Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 202627282930
Weergegeven resultaten: 726 t/m 747 van 747

Discussie: Geile Tijden

Last Online
    Vandaag @ 13:55
    Discussies
    Thanks

Standaard

Simple, you compare several visits in a year with several visits in other previous years and except being blind you see that the difference is obvious, this is a trend, nothing to see with a ''bad day''. This club is overrated for everything and sorry to say about the line up also.

Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Discussies
    Thanks

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwanfich Bekijk bericht
    This club is overrated for everything
    I agree with you but there is still some "hard to describe magic"(nostalgia perhaps) about it, that you can not really feel after a couple visits, let's be honest.
    Too crowded, too smoky, aging line-up...Sure.
    GT Lucky

3. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk (20 april 2016)

Last Online
    25 april 2016 @ 20:14
    Discussies
    Thanks

Standaard

On the 20th of March I left GT in a bad mood. I decided not to write about it, decided to not go there anymore for a long time. Then a friend of mine told me he might want an introduction to the sauna club concept. Artemis, Berlin was a bit far away on such a short notice. So once again I was headed for GT, in the good company of my friend.
    We got tot GT by car and the guard told us to get a spot on the area of the Tennis club. It took a bit long to get in but were welcomed by a most beautiful theke. A pack of sweets changed hands: an investment to get in a good mood and after all, I have been there quite a lot of times without ever giving anything to the thekes. Showers were really hot. The first shower has changed intervals again: long lasting rays of water pouring down now. Quite the thing I wanted to change. The bar had only few girls and men in it. It was quiet, especially for a Friday afternoon. But, quite a nice environment to get acquainted with the club for my friend. We went to have lunch: soup, croissants, sandwiches and vegetables. Lunch was very much appreciated by me and my friend.
    We walked around to show the club to my friend. Very few people in the Kino and sauna area. It was just quiet. But, the only thing that we really needed was still there: more beautiful girls than we could handle. The quantity of the girls was down but the quality had not been tampered with. Quite soon my friend saw a girl near the Kino he really liked and went to a room with her. Her name was Cedan (not sure about the correct spelling). Turkish descent, beautiful, mystical dark eyes and large breasts. He liked her quite much. Her eyes especially.
    At the same time I saw Michelle, cute face, friendly eyes. When I approached her, she got up from her seat, showing there is quite a bit of Michelle. I am not into that so I waited a bit more. Then I saw Sina. I approached her and she has a rare quality. Her face got more beautiful when I approached her. I looked at her once again with some scrutiny and realised she had the most beautiful face of all girls available at that time. She is Brazilian and we talked a bit in Portuguese and German. We laughed quite a bit and when she told me she would kiss me I had no doubt in my mind. I definitely wanted her. In the room we kissed but not a full French kiss. That is OK. She started sucking. We kissed a bit more and she sucked me again. She is good at it. I lost my sense of time. I was thinking that half an hour had passed already but it really was only 15 minutes. We started intimate. Cowgirl position for starters. I fought back a bit to not come all that early . Then she changed to squatted cowgirl and that was the limit. It is my favourable positon for an orgasm and only few girls can do it as it takes so much energy. She did it and a really good one too. It was a very nice session. I want to recommend Sina to everyone.
    My friend and I got together again and he told me all about his first session. When I saw his girl and he saw mine we really knew we had different tastes. I like the model types and he likes to have a lot of woman. We enjoyed the garden for a while. Then changed to the bar as we have been sitting at bars together very often but not one like the GT bar. More girls had arrived and it was a nice atmosphere. It was not so crowded as GT sometimes can be on weekends. But lots of beauties appearing for our eyes all the time. I got light in my head. We saw Michelle talking to a few of the other customers. My friend liked her very much. He also liked to have a lot of Michelle. I went over to Michelle, offering my barstool to her. Off to the sauna I went. Michelle quickly convinced my friend to go to a room. Her list of options, as presented before on this site, put him off a bit. But only for a short while. Her sucking was very good and he enjoyed the session with her.
    Sauna and Jacuzzi were a bit empty but no problem. I like to have some space. In the Jacuzzi a new phenomenon has arrived: men lying face down in the water. Claiming far too much room. Should be forbidden. Returning from the sauna I could not find my friend. Michelle was really nice in showing me where he had gone: to the bar of course. We talked more about the sessions and the girls and all the options available around us. Still lots of beauties available. No late afternoon dip in the quality. At any time during the day there were at least three girls that I would have liked to have a session with. We decided to have dinner first. Fish , turkey or spaghetti. Well, fish for the both of us. Baked potatoes especially were delicious. We got us a nice desert: a cheese cake topped with forest fruits. Then it was time for my second hit and run date. I had spotted the beautiful Kim, playful Juliette and a beautiful tall girl. Well, the tall girl got into a lengthy discussion with another girl. Juliette was all around the place looking for customers. Kim seemed to have disappeared. Then I saw Martha. I had been with her about 2,5 months ago and could not end that session because of the German taxing authorities. Time to give it another try. I liked Martha’s beautiful legs and nice face. And she is really nice too during the presales. We kissed a bit and she got down on me. After about 8 minutes she wanted to go intimate but we kissed a bit more and she continued sucking me. I like the sucking to be soft. Martha’s tongue piercing just added that extra pressure to make my dick very hard. She likes that and wanted to fuck but I asked her to continue sucking. She continuously varies her sucking and thus it is pretty difficult to come into her mouth. When I touched her pussy she really wanted to fuck. Mish first. I was really horny now. She kept varying. Changing her position when I almost came. Then I had to start again. Poor me . I pressed my belly against her. Banging to a very nice orgasm. And just in time: 29 minutes. Martha really delivered a good performance. Her best quality is her variation all the time. But remember to come in time.
    Sitting in the bar, drinking cola, I wondered about the music. Prince just died yesterday and not the slightest soundbite of him all day. I went to the theke and asked to just play one song by this musical genius. The acted quickly and next song already was his: https://www.youtube.com/watch?v=D38t1aIniB0. Very much appreciated. Then I went to the sauna once again and I ran into my friend. He just came back from a session with Juliette. Later on we were catching up on the details. Juliette was not his type in a physical sense, but he had fallen for her presales. She is slender with beautiful eyes but he goes for the extra pounds. He appreciated her kissing and sucking very much. Most of all he liked her MO: no restrictions, staying at ease and the energy she spent to give him a good time. We spent a bit more time in the sauna. I thought I heard one more Prince song or was it just the ringing in my head of this master piece https://www.youtube.com/watch?v=F8BMm6Jn6oU ?
    Later on I understood that thekes had not heard about Prince’s death before and talked about it for some time among each other. After one more drink we changed clothes and said goodbye to the thekes and hit the road. This day was so much better than the last one. Some parts of it were miraculous. Especially the time at the bar around 4 o’clock. During the day I have seen around 15 girls that I would like to call mine for just a short time. I had two very good sessions. My friend very much liked his three sessions and he was smitten by GT quite much. The food was good and the thekes were friendly. Lucky to have gone there again
    https://www.youtube.com/watch?v=1Lmq6RDn5O8
    Cream
    Get on top
    Cream
    You will cop
    Cream
    Don't you stop
    Cream
    Sh-boogie bop

https://www.youtube.com/watch?v=F8BMm6Jn6oU

5. Onderstaande 9 leden hebben TAFKAJ bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (23 april 2016),biged (24 april 2016),Megaboob (24 april 2016),Nedlovefkk (23 april 2016),Ryuhayabusa (25 april 2016),Spankooow (24 april 2016),Teiresas (23 april 2016),trickyD (24 april 2016),Wentelt Eefje (25 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:05
    Discussies
    Thanks

Standaard GeeTee op 23 april - Night of the living dead and cold fury

Even een kort berichtje. Gister 23 april was ik in de nette mensen club. Es war ein Tag wie nie zuvor. In negatieve zin dan. Helaas kan de boog niet altijd gespannen zijn. Ook voor GT niet. Voor mij persoonlijk was de line up onder de maat. Ik val op het soort meiden, als Rachel, Eileen, Sissy, Aliya, Amalia, Bea, Lena, Flora, Elisabeth, Andra, Shayenne. Het mag een beetje mollig zijn met wat spek en verder mooie vrouwelijke vormen. Maar de uitstraling is net zo belangrijk.

Gisteren voldeed geen enkele vrouw aan mijn wensen. Het was het allemaal net niet. Je kunt je afvragen: "Is GT over zijn hoogtepunt heen of ben ik dat?" Ik denk het laatste. GT had gister niet de juiste line up voor mij, maar voor ketserr was het prima. Zijn type vrouwen waren rijkelijk aanwezig. Het eten was ook niet denderend. Maar gezellig was het wel met de stamgasten. Het is beter dan thuis zitten. Je kunt stellen dat het hoogtepunt van de dag de gezelligheid was met de andere gasten.

Verder was het zeer rustig voor een zaterdag. Rond middernacht liep de tent leeg. Waar je vroeger tegen sluitingstijd om 2:00 je kluisje niet kon bereiken wegens de drukte, was de kleedruimte nu gewoon leeg. Ik denk dat GT een volledige reset nodig heeft. Alle meiden er uit gooien en vervangen met een nieuw damesbestand. Een frisse wind door de tent. Want de line up heeft zijn houdbaarheidsdatum bereikt en vervanging is hoognodig. Ik vind op dit moment de thekevrouwen aantrekkelijker dan de DVP's.

7. Onderstaande 16 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (24 april 2016),biged (24 april 2016),Boy69 (24 april 2016),dbd67 (24 april 2016),DonnieBrasco (24 april 2016),dutchbule (24 april 2016),kempie (24 april 2016),laplagne (24 april 2016),lekkersfan (26 april 2016),Nedlovefkk (24 april 2016),ossenaar (24 april 2016),Picasso 1 (24 april 2016),rob45 (24 april 2016),Spankooow (24 april 2016),Teiresas (24 april 2016),The Joker (24 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 11:52
    Discussies
    Thanks

Standaard

Gisteren was ik ook in GT en ik vond het ook niet zo druk, wachttijden van 10 min was het langste gisteren.
    De line up zag er voor mij toch prima uit.
    Maar ik kom natuurlijk ook nog niet zolang in GT.
    Toen ik binnen kwam werd ik snel aangesproken door Didi (victoria).
    Blijkbaar leest ze dit forum ook en ik kreeg een dikke bolwassing over mijn bericht over haar.
    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...-(Nederlandse)
    Ik vond dat ik het nog vriendelijk verwoord had :(Aziatische amsterdamse, zelf zegt ze 25 te zijn . Ze begon direct op de kamer te vertellen dat als ik GFE wou het dubbel tarief was, gelijk snel afgewerkt dus. Herhaling 00)
    Maar (wij) van het ijsberenforum zijn een stel (een hoop verwijten).
    Vooral mijn post over dat ik dacht dat ze bij de verwijderde dvp zou zijn zat haar hoog.
    Was dus eens een andere manier om verwelkomt te worden in GT.
    Ik heb dit NIET gemeld aan de theke zoals sommigen vinden te moeten doen.
    Moet ook ff zeggen dat mijn vriend haar een topper vind. ???
    Daarna kwam Nicoletta binnen en zag mij direct zitten en kwam recht naar me toe en ik kon het weer niet laten : 2 u , Pannekoek!!
    147 = Maximum

9. Onderstaande 5 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (24 april 2016),Nedlovefkk (24 april 2016),pret (24 april 2016),Spankooow (25 april 2016),Teiresas (24 april 2016)

Last Online
    24 april 2016 @ 14:31
    Discussies
    Thanks

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Verder was het zeer rustig voor een zaterdag. Rond middernacht liep de tent leeg. Waar je vroeger tegen sluitingstijd om 2:00 je kluisje niet kon bereiken wegens de drukte, was de kleedruimte nu gewoon leeg. Ik denk dat GT een volledige reset nodig heeft. Alle meiden er uit gooien en vervangen met een nieuw damesbestand. Een frisse wind door de tent. Want de line up heeft zijn houdbaarheidsdatum bereikt en vervanging is hoognodig. Ik vind op dit moment de thekevrouwen aantrekkelijker dan de DVP's.
    Zo is dat. Line-Up is dringend aan vernieuwing toe. Daar zit ik al bijna 2 jaar op te wachten maar ik zie maar weinig veranderen in GT :(

Last Online
    26 april 2016 @ 22:48
    Discussies
    Thanks

Standaard

Is het ook niet zo dat mensen zelf wellicht te vaak naar GT gaan? Ik was er vorige week vrijdag na 3 maanden weer is en had een prima dag. 2 nieuwe leuke dames ontmoet en ik heb me weer prima vermaakt, zo goed dat ik Flora links moest laten liggen. Merkte wel dat het iets rustiger dan normaal op de vrijdag was maar dat vind ik wel zo prettig.
    Punt is wel dat als je wekelijks in GT zit ik me voor kan stellen dat het een sleur wordt danwel je niet echt niet meer iets van je gading kunt vinden maar ik kan me zo voorstellen dat dat voor elke club geldt.
    Ik ben van origine meer een raamwandelaar maar ook daar merk ik dat als ik 4 keer in een maand naar Den Haag ga ik het wel een beetje gezien heb. Als ik dan na een maand of 4 weer is het SKW in Antwerpen loop dan heb ik het gevoel dat er weer een wereld open gaat voor me.

12. Onderstaande 4 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (24 april 2016),Nedlovefkk (24 april 2016),Spankooow (25 april 2016),Teiresas (24 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 13:47
    Discussies
    Thanks

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Is het ook niet zo dat mensen zelf wellicht te vaak naar GT gaan? Ik was er vorige week vrijdag na 3 maanden weer is en had een prima dag. 2 nieuwe leuke dames ontmoet en ik heb me weer prima vermaakt, zo goed dat ik Flora links moest laten liggen. Merkte wel dat het iets rustiger dan normaal op de vrijdag was maar dat vind ik wel zo prettig.
    Punt is wel dat als je wekelijks in GT zit ik me voor kan stellen dat het een sleur wordt danwel je niet echt niet meer iets van je gading kunt vinden maar ik kan me zo voorstellen dat dat voor elke club geldt.
    Juist degenen die weinig gaan zien het verschil ====> http://www.ijsberenforum.com/forum/s...731#post480731

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwanfich Bekijk bericht
    Simple, you compare several visits in a year with several visits in other previous years and except being blind you see that the difference is obvious, this is a trend, nothing to see with a ''bad day''. This club is overrated for everything and sorry to say about the line up also.

Last Online
    26 april 2016 @ 22:48
    Discussies
    Thanks

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Juist degenen die weinig gaan zien het verschil
    Tsja, ik kom er gemiddeld een keer of 5 per jaar sinds een jaar of 3 en ik kan eerlijk gezegd weinig verschil zien, in die zin dat ik me qua aanbod elke keer prima vermaak. Is natuurlijk ook maar net waar je naar op zoek bent. Verder geef ik ook toe dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb dus wellicht zijn er talloze clubs waar het stukken beter vertoeven is maar zolang ik me er weer prima vermaak en me een slag in de rondte neuk heb ik vooralsnog weinig behoefte om te veranderen van club.

15. Onderstaande 2 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

lekkersfan (24 april 2016),trickyD (25 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 06:31
    Discussies
    Thanks

Daumen hoch

GT, Donderdag 21 April 2016

Na enkele weken van afwezigheid was het weer tijd om GT met een bezoekje te gaan verblijden. Ik kwam rond 17.00 aan, vroeg voor mijn doen, en werd vriendelijk verwelkomd, en had zelfs een parkeerplaats op het terrein zelf. Het was niet heel erg druk in GT, maar ik kwam Bbert wel gelijk tegen in de kleedruimte. Altijd prettig om weer even bij te kletsen! En Bbert had goed nieuws, want mijn old time favorite Poolse Asia “with the big natural boobies” zou aanwezig zijn! Dat liet oude tijden herleven in mijn hoofd en de jacht op deze fijne dame was dan ook geopend. Maar niet nadat ik eerst een hapje had gegeten, want een sessie met har zou slopend zijn. En dus genoot ik van de drumsticks en de frietjes met wat salade. Lekker gegeten!

Na het eten trof ik Bbert weer en zei ik tegen hem dat ik Lola nog niet gezien had. En toen stond ze achter me natuurlijk. Maar ik wilde eerst Asia boeken en na enig wachten kwam ze dan tevoorschijn, deze degelijke Poolse met diepgaande pijpkwaliteiten. Het werd een zeer warm en hartelijk weerzien, en dus naar de kamer.

Asia begon gelijk met diepe GF tongzoenen. Een goede binnenkomer! Heerlijk met deze Poolse furie! Daarna even aan haar lekkere grote naturelle borsten en tepels gezeten en gesabbeld. Ze zijn groot, maar hangen wel wat inmiddels. Het zou misschien goed zijn als Asia ze op zij vullen met siliconen, dat zou een geweldig resultaat op kunnen leveren, maar ze zal het wel niet willen. Ze spreekt overigens tegenwoordig met een alleraardigst Vlaams accent Nederlands, zeer charmant! Na dit goede begin was het tijd voor ons favoriete standje, de 69. Ik likken als Lassie, en oww, wat ging ze lekker. Ik schat dat ze in ons uurtje minstens 3 a 4 keer echt gekomen is, en ze schokte en trilde na elke keer. Nee, als ze dat faket dan is ze echt een goede toneelspeelster. Het leuke van Asia is dat ze zich laat gaan, en ook echt wil genieten. Heerlijke vrouw! Tegerlijkertijd zoog ze ook als een gek om mij tot mijn hoogtepunt te brengen, en ik pakte haar lekker bij haar grote tieten van achteren en genoot optimaal. Ze pijpt heerlijk gewoon! Na een hele lange tijd ultiem genot kon ik het echt niet meer houden, en spoot ik een enorme lading zaad in haar mond. God wat lekker was dat weer. Ik heb haar echt gemist, en dat bleek! Na de daad netjes schoongemaakt, en even na gekletst wat we altijd doen. Ze komt weer wat vaker naar GT vanaf nu gaf ze aan, een heerlijk vooruitzicht wat mij betreft. Na de daad betaald en afscheid genomen van elkaar. Asia is en blijft een absolute topper die zelf ook geniet, en waar het heerlijk mee vertoeven is. Herhalingsgevaar is 100%

Direct na deze sessie liep ik mijn vrouw tegen het zeer fraaie lijfje, ons aller Natascha “with the big silicon boobies.” Het loedertje is weer terug. Ik sprak haar aan, en polste eens naar haar Zwitserse avonturen maar daar kreeg ik mooi niets over te horen. Wel had ze haar zusje meegenomen, een zeer fraai meiske van de vederlichte categorie. Jong, knap, zeer slank maar geen tietjes, deze Luana, zoals ze zich voorstelde. Beide dames hadden honger, en vroegen me nog een hapje mee te gaan eten. Zo gezegd zo gedaan, hoewel ik al gegeten had, en dus alleen nog maar een toetje nam. Beide dames echter hadden trek en schepten aardig op, onvoorstelbaar dat ze zo slank zijn en blijven gezien de portie patat met mayo die ze namen. Maar ja, ze hebben goed genen blijkbaar, of sporten het er tijdens de seks allemaal weer af of zo. Het was gezellig eten met zijn drieeen, en ik voelde de trio vraag al opkomen, en jawel, die werd gesteld. Vooruit dan maar, ik wil ook wel een keer kennis maken met het zusje van Natascha. Luana gaf gelukkig aan ook graag een upgrade te willen naar een 400Cc siliconen voorgevel, dus er is hoop, en de boobmeister consulteert graag, en kan dan later een voor en na oordeel geven. Op de kamer aangekomen tongzoende beide dames me uitgebreid, beiden erg lekker, en vol passie. Dat is wel eens anders geweest bij Natascha, dus dat was positief. Ook lekker met mijn handen over en aan die heerlijke tieten van haar, god wat zijn ze mooi, lekker, rond, zacht heerlijk en perfect. Ik zou er dagen mee kunnen spelen zonder verveeld te zijn. Ook schitterende mooie grote ronde lichtroze tepels. Jammie. Ja, ze zijn een beetje gevoelig, maar ze had pech deze keer, want ik ging vol in de aanval op haar zachte tepels terwijl zuslief haar pijpkwaliteiten op mijn jongeheer ging oefenen. Niet slecht! Na enige tijd de rollen omgedraaid, maar de kleine tietjes van Louana wonden me minder op dan de lekkere ballen van Natascha, en dus stelde ik seks voor met Louana, terwijl Natascha haar tieten in mijn gezicht zou laten kletsen. Een ongelofelijk genot moet ik zeggen. Louana heeft een lekker zeer strak poesje en ging als een gek tekeer op mijn jongeheer, en ik was zeer nabij een orgasme. Maar dat zou te snel zijn, we hadden een uur geboekt, en dus liet ik de zaak even afkoelen, en speelde ik nog wat met Natascha’s tieten. Beide dames zouden me dan klaar pijpen, besloten we, en Loana likte mijn ballen en Natascha pijpte me. Na enige tijd wilde Louana overnemen, en net toen besloot ik mijn lava af te vuren. Gedeeltelijk nog in de mond van Natascha, maar ook gedeeltelijk in het oog van Loana, die dat iets minder prettig vond. Maar ze kon er ook wel weer om lachten, en was verbaast over de hoeveelheid sperma die ik produceer. Gelukkig had ze oogdruppels bij, en na behandeling door grote zus ging het weer en was alles weer in orde. Na even nagenoten met beide zussen in mijn armen aan beide kanten. Omdat Natascha zo lekker slank is kan ik dan ook met mijn hand nog lekker bij haar tiet, en dat is zo verrukkelijk gewoon. Nadat het uur bijna vol was gemaakt gingen we van de kamer af. Geen goedkope sessie, maar wel een geslaagde. En Natascha claimde me gelijk voor nog een sessie later op de avond. Ik beloofde het niet, maar de verleiding was groot. Natascha is echt een heerlijke meid met een fantastisch mooi lijf en heerlijke tieten. Wat wil een boobmeister nog meer. Nou, zusje Louana (die ook bepaald al niet lelijk is!) met een stel even grote tieten erbij zou echt een droom zijn! En die droom gaat waar worden naar alle waarschijnlijkheid. Missie geslaagd!

Na al dit geweld was het even tijd voor de wellness, die in orde was als altijd. Ik spotte Sonja, maar ik spotte ook een voor mij nieuwe dame met big boobs. De Turkse Sheila/ Ceelan (geen idee hoe ik het schrijf). Dus Sonja viel af, want te kleine boobs! Maar eerst liep ik nog Lola tegen het slanke heerlijke lijfje aan, en dus was het tijd voor een sessie met deze toptieten. Zoals gebruikelijk ook weer helemaal goed, Lola weet inmiddels wat ik lekker vind (haar tieten) en laat me daar heerlijk mee spelen. Ze zoent ook zalig en met passie , en met een dergelijke mooie meid is dat een genot. En wat een perfect kontje heeft ze toch ook. Echt een topmodel! Ook Lola wist me klaar te pijpen terwijl ik met haar borsten speelde, en ook dit zal weer herhaald gaan worden wat mij betreft.

Mijn geilheid kende echter geen grenzen deze avond, en na korte tijd boekte ik dan de nieuwe Turkse dame Sheila /Ceelan. Behoorlijke hangtieten, en ik dacht eerst dat ze naturel waren, maar het bleken grote naturelle borsten met extra 500CC siliconen te zijn. Indrukwekkend formaat, maar de vorm kon beter. Tongzoenen was ook zeer oppervlakkig helaas, en het pijpwerk eerder matig te noemen. Ik werd niet echt opgewonden ondanks die grote hangmemmen van haar. Misschien ook iets te snel na de vorige sessie naar de kamer gegaan. Maar goed, niet getreurd, en haar met de hand aan de slag laten gaan, wat ze dan wel weer lekker deed, en uiteindelijk lekker over haar gigantische memmen klaar gekomen. Eind goed al goed. Mar geen groot herhalingsgevaar, de service was zeer gemiddeld te noemen en ik had deze mooie dag al veel beter gehad.

Mijn geilheid begon toch wat te minderen en ik had een aardige bres in mijn budget geneukt deze memorabele avond. Dus tijd voor even een pauze. Even buiten gezeten, en geklets met een medebeer. Maar na enige tijd door Natascha op, plofte op me, en gaf aan geil te zijn en dringend te moeten worden geneukt daar haar “husband”. Tja, dan kolkt het zaad in mijn ballen en kan ik deze blonde barbie niet weerstaan helaas. Ze probeerde er weer een uur van te maken, maar een half uurtje vond ik genoeg na de topprestatie die deze veelneuker vandaag had geleverd. En zo gebeurde het. Nu dus Natascha en haar tieten geheel voor mezelf, geen afleiding van haar zusje, en ik genoot wederom van die zachte grote heerlijke rondingen van haar. Die borsten zijn nu al legendarisch, en zijn echt perfect gemaakt, en voelen gewoon heerlijk. Topwerk van de chirurg. Door die tieten en Natascha’s zalige pijpwerk wederom deze keer kwam ik alsnog zinderend klaar in haar mondje, en was sessie 5 een feit voor deze dag. Na de daad afgerekend en nog even een watertje gedronken om vocht aan te vullen en even bij te komen. Het was inmiddels na middernacht, en tijd om naar huis te gaan.

natascha2.jpgnatascha.jpgnatascha 4.jpgnatasha 5.jpgnatascha1.jpg

Deze memorabele GT avond kostte me het lieve sommetje van 635 euro. Dat is een nieuwe record voor me in een Saunaclub, en niet goedkoop, dus de volgende wel weer even op budget letten voor mezelf. Maar qua tieten was het echt feest:

2 x naturelle D cups (of E), qua volume zeker 500CC als het siliconen zouden zijn (Asia)
    2 x 600CC E cups (Natascha) en 2 x mini a cup Louana, dus die tellen niet.
    2 x 550CC E cups (Lola)
    2 x 500CC F cups of G cups (Sheila / Ceelan)
    2 x 600CC E cups Natascha.

Totaal : 5500 CC aan borstvolume in mijn handen gehad, en da’s niet slecht voor de boobmeister.
    Conclusie:

Een dure, maar heerlijke avond in mijn stamcafe “grote tieten” waar mijn vrouw (Natascha), mijn muze (Lola) en mijn vriendin (Asia) mijn avond tot grote hoogte brachten!

Megaboob

Ps, Louana in de toekomst:
    babe of the future.jpg
    Laatst gewijzigd door Megaboob; 24 april 2016 om 22:41
    Bigger is better!
    Plastic Fantastic!
    I prefer silicone!
    Read my lips: no more taxes!

17. Onderstaande 25 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (26 april 2016),Badslippers (25 april 2016),bergm550 (24 april 2016),biged (25 april 2016),broodpoot (25 april 2016),Das (24 april 2016),dbd67 (25 april 2016),dutchbule (24 april 2016),gignnl (24 april 2016),Hooters_Hunter (25 april 2016),jeanpaul323 (25 april 2016),JonnyFontane (25 april 2016),laplagne (25 april 2016),mechelen (25 april 2016),Nedlovefkk (25 april 2016),Patjax (27 april 2016),rob45 (25 april 2016),Ryuhayabusa (25 april 2016),satanic surfer (25 april 2016),snaal88 (25 april 2016),Spankooow (25 april 2016),Stief (24 april 2016),Teiresas (24 april 2016),Wentelt Eefje (25 april 2016),Wijze grijze (25 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Discussies
    Thanks

Standaard

Wat een heerlijk verbaal weer,je hebt je weer prima vermaakt.En Asia,goed nieuws dat ze er weer vaker zal zijn,ik was gewoon 48 uur te vroeg
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

19. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (25 april 2016)

Last Online
    Discussies
    Thanks

Standaard Golden Time op 24 april - De zondag van de verandering

Ik geloof niet in verandering. De Britten hebben een mooie uitspraak: "Change is good, but no change is better." Verandering is alleen maar goed, als het ook een verbetering betekent. Anders is verandering een achteruitgang in plaats van een vooruitgang. Na de dramatische zaterdag in GT werd het tijd om op zondag een draai te geven aan het weekend.

Ondanks dat de line up dit weekend niet geheel in mijn straatje viel, werd het toch tijd om nieuwe dames te proberen en verandering een kans te geven. De keuze viel op Felipa en Isa. Eigenlijk was Felipa een slechte keuze, ik had voor Lucy moeten gaan. Maar Isa was geweldig. Dus deze meid komt zeker op mijn lijstje te staan. Zondag was het drukker dan zaterdag, gek genoeg.

De line up was nagenoeg hetzelfde, maar er waren beduidend meer mannen. Het eten was op zondag beter dan op zaterdag. Eten is belangrijk, want de maag wil ook wat. En als je een hele dag in GT bent, dan is eten belangrijk. Het hoeft geen drie sterren te zijn, gewoon eenvoudig, dat is prima, zolang het maar smaakt. Hier moet natuurlijk een kanttekening bij geplaatst worden, want wat voor de een goed smaakt, vindt de ander weer niet lekker.

Dus daarom zijn clubverslagen altijd 100% subjectief en je kunt er dan ook geen enkele rechten aan ontlenen. Er is geen pijl op te trekken. Net als met de dames en of het druk zal zijn of niet. Normaal is het zaterdag redelijk druk, maar afgelopen zaterdag was het ronduit uitgestorven. Hetzelfde met de dames. Je weet nooit wie er zal zijn en of ze wel of niet komen. Olga zei dat ze ook zondag zou komen, maar ik zou daar nooit geld op wedden.

Ik kijk terug naar het GT weekend met gemengde gevoelens. Ik ben nog steeds van mening dat er te veel huismonsters rondlopen, zoals het monster Michelle. Dit exemplaar hadden ze er al lang uit moeten gooien, maar ze schijnt goed te liggen met het management, dus dan kan ze doen wat ze wil. Of het management is gewoon bang om haar te wippen. Wie zal het zeggen? Hoofdzaak is dat dit onbeschaafde monster nog steeds in GT rondloopt. Sommige mensen worden slecht geboren en zij is daar een voorbeeld van.

Ook de Poolse Sonja mag zo langzamerhand weleens gewipt worden. Haar kattengeluiden beginnen te irriteren. En Lulu, ja, wat zal ik daar van zeggen? Er zijn genoeg gasten die tevreden met haar service zijn. Maar dat is niet genoeg voor mij. Vrouwen moeten én mooi zijn én een goede service geven. Het een kan niet zonder het ander. Er schijnt een schoonmaak in GT te zijn geweest, maar ik zie nog een hoop vuil rondlopen.

Ik zou zeggen. Gooi het hele damesbestand er maar uit en vervang het maar. Er zijn genoeg meiden die staan te popelen om in GT te mogen werken. Een volledige reset is nodig. Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar we hebben allemaal zo onze dromen. Maar wellicht ligt het wel aan mij. Ik lijk wel een beetje op Statler en Waldorf. Altijd maar lopen zeiken en ondertussen wel iedere keer terugkomen in GT. In die zin ben ik dus een heel zielig mens.

Statler: You know, GT isn't what it used to be anymore.
    Waldorf: Yup, this place is awful. I wouldn't to go the room with these girls, even if they pay me.
    Statler: You're gonna be here next week?
    Waldorf: Yup.
    Statler: Alright, see you next week.

Tot de volgende keer maar weer. Auf Wiederschnitzel.

21. Onderstaande 18 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

biged (25 april 2016),Das (25 april 2016),dbd67 (25 april 2016),dutchbule (25 april 2016),Elmo3108 (26 april 2016),gignnl (25 april 2016),kempie (25 april 2016),Knabbel (25 april 2016),laplagne (25 april 2016),m4you (25 april 2016),Nedlovefkk (25 april 2016),pret (26 april 2016),Ricardo Banana (25 april 2016),Sjeufke (25 april 2016),Spankooow (25 april 2016),Teiresas (25 april 2016),The Joker (25 april 2016),Wacko66 (25 april 2016)

Last Online
    25 april 2016 @ 20:14
    Discussies
    Thanks

Standaard

Ik geloof niet in verandering. De Britten hebben een mooie uitspraak: "Change is good, but no change is better." Verandering is alleen maar goed, als het ook een verbetering betekent. Anders is verandering een achteruitgang in plaats van een vooruitgang. Na de dramatische zaterdag in GT werd het tijd om op zondag een draai te geven aan het weekend.
    Ik zou zeggen. Gooi het hele damesbestand er maar uit en vervang het maar. Er zijn genoeg meiden die staan te popelen om in GT te mogen werken. Een volledige reset is nodig. Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar we hebben allemaal zo onze dromen.
    I appreciate your stories but this is incomprehensible to me.
    - You don't believe in change
    - The British don't like change. Of course, even in telling time they look back (e.g. half past eight)
    - Then some conditions to distinguish good change (do you believe in it, or not)
    - Then change is necessary but you give it a twist by giving it another name (draai)
    - Then a total change: start again by a greenfield operation
    - You name this a complete reset
    - You show some regret about it ... for it will never happen
    - Finally you tell us that you dream about it... uhhhh you said earlier you don't believe in change.

I can understand that you just let go of logic and wanted to express how you experienced this weekend. But this just begged a rebuttal.
    Your story is a perfect candidate to teach students about (the lack of) logic in reasoning.
    https://www.youtube.com/watch?v=1Lmq6RDn5O8
    Cream
    Get on top
    Cream
    You will cop
    Cream
    Don't you stop
    Cream
    Sh-boogie bop

https://www.youtube.com/watch?v=F8BMm6Jn6oU

Last Online
    28 april 2016 @ 19:32
    Discussies
    Thanks

Standaard

Gewaagde uitspraak, maar misschien een reset van vaste gasten. Gooi het hele herenbestand dat wekelijks GT bezoekt er maar uit. De club zal nog steeds vol zitten. Of ga eens naar Living Room. Heb ik zelf ook gedaan zo'n 3 jaar geleden.

24. Onderstaande 2 leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

broodpoot (25 april 2016),luminous (26 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 00:06
    Discussies
    Thanks

Standaard

Statler en Waldorf zaten anders mooi tegen de muur op de bank.
    Commentaar te geven op alles wat los en vast zat in GT
    Maar idd wat het zondag geen vette, veel te veel mannen en een magere line up.
    De paar knappe aanwezige dames waren non stop geboekt en wat er vrij rond liep ga ik niet voor betalen...
    Volgende keer maar weer een MA/DI proberen zonder homo invasie.

26. Onderstaande 5 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (25 april 2016),Bluebear (25 april 2016),mechelen (26 april 2016),Nedlovefkk (25 april 2016),rob45 (25 april 2016)

Last Online
    25 april 2016 @ 22:46
    Discussies
    Thanks

Standaard

Blij dat er iemand (Bergm550) over die katte geluiden van Sonja begint.
    Die irriteren mij ook mateloos .
    IDD die huismonsters mogen van mij ook gedeleted worden in GT

28. Onderstaande leden hebben harrie1111 bedankt voor deze bijdrage:

Spankooow (26 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 13:24
    Discussies
    Thanks

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie1111 Bekijk bericht
    IDD die huismonsters mogen van mij ook gedeleted worden in GT
    En wie zijn dan die 'huismonsters' die moeten wijken?
    Smaken verschillen nogal en als de diverse monstertjes het zoveel jaar uithouden in 1 club, hebben ze blijkbaar toch voldoende inkomsten en dus aanhangers...
    Waar de ene beer dus van zegt 'weg er mee' zal de ander dezelfde dame op handen dragen...
    "Ohne Spaß kein Fun"

30. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

mechelen (26 april 2016),seksenfun (26 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 11:52
    Discussies
    Thanks

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Waar de ene beer dus van zegt 'weg er mee' zal de ander dezelfde dame op handen dragen...
    Idd,
    Bv.: ik moet niks van Victoria en mijn maat vind haar top.
    En ik ben ook niet voor sonja, maar zag haar zaterdag 3 keer met sleutel.
    Ieder zo zijn keus zou ik zeggen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 april 2016 om 09:47
    147 = Maximum

32. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

mechelen (26 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 00:23
    Discussies
    Thanks

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    En wie zijn dan die 'huismonsters' die moeten wijken?
    Smaken verschillen nogal en als de diverse monstertjes het zoveel jaar uithouden in 1 club, hebben ze blijkbaar toch voldoende inkomsten en dus aanhangers...
    " Monstertjes" die worden bedoeld zijn vaak zelfstandiger en tevreden met (veel) minder inkomsten dan een stunner van 20.
    En smaken verschillen altijd en overal is een markt voor...van mij mogen ze blijven, zolang de dame tevreden is met wat het haar oplevert en de klanten met wat ze krijgen. In zekere zin horen Sonja miauw en Andrea gewoon wel bij GT. Alleen denk ik dat de schrijver die dag niet helemaal zijn draai kon vinden en dan gaat wellicht dat miauw ook eerder irriteren.

Nieuwe YBF woord van 2016: huismonsters

34. Onderstaande 3 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

luminous (28 april 2016),mechelen (26 april 2016),seksenfun (26 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Discussies
    Thanks

Standaard

Die miauw van sonja hangt mij anders ook flink de keel uit.
    Echt super irritant hoe vaak ze dat herhaald,
    Daarbij is het een dame waar ik allerlei nare geurtjes ruik.
    Volgens mij reikt haar service ver,en doet ze veel meer dan de standaard en gebruikelijke handelingen.
    Dat is de reden dat ze door de beren waarschijnlijk geaccepteerd word die in haar omgeving rondlopen.
    Een flesje deo is toch niet duur en het word door gt gratis verstrekt.
    Als zelfs je oksel geur als dame niet in orde is wil ik niet weten wat er nog meer allemaal niet deugt.
    Ik word er absoluut niet opgewonden van.
    Maar goed , ieder z'n meuk!

Groet,

SPANK'!!!

36. Onderstaande leden hebben Spankooow bedankt voor deze bijdrage:

laplagne (26 april 2016)

Last Online
    Discussies
    Thanks

Standaard Golden Time op 27 april - Koningsdag

A tradition is born. Koningsdag vieren in het bordeel. Ja, het kan echt en het is nog leuk ook. Ieder jaar vindt er een achterlijk verschijnsel plaats in de lage landen: een nationale feestdag ter ere van het staatshoofd. Hoe ouderwets wil je het hebben? Als republikein hoop ik echt dat de dag ooit komt dat we een republiek zullen worden. Trouwens, ik vraag me weleens af wat de leden van de koninklijke familie er nu echt van vinden, als er een stel malloten met oranje kronen en zonnebrillen je staan toe te wuiven.

Zouden ze na de dag thuiskomen en denken: "Zo, die bullshit hebben we weer voor een jaar gehad." Hoe leg je dit aan een Argentijnse vrouw uit dat dit normaal is. Dat rommelmarkten, toiletpot gooien en andere stomme spelletjes er gewoon bij horen. Ik besloot het land te ontvluchten en had met een vriend afgesproken dat we naar GT zouden gaan. We waren rond 10:00 vertrokken en het was rustig op de weg. Rond 11:45 reden we de parkeerplaats van GT op.

Het was al redelijk druk, maar het aantal Nederlandse nummerborden viel wel mee. Na het omkleden liep ik met een handdoek naar de sauna. Ik liep langs de Kino, waar porno's draaien. Ik hoorde een meid schreeuwen: "Yeah, baby, spray your cum all over my tits." Goedemorgen GT, we zijn er weer. Na dit sperma intermezzo was ik maar even een eitje gaan eten in de legertent. Koningsdag viel op een woensdag en dus de uitgelezen kans om eens de line up van woensdag te zien.

De Duitse nymfomane Kimmy was er ook. Ik heb gehoord dat ze heel goed op de kamer is, maar ze is niet echt mijn type. Maar misschien komt een sessie er nog wel eens van. Het huismonster Flo was er ook en liep als een borderline patiënt door de tent. Het gedrocht schijnt op de kamer te gaan, want ik zag haar met een gast lopen. Maar de line up was verder goed. Monica was er ook. Een Poolse die 34 jaar schijnt te zijn, maar er nog steeds goed geconserveerd uit ziet. Ze werkt helaas niet meer in het weekend.

Celine was er ook en helaas werkt zij ook weinig meer in het weekend. Maar ik had haar gevraagd toch maar weer eens op de zondag te komen, omdat het dan niet zo druk is als op zaterdag en op zondag kun je ook je geld verdienen. Ze zei dat ze de weekenden niet meer zo goed vond, maar ze zou er weer eens over nadenken. Ze had woensdag een witte bikini aan. In combinatie met haar bruine huid en lange, gekrulde haren zag ze er uit om op te vreten. Als ik haar zie, dan hoor ik het lied "Close to you" in mijn hoofd. Met haar voel ik de X-factor.

Verder was het een gezellige dag tussen de nette mensen. De dag ontwikkelde zich in verschillende stadia. Er waren rustige momenten, maar er waren ook momenten op de dag dat er meer mannen dan vrouwen waren. Er waren soms wachttijden, maar later op de avond was het gezellig. Niet te druk en niet te rustig. Een goede balans. Alice, Flora en Lena heb ik niet gezien. Het weer was echt een drama. We hadden alle weersomstandigheden gehad, waar weermannen een knalharde erectie van zouden krijgen.

Dan scheen de zon, dan vielen er hagelstenen zo groot als kattenkorrels, dan regende het pijpenstelen, dan scheen de zon weer en dan herhaalde hetzelfde spektakel zich weer van voren af aan. Er is ook een telefooncel naast de legertent geplaatst. Nee, dit is geen geintje. Een echte telefooncel en niet zo'n kleintje ook. Ik vroeg het personeel of dit serieus was. Er werd mij gezegd dat het geen grap was en dat gasten in deze telefooncel met hun telefoons kunnen bellen, zodat ze hun privacy hebben.

In de telefooncel zag ik ook een stopcontact, dus dan kun je ook even je telefoon opladen. Trouwens, in de blokhutten heb je ook stopcontacten. Soms wordt een van de stopcontacten gebruikt door een kacheltje, maar onder het nachtkastje heb je ook nog een paar stopcontacten. Dus dan kun je tijdens de sessie even je telefoon opladen als dat nodig is. Tot de volgende keer maar weer. Auf Wiederschnitzel.

38. Onderstaande 13 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

albertde2de (Vandaag),dutchbule (28 april 2016),John mc Snek (28 april 2016),lekkersfan (28 april 2016),mechelen (28 april 2016),Nedlovefkk (28 april 2016),pcenter (28 april 2016),rob45 (28 april 2016),robglover (28 april 2016),Sjeufke (28 april 2016),Teiresas (28 april 2016),The Joker (28 april 2016),Wacko66 (28 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Discussies
    Thanks

Standaard

Ik raak de weg een beetje kwijt met de diverse feestdagen, maar het schijnt komend weekeinde Orthodox Pasen te zijn. Hierdoor zouden sommige dames in Golden Time wel eens afwezig kunnen zijn wegens familiebezoek in het thuisland.

Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 202627282930

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten