Pagina 19 van 26 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 475 van 629
  1. #451
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Er zou volgens een Duits forum vandaag (15/07) weer een razzia zijn in World...

  2. #452
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Er zou volgens een Duits forum vandaag (15/07) weer een razzia zijn in World...
    Dat verbaast me niet. Begin deze maand was er een schietpartij in het centrum van Frankfurt tussen Hells Angels onderling, waarvan er vijf gewond raakten. Wellicht is de razzia daar het gevolg van, want FKK World is van de Hells Angels.


  3. #453
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    World, 19 juli 2014

    Zaterdag 19 juli besloot ik voor de tweede week op rij mijn vaste stekkie LR in te ruilen voor een andere club, waarbij de keuze viel op FKK World.

    Er zouden meerdere forumleden aanwezig zijn, wat toch altijd gezelliger is.
    Ricardo Banana, de Laef, Costana en Ouder gaven acte de présence.
    Helaas was MJ geveld door een Roemeense ooginfectie en moest verstek laten gaan, dit ook tot groot verdriet van Alexandra en Juluana

    De reis verliep voorspoedig en omstreeks 12:15 arriveerde ik bij het hotel en stond 20 minuten later voor de deur bij World, waar ik sleuteltje 16 toegewezen kreeg.

    Later nadat ik voor het eerst moest afrekenen zag ik dat deze sleutel erg verbogen was, en ruilde hem in voor sleutel 18
    Het zal je gebeuren dat dat sleuteltje afbreekt en je de beurs, autosleutel en telefoon in de kluis hebt liggen.

    Gezien de lange rit bij zomerse temperaturen sprong ik eerst onder de verfrissende douche waarna ik getooid met Hessendress op zoek ging naar de rest van de Bende uit Holland en België.
    Bij de trap naar buiten ontmoete ik Vrije Jongen die World ook gad aangedaan op zijn Frankfurt trip.
    Onderaan het zwembad trof ik De Laef van Boekel en uiteraard Ricardo Banana die zich een plaats had toegeëigend aan het zwembad met een goed zicht op de trap naar World
    In de schaduw van de parasol was het goed uit te houden en hij genoot zichtbaar met een Radler in de hand.
    Ook Costana en Ouder vervoegden zich later bij de groep.

    World biedt goede relaxmogelijkheden, maar is en blijft toch een "hoerentent" en dus ging ik al rap op zoek naar een speelkameraadje om over te gaan tot de core-business van de club.
    De zoektocht viel me erg zwaar omdat de line-up zowel kwantitatief, maar zeker ook kwalitatief tegen viel.
    Waar ik bij mijn vorige bezoek had genoten van Neya en Samantha, moest ik het nu doen met meiden uit de 2e en 3e categorie.
    Uiteindelijk viel de keuze op de kleinste van het stel, een 1,52 mtr kleine Roemeense wiens naam ik helaas vergeten ben.
    We kropen in een van de hutjes in het achterste gedeelte van de tuin waar we lekker hebben gestoeid.
    De sessie was niet super, maar ook niet slecht.

    De recuperatietijd heb ik verbracht met wat gokken, ouwehoeren, meiden bekijken en relaxen in de hoop dat de line-up wat aan zou trekken.
    Er verschenen wel enkele leuke dames ten tonele, maar echt top was het niet.

    Tijdens een van mijn vele wandelingen door de club liep ik tegen de mooie Christina aan.
    Deze Roemeense met behoorlijk donkere huid stond me wel aan en ik nodigde haar uit om te spelen.
    We besloten ons heil weer buiten te zoeken, maar alle hutjes waren bezet.
    Wel lagen er 2 matrasjes op het gras en we besloten over te gaan tot wat publieke actie op het gras.
    Christina kweet zich behoorlijk van haar taak en we hebben behoorlijk wat liggen gymnastieken op de matjes, waarbij ik uiteindelijk mijn nageslacht in haar mondje deponeerde.

    Behalve de Hollands/Belgische delegatie was er ook een grote groep Ittakers aanwezig, waarvan er 1 de badjes ondanks 35 graden tot aan de nek had dichtgetrokken.
    Ze waren weliswaar iets luidruchtiger dan de andere gasten, maar niet echt storend.
    Wel slaagden ze erin om, ondanks dat het terrein van World 7000 vierkante meter groot is, om steeds met een groepje voor een trap of deur te staan kletsen en zodoende de doorgang te belemmeren.

    Na de BBQ, veel drinken (cola en enkele Radlers) en ouwehoeren met de overige nederlandstaligen ging ik voorzichtig op zoek naar het derde speelkameraadje.
    Uiteindelijk smeet ik me naast een wat oudere Duitse meid aan het zwembad, met wie ik terloops in gesprek raakte.
    Deze meid, de 30-jarige slanke Duitse Steffie en getooid met een zeer opvallend roze kapsel, was een uiterst aangename gesprekspartner en uiteindelijk besloot ik de gok te wagen en nodigde haar uit tot een wandeling door de tuin.
    Weer waren alle hutjes bezet en zochten we weer een plaatsje in de vrije natuur.
    PZC was van uitzonderlijk niveau waarbij ik regelmatig op de rem moest trappen om niet TE snel klaar te komen.
    Na een kleine 10 minuutjes zag Steffie dat een hutje vrijkwam en ze vroeg of we daar het liefdesspel konden voortzetten omdat ze last had van de muggen die haar al enkele keren te lijf waren gegaan.
    Ik stemde toe, en nadat het bed was bedekt met handdoeken ging ze verder met de uitmuntende PZC, een van de beste blowjobs uit mijn wandelcarriere.
    Zo'n BJ kon natuurlijk maar op 1 manier worden afgesloten, en dus spoor ik haar bekkie vol met mijn nageslacht.
    Na de daad ruimden we de spullen op en vroeg ze aan me hoe haar rug eruit zag.
    Op zich een vreemde vraag, maar ik keek toch en schrok me helemaal de teringtyfus.
    Volgens mij was ze wel 25 keer gestoken door en mug, en haar rug had meer weg van een rood maanlandschap dan wat anders.
    Ze zei nog een soort van allergie te hebben voor muggensteken en daar nogal heftig op reageerde.
    Het was wellicht handiger om daar vooraf aan te denken, maar ze bleef er vrij nuchter onder.
    "Wat zalf erop tegen de jeuk en klaar is Kees", zei ze.

    De DJ zorgde voor wat sfeer, wat op zich wel lukte, maar zonder uit te blinken.

    Tot een vierde sessie is het helaas niet meer gekomen, wat op zich jammer is, maar ik aan de andere kant de zaadjes en centjes kon sparen voor de zondag in LR.

    Al met al een iets tegenvallend bezoek door de matige line-up, maar ook weer niet zo slecht om World links te laten liggen.

  4. Onderstaande 11 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (21 juli 2014),Costana (21 juli 2014),gignnl (21 juli 2014),Hunziker (23 juli 2014),LBHL (21 juli 2014),mechelen (21 juli 2014),MichelJ (22 juli 2014),Oudebelg (21 juli 2014),Ricardo Banana (21 juli 2014),vrije jongen (21 juli 2014),Willi69 (21 juli 2014)

  5. #454
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 19:07
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Tweede dag van 3-daagse op naar world,Ricardo banana en de laef hadden een perfect plaatsje aan
    het zwembad gereserveerd,waarvoor dank.Ook boy 69 en vrije jongen waren van de partij,met Cos
    erbij met 6,moest ik iemand vergeten,sorry,zo een grote club opslaan is niet evident.Na de nodige
    rust ff gaan toeren binnen kwam ik Jessica tegen,25-jarige Hongaarse,zegt ze,mooi,prompt b-cupje.
    Even gedold in de tuin en dan naar kamer,deed haar werk,maar dat was het dan ook,7/10.Geen
    aftersales,ook niet verwacht na de date,ff aan de bar gehangen en nog een rondje gedaan,enkele
    malen gestopt door enkele dames,niet op in gegaan.Bbq was redelijk te doen aan de tafels in de tuin,
    daarna ff genoten aan het zwembad.Bij zonsondergang binnen in de bar met dj en de dames die actief
    werden.Rond de dagwisseling kennis gemaakt met Victoria,blonde roemse ,31 lentes,b-cup,slank.
    Ze leidde me naar de tuin,waar het rustig was,beetje voorbereid op een bankje en dan het chaletje
    binnen.Uurtje gehad met dit profj-meisje,wilde er kost wat kost ook een FT uitsleuren ook,toen ik
    nee zei,vroeg ze mag ik uw ketting hebben?Ze pijpte wel diep en heel nat,ook de balletjes werden
    niet vergeten,goede sessie,8/10.Weer naar binnen gesukkeld in het halfdonker,betaald,ff douche,
    nog heerlijk vlees gegeten en wafeltjes met slagroom.World is een grote,mooie club,goed eten en
    enorme tuin,line-up matig,meerdere mooie meiden en goede service aan bar.De laef en banaan
    afgezet aan hun hotel,dan naar ibis,door mijn taxi Cos.Geslaagde dag,enkele leden leren kennen,
    goede sessies gehad,geluierd aan het zwembad,het leven kan mooi zijn.Een pp van de meisjes
    ga ik niet maken,beide gaven aan world te verlaten binnenkort.Herbezoek,voor mij alleen niet,
    vind ik te ver.Zaterdag 19 juli,grt ouder

  6. Onderstaande 7 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (11 augustus 2014),biged (23 juli 2014),Costana (23 juli 2014),gignnl (23 juli 2014),mechelen (23 juli 2014),Ricardo Banana (23 juli 2014),vrije jongen (23 juli 2014)

  7. #455
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard World laat het lopen

    Na Oase redelijk bijtijds te hebben verlaten, was ik ook relatief vroeg al weer op weg naar World. Even de auto bij het pensionnetje gezet en naar de club gewandeld. Ontbijt was een aangename verrassing met een paar soorten ei in de warmhoudbakken, naast de standaard broodjes natuurlijk.

    Voor de rest een vreemde gewaarwording bij het binnenkomen: vol met mannen en nauwelijks vrouwen. Volgens mij heb ik dit nog nooit gezien op een vroege zaterdagmiddag… je zou denken dat het later beter zou worden, maar over de hele dag zouden er meer mannen dan vrouwen zijn. Veel zomertouristen dus en ook een hele groep heren uit Nederland en Belgie (De Laaf, Ricardo Banana, Boy69, Costana en Ouder). Meestal is de beren line up tamelijk irrelevant, maar op deze zaterdag bood het radler en bier gestuurde gezelschap een broodnodig alternatief voor de vrouwen. Lekker gezellig daar bij dat zwembad.

    De line up was een tamelijke afgang. Vergeleken met de concurrentie de dagen eerder, ongeveer half zo veel vrouwen (op een zaterdag he). Waarbij veel meiden er om een uur of 9 ook nog de brui aan gaven. Kwalitatief ook niet geweldig, met geen favorietjes en redelijk wat dames die optisch nou niet helemaal binnen de kaders pasten. In zijn totaal dus zowel kwantitatief als kwalitatief een grote teleurstelling… en een stuk slechter dan een stukje zuidelijker.

    Toch ga je niet stilzitten… althans, als je dat doet komt er wel een meisje naast je zitten:wink:. Overigens, naast Larissa ben ik de hele dag/avond maar door 2 dames aangesproken voor een kamergang… om even aan te geven hoe de dames/heren verhouding was. Larissa dus, een 19 jarig Roemeentje dat een dag of 6 eerder voor het eerst haar thuisland had verlaten en lekker de hele dag op ballerinaatjes rondliep. Misschien hadden hakken wel een goed idee geweest, want het is wel een stevig gebouwd meisje... dat echter best lekker aanvoelt (zoals hoort bij een 19 jarige). Mooie blauwe oogjes, roodbruin haar en een leuk spontaan praatje (en ook later in de bar een leuke aanwezigheid). Op dat bankje bij de wc’s werd het leuke praatje al wat opgesierd met wat zachte tongzoentjes en daarna moest in de bar nog even gerookt worden, met als bezigheidstherapie ook wat tongwerk tussendoor.

    Beneden haar favoriete kamer in voor wat een hele leuke sessie zou zijn. Tongzoenen zacht en goed, lekker veel contact en gewoon leuk samen in ons nakie seksachtige dingen doen. Pussyslides waren lekker nat en gingen met veel tongzoenen gepaard, meerdere vingertjes konden aan/in de bak en ook neuken was lekker en close. Pijpen hebben we kennelijk overgeslagen, maar ik heb het niet gemist. Leuke meid met goeie service… en ook leuk om te zien dat ze genoeg klandizie had gedurende de dag en avond.

    Nu de eerste sessie er op zat, lekker een paar uurtjes in gezelschap thekes geirriteerd met grote bestellingen en rondgehangen aan het zwembad. Enkelen hadden wat moeite met de kwaliteit van de bbq, maar als je er van uit gaat dat ’t het goedkoopste vlees mogelijk is: smaakt precies als je ervan verwacht en daarmee de minste van de drie clubs.

    Een maal weer binnendoor gebrek aan licht, was het nog steeds een piemelparade en werd de sfeer verzorgt door de ijsberen. De DJ speelde best aardig, maar minder dan DJ Andy normaal doet. In eerste instantie weinig party bij de meiden, maar dat werd later iets beter; velen hadden ook best goed verdiend.

    Op zoek naar een nummer 2 was makkelijker gezegd dan gedaan. Een paar meisjes lang geboekt… en dan blijft er niet veel over. Uiteindelijk maar voor het kleine nieuwe meisje gegaan. Loopt de hele dag met andere meiden mee en was druk geboekt geweest (snel na onze sessie ging ze dan ook naar huis). Even op een paaldanspodium naast Christina (de hoeveelste inmiddels) gaan zitten en na een paar moeilijk verstaanbare zinnetjes, een klein nieuwsgierig tongetje in mijn mond. Wel opvallend hoe het openbaar tongzoenen wat lijkt terug te komen, zal met de afwezigheid van veel van de Roemeense mafia te maken hebben gehad.

    Op de kinokamer nog een paar magere tongzoenetjes en al snel naar pijpen. Ik stond nog terwijl ze ontzettend zacht en oppervlakkig wat oraal werk deed; stelt niet veel voor nog. Wel een mooi meisje met een mooie vorm, stevige tietjes, blonde haartjes in een krul en mooie oogjes… dit maar in het Roemeens overgebracht en nog een paar kleine dingetjes. Die kleine – inmiddels wat aan het pussysliden - begon meteen Roemeens te lullen en met welgegokte da’s en nu’s bleef ze maar twijfelen. Werd er allemaal wel gezelliger op, met wat betere tongzoentjes, wat vrolijk vingeren (droog na een lange dag, maar ze hielp vriendelijk met een beetje creme). Allemaal grappig en onervaren en ook qua neuken best lekker, zonder top te zijn. Al met al wel leuk dus.

    De rest van de avond wat lol zitten trappen en met Costana ons geamuseerd om hoe sommige dames er een punt van maakten de aftersales op nul te houden. Tegen een uur of drie naar het hotel vertrokken met gemixte gevoelens. De laatste jaren toch mijn favoriete club in Hessen, maar op het moment geen schaduw van wat het eens was en niet te vergelijken met de andere clubs in de buurt (qua looks en line up dan). Gelukkig wel een gezellige dag gehad, voor wat meer seks had ik de zondag in Sharks nog.

  8. Onderstaande 5 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 juli 2014),ButtinSky (26 juli 2014),Oudebelg (25 juli 2014),Ricardo Banana (25 juli 2014),Wentelt Eefje (25 juli 2014)

  9. #456
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag weer een razzia?

  10. #457
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Een Hollander en een Engelsman gaan een weekend naar Frankfurt
    Dag 1 van 3


    Een jaar geleden werd ik in Pattaya voorgesteld aan een Engelsman, James, buiten onze gedeelde liefde voor Thaise dames bleken we nog veel meer gemeen te hebben en toen ik hem vertelde over mijn eerste stappen in de wereld van de FKK clubs was het al snel duidelijk dat we samen een keer een weekend op avontuur zouden gaan. Na het nodige googlen stelde hij als datum het afgelopen weekend voor en om dit in Frankfurt door te brengen. We besloten vrijdags te meeten en naar World te gaan, zaterdags werd Sharks en zondag wisten we nog niet, maar we dacht aan Mainhattan.

    Vrijdagochtend een paar uur gewerkt en vervolgens in de auto gestapt om naar Frankfurt te rijden en James op te pikken op het vliegveld. Gelijk door gegaan naar het Ibis budget hotel in Linden, ingecheckt, tassen gedropt en een taxi besteld om naar World te gaan. Alhoewel ik een klein beetje ervaring heb ondertussen was ik ook erg benieuwd naar World, de clubs rond Frankfurt zijn wellicht niet meer zo geweldig als ze geweest zijn, maar het moet alsnog de moeite waard zijn, toch....

    De eerste indruk van World is prima, op het gemak verkennen we het terrein en het ziet er an sich vrij indrukwekkend uit. Een bar boven, de grote tuin, welness en barruimte beneden, 'restaurant' boven, bbq in de tuin. Eigenlijk is daar niet veel op aan te merken. Waar ik wel het nodige op aan te merken had was de line-up....
    Hier was goed het verschil te merken tussen ons, waar ik niet onwijs onder de indruk was en moeite had om iets naar m'n zin te vinden was m'n broer (een uit de hand gelopen grap uit Pattaya, my brother from another mother) als een kind in een snoepwinkel. We waren er ongeveer om zeven uur en toen we rond twee uur weer vertrokken had hij drie kamergangen gehad, waaronder één met een blonde Roemeense die we hernoemd hadden naar 'mother of dragons', ze had iets weg van Daenerys uit GoT. Ik overwoog nog om met haar te kameren, maar James typeerde haar als een Starfish, daarnaast doen wij in dezelfde trip eigenlijk nooit dezelfde dames, ook iets wat in Thailand zo is ontstaan.

    Ik heb zelf één kamergang gehad met een Roemeense, Katarina. Half twintig, vrolijke meid in de bar, leuk om te zien, GND type. Het was prima sex, maar vrij basic. TZ, PZC, NMC in een paar standjes. Met een minuut of 20 was ik klaar en na een minuutje napraten op bed waren we weer van de kamer af. Niet slecht hoor, zeker niet, maar vrij zakelijk zeg maar. Ik had er op zich ook geen probleem mee, ik ging er vanuit nog wel wat anders tegen het lijf te lopen, maar ik kon simpelweg niks meer van m'n gading vinden. Er liep een elftal of 3 aan Roemeentjes rond in alle soorten en maten, maar al met al weinig dat het deed voor mij. Een voordeel aan World is dan wel dat het bier in de prijs inbegrepen is, dus bij gebrek aan perspectieven ben ik maar bier gaan drinken, een andere hobby van me.

    Rond 2 uur kakte het nog verder in en besloten we dat we genoeg hadden gedronken, gegeten en gefickt. Een taxi besteld, omgekleed, de sleutel weer ingeleverd en afgetaaid naar het hotel.

    De eerste dag Frankfurt, we hebben een prima avond gehad, maar zoals dit was hoef ik er niet voor naar Frankfurt te rijden, dan is Roermond, Brüggen of Lemiers al ver zat.....morgen Sharks, we zullen zien of dat beter is.

  11. Onderstaande 8 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 augustus 2014),bergm550 (11 augustus 2014),biged (12 augustus 2014),Boy69 (11 augustus 2014),mechelen (11 augustus 2014),MiniME (11 augustus 2014),Znipper (11 augustus 2014),Zultbroek81 (11 augustus 2014)

  12. #458
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Daumen runter Dag 4: matig World op Mariahimmelfahrt

    Voor de verandering zou ik op een vrijdag eens naar World gaan. Het bleek ook nog eens Mariahimmelfahrt te zijn… misschien is dat de reden dat de line up zo kut was; een dame vertelde me dat den Orthodoxe medemens dit deel van het sprookje nogal serieus neemt. Om het kort samen te vatten: het was een tamelijke afgang in World, ik had beter naar Oase kunnen gaan.

    Het begon al bij het ontbijt, dat letterlijk bestond uit knakworstjes, een ham die je zelf kunt aansnijden en aspergecrème soep. Voor de rest geen enkel normaal beleg. Ze hadden zelfs de potten mosterd en curry op een halve meter van elkaar gezet om de tafels niet zo leeg te laten lijken. In de avond was de keuze tussen “kip chinees” - al zal geen enkele Chinees er ook maar iets in herkennen – en een of andere paella, maar vis in World lijkt me een verkapte zelfmoordpoging. Dat was het dan. Een schande voor 70 euro entree.

    Qua dames viel het ook niet mee, met veel minder mooie meiden dan bij de competitie en zeker overdag was het armzalig. Alleen Oana was misschien de moeite waard geweest. Tegen een uurtje of 6 kwamen er dan toch een paar kameropties binnen – helaas geen Neya – waarbij ik bijna voor Duits was gegaan. Blonde Cindy ziet er mooi uit en is ook best sympathiek, maar nadat ze met een kerel naar een kamer ging heb ik haar de rest van de avond niet meer gezien. Voor de rest was er een ander mooi blondje binnengekomen, dat van een afstandje best leuk flirte.

    Rossa uit Roemenie en pas 3 dagen in de club en in het land; helaas kwam ik er pas later achter dat ze wel een tijdje in Oostenrijk had gewerkt: vlak bij de Italiaanse grens. Als ik dat had geweten… Maar goed, een beetje kletsen en ze verklaarde te zoenen als “a lover”. Op de kamer de vraag over hoe lang en later kwamen er nog vragen om de overige extras. Kennelijk is het in sommige delen van Roemenie de norm dat geliefden alleen even kort de lippen beroeren, want het zoenen sloeg nergens op. Vingeren was ook niet de bedoeling en van het pijpen kun je ook niet zeggen dat het echt ergens op sloeg. Een beetje leuk gedoe was ook niet mogelijk, dus maar naar neuken. Dit was ook een gotspe, het voelde niet eens heel slecht met die babyolie, maar ze zat constant van “ow”, “big”… en dit van de muts die me 3 minuten eerder nog lag te vertellen hoeveel ze van anaal houdt. Dus erg langzaam en een klagend meisje is nou niet opwindend. Ze probeerde me nog even snel klaar te krijgen in cowgirl (wat ze eerder niet wilde) en ging toen maar met de hand verder. Een sessie van helemaal niks dus en het is meer door een gebrek aan concentratie – en wellicht een droomflits van een van de meiden van de eerdere dagen – dat ze het goede ritme te pakken kreeg en ik nog klaarkwam; ach voor de rest toch weinig om mee te kameren… ondertussen had ik natuurlijk een paar keer al “nee” moeten zeggen over FT en COB. Toen ze vroeg of alles goed was geweest had ik echt even geen woorden… en verontschuldigde ze zich om het slechte neuken, maar mijn “pula” was dan ook “mare”. Ja, daar lag het aan. Grappig om te zien dat andere slachtoffers later ook in 20 minuten terug kwamen zonder al te blij te zijn.

    Nog een tijd blijven hangen zonder veel te doen, de DJ kreeg er ook niet veel sfeer in en leek te weigeren manele te spelen – maar had geen problemen om Italiaanse nummers te spelen voor de vele pastavreters die luid aanwezig waren. Op een gegeven moment was het beneden wel grappig dat ik even onverwacht opkeek toen ik een stukje verderop het Wilhelmus hoorde; kennelijk had een haastrenner gewonnen.

    Een tijdje dacht ik het hier maar bij te laten, maar er was een klein (en redelijk geboekt) Roemeentje dat wel interessant was. Nog moeilijk om haar te pakken te krijgen, maar rond middernacht lukte dat toch. Diana is 5 dagen in Duitsland en spreekt Roemeens (fullstop). Ze claimt Engels, maar daar kom je niet ver mee en eigenlijk komt het al snel neer op: zimmer? (ja, ook 1 woord Duits). Voor de rest lichtbruin haar in een staartje (of los), slank en strak lijfje met stevige a-cupjes, iets van 1.60 en niet speciaal het mooiste gezichtje… maar wel een leuke spontane lach.

    Gesprek dus onmogelijk en ik was echt in een “whatever” stemming. Beneden een kamer op, lakentje op bed en meteen diepe en natte tongzoenen. Typisch een tienertje (19) dat nog net zo zoent als met de jongens in de maneledisco. Een beetje giebelen, knuffelen, even pijpen, veel zoenen, pussysliden ontzettend goed… met natte schaamlippen die langs je eikel gaan. Tegen de tijd dat ze van me afkroop zaten we op een half uur en zei ik dat we een uurtje konden blijven; op dat moment heel komisch dat de kramp in haar been schoot van de houding bij het pussysliden (20 minuten lang). Lachen en klagen en ze had ook nog hoofdpijn omdat ze slecht sliep door het festival in Giessen, echt komisch en het was natuurlijk allemaal mijn schuld. Verder gegaan met zoenen en nu bleek dat ze vond dat vingeren extra zou moeten kosten; zucht, wie heeft haar dat nu weer wijsgemaakt. Dan maar neuken; ook zij niet bovenop (want door mij deed haar been pijn), maar na een tijdje in missionaris naar de zij gedraaid en lekker in lepeltje lepeltje geneukt. Veel tongzoenen en die lekkere tietjes in mijn handen… lekker en vlak voor het einde van het uur het rubbertje vol. Leuk en lekker meisje met leuke service (als je van grappige onervaren meisjes houdt).

    Ik vond het wel best en ging me meteen omkleden, waarbij ik nog mooi meekreeg hoe een dame pissig was omdat ze niet genoeg extra kreeg voor “lecken”, ze dacht dus echt voor pijpen, neuken en likken 100 te verdienen. Maar goed, dit maal werd me niet gevraagd hoe ik het had gevonden… en dat is maar goed ook. Dit was het laatste bezoek op mijn kaart en het zou nog wel even kunnen duren tot ik de volgende aanschaf.

  13. Onderstaande 6 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (19 augustus 2014),Costana (24 augustus 2014),jacky pakutra (20 augustus 2014),Megaboob (19 augustus 2014),Pistol Pete (19 augustus 2014),Wijze grijze (19 augustus 2014)

  14. #459
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Voor de verandering zou ik op een vrijdag eens naar World gaan. Het bleek ook nog eens Mariahimmelfahrt te zijn… misschien is dat de reden dat de line up zo kut was; een dame vertelde me dat den Orthodoxe medemens dit deel van het sprookje nogal serieus neemt. Om het kort samen te vatten: het was een tamelijke afgang in World, ik had beter naar Oase kunnen gaan.
    Daar was het toch ook Mariahimmelfahrt?


  15. #460
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Daar was het toch ook Mariahimmelfahrt?

    Dat is waar, maar een dag eerder was het in elk geval nog goed... goed mogelijk dat het hier vrijdag ook niks was.

  16. #461
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard World op 30 augustus

    Garbenteich, zaterdag 30 augustus, night of the resurrection in FKK World. Het was een dag wie nie zuvor. De line up van World schommelt van matig tot goed. Maar gister bruisde de line up. Het blondinen- en pinogehalte waren hoog. IJsberen blondinenschatz en boy69 hadden de tent schuimbekkend op een brancard verlaten.

    Het was een geweldige line up. En geheel verrassend. Ik had mijn backup plan al klaar liggen voor het geval veel vrouwen nog op vakantie zouden zijn. Dan zou ik later op de avond nog naar Palace of Oase gegaan zijn. Echter tot mijn grote verbazing waren Carla, Neya en Alexandra aanwezig. Daarentegen was het met de beren line up zeer slecht.

    Er waren maar weinig gasten en het zou de hele dag rustig blijven en dat voor een zaterdag. Dit is toch een van de beste dagen in de week. Doordeweeks is een bezoek aan World niet aan te raden. Op zaterdag komt de club ook langzaam op gang. De club is tot 5 uur 's ochtends geopend en daarom komen de meeste bezoekers pas laat en de vrouwen komen dan tussen 18:00 en 20:00.

    Het eten was eenvoudig, maar smaakte verder prima. Je lijdt er geen honger, maar je kunt het niet vergelijken met GT of Livingroom. De DJ was ook aanwezig en speelde goede muziek. In World hoor je naast dancemuziek ook veel rockmuziek. Zo werden er gister deze nummers gedraaid:





    Er hangt altijd een erotische, party stemming in World. Dus ik kan de ijsberen rex, quads en 2bat4you echt aanraden eens World te bezoeken. Hier kun je echt party maken, wat in GT toch echt anders is. Doordat de muziek zo opzwepend is en de vrouwen allen naakt, heb je soms last van een permanente geilheid. Dat er ook een geldautomaat in de club is, maakt het tot een dodelijke cocktail.

    Tussen 18:00 en 22:00 uur was ik al drie keer op de kamer geweest. Tussen sessies 2 en 3 zat maar een douchebeurt. Ik was nog niet terug in de barruimte of ik liep al met de volgende meid naar de kamer. Er zat een onrust in mijn hoofd, want ik dacht als ik nu niet ga, dan heb ik straks de kans niet meer. Zeker met meiden als Neya. Ik wilde ook nog een vierde keer op de kamer en dus moest ik even geld pinnen.

    Nogmaals, het komt niet vaak voor. De line up schommelt enorm in World, maar gister was het uitstekend. Ik was op de kamer met Alexandra, Carla, Neya en nog een andere meid wiens naam ik vergeten ben. Om 2:00 uur 's ochtends had ik de tent verlaten. Ik vond het mooi genoeg geweest. Moe, maar voldaan teruggekeerd naar het hotel.

  17. Onderstaande 5 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (31 augustus 2014),m4you ( 3 september 2014),mechelen (31 augustus 2014),vrije jongen (31 augustus 2014),wervelwind (31 augustus 2014)

  18. #462
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Kun je misschien nog wat meer namen geven? Alexandra en Carla waren er bij mijn laatst - ontzettend slecht bezette - bezoeken ook, die twee alleen maken nog geen goede line up. Wel leuk dat Neya er weer is.

  19. #463
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Kun je misschien nog wat meer namen geven? Alexandra en Carla waren er bij mijn laatst - ontzettend slecht bezette - bezoeken ook, die twee alleen maken nog geen goede line up. Wel leuk dat Neya er weer is.
    Ik kan helaas geen verdere namen geven, want daarvoor kom ik te weinig in World. Maar afgezien van de genoemde dames waren er genoeg andere mooie meiden en een verbazingwekkend hoog aantal van slanke en blonde vrouwen. Ik kan er geen verklaring voor geven. Wellicht vanwege de aankomende IAA messe.

  20. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (31 augustus 2014),Megaboob (31 augustus 2014)

  21. #464
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard Thursday

    Decided to go World on a Thursday. It's been a long time since my last Thursday visit. Is it a slow day or not? I knew one favourite that used to normally take Thursdays off. On the other hand how bad can it be? I have visited throughout the summer and the club has been great every visit, so why should I avoid just because it is Thursday?

    Arrived and there were not really that many girls I recognized and even fewer I had fucked before. For me not a bad thing though. Lots of pretty girls already in the afternoon. I think World is probably the best club for me right now. I did became really tired of it about two years ago and did not visit for almost a year, and that was a good decision. One reason (of many) I did this is because I cannot stand the old lady Sylvana. I would not mind if she left me alone but it gives me nausea that she always come forward approaching me. As if I had any interest in her. Yeah right. Now she is to be found at Sharks, so one reason for me to stay out of that club. The food have had no significant improvement, but it's not bad either. Compare with Oase that two years ago that had a good outside grill buffet. This year Oase has a burnt meat buffet from hell. World is much better in comparison.

    My girls, all 20-25 yo Romanians with dark hair if not stated otherwise:

    Christina. With stockings and a latina look. Had she said she was from Costa Rica I would have believed her. Not so bad, not so good. Nothing to write home about. We did not connect emotionally.
    Chance of repeat 20%

    Christina. Blond brown curly hair with voluptuous boobs and body. Friendly but not passionate.
    Chance of repeat 80%

    Sandra. From Spain. Yeah right. Blonde brown hair and not the typical Romanian face. What she did have was the most adorable amazing tits with the maximum perkiness and bounciness that can be seen and felt. It felt great to fuck her pussy also, except for one major issue. Every 5 second she was moaning come come. Too bad. Had easily became a regular dish on my menu without her urge to finish session after ten minutes.
    Chance of repeat 10%

    Daniella. A stunner with hot body and a hot face. Unfortunately one of these girls that keep a hand between the cock and the pussy when fucking. She also had clock that ticked faster that standard time. Almost unheard of for a girl to (try) cheat for time in this club. At least for me until now. Even more strange is she recently came from Swiss clubs with their strict service standard. It could explain why she had to leave though...
    Chance of repeat 10%

    Maria. Funny thing is I had seen Daniella from a distance but lost track of her, but noticed her shoes. Maria had the same shoes so initially I thought she was Daniella. Maria's body and tits in particular are not of the same standard when inspected, but good enough for me so gave her a try before looking further for Daniella.
    Chance of repeat 50%

    Conclusion:
    Could have been two new favourites on my list, but unfortunately not. Still a nice day at a top club.

  22. Onderstaande 5 leden hebben Everhard bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 september 2014),bergm550 (21 september 2014),Boy69 (21 september 2014),jacky pakutra (22 september 2014),Megaboob (22 september 2014)

  23. #465
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Fkk World heeft een nieuwe bonuskaart : je krijgt bij betaling van 70 euro entree een kortingsbon van 10 euro voor een volgend bezoek. Let wel : enkel wanneer je de volle pot betaalt, dus niet combineerbaar met de andere kaarten.

    Tevens krijg je als je met 5 mensen tegelijk binnenkomt een bon voor een fles sterke drank.

  24. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (29 september 2014)

  25. #466
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik geloof niet dat ik buiten SS iemand hier over haar heb zien schrijven... maar mooie, leuke en strakke donkerharige Andrea is na maanden afwezigheid in Sharks opgedoken onder de naam Sara.

  26. #467
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Beitrag

    En nu is 't weer wat anders : gedurende de maand oktober elke dag tussen 11 en 13 u en tussen 23 en 01u slechts 49 euro inkom.

    Ze weten het blijkbaar niet meer ...

  27. #468
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    En nu is 't weer wat anders : gedurende de maand oktober elke dag tussen 11 en 13 u en tussen 23 en 01u slechts 49 euro inkom.

    Ze weten het blijkbaar niet meer ...
    Extra info, deze actie is inde plaats van alle bekende acties (3 voor 2 bv) en is zonder bier inclusief. Ze weten het echt niet meer inderdaad. Er schijnt ook een nieuwe hausmadame te zijn die met allerlei domme regeltjes rondgooit zoals dat meiden maximaal 5 minuten met een man mogen praten en dan is het of kameren of ophoepelen. Beneden zou nu in zijn geheel anbaggerfrei zijn... niemand zit hier echt op te wachten en sommigen zullen Andrea en Neya wel volgen naar betere oorden.

  28. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 2 oktober 2014),MiniME ( 2 oktober 2014)

  29. #469
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Er schijnt ook een nieuwe hausmadame te zijn die met allerlei domme regeltjes rondgooit zoals dat meiden maximaal 5 minuten met een man mogen praten en dan is het of kameren of ophoepelen.
    Is niet ongebruikelijk in de clubs in Hessen; in Sharks wordt dit de meiden ook opgedrongen...

  30. #470
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Een november : Halloweenparty in Fkk World. De club staat bekend voor de feestjes en deze is dan ook een van de hoogtepunten van het jaar. Heel de club was mooi gedecoreerd en men had een aantal acteurs ingehuurd om eea levensecht te laten lijken. Ook de dames zagen er heel anders uit dan gebruikelijk : niet meer geheel naakt maar aangekleed met passende kledij, al was dat voor sommige alleen lingerie.

    Deze maand is er een actie : wie een 'vipcarte' of meerbeurtenkaart koopt krijgt een extra entree erbovenop. Dat kon ik dus niet laten liggen.
    In de kleedkamer was de voertaal hoofdzakelijk Frans, en dat was geen toeval natuurlijk : 1 november is een feestdag in Frankrijk en in België. Toen ik aankwam was er nog plaats genoeg maar latere bezoekers moesten zoals gewoonlijk vrede nemen met kledijzakken; er waren ook zoals altijd taxishuttles voorzien.

    FKK World staat bekend als een 'stamkroeg' voor de vaste bezoekers en er is nu weer 'freibier' voor iedereen, het gedoe met verschillende armbandjes was echt lachwekkend. In andere clubs zoals Sharks moet je 6 euro betalen voor een glas bier, als je dan zoals ik gewoonlijk 5 pintjes drinkt ben je al 30 euro kwijt... World heeft dan ook een schare vaste bezoekers die ondanks veel commentaar op de Duitse fora toch weer present waren.
    Ook het eten, eigenlijk bijkomstig, was uitstekend. Overdag een keuze uit verschillende soorten worst en aardappelsoep, 's avonds was er een uitgebreid avondbuffet. Niks op aan te merken.

    Zoals ik al aangaf : de dames waren niet geheel naakt maar in partykledij, later op de avond gingen de 'klamotten' meer en meer uit. Onder de dames herkende ik oa Sabrina en nog wat dames, echter er waren ook vele afwezige zoals Alexandra en Duitse Jeanette. Er waren wel een flink aantal dames die ik nog nooit gezien heb, waaronder toch behoorlijk wat stevigere dvp's. De superslanke tieners waren duidelijk in de minderheid. Toch heb ik er eentje opgemerkt die mijn aandacht opeiste : Emmy of Emy, pas 18 en net overgekomen uit Roemenië. Voor haar geen karnavalkledij maar een gewone string. Met haar ben ik naar een kamer gegaan, toen je nog niet moest wachten.

    Emmy heeft pikzwart haar tot net boven de schouder, b-cup borstjes en een navelpiercing. Ik heb het niet zo op die lichaamsversieringen maar die wijven denken daar anders over natuurlijk. Emmy was met schoenen aan even groot als ik hetgeen zeer interessant is, ik hoefde mijn zere rug dan ook niet te pijnigen als ik haar kuste. En kussen, ja, dat gaat goed. 't Is nog een tiener, ze is nog niet vergeven door professionalisme. Na het kusintermezzo handoek los respectievelijk string uit en het bed op. Ook pijpen doet ze zoals het hoort en het duurde geen 10 minuten voor ik mijn nageslacht in haar mondje schoot. Ik weet niet wat de dames ervan denken, 20 keer per dag in de mond geschoten worden, maar goed ze worden ervoor betaald natuurlijk. Afrekening : 100 euro.

    Ik heb de rest van de dag hoofdzakelijk genoten van de club, van de dames en van de wellness faciliteiten. Saunake gedaan, Turks stoombad ook maar eens geprobeerd, wat gaan liggen aan het zwembad... De verouderde ligstoelen zijn vervangen door de plastieken stoelen die normaal buiten staan; men neemt de kritiek blijkbaar toch ernstig want ook de douches waren ok.
    De dames hebben wat nieuwe instructies gekregen : er mag niet 'geanimeerd' worden in het beneden gedeelte maar daar vegen ze hun highheels aan, dat was wel duidelijk zaterdag. Toch was men niet opdringerig.

    Later op de avond werden de wachttijden aan de kamers als maar langer en hier komt dan toch de achilleshiel van de club bloot : er zijn te weinig kamers en deze worden tussendoor niet gereinigd . Als alternatief waren er de buitenhutjes die blijkbaar verwarmd zijn, dat wist ik niet. Ik heb dan maar geen nieuwe kamergang overwogen.

    Zoals gebruikelijk waren er weer pornoshows en gangbangs waar een Serge Gainsbourg-lookalike zich eens goed liet gaan. Ieder zijn ding maar dat is niks voor mij.

    Desalniettemin was dit een geslaagde avond; begin december is er een X masparty. Ik hoop er bij te kunnen zijn.

  31. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 3 november 2014),Megaboob ( 3 november 2014)

  32. #471
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    De X mas party is aangekondigd voor 13 december, 1 week later dan oorspronkelijk gepland.

  33. #472
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch topact: Maria

    Lang geleden dat ik daar nog eens was.

    Momenteel nog de gehele maand november de mogelijkheid om aan € 55 binnen te geraken. Ik deed dat afgelopen zondag. Op zondag schenken ze à volonté schuimwijn (al dan niet met sinaasappelsap gemengd) en staat er een uitgebreide brunch.

    Voorts was de club nog altijd zoals jaren geleden. De laatste keren dat ik er was, zat de club in een dipje op het vlak van de line up. Mede omdat het zo ver is, kwam ik er dan ook niet meer. Afgelopen zondag was World weer zoals ik World altijd gekend heb. Op alle vlakken meer dan o.k.. Mooie dames, vele mooie dames. Voor ieder wat wils maar de meeste slank en iets groter dan de gemiddelde DVP van ongeveer 1,55 m. Kanttekening: de service is grosso modo wel wat naar beneden bijgesteld en verschillende dames willen nog maar enkel PZC en NMC voor € 50. De mazelen van The Palace zijn nu ook hier binnengekomen.
    Het eten en de wellness zijn van zeer goede kwaliteit. Tijdens de promotie van € 55 is het bier ook gratis.

    Nu de service van de dames wat minder is dan pakweg drie jaar geleden (een saunaclubtendens overigens, vooral in Frankfurt) treft het natuurlijk om een oude bekende tegen te komen in de vroege avond: Maria. Ik kamerde in het verleden vele keren met haar. Top service. Maria gaat niet mee op in het 100-euro verhaal voor een top service (of durfde die wijziging bij mij niet door te voeren?).
    In de late avond heeft ze me nog op de sofa een privéshowke gegeven op een song van Michael Jackson. Een Lap Dance met hoofdletters L en D. Over me heen kronkelen, tieten in mijn gezicht wroeten, face sitting...

    Op je verjaardag krijg je een fles schuimwijn cadeau. .

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  34. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (30 november 2014),mechelen (19 november 2014)

  35. #473
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Berichten
    2.952
    Discussies
    13
    Thanks
    199
    Thanked
    884 in 543 posts

    Standaard

    A little visit to World last friday after 6 months.I thought why not in Hesse because the price of one hour/100 € is the same than in NRW in a lot of big clubs.
    I came at 13-30 after 3 hours driving, 37 € of gazole for the round trip.
    I used my gold card for entry 47,5 € instead of 70 €.
    Something like 20 to 25 girls in day time with a ratio of 1/1.There is nothing new about accomodations except that food looked a little bit better than before.
    In the evening, 40 to 45 girls at the main point of the day at 19.
    I fucked Julia.bul again. She was as PSE as before but she weakened about service but it is true that I know her more than 5 years.
    Then, I tried Angelika who told she was a mixed from Hungaria and Italy (pfffff). I stopped after 20 minutes when I get bored about the fact she can't respect her promisses and my expectations.
    I gave her 50 €. She wanted more and I had to be rude to make her step back to reality.
    So, Deception about service and deception about girls because I didn"t see some beautiful new girls. In Fact , I already fucked all fuckable girls there. I saw Viktoria.bu, Ouanna.ro, Inna.ro,Angelina.ro Isa.ro, Gala.bu, Katrin.ro, etc....
    All old Stars are gone and have not been replaced. There is no party anymore on friday night in world.I quit at 1am the empty bar without good mood and vibrations.
    I still have two entry on my card , I will keep them for next year hoping that something will change.

  36. Onderstaande 3 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 ( 2 december 2014),Costana (30 november 2014),Megaboob (30 november 2014)

  37. #474
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Ski vakantie dag 1b: Oei...

    Na de teleurstellende line up in Lulo, ging het dus al eendagje eerder dan gepland richting Hessen. Aangezien de prijs van het hotel zo een 20 euro minder was dan in Dortmund te vinden was, maakte die entree van 70 niet zo veel uit... maakte ik mezelf wijs. Vooraf had ik in NRW en Frankfurt de weersvoorspellingen wat in de gaten gehouden, maar had er niet aan gedacht dat het Sauerland misschien toch net wat hoger ligt. Binnen no time waande ik me in een winterwonderland en toen begon het ook nog eens te sneeuwen: asjemenou, met een gezichtuitdrukking als Loekie. Rustig aan gedaan met bibberende voeten in de badslippers die onder de voiture stonden gemonteerd... gelukkig duurde dat maar een kilometer of 20. Bij aankomst snel ingecheckt en naar de club gewandeld. Op dinsdagen 3 voor 2 naar binnen, waardoor er soms mensen op een 3e persoon staan te wachten... maar vandaag dus niemand te bekennen. Het spreekt voor zich dat 5 minuten na betaling, twee kerels de kleedkamer binnen kwamen.

    Binnen direct een grote shock: zo weinig naakt! Ben je helemaal je reis om de dessousdag in Oase aan het heen plannen, loop je in World zonder opletten de victoria secret show binnen. Goed dessous dus, opvallend hoe dat de meiden er anders doet uit zien. Enkele prachtlijfjes vallen door slechte kledingkeuze niet meer op; minder dan prachtige lijfjes worden verbloemd door een goed setje en dan heb je af en toe nog dames die er in hun string meer uitzien als een rollade. Hoe dan ook, eerst maar een kopje thee (veel keuze!) met wat kipschnitzel en twister fries. Eten was beter dan de laatste keren (sinds juli niet meer geweest), maar nog steeds lang geen 70 euro waard... een ook veel minder dan Sharks bijvoorbeeld.

    Het is een dinsdag, maar toch was de line up telerustellend en in negatieve zin verassend. Over de hele avond zo een 40 meiden, maar bijna uitsluitend dames die er al lang rondlopen. Na een ruim half jaar afwezigheid, nauwelijks nieuwe gezichten... terwijl World vroeger toch zo veel "frisch vom Bus" girls had. Na een snelle telling bleek ook dat ik ongeveer 25% van de dames al eens op de kamer had gehad en allen ook slechts 1 keer (al waren Diana, Madi en Oana best goed). Ik had een beetje gehoopt op Neya, maar die was er dus niet.

    Na een tijdje rondhangen en avances afslaan, werd ik staande gehouden door het enige interessante onbekende meisje. Blond met een leuk slank lijfje, lekkere a cupjes en een best mooi koppie: Linda. Begin 20 en een maand in Duitsland (daarvoor even in Belgie) en een hele leuke babbel. Eigenlijk sympathieker dan ik had verwacht en ik liet me omlullen. Op de kamer was het tamelijk dramatisch, het begon nog redelijk toen ze me in de gang een snelle zachte zoen gaf (in de bar pertinent niet zoenen natuurlijk)... maar helaas werd dat niet doorgezet. Zoenen op zich zacht, maar terughoudend met de tong. Af en toe eventjes haast echt tongzoenen, maar dat eindigde altijd weer snel. Pijpen ok, zonder geweldig te zijn, neuken wilde ze al snel en ze gaat er stevig in... vingeren moest 50 extra kosten, iets van pussyslides zit er duidelijk niet in... en regelmatig was er een discussie over de berperkte service en dat het extra moet kosten. Zo kan vingeren bij niet schone mannen - er werd gelukkig aangegeven dat dit niet voor mij geldt - tot infecties leiden, maar als ze er geld voor krijgt kan ze een tampon of zo kopen en is het dan weer beter. Ook moest ik niet met iedereen tongzoenen (doet zij ook niet) want "ik wil niet weten wat sommige meisjes allemaal doen"... en of ik het dan niet erg vind dat sommige dames net daarvoor een ladinkje zaad in hun bekkie hebben gehad. Allemaal best op een grappige manier, maar het schoot niet op. Toen moest ik beffen... waarbij er al bij de eerste aanraking gekreund werd als weet ik wat... expres op een stukje onbestemde huid gaan zuigen (ver weg van de klit) en kennelijk is dat een vooralsnog onbekende erogene zone (de VJ spot). Daarna kwam ze wel met het idee dat als we langer bleven, ze me wel kon leren beffen... waarop ik maar even mijn tong in haar kont stopte. Ergens nog eventjes stevig gebumst, maar vochtverlies zat er echt niet in. Vreemd genoeg vond ze het erg jammer dat ik een half uur wel best vond, want het was toch zo gezellig. Op weg naar de kluisjes nog wat vrolijk zitten kloten en ook aftersales op zich best leuk, maar qua seks dus echt bagger.

    Niet al te lang daar na kwam de onmogelijk lieve Christina (die van Boy69 ergens eerder in dit topic) even peilen... ik heb haar al heel vaak links laten liggen, dus dat ik nu wel voor de bijl ging is tekenend. In ieder geval een heel lief snoetje en donkere Roma huid, reteslank met kleina a cupjes... en ook een van de meisjes die er in haar witte setje heel goed uit zag. Even knuffelen op een bankje en een paar kuise kusjes. Op de kamer een beetje terughoudend tongzoenen, wat wel beter werd, een onverwacht sublieme pijpbeurt (voor de FT liefhebbers) en daarna in een paar standjes geneukt. Vingeren of droogneuken werd door lichaamstaal duidelijk gevetoed. Op zich een aardig standaard clubnummer, maar meer ook niet. Wel een mooi popje.

    Wat later in de avond begon het al behoorlijk leeg te raken en rond middernacht zaten er 10 meiden in de bar en misschien nog een handvol elders. Mannen waren er nog minder. Voor een laatste sessie dacht ik even aan Diana; half jaar geleden nieuw en lekker, nu nog steeds vriendelijk maar meer make up, slechtere huid en hookerblonde. Tja. De mooiste dame was misschien wel de populaire Madi (slank, mini a cupjes, eind 20, mooi gezicht en rustige uitstraling), die voor het grootste deel van de avond binnen een minuut na verschijning geboekt werd... veelal in de opvallend vaak geconstateerde versie van op de schouder tikken en naar een kamer wijzen. Op een bepaald moment leek dit zich weer voor te doen, maar bleek het alleen gedag zeggen ofzo te zijn, want een minuut later zat ze met een kop thee naaste me. Gezellig een tijdje gekletst en toen de thee op was, maar gewoon ingestemd met de kamervraag (na 5 biertjes zonder mintje moest ik maar even wachten met dat tongzoenen). Op de kamer was het een stukje beter dan onze vorige sessie, toen kreeg ik voornamelijk een tong in mijn keel gestoken, maar nu was het leuk tongzoenen. Ze legt wel een beetje haar spel op, maar als je er in meegaat is het best leuk. Pijpen best goed en voorzichtig een beetje vingeren was geen probleem. Dit inleidende spel ging een paar keer in de rondte, waarna we close en met veel zoenen al neukende het hoogtepunt bereikten (dat van mij dan). Leuke sessie en zeker een herhalinkje waard, al is het ook weer geen buitencatagorie die meespeelt in de beslissing om naar World te gaan of niet.

    Nog een paar biertjes genomen in de steeds leger wordende bar. Op een gegeven moment een niet echt kansrijk blondje dat even kwam kletsen, met verassende wending. Nadat bleek dat ik wel eens in clubs kom, en zij ook, bleek ik hier met een old school PHG dame te maken te hebben. Toen ze zei dat PHG rond 2005/6 echt geweldig was, proestte ik het uit want meestal zijn het op leeftijd zijnde kerels met een buikje die hierover beginnen. In ieder geval een geinig praatje en ze weigerde haar naam te geven (hier en ook in PHG - in Dolce Vita was het Sigrid) en had een paar mooie verhalen die ik volgens mij ook wel eens van de andere kant gehoord heb. Lachen zo op de druilige dinsdagavond en best een leuke chick ook.

    Tegen half twee vond ik het wel best en liep al glibberend over de ijzige straat naar het hotel toe. Echt lekker gaat het niet met world en na de woensdag in Sharks, kan ik niet anders zeggen dan dat ze niet eens meer in dezelfde liga zitten. Het verschil in line up - misschien helpt de fkk daar ook een beetje bij - is enorm!

  38. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    biged (26 februari 2015),ButtinSky (28 februari 2015),LittleJoe (26 februari 2015),mechelen (26 februari 2015),MiniME (26 februari 2015),Oudebelg (26 februari 2015),Wentelt Eefje (26 februari 2015)

  39. #475
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Ik krijg meer en meer de indruk dat de 40 euro-actie op woensdag in Sharks andere clubs leeghaalt...

 

 
Pagina 19 van 26 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.

Babylon 468*60   Freude 468*60