Pagina 5 van 109 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #101
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Holy fuck, Bluebear die tzt naar Goldentime gaat? Is dit een hoax? Waar blijft Fransje Bauer?
    De gunstige dagen staan imo goed beschreven door de ervaren GT gangers hierboven, maak je keus BB

  2. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 februari 2016),Bluebear (24 februari 2016)

  3. #102
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht

    Maar zonder dollen: het gejaag in YY is vele malen erger dan in GT. En dat is écht een feit.
    Klopt helemaal,mijn gezicht kennen ze in YY, dan is het gejaag gelukkig al een heel stuk minder.
    Gisteravond ook in GT geweest en ik viel met mijn neus in de boter wat betreft mijn smaak van dames .
    Ook was het relaxt rustig in GT ook wat betreft het afjagen, niks van gezien.
    Normaal gezien kan ik niet s' avonds gaan maar als de kat van huis is dansen de muizen in de clubs.
    Verslagje volgt spoedig van deze zeer goede clubavond.

  4. Onderstaande 5 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 februari 2016),Bluebear (24 februari 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),Nedlovefkk (24 februari 2016),Teiresas (24 februari 2016)

  5. #103
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 27 februari - Chinese New Year

    Crowd surfing. Er was een party in GT op zaterdag 27 februari. En het was druk. Zeer druk. Soms waren er momenten in de bar dat je kon crowd surfen. Het thema was de viering van het Chinese Nieuwjaar. Het was het Jaar van de Aap. Een van de dieren in de Chinese astrologie. Het weer was prachtig. Zonnig, blauwe hemel en 6 graden. Dus alle natuurlijke elementen zaten mee.

    Bij binnenkomst in GT was het druk. Je hoorde de muziek en de zware bass al vanaf de parkeerplaats. Er werd champagne geschonken als ontvangstdrankje. Ik had de laatste sleutel. Gelukkig ging er net iemand voor mij weg. De dresscode voor de gasten was zoals gebruikelijk tenue de ville, een witte badjas dus. Het vrouwelijk personeel daarentegen was gewaad in kimono's en het mannelijk personeel droeg een zwart overhemd met gouden stropdas. Ook de meeste clubdames droegen een kimono. Dit zag er bijzonder sexy uit. Helemaal als een vrouw mooie, grote borsten heeft, dan kun je dit langzaam uittrekken.

    In de bar hingen wat Chinese lampionnetjes en ook het restaurant was omhuld met Chinese draken en op de eettafels lagen Chinese kranten als placemets. Er werd Aziatisch eten geserveerd. Peking soep, saté-stokjes met kip, lychees pudding, ga zo maar door. Maar het Aziatisch eten wat wij eten, is eigenlijk volledig aangepast aan onze smaak. In China eten ze ook de poten van de kip.

    De shows werden verzorgd door Martha, Jonella, Angel en Angelina. Er werden gasten voor deze shows uitgenodigd en die werden dan ondergekalkt met kaarsvet en slagroom. In de tuin werd ook een vuurshow gegeven door vuurdansers met vuurwerk. De line up van dames was goed. Zo waren onder andere aanwezig: flora, dorina, andra, georgiana, lulu, sonja, danielle, adelina, lola, anna, cathy, paula, daisy, lucy, eileen, sabrina, juliette, natascha, henrietta, svetlana, ariana, kira, diana, carmen, daisy, kim, lin, asia, katalea en nog zo'n 70 meiden.

    Ik was op de kamer met Eileen en Georgiana. De wachttijden vielen wel mee. Soms moest je een kwartiertje wachten. Er waren rond 15:00 kledingzakken. Verder was het erg gezellig. Enige minpuntje is dat de muziek erg hard was. Maar verder is GT er weer ingeslaagd een knaller van een fuif te organiseren. Tot de volgende keer maar weer.

  6. Onderstaande 12 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 februari 2016),Bluebear (29 februari 2016),ButtinSky ( 6 maart 2016),db2 (28 februari 2016),jeanpaul323 (28 februari 2016),Jovibeer (28 februari 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),kempie (28 februari 2016),Nedlovefkk (28 februari 2016),pret (28 februari 2016),Teiresas (28 februari 2016),Zultbroek81 (10 maart 2016)

  7. #104
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    yess, gister na een jaar of 3 (denk ik) weer eens naar GT gegaan. Vooraf zag ik al op het forum dat het al vroeg erg druk was, dus ik hield mijn hart vast omdat ik wist hoe druk het kan het zijn. Deze keer ging ik met twee maten die voor de eerste keer naar een fkk/saunaclub gingen. Dus vol goede moed op weg naar GT.

    Eenmaal aangekomen had ik het geluk dat er nog in de zij steeg (richting het bos) nog net een parkeerplek vrij was, dus dat was weer een zorg minder. Binnen was de drukte wel merkbaar. Alle lokkers waren bezet, maar er ging net weer een beer weg, dus hebben we met zijn drieen een lokker gedeeld…..berenvel aan en op naar binnen. Nadat we even hebben rondgekeken en wat hebben gegeten (want eten was er aan overvloed) zijn we naar binnen gegaan waar een show van 2 blondines aan de gang was. Tijdens het kijken voelde ik een hand mijn badjas in gaan en gedurende de show ging dat lekker door. Dat leek mij een mooie uitnodiging om na de show eens even kennis mee te maken.

    Nadat ik haar weer had gevonden, besloot ik al om 17u met haar te gaan kameren. Haar naam was Clara en kwam uit Bulgarije (zie persoonlijk verslag.) Na deze sessie, ben ik nog aangesproken/gek gemaakt door ene Lynn een Koreaanse die niet direct mijn type was, maar bleef me eigenlijk de gehele tijd opzoeken en na een gesprek met “BigF” (hier ook van het forum), besloot ik 's avonds om met haar mee te gaan, maar toen ik weer binnen in de club was hoorde ik dat zij al met een andere beer naar een blokhut was vertrokken.

    In de bar viel mijn oog op een aantal mooie blondines en ene Angelina, die ik eigenlijk als geslaagde vervangster zag…...heb ik nog kort mee gesproken. Maar omdat de wachttijd rond 21u al ruim een uur was en mijn maten ook al waren verzadigd heb ik besloten om haar maar op een wishlist voor een volgende keer te zetten. Daarna zijn we alle drie met een super gevoel van deze dag weer richting huis gegaan. Voor mijn twee maten smaakte het bezoek aan meerdere clubs zeker naar meer!!! Dussss staan voor volgende maand weer een bezoek aan GT of andere club op de to do list!!!

  8. Onderstaande 13 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 februari 2016),bergm550 (28 februari 2016),Bluebear (29 februari 2016),ButtinSky ( 6 maart 2016),db2 (28 februari 2016),Flyerke (28 februari 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),kempie (28 februari 2016),mechelen (28 februari 2016),Nedlovefkk (28 februari 2016),Teiresas (28 februari 2016),Wentelt Eefje (28 februari 2016),Zultbroek81 (10 maart 2016)

  9. #105
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 28 februari - Chinese New Year Party Revisited

    Zondag 28 februari. Brüggen om 7:00 's ochtends. Ochtendbraken zou je het kunnen noemen.

    Rond deze tijd werd ik wakker in het hotel. Ik schrok me wezenloos. Er lag een kerel in het bed naast me. Oh ja, das waar ook. Ik had een stamgast uit GT, die ik al jaren lang ken, aangeboden bij mij te overnachten. Ik had twee gescheiden bedden op de kamer, anders had ik het nooit aangeboden. De hele nacht hoorde ik scheten in mijn hoofd, maar dat bleek dus niet aan mijn psychologische gestel te liggen. Hij bleek het dus te zijn. Waarschijnlijk probeerde hij zijn bed op te warmen.

    De dag daarvoor was er een feest in GT ter viering van het Chinese Nieuwjaar. Het feest dreunde op zondagochtend nog in mijn hoofd door. De hele nacht had ik last van wilde dromen van Annabel, een Roemeense die vroeger in GT werkte. Ik kreeg er een geweldige erectie van. Maar ik kon me niet aftrekken, want er lag een kerel naast me. Je probeert je dan toch in te houden en netjes te zijn. Ik wilde eigenlijk nog even poepen, maar dat heb ik maar niet gedaan, want we deelden de badkamer en ik wilde hem mijn bolus-lucht niet aandoen.

    Ik weet niet waarom Annabel in mijn dromen voor kwam. Iets op het feest moest me dus aan haar herinnerd hebben. Wat ik wel weet, is dat het een geweldig feest was. Een feest zoals alleen GT die verzorgen kan. Het Azatische eten, de muziek en de shows waren allemaal prima. Zo ook de line up. Er waren mooie dames aanwezig. Echter, je moest de dames wel snel schaken, want er lagen pannenkoeken op de loer. U weet wel, die kerels die vrouwen uren lang op de kamer boeken. Andra kon ik niet meer te pakken krijgen, want zij was ten prooi gevallen aan een pannenkoek. Goed voor haar, jammer voor mij.

    Maar zo is het leven van een clubganger. Ons leven gaat niet over rozen. En je moet als clubganger goed strategisch kunnen denken en altijd vier stappen vooruit kunnen denken. Al snel begon ik kansberekeningen te maken in mijn roestige hersenen, die waarschijnlijk nog op een 486-processor draaien. Na een aantal blue screens besloot ik dan maar Eileen te boeken. Ze zag er goed uit. Haar huid heeft een donkere tint en dat staat heel mooi bij haar donkergeblondeerde haren.

    Na de sessie kwam ik terug in de bar. Er werd een show gegeven op de muziek van Dirty Diana. De disco-lampjes stonden aan en die gaven een mega geile sfeer. Ik dacht meteen aan de videoclip van dit lied. Hierin zie je een vrouw uit een taxi stappen en richting de camera lopen. Je ziet alleen haar middel en ze loopt zo ontzettend sexy. Echt geil. Tijdens de show werd er kaarsvet en slagroom ingezet om een verhoogd effect van geilheid te creëren. Blijkbaar was het zo geil dat er daarna meteen een run op de kamers ontstond.



    Op zondagochtend ging het feest nog als een film door mijn hoofd. Het was een prachtige, zonnige dag, maar wel koud. Er stond een strak briesje. We hadden nog even geld gepind in het centrum van Brüggen en kwamen ook nog een andere gast van GT tegen. Hoe kan het ook anders? Ik denk dat veel gasten in Brüggen overnacht hadden. Om 11:00 uur kwamen we bij GT aan. Er lagen geen mensen in slaapzakken voor de deur, dus de nette mensen hadden allemaal de weg naar huis of naar het hotel gevonden.

    Het was zeer rustig. We werden vriendelijk begroet door de receptie. Er werden wat grapjes gemaakt. "Lange Zeit nicht gesehen. Genau, 9 Stunden her." Het was nauwelijks voor te stellen. De avond daarvoor vond er een mega party plaats waar je wegens de drukte kon crowd surfen. En op zondagochtend was GT een oase van rust. De bar was leeg en langzaam ontwaakten de dames. Ze waren zich nog aan het opmaken. En ik zat er bij als een zoutzak. Ik voelde me behoorlijk brak. Nadat ik had gepoept, gesauneerd en gedoucht voelde ik me weer fit.

    Het zou een gezellige zondag worden. Later op de dag werd het drukker. De zondagen worden steeds meer ontdekt en worden ook steeds drukker, maar dan vooral later rond 18:00. De line up was prima. Je zou verwachten dat veel meiden thuis zouden zijn gebleven om bij te komen van de party. Maar niets was minder waar. Veel meiden waren toch gekomen. Andra was er ook en dit keer had ik wel geluk om haar te schaken. Rond 19:15 was ik dan weer naar huis gegaan. Het was mooi geweest. Auf Wiederschnitzel. Tot de volgende keer maar weer.

  10. Onderstaande 16 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 februari 2016),Boy69 (29 februari 2016),ButtinSky ( 6 maart 2016),db2 (29 februari 2016),gignnl ( 1 maart 2016),Jack42 (29 februari 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),kempie (29 februari 2016),le_belge ( 1 maart 2016),mechelen (29 februari 2016),Megaboob (29 februari 2016),Nedlovefkk (29 februari 2016),Teiresas (29 februari 2016),Wacko66 (29 februari 2016),Wijze grijze (29 februari 2016),Zultbroek81 (10 maart 2016)

  11. #106
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    BB, het valt reuze mee met die haaien hoor. Laat bergmans je vooral geen schrik aanpraten... Er lopen veel lieve meisjes rond in GT.
    Als je de eerste jaagster die in je buurt komt gewoon een kopstoot geeft (wel op een plek dat de rest het goed kan zien) heb je zeker nergens meer last van.

    Maar zonder dollen: het gejaag in YY is vele malen erger dan in GT. En dat is écht een feit.
    Gisteren in GT geweest; er wordt vrijwel niet gejaagd in GT......of in ieder geval niet op mij

  12. #107
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 16:11
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    983
    Thanked
    322 in 95 posts

    Standaard

    Voor het eerst op een maandag langs geweest. Super relaxte sfeer op maandag. Mooie lin-up. Kopersmarkt, veel aanbod & weinig vraag. Drie newbies aangetroffen en er kwamen er nog 2 toe toen ik om 19Hr huiswaarts keerde. Voor ieder wat wil(d)s...

  13. Onderstaande 4 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    kempie ( 1 maart 2016),Nedlovefkk ( 1 maart 2016),Teiresas ( 1 maart 2016),Wentelt Eefje (10 maart 2016)

  14. #108
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens in Brüggen geweest. De afgelopen maanden en weken toch een beetje een clubtour aan het maken, dus good-old GT mocht niet ontbreken.

    In mijn laatste verslag van YY maakte ik melding van overmatig jaag-gedrag van het leeuwendeel van de dames. In GT is dit substantieel minder, maar er valt niet aan te ontkomen. Bij binnenkomst zaten binnen tien minuten drie jaagsters (om beurten) bij me op de bank. Alledrie bijzonder aantrekkelijke dames, waarbij een (nep-)Italiaanse met een Supergirlpakje de meeste indruk maakte. Ik had nog even via de live-app geprobeerd referenties in te winnen, maar zonder resultaat helaas.

    Dus moest ik op 'Nummer Sicher'. Met Anastasia en Lulu is dit geen enkel probleem. Beide dames zijn technisch top. Al dat geloer naar veel te mooie meisjes doet mij dan toch kiezen voor de (waarschijnlijke) technische superioriteit met mindere looks. And on that bombshell it was time to leave the building. Waar de volgende keer naar toe??

  15. Onderstaande 10 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 maart 2016),bergm550 ( 3 maart 2016),bierbeer ( 3 maart 2016),biged ( 3 maart 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),kempie ( 3 maart 2016),mechelen ( 3 maart 2016),Nedlovefkk ( 3 maart 2016),Teiresas ( 3 maart 2016),Wentelt Eefje (10 maart 2016)

  16. #109
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Zaterdag naar GT waar ik al snel Daniella na lange afwezigheid spotte. Van haar vernam ik dat ook Marriana weer terug was. Dus daar moest ik ook een plekje voor vrijhouden. Met Daniella een prima uurtje doorgebracht. Het was behoorlijk druk deze zaterdag en de bar stond dan ook behoorlijk vol rook. Als niet roker heb ik daar normaal weinig last van maar dit keer was het zo erg en sloeg het op m'n strot zodat ik 2 keer gedwongen was buiten een luchtje te gaan scheppen.

    De line-up kende redelijk wat nieuwe gezichten. Voor de 2 kamer met Felicia contact gezocht. Had deze mooi pools/turkse dame al 2 keer gespot in januari en haar toen op m'n lijstje voor de volgende keer gezet. Dame gaf aan TZ en Beffen alleen te doen bij een uurtje maar hoe kan ik nu weten of ze dat goed doet en het niet heel laf is. Toch maar voor een uurtje gegaan. Lafjes was het niet heel uitbundig ook niet. Uiteindelijk niet zoveel tz gedaan. PZC deed Felicia gelukkig uitstekend. Vragen hoe je het wou hebben. Het geen probleem vinden dat je dat wat langer dan normaal wilt. Top als een dame dat zo goed doet en je daarbij vaak lang aankijkt. NMC was ook prima. Voor mij weer een topper erbij in GT.

    Aan het begin van de avond Marianna nog niet gezien die leek de zaterdag maar te hebben overgeslagen. Geen probleem dan wachte ik maar op m'n pools/duitse dame die alleen op zaterdag avond werkt en dan hou ik de extra keer die ik me had toegestaan wel voor de volgende keer. Helaas die bleek ook niet te komen deze zaterdag. Zat er toen over te denken nogmaals met 1 van de twee dames naar de kamer te gaan waarmee ik al was geweest. Ze hadden me tenslotte beide een prima uurtje bezorgt. Ik zou het lot maar laten beslissen. Terwijl ik wachte werden ze allebei voor m'n neus weggekaapt. Toen zag ik die kleine blonde die zich altijd achterin tussen de bar en de DJ boot op houdt. Sinds december. Prachtig lijfje, mij een beetje klein (1.55) uiterst slank maar niet graat mager, klein goed gevormd kontje. Oogt alleen een niet erg sympathiek. Ze liep topless rond en bleek een mooie, passende silicone b-cup te hebben. Omdat ze zo klein en onsympathiek lijkt had ik haar nog niet echt overwogen. Veel vertrouwen had ik er niet in maar geil werd ik er op dat moment wel van. Voor 50 euro weet je het. Dus praatje gemaakt en voorgesteld. Catalea een 27-jarige roemeense bleek het. Haar Engelse uitspraak maakte haar niet direct sympathieker. Toch mee genomen. Tz was er in iedergeval bij alleen niet al te uitbundig maar PZC was precies zoals ik het graag had. Nog het beste van de drie keer vandaag. NMC prima. Na 50 minuten keurig afgerond wat na gepraat en dat was een leuk gesprek. Dame was zeer geinteseerd en we bleken dan ook pas na ruim 70 minuten van de kamer te komen. Haar 100 gegeven en dat werd zonder probleem geaccepteerd. Schijn wil blijkbaar wel eens bedriegen. Weer een topper erbij in GT.

    Daarna wou ik naar huis gaan. Dronk nog een glas water en zat recht tegen over een aantrekkelijke dame die me heel strak ging aankijken. Af en toe kruiste onze blikken en ze had duidelijk in de gaten dat ik haar wel leuk vond. Ik kwam echter net van de kamer dus no way. Haar grote glimlach veranderde langzaam in 1 van de mooiste die ik ooit had gezien. Ik kon het dan ook niet laten toch naast dit sympathieke schatje te gaan zitten en kennis te maken. Bleek de sympathieke vanessa een 24 jarige roemeense te zijn. Werkt alleen 's avonds. Ik vertelde haar direct eerlijk dat ik net van de kamer af kwam en zo naar huis moest want het weer pakte weer eens anders uit dan verwacht en het zou veel te gevaarlijk zijn te wachten tot laat in de nacht om op de motor terug te gaan. Ze vond het prima als ik even bleef zitten en zo hebben we nog kort gepraat. Nog een mooie dame voor op m'n to do list.

    Snel huiswaarts gekeerd over soms natte wegen terwijl de meter al tempraturen onder nul aan gaf tot eindhoven. Ik kneep hem wel maar rustig gereden en uiteindelijk toch weer veilig thuis gekomen. Zodat ik volgende week misschien weer naar een club kan of dat GT hangt een beetje af maar als ik in m'n eentje op pad ga dan weet ik het wel. Nu meer dan genoeg dames in deze club die mij een uitstekend uurtje kunnen bezorgen om mij de keuze moeilijk te maken.

    Ik miste trouwens vandaag Pamela en begreep dat ze vorige week ook niet op de party was en dat terwijl ze nog niet lang geleden op vakantie was geweest. Ik vraag me af of ze misschien ergens anders is gaan werken.

  17. Onderstaande 15 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 6 maart 2016),bierbeer ( 8 maart 2016),biged ( 6 maart 2016),db2 ( 6 maart 2016),gignnl ( 6 maart 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),lollypopman ( 6 maart 2016),mechelen ( 6 maart 2016),Nedlovefkk ( 6 maart 2016),pcenter (12 maart 2016),rob45 ( 6 maart 2016),Teiresas ( 6 maart 2016),Wacko66 ( 6 maart 2016),Wentelt Eefje (10 maart 2016),Zultbroek81 (10 maart 2016)

  18. #110
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Met Nicolette op de kamer beland .
    WAARDELOZE sessie, ze doet alles om je zo lang mogelijk op de kamer te houden zelf niets te doen.
    Na een half uur de kamer verlaten zonder HP

  19. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    harrie1111 (10 maart 2016)

  20. #111
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Gisteren ook met Nicolette(a?) gekamerd,
    Als je ze laat doen dan probeert ze idd te rekken, maar daar kun je zelf wat aan doen.
    Praten kunnen we voor en na de sessie toch?
    De sessie zelf vond ik wel goed. Niet speciaal.
    Herhalingsgevaar? ik probeer toch nog een keer.

  21. #112
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag heb ik bezoek gebracht aan GT, rond 13.00 uur was ik binnen.
    Na entree betaald te hebben en uitleg, trok ik het berenkleed aan. Ik de lockers lagen visitekaartjes van Livingroom.

    Binnen was het redelijk rustig betreft mannen, meer aanbod dan vraag.
    Eerst wat gegeten in de tent buiten en daarna even rond gelopen, ik de kino liep ik Ada tegen het lijf, een poolse die ook nederlands sprak.
    Erg sympathieke dame en top op de kamer hoorde ik achteraf van medeberen, maar helaas niet echt mijn type.

    In het gangetje naar binnenplein zag ik een knappe dame staan met een killerbody, ze had halflange zwarte haren en fel blauwe ogen en een killerkontje
    Ze was duits zei ze tegen me, maar na 15 seconden kwam de kamervraag al. Dat is voor mij te snel.

    Later sprak ik een dame aan die een erg straks figuurtje had en zelfs beetje buikspieren, ze was roemeense.
    Ik vroeg haar of ze ook deed kussen en ze zei ja, vervolgens vroeg ik of ze ook aan tongzoenen deed en dat schoot in het verkeerde keelgat bij haar. Ze werd irritant en was meteen afknapper voor mij, schuss zei ik.

    Aan de bar zat een chinees-achtig meisje uit Amsterdam in rode lingerie. Leuke meid maar veel te gedreven betreft de kamervraag.
    Ineens zag ik een dame achter de bar koffie maken en ze was een echte spring in het veld.Ze was klein, mooi gevormd, tattoos op haar rug en langer haar met de uiteindes blauw. Ik sprak haar aan en ze was erg spontaan, ze deed niet aan kussen op de kamer, maar ik besloot toch om met haar te gaan.
    Het was een fijn uurtje op de kamer.

    Ook de aftersales waren prima, er was nog een leuke dame welke Iraans bleek te zijn.
    Maar helaas had ik niet meer tijd om moest helaas weer vertrekken.

    GT is een prima club, alleen het wellness gedeelte is weinig. Een buitenzwembad en een uitbreiding van de wellness zou een toevoeging zijn.

  22. Onderstaande 10 leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 maart 2016),biged (12 maart 2016),Jovibeer (13 maart 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),kempie (13 maart 2016),mechelen (12 maart 2016),Nedlovefkk (12 maart 2016),pret (12 maart 2016),rob45 (13 maart 2016),Wentelt Eefje (13 maart 2016)

  23. #113
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Een buitenzwembad komt er niet omdat ze daar geen vergunning voor krijgen volgens Marina

  24. #114
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Vrijdag is mij door twee dames afzonderlijk gevraagd of ik ook iets gehoord had over dames die ONDER de gangbare prijzen hun diensten aanbieden in GT, want zij hadden geruchten opgevangen dienaangaande...
    Mijn respons was dat ik wel dames kende die het tegenovergestelde proberen, maar wellicht zijn er beren die deze geruchten kunnen bevestigen?
    "Ohne Spaß kein Fun"

  25. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (13 maart 2016),Jovibeer (12 maart 2016)

  26. #115
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Vrijdag is mij door twee dames afzonderlijk gevraagd of ik ook iets gehoord had over dames die ONDER de gangbare prijzen hun diensten aanbieden in GT, want zij hadden geruchten opgevangen dienaangaande...
    Mijn respons was dat ik wel dames kende die het tegenovergestelde proberen, maar wellicht zijn er beren die deze geruchten kunnen bevestigen?
    Ik heb hier nog nooit van gehoord.

  27. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (13 maart 2016)

  28. #116
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    ik heb wel met mijn kamerdame gesproken over andere clubs waar dames beneden de gangbare prijzen hun service aanbieden, ze vertelde mij dat dit in GT onmogelijk was.
    Dus ik hoop niet dit ik de oorzaak ben van die geruchten, ze worden nl snel verdraaid en gaan hun eigen leven leiden.

  29. #117
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwembroek Bekijk bericht
    ik heb wel met mijn kamerdame gesproken over andere clubs waar dames beneden de gangbare prijzen hun service aanbieden, ze vertelde mij dat dit in GT onmogelijk was.
    Dus ik hoop niet dit ik de oorzaak ben van die geruchten, ze worden nl snel verdraaid en gaan hun eigen leven leiden.
    Hoezo kan dit niet in GT? Hoe kan zij dat nou weten? Wie komt er ooit achter? Als pannenkoekbeer kan ik altijd deals maken, in welke club dan ook. Ook de dames kunnen rekenen. Zij handelen, maar Bluebear ook. Het lukt heus niet bij alle dames en je hebt er ook die hun poot stijf houden. Maar een slimme meid is op de toekomst voorbereidt en is slimmer. Ik maak ook altijd een businessmodelletje voor hun.
    Sommigen moet je het drie keer uitleggen, maar de doorgewinterden onder de gleufdiertjes snappen het meteen. Win, win, naar wij dachten.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  30. #118
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Vrijdag is mij door twee dames afzonderlijk gevraagd of ik ook iets gehoord had over dames die ONDER de gangbare prijzen hun diensten aanbieden in GT, want zij hadden geruchten opgevangen dienaangaande...
    Mijn respons was dat ik wel dames kende die het tegenovergestelde proberen, maar wellicht zijn er beren die deze geruchten kunnen bevestigen?
    Ik ga er zo naar toe en zal dit toch even serieus onderzoeken,het is een normaal verschijnsel dat dames zich aanbieden voor minder dan het in een club kost,ze willen allemaal graag hun knip vol krijgen.
    Daarom maak ik vandaag een trektocht langs diverse clubs met de nodige kamagra op zak en briefjes van 30 euro die de NB speciaal voor mij heeft gedrukt.
    Ik weet van de laatste keer in GT dat de dames het liefste een uur probeerde te pakken op de kamer,wat alleen maar lukt door dames die echt perfekt zijn en daar 100 euro voor rekenen,afzettertjes om een aower zo uit te kleden die overal maar 50 euro voor een uur hoeft te betalen.

  31. #119
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 12 maart - de dag van het schaakbord

    Zaterdag 12 maart, kort verslag over de nette mensen club.

    Het was een aparte dag. Ik was wat later wegens werkzaamheden op het spoor. Daarom moest ik dit keer via Den Haag HS. Op dit station had ik een lange overstap, dus had ik tijd om even een espresso te nuttigen bij de Starbucks. De populariteit van deze keten ontgaat mij. Ik vind het werkelijk niets bijzonders. Het is maar een alto-achtige bedoening. Tegenwoordig spreekt men over hipsters. Voor mij zijn het gewoon een stel mafkezen, die nu links stemmen en later hoge posten hebben in het bedrijfsleven. Net zoals die hippies uit de jaren '60. Ik herinner me nog een uitspraak van Ronald Reagan: "They stood next to the road with signs that said: "Make love, not war." Well, too me, they didn't seem capable of doing any of those things."

    In Brüggen scheen de zon, want daar is GT en daar is het altijd zonnig. Bij binnenkomst was het niet druk. Hetgeen me verbaasde, want het was prachtig weer. Zelfs Flora was onbezet en zat alleen bij de Kino. Later op de dag werd het drukker. En toen werd Flora al weer snel geschaakt. De dag was als een schaakbord. Ik had een paar verkeerde zetten gedaan en dat leidde er toe dat ik maar een keer op de kamer was. Gelukkig kon ik nog een schaakmat voorkomen. Ik had graag met Eileen gegaan, maar die was geschaakt door een pannenkoek.

    Deze vrouwen waren onder andere aanwezig: kim, flora, katalea, jayjay, asia, anastacia, alexandra, cassandra, carmen, samya, eileen, nicole, sissy (bulgaars), lulu, victoria, ariana, jana, sonja, georgiana, marianne, sacha, katy (duitse), meike, rachel, raluca, raya, oxanna, irina, vanessa, shakira, adelina, helena, danielle, evelina, martha, mimi, paula, angelina, mona, lola, lorena, roxy, dorina, svetlana, nora, daisy, rubina, tanya, angel, lavinia, juliette en ina.

    DJ Alex bracht de muzikale stemming en er werd gepaaldanst op hoog niveau. Dit boeit me normaal niet, maar dit keer was het mooi om te zien. Men was zo onder de indruk dat sommige gasten 10 Euro biljetten in het slipje van een dansende dame stopten. Zo doende was ze aan het eind van de dansact rond 30 Euro rijker. Het eten was ook wederom goed verzorgd. De pekingsoep is een aanrader en ook de curryworst met friet om 22:00 uur.

    Om 2:00 uur was het alweer tijd om te gaan. Sommige gasten hadden rode ogen van de alcohol of vermoeidheid. Er werden grappen gemaakt en scheten gelaten. Sommige Italiaanse gasten waren erg luidruchtig, maar toen ik een enorme scheet liet, waren ze meteen stil van verbazing. In deze landen schijnt scheten laten het laagste van het laagste te zijn, maar mijn doel was bereikt. Ze waren stil. Kortom, het was weer een mooie dag. Auf Wiederschnitzel.

  32. Onderstaande 14 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 maart 2016),Bluebear (13 maart 2016),db2 (13 maart 2016),gignnl (13 maart 2016),Jovibeer (13 maart 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),Megaboob (13 maart 2016),Nedlovefkk (13 maart 2016),pret (13 maart 2016),rob45 (13 maart 2016),Stief (13 maart 2016),Teiresas (13 maart 2016),Wentelt Eefje (13 maart 2016),Wijze grijze (13 maart 2016)

  33. #120
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Om 2:00 uur was het alweer tijd om te gaan. Sommige gasten hadden rode ogen van de alcohol of vermoeidheid. Er werden grappen gemaakt en scheten gelaten. Sommige Italiaanse gasten waren erg luidruchtig, maar toen ik een enorme scheet liet, waren ze meteen stil van verbazing. In deze landen schijnt scheten laten het laagste van het laagste te zijn, maar mijn doel was bereikt. Ze waren stil. Kortom, het was weer een mooie dag. Auf Wiederschnitzel.
    Nou begeef je je toch op glad ijs, bergm550. Je beseft je kennelijk niet dat je in de "nette mensen"-club bent. Met dit gedrag haal je zelf het niveau snel naar beneden. Om nog maar te zwijgen over de naamsopbouw die je gaat krijgen onder bezoekers en dames. Als dit vuurtje zich verspreidt krijg je meer van deze dagen dat je schaakmat staat. En jij jezelf maar afvragen wat er aan de hand is?

    3277137_orig.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  34. Onderstaande 6 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (13 maart 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),kempie (13 maart 2016),Nedlovefkk (13 maart 2016),pret (13 maart 2016),Teiresas (13 maart 2016)

  35. #121
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:46
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    GT Donderdag 10 Maart 2016

    Als vanouds stuurde mijn boobmobiel aan richting GT. Op naar mijn vrouwtje, mompelde ik in mezelf, en ik hield haar tieten alweer vast in gedachten. Nog maar eens wat gas gegeven, en na een enerverende rit stond ik dan voor de poort. Ik werd binnengelaten, en schalde een vrolijk “honey, I am home” voor mijn vrouw Natascha with the big boobies, maar de theke keek me streng doch rechtvaardig aan, en gaf aan dat mijn vrouw al een week vermist werd in GT. Whaaaahahat, stamelde ik, is mijn Natascha er niet? Waar is mijn vrouwtje dan? Tja, de theke wist het ook niet, dus ietwat teleurgesteld liep ik dan maar naar mijn locker, om mezelf om te transformeren tot de lokale boobieman Megaboob.

    Het was etenstijd, dus gelijk maar doorgelopen naar de eettent, alwaar ik heerlijk culinair verwend werd met frietjes met een sappig kipfiletje, en groeten. Prima op smaak, en alles goed.

    Na dit culinaire begin was mijn energie niveau weer op pijl, en begonnen de hormonen te spreken. Gelukkig was Lola er om me te redden. De lieve schat stond bij de bar op me te wachten, en wierp haar lekkere tieten vol in de strijd. Ja lispelde ze in mijn oor, ze zijn iets kleiner dan die van je vrouw, maar ze zijn wel lekker toch? Ja, dat zijn ze zeker, stamelde ik, en dus was ik natuurlijk weer verkocht, want Lola is en blijft een prachtige dame met zalige tieten. Op de kamer werd het dan ook weer als vanouds een waar boobies feest. Dat heb ik al vaak genoeg verteld, dus ik zal niet in herhaling vallen, maar lekker was het. Lola zoende me ook heerlijk. Ze blijft een topper wat mij betreft.

    Het was vrij rustig in GT deze donderdag. Ook het aantal forumberen was laag, maar ik spotte Tiga, en heb gezellig even met hem zitten kletsen. Sonja meldde zich ook en was duidelijk uit op een miaauw sessie, maar dat lukte haar nog niet. Ok later niet, toen ik na de wat lauwe sauna (er was stroomuitval geweest schijnbaar) in het wat lauwe water van het bubbelbad zat, en waar Sonja ook in sprong om me te verleiden. Ook nu lukte dat haar weer niet. Ik mokte nog wat omdat mijn lekkere Natascha er niet was. Ik had me zo verheugd op haar lekkere boobs, strakke kontje en zalige figuurtje, dat ik gewoon ietwat van slag was. En dat gebeurt me niet vaak!

    Na nog een paar rondjes door GT, waarbij ik niet zo heel veel in de zeer grote borsten categorie tegenkwam helaas, nog maar weer geopteerd voor een klein toetje na in de eettent, wat goed was, en nog maar weer een welness ronde. Die was nu wat beter en wat warmer. Gelukkig. Ook voor de dames. Die hadden het massaal koud, en kwamen zich warmen in de sauna. Voor warmte, en of meer… Sonja meldde zich ook weer…. Maar ik zocht iets om Natascha te den vergeten, een meid met lekkere grote borsten waar ik me aan zou kunnen laven, in kunnen verdrinken…

    Mijn gebeden werden verhoord, want opeens verscheen er een zeer rondborstige blondine ten tonele. Het bleek de Poolse Ella te zijn, al 3 jaar actief in Gt, maar ik kende haar nog niet, en zij mij ook niet. Mooie grote ronde borsten prijkte op haar lichaam, weliswaar verborgen in een BH, maar voldoende uitpuilend om verleidelijk te zijn voor deze tettenfanaat.
    Op naar de kamer dus, en daar begonnen we met lekker tongzoenen, terwijl ik haar zachte siliconen borsten al naar hartenlust kon kneden. 600CC, dus hetzelfde formaat als die van mijn schatje, maar zeer soepel en zacht, eigenlijk net als naturelle borsten! Erg lekker dus. Ik kon er volvolgende naar hartenlust mee spelen en aan likken, tot mijn grote gebot, en mijn jongeheer steigerde al zeer enthousiast. Dat spotte Ella ook, en na een paar likjes aan mijn tepels zakte ze om een Poolse pijpbeurt te geven. Dat is lang, acht en diep voor degenen onder ons die de Poolse dames niet zo goed kennen. En ja, dat is erg lekker. Erg, erg lekker! Ik zat intussen aan haar tieten, en genoot volop. Natascha was voor even uit mijn gedachten. Het doel was bereikt! Ella ging over tot het aanbrengen van een condoom, en ging lekker op me liggen, zodat ik haar in strak tempo kon neuken in haar strakke poesje. In een heerlijk tempo kwam ik zinderend klaar, met haar bosten voor mijn neus, en dat was heerlijk! Een goede vervangster van Natascha, de boobmeister ging dus vreemd deze avond! Ella is wel iets voller, maar zeker niet dik, heeft een knap gezicht, en mooi lang blond haar, maar toch weer heel anders dan Natascha. Maar goed, dat er verschillen zijn.

    Na deze sessie weer even bijgekomen, en pizza gegeten, maar FT liep snel leeg, en een echte optie nr. 3 was er deze avond niet helaas qua tieten. Dus besloot ik deze keer niet al te laat naar huis te gaan, en verliet ik GT rond 23.30.

    Conclusie:

    Lekker gegeten, 2 goede sessies, waarbij 2 x 550 en 2 x 600CC (dus 2300 CC) borsten weer voor mijn neus bungelden (er zijn slechtere dagen!) en waarbij ik me verder goed vermaakt heb. Wellness iets minder deze keer, maar door omstandigheden, en het gebrek aan mijn vrouwtje Natascha was enigszins een domper, maar dat kan gebeuren, en ze zal wel weer opduiken. Het gaf mij de gelegenheid vreemd te gaan in GT, en dat is ook niet slecht!
    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  36. Onderstaande 11 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (13 maart 2016),Bluebear (14 maart 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),laplagne (14 maart 2016),Liefje (13 maart 2016),mechelen (13 maart 2016),Nedlovefkk (13 maart 2016),satanic surfer (16 maart 2016),Stief (13 maart 2016),Teiresas (13 maart 2016),Wentelt Eefje (13 maart 2016)

  37. #122
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Het was 10 minuten over 12 dat ik in de vreettent zat met een uitsmijter rosbief en de bak koffie,smaakte lekker.
    Het is werkelijk goed in deze tent wat het eten betreft,helemaal niks mis mee.
    Op naar de sauna waar ik langer dan een 1/2 uur in zat voordat het eerste zweetdruppeltje te voorschijn kwam,niet al te heet,komt misschien door die grote kier onder de deur.
    Gelukkig was er een ijsbeer binnen gekomen die een emmer met water over de kachel aan het gieten was waardoor de temperatuur omhoog schoot en het zweet(de stoom van het water)op mijn prachtige lichaam verscheen.
    Even onder de douch en toen het bubbelbad in niet bij de aanzetknop gaan zitten.
    De meeste ijsberen die uit het bad stapten droogden zich af en trokken de badjas aan,lekker fris.
    Ik ben eerst even onder de douch gaan staan.
    Op naar de bar en een colaatje gepakt om op een bank te gaan zitten,wat een drukte het was bomvol met dvp's en ijsberen.
    Hele mooie Afrikaanse meisjes waren er maar ook een hoop moedertjes van 6 kinderen die hier nog een centje wilde verdienen.
    Eentje achtervolgde me al de hele tijd en stond zelfs bij de sauna de wacht te houden,toen ik op de bank zat kwam ze eindelijk vragen of ik zin had,nee dus want er waren hier echt mooie lekkere wijfjes.

  38. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    pret (14 maart 2016)

  39. #123
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 13 maart - Day of Lounging

    Dat was het. Een dag van lounging. Een ontspannen zondag, dat was het. Zaterdag is voor de party en zondag voor relaxation. Als je een weekendje naar GT gaat, dan krijg je het beste van beide werelden. Het weer zat ook mee. De zondag was zonnig, straalblauwe hemel, 6 graden en de krokusjes beginnen door te komen. De dagen worden langer en de nachten korter. GT komt naar ons toe deze zomer. Er hing een zomers sfeertje in GT. Sommige gasten hadden het al over de barbeque en buiten liggen in de tuin.

    Sommige gasten lagen ook daadwerkelijk buiten en namen al een voorproefje. In de zon was het goed te doen. De vriendelijke zondagse stamgasten waren ook aanwezig. Een van hen is Rotterdammer en die had een lach op zijn gezicht. Dat is geen goed teken, want dat betekent dat hij niet genoot. Later verdween de lach van zijn gezicht, want hij groeide langzaam in de sfeer en begon te genieten. Ik had nog even met een stamgast een boswandeling gemaakt in de tuin. Je kunt namelijk een rondje maken achter de vijver langs.

    De line up was net als op zaterdag van het overtreffende soort. Was de line up de laatste tijd op zondag wat minder, nu zit er weer een stijgende lijn in. Ik was op de kamer met Eileen en Flora. De sessie met Flora was uitmuntend. Het zweet staat nog op mijn voorhoofd. Deze milf doet je tot hoge hoogten stijgen en ze geniet er zelf zichtbaar ook van, wat ook leuk is. Ze schijnt 35 te zijn, wat je je gewoon niet kunt voorstellen. Een ding is zeker, ik ben maar weinig met vrouwen van boven de dertig op de kamer geweest.

    Het verbaasde me dat ze op zondag niet voortdurend bezet was, wat er op duidt dat de line up dus goed was, want er waren genoeg andere alternatieven. Maar Flora is toch wel een van de highlights die GT rijk is. Haar foto's kunnen hier bewonderd worden. Haar borsten zijn niet mooi, maar haar figuur is verder schitterend. Ik zag haar in de bar op de leuning van een bank zitten. Haar benen lijken op die van Marlène Dietrich voor de old-timers onder ons.

    Ze nam een trek van haar sigaret en ze legde haar lange, linkerbeen over haar rechter. Haar zongebrande lichaam zag er schitterend uit. Ze heeft een mooie, volwassen uitstraling, want van vrouwen met piepstemmen en kinderlijk gedrag houd ik niet. Ik wilde nog even douchen en besloot het risico to nemen. Ik dacht misschien wordt ze niet voor mijn neus weggekaapt. Foute beslissing. Ik zal het ook nooit leren. Ik had haar meteen moeten vragen: "Haal jij de sleutel, dan ga ik douchen en dan treffen we ons in de bar."

    Na het douchen kwam ik terug in de bar, zag ik haar net weglopen met een gast, maar ik had het gevoel dat het een droogneuker was, dus die is binnen 30 minuten weer terug. Het was zeker geen pannenkoek. Gelukkig was mijn vermoeden juist en na een half uur liepen ze richting de omkleedruimte. Zij bracht de sleutel terug en ik besloot haar meteen te schaken. Ik bewoog mijn hoofd omhoog en gaf haar een knipoog. Ze wist wat ik bedoelde en de sessie was geboekt.

    De juiste receptionistes waren ook aanwezig, want de muziek is hiervan afhankelijk. Toen het avond begon te worden en het begon te schermeren, werd dit lied gedraaid in de bar. Je zag de gele kleuren van de wellness in de bar naar binnen schijnen. Ik ben nooit in een lounge-bar geweest of op Bloemendaal aan Zee, maar ik denk dat je de sfeer zo kunt omschrijven. De bar kreeg een lounge-achtig tintje. Sommige meiden zag je langzaam met hun billen van links naar rechts gaan. Een peuk half in hun mond hangend. Men genoot.



    En ja, wat doe je op zo'n dag? Dat vraag je je weleens af. We waren om 11:00 binnen en in no time was het al weer 20:00 uur. Ik had het er met een gast over. Je eet wat, je gaat in de sauna, je maakt een kamer, je praat wat met anderen, en dat is het dan wel. Maar de tijd vliegt. Om 12:00 even ontbijten. Er is op zondag een groot brunch buffet. Biefstukje met een eitje. Daarna een kop uiensoep. Rond 15:00 hadden we even een taartje gegeten en rond 16:00 even een paar gehaktballetjes.

    Tussen het fijnproeven door ga je ook nog af en toe op de kamer. De sauna was even een probleem. Ik liep richting wellness en mensen wensten mij veel succes. Dat is altijd verdacht, als mensen je succes wensen. Ik wilde de sauna instappen, maar de deur was weg. Een paar Italiaanse gasten zaten doodleuk in de sauna en dachten dat het normaal was. Mafkezen. Natuurlijk is dat niet normaal. Iemand heeft de deur meegenomen. Ik dacht laat ik het maar even aan de receptie doorgeven, voor het geval het nog niet bekend was.

    De deur van de sauna is namelijk een integraal onderdeel van GT. Hier gaan de vrouwen altijd met hun rug tegen aanleunen om op te warmen. Dit verbaast me altijd. Waarom nu juist tegen de deur? Kun je niet tegen het glas naast de deur aanleunen? Het is wel grappig. Iedere keer als er een meid tegen de deur aanleunt, blijft er een afdruk van haar billen achter en de poetsjongens zijn constant in de weer om de deur weer schoon te maken. Dus het is een perpetuum mobile. En dat laatste geldt ook voor ons. Je blijft maar terugkomen in GeeTee. Auf Wiederschnitzel.

  40. Onderstaande 25 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de (14 maart 2016),AmuseMe (14 maart 2016),Badslippers (14 maart 2016),biged (15 maart 2016),Bluebear (14 maart 2016),buttlover (14 maart 2016),db2 (14 maart 2016),envert (15 maart 2016),gignnl (14 maart 2016),Kapitein Knut (14 maart 2016),kempie (14 maart 2016),Knabbel (14 maart 2016),Kwakje (15 maart 2016),lekkersfan (14 maart 2016),m4you (14 maart 2016),mechelen (14 maart 2016),Megaboob (14 maart 2016),Nedlovefkk (14 maart 2016),pcenter (19 maart 2016),pret (14 maart 2016),rob45 (14 maart 2016),Teiresas (14 maart 2016),Tuc (14 maart 2016),Wacko66 (14 maart 2016),Wentelt Eefje (14 maart 2016)

  41. #124
    Geregistreerd
    31 juli 2015
    Last Online
    13 april 2016 @ 14:11
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat maakt deze club zo speciaal / populair? Ik overweeg namelijk dit weekend een bezoek te brengen aan deze club.

  42. #125
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Beste Sloopkogel78, Ik zou binnenkort eens rustig de verhalen over Golden Time op deze site gaan lezen en dan weet je genoeg.

 

 
Pagina 5 van 109 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.

Diamond 468*60