kat. me alvast verzekerde van 2 topmokkels van uitmuntend allooi, en voorts zouden we wel zien wat de dag zoal in petto zou hebben. Verabredet met beide dames die wederom behoorlijk drukgesolliciteerd waren zoals te anticiperen viel, enkele bekende fans van hen getroffen wat telkenmale een prettig weerzien is, al speelt in het achterhoofd de licht begerige tweede viool riedels alla: ik hoop dat die gozer vandaag z'n sessietijd reduceert tot aanvaardbare proporties. Naja, egal, verabredet is verabredet, het was vooral behoorlijk frustrerend voor enkele heerschappen die kwijlend dienden toe te kijken hoe die 2 graziën werden weggekaapt door lompe linkadoors alla mezelve, excusi daarvoor, alhoewel, give respect suckers...Somtijds wel lachen als eentje zich tussen de rij "stammi's wou wurmen, doch no chance...

    Sessie 1: KAT: Roemeense, anfang20, 1m70, slank duizelingwekkend figuur,B-cups denying gravity, voorheen frequent actief in het Frankfurtse, laatste jaar quasi onzichtbaar behoudens Zwitserse residentie alwaar de goeierd slijk binnenrijft. Neusdéfaultje, voorts textbook material met excellente serviceskills die hoegenaamd niet van de poes zijn. Veul meer valt er niet van te maken, presales van een kwartiertje, sessie van een uurtje, aftersales van een kwartiertje, naja, 100E well invested dunkt me en weeral voldoende om een halfjaartje verder te kunnen voor deze waterschavuit. Overdaad schaadt zoals elke psycholoog in spe zou stellen, en aangaande deze onvervalste servicekameleonkunstenares kan ik dat beamen, hartverwarmende haar weer ns te treffen, uitmuntende dienstverlening die feitelijk schreeuwt om herhalingen asap en amap, doch het ontbreken van enige routineuze resonanties doet wonderen ditaangaande, en aldus kan ik besluittrekkend uit de hoek komen in de zin van: fookin' ace service without any remarks...HHG: naja...

    Een drankje genuttigd tijdens de aftersales in haar gezelschap, en dan de "eer" gelaten aan een oude bekende, happy days... Wat lamlendig genietsnut ter recuperatie terwijl enkele dames zich trachten in de gratie te socializen, nice. Weinig kans op succes moppies want er waren op de in totaal 35 à 45 dames een 6-tal bekenden aanwezig, en enkelen waarvan ik überhaupt wist dat het servicekanonnetjes zijn, dus waarom een sprong in het diepe wagen met de één of de andere gelukszoekster wanneer er nog minstens 3/4 succulente opties gedag kwamen zeggen, naja... Een Tsjechische tietenluder bleek ook aanwezig te tekenen (daarvan was 'k niet op de hoogte), en het was nondedju een abc-tje om die E/F-cup tot kameren uit te nodigen leek me. Ze was helaas pindakaas bezet door een vermogende gozer voor een uur of 6 deelde ze mee, maar ss werd gerustgesteld qua sessieoptie voor later, jippie. Voorts nog Ariana die Pflicht was, en dan nog wat Russische dametjes van de ravissantere soort die al wat mopperden dat het lang geleden was, naja. Dat maakte dus dat de overige 40 dames het konden schudden qua eventueel centenverdienen aan me, en dat was wel een hoogstaangenaam gevoel, generlei risico's, playing it safe, het leek wel alsof ik terechtgekomen was in een favofestijntje downtown Frankfurt, wel lachen...

    Sessie 2: CHANTAL: Russische totalsupercutie met een fluwelen blowjob, voorts maar ns bovenstaand bericht doorlezen bij interesse. Nog geen moer veranderd dit meisje, een kleutspoeling of 4 wel waarschijnlijk, maar die kunnen me verticaal aan m'n kont roesten. Presales van exquise factuur, aftersales okidoki. Tongzoenen als een malle en as mentioned een scharlaken sensuele pijppartij die qua level aanleunt bij Alexa-babylon, dus geen half werk ditaangaand zoals bekenden wel zullen kunnen beamen, zacht en verrekte effectief waarbij ondanks minieme hals- en handinzet de potentiële borelingbroeihaard op tergend opwindende wijze onnavolgbaar wordt opgezogen vanuit de balzak zonder dat een toevallige bijziende passant opmerkt dat er hoegenaamd iets aan het handje is, toplevel dus en een verademing ten opzichte van snokkende en onaangepast schaftscherende probeersels van minder getalenteerde concullega's. Halfuurtje topclass entertainment zonder veel onaangenaamheden waarvoor dank, volgende keer maar weer ns een gummierung overwegen... HHG: naja...

    Een drankje genuttigd tijdens de aftersales en vooral wat sigaretjes gerookt, voorts enkele "bevriende" collega's van haar doorverwezen naar bekenden van me, of naar een komend bezoek van mezelve eventueel, sorry moppies, maar overbezet ditmaal...Lekker gegeten tussendoor in m'n uppie, wat gekletst met enkele andere heren, maar de club was tot 21 uur toch behoorlijk leeg ende rustig aandoend. S'avonds stroomden er wel een boel heren binnen en hing er een toffe sfeer.

    Sessie 3: ADRIANA: Roemeense all-time favo met killerlooks, killertieten van exquise textuur en overgeproportioneerd, ace. As usual een kort doch koddig presalegebeuren, ze was begrijpelijkerwijs compleet dauergebucht gezien haar sporadische acte de présences, wie ben ik dan om wat te zitten zeuren voor sofatime... Bedtime potdorie, daar draait het om bij zulke superwijven. Voor meer gekkigheid aangaande haar performance verwijs ik u desgewenst gaarne naar bovenstaand bericht, wél handig zo'n algeheel gebrek aan andere posts... Topuur van jewelste dat wederom confirmeerde waarom ze altijd ende immer een contestant voor enigerlei top-5 zal blijven, qua looks ultraravissant, qua persoonlijkheid alleraardigst en bovendien een sexbeestje van heb ik je daar. HHG: naja...

    Een drankje genuttigd tijdens de mini-aftersales in combi met een sigaretje, en dan was het hoppe: next... Ikke nog wat vreten en zuipen, wat socializen met enkele Scandinaviërs on a mission, erg leuke en snuggere gozers, happy days. Enkele verleidingspogingen weerstaan van geldhongerige dames, wat dansende mokkels gadegeslagen, leuke sfeer. Rustig chillend werd plots de lichtinvaltrapeze doorbroken door overleunende tieten van Tsjechische origine, oopsie. Ze plofte neder naast me en we kwebbelden er maar eens een halfuurtje op los want ze was moe na al dat overmatig GFE-verkopen aan voornoemde 6-uur-boeker die klaarblijkelijk niet alles meer op een rijtje had in z'n koker, maar alla, éénieder z'n pleziertje en bovendien was ze fysiek nog niet op de proef gesteld dixit haarzelve... Nou moppie, ikke moe en veel valt er niet meer van de minimedewerker te verwachten deelde ik waarheidsgetrouw mede. No prob dixit de tietenluder, dan doen we het toch rustig aan, lekker in de sauna tezamen, een dessertje binnencaprioleren, een thee drinken (lekker oldschool) en dan maar ns kameren...

    Sessie 4: JACKY: Tsjechische tophoer die al een fortuin bijeenneukte in allerhande clubs, onderhand eind-20, E-cups dixit haarzelve van exquise factuur zonder productiefactuur, lange gelockte haren, ok, een dame die men in het dagelijkse leven niet tegenkomt zonder tegen een verkeersbord,schuifdeur, roltrap of overhangend reclamepaneel te lopen dus ongeveer. Service met hoofdletter s, totaal kundenorientiert, heerlijke spanningsboog opbouwende striptease, lapdance, rugmassage zonder handeninzet, oraal concerto zonder handeninzet, maw het fijnergetunede hoerenwerk dat als geraffineerd doch ultraefficiënt kan worden gecatalogeerd. Topuurtje ter afsluiting van de festiviteiten dat binnenkort elders op herhaling gaat. HHG: naja...

    Hopsakee, we smijten er nog een fazit tegenaan: 40 dames ofzo, ironisch genoeg 6 mezelf bekende topdames (wel 3 die klaarblijkelijk slechts zelden aanwezig tekenen), aan andere dames dus algeheel om plausibele redenen niet toegekomen. Weinig tot geen ergerlijk geanimeer dienen te ondergaan, ss was "connected" en had een onvervalste topdag van jewelste die er inhakte als de Moren, maar alla, dat moet kunnen zo op z'n tijd. Palace wordt eind dit jaar nog wel ns bezocht hoogstwaarschijnnlijk mits gunstige aanwezigheidstijdingen van enkele van bovenstaande topmokkels, voorts zou 'k wel gek zijn om er 750 km voor te kachelen aangezien ik nog zeer zelden vlieg op Frankfurt...

    Fazit: té veel gestengeld en ambras met m'n minimedewerker die een week in staking gaat sowieso...4 dames, 4 mal top... fookin' ace! Peace out!

  11. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (10 juni 2013),Bluebear (10 juni 2013),Megaboob ( 9 juni 2013),MiniME ( 9 juni 2013),SeX++ ( 9 juni 2013),vrije jongen ( 9 juni 2013)

  12. #184
    Geregistreerd
    27 januari 2013
    Last Online
    9 februari 2017 @ 18:34
    Berichten
    16
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 9 posts

    Standaard

    Het was al weer een paar maanden geleden dat ik bij The Palace in Frankfurt was geweest, dus toen ik deze week in de buurt van Frankfurt was en nadat ik in Offenbach ingechecked was in mijn hotel moest ik kiezen tussen Mainhattan (akelig dichtbij tov van Offenbach), Oases en The Palace. Uiteindelijk toch naar The Palace gegaan, qua entree de duurste van de 3 bekende clubs in Frankfurt maar wat mij betreft ook wel de mooiste. Inderdaad, het is wat kitsch binnen, maar de geilheid druipt er wel vanaf. Het grote nadeel van deze club is dat je eigenlijk geen moment alleen gelaten wordt, permanent dames die aankloppen en een gesprekje willen beginnen, ik vind dat nooit zo prettig en is in ieder geval bij Oasis minder. Goed, nadat ik ongeveer 10 sloeries heb afgepoeierd kwam ik in gesprek met een blondine uit Odessa (naam alweer vergeten). We hebben wat gebabbeld en zijn toen gaan kameren. Goede sessie, lekker wijf, een ietwat zoute doos maar niet irritant zout. Na deze sessie met een biertje bijgekomen, en raakte toen aan de praat met een blond mokkeltje uit Colombia (ook naam vergeten). Lekker wijfie, echter in de kamer duidelijk afstandelijker dan die snol uit Odessa.....normaal zijn de Latina's wel enthousiaster. Deze Colombiaanse maakte het overigens wel goed met een super lekkere massage. Al met al een geslaagde avond!
    Hunker naar de zilte zeelucht van je doos

  13. #185
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Tach zusammen,

    nach zehn Monaten hat es mich kürzlich mal wieder nach Frankfurt ins Palace verschlagen. Bei meinem Erstbesuch vor genau einem Jahr war ich extrem angetan: Lange nicht mehr ein so gutes Line-up gesehen, ganz wenig Unbuchbare, nach meinem Geschmack deutlich besser als in den anderen Frankfurter Clubs - die gegenüber den NRW-Clubs höheren Preise habe ich da gerne in Kauf genommen.

    Und nun, ein Jahr und drei zwischenzeitliche Besuche später, war ich doch sehr ernüchtert: Die Quote der für mich Unbuchbaren war deutlich höher, es wurde sehr viel mehr animiert (gerade von den Unbuchbaren), so dass die Atmosphäre auch deutlich weniger entspannt war.

    Die für mich hübscheste Frau im Laden hat sich schon alleine dadurch disqualifiziert, dass sie mich im Laufhaus-Style in den ersten 15 Minuten gleich zweimal ziemlich dumm angequatscht hat. Eine andere war zwar optisch nicht unbedingt mein Typ, hatte aber eine nette Art und disqualifizierte sich leider durch ihre Herkunft (Laufhaus - da war mir die Flop-Gefahr zu hoch). Und nachdem ich diverse Unbuchbare abblitzen ließ, fragte mich doch glatt eine nicht unattraktive Deutsche, warum ich denn die ganzen hübschen Frauen wegschicken würde, ich sei ja offenbar sehr wählerisch. Kurz und gut: Man musste sich fast rechtfertigen.

    Glücklicherweise erblickte ich irgendwann die attraktive Rumänin Lisa, mit der ich im Vorjahr auf dem Zimmer war. Sie erkannte mich wieder und war ziemlich baff, dass ich ihren Namen noch wusste (den hatte ich mir vorher extra rausgesucht:D). Wir sind dann ziemlich schnell auf dem Zimmer verschwunden, und die Nummer war auch gut. Allerdings mit einem Nachteil: Sie war offenbar sehr auf die 50 Euro für Aufnahme fixiert, und dank ihrer guten Blaskünste ist ihr das auch gelungen - okay, das hätte ich bremsen können, aber eigentlich wollte ich poppen.

    Unterm Strich habe ich 175 Euro ausgegeben an dem Tag (75 Eintritt und 100 für Lisa). In den NRW-Clubs hätte ich die gleiche Leistung für etwa 125 Euro bekommen, und das Line-Up rechtfertigte diesmal wahrlich nicht die höheren Preise. Als Konsequenz habe ich eine Woche später, als ich wieder in der Gegend war, das Palace nicht besucht - und bin lieber am nächsten Tag wieder in NRW auf Tour gegangen.

    LG
    Manni1a :winkewinke:

  14. Onderstaande 2 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 7 juli 2013),satanic surfer ( 8 juli 2013)

  15. #186
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Twee weken geleden na lange tijd nog eens in Palace geweest. Het was Messe (IAA) en naar wachting zou het stampe druk worden maar dat viel mee op de zaterdag. Op de vrijdag was het wel afgeladen vol geweest vertelde de meisjes. Entree nog steeds 75 euro waarvoor je van vroeg tot laat o.a heerlijk eten kunt. Er is ook de mogelijkheid voor 50 Euro 2 uurtjes te blijven. De line-up was erg goed en van de ongeveer 50 aanwezige dames zagen er zeker 20 heel erg goed uit, een keuze maken was er moeilijk voor mij. De dames lagen, liepen en danste vrolijk in FKK out fit wat ook de tijd tussen het kamen erg aangenaam maakt. Na nog even Schalke - Bayern te hebben gekeken voor de Servisch/Marokkaanse Aida(?) gekozen. Voor aanvang van de sessie maakte ze duidelijk wat wel en niet standard zou zijn. Hangt ook op een briefje op de binnenkant van de kamerdeuren. Toen ik na een kwartiertje zei dat we er een uur van zouden maken viel er gelukkig meer binnen het standard pakket. (nu overeenkomstig met de standard in NRW-clubs). Heel leuk uurtje met haar doorgebracht voor 100E. Het is toch elke keer weer fantastisch als zo een knappe meid van begin twintig een uurtje lief tegen me is en je ook nog neuk. Maar goed dat de doorsnee huisvader dit niet niet weet of durft want dan was het veel te druk in de clubs. Later op de avond nog met een Roemense geweest, zelfde goede ervaring. Het kan bijna niet anders dan dat er een aantal mooie exemplaren op de Messe afgekomen waren want ook op de andere forums lees ik weinig over zulk een goed bezetting.
    Dag ervoor was ik in Oase, entree is er inmiddels 80 euro en voor een 2x keer eten betaal je bij. De club is dan wel mooi opgeknapt inclusief een fantastisch restaurant. Ook veel mooie meiden aanwezig, maar in Palace staalden ze toch duidelijk meer klasse uit. Of dit zo blijft zal ik binnen kort nog maar eens gaan checken :-).

  16. Onderstaande 5 leden hebben ButtinSky bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 oktober 2013),bergm550 ( 6 oktober 2013),Big30 ( 6 oktober 2013),Megaboob (23 oktober 2013),Tiga ( 6 oktober 2013)

  17. #187
    Geregistreerd
    10 oktober 2013
    Last Online
    12 februari 2014 @ 20:31
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    But isnt OASE still the best club in frankfurt? Anyone there recently after the refurbishments? I hear prices went up



    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

  18. #188
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Oase looks nice, but the eroticism is gone with the big 'dining hall' and open kino. Add the food nonsense and it has become mostly a tourist trap. Sharks is the new place to be in Hessen (although I still have a thing for World).

  19. #189
    Geregistreerd
    10 oktober 2013
    Last Online
    12 februari 2014 @ 20:31
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I still love the party atmosphere at oase and the kino sodom ambience lol. I am going there mid november. No matter the quality of the food you need replenishment when there and willing for long time fun

  20. #190
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch SUBLIEM... THE PALACE!!

    Het was eigenlijk helemaal niet mijn bedoeling om een tweede bezoekje te brengen aan The Palace. Reden: mijn conclusie die ik trok in 2012.

    Conclusie: Palace is een schitterende club waar de nadruk wel ligt op snel afwerken door de dames. Als je nog nooit een megaclub heb bezocht, zeker een aanrader maar omdat Paradise in Stuttgart veel gelijkenis toont met deze club en toch enkele pluspunten heeft ten opzichte van Palace, raad ik jullie Paradise aan. In Paradise is de wellness uitgebreider en het eten een waar festijn! Enkel de saunameester in Palace is een unicum in saunaclubwereld. Qua dames gaat de vergelijking gelijk op, zowel qua services als uiterlijk (en “nepheden”). Paradise zal ik graag nog bezoeken. Palace zal waarschijnlijk bij deze ene keer blijven. Hoe goed Sarah me ook verwent heeft.

    Ik moet deze conclusie herzien. Wat een geluk dat ik rond oudejaar 4 dagen gepland had in Frankfurt. Hierdoor zag ik het wel zitten om The Palace nog eens te bezoeken. World en Oase spreken mij niet aan. Atlanta en ROM zijn kleine clubs zonder het buitengebeuren. 2 x 2 dagen Mainhattan/Sharks vond ik te veel van het goede.
    Waar moet ik dan op terugkomen bij mijn getrokken conclusie anno 2012? Punt blijft dat de dames, als ze de mogelijkheid "ruiken" je zo snel mogelijk weer van kamer willen krijgen maar niet in hogere mate dan in de doorsnee club. Daartegenover staat dan weer, zeer positief, dat je weet wat je krijgt voor wat meer geld. Er is namelijk een ongeschreven regel die zegt dat je alles kan krijgen op kamer als je € 100 betaalt (lees: als je 1 uur op kamer wil blijven). Met alles bedoel ik dan vingeren, tongzoenen, beffen, PZC, NMC, knuffelen, strelen, 69, massage en alle andere normale seksuele veilige handelingen. Blijf je maar een halfuur(tje) op kamer zal je enkel PZC en NMC krijgen. Blijft natuurlijk dat je met wat goede wil de dames kan overtuigen om alles te doen op een halfuur. Het is echter niet vanzelfsprekend. Het blijft natuurlijk ook altijd oppassen voor de dames die ook op een uur tijd niet alles doen (of toelaten). Zelf blijf ik vaak langer dan 30' op kamer omdat ik graag alles doe maar niet alles maar efkes. In die zin voel ik me dus lekker bij de alles-garantie bij boeking van een uur met de dame. Ik vind het makkelijker werken dan dat je in andere clubs telkens maar moet afwachten wat het gaat worden of moet vragen wat het zal worden én dan nog moet afwachten of het echt wat wordt. In het negatieve geval ben je dan € 50 armer zonder veel in de plaats gekregen te hebben. Genoeg hierover. Nu weten jullie het wel. De wellness is anders dan in Paradise en beide hebben hun plussen en minnen. Beiden hun wellness is zeer uitgebreid en goed. Het ontbijt was vandaag veel lekkerder (later meer hierover) dan in Paradise maar op zondag (en feestdagen) is het in The Palace dan ook uitgebreid champagnebuffet. Het avondeten is gelijk aan het avondeten in Paradise en dat heeft niets met de zondag te maken. Dat is flink verbeterd. De optiek is nog oogverblindender geworden dan het al was. Ik zal niet zeggen dat 100 % van de vrouwen zeer knap was maar veel schol het niet. De optiek in Paradise is gebleven wat die in 2012 was en dus heeft The Palace op dit vlak Paradise ingehaald (en in Paradise is de optiek al zo geweldig).

    Nog enkele toevoegingen.
    Het restaurant is inderdaad 's avonds maar om 19:30 weer geopend. Je kan wel uitgebreid brunchen tot 17:00.
    Paaldansshows heb ik niet gezien deze keer. Die waren nochtans verbluffend om te zien met al die razend knappe dames, die lichteffecten, zeer gepaste muziek en bewegende ondergrond van de dansvloer. Ik herinner het me nog alsof het gisteren was. Afgeschaft of vindt dit enkel plaats op drukke momenten, waarbij ik dan aan zaterdagnacht of vrijdagnacht denk? Mijn vorige bezoek was trouwens op een zaterdag.

    Zo, laten we het nu eens over afgelopen zondag zelf hebben.

    Vooraleer we binnenstappen misschien even de weg met het openbaar vervoer erheen beschrijven. Poepsimpel. Vanaf het centraal station Frankfurt (Frankfurt Hauptbahnhof - hbf -) volg je de aanwijzingen naar de U-bahn (klikken)
    . Je neemt de U-bahn nummer 7 en vijf minuten later sta je aan de bovengrondse u-bahnhalte Industriehof.



    U-Bahn-Linie U7 (Hausen-Enkheim) fährt aus der U-Bahn-Station Industriehof/Neue Börse richtung Innenstadt raus und taucht gleich in den U-Bahn-Tunnel ab. Heden ten dagen zijn het volledig blauwe stellen. Op deze foto rijdt de U-bahn dus richting Frankfurt hbf. Je rijdt dan inderdaad meteen de ondergrondse in. Op weg naar The Palace is het dus de eerste halte direct nadat je de ondergrondse komt uitgereden. Je steekt de sporen over. Je loopt via de lichten naar het voetpad. Je loopt langs een muur en waar de muur onderbroken is (padje) ga je door de muur. Voor je zie je al een rondpunt en het aanhangbord van The Palace. Loopweg: 3 volle minuten. https://maps.google.be/maps?hl=de&tab=wl Het volgende ingeven: Königsberger Straße 23, 60487 Frankfurt, route laten berekenen, inzoemen en het wordt duidelijk.

    Nu is het nog een kwestie van je aan te melden.

    Ik verlangde naar het restaurant, de champagnebrunch op zondag in gedachte. Zou dat werkelijk wat voorstellen? Ik had ook best trek want ik kwam een uur later aan dan voorzien. Dat kwam omdat de ICE-trein een uur vertraging had. Dat kwam dan weer omdat er op het traject een voorgaande trein in panne was gevallen. Dat uurtje later maakt mij nu niet veel uit. En passant reis ik weeral bijna voor niets. 25 % korting sowieso met de Bahncard 25 % en dan nog eens 25 % korting als vergoeding voor de vertraging. Ze mogen altijd een uur vertraging maken.
    Het restaurant was weer even zoeken. Het was toch al 1,5 jaar geleden dat ik er voor het eerst was. Ik kwam eerst al in de bar/lounge terecht en het wellnessgebeuren. Ik wellness graag maar op de middag wil ik nog liever aan tafel gaan zitten, na een lange reis. Bij het binnenkomen had ik gezegd dat ik er al geweest was en daarom kreeg ik geen rondleiding. Niet erg. Ik kon me nog maar weinig van het interieur van de club herinneren. Ik was dan ook weer even verbaasd van de prachtige uitstraling die de club heeft. Van het bewonderen van de club (waar het toch enigszins donker is in de lounge/bar) had ik enkele dames eigenlijk nog niet eens goed en wel zien zitten. De dames verwelkomden mij dan maar. Ik was blij dat ze mij konden vergeven. Maakte ik daarna toch een blunder van formaat zeker. Tegen een dame met een klein maatje meer (normaal figuur zouden we in de normale wereld zeggen) zei ik toch in het Engels snel: big. Ik doelde op de grootte van de club en was eigenlijk hollende naar het restaurant. Ik stond er dus niet bij stil wat ik zei, hoe ik het zei. Ik deed er nog gebarentaal bij ook. Aan de blik in de ogen van die dame zag ik (en het wat fluisteren tegen collega's van haar nadien) dat ze het (zeker in eerste instantie) begreep als dat ik bedoelde dat ik haar dik vond. Dit moest ik even doorspoelen met champagne.

    De champagne brunch is af. Valt niets op aan te merken. Prima! Ik noem maar wat. Rosé champagne, kaviaar (weliswaar lompviseieren), langoustines, koffiekoeken, warm en koud buffet, verse kruiden, fruitsoorten, lekkere desserts als mousses en chocoladetaart en ook... of ze het er voor doen, alsof het een kunstelement was... bijna rotte peren. Ik had ruim een uur nodig om een beetje van alles te proeven en te genieten. Champagne was er meer dan enkel als welkomstdrank op de Silvesterparty bij Sharks.

    Omdat ik er te midden de kerstperiode was, vermeld ik maar even dat de kerstversiering zeer knap gedaan was en weer groots opgevat was. Onder andere een grote kerstslee met grote cadeaus, doorheen de club verschillende mooi verlichte kerstbomen wat een idyllisch gezicht gaf. Hoe kan je het creëren in een saunaclub. Ach, toch ook eigenlijk maar weer een detail.

    Het was zondag dus een drukte van jewelste verwachtte ik niet. De eerste uren was het inderdaad erg rustig. Ongeveer 10 dames voor ongeveer 15 heren. Vanaf één uur zou het aantrekken, zowel qua dames als heren. In de late avonduren toch een 50-tal dames geteld voor een 85 heren. Dat voor een zondag tijdens de feestdagen! De club is dagelijks al vanaf 10:00 open.

    Blijft een negatief punt dat er in heel de club eigenlijk maar twee plaatsen zijn waar je naar het toilet kan gaan. Dat is veel te weinig voor zo'n grote club. Vlak bij de ingang heb je 3 piscinen en 2 Tussen de kamers heb je nog één toilet met 1 piscine en 1 pot voor madam en mijnheer bedoeld. Het zal maar juist dringend zijn.
    Wat ik vorige keer niet vernoemde is dat je enkel twee afwerkhokjes hebt vlakbij de HWP. Ook vermelde ik niet dat je vrij op het internet kan op twee verschillende plaatsen. Twee pc's staan ook ter uwer beschikking. Privacy heb je echter niet. Iedereen kan (komen) meegluren. De dames maken ook actief gebruik van deze pc's dus het is een beetje je toer afwachten maar ik kom niet naar een club om daar mijn recensie te schrijven of mijn (werk)mails te lezen. De dames zie je dan (terwijl je aan de wellness in een luie stoel ligt) telkens weer op facebook hun vriendje tevoorschijn toveren. En weer erop klikken en weer en weer. Andere dames zie je dan andere saunaclubs aanklikken, privéhuizen.... Shoppen... het blijft vrouwen hun liefste bezigheid. Vertelde ik vorige keer al dat de club rookvrij is, behalve een rookkamer. Om te kameren heb je de keuze tussen een rookvrije kamer of een kamer waar gerookt mag worden.
    De kamers zijn de prachtigste en grootste kamers die ik al ooit zag in een club.
    De club is eigenlijk een groot vierkant maar door de gangetjes, hoekjes en kantjes, merk je dat niet.
    Wat ook wel apart is (en wat ik ook niet vernoemde bij mijn eerste beschrijving van de club), is dat er vele ronde sofa's met velours stof in de lounge aanwezig zijn voor 3/4 afgeschermd door kralengordijnen. Vergelijk het een beetje met de fantasietjes die ze soms gebruikten bij de recentste Emmanuelle-films in space. Het schept wat intimiteit, wat afzondering maar toch zie je nog alles gebeuren. Let wel: The Palace is niet de club waar een seksschouwspel tussen mannen en vrouwen plaatsvindt.

    Dat er in The Palace gejaagd wordt is en blijft een feit. Na enkele uurtjes echter begrijpen de dames die ook al enkele uurtjes aanwezig zijn dat den deze zijn eigen wil doet. Ze doen niet irritant of vervelend. Het klassieke nette uitnodigen, zo je wil. Hier zijn de introvraagjes als: hoe gaat het, waarheen... niet gebruikelijk. Ze worden vervangen door de introvraag: van waar kom jij. Waarom? Gezien het grootte aantal gasten die van overal komen. Vooral veel Chinezen (in verhouding). De dames zien die graag komen en gaan daar graag bijzitten omdat die precies nooit nee durven zeggen én het lijkt wel dat die met hun kleine pietjes ook héél erg snel klaarkomen. Die zijn altijd wel héél erg snel weer terug van kamer.

    De dames zijn nogal voorzichtig in de toenadering. Eén enkele keer heb ik maar meegemaakt dat ik totaal opgevreeën werd. De andere keren bleef het braafjes. Eén dame wou bij me komen gekropen maar pienter als ze was, had ze direct door dat haar slaagkansen nihil waren en kwam ze niet eens tot op de ronde sofa. Ik legde me daar vaak met opzet opdat de dames eigenlijk wel bijna bij me moesten kruipen, wilden ze wat proberen te forceren. Dat lukte aardig maar zoals gezegd, verwacht niet dat ze je daar ter plekke beginnen aflebberen of beginnen rollebollen. Een korte lap dance o.k..
    Helemaal in het begin, na mijn eten, toen ik een volledige ronde door de club wou maken, liep ik eerst het gangetje in dat naar de kino leidt. Ik was dat gangetje nog niet goed en wel ingedraaid of plots stonden daar twee slanke grote blonde dames achter mij. Mijn weg versperd. Ik kon niet meer terug. Even overwoog ik nog om onder hun benen door te kruipen maar als je dan onhandig valt, is dat belachelijk. Als echte professionelen die dachten met een groentje te doen te hebben, trachtten ze me volledig te imponeren op super gemaakte manier. Wie waren hier uiteindelijk na een minuutje of wat de groentjes (of blauwtjes - gelopen -)?
    Eén dame, een "slank klein fijn blondje met perfect kontje en mooie borstjes" lag zowat de gehele tijd op een ronde sofa, dik tegen haar zin aanwezig. Dat straalde ze ten minste toch uit. Een goedendag kon er niet van af. Smakelijk eten in het restaurant ook al niet. Toch fascineerde ze mij. Veel ging ze niet op kamer. Wil dat zeggen dat ze niet goed was? Ik weet het niet omdat ik uiteindelijk dan toch niet met haar op kamer ging. Ik liet op geen moment blijken dat ik zo geïnteresseerd was in haar, integendeel, ik deed alsof ze lucht voor me was. Mijn intentie was eigenlijk om pardoes, spontaan en als een zotteke bij haar op de ronde sofa te kruipen. Het kwam er dus niet van. Andere bezigheden en andere dames. Ik weet echt wel waarom zij vermoedelijk daar altijd lag. Andere mannen hebben niet het lef om (bij manier van spreken) op haar te springen en stellen snel wat vragen, rechtstaand voor de sofa en gaan dan wel of niet op kamer. Als ze er volgende keer is, maak ik een prioriteit van mijn "bespringplannen".

    De wellness was dik o.k.. Niets op aan te merken. Misschien toch een kleinigheid. Ik vond de HWP niet zo hot. Gelukkig lopen er vaak prachtige dames rond de HWP heen, waar je het onmiddellijk heet van krijgt. Zo helemaal in hun blootje, paraderen langs het water. Schitterend gewoon om zien!

    Het onthaal was beleefd maar kort en krachtig. Ik werd ook als vanzelfsprekend in het Engels te woord gestaan. Het verloopt allemaal vrij plechtig, chique, en klasse achter de bar. Ik vind het dan grappig als ik een tas koffie bestel en kort daarna een tweede tas kom bestellen en dan zeg dat ze dat gerust in diezelfde tas mag doen. Grappig is dan dat je weet dat dat niet gebeurt in The Palace en als je daar dan verder op doorgaat dat de theke gewoon niet meer weet wat ze daar nu wel of niet kan en mag op antwoorden. Etikkettencultuur is bij mij om onnozel mee te doen.

    De vrouwen dan maar weer. Ook daar is met de tijd wat veranderd. De vrouwen zijn échter geworden. De valse wimpers, valse lippen, valse tieten, valse weet ik wat nog allemaal zijn niet meer zo in in deze club. Er lopen nog wel wat dames rond met megaboob-tetten maar niet meer zoals 1,5 jaar geleden. Toen liepen ze precies allemaal (overal) opgeblazen rond, behalve aan de buik. Een verbetering voor mij. Wetenschappelijke studies hebben uitgewezen dat meer en meer (jonge) mannen kleine borstjes willen. The Palace volgt dus ook de trends. Over valse borsten gesproken. Een dame met zulke borsten komt naar mij en begint een gesprekje. Het introvraagje kende ik al vanbuiten. Van waar kom je? Ze kende België (en niet alleen Zaventem, Brussel (lees: Aarschotstraat) maar waarachtig ook Gent. Daar is een kliniek populair als het op plaatsen van nep-tieten aankomt. Het moet gezegd (en ik zeg dat eigenlijk nooit) dat haar borsten geweldig mooi waren gedaan en ze nog zacht aanvoelden ook (niet dat keiharde betongevoel). Ja, ik mocht er eens aan voelen. Ze was er zo trots op!

    Aan de sauna hangt een plakaatje waarop je kan aflezen wanneer er aufguss verzorgd wordt door de saunameester, wanneer met muziek (anders is er geen muziek in de sauna) en met welke geuren. Ik ging in de sauna toen het tijd was voor aufguss met honinggeur. Zowat op het einde van de sessie mocht je ook honing op je gezicht en borstkas insmeren als je dat wou. Ik aarzelde wat maar wou me niet laten kennen. Ik vreesde dat je plakkend uit de sauna zou komen maar dat is niet zo. Eigenlijk gek. Je huid glimt wel mooi en is lekker zacht. Zelfs een vrouw merkte dat nadien op en wou erg graag met deze "body builder look man" op kamer gaan. De saunameester waarschuwde er wel voor dat je nu en dan eens met je duimen over je oogkleppen moest wrijven want als de honingemulsie in je ogen zou terecht komen dat wel een branderig gevoel geeft, dat je dat beter vermijdt. Waar was ik aan begonnen maar alles verliep dus vlekkeloos. Voor ik op kamer ging, deed ik twee aufgusssessies. We grapten daarover nog in de sauna. Het feit dat ik met hem al 2 rondes deed en de dames steeds maar vroegen om met hen een ronde te doen. Dat bepaal ik nog altijd zelf. Ik ben volwassen genoeg om de dames zelf uit te kiezen. Een dame kwam tijdens de eerste saunaronde ook in de sauna tijdens de aufgusssessie. Niet voor de honing op haar lijf, niet omdat ze de warmte zo leuk vond maar omdat ze de saunameester zo'n knappe bink vond, liet ze vallen. Ik nodigde ze nog uit om wat naast me te komen zitten en om wat te beginnen flirten omdat ik haar zo'n gruwelijke griet vond maar dat doe je volgens haar niet in een sauna. Dan moet je mee op kamer gaan. Ja, ja,... ik begrijp het al. ' t Is goed.

    Over de vriendelijkheid van de dames en het personeel heb ik totaal geen klagen. Er werd me zelfs in het restaurant gevraagd of ik bij mijn gebakje een tasje koffie wou. Met melk hè, zei ze nog. Ik neem natuurlijk aan dat dit niet gebeurt op drukke momenten en natuurlijk ook niet voor iedereen

    ' s Avonds mega goede dansmuziek op perfect volume! Ze beschikken over een mega goede muziekinstallatie: overal boxen, woofers...). De klank is perfect. Het volume niet oorverdovend. De dansmuziek was ook erg opzwepend en niet altijd de single versie van de songs. Zo speelden ze de volledige Erotica Fuck versie van Madonna én reken maar dat dat ook mega klonk met al die woofers. Hier is 'm. https://www.youtube.com/watch?v=f5VKWviYuw8

    Op het eind van de nacht... Angelina pakt me aan. Geen beleefd aanzoek. Een zonderlinge hier. Ze stoeit wat met me, tegen me aan wrijven, zo begint het maar al snel misbruikt ze me. Ze pitst in mijn tepels, ze draait er aan, slaat op mijn kont, knie in mijn ballen, ze durft... ik sleur ze mee naar de prachtige catacomben van The Palace.

    Isabel... ik moest naar haar toe komen op een gegeven moment. Op een of andere lange poef. Ik wou niet. Ik gaf niet toe. Zij gaf niet op. Zij komt naar mij. Ik dus toch al een beetje gewonnen. Zou op het einde van het spel zij gewonnen zijn, ik of een patstelling of misschien zette ze me wel schaakmat.

    De recensies over de dames ga ik onder hun draadje onderbrengen.


    The Palace. Een super ervaring! En dat op een zondag. The Palace... ik kan al niet meer wachten om er weer heen te gaan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. Onderstaande 12 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 januari 2014),Bezitos (25 februari 2014),dbd67 ( 4 januari 2014),Don Rudo ( 4 januari 2014),hansdordt ( 7 januari 2014),KanariePiet ( 4 januari 2014),luminous (21 augustus 2014),Megaboob ( 4 januari 2014),MiniME ( 4 januari 2014),Mr Pussy ( 4 januari 2014),Smouse ( 5 januari 2014),Wijze grijze ( 4 januari 2014)

  22. #191
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Palace is echt zo slecht nog niet, was er het weekend voor kerst toevallig op zaterdag en zondag. En dus ook heerlijk genoten van de gratis champagne, scampi's en lekker eten en sauna aufguss op zondag en de klasse line-up op zaterdag. Veel enorm mooie meiden met alure en niet de ficki/schatzi-Fraktion die er in andere clubs teveel rondhangen. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat je wel wat beter op je geldbuidel moet passen, vaker moet onderhandelen over prijzen en voor €50 nog wel het standaard P+N kunt krijgen, maar zeker geen honeymoon-night. Voor liefhebbers van langere sessie's met mooie vrouwen een prima locatie. Zal er het laatste weekend van januari wel weer een keer binnenlopen.

  23. Onderstaande leden hebben Zimmer...Schatz! bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 7 januari 2014)

  24. #192
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Ze heeft dikke lippen.

    Er is me wel nog heel wat bijgebleven van mijn bezoek aan The Palace. Dat ze er Franse muziek draaien, kan ik nog verstaan, alhoewel. Internationaal publiek, beetje muziek voor al onze bezoekers moeten ze daar denken. Zo dus ook Nederlandstalige muziek waaronder deze (toch wel apart)

    https://www.youtube.com/watch?v=e6VfUn_2jfw

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. #193
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Wie naar een ideale mix tussen schone wellness en schone dames zoekt is dit de plek!

    Een zaterdag in The Palace.

    - De eerste uren was het er vrij kalm. Vooral weinig mannen. Vrouwen waren er al genoeg. Een stuk op 25. Die dames hadden mij liever meteen op kamer zien gaan dan dat ik het op mijn gemak nam de eerste uren. Eerst uitgebreid proeven van al het lekkers dat geserveerd stond voor de brunch en dan wat uitbuiken in de mega-HWP.
    - Het blijft de club waar procentueel gezien de meeste dames rondlopen met BIG BOOBS.
    - De club houdt vast aan opgietsessies met een saunameester. Elk uur, op het uur, is er een opgietsessie, telkens met andere geuren. De bio-sauna is ook erg aangenaam om in te vertoeven, als het even wat minder warm mag zijn. Ook het dampbad is heel o.k.. Er staat gratis zout ter beschikking om je huid mee in te smeren. Een aalgladde huid is het gevolg als je uit het stoombad komt. Het gevolg daarvan is dan weer dat de vrouwen niet van je borstkas af kunnen blijven.
    - Op drie plaatsten in de club kan je gratis op het internet.
    - Fruitsap is inbegrepen in de inkomprijs.
    - In de loop van de avond werd het steeds drukker maar nooit benauwd druk. Ik schat het damesaantal in de loop van de avond op 60. Let wel op. De club hanteert de shiften van de dames duidelijk veel strikter dan dat dat doorgaans het geval is in de saunaclubs. Als je er een daguitstapje van maakt en je ziet om pakweg twaalf uur een dame die je zeker interesseert, moet je niet denken van dat kan vanavondlaat ook nog wel want de kans is erg groot dat ze dan al naar huis is. Dames die je dubbele shiften ziet werken, komen bijna niet voor in The Palace.
    - Er zijn niet zoveel paaldansacts als in Sakura in Stuttgart maar de paaldansacts die ik gezien hebben waren heel erg professioneel en kunstig. Niet zomaar wat moven en draaien rond dat paaltje dus.
    - De muziek is goed gekozen en staat niet té luid. Uiteraard mag er wat ambiance zijn op een zaterdagavond en mag de muziek dan iets luider. De woofersound is geweldig.
    - De kwaliteit van de geleverde services op kamer van de dames is bij zowat alle dames gelijk. Veel dames doen vele extra's zoals anaal en FT; dat kost ook wel wat in Frankfurt (€ 50 extra voor FT en € 100 extra voor anaal). Een halfuur standaardservice kost € 50. De standaardservice bestaat uit een goede blow job en enkele standjes. De meeste dames houden zich hieraan. Uiteraard is het de kunst om de uitzonderingen eruit te halen of gunstige afspraken (voor jezelf) te bedwingen. Wanneer je niet zo goed bent in praatjes maken kan je ook gewoon een uur op kamer gaan met een dame en dan krijg je (op de uitzonderingen na) veel meer dan de basic service. Zoenen, tongzoenen, vingeren en beffen zijn dan vaak inclusief. Of met andere woorden zal je in The Palace niet snel een GFE-sessie vinden voor € 50. Voor mij persoonlijk is het deel van het amusement om dat wel voor mekaar te krijgen.
    - De line up van de dames is gewoonweg bijzonder voor iedereen. Er lopen genoeg lolita's rond maar ook voldoende dames voor de heren die graag een dame hebben waar wat pak aan is, zonder dat ze dik is. Ter vergelijking: in Sharks val je uit de boot als je niet op lolita's of super slank valt.
    - Natuurlijk kwam
    Isabella in de loop van de avond een paar keer polsen maar ik ben mijn (eigen) belofte nagekomen. Ik ben met een "knap blondje" langdurig speels en geil op kamer geweest. Helaas weet ik haar naam niet meer. Als ik het niet opschrijf... .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  26. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 augustus 2014),Badslippers (13 april 2014),noglangnietuitgewandeld (13 april 2014),Wijze grijze (13 april 2014)

  27. #194
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Nog eens naar The Palace geweest.

    Vandaag waren er al erg vroeg veel meer vrouwen dan mannen. Jammer genoeg meer de iets oudere en iets vollere dames. Geen nood. Na de treinreis en het inchecken in het hotel, heb ik honger. De dames die het restaurant binnenkwamen waren (op enkele na) allemaal beleefd. Er waren (op één dame na) nog geen lolita's aanwezig. Die lolita zei ook smakelijk tegen mij en liep toen weg met een stukje Frans brood. Daarna kwam ze weer binnen en toen we naar mekaar keken, keek ze weg van me. Best grappig. Beetje arrogant doen nadat je de verplichte beleefdheid daarnet al volbracht had en smakelijk eten wenste. Het personeel was ook vriendelijk. De kok gedreven. Zoals geweten was het ontbijt weeral zeer uitgebreid en zeer lekker, en dan spreken we nog niet over de fantastische champagnebrunch op zondag.

    Kort nadat ik het restaurant nog maar had verlaten vroegen enkele dames al of ik al op kamer wenste te gaan. Dat had ik wel gedacht. Zoveel vrouwen voor zo weinig mannen. Ik wimpelde ze allemaal af en ging in de reuzen-HWP mijn eten wat laten verteren. De HWP voelde nogal frisjes aan.

    Na de HWP-sessie roept een dame Brad Pitt naar mij. Ik weeral gelukkig. Ze kwam naast me zitten. Zij was echter zeker mijn type niet. Veel te groot. Ze wou echter absoluut met Brad Pitt op de kamer gaan en deed daar ook alle moeite voor. Ook nadat ik al gezegd had dat ik het nu even niet zag zitten. Ze krabde met haar nagels over mijn lichaam, vinger onder mijn poep in mijn kontgaatje (bijna), vinger in mijn mond (gelukkig in andere volgorde) en ze fluisterde in mijn oor dat ze best dominant kan zijn, indien gewenst. Als ze mijn type had geweest, was ik nu al lang naar kamer vertrokken. Ze vertelde me nog dat het in The Palace leeg was. Ja, er waren weinig mannen nog. Da's natuurlijk meer pech voor haar dan voor mij.
    Na de HWP even onder de douche. De douches zijn heel o.k.. Ze springen niet vanzelf af, geven voldoende hoeveelheid water en de temperatuur is zelf te regelen. Meer moet dat niet zijn. Enkel de douche aan het stoombad krijg je niet behoorlijk warm. De douches aan de kamasutra-kamer zijn ietwat moeilijk regelbaar qua temperatuur.

    De Finse sauna is nog altijd met een saunameester die elk uur andere aufguss verzorgt. Hij had zelfs schijfjes limoen bij. In de hete sauna smaakt dat goed. Gewoon krijg ik die dingen niet naar binnen.

    Ondertussen werd het vier uur en kwamen er heel veel vrouwen binnen. Nu kwamen ook de mooie "poppetjes" binnen. Nog steeds weinig mannen. Een meerderheid aan mannen, daarvoor moest je tot later op de avond wachten (allé, vooral de dames dan).

    Vroeger lagen er altijd een heleboel handdoeken aan het dampbad. Dat is nu niet meer het geval. Je mag de handdoeken nog wel zelf nemen maar enkel nog maar aan het onthaal en de theke houdt een beetje in het oog of je geen zeven handdoeken ineens meeneemt.

    In de inkomprijs zijn alle koffiesoorten en de fruitsappen inbegrepen. Bier kost € 6 en wijn (Merlot) € 12 voor een glas.

    In The Palace kan je altijd je buikje lekker rond vullen maar het restaurant is wel gesloten van 17:00 - 19:30 uur. Even rekening mee houden want, in Vlaanderen toch, is dat normaal gezien net het etensuur .





    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  28. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 oktober 2014),Don Rudo (12 oktober 2014),luminous (17 oktober 2014),Wijze grijze (11 oktober 2014)

  29. #195
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Omdat het niet altijd lang hoeft te zijn.

    Afgelopen zaterdag, dagje The Palace.

    Zoals altijd weer een opperbest dagje geworden in The Palace.

    Kenmerken:
    - lekker eten
    - mooie grieten
    - rustig overdag
    - toffe ambiance (met DJ) in de late uren
    - geweldige wellness (sauna elk uur met aufguss)
    - gratis internet
    - zeer sjieke en ruime kamers
    - lekker cocktails voor slechts € 5
    (- jagerige dames, vooral overdag)
    ( - bier: € 6)

    Tip:
    - gratis inkomkaart op je verjaardag voor je volgende bezoekje (altijd geldig)

    Op kamer gehangen met Katty. Klinkt niet Latina maar is ze wel. Het beste orgasme van mijn leven !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  30. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (19 november 2014),NeverEnough (28 augustus 2015)

  31. #196
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Ausrufezeichen Sessies die meer dan pijpen/neuken vragen uitzinnig duur!

    Een verslagje van bijna twee weken geleden. Niet dat het veel uitmaakt.

    Laten we stellen dat in de club alles zeer goed verzorgd is. Prachtige wellness met alle hele uren aufguss door een saunameester, in het stoombad staat gratis zou om een weldoend effect te verkrijgen op je huid, het eten is 's avonds gewoon lekker en 's morgens verrukkelijk. Dat er voor € 75 inkom enkel plastic fruit ter beschikking staat, is dan weer ondermaats. De champagnebrunch is dan weer super (enkel op zondagmorgen). Het personeel is erg vriendelijk. De club straalt klasse uit. Waarom de grote HWP bijna niet broebelt en koud is, zou ook niet mogen. Echter op elke club kan je wel wat aanmerken. Op The Palace is eigenlijk niets aan te merken. Zelfs de muziek staat niet loeihard. Of is er toch wat aan te merken op de club? De dames. Daar had ik het nog niet over. Qua aantallen had ik helemaal geen klagen. Zowat 2 (en op sommige momenten 3) dames voor 1 heer. De line up was ook bijzonder! Waarom er dan zo weinig mannelijke bezoekers waren en al bijna helemaal geen Duitsers (wel Chinezen...)? Ik kan niet voor anderen spreken maar wil wel even opvallend vermelden:

    De kamerprijzen zijn flink de hoogte ingegaan. Vroeger kon je gewoon voor € 50 een halfuur kameren met goede tot zeer goede service. Een jaar geleden ongeveer was die goede tot zeer goede service enkel nog maar mogelijk als je € 100 betaalde (lees: 1 uur op kamer bleef). Nu is het zo dat als je meer wil dan ramenservice (niet alle dames pijpen zonder condoom) dat je € 100 betaalt voor een halfuur. De dames trekken hun neus eens op als je wil beffen, zoenen, tongzoenen, 69... voor € 50 voor een halfuur. Zij willen dan € 100 (en sommigen nog meer want die zien elke bijkomende service als een extra service, te vergoeden met euro's) per halfuur. De prijzen zijn afgesproken. Ik kon geen dame vinden die wou tongzoenen voor € 50 per halfuur. Ik werd dus een beetje uitgelachen omdat ik verteld had aan enkele dames dat ik die dames zeker wel zou vinden. Dat trek ik me natuurlijk niet aan. Om het met de woorden van noglangnietuitgewandeld te zeggen: het is al erg dat ze je van in een saunaclub (VIP-saunaclub) ongepoept naar de laufhauses sturen (en je daar dan bovendien voor € 100 alle service krijgt voor een vol uur, exclusief PZC en tongzoenen).

    The Palace in een notendop: kussen en likken --> minimaal € 100 voor dertig minuten, enkel pijpen en een paar standjes kan nog voor € 50 per halfuur. Het is maar dat je het weet.

    Vroegere jaren zat The Palace altijd stampvol met heren en dames. De laatste keren dat ik er kwam, eerder een lege balzaal. Ik weet niet of het de juiste keuze is voor de club om enkel te anticiperen op verre toeristen die maar 1 keer komen. Zijn die er genoeg en hebben die geen internet dan ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  32. Onderstaande 7 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 1 september 2015),geert5 ( 1 augustus 2017),mechelen ( 4 september 2015),MiniME ( 2 september 2015),Sjeufke ( 1 september 2015),Sparky (23 april 2016),Wijze grijze ( 1 september 2015)

  33. #197
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Was er totaal niet van op de hoogte, maar blijkbaar is deze club dus ook onderdeel van de Paradise keten uit Stuttgart en omgeving?
    Ben eigenlijk best onder de indruk van website (zegt niet alles i know) met foto's etc. De trailer is ook de moeite waard om te bekijken --> blote boobies !

    Ach, ik zie het wel tzt.

  34. #198
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Ook Paradise in Saarbrücken en Mystic in Salzburg behoren tot die groep, hoewel geen idee of dat na laten we zeggen wat onrust bij de leiding nog steeds zo is.
    Mooie sjieke club maar meer voor de koude periode dan de zomer, dan is een mooie tuin toch wel fijn. Ben je in de buurt (Messe Frankfurt) een bezoekje waard.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  35. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (12 februari 2016)

  36. #199
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Palace op 27 maart - Paasweekend

    Doordat de line up zo slecht was in World, had ik de tent om 20:00 verlaten. Ik had me voorgenomen terug te gaan naar het hotel en vroeg te gaan slapen. Toen ik terug in Frankfurt was, was de stad nog vol met mensen. Overal heerste gezelligheid. Mijn moeheid sloeg om in energie. Ik dacht het is eigenlijk nog veel te vroeg om naar het hotel te gaan.

    Het zal rond 21:30 geweest zijn. The night is young and so are we. Ik had last van onstuimige ballen en ik opende de RMV app van het openbaar vervoer in Frankfurt. Met de metro was het 13 minuten naar de halte Industriehof. Ik besloot naar Palace te gaan. Om 22:00 liep ik bij Palace naar binnen. De foto's van mijn oude stamvrouw Indira hangen nog steeds aan de wand in Palace. De old timers onder ons weten ik wie ik bedoel, want ze had ook in Happy Garden gewerkt.

    Ik werd ontvangen door de receptioniste Alida. Zij was ook een oude stamvrouw van mij uit de periode 2007-2008, toen ik Palace nog regelmatig bezocht. Helaas werkt ze nu als receptioniste. Ze zei "Du hast dich sehr schön geändert." Een mooi compliment. Zal wel niet gemeend zijn, maar ik liet het me graag aanpraten. Het was rustig in Palace.

    Ik houd het kort, want de line up was nog slechter als in World. Er werd ook zeer agressief gejaagd. Ik kon geen vijf minuten alleen zitten of er kwam wel weer een meid langs. Ik zei dat ik een afspraak had met een vrouw en wimpelde zo die meiden af. Op een gegeven moment zei ik niets meer. Als een meid langskwam, dan stond ik gewoon op en liep weg.

    Ik heb eigenlijk de hele tijd bij de bar gezeten naast de omkleedruimte. Hier ben je relatief veilig en hier kun je ook alle meiden zien als ze afrekenen met de gasten. Ik was in Palace van 22:00 tot 24:00. Na twee uurtjes hield ik het voor gezien. De line up werd niet beter. Ik kleedde me aan en ging terug naar het hotel. Zo lag ik toch nog op tijd in bed en ik heb geslapen als een roos. Desalniettemin kijk ik terug op een geweldig weekend in Frankfurt. De kroning was Sharks.

  37. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 juni 2016),ButtinSky ( 1 april 2016),mechelen (28 maart 2016),Nedlovefkk (28 maart 2016),noglangnietuitgewandeld (28 maart 2016),Sjeufke (28 maart 2016)

  38. #200
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Waarom je dan niet naar het Frankfurter bahnhofviertel bent geweest? De service is er goedkoper en beter (assertiviteit wat laten spelen) dan tegenwoordig in The Palace en de line up is wonderbaarlijk .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.

Babylon 468*60