Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920
Weergegeven resultaten: 476 t/m 497 van 497

Discussie: Geile Tijden

Last Online
    Vandaag @ 00:08
    Thanks
    5.780

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik weet niet of het je type dames zijn maar Thaise LULU en de Chinese LIN zijn top kwa masseren,dat verzeker ik je.LULU zet er tevens een ontspannend Thais muziekje bij aan,ook een trio met deze dames kan ik je aanbevelen,Badslippers heeft dat een tijdje geleden ternauwernood overleefd.
    Check ! ! ! Niet de knapsten maar wel 2 milfjes met stevige knuisten. Gewoon het licht een beetje temperen en weg zweven op een Thais muziekje om uiteindelijk te spuiten als de Eyjafjallajökull.

2. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdage:

Mr Pussy ( 8 juli 2014),trickyD (12 juli 2014)

Last Online
    Vandaag @ 12:15
    Thanks
    1.442

Standaard

Die moest ik ff opzoeken maar was een behoorlijke uitbarsting met vonken dan BS abcde1.jpg
    ALLEEN ERIN DAT TELT

Last Online
    Gisteren @ 21:27
    Thanks
    101

Standaard

Vandaag in GT gezien: Amy, Davina, Electra Wild, Heidi, Lara, Lina(als barvrouw), Lisa, Meli, Monica, Nicole, Victoria, plus nog een stuk of 40 andere vrouwen, blijkbaar zijn er veel op vakantie. Tussen 19:00 een 20:00 vertrokken er ook nog een hoop van hen en ben ik voortijdig naar huis gegaan omdat ik geen vrouw meer kon vinden waarmee ik wou kameren.

5. Onderstaande 5 leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdage:

Boy69 ( 9 juli 2014),hp001 ( 8 juli 2014),jacky pakutra ( 8 juli 2014),Megaboob ( 8 juli 2014),Teiresas ( 8 juli 2014)

Last Online
    Vandaag @ 08:26
    Thanks
    247

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Zondag 6 juli

Ik liep van de bar naar een bank om te gaan zitten toen ik een bekend gezicht zag, Mabel van m'n eerste bezoek aan GT. Ze vertelde dat dit haar laatste dag was en ze een maand naar huis ging, interessant vond ik toen we het hadden over de aantallen en types DVP en de illusies van de FKK wereldje zowel voor de dames als heren. Ze was daar vrij open in.
    De kamergang was gewoon weer super, het gaat met een bepaald gemak en een vanzelfsprekendheid alsof we al tientallen keren op een kamer hebben gelegen. Het is dubbel, aan de ene kant is dit (deels) wat je zoekt in een club, aan de andere kant zijn dit de dames waar je je serieus in kunt verliezen.
    Helaas werd er zondag een afspraak verschoven naar later op de dag waardoor het er niet van kwam naar GT te gaan. Helaas dus niet nog een keer met Mable naar de kamer kunnen gaan. Bij mij was ze de donderdag een week eerder ook al vrij open over het hele club wereldje en de andere dames. Ze leek toen niet erg veel zin meer te hebben en vertelde het ook zat te zijn maar nog een paar weken door gaan met werken voor haar vakantie. Niets zo veranderlijk als een dvp. Ondanks dat ze er die dag niet veel zin in had leek ze wel erg blij mij weer te zien. Is een erg leuke dame, ik zal me niet snel weer in een dame verliezen maar met deze dame had ik bij GT direct de beste click. Erg aangenaam gezelschap en het is ook leuk als een dame echt blij lijkt je weer te zien, alsof je op een slechte dag voor haar nog een lichtpuntje lijkt te zijn door dat ze blij lijkt dat jij er die dag in ieder geval bent. Lijkt me best een kans dat ze niet meer terug komt naar GT en weer in het laufhaus gaat werken. Zou jammer zijn.

Van die donderdag. Het 2e bezoek in korte tijd (na een lange afwezigheid) nog geen verslag gedaan. Ik had precies dezelfde dames gehad als een week daarvoor alleen kwam het er nu ook van met Mariana naar de kamer te gaan. En ondanks dat ze niet zoent werd ik er weer aan herinnert hoe goed ze was, een uitstekende lange blowjob en heerlijke sex met misschien wel de mooiste dame die daar rondloopt. Een uitstekend uurtje.

En Daved ook nog met Alyce geweest die dag. Dat klinkt voor mij al als een uitstekende dag. Omdat ik zondag niet kom ga ik maandag eens in GT kijken en als Mariana, Alcye en/of semra (staat bovenaan op m'n to do lijst) er zijn wordt het ook zonder Mabel een top dag. Maar eerst zaterdag weer eens naar LR te gaan. Nog even er goed van nemen voor de vakantie.

7. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdage:

Davedv ( 8 juli 2014),jacky pakutra ( 9 juli 2014),luminous (10 juli 2014),Teiresas ( 8 juli 2014)

Last Online
    19 juli 2014 @ 17:56
    Thanks
    6

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Van die donderdag. Het 2e bezoek in korte tijd (na een lange afwezigheid) nog geen verslag gedaan. Ik had precies dezelfde dames gehad als een week daarvoor alleen kwam het er nu ook van met Mariana naar de kamer te gaan. En ondanks dat ze niet zoent werd ik er weer aan herinnert hoe goed ze was, een uitstekende lange blowjob en heerlijke sex met misschien wel de mooiste dame die daar rondloopt. Een uitstekend uurtje.
    Een Mariana die niet zoent? Zo zie je maar weer dat service persoonsgebonden en misschien ook wel momentgebonden is.
    Als een dame ervoor kiest niet te zoenen en merkt dat de beer hiermee tevreden is en terugkomt, dan zal ze dit zo houden, waaro m moeilijk doen als het makkelijk kan.
    Als een dame op een magere dag echt op jacht is en een nieuwe klant schaakt die misschien onderhandelt dat goed zoenen een van zijn wensen is, dan zoent ze met die klant wel en in de volgende kamergangen ook.
    Zelf denk ik dat zoenen dus allereerst van sympathie (lees: looks, geld, leeftijd en hier een mix van) afhangt maar ook van diverse factoren van de eerste kamergang die de standaard zetten voor een volgende kamergang. En in die laatste gevallen zal de "handigere" beer wellicht meer krijgen dan een beer die zijn alter ego zou kunnen zijn maar het wat onhandiger aanpakt.
    Andersom geldt dit ook voor de beren: de ene keer ben je als beer misschien wat scherper dan de andere keer. Als de line up tegenvalt zul je misschien eerder genoegen nemen met een dame die mooi is en niet zoent.
    Zo zoent Alice niet met mij, maar heb andere beren gesproken waar ze dat wel mee doet. Dus de ene keer zit het mee, en de andere keer zit het tegen. Maar als je eenmaal een niet zoenen traject bent ingegaan zal dit lastig te keren zijn.
    En tja, als er 5 evenmooie dames als Alice zitten die wel volop zoenen, dan neem ik haar niet. Zitten er wat olietankers, dan verkies ik wellicht de optick fick.
    Sorry voor het hoge non topic gehalte maar dat is dus vanwege het verbazende dat een dame die volgens mij prima zoent waarvan ik ineens hier zou lezen dat ze niet zoent.
    Als het op de verkeerde plek staat mogen de mods het verplaatsen en maak ik alvast mijn welgemeende excuus

groet CCR

9. Onderstaande leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

wervelwind ( 9 juli 2014)

Last Online
    Vandaag @ 07:46
    Thanks
    834

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCR5d32 Bekijk bericht
    Zelf denk ik dat zoenen dus allereerst van sympathie (lees: looks, geld, leeftijd en hier een mix van) afhangt maar ook van diverse factoren van de eerste kamergang die de standaard zetten voor een volgende kamergang. En in die laatste gevallen zal de "handigere" beer wellicht meer krijgen dan een beer die zijn alter ego zou kunnen zijn maar het wat onhandiger aanpakt.
    Bij je omschrijving van sympathie mis ik toch naar mijn inziens de belangrijkste: HYGIËNE!

Aangezien ik redelijk wat gesprekken voer met dames, en ik heel graag zoen komt dit woord er altijd als belangrijkste eruit. Ademreuk, slecht verzorgde tanden, lelijk gebit ongepoetste tanden zijn de voornaamste redenen die dames aangeven om niet te zoenen. Als ze het überhaupt wel doen.

Naar looks wordt niet veel gekeken, leeftijd heeft wel een grens en geld is moeilijk te zien als je alleen een badjas aan hebt. Hoewel een horloge wel een graadmeter is, maar een goede imitatie kan dames op een dwaalspoor brengen. Maar sympathie zelf is ook belangrijk, daarom zijn de gesprekken voor de kamergang belangrijk. Kijk maar naar Wijze Grijze, een man met een bepaalde leeftijd, maar wekt gewoon sympathie. Dames krijgen veel eikels als klant en als een beer eens een keer aardig is, of doet alsof, is dat ook voor haar een verademing.

Of aangeven dat je absoluut niet wilt kussen, en ook blijft weigeren kan een omgekeerd effect krijgen. Net zoals sommige dames het belangrijk vinden dat je een orgasme krijgt tijdens haar sessie. Want ze wilt haar job toch goed doen.

11. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdage:

CCR5d32 ( 9 juli 2014),Megaboob ( 9 juli 2014)

Last Online
    Vandaag @ 11:53
    Thanks
    25

Standaard

Helaas werd er zondag een afspraak verschoven naar later op de dag waardoor het er niet van kwam naar GT te gaan. Helaas dus niet nog een keer met Mable naar de kamer kunnen gaan. Bij mij was ze de donderdag een week eerder ook al vrij open over het hele club wereldje en de andere dames. Ze leek toen niet erg veel zin meer te hebben en vertelde het ook zat te zijn maar nog een paar weken door gaan met werken voor haar vakantie. Niets zo veranderlijk als een dvp. Ondanks dat ze er die dag niet veel zin in had leek ze wel erg blij mij weer te zien. Is een erg leuke dame, ik zal me niet snel weer in een dame verliezen maar met deze dame had ik bij GT direct de beste click. Erg aangenaam gezelschap en het is ook leuk als een dame echt blij lijkt je weer te zien, alsof je op een slechte dag voor haar nog een lichtpuntje lijkt te zijn door dat ze blij lijkt dat jij er die dag in ieder geval bent. Lijkt me best een kans dat ze niet meer terug komt naar GT en weer in het laufhaus gaat werken. Zou jammer zijn.
    Ik denk dat het niet enthousiaste in de bar gewoon een beetje haar houding is, ze is geen jaagster en heeft liever dat je er gewoon bij komt zitten en een praatje maakt, volgens mij is ze ook niet zo zeker van haarzelf als de anderen uit dat Roemeense elftal. Maar wat je zegt, zeker als ze je kent is ze erg fijn gezelschap, zowel in bar als in de kamer. Ik begreep trouwens dat ze na haar vakantie eerst naar een privat-haus ging, maar daar kon ze in verband met de line-up maar maximaal twee weken blijven en daarna kwam ze weer naar GT.

En Daved ook nog met Alyce geweest die dag. Dat klinkt voor mij al als een uitstekende dag. Omdat ik zondag niet kom ga ik maandag eens in GT kijken en als Mariana, Alcye en/of semra (staat bovenaan op m'n to do lijst) er zijn wordt het ook zonder Mabel een top dag. Maar eerst zaterdag weer eens naar LR te gaan. Nog even er goed van nemen voor de vakantie.
    Maar toch is het jammer dat Alyce niet zoent, het zal toch de reden zijn dat ik eerder wat nieuws probeer dan weer met haar kamer.

Trouwens, Semra is dus degene die ik zondag zag met dat rode haar, dat moet er de volgende keer toch echt maar eens van komen.

13. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

CCR5d32 ( 9 juli 2014)

Last Online
    10 juli 2014 @ 17:27
    Thanks
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik weet niet of het je type dames zijn maar Thaise LULU en de Chinese LIN zijn top kwa masseren,dat verzeker ik je.LULU zet er tevens een ontspannend Thais muziekje bij aan,ook een trio met deze dames kan ik je aanbevelen,Badslippers heeft dat een tijdje geleden ternauwernood overleefd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Check ! ! ! Niet de knapsten maar wel 2 milfjes met stevige knuisten. Gewoon het licht een beetje temperen en weg zweven op een Thais muziekje om uiteindelijk te spuiten als de Eyjafjallajökull.
    rob45 en Badslippers, bedankt voor deze tip!
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

Last Online
    17 juli 2014 @ 23:22
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren is Zorro maar weer eens een kijkje gaan nemen in GT. Eigenlijk kom ik helemaal niet meer in andere clubs omdat het gevaar van een tegenvallende line up altijd op de loer ligt. GT is in 90% van de gevallen altijd goed. Maar goed, gisteren was het om 3 uur bij binnenkomst redelijk rustig en dat bleef eigenlijk wel de hele dag.
    Ik had per ongeluk een iets te groot stapeltje 50tjes meegenomen, altijd gevaarlijk... En dat bleek! Al snel kwam Ghia weer om de hoek kijken. Wat een perfecte body heeft ze toch. Ik heb er al vaak mee gekamerd maar haar service is drastisch veranderd. Waar je vorig jaar nog uitgebreid mocht zoenen en likken blijft het nu bij kusjes pzc en ouderwets palen. Maar desondanks toch een prima opwarmertje) uurtje en 100 euries verder.

Ik zit met mijn maatje achter bij de fruitautomaat en in een flits wordt hij weggetrokken door een blonde dame. Zit ik daar alleen te kijken hoe een lekkere dame (bleek Ebru te zijn) een ander meisjes haar nek te masseren terwijl zij zit te gokken. Ik tik haar aan en bied mijn nek aan. "Betalen" is haar antwoord. Dan komt haar vriendinnetje op mijn uitnodiging bij Zorro zitten. Ik zeg" god, dat moet een lekkere massage geweest zijn" "Heerlijk" zegt ze. " "Van de hele dag pijpen krijg je zo'n last van je nek he..." Nog een paar grappen en grollen en ineens wist ik het; dit wordt een trio! En jawel. Al snel lagen we op de kamer en daar ontvouwde zich de nieuwe NR #1 sessie van de afgelopen 10 jaar GT. Ebru en Tracey, ja beste beren, EBRU en TRACEY! Stel je je allergeilste fantasie met 2 meiden voor en deze twee chicks toppen die!
    Heftig en uitgebreid zoenen met 2-en , met z'n 3-en, een ware frenzy van likken, pijpen, neuken, likken, pijpen, zoenen, wisselen en nog een keer wisselen en ga zo maar door. Ze hebben allebei de meest fantastische echte tieten in GT. Het geilste was dat Ebru en Tracey elkaar aan het beffen waren en ik Ebru doggy keihard aan het neuken was... Allebei kwamen ze klaar en ik net ietjsjes laten dus ik trek mijn pik eruit en spuit zo in mond ( en wat eromheen )) van Tracey die nog onder Ebru lag.... ohhhhhhhh....oh la la....

Top Geil beren!

Kosten: 400 euro. Kost wat maar dan heb je ook wat (onvergetelijks!!)

Later op de avond nog een sessie gedaan met Ebru en Tracey. Ik had mijn maatje beer helemaal enthousiast gemaakt. Tracey zat bij ons en kreeg ineens het lumineuze idee om met z'n vieren op de kamer te gaan. Zo gezegd zo gedaan.

De vibe was helemaal anders. Hoe super erotisch en spannend de eerste sessie was daarentegen was het nu meer lachen en slappe klets. Volgens mij ligt dat ook aan het tijdstip want het was inmiddels al half 12. Maar goed, Zorro laat zijn zweep knallen! Collega Beer was Ebru doggy aan het neuken en ik ernaast met Tracey. Tja, is natuurlijk een high five waard! Tjakkaa... Ha ha super lachen.
    Ik was met Tracey bezig maar wilde liever klaarkomen bij Ebru ( toch net iets lekkerder) Dus het was wisseltijd, change! Ik laat Ebru meteen een gummi omdoen en zet haar op d'r knietjes waarna ik haar de volgende 10 minuten keihard van achter heb geneukt. Ze schreeuwde heel GT bij elkaar! Jaloers keek Tracey me af en toe aan ha ha...
    Al met al ook een leuke en vooral geinige sessie maar kwam totaal niet in de buurt bij het trio van eerder die dag. Kosten, weer 350 euries. Nu was het toch echt mooi geweest dus weer met tevreden gevoel en geen druppel wit dna om af te geven over huiswaarts gegaan.

Go for it collega beren!
    In Disguise

16. Onderstaande 12 leden hebben zorro bedankt voor deze bijdage:

Ace2 (13 juli 2014),bergm550 (15 juli 2014),Boy69 (12 juli 2014),buttlover (13 juli 2014),gignnl (13 juli 2014),hp001 (12 juli 2014),Lesyeux (15 juli 2014),Mr Pussy (12 juli 2014),Stief (22 juli 2014),Teiresas (12 juli 2014),Wijze grijze (12 juli 2014),Willi69 (12 juli 2014)

Last Online
    12 juli 2014 @ 16:13
    Moscow & een landelijk dorp in Vlaanderen
    Thanks
    826

Daumen hoch GT/do/10/07/2014:

Soms brengt het lot de mens op plekken waar je slechts enkele uren voordien niet op gerekend had. Die donderdag in GT aanspoelen, dat had ik ook niet geloofd indien ze het me een paar uur voordien zouden voorspeld hebben. Maar kijk: Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en zodus dook ik toch op in de neukfabriek.

Hoe ging dat in z’n werk? Wel, de eenzaamheid hing mijn kloten uit en ik had gehoopt om met wat vrienden naar YY of SS te gaan. Met vrienden bedoel ik dan mijn trouwste volgelingen Psycho-Bull alias Badslippers en Negro-Bull a.k.a. Rob45. Eerstgenoemde kon niet vrijmaken omdat hij situaties diende op te lossen in het lokale zottenhuis van Venlo. Laatstgenoemde is dan wel volledig zelfstandig, maar verkoos toch om te werken ipv me gezelschap te houden en zijn geld te verschijten bij de hoeren. Gelukkig zijn de Bulls een organisatie vergelijkbaar met een voetbalploeg, waar je ook nog enkele bankzitters hebt. Kerels die op het juiste moment invallen of een gekwetste vervangen en alsnog voor het succes van het team zorgen. Eén van onze reserve-Bulls is King-Bull2, op dit forum ook wel gekend als Ace2. Per postduif zond ik hem een bericht of ie in GT rondhing. Donderdag is mijn vaste dag in mijn stamkroeg, luidde het antwoord bevestigend.

Dus ikke naar GT. Parking al meteen vol en ik kon mijn paard en kar een halve kilometer verderop parkeren. Aldaar in de Hummer gesprongen en me naar GT laten voeren. Ik had een enorme drukte verwacht aangezien de parking rond 13u30 volzet was, maar uiteindelijk viel dat reuze mee. Geen taferelen van een zee van witte ijsberen. Nee, de barruimte was halfleeg. Dan bedoel ik met vieze hoerenlopers, want qua mokkels was er dan weer aanbod genoeg. Als niet wekelijkse gast (zelfs niet eens 2-maandelijkse), viel het op dat er weer heel wat nieuwe gezichten waren. En slechts weinige oude bekenden. Altijd een kleine harde kern van meestal minder jonge mokkels, die ik wel ken. Daarnaast de Bulgaarse Simona (ex-PHG), Selena Gomez en nog zo’n half Chinees mokkel… Maar voor de rest was alles nieuw voor mij. Oh ja, mijn Duitse vriendin Lina/Lena, werkt achter de bar nu. Soms heb ik haar vervloekt dat ze in de tijd altijd aan mijn kop stond te zeuren en dat ik tig keer met haar de kamer op ging… Maar nu achter de bar, zonder make-up, kon ik niet anders dan geilen en lonken naar het onbereikbare. Verdomme nog aan toe!!!

Afijn, Ace2 zou pas rond 16u toekomen en ik besloot om er maar meteen in te vliegen. Na een paar Salitos ging ik op de bank zitten en van daaruit zocht ik contact met exotisch hinde die mooi stond te wezen. Prachtwijf, echt elegant mooi! Na het maken van oogcontact, nodigde ik haar uit om naarst me plaats te nemen. Een kort gesprek ging van start. Eigenlijk had ik de bui al moeten zien hangen. Een vanbuiten gestudeerd reclamepraatje, veel te mooi om een fatsoenlijke service te bieden en bijgevolg was ze Amerikaanse. Laat me wel wezen: ik heb nog nooit een goeie Amerikaanse gehad. Maar kom, verblind door haar schoonheid liet ik me toch meeslepen en gingen we kameren. Wat er op de kamer met deze halve negerin gebeurde, lees je in deze link: http://www.ijsberenforum.com/forum/s...fro-Amerikaans

Na de exotische Filly, ging ik nog wat zuipen. Na het zuipen van bier ging ik over op het zuipen van cola… Om te eindigen met een koude douche in de kleedkamers. Ik moest weer helder in mijn kop worden alvorens ik mijn volgende slachtoffer zou zoeken. In de kleedkamer keek ik binnen aan het toilet. Een lange man in maatpak stond zijn mobieltje uit het urinoir te vissen. Tijdens het afschudden van zijn pik en bellen tegelijk, moet hij dat ding per ongeluk in de pisbak laten vallen hebben. Ik dacht heel even ACE2 in de man te herkennen, maar dat kon haast niet. Normaliter draagt Ace2 een duur en niet gekreukt pak… En deze sukkel leek met zijn goedkope pak wel een malafide boekhouder op de rand van een midlifecrisis, die zopas in zijn maatpak geslapen had. Toevallig moest ik ook zeiken en ik neem plaats aan het urinoir naast meneertje lager wal… Ik kijk hem zijdelings aan en het blijkt toch Ace2 te zijn. Ik trachtte mijn verbazing te verdoezelen en vroeg uit beleefdheid of zijn mobieltje in de pisbak gevallen was… Nee, godverdomme, antwoordt hij gestresseerd. Ik heb mijn mondharmonica in dat ding laten vallen.

We zochten niet meer verder naar dat muziekinstrument. Ik kon King-Bull wegtrekken uit de toiletten. Dan maar geen mondharmonica op het einde van ieder verhaal. Als dat ding in andermans pis gelegen heeft, dan hoor je daar eigenlijk niet meer met je mond aan te zitten. Ace oogde wat sip en wat ooit Thor of de rovende Viking was, oogde des te meer als vergane glorie. Om nog maar te zwijgen wanneer ie nog eens een verhaal geschreven heeft. Ik vroeg mijn oude vriend en voormalige 2de man van de Bulls-orde, wat er aan de hand was. Ace 2 barste in tranen uit en begon af te lopen tegen mij: “mijn vrouw is weg met de buurman, de zaken gaan slecht, mijn rekening in het rood, stress over de ganse lijn en ook GT is niet meer wat het geweest is… Waar zijn die Aziaten en de Latina’s godverdomme?”

Ik stelde hem voor aan de exotische Filly, om toch maar bij de exotische vleeswaren te blijven, maar zij vertrok net met een andere hoerenpopper en Ace begon nog harder te janken. Na een flink pak troost was hij al meer rustig. De schouder van een vriend doet soms wonderen. Nu begon hij over mezelf: “SFL, jij ziet er anders wel charmant uit. Je straalt succes uit, je bent afgetraind en het staat op je houding te lezen hoe viriel je bent”. Mijn antwoord was simpel: ik had me gewoon eens geschoren, terwijl Ace me altijd met stoppelbaard ziet.

Na wat geklets besloten we om elk nog een wijf te scoren. Ace2 vertrok met een Blonde Russin en ik ging copuleren met de Hongaarse Mira. Van King-Bull2 kreeg ik achteraf te horen dat zijn Russische tamelijk kon pijpen, maar dat de rest van het assortiment zwaar knudde was. Ikzelf was best tevreden over Mira. Naar GT-norm kan ik haar wel klasseren tot heel goed… Subtop misschien. Lees de details hier maar na: http://www.ijsberenforum.com/forum/s...805#post378805

Toen ik terugkwam van mijn sessie met Mira, was ik Ace2 kwijt. Ik zette me even in de zetel en sloeg een praatje met één of ander gipsy-mokkel. Dat gesprek duurde totdat ik opeens een andere bekende kop voorbij zag lopen. Ik stond op en ging die eveneens oude vriend van mij even gade slaan. Hij liep maar achter een wijf aan, te leuren om haar telefoonnummer te krijgen of om mailcontact te onderhouden. Ik had die kleine Spaanse rat al een hele tijd in de gaten en ik zag hoe dat mokkel er mooi genoeg van kreeg. Je kan het haar niet kwalijk nemen als je overal een stalker achter je lopen hebt. Zelfs als ze in de kino pikken aan het afzuigen was, stond die kleine viespeuk aan haar arm te trekken. Ik besloot om hen stiekem te benaderen en dat arme schaap van haar stalker te verlossen. Terwijl ik naderbij kwam zag ik hoe die oude vriend van mij zijn gedrag dreigender werd… Weet je wel wie en wat ik ben… Geef me je naam, bitch… En hij zat continu zijn hand onder haar snoet te duwen en op te scheppen met dat Spaanse vlaggetje dat ie op zijn pols getatoeëerd had. De persoon in kwestie… Ook zo’n bankzitter van de Bulls, die ik trouwens één maal per jaar tegenkom, zal de inside joke wel meteen begrijpen. Voor al diegenen die nog niet doorhebben over wie het hier gaat: El torro Español oftewel Picasso1.

Ik trok hem weg bij dat wijf en ze keek me dankbaar aan. Ik nam Picasso mee naar buiten om een luchtje te scheppen. Dios mio, SFL, wat zie jij er afgetraind uit, zegt ook hij en streelt mijn ego. En jij lijkt wel een Spaanse vlieg met een verkeerde bijwerking, antwoord ik mijn amigo. Ik vermeld vervolgens ook dat kameraad Ace2 ook ergens ronddwaalt. Ace Dos esta aqui? Mompelt Pic1. Si, daar zit ie, wijs ik meteen in de richting van de vreettent, wanneer ik hem daar ontwaar tussen vretende ijsberen. Dios Mio, gaat Picasso daarop in… Que pasa, wat is er met hem aan de hand? Ik zeg dat Ace er een beetje doorheen zit en dat ie allerlei probleempjes heeft. Laten we met hem gaan praten, stelt Picasso voor.

We schuiven bij aan tafel bij Ace2. Ik neem van de gelegenheid gebruik om ook wat te vreten. Op de kaart stond Steak of beef. Dan denk je daar een biefstuk op je bord te krijgen, maar niets is minder maar. Het was een hamburger van rundsgehakt… Magere troost, trouwens. Ace2 lachte flauwtjes bij zijn weerzien met Picasso. Ik keek toe… Zie hier, mijn twee eerste volgelingen van dit forum, dacht ik bij mezelf… Waar is de tijd dat we hier nog met z’n drietjes furore maakte. Maar goed, tot zover de nostalgie. Om Ace wat op te beuren begonnen we wat te babbelen over de dingen des levens. Picasso vertelde ronduit hoe hij tijdens zijn laatste bezoek aan magnum amok maakte met een pooierbende. Naar verluidt had hij tegen de leider volgende gezegd: “ich habe deine mutti geboemst”. Op zijn beurt ratelde Ace2 over zijn collectie stipalbums. Het enige moment waarom ik terug kinderlijke vreugde in zijn ogen zag. Helaas was dit van korte duur en begon hij opnieuw doelloos voor zich uit te staren. Zelfs toen Picasso als een echte latino-lover over zijn trucjes om wijven te versieren begon te vertellen. Jaja, dacht ik bij mezelf. We scheppen hier wel mooi tegen elkaar op hoeveel mokkels we in real life bij elkaar scharrelen, maar uiteindelijk zitten we nu wel bij de hoeren en betalen we kleine fortuinen om aan onze trekken te komen.

Met Ace2 ging het van kwaad naar erger. Dikke zweetdruppels parelden uit zijn voorhoofd en hij kleurde over heel zijn kop een blauw-grijzige teint. Er kwam ook schuim uit zijn mond en bloed uit zijn oren. Ace, gaat het… Como estas? Riepen Picasso en ik in koor. Onze woorden waren nog niet koud of de arme man zakte in elkaar. We moeten hem snel eerste hulp geven, panikeerde ik. Bel snel een ambulance, voegde ik er ook nog aan toe. Picasso nam zijn mobiel ter hand, maar alvorens hij zou bellen, kwam hij nog met een ander idee. Weet je wat geinig zou zijn, SFL? Neem eerst nog een foto van mij en Ace, terwijl hij een beroerte ervaart… Dan kunnen we er later samen om lachen. Pic overhandigde me zijn mobieltje en ik nam er een foto mee. Ace2 die paars en schuimbekkend op de grond nog wat stuipen kreeg, picasso die voor de gein zijn pik in diens bakkes stak (samen met dat schuim leek het er dus op dat de ongelukkige Ace een FT aan het doen was bij Pic) en zijn tanden bloot lachte. “Selfie!!!” Siste hij tussen zijn lachende tanden door.

Na dit leedvermaak, ging ik over tot het bieden van eerste hulp. Picasso belde tenslotte toch een ambulance en even later voerden ze King-Bull2 af. Na Ace zijn beroerte gingen we nog wat praten aan de bar. Om vervolgens onze eigen we uit te gaan. Picasso ging nog wat mokkels stalken en ik vertrok met de Roemeense Evelina naar de blokhut. Het werd de derde en beste wip van de dag voor mij. Bekijk het hier maar: http://www.ijsberenforum.com/forum/s...lina-(Romania)

Het moet al bijna tegen 23u geweest zijn toen ik met de Roemeense Evelina van de kamer kwam. Ik wou nog één drankje nuttigen in de bar en me daarna wassen en GT verlaten. Aan de bar kreeg ik alweer gezelschap van 2 mokkels die zich bekend maakten met beiden een Amerikaase naam. Wat een losers, dacht ik bij mezelf. Het kan niet anders of die deugen niet op de kamer. Uit beleefdheid vroeg ik toch maar van waar ze afkomstig waren. De ene beweerde van Kosovo te zijn en de andere Catalaanse. Spaans dus, in tegenstelling tot wat dat ellendige volkje van een Catalanen ook mag beweren. Maar ik trok dit toch wel in twijfel en alsof de duivel ermee gemoeid was, liep el diablo net voorbij terwijl ie weer een wijf aan het stalken was. Ik trok hem bij zijn nekvel naar ons toe. Dit is mijn vriend Picasso, stelde ik mi amigo grande aan die snollen voor. Oefen jullie Spaans nu maar… Ik behoef er geen tekeningetje bij te maken hoe snel die 2 lompe kippen afdropen.

Ach ja, iedereen valt wel door de mand. Oppergod Ace2 blijkt wel sterfelijk te zijn, Latin lover Picasso blijkt een stalker te zijn en SFL the Master-Bull blijkt een regelrechte pussy te zijn. En tot zover de les van vandaag en het einde van dit verhaal.

Ter afsluiting nog een vrolijk deuntje: http://www.youtube.com/watch?v=skoSBQPzqMA
    En nu ff serieus: http://www.youtube.com/watch?v=gESK3TJ5-bs

Mijn ex is the girl next door............
    ........In geval je naast een hoerenkot woont! (Amsterdamese humor)

Mijn vorige job was in een dierenwinkel, maar ik kreeg er de zak..........
    ...... omdat ik 3 slangen in elkaar gevlochten had en ze verkocht als 1 slang met 3 koppen (Amsterdamse humor 2)

18. Onderstaande 24 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdage:

Ace2 (13 juli 2014),Badslippers (13 juli 2014),bergm550 (15 juli 2014),Bluebear (12 juli 2014),buttlover (13 juli 2014),dannyb (15 juli 2014),deket (14 juli 2014),dutchbule (12 juli 2014),gignnl (13 juli 2014),hallodaarbenikweer (14 juli 2014),hp001 (12 juli 2014),Hunziker (12 juli 2014),Iamlonely (13 juli 2014),Lesyeux (15 juli 2014),luminous (17 juli 2014),Megaboob (12 juli 2014),Mr Pussy (12 juli 2014),Picasso 1 (12 juli 2014),RAUL7 (13 juli 2014),rob45 (13 juli 2014),Stief (22 juli 2014),Teiresas (12 juli 2014),Wijze grijze (12 juli 2014),Willi69 (12 juli 2014)

Last Online
    20 juli 2014 @ 10:05
    Thanks
    9

Standaard

An einem Sonntagnachmittag fand ich mich in Brüggen ein. Der Parkplatz bereits brechend voll, aber für meinen Kleinstwagen fand der Einweiser noch eine Lücke, die für die sonst hier üblichen Teuro-Boliden völlig unbrauchbar gewesen wäre
    Einlass ohne Probleme. Für die zahlreich vertretenen Niederländer gibts anscheinend jetzt extra orangefarbene Bademäntel. In WM Zeiten eine sinnvolle Einrichtung.
    Wie immer im GT konnte ich mich nicht entscheiden. Es sind einfach zu viele hübsche Frauen hier. Der Schlafzimmerblick von Ines (schwarze mittellange Haare, B-C-Tits, ca. 25, gutes Deutsch, Nationalität unbekannt) hatte es mir angetan und schneller als mir lieb war landeten wir in einer der Fickhütten. Entsaftung in professioneller Manier, vielleicht etwas zu professionell, es kam mir zu wenig Nähe auf, aber es war insgesamt ok.
    Habe danach ein kleines Sonnenbad genommen, dann eine kleine Stärkung mit Chicken Wings.
    Dann entdeckte ich Jana!!! Habe sie sofort wiedererkannt, vor ein paar Jahren hatte ich mal ein sensationelles Zimmer mit ihr. Beschreibung? Googelt mal noch Bildern von Königin Maxima aus NL als diese noch ein junges Mädchen war, dann habt ihr sie. Viele sagen, sie wäre Polin, aber sie ist wohl in D. geboren und aufgewachsen und hat lediglich polnische Wurzeln. Weiss gar nicht, ob sie die Sprache noch spricht. Leider war sie schon gebucht, sie sagte mir aber das es nicht lange dauern wird und wenn ich noch ein wenig warten könne? Auf eine Frau wie Dich wartet man doch ein Leben lang, sagte ich ihr, da kommt es doch auf 30 min. nicht mehr an. Sie grinste und hauchte mir eine Kuss zu.
    Das Zimmer welches alsbald folgte, ließ mich die ehr schwache Ines-Nummer vergessen. Blasen, küssen, ficken, wieder blasen, küssen und dann ein nicht enden wollender Orgasmus. Wie mit einer neuen Freundin.
    Wegen Jana und dem hervorragendem Club komme ich gerne wieder.
    Wenn' s denn irgendetwas zu kritisieren gibt, dann den Umstand, dass eine Herrentoilette für diese Besuchsfrequenz einfach zu wenig ist, ach wenn permanent geputzt wird. Ich hasse das, wenn man selbst beim Pissen Schlangestehen muss. Sollte die Geschäftsleitung mal drüber nachdenken
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

20. Onderstaande 4 leden hebben HalJam bedankt voor deze bijdage:

bergm550 (15 juli 2014),gignnl (15 juli 2014),Hunziker (15 juli 2014),Willi69 (15 juli 2014)

Last Online
    Vandaag @ 11:36
    Thanks
    391

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HalJam Bekijk bericht
    Dann entdeckte ich Jana!!! (...) Beschreibung? Googelt mal noch Bildern von Königin Maxima aus NL als diese noch ein junges Mädchen war, (...)
    max.jpg

Geschmack ist eine sache..so eine fake Blondine und es bleibt doch irgendwo ein Argentinier
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

22. Onderstaande leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

HalJam (20 juli 2014)

Last Online
    20 juli 2014 @ 18:20
    Thanks
    1

Standaard

Vandaag weer een nieuwe aflevering van GT gedaan.

Om 13.45 op zaterdag middag aangekomen, behoorlijk druk al, maar nog kluisjes aanwezig...
    Het was bloedheet helaas wat ook bij iedereen merkbaar was...de dames hadden het ook zwaar. Wat wel een beetje tegenviel was de samenstelling van de line-up...de minste van de 6 keren dat ik geweest ben.
    Nog steeds natuurlijk best veel lekkers wat er rondloopt...maar je moet nu toch wel wat beter kijken. Van sommige dames vraag ik mij af hoe die daar terechtkomen...die zijn eigenlijk niet GT waardig.

Na aankomst eerst rustig in de tuin wat bijkomen...was te heet.
    Na een uurtje had ik uiteraard toch behoorlijk veel zin, en besloot op jacht te gaan. Daar was ze een heerlijk Bulgaarse...met een goddelijk lijf, het gezichtje was volgens mijn maat minder...maar dat is smaak...want ik dacht daar anders over....weet helaas niet der naam...weer vergeten...30 minuutjes later voldaan buiten

Daar na wat gaan eten met mijn maatje...en weer rustig buiten zitten te zonnen...was al rond een uur of 5 inmiddels.
    Wat later weer naar binnen...maar helaas was al het heerlijk vooral bezet, en bleven de mindere over...dus toch maar wachten weer...en weer naar buiten dan maar.

Mijn maat had mij al gewezen op Daniëlla een (Roemeens of Bulgaarse) ze zou een goede service hebben, en een heerlijk lijf...haar gezichtje is niet de knapste maar ze mag er zeker wezen...
    Uiteindelijk rond een uur of 7 had ik haar te pakken...praatje...en weer wachten op een kamer...eindelijk daar, begon ze wat vaag te doen...praten over zaken die mij niet interesseerde had ze het opeens over vage gasten die hier komen en die niet altijd fris zijn...pff...wtf...(zelf ben ik zeer hygiënisch) en het was verder ook geen probleem...maar je gaat niet iemands snikkel bekijken en dan vertellen waarom...pff...

Verder was ze wel erg lekker...ze pijpt erg lekker...en neuken doet ze ook heerlijk...was binnen 10 minuten al klaar... :( kwam helaas wat te snel.
    Eenmaal terug mijn maatje weer gezocht...die een slechte ervaring met een dame(redelijk jong schat zo'n 23 jaar) terug kwam...en liefst gelijk weg wilde...

Ik natuurlijk balen..want na Daniëlla wilde ik natuurlijk nog kameren voordat we vertrekken(zit daar natuurlijk niet elke week)
    Overigens stikte het weer van de Nederlanders...en uiteraard met een aantal mede beren een praatje gemaakt.

Opeens zag ik Monica weer...(geloof Bulgaars?) die had ik in mijn vorig bezoekje goede herinneringen aan over gehouden...dus haar maar weer aangesproken...onze 33 jarige meid ...ik vind haar een van de beste service geven...ze tongt heerlijk...pijpt beslist goed...(wel zal ik haar de volgende keer zeggen iets minder der tanden te gebruiken) en lekker neuken doet ze zeer zeker...dit keer hield ik het 20 minuten vol ..maar ach...ze was het dubbel en dwars waard...

En de Tortellinie was heerlijk vandaag...van onze NL Ronald gekregen...

24. Onderstaande 8 leden hebben eenhoerenloper bedankt voor deze bijdage:

Ace2 (20 juli 2014),Badslippers (20 juli 2014),bergm550 (20 juli 2014),gignnl (20 juli 2014),hp001 (20 juli 2014),Megaboob (20 juli 2014),Spankooow (20 juli 2014),Wijze grijze (20 juli 2014)

Last Online
    Vandaag @ 11:54
    Thanks
    2.726

Standaard GT op 19 juli 2014 - het gevoel van een oven

Zaterdag 19 juli. Het was weer tijd voor het twee-wekelijkse uitje naar GT. Goed weer was voorspeld. Ik word altijd depressief van goed weer, want dan is iedereen zo akelig vrolijk. De moed zakte me al in de schoenen. Onderweg naar het station Haarlem reden overal stelletjes op die life style scooters richting het strand in Zandvoort. Ieder zijn meug zullen we maar zeggen.

Zelf ben ik geen strandpersoon, als ik in Nederland ben, maar het rare is als ik vroeger in Mallorca was voor vakantie, dan vond ik het wel leuk om naar het strand te gaan. Een rare vogel ben ik altijd al geweest. Bij het station Haarlem zag ik voor het eerst mensen lopen met die eenmalige chipkaartjes, waar je een 1 Euro toeslag voor moet betalen. Je kunt tegenwoordig geen papieren kaartjes meer kopen. Een goede manier om mensen weer de auto in te jagen en aan toeristen is ook niet gedacht.

In Brüggen was het bloedheet, maar liefst 35 graden. Ik kan hier slecht tegen. 22 graden is goed genoeg. In GT viel het me op hoe koel het was in de barruimte. Er bleken twee airco's aan de wand te hangen. Een zeer goede verbetering. Er wordt dus echt naar de gasten geluisterd, wanneer er kritiek wordt gegeven. Het was in de namiddag niet overdreven druk.

Wel moest er bij de Tierpark geparkeerd worden. Maar er waren nog kluisjes beschikbaar. Rond 18:00 werden er kledingzakken uitgedeeld. Iedereen lag buiten in de tuin. Het was snikheet. De ijsberen line up was interessant: rex, quads, ketserr en "de souza". De vrouwen line up deed ook niet onder voor de ijsberen line up. Zo waren aanwezig: Olga, Carmen, Victoria, Amalia, Bea, Rachel, Melli, Dalina, Davina, Gaby, Henrietta, Lolly, Katy en nog zo'n 60 meiden. Later kakte de line up wel een beetje in, maar dat kwam, omdat veel dames op de kamer waren.

Ik had samen gegeten met ketserr en we hadden een goed gesprek over wat een echte bordeelganger is. Dat is iemand die alles door 50 deelt. Krijgt hij een salarisverhoging, dan deelt hij deze door 50 om te kijken hoeveel wippen hem dat extra oplevert. Het is ook iemand die vaak een einzelgänger is en die, als hij een stad bezoekt, meteen kijkt of er bordelen zijn.

Het is ook iemand die, als hij een boekwinkel bezoekt, uiteindelijk toch altijd weer onbewust bij de pornobladen terecht komt. Ik herken daar veel in. Het is ook iemand die vaak geen relaties heeft gehad, maar eigenlijk meteen in de bordelen is begonnen. Dat zijn de kenmerken van de echte bordeelganger. Ik zeg liever geen hoerenloper, want dat klinkt zo denigrerend.

Ik was op de kamer met Henrietta en Davina. Waren beide goede sessies. De dag vloog voorbij. Ik zag Rex met een andere gast volledig bezweet in de tuin staan. Ik vroeg of ze in de sauna waren geweest. Eigenlijk een zinloze vraag, want dat was wel duidelijk. De vraag werd door Rex ook meteen getackeld als een stupid question, zoals Louis van Gaal dat ook deed met een Engelse journalist.

Ketserr moest bepaalde vrouwen van zich afslaan, want ze waren maar al te geïnteresseerd in zijn gouden piemel. Vanaf nu noem ik hem "The man with the golden dick." Er was een meisje die hem nooit aankeek, maar toen ze zijn lul had gezien, hing mevrouw over zijn schouders te slijmen en aardig te doen om er een kamer uit te persen.

Er was ook nog een klein incident. De schuifdeur van de WC naast de receptie was kapot en er zat een gast in. De conciërge werd erbij gehaald en met schroevendraaiers werd met man en macht gewerkt om de deur weer open te krijgen. Hij was er toch nog een half uur mee bezig om de gast uit de WC te bevrijden. Stel je voor dat er een boluslucht in die WC hangt, dan heb je het zwaar.

Om 02:00 uur stonden ketserr en ik op de parkeerplaats. Ik vind het altijd leuk nog een beetje na te kletsen over de dag. Je ziet dan ook alle meiden in kledij de tent verlaten, wat leuk is om te zien. Ik ben ook altijd geïnteresseerd in de ketsmobiel van ketserr. Het is een mooie auto met TV en hij draaide de videoclip van "Call on me" met die dansende meiden in de fitness-studio.

Hij kan zijn auto ook met een app op zijn smartphone bedienen en alle gegevens uitlezen. En de boordcomputer past de muziekstijl aan je rijgedrag aan. De techniek staat voor alles. Later kwamen "de souza" en twee Belgen er ook bij staan. Deze Belgen vroegen zich af hoe ze naar het hotel moesten komen. Lopen was geen optie, want ze stonden te zwalken op hun benen. De GT Hummer moest er aan te pas komen om de heren te vervoeren.

Kortom, het was weer een heerlijke dag in GT. Ben benieuwd wat me vandaag weer te wachten staat.

26. Onderstaande 16 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdage:

Ace2 (20 juli 2014),Badslippers (20 juli 2014),Davedv (20 juli 2014),de duisburg spesjalist (20 juli 2014),dutchbule (20 juli 2014),eenhoerenloper (20 juli 2014),GT-junky (21 juli 2014),hasta la pasta (20 juli 2014),hp001 (20 juli 2014),ketserr (20 juli 2014),lustman (20 juli 2014),m4you (20 juli 2014),Megaboob (20 juli 2014),Mr Pussy (20 juli 2014),Spankooow (20 juli 2014),Teiresas (21 juli 2014)

Last Online
    20 juli 2014 @ 10:05
    Thanks
    9

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
    max.jpg

Geschmack ist eine sache..so eine fake Blondine und es bleibt doch irgendwo ein Argentinier
    So gehn die Gauchos, die Gauchos, die gehn so ... :LOL
    Aber wir kommen vom Thema ab(räusper)
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

Last Online
    20 juli 2014 @ 18:20
    Thanks
    1

Standaard

Kleine toevoeging aan mijn vorige bericht...het 1e vrouwtje van de dag heet Gabriëlla...haar naam schoot mij weer te binnen...

Last Online
    Gisteren @ 21:33
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben 6 jaar geleden één keer in Golden Time geweest. Het was mijn enige keer in zo'n sauna club. Nu ben ik gisteren terug geweest. En wat volgt is mijn beleving.

Het is voor mij anderhalf uur rijden ongeveer. Maar door een ongeluk deed ik er 2u over. Ik kwam toe rond kwart voor twaalf. En had tot 16/17 uur. Vlot geparkeerd, er was nog niet echt veel volk. En eens binnen vroeg de dame aan het onthaal me of ik er al was geweest en of ik de prijzen kende. Ik vroeg haar of er veel veranderd was sinds 6 jaar. Bleek niet het geval.
    60,- betaald, polsbandje mee voor het kastje. Ik begreep niet direct hoe die kastjes gesloten moesten worden maar één van de andere mannen in de ontkleedkamer legde het me uit, bandje tegen het slotje, simpel.

Naar de vipbar, ik vind het heel confronterend om een ruimte binnen te wandelen met een 10-tal halfnaakte vrouwen (bikini of lingerie de meeste) en ik merkte dat ik er op lette om niet te lang oogcontact te maken omdat er dan een kans bestaat dat de dame op mij af komt en ik had toch even wat rust nodig. Dus een colaatje besteld en daarmee naar buiten gewandeld. Een heel zomerse dag. Buiten zaten er een 20 tal mannen verspreid over de ligzetels en de sofazetels. Nog een 5-tal vrouwen. Mij rustig in een zetel gezet om de boel wat te bekijken. Ik ben niet zo'n prater, voor mij hoeft echte sociale babbel niet echt.
    Het is toch een heel vreemde plaats. Hier slenterden mannen rond, sommige heel fantiek met hun smartphones bezig. Andere voortdurend aan het rondloeren naar elke vrouw die passeerde (ik was er eerder één van die soort). Een gezapige 60'er zat een pijp te roken, 2 jonge alfamannetjes met zonnebril zaten in de zon, daartussen wat 50'ers met iets teveel geld, golvende lokken die een zekere ijdelheid verraden. Ik zelf: een slungelige, magere brilleman. Trouwens, af en toe zie je een man binnenkomen die toch wel wat nerveus is. Kon je bij mij waarschijnlijk ook zien. Terwijl daar eigenlijk geen enkele reden toe is.
    Als je deze plek beschrijft aan iemand die ze niet kent dan krijg je zeker in 90 procent van de gevallen ongeloof en afschuw (of toch een minder leuk oordeel).

De vrouwen dan: op het eerste zicht vond ik er veel ietwat te veel gemaquilleerd, te opvallend 'gemaakt'. Maar die eerste indruk begon naarmate de namiddag vorderde wel te vervagen. Eén ding is zeker: echt veel naturel-borsten zijn er niet te vinden. Hoe slank/mager de dame ook was, er stond een stel toeters op.

Na een half uurtje (heel vriendelijke bediening, trouwens) ben ik wat gaan rondslenteren, zoals heel wat ijsberen regelmatig doen. De cinema zei me weinig en blijkbaar was buiten de plaats om te relaxen en binnen de plaats waar vrouwen op stoeltjes zaten te kijken (de jaagplaats voor beide partijen of zo).

Me binnen aan de bar gezet om uit te vissen wie mijn eerste dame zou worden. Een ontzettend moeilijke keuze, er sprong niet echt één dame bovenuit, er was wat te zeggen voor heel wat dames. Ik val nogal op lieve open gezichtjes dus die hadden een streepje voor. Ik kreeg bezoek van een dame die op jacht was, Eda was de naam vermoed ik. Duits, standaardvraagjes en dan de vraag of ik zin had in een massage. Maar deze dame had niets speels over zich, eerder wat te veel 'geleefd', wat moe. Dus ik heb haar gezegd dat ik er nu geen zin in had. Waarop ze gewoon wegwandelde.

Die kleine met die zwarte krullen had een perfect lijfje, die lange hinde met die stelten of die latijns-aandoende dame met een heel strak kontje. Die wou ik wel maar ze verdween net. Ik ging zelf op wandel en zag een dame in de gang die me bij aankomst al eens in de ogen gekeken had. Ongelofelijke ogen. Ik verstond haar naam als Sabrina, roemeens-russisch, met rozen-tattoo op de rug. Mijn ontmoeting met haar heb ik in de recensies gedropt. Ze was mijn eerste sessie en ok. Ook al waren de limieten duidelijk.

Daarna ging ik douchen en een stukje eten, even wat telefoontjes doen voor het werk en dan terug de bar in. Ik kreeg Lolita en een collega bij me (Lolita ziet er zeer smakelijk uit, zwarte half lange krullen, knap gezichtje, strak lijf), ze wilden allerlei zaken met me doen samen maar een trio daar was ik niet klaar voor.
    Klaar voor mijn tweede sessie, maar met wie? Ik heb het toch de hele namiddag moeilijk gehad om keuzes te maken. Ik was al zo relaxed dat er te veel opties waren. Keuzestress.Waarbij ik merkte dat ik een paar keer net te lang wachtte en de dame ervandoor was met een andere man (hoe jammer, het had wat kunnen worden tussen ons) bijvoorbeeld het blond strak meisje met het brilletje. Man, die wou ik, helaas zag ik ze de rest van de namiddag niet meer als ze niet aan het eten was of met een man meeging.

Het werd een langbenige, slanke, blonde deerne: Heidi. Ze zag er lief uit. En ik had blijkbaar een zwak voor lange dames. Ze ging een sleutel halen en dat duurde eventjes want het was toch drukker geworden. Ik schat dat er 60/70 mannen rondliepen. Vrouwen? Geen idee. 40?
    Heidi nam me mee naar een tuinhuisje, met airco. Maakt wat veel lawaai maar het is wel aangenaam fris. Ze had twee opties zei ze: optie A was blowjob en sex, optie B was likken, tongzoenen en klaarkomen in de mond eventueel. A was 50, B was 100 voor een half uur. Aangezien ik van 6 jaar geleden een strak 50 euro voor half uur in gedachten had en dit de eerste ontmoeting met Heidi was ging ik voor A.
    Wat ook veranderd is: 6 jaar geleden moest ik me behelpen met Duits, Engels was voor veel dames geen optie. Nu sprak elke dame ook engels. Voor mij als Duits-nitwit heel fijn.
    Heidi was leuk maar geen voltreffer. Ze pijpte ok maar hield na een tijdje al op om te neuken. Bij het neuken hield ze haar hand er wat tussen om me niet te diep binnen te laten. Een beetje minder. Maar goed: ik neuk niet elke dag een langbenige blondine. Overall: Geen herhalingsgevaar.

Na deze sessie weer douchen, iets eten, weer een trio afgewimpeld. 'I was already two times in a room, I can't take on two girls.' 'You need two girls when you go for your third time, baby.' 'Maybe later, ok.'
    Ik begon de dames echt aangenaam te vinden.
    In de bar was het echt druk aan het worden. Iets te eigenlijk. Ik had nog een uurtje en ik dacht dat ik nog een afsluitende blowjob wou. Maar ik kon weer niet beslissen. Er zat een beeldje op een stoel, gebruind, zwart lang haar, fijn gezichtje, strak lijfje, maar ze keek nogal zuur helaas. Op wandel kwam ik langs de cinema. Daar drukte een zeer slank, lange dame zich tegen me, ze lachte en duwde met haar kontje in mijn kruis. Het bleek Stefanie te zijn (zwarte half lange krullen, heel slank, een heel grote bril op een scherp gezicht. Ze vroeg of ze iets kon betekenen en omdat er iets heel speels in haar ogen was zei ik ja. Ze vroeg om een sleutel te halen maar ik zei: waarom niet buiten. 'Aren't you too shy for that?' 'I don't think so.' Dus we gingen naar buiten. Op het gras greep ze mijn hand om zich van haar hoge hakken te ontdoen. Daarna gingen we op zoek naar een plaatsje in de schaduw, er was nergens een eenzaam plaatsje te vinden en dus gingen we naast een man op een brede bank achteraan de tuin zitten. De man vond het ok. Stefanie begon me te pijpen. Op een gegeven moment had ze haar kont naar de buurman gekeerd en zei ze lachend: 'Looking is paying.' Waarop de Duitse man zei dat hij het wel mooi vond. 'Do you want me to? zei Stefanie. De Duitser lachte, ik zei dat ik het ok vond. 'He's ok with it,' zei ze. En een halve minuut alter was ze ons afwisselende aan het pijpen. Lachend, teasend, guitig. Daarna werd ze doggy genomen door de buurman. Die hard van jetje gaf met af en toe een pets op de billen. Terwijl ze me verder pijpte. 'You are a bit crazy.' zei ik. 'I is my character.' zei zij.

En toen beste lezer (als je zover geraakt bent) had ik een 'momentje'. In de schaduw, in de rust van de tuin, lag ik loom te wezen terwijl een dame die me aan het pijpen was, geneukt werd door een man die ik niet kende maar die er even relaxed bij was. Ik werd verliefd op Golden Time. Het kan zo een verslaving worden. Echt waar. Man, hoe volledig juist was dat moment.

Ik ben naar huis gegaan terwijl ik aan het plannen was wanneer ik terug kon. Alles bijeen 210,- verbrast.
    Geen ongelofelijke sexuele zaken gedaan. Maar: heerlijk!

30. Onderstaande 10 leden hebben jochn bedankt voor deze bijdage:

Badslippers (Gisteren),biged (Gisteren),gignnl (Vandaag),hp001 (Vandaag),Knabbel (Vandaag),laplagne (Vandaag),mynasch (Vandaag),salitos (Vandaag),Teiresas (Gisteren),Wentelt Eefje (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 05:47
    Thanks
    22

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jochn Bekijk bericht
    .ze had twee opties zei ze: optie A was blowjob en sex, optie B was likken, tongzoenen en klaarkomen in de mond eventueel. A was 50, B was 100 voor een half uur.
    is dit gebruikelijk in GT ? Ik ben van plan binnenkort deze club een keer te bezoeken maar vind tongzoenen een belangrijk item in het pakket. Zijn er genoeg dames die hier standaard aan doen of is het bij de meeste een extra optie?
    A dirty mind is a joy for ever

Last Online
    Vandaag @ 11:28
    Thanks
    1.942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johan.bruinslot Bekijk bericht
    is dit gebruikelijk in GT ? Ik ben van plan binnenkort deze club een keer te bezoeken maar vind tongzoenen een belangrijk item in het pakket. Zijn er genoeg dames die hier standaard aan doen of is het bij de meeste een extra optie?
    In mijn ervaring is dit niet gebruikelijk in GT. Ik kom er nu drie jaar en heb het nog nooit meegemaakt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Last Online
    Vandaag @ 07:57
    Thanks
    23

Standaard

Zeer ongebruikelijk ja , tongzoenen vind ik ook belangrijk , geen tz is voor mij niet met de dame naar de kamer.
    Tot nu toe , nog niet veel van dit soort dames ontdekt in gt, alhoewel ik daar regelmatig kom.

Waarschijnlijk, had je lolita of een andere geldwolf aan de haak.

Last Online
    Vandaag @ 11:40
    Thanks
    2.200

Standaard Geile Tijden

helaas ook al meegemaakt in GT

gewoon voet bij stuk houden en de kamer verlaten (als ze dit pas mededelen op de kamer) en linea recta naar de theke.

Mochten ze het toch al in de bar vertellen (wat onwaarschijnlijk is bij deze golddiggers) direct afzien van een kamergang en ze wegsturen.

Dat soort onzin houden ze maar voor zich.

Lolita is helaas het toppunt van deze praktijken. Zeer mooie meid maar ze kan me de rug op met zo'n prijsstelling

Last Online
    Vandaag @ 11:54
    Thanks
    2.726

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door jochn

ze had twee opties zei ze: optie A was blowjob en sex, optie B was likken, tongzoenen en klaarkomen in de mond eventueel. A was 50, B was 100 voor een half uur.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johan.bruinslot Bekijk bericht
    Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. Wel vraag ik altijd al in de barruimte of een vrouw zoent en het antwoord is nagenoeg altijd ja. Maar die Heidi heb ik nooit wat gevonden. Instinctief weet ik al dat zij waardeloos op de kamer is. Dus haar optiepakket verbaast me niet.

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 101617181920

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten