Pagina 42 van 109 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.026 t/m 1.050 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #1026
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    In bijna elke baan moet je aan klantenbinding doen. Als je een baan al langer uitoefent dan krijg je feeling in het beoordelen van nieuwe klanten. Wat zijn hun intenties, wat verwachten ze, vragen ze meer als ik kan leveren, zijn ze bereid om de gevraagde vergoeding te betalen? Daarnaast heeft iedereen wel eens een dag dat hij of zij minder lekker in hun vel zitten. Bovendien zijn er in dit vak dames die eren gewend zijn dat de mannen op hun af stappen, die hoeven niet zelf "op pad" te gaan. En misschien nog wel het allerbelangrijkste, prostituees zijn mensen, met dezelfde mensenwensen.

    Dit alles zegt helemaal niets over U, dat heeft U zelf al vele malen uitgebreid gedaan.
    Altijd leuk dat je iedereen met de beleefdheidsvorm aanspreekt....Zelfs mij
    Maar dat je de tijd hier nog vindt om te reageren, terwijl je lid bent van verschillende vrouwenrechtenorganisaties en meermaals mee moet lopen in een protestmars tegen Trump en dat allemaal met een roze kattenmuts op je kop.... Dat krijg je van mij bewondering voor!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. #1027
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlapKrat Bekijk bericht
    Nou nou, een beetje meer respect zou misschien geen kwaad kunnen.
    .
    Dat is de hardheid en rauwheid waarmee ik schrijf. Je kan het al dan niet nagaan... Of indien je mij zou kennen, zou je weten dat ik correct ben met DVP's. Dat het meerendeel mij ook graag heeft als klant en prefereert boven vele andere klanten. 90% zal dit ook toegeven indien je het navraagt. Ik gedraag me deftig en gereserveerd in een club en dat heeft me de voorbije 10 jaar geen windeieren gelegd. En dat in schril contrast met grote muilen die met hun gedrag en beledigingen t.o.v. dames de clubs in real life bevuilen. Je zou je werk hebben mocht je de ballen hebben om elke hoerenloper er op attent te maken dat ie vrouwonvriendelijk en respectloos is in de club. In het algemeen leg ik inderdaad beschuldiging bij de GT dames.... Maar ik leg de schuld evenzeer bij mezelf indien je wat beter mijn verslag zou lezen. Ik ben niet in mijn element en sinds ik na 10 maanden inactiviteit terug ben, lijk ik ook mijn draai moeilijk te vinden. Dit is niet het eerste verslag waarin ik dit meedeel. Indien je denkt dat ik met zo weinig respect dames benader, dan zou ik privé ook niet meer kunnen scoren en zouden DVP's in alle clubs mij ontwijken. En dat laatste is het dus niet, want in de ene club willen ze bijna allemaal met mij naar de kamer, terwijl dit in de andere club het tegenovergestelde is. Op mijn persoonlijk zicht en indruk, zeg ik dan. En nota bene zijn die 2 clubs van hetzelfde concept en van dezelfde eigenaar... En dat begrijp ik niet. Dus het heeft niet met mijn zicht en uitstraling te maken dat ze niet op mij afkomen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. #1028
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Altijd leuk dat je iedereen met de beleefdheidsvorm aanspreekt....Zelfs mij
    Maar dat je de tijd hier nog vindt om te reageren, terwijl je lid bent van verschillende vrouwenrechtenorganisaties en meermaals mee moet lopen in een protestmars tegen Trump en dat allemaal met een roze kattenmuts op je kop.... Dat krijg je van mij bewondering voor!
    Troost U. Ik ben geen lid van vrouwenrechtenorganisaties, ik loop nooit mee in protestmarsen en ik heb ook geen roze kattenmuts. Maar met deze opmerking geeft U precies aan waarom dat U geen droog brood zult verdienen als schrijver.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  4. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (18 augustus 2017)

  5. #1029
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    En dat laatste is het dus niet, want in de ene club willen ze bijna allemaal met mij naar de kamer, terwijl dit in de andere club het tegenovergestelde is. Op mijn persoonlijk zicht en indruk, zeg ik dan. En nota bene zijn die 2 clubs van hetzelfde concept en van dezelfde eigenaar... En dat begrijp ik niet. Dus het heeft niet met mijn zicht en uitstraling te maken dat ze niet op mij afkomen!
    Ik heb het hier ook al meermaals geschreven. GT is een club waar je als bezoeker in moet investeren. Daar moet je in je beginperiode meermaals per week op verschillende dagen naar toe gaan. Dan leren de dames jou kennen en zien ze dat jij de moeite waard bent om in te investeren. Of niet natuurlijk. Als je daar bij een flink aantal bekend bent kun je je bezoekfrequentie verminderen, de dames weten dan toch wel wat ze aan je hebben.
    De reden voor dit alles is dat deze club door veel bezoekers op een voetstuk wordt getild. Het feit dat er een deurbeleid is helpt daar ook aan mee. Tel daarbij op dat iedereen daar wil zijn waar de menigte is, en de sterrenstatus is compleet. Als argeloze nieuwe bezoeker die ik daar ook was, zie je in eerste instantie meer de fouten. Als je vervolgens niet bereidt bent om te investeren en mee te gaan in het GT-gevoel, zul je daar nooit je draai vinden.
    Persoonlijk heb ik ook betere ervaringen in de zusterclub.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  6. #1030
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Troost U. Ik ben geen lid van vrouwenrechtenorganisaties, ik loop nooit mee in protestmarsen en ik heb ook geen roze kattenmuts. Maar met deze opmerking geeft U precies aan waarom dat U geen droog brood zult verdienen als schrijver.
    Droog brood verdien ik niet... Af en toe een vrijkaart voor een club dat wel.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. #1031
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik heb het hier ook al meermaals geschreven. GT is een club waar je als bezoeker in moet investeren. Daar moet je in je beginperiode meermaals per week op verschillende dagen naar toe gaan. Dan leren de dames jou kennen en zien ze dat jij de moeite waard bent om in te investeren. Of niet natuurlijk. Als je daar bij een flink aantal bekend bent kun je je bezoekfrequentie verminderen, de dames weten dan toch wel wat ze aan je hebben.
    De reden voor dit alles is dat deze club door veel bezoekers op een voetstuk wordt getild. Het feit dat er een deurbeleid is helpt daar ook aan mee. Tel daarbij op dat iedereen daar wil zijn waar de menigte is, en de sterrenstatus is compleet. Als argeloze nieuwe bezoeker die ik daar ook was, zie je in eerste instantie meer de fouten. Als je vervolgens niet bereidt bent om te investeren en mee te gaan in het GT-gevoel, zul je daar nooit je draai vinden.
    Persoonlijk heb ik ook betere ervaringen in de zusterclub.
    Misschien moeten we samen eens naar die zusterclub gaan... En vriendschap met elkaar sluiten... Ik mag jou wel, beste kerel.
    Kan je gelijk ook eens zie hoe lief ik voor die meisjes ben!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. #1032
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Misschien moeten we samen eens naar die zusterclub gaan... En vriendschap met elkaar sluiten... Ik mag jou wel, beste kerel.
    Kan je gelijk ook eens zie hoe lief ik voor die meisjes ben!
    Mag ik mee?

  9. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (18 augustus 2017)

  10. #1033
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik heb het hier ook al meermaals geschreven. GT is een club waar je als bezoeker in moet investeren. Daar moet je in je beginperiode meermaals per week op verschillende dagen naar toe gaan. Dan leren de dames jou kennen en zien ze dat jij de moeite waard bent om in te investeren. Of niet natuurlijk. Als je daar bij een flink aantal bekend bent kun je je bezoekfrequentie verminderen, de dames weten dan toch wel wat ze aan je hebben.
    De reden voor dit alles is dat deze club door veel bezoekers op een voetstuk wordt getild. Het feit dat er een deurbeleid is helpt daar ook aan mee. Tel daarbij op dat iedereen daar wil zijn waar de menigte is, en de sterrenstatus is compleet. Als argeloze nieuwe bezoeker die ik daar ook was, zie je in eerste instantie meer de fouten. Als je vervolgens niet bereidt bent om te investeren en mee te gaan in het GT-gevoel, zul je daar nooit je draai vinden.
    Persoonlijk heb ik ook betere ervaringen in de zusterclub.
    investeren als bezoeker in GT ik heb nog nooit geherinvesteerd in GT of een andere club . ik heb nog nooit een slechte ervaring met een dvp van gt of een andere club gehad . meestal lig het aan je zelf

  11. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    pret (18 augustus 2017)

  12. #1034
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    investeren als bezoeker in GT ik heb nog nooit geherinvesteerd in GT of een andere club . ik heb nog nooit een slechte ervaring met een dvp van gt of een andere club gehad . meestal lig het aan je zelf
    Ik sluit mij hierbij volledig aan.

  13. #1035
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    investeren als bezoeker in GT ik heb nog nooit geherinvesteerd in GT of een andere club . ik heb nog nooit een slechte ervaring met een dvp van gt of een andere club gehad . meestal lig het aan je zelf
    ik als timide persoon, zeker in het bijzijn van knappe specimen van het andere geslacht, zal niet zomaar zonder meer op een dame afstappen om daar een heel verhaal tegen te lullen. Dat zit niet in mijn karakter, en zal er ook nooit in komen. Alle goede adviezen hier ten spijt. Ik ben tweemaal in GT geweest, beide keren op zondag. Beide keren heb ik meer tijd buiten op het terras gezeten als ergens anders. In de bar is het te druk en te rokerig en de eettafels in de tent zijn van het soort dat de scouting meeneemt op kamp. De dames hadden het voor het uitkiezen, dus ze kiezen niet voor mij, want onbekend. Als ik een aantal maal op rustige dagen zou gaan is er een veel grotere kans dat dames op mij afstappen om te kijken hoe dat de vlag er bij hangt. Als ik op die manier een aantal dames heb leren kennen kan ik ook op drukkere dagen gaan, dan krijg ik ook wel die aanspraak. De dames die ik in GT heb gesproken kwamen niet veel verder als: jij wilt met mij op de kamer? Dan ga ik een sleutel halen. In andere clubs gaat mij dat beter af. Wat overigens niet wil zeggen dat ik daar altijd precies de dames krijg die ik wil hebben.

    En ja, dat ligt geheel aan mij. Schuldig.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Das (18 augustus 2017),sti6 (20 augustus 2017)

  15. #1036
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Misschien moeten we samen eens naar die zusterclub gaan... En vriendschap met elkaar sluiten... Ik mag jou wel, beste kerel.
    Kan je gelijk ook eens zie hoe lief ik voor die meisjes ben!
    Niet fout bedoelt, maar ik ben niet aan deze hobby begonnen om bergen mannen te leren kennen. Ik wil juist vaker met dames in contact komen. Mocht het ooit lukken dat wij elkaar de hand kunnen schudden, dan zal ik dat niet uit de weg gaan. Maar het initiatief zal waarschijnlijk niet van mij uit gaan.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Das (18 augustus 2017),lekkersfan (18 augustus 2017),SFL (19 augustus 2017)

  17. #1037
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Niet fout bedoelt, maar ik ben niet aan deze hobby begonnen om bergen mannen te leren kennen. Ik wil juist vaker met dames in contact komen. Mocht het ooit lukken dat wij elkaar de hand kunnen schudden, dan zal ik dat niet uit de weg gaan. Maar het initiatief zal waarschijnlijk niet van mij uit gaan.
    Kerel, ik ben vriendelijk tegen iedereen... Van sommigen die me jennen, verwacht ik dat ze zelf naar me toe komen in real life om het allemaal in mijn gezicht te zeggen. Maar ik lees hier net dat je timide bent... Dus mocht men mij jou aanwijzen in een club... Dan kom ik me meteen voorstellen en krijg je een dikke knuffel van mij. En schudden we elkaar de hand terwijl de wereldpers er 10minuten lang foto's staat van te maken.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  18. #1038
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Kerel, ik ben vriendelijk tegen iedereen... Van sommigen die me jennen, verwacht ik dat ze zelf naar me toe komen in real life om het allemaal in mijn gezicht te zeggen. Maar ik lees hier net dat je timide bent... Dus mocht men mij jou aanwijzen in een club... Dan kom ik me meteen voorstellen en krijg je een dikke knuffel van mij. En schudden we elkaar de hand terwijl de wereldpers er 10minuten lang foto's staat van te maken.
    Ho, stop, wacht. Ik ben eigenlijk een hoge hotemetoot die undercovers, vermomd naar de clubs gaat. Als daar de wereldpers 10 minuten lang foto's van gaat zitten maken, dan gaat het fout. Hobby weg, baan weg.

    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  19. #1039
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ik zie hier een vriendschap ontstaan.....

  20. #1040
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Ik zie hier een vriendschap ontstaan.....
    Ik heb al zoveel gezien in deze wereld. Binnenkort moet ik weer eens naar de oogarts.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  21. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Das (21 augustus 2017)

  22. #1041
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    FullSizeRender.jpg

    Dat is wel héél ver omrijden.
    Maar zal wel druk worden in GT dan....
    "Ohne Spaß kein Fun"

  23. Onderstaande 11 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (22 augustus 2017),buttlover (22 augustus 2017),Das (22 augustus 2017),DeKleineIjsbeer (22 augustus 2017),Havingfun (22 augustus 2017),John mc Snek (22 augustus 2017),lekkersfan (22 augustus 2017),Mooiejoke (23 augustus 2017),Partycrasher (22 augustus 2017),rmjhexe (22 augustus 2017),Sjeufke (22 augustus 2017)

  24. #1042
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    FullSizeRender.jpg

    Dat is wel héél ver omrijden.
    Maar zal wel druk worden in GT dan....
    Dat bruggen van jou daar horen puntjes op de u te staan........
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  25. #1043
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Dat bruggen van jou daar horen puntjes op de u te staan........
    Gelukkig zorg jij voor het puntje op de I ;-)
    "Ohne Spaß kein Fun"

  26. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Das (23 augustus 2017)

  27. #1044
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Wat een grappige foto zeg. Voor de Rotterdammers die vaak in Golden Time komen lijkt dit wel op een veredelde sluipreclame of een hint.

  28. #1045
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Gelukkig zorg jij voor het puntje op de I ;-)
    Zou het niet moeten zijn puntjes op de U in dit geval.

  29. #1046
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Wat een grappige foto zeg. Voor de Rotterdammers die vaak in Golden Time komen lijkt dit wel op een veredelde sluipreclame of een hint.
    Dan hoort het thuis in dit topic

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...lub-verslaving
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  30. #1047
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    De afgelopen zomer heb ik zeer regelmatig een nieuwe blonde dame gezien, met zoals een ander beer het uitdrukte een nogal strak in de mond staand stel tanden. Slanke dame 23 a 24 jaar, stijl haar, kleine borstjes, met vaak een badpakachitge outfit die half om haar lijf hing waardoor ze topless was, redelijk zeker dat ze Hongaars is. Was niet in haar gedesinteresseerd maar zag haar afgelopen vrijdag terug en nu met van dat gekreukelde/ gewafelde haar (in plaats van super stijl haar). Ik wilde direct met haar naar de kamer, en waar dat in de zomer mogelijk geweest was wegens niet vaak bezet was ze nu de hele tijd, althans voor mij, onzichtbaar/ bezet. Iemand enig idee wie ze is en wanneer ze er is ?, was voor mij eigenlijk het enige spannende type.
    Laatst gewijzigd door lekkersfan; 27 augustus 2017 om 22:41 Reden: spalvaud
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  31. #1048
    Geregistreerd
    26 januari 2014
    Last Online
    2 juli 2022 @ 11:53
    Berichten
    141
    Discussies
    2
    Thanks
    42
    Thanked
    115 in 17 posts

    Standaard

    Wil zaterdag naar een saunaclub, twijfel tussen gt of samya. GT ben ik de laatste keer 3 jaar geleden geweest . Samya nog nooit bezocht.

    Welke club kan ik het best beZoeken? Hoe is het met de dames in deze misschien nog vakantie periode, qua hoeveelheid.
    Kan Iemand mij advies geven? Ook qua gezelligheid e.d

  32. #1049
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    Wil zaterdag naar een saunaclub, twijfel tussen gt of samya. GT ben ik de laatste keer 3 jaar geleden geweest . Samya nog nooit bezocht.

    Welke club kan ik het best beZoeken? Hoe is het met de dames in deze misschien nog vakantie periode, qua hoeveelheid.
    Kan Iemand mij advies geven? Ook qua gezelligheid e.d
    GT is meer een dagclub en Samya een avondclub. Gezien de vakantie periode moet je in beiden clubs niet veel dames verwachten.

    Qua service verlening zijn de dames in GT wel beter, maar dit is puur mijn eigen ervaring.

    Ik raad je aan om overdag in GT door te brengen en 's avonds in Samya.

  33. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Das (29 augustus 2017),s1 (29 augustus 2017),Zultbroek81 (29 augustus 2017)

  34. #1050
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    De afgelopen zomer heb ik zeer regelmatig een nieuwe blonde dame gezien, met zoals een ander beer het uitdrukte een nogal strak in de mond staand stel tanden. Slanke dame 23 a 24 jaar, stijl haar, kleine borstjes, met vaak een badpakachitge outfit die half om haar lijf hing waardoor ze topless was, redelijk zeker dat ze Hongaars is. Was niet in haar gedesinteresseerd maar zag haar afgelopen vrijdag terug en nu met van dat gekreukelde/ gewafelde haar (in plaats van super stijl haar). Ik wilde direct met haar naar de kamer, en waar dat in de zomer mogelijk geweest was wegens niet vaak bezet was ze nu de hele tijd, althans voor mij, onzichtbaar/ bezet. Iemand enig idee wie ze is en wanneer ze er is ?, was voor mij eigenlijk het enige spannende type.
    Dit is Jennifer en ze is er bijna elke dag.
    moet nog een paspoortje van gemaakt worden...

  35. Onderstaande 2 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (30 augustus 2017),s1 (30 augustus 2017)

 

 
Pagina 42 van 109 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.

  Babylon 468*60