Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32

Discussie: Ginger

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Beitrag Ginger

    Naam : Ginger

    Haarkleur/-lengte : Bruinachtig halflang haar

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal maar stevig gebouwd niet echt dun / B- Cup laten verkleinen

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits/engels/wat nederlands/wat pools/spaans

    Leeftijd : 30-33 jaar /bouwjaar 1976

    Tatoeages/Piercings : Is een wandelend boek. Overal Tatoeages

    Service : Zeer goede service. TZ/FT/PZC/NMC/Zoenen/Massage
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 april 2009 om 12:17
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard 29 januari 2005

    Zaterdag, 29 januari naar Oedt gegaan met Willem2 en JackD. Samen met nog een elftal andere bekende ijsberen (Forza...Germania!!, LJohn,Bredero,Katalin, Willi69, Nemo, Salomon, Alugilac, NKG, Iffrit, Robin) enige tijd verpoosd rond de bar, in het nachtcafe, in de sauna. Zo rond 11 duur, dat ik... "kom ik probeer wat anders" en sprak een voor mij bekende dame die ik alleen nog maar te woord had gestaan aan. Ze was heel verrast dat ik haar na 2 jaar ten huwelijk vroeg (voor een uurtje uiteraard). Ze haalde de sleutel van de bruidssuite, huisje 21. Toen ik willem vertelde van mijn stap met een dame, zonder te zeggen welke, bood hij spontaan aan om getuige te zijn van deze gelukkige gebeurtenis. Uiteindelijk gaf hij ook zijn toestemming voor dit huwelijk (nadat de naam van de bruid onthuld werd door mij) en wenste mij een gelukkige tijd met haar.

    Deze dame is niet echt een onbeschreven blad... integendeel.. er valt zelfs zeer veel te lezen of te bekijken bij haar... Haar tattoeages zijn groot en (op de rug) toch wel mooi uitgevoerd maar geven haar toch een ruig uiterlijk. Achter dit uiterlijk zit wel een hele lieve vrouw die alles doet om haar minnaar te gerieven. Uiteraard wil ze ook nog het nodige genot ondervinden wat met behulp van mijn tong en haar piercings uitermate goed lukte.

    Gedurende een uur heel veel plezier beleefd aan deze dame.

    Na ruim een uur, besloten we dat onze wegen gingen scheiden voor de rest van de avond. De kosten van een advocaat werden bespaard daar we tot overeenstemming kwamen voor een eenmalige alimentatie van 100 €.

  3. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    9 februari 2011 @ 09:04
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Ginger

    Wie weet waar onze lekker kleurplaat uit Hamburg is gebleven.Ik heb iets vernomen dat ze een borstvergroting wou ondergaan????

  4. #4
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    15 april 2024 @ 08:55
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubhopper
    Wie weet waar onze lekker kleurplaat uit Hamburg is gebleven.Ik heb iets vernomen dat ze een borstvergroting wou ondergaan????
    Ginger is deze maand ff onder het mes om de littekens enzo.. wat bijtewerken, misschien dat ze dr ook wel weer wat ccjes bij laat zetten al denk ik van niet. Vanaf februari is ze dr weer als het goed is...

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Gingers cc-tjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede
    Ginger is deze maand ff onder het mes om de littekens enzo.. wat bijtewerken, misschien dat ze dr ook wel weer wat ccjes bij laat zetten al denk ik van niet. Vanaf februari is ze dr weer als het goed is...
    Volgens haarzelf zijn die littekens van een borstVERKLEINING . Maar Ginger heeft nog genoeg cc-tjes over .
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Inderdaad heeft ze haar borsten vroeger al laten verkleinen vanwege rugklachten. De operatie die ze 2 Januari heeft ondergaan was om het littekenweefsel weg te halen. Daarna mag ze een maand niet werken en is nu een weekje op vakantie.
    Eind deze maand begin volgende maand is ze weer terug.

    Groeten Willem:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Inderdaad heeft ze haar borsten vroeger al laten verkleinen vanwege rugklachten. De operatie die ze 2 Januari heeft ondergaan was om het littekenweefsel weg te halen. Daarna mag ze een maand niet werken en is nu een weekje op vakantie.
    Eind deze maand begin volgende maand is ze weer terug.

    Groeten Willem:wink:
    Ze is dus weer gesignaleerd deze vaste waarde van de PHG.
    NKG gaat woensdag de hele operatie eens van nabij bekijken waarschijnlijk samen met Scoobert

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    24 december 2006
    Last Online
    22 december 2023 @ 01:13
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In aansluiting op mijn bericht mbt mijn algemene ervaringen gedurende mijn logeerpartijtjes in de jeugdherberg VV (zie sectie "algemeen" van VV), nu ook mijn ervaringen met Ginger kort weergegeven in de discussie over deze Poolse dame. Hoop hiermee dat andere ezels zich niet aan dezelfde steen zullen stoten of op zijn minst a priori duidelijke afspraken met deze dame maken. Nu 2x bij haar in VV blijven logeren maar zeker laatste keer nare smaak hieraan overgehouden. De eerste nacht besloten tot overnachting in VV ivm wel erg goed smakende whiskey's en cocktails. Erg vriendelijk hierin begeleid/gesteund door management. Nacht doorgebracht met Ginger alsmede duits vriendinnetje van haar (halflang donker haar, slank, ongeveer 1.70 mtr, naam en andere details van harde schijf gewist) welke echter helaas niet mijn type was. Derhalve slechts wat muziekjes beluisterd op de meegebrachte Ipod en nog wat drankjes genoten. Was gezellig en om niet geheel duidelijke reden werd 's ochtends door de dames als tegemoetkoming 150 euro pp gevraagd (in ieder geval niets over afgesproken avond voordien), kon me echter wel in voorstel vinden. Tweede keer nacht op kamer doorgebracht met Ginger, die mij bij binnenkomst erg hartelijk welkom heette. Had gezien ervaringen van voorgaande overnachting gevoel dat ook nu het niet nodig zou zijn om vooraf een vaste prijs en/of geboden diensten af te spreken. Het was wederom gezellig, mooie muziekjes door Ipod en lekkere drankjes der bij, interessante gesprekken. Toen zich wat meer intimiteit ontwikkelde, ben ik begonnen Ginger te masseren, hetgeen moeiteloos overging in het masseren van haar erotische zone waarvan ze naar eigen zeggen erg had genoten. Uiteindelijk werd door haar ook enig initiatief getoond, waarbij het repertorium beperkt bleef tot TZ en PZC. Bij het aanschouwen van mijn instrumentarium in geerecteerde toestand veranderde de planning van de dame in kwestie per acuut. Volgens haar zeggen zou haar ontvangend deel veel te klein zijn om pijnloos mijn instrumentarium te kunnen huisvesten. Heb het verhaal over bovengemiddelde breedte van mijn lid wel vaker gehoord maar werd door ex-vriendinnetjes eigelijk altijd als een voordeel gezien, en door betaalde dames vrijwel nooit als een letterlijk en figuurlijk groot probleem, in ieder geval niet in de zin dat a priori penetratie onmogelijk werd geacht.

    Kan me zeer wel voorstellen dat het ontvangen van 5-10? gasten op 1 avond er in resulteert dat de club-dames de voorkeur geven aan mannen waarvan de penetratie niet tot nauwelijks wordt gevoeld/ervaren. Anderzijds dienen de dames zich ook te realiseren dat hun hoge uurtarief ook bepaalde verplichtingen met zich mee brengt, degene die betaalt, bepaald. Natuurlijk binnen de grenzen van het betamelijke maar daar valt reguliere sexual intercourse middels penetratie toch wel onder mijns inziens. Was voor mij behoorlijke afknapper, schending van vertrouwen, reden waarom ik voorstelde op dat moment (7 uur 's ochtends) de sessie te beeindigen waarop Ginger een honorarium van 500 euro voorstelde. Alhoewel ik dit eigenlijk, zeker gezien het gebodene een absurd hoog bedrag vond gewoon netjes de rekening voldaan, heb geen zin in toestanden rondom betaling op zo'n moment.

    Rekent U even mee: 500 euro voor de dame met zeer beperkt repertorium, 160 euro voor de kamer, en rond 140 euro voor genoten drankjes; totaal 800 euro, waarbij NMC anatomisch gezien niet mogelijk? was, pas na twaalven werd de kamer opgezocht waarna uitgebreide separate douchesessie, volgende ochtend vroeg opgestaan daar ik moest werken. Had ook niets met klik te maken, denk dat die der wel was zoals ik deze ook bij andere dames heb mogen ervaren. Er wordt in ieder geval blijkbaar door sommige dames gebruik cq misbruik gemaakt van de onduidelijke financiele afspraken mbt deze logeerpartijtjes....

    Bij kritisch bestuderen van haar eerdere beoordelingen valt een duidelijk patroon op; deze dame lijkt bij vrijwel iedere beoordelaar zeer geraffineerd NMC te voorkomen, daarbij geholpen door haar excellerende kwaliteiten op het orale vlak. De beste truuk om hier onderuit te komen is natuurlijk om datgene te zeggen wat vrijwel iedere man graag over zichzelf hoort; beste mijnheer; U bent te rijkelijk bedeeld, penetratie van mijn nr 1 werkinstrument zou werkelijk veel te pijnlijk zijn dus helaas moet ik daar vanaf zien. Afgezien van het feit dat anatomisch gezien vrijwel ieder vagijn vrijwel iedere penis kan huisvesten, indien nodig met ondersteuning van enige lubricatie, is dit natuurlijk de perfecte manier om penetratie niet plaats te hoeven laten vinden; de dame bemerkt pas dat de betreffende penis zo'n "formidabel formaat" heeft als je al enige tijd met elkaar op de kamer verpoost; bovendien; welke bruut (lees man) zou nou een lief meisje pijn willen doen tijdens deze momenten van intimiteit?!?! Dan moet je wel een heel slecht iemand zijn...

    Denk dat het management van VV er op moet toezien dat ook hiervoor vaststaande (in ieder geval maximale) tarieven worden afgesproken. Ook dient duidelijkheid te bestaan over hetgeen gedurende een dergelijke overnachting mag worden verwacht.

    In deze tijden van fikse concurrentie kan geen enkele club het zich permitteren potentiele klanten af te schrikken tgv uitmelk gedrag door vrouwelijke medewerkers.

    Samenvattend, vond de prijs-kwaliteit verhouding tijdens de laatste sessie met Ginger beroerd, geen recidief-kans en zou het op prijs stellen indien het management van FKK clubs zorg draagt voor duidelijke regelgeving voor wat betreft dit relatief nieuwe fenomeen van het logeerpartijtje. Zou anders nog wel eens kunnen leiden tot ontevreden klanten en dat is toch het laatste wat de diverse FKK club-managements voor ogen staat?

  9. #9
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Ginger in YY..

    Afgelopen woensdag slenterde Ginger in YY rond....
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  10. #10
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Deze week kwam ze pas om 22.00 uur binnen. Het was erg rustig deze avond. Zij had bijna het huis "ungepoppt verlassen", maar daar heb ik een stokje voor gestoken, haha.

    Goede, geile ervaring met deze dame.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  11. #11
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Zaterdag een praatje aan het maken met Ginger, HM kwam ook nog even groeten met Eve aan de arm.
    Die schrijft toch ook veel op internet merkte Ginger op. Toen ik zei dat ik ook lid ben van het forum een regelmatig iets schrijf, vroeg ze direct of ik ook over haar had geschreven, wat ik bevestigde.
    Zij vindt het niet zo prettig als men alle details beschrijft. Dit doe ik niet zei ik en ik heb alleen maar goeds over jouw geschreven. Toen was ze gerustgesteld en zijn we naar de kamer vertrokken.
    Even voor 1 uur pas weer naar buiten gekomen. Tot wie Hund!!!
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  12. #12
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Ginger versterkt sinds enkele weken het team van YY en werkt nu achter de bar.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.

  Freude 468*60