Pagina 41 van 109 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.025 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #1001
    Geregistreerd
    25 september 2016
    Last Online
    6 december 2023 @ 23:06
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    28
    Thanked
    18 in 12 posts

    Standaard

    Maandag niet gezien de maandag er voor wel

  2. #1002
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    15 april 2024 @ 14:06
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Oh ja en gewoon niet naar GT gaan als je het ergens anders leuker vind...
    Volledig mee eens lekkersfan, vandaar dat ik sinds august 2014 niet meer in GT ben geweest. Living is zoveel beter, maar dat moet je zelf ervaren. Je zult er geen spijt van hebben.

  3. Onderstaande leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

    DeKleineIjsbeer (11 augustus 2017)

  4. #1003
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    He Amigo, heb wel vaker getwijfeld eens naar living room te gaan, maar kom er meer en meer achter dat ik eigenlijk steeds selectiever wordt:
    liefst goed Engels of Duits sprekende vrouwen, heb vaak een klik met de wat beter opgeleide studente achtige types die een intelligente GFE bieden, slank en redelijk knap zijn, waar op zijn tijd wat dominante trekjes bij mogen komen kijken
    mits ze bij mij passen
    Vraag me af (vraag aan jou) of ik die in de wat meer Roemeens georiënteerde huiskamer ga vinden ?


    Overigens is Isa is mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  5. #1004
    Geregistreerd
    3 juni 2017
    Last Online
    19 juni 2018 @ 22:06
    Berichten
    84
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    51 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    He Amigo, heb wel vaker getwijfeld eens naar living room te gaan, maar kom er meer en meer achter dat ik eigenlijk steeds selectiever wordt:
    liefst goed Engels of Duits sprekende vrouwen, heb vaak een klik met de wat beter opgeleide studente achtige types die een intelligente GFE bieden, slank en redelijk knap zijn, waar op zijn tijd wat dominante trekjes bij mogen komen kijken
    mits ze bij mij passen
    Vraag me af (vraag aan jou) of ik die in de wat meer Roemeens georiënteerde huiskamer ga vinden ?


    Overigens is Isa is mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...
    Wij hebben hier en daar zo onze meningsverschillen. Maar qua type dvp hebben wij volgens mij dezelfde smaak. Het steeds selectiever worden, daar ben ik een tijdje geleden al achter gekomen (bij mezelf). Het heeft zo zijn voor en nadelen. Maar een Isa kom je in LR echt niet tegen. GT is hiervoor de beste club voor jou. Daarom is het ook nog steeds mijn favoriete club. Ondanks mijn eerder genoemde probleem in de vorige posts.
    En zoals Isa heb je er nog 1 van lopen in GT. En die is ook niet vaak aanwezig. En haar naam zul je op dit forum niet kunnen vinden...

  6. #1005
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeKleineIjsbeer Bekijk bericht
    En zoals Isa heb je er nog 1 van lopen in GT. En die is ook niet vaak aanwezig. En haar naam zul je op dit forum niet kunnen vinden...
    Als je met ons geen geheimen wil delen???
    Vertel het ons of zwijg dan toch helemaal!

  7. Onderstaande 5 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Ayo (11 augustus 2017),Jack42 (11 augustus 2017),KlapKrat (12 augustus 2017),luminous (12 augustus 2017),Teiresas (11 augustus 2017)

  8. #1006
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    15 april 2024 @ 14:06
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    heb vaak een klik met de wat beter opgeleide studente achtige types die een intelligente GFE bieden, slank en redelijk knap zijn, waar op zijn tijd wat dominante trekjes bij mogen komen kijken mits ze bij mij passen Vraag me af (vraag aan jou) of ik die in de wat meer Roemeens georiënteerde huiskamer ga vinden ?
    De wat beter opgeleide studente achtige types zul je in Living Room niet vinden, voor zover ik weet. Wat bedoel je met "een intelligente GFE"?

    Ik heb het meer over de beleving in een club. En dat is zoveel beter in LR. Het gaat er relaxed aan toe en de dames nemen de tijd om eerst kennis te maken alvorens los te gaan op de kamer. Pre en after sales zijn heel goed in deze club. Ga overigens niet te vroeg naar LR, het komt rond een uur of 8 's avonds pas echt op gang.

    Vele dames komen idd uit Roemenie, maar andere nationaliteiten zijn zeker ook aanwezig. Ik ga morgen naar Living Room en zal wat (live) updates posten hoe het ervoor staat.

  9. Onderstaande leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (12 augustus 2017)

  10. #1007
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Met intelligent bedoel ik dat ze blijven nadenken hoe ze me nog meer en beter en lekker te grazen kunnen nemen. Een intelligente dame heeft geen vast recept, of beproefde methode maar stelt die bij en voelt aan, proeft de sfeer, sluit aan bij mijn lui en is inventief. Zij geeft een performance die aansluit bij wat ik wil maar blijft ook zichzelf en ze mag ook acteren en doen alsof als ze dat maar, zo goed doet dat ik het niet door heb tsja ik heb nogal wat noten op mijn zang...

  11. #1008
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Tijdens mijn verblijf de afgelopen dagen ook nieuw Duits meisje (heel jong ogend, maar toch al 22) gespot, ze was sinds een paar dagen in het vak, zag er heel netjes en bleu uit.
    Mooi figuur, brunette type, en ik heb geen bezwaar tegen jong ogend, maar ik werd er niet warm of koud van dus ik ga de kat eens uit de boom kijken, ze heet iets als "Alina".
    Iemand haar al wel uitgeprobeerd ?

    Overigens is Isa mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  12. #1009
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard A hymn or a Melody? (Gt eind juli)

    Het is al een tijdje terug dat ik in GT langs ben geweest, om precies te zijn de dag van de laatste tijdrit in de Tour. Deze racebeerjury was al het gereken even goed zat en ging daarom maar eens in Brüggen Melody gedag zeggen. Onderweg naar Dld op Radio Tour nog dit bandje ontdekt: Kita Menari (wat in het Maleis/Indonesisch: We dansen betekent) Gerard Ekdom gaf ze veel zendtijd op Radio2, maar gelukkig zat men bij Radio1 ook op te letten toen ze de chansons even beu werden.

    Toen ik incheckte bij de ingang was Taylor Phinney nog de leider in de tijdrit van Marseille, maar nauwelijks had ik even in de tent naar de grote tv gekeken of de naam Maciej Bodnar stond bovenaan. Een goede tijdrijder, die krijgen ze niet zomaar uit de hotseat, kan ik rustig even wat anders gaan doen. Deze racebeer raakte in gesprek met De Souza, kwam Raul7 ook en ook lid-van-de-oude stempel Bart kwam even door het beeld lopen. Ik hoor het hem nog duidelijk zeggen: "Ik ben niet zo heel tevreden over de lineup, er zit niets voor mij bijjjjj......" En terwijl het laatste woord wegsterft loopt Corinna voorbij en heeft Bart zijn doelwit voor de dag gevonden.

    Melody was helaas nog niet vindbaar dus geduldig afgewacht met een oogje op de finale van de tijdrit tot De Souza voor koppelaar speelde en ons letterlijk naar elkaar toestuurde (nog bedankt kerel). We zijn in de tent verder gaan kletsen en tot mijn verrassing werkt de vrouwentamtam ook hier op zijn best, want mijn eerdere escapade met Monique was vrolijk doorgebriefd, blijkbaar had ik een positieve indruk achtergelaten. Nog even op kamerbeschikbaarheid wachten, dus we konden nog even kijken hoe het er met de einduitslag van de tijdrit voorstond (als niet een oen midden voor het beeld ging staan tenminste )

    Daarna was er een blokhutje beschikbaar en hebben we ons een uurtje of twee teruggetrokken. Dankij Melody's zoenkunsten en tongacrobatiek raakte ik op klassieke wijze met haar in de knoop, maar ik had geen zin op die op een of andere manier te verbreken. Toch twee een uur helemaal kapotgemaakt, dat ze me na de eerste keer weer wakker kreeg was wel een prestatie, want de tekenen van overmatige stress waren weer duidelijk aanwezig geweest en ik zag even zwarte sneeuw toen de eerste turbo in missio plofte. Maar met subtiele kusjes her en der wordt ik toch weer wakker en ligt ze meteen weer aan me vastgekleefd, tong in mn mond, handen in elkaar verstrengeld. De tweede keer liep langzamer, maar daardoor nog beter. Alleen de laatste minuten gingen we nog even volgas en plofte turbo 2 in doggy.

    Een betere voorbereiding op het zomerbadminton zondagmiddag kon ik eigenlijk niet hebben, dus ik ben nog even met haar blijven nakletsen. Daarna met een dik zoensalvo afgerekend en nog even wat gegeten. Deze racebeer vond het wel goed zo en naar Christopher Nolan's oorlogsfilm Dunkirk in Eindhoven. Onderweg kreeg ik behalve een enorme stortbui ook een halfuurtje eurobeat muziek op de radio over me heen. Een opvallende klant daarin was The music instructor, die Ultravox' Hymn misbruikte om te laten zien hoe je een typische jaren 90 hit scoort. Leuk idee, maar het origineel van Ultravox is veel beter, een mooi deuntje met een zware boodschap die nog akelig actueel blijkt na de laatste gebeurtenissen in Charlottesville.



    "Give us this day all that you showed me
    The power and the glory 'Til my kingdom comes (2X)

    Give me all the storybook told me
    The faith and the glory 'til my kingdom comes

    And they said that in our time
    All that's good will fall from grace
    Even saints would turn their face... in our time
    And they told us that in our days
    Different words said in different ways
    Have other meanings from he who says... in our time"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  13. Onderstaande 9 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 augustus 2017),gignnl (24 augustus 2017),lekkersfan (15 augustus 2017),Megaboob (15 augustus 2017),Patjax (16 augustus 2017),satanic surfer (16 augustus 2017),snaal88 (15 augustus 2017),Teiresas (15 augustus 2017),Wijze grijze (24 augustus 2017)

  14. #1010
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Cool GT/12/08/17:

    Clubverslag op SFL's wijze

    Club >>> Bauwmarkt de oude hengel
    IJsberen in de hoofdrol >>> Das, Aloewe en Patjax
    Wijfjes in de hoofdrol >>> Emily (Roe)


    Geschatte hoeveelheid wijfjes over mijn ganse bezoek: rond de 30 gedurende de ganse namiddag
    Nationaliteiten, soorten, rassen, maten en andere diverse zaken: Wat Duitsers, een paar Negerinnen, meerendeel Roemeens en voor de rest een mengelmoes van Oost-Europa. Gemiddelde leeftijd 25 jaar!
    Positieve ervaringen: De officiele ontmoeting met Patjax... De man met wie ik een waslijst van snollen gemeen heb
    Negatieve ervaringen: Het vreten, de snollen die erbij lagen als ware lamzakken, te weinig SFL mokkels

    Totale waardering van mijn dagje in de saunaclub, naar eigen beleving:



    Linkjes naar mijn dames-recensies:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...mily-(Romania)




    Clubverslag:
    Deze keer was ik vroeg genoeg en zodus diende ik mijn Japans technisch vernuft niet bij het dierenpark te parkeren... Niet in de dreef met chalets. Niet op de parking achter de chalets. Niet op de parking van de bouwmarkt.... Ik mocht parkeren binnen de muren van GT, vlak voor de deur! Zo vlot als het parkeren zich voldeed, zo lang diende ik te wachten aan het hek alvorens ik werd binnen gelaten. Eenmaal binnen en van plunje gewisseld liep ik naar de tent want ik had honger als een paard. Ik neem een overzicht van alles wat voorhanden is en hoor achter mij een bekende stem klinken: "daar zie... De slet van het forum!". Het was Das... Das treffen in GT is geen zeldzaam verschijnsel. Die vent zit 6 op 7 in GT. En die ene dag van de week dat hij niet in GT zit, zit hij waarschijnlijk in een andere club of ligt hij te hokken in aftands motel met een mokkel van GT. Bij wijze van begroeting gaf ik hem meteen een pets rond zijn oren en sprak de woorden: "jij man van de wansmaak... Vorige week maar zeiken over het feit dat in YY niets te ontbijten viel, terwijl hier in jouw verdoemde lievelingstent nog veel minder te vreten valt." Das kon niet anders dan toegeven dat ik gelijk had. Met een snede kaas, een pistolet en een gekookt ei dat GT illegaal en onder de gangbare prijs in grote hoeveelheden heeft aangekocht vanuit België, zette ik me naast Das. Tegenover hem zat een snol Myriam genaamd. "We go together to the room," probeerde ze mij in Oostblok Engels mee te sleuren met haar en Das... Maar ik repliceerde dat ik nog liever een Belgisch ei zou opvreten, van Belgische plofkippen dan samen met haar en Das naar de blokhut te gaan. Met tegenzin beet ik van mijn ei om het bewijs er meteen bij te leveren. "Wees maar niet bang," zei de blonde Myriam, "ten eerste maak ik maar een grapje en ten tweede zijn het hier geen Belgische eieren!" Ze zei dit met een zekerheid alsof ze had gezien dat de katten van GT deze eieren uit hun reet hadden geperst.

    Terwijl ik mijn tweede en laat ontbijt van de dag ging consumeren, vertrok Das met Myriam naar de kamer. "Binnen enkele uren ben ik terug," voegde hij er informatief nog aan toe. Amper een half uur later zag ik hem weer opdoemen in de bar. In tussentijd had ik 2 salito's gezopen en kennis gemaakt met een andere blondine, Filipa genaamd. Haar kansen zagen er goed uit tot op het moment dat ze een sigaret opstak. Inhaleren deed ze voor geen meter... Als rookfetisjist die op rokende wijven geilt, stelde dit me zwaar teleur. Ik neuk nog liever met een niet-rookster dan met zo'n fake-rookster die alleen maar uit verveling iets in haar handen moet hebben. Want veel heb ik dat luie delletje niet naar de kamer zien gaan. Ze kon voorts dus ook mijn rug op. (Voor deze mededeling heeft Das me betaald). Maar tegen betaling of niet tegen betaling; ik wens hier mee te delen dat er weer niets in die lamlendige wijven zat, zo vlak na de middag. Lamzakken van snollen, dat waren ze stuk voor stuk. Ik liep een rondje en bij de kino maakte ik kennis met een wat oudere DVP wiens naam ik kwijt ben. Ze was van Macedonië. Omdat ze ook een niet-rookster was had ik geen intentie om met haar te kameren, maar we hadden wel een leuk gesprek waarin we onze bevindingen over GT omschreven. Zo klaagde ik over het feit dat het altijd maar gehaast moet zijn en dat de mokkels geen tijd nemen om te presalen. Wanneer je zelf naar zo'n luie troela toestapt en meteen na kennismaking geeft je niet aan met haar naar de kamer te willen, dan schopt ze je bijna weg. Alsof ik een leek was legde de Macedonische me uit dat time money is in GT. Te lang presalen resulteert in het feit dat ze klanten mislopen. Daar was ik het niet mee eens: een zuur bakkes... Daar misloop je klanten mee! Bovendien zitten ze toch maar te niksen en zijn er velen die nog geen 2 klanten op een dag afwerken. Met wat meer commercieel talent zouden ze wel presalen en de boel een beetje animeren. Maar goed... Dat zal toch nooit gebeuren in GT!

    Terug in de bar zette ik me bij Das en vroeg hem of hij me Patjax kon aanduiden. Want de reden van mijn bezoek aan GT was Patjax.... De man met wie ik zo veel gemeen heb, die moest ik persé in het echt eens ontmoeten. Maar alvorens menig lezer denkt dat ik de mondiale homoseksualiteit een nieuw elan ga geven, was er toch nog een grotere reden om naar GT af te reizen. Een zekere Candy, naar verluidt zot en trashy dat het geen naam heeft, werd me aangeraden door Patjax. Maar ook Das kent haar en hij wist me al te vertellen dat ze niet aanwezig was. En dat was balen, want onderweg naar GT concludeerde ik bij mezelf dat mijn geilheid zo goed als nihil was. Het scheelde niet veel of ik maakte rechtsomkeer. Ik ging toch naar GT, maar er was geen Candy in de verste velden te bekennen. Die had waarschijnlijk zelf op het forum gelezen dat ik eraan kwam voor haar en is uit eigen protectie toch maar thuis gebleven. En zodus werd de ontmoeting met Patjax dan maar de hoofdreden van mijn aanwezigheid. Niet veel later liepen twee heerschappen in onze richting en Das fluisterde me toe dat het Patjax was. Ik stelde mij Patjax voor als mijn gelijke... Een soort van tweelingsbroer die ik nooit eerder gezien heb.... Een wijvenmagneet en net als ik bedreven in het verwennen van diezelfde wijven. Ik sprong van mijn kruk en stak mijn hand uit naar de grootste, meest charismatische en aantrekkelijkste van de twee. Een echt latino type. "Hoi, jij moet Patjax zijn... Ik ben SFL". De man drukte ook mij de hand en zei: "aangenaam SFL, maar ik ben niet Patjax.... Ik ben Aloewe... En dat is Patjax," wees hij naar de kleinste en in schoonheid minder bedeelde man van hun twee. Eentje met nog minder haren op zijn kop als ikzelf. Bij deze waren we aan elkander voorgesteld en een hoop gezelligheid voltrok zich. Maar al snel zag ik dat menig mokkel zich bij Patjax kwam aanbieden en in tegenstelling tot ons, kreeg hij wel de nodige presales. Jaja, dit was Patjax zoals ik verwacht had... Weliswaar viel het niet meteen op, maar een wijvenmagneet pur sang. Ik zei nog tegen hem: "wij zijn heren die weten hoe we met het andere geslacht moeten omgaan. Die snolletjes waar we een klik mee hebben, die kunnen het niet beter treffen met onze deskundigheid. Zulke romantische zielen zijn wij!" Misschien dat Patjax zelfs nog romantischer is dan mij, want die heimelijke flurk brengt zijn eigen kleffe muziek mee om het op de kamer af te spelen. Dat ik daar verdomme zelf nog nooit aan gedacht heb!" Vanuit zijn schrijfsels alleen al kan je concluderen dat hij de wijven op dezelfde manier verwend zoals ik dat doe!

    Nadat ik mijn blaas ging ledigen en een rondje liep, stonden de heren niet meer bij de bar. Das lag in de cinema en Aloewe en Patjax zaten in het bubbelende urinoir dat als jacuzzi moest doorgaan. Ik kon niet zien of ze met elkanders pik aan het spelen waren of dat ze ook hun blaas aan het ledigen waren in de hoop dat het bubbelbad zou overlopen. Daarom leek het me veilig om er meteen bij onze eerste ontmoeting niet bij te duiken. Ik zette me op de kant en we raakten terug in gesprek. Vooral dan met Aloewe, want Patjax werd voortdurend lastig gevallen door passerende mokkels. Zo ook een Blonde Hongaarse... Mooi kind, beetje trashy maar lief ogend. Met haar had ik eerder op de dag ook al wat woorden gewisseld, maar ik voelde de drang toen nog niet om met haar te gaan klaverjassen in de blokhut. Maar zo zie je maar dat Patjax en ik toch weer tot dezelfde toegetrokken werden. Of wij dezelfde wijven aantrekken. Die lijn is immers heel dun in een club als GT. Trek je een mokkel aan of trekt het mokkel jou aan? Daar kan je uren over filosoferen tot je er grijs van wordt. Maar we dwalen af... Terug naar mijn gesprek met Aloewe dus... Ik vroeg hem hoe hij aan die handboeien kwam rond zijn pols. Hij legde me uit dat dit door akkefietje kwam bij de Duitse grens toen hij de nacht voordien van Samya terugkeerde. Hij en Patjax moesten op de vlucht voor de flikken. Om welke reden; daar bleven ze vaag over.

    Ik voelde me niet meer op mijn gemak bij een gangster als Aloewe en aangezien Patjax maar met dat blonde mokkel bleef lullen, besloot ik om nog eens een rondje te wandelen en her en der blikken te werpen. Zo kwam ik bij een Duitse terecht... luisterend naar de naam Hannah. Langer dan 5 minuten met haar kennis gemaakt en gepraat, wat op zich al een prestatie is in GT waar je doorgaans maximaal 2 minuten krijgt van die wijven om jezelf voor te stellen en te zeggen wat je wil op de kamer. Ze was rond de 30 en zeer matuur... Ik mocht deze Duitse opdonder wel en ik gaf aan dat ik met haar naar de kamer wou. Ze diende nog één zaak duidelijk te stellen... "TZ doe ik niet!"... OK, laat het dan maar... dacht ik. "Indien ik binnen dit en een uur geen ander mokkel vind, dan ga ik met jou naar de kamer," beloofde ik haar plechtig en gemeend. Want ik apprecieerde haar eerlijkheid enorm. Van Das kwam ik achteraf te weten (ook al is dit niet zijn doelpubliek) dat ze best wel goed was op de kamer. Misschien had ik toch beter voor haar geopteerd dan voor diegene die me wat later te beurt viel? In die onwetendheid ging ik verder op zoek naar een andere gastvrije schoot waarin ik mijn lul kon schuiven. Maar GT is op dat vlak nog steeds mijn club niet. Ik probeer altijd eerst oogcontact te leggen en mokkels die meteen weg kijken, daar begin ik al niet aan. Dat is een teken dat ze er geen zin in hebben en dan is de service toch al niks waard. En afgelopen zaterdag keek bijna iedereen weg waar ik interesse voor had. Ik was al niet geil en voelde me niet goed in mijn element.... Als het dan nog op die manier gaat tegenzitten, dan ga je effectief niet goed in je vel zitten. In de wandelgangen van GT kwam ik Aloewe ook nog eens tegen en ik zei dat de kans groot was dat ik zonder stengelen het voor bekeken zou houden. Hij vertrouwde me toe dat dit hem ook wel eens overkomt. Een gezellig saunaclubdagje, wat relaxen... Maar bij ontbreken van geilheid of de juiste wijven, toch niet aan wippen toekomen. Niks mis mee!

    Uiteindelijk zag ik aan de andere kant van de barruimte toch een mokkel naar mijn smaak. Enorm knap, lieve en ondeugende kop, prachtig lichaam, zuigend aan een sigaret alsof haar leven ervan afhing. En bovenal beantwoorde ze mijn oogcontact. Ze lachte vriendelijk en uitnodigend. Ik stapte naar haar toe en we maakten kennis. Er was geen vonk of geen klik, maar afgaand op haar persoonlijkheid en haar uiterlijke verschijning, vond ik het voldoende om met haar naar de kamer te gaan. Ik heb het hier over de Roemeense Emily. Ze zegt zelf van half Duitse en halve Roemeense oorsprong te zijn, maar dat is een hoop gelul. Na half Spaans en half Italiaans (en vorige week ook nog Portugees), worden de combinaties steeds gekker bij die Roemse wijven. Volgens mij staan ze 's morgens op en kijken in de spiegel, zichzelf afvragend: "welke nationaliteit ga ik me vandaag aanmeten?". Maar deze half Duitse nationaliteit vond ik wel wat van de pot gerukt. Haar huid was mokka en haar snoet leek wel op die van een doorsnee gipsy. Moest ze er binnen 10 jaar mee afkomen dan zou ik het nog geloven dat een Duitse hoerenloper AO een Roemeense snol volgeblaft heeft en dat zij daar de vrucht nu van is.... Maar dit leek me vergezocht. Maar ach, Fathi, Emre, Kemal en Ibrahim durven tegenwoordig ook zeggen dat ze Hollander of Vlaming zijn.... Dus de kwestie Emily die half Duits zou zijn, sluit ik zeker niet voor 100% uit. Wat telde is dat we de kamer op gingen met wisselend succes. Ze heeft me geen valse beloftes gedaan, maar wel lichtelijk gelogen in haar voordeel. Voor de rest was het goed... Niet meer en niet minder. Ik werd een paar keer slap met mijn erectie en ook het klaarkomen liet op zich wachten, maar deels is dat mijn eigen schuld. Dat ga ik zeker niet naar haar doorschuiven. Halfweg de sessie wou ik zelfs stoppen omdat mijn lul op een dooie paling leek, maar ze zette door en deed wel haar stinkende best om er nog leven in te krijgen. Dat lukte wonderbaarlijk en ze kon me toch nog bevredigen ook. Het koste haar veel zweet en arbeid en over die volharding mag ook geschreven worden. Moest ik een optick fucker wezen, dan had ik met haar wel de tijd van leven gehad en was ze een topper van jewelste geweest. Helemaal mijn type als het over brunettes gaat. De rest lees je maar in bovenstaande link!

    Na ons uurtje op de kamer ging ik naar de tent om nog wat te vreten. Daar toegekomen was de teleurstelling weer enorm. Vettige en gefrituurde kip, donkerbruin van te lang in de friteuse te liggen. En pasta carbonara die leek alsof de kat een haarbal uitgekotst had. Mijn honger was even snel weer oven dan dat ie gekomen was. Ik ging terug naar de bar om een laatste biertje te zuipen en daarna zou ik het pand verlaten. In de bar zie ik Patjax en Aloewe aan de bar staan. Aloewe hangt rond het wijf waar ik net mee gaan kameren was... En Patjax was de blonde Hongaarse a plein publique aan het vingeren en andere smeerlapperij met haar aan het uitvreten. "Zo zo SFL, ben je terug van de kamer.... Mag ik vragen met wie je geweest bent?," vragen beide smeerlappen in koor. Ik wijs naar het mokkel wiens kont in Aloewe's handpalmen rust. Aloewe drukte haar meteen van zich weg en was niet zinnes om met het mokkel te wippen waar de legendarische SFL vetzakkerij mee op de kamer uitgehaald heeft. Het resultaat was dat Aloewe wederom die dag niet aan neuken toegekomen is. Patjax (voortaan noem ik hem mijn Twin-Bull) vielen elkaar huilend in de armen. Enerzijds omdat ons samenzijn van korte duur was en anderzijds omdat het afscheid nabij was. Na mijn afscheid met Patjax en Aloewe kom ik ook Das nog tegen die onderuitgezakt in de sofa stak. Hij wou meteen weten over Emily... Ik heb hem maar gezegd dat het naar behoren was en dat hij wel succes vol met haar kan copuleren.

    Op seksueel vlak was het een dagje waar ik warm noch koud van gekregen heb. Visueel gezien idem, want die lamzakken van snollen waren als het vreten in GT: lauw, karakterloos en eentonig. Het gezelschap was wel aangenaam en ook de barwijven verdienen van mij een pluim, want ze werken hard, zijn vriendelijk en je moet nooit lang op je drankje wachten. En bovenal heb eindelijk mijn Twin-Bull ontmoet! Amen.

    Muziekclipje ter afsluiting


    "Take care of yourself and each other"
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 augustus 2017),Das (16 augustus 2017),DeKleineIjsbeer (16 augustus 2017),Partycrasher (16 augustus 2017),Patjax (16 augustus 2017),Picasso 1 (16 augustus 2017),rob45 (16 augustus 2017),Sphinx (16 augustus 2017),Teiresas (16 augustus 2017),VAZKOR (17 augustus 2017),Wijze grijze (23 augustus 2017)

  16. #1011
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    [SIZE=4][B][U][COLOR="#008000"]Clubverslag op SFL's wijze
    Soms overdrijf je dus ook in negatieve zin?
    Je had godverdomme de beste ervaring in je club loopbaan!
    ik zag het aan je van oor tot oor smile.
    Volgens mij loop je nu nog steeds te glimlachen.

  17. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (16 augustus 2017)

  18. #1012
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Soms overdrijf je dus ook in negatieve zin?
    Je had godverdomme de beste ervaring in je club loopbaan!
    ik zag het aan je van oor tot oor smile.
    Volgens mij loop je nu nog steeds te glimlachen.
    Neen... Ik was gelukkig omdat mijn dag nog min of meer gered werd... En dat zij me in al haar volharding toch nog klaargekregen heeft. Ze was goed... Niet meer en niet minder (gezien haar beperkte service). Puur op het uiterlijk vond ik haar wel heel aantrekkelijk, zoniet de knapste stoot van GT afgelopen zaterdag. Ik neem aan dat je haar ook proefgereden hebt en dus danig onder de indruk bent. Maar jij ben in grotere maten een optick ficker dan ik. Je geeft ook veel minder om TZ en andere kleffe zaken. Maar ik wil love voelen en proeven... En dat was er niet!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Das (16 augustus 2017)

  20. #1013
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL
    Geschatte hoeveelheid wijfjes over mijn ganse bezoek: rond de 30 gedurende de ganse namiddag
    30? In GT? Op zaterdag??
    "Ohne Spaß kein Fun"

  21. #1014
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    30? In GT? Op zaterdag??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het blijft altijd lastig om correct het aantal dames in een club te tellen dan wel te schatten. Soms lijkt de bar leeg en een half uur later weer goed gevuld. Zoeken in YY met alle ruimtes, bar, restaurant, kino, wellness, dames op de kamers wil je wel eens wat dames in je telling cq schatting missen.
    Bovenstaande merkte ik in het YY topic op. Vervang YY door GT en de opmerking blijft gelijk.
    Op een zomerse zaterdag weet ik zeker zonder er geweest te zijn dat er iets van 60-70 dames over de gehele dag gerekend aanwezig waren.
    In de namiddag zeker meer dan 30. Hoeveel exact geen idee.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (16 augustus 2017)

  23. #1015
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:56
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ik probeer altijd eerst oogcontact te leggen en mokkels die meteen weg kijken, daar begin ik al niet aan. Dat is een teken dat ze er geen zin in hebben en dan is de service toch al niks waard. En afgelopen zaterdag keek bijna iedereen weg waar ik interesse voor had.
    Het is absoluut niet de norm dat ze wegkijken vanwege desinteresse (alhoewel het wel een van de redenen kan zijn). Mijn beste sessies heb ik vreemd genoeg gehad met dames die me initieel geen blik waardig gunden. Het zijn juist degenen die meteen je oogopslag opvangen en smilen waar ik minder tevreden over ben. Mijn advies: aanspreken en pas dan als ze weinig interesse lijken te tonen, je weg vervolgen. De beste dames laten zich graag vangen.

  24. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (16 augustus 2017),pret (16 augustus 2017),Teiresas (16 augustus 2017)

  25. #1016
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Op een zomerse zaterdag weet ik zeker zonder er geweest te zijn dat er iets van 60-70 dames over de gehele dag gerekend aanwezig waren.
    In de namiddag zeker meer dan 30. Hoeveel exact geen idee.
    Dat weet ik ook zeker. Volgens mijn verloofde was het volle bak zaterdag, dus minimaal 70 zou ik denken...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  26. #1017
    Geregistreerd
    3 juni 2017
    Last Online
    19 juni 2018 @ 22:06
    Berichten
    84
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    51 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Dat weet ik ook zeker. Volgens mijn verloofde was het volle bak zaterdag, dus minimaal 70 zou ik denken...
    Met zekerheid boven de 50. Alle kamers waren bezet en overal zag je nog dvp's zitten of rondlopen.

  27. #1018
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    30? In GT? Op zaterdag??
    Ja 30 in GT op zaterdag... En dat is een minimale inschatting omdat ik niet meer ijsberen naar die club wil lokken. Dus het konden er evengoed 35 geweest zijn.
    Ik was aanwezig van 12u30 tot 17u. Ruw geschat wat in de bar, de gangen, buiten en in de tent rondliep. De bezetting van de kamers ben ik niet gaan controleren dus ik ga geen gok doen op wat er aan het wippen was. Ga ervan uit dat ik niet ver van die 30 zal afzitten. Wat het die avond nog werd of hoeveel in- en uitloop er over de gehele dag was, daar doe ik geen uitspraak over. Ik schrijf altijd uit eigen ervaring en eigen indruk.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  28. #1019
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Kleine aanvullingen en toevoegingen op het verhaal van mijn "Twin"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Positieve ervaringen: De officiele ontmoeting met Patjax... De man met wie ik een waslijst van snollen gemeen heb

    Geheel wederzijds

    Linkjes naar mijn dames-recensies:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...mily-(Romania)

    Ware het niet dat ik volledig in beslag was genomen door een dame, dan had zij er absoluut aan moeten geloven. Alhoewel dit misschien teveel van het goede zou zijn geweest voor haar.

    Zo ook een Blonde Hongaarse... Mooi kind, beetje trashy maar lief ogend.

    Was een Roemeense (Juliette) en behorend tot het kliekje van Kandy die wilde weten wat er nou precies tussen Kandy en mij was voorgevallen.
    Volgende keer zullen we zeker meer tijd hebben om te zeveren.

    Nadat jij het pand had verlaten en GT nog op zijn grondvesten natrilde zou Aloewe nog twee keer in het zadel geholpen worden door Das en zodoende een eind maken aan zijn streak van ongepopt een club te verlaten.

    Als nieuwbakken Bull heb ik de eer hoog gehouden door een dame gedurende drie uur alle hoeken van kamer 5 te laten zien.

  29. #1020
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het is absoluut niet de norm dat ze wegkijken vanwege desinteresse (alhoewel het wel een van de redenen kan zijn). Mijn beste sessies heb ik vreemd genoeg gehad met dames die me initieel geen blik waardig gunden. Het zijn juist degenen die meteen je oogopslag opvangen en smilen waar ik minder tevreden over ben. Mijn advies: aanspreken en pas dan als ze weinig interesse lijken te tonen, je weg vervolgen. De beste dames laten zich graag vangen.
    Kerel, zelf op verovering gaan is leuk als er swung en sfeer is. Bv een mokkel dat staat de dansen en dan benader je haar onverwachts. In die hoedanigheid is het zelf jagen best wel leuk. Maar als je al niet heel geil bent, het clienteel lijkt wel een gepensioneerden club en alle mokkels liggen als slappe zitzakken op een kruk of in de zetel... Dan hoeft het voor mij ook niet. Dat ze commercieel niet bijdehand zijn en zelf de moeite niet willen doen gasten aan te zetten tot kameren is één zaak. Maar als die lamzakken van snollen nog te lui en te achterlijk zijn om blikken te beantwoorden of om eventjes suggestief te kijken, dan ga ik er van uit dat ze het geld niet nodig hebben en dat ze er zelf maar zitten voor de muziek, zuipen en vreten. Bij mijn laatste bezoek aan YY was het van hetzelfde laken een pak. Lamlendig zoals ze waren zaten ze liever in het zonnetje, plezier te maken met elkaar, te paffen en te zuipen. Dat wekt bij mij ook de opwinding niet aan. In YY moest het dan nog wel een party voorstellen!

    Ik vind mijn draai moeilijk tegenwoordig... Dus het zal ook aan mij liggen. Maar dat ik alleen in LR echt gelukkig ben, kan toch niet enkel aan mij liggen. Jij zou toch verdomme ook moeten ondervinden dat de sfeer, de service en ongeremdheid niet meer overeenstemd met pak-hem-beet 5 jaar geleden. Dan kan men hier weer op zijn achterste poten gaan staan en zeggen dat ik niet moet lullen dat vroeger alles beter was en dat ik beter vooruit zou denken... Wel... Moest ik verdomme een hoer zijn: ik zou geld verdienen met hopen. 7 jaar werken en binnen voor de rest van mijn leven. Dat die harde schijven in die mokkels hun koppen nog niet tot die gedachten en processen gekomen zijn, dat versta ik voor geen meter. Ik heb de indruk dat velen in een filosofie leven van "ik ben mooi, ik heb 3 gram hersenen, ik verdoe mijn tijd hier en binnekort scharrel ik wel een rijk vriendje op om mijn levensstandaard te waarborgen"

    Het is lelijk dat ik het zeg, maar voor sommigen zou het niet slecht zijn om eens een pooier van de oude stempel te hebben. IPV hun dombo vriendjes die genoegen nemen met 150€ op een dag
    In een commerciele job moet je aan klantenbinding doen... Zo simpel is het. En dat is bij de hoeren niet anders. En elke aanwezige is een potentiele klant. En zo lang die verzorgd voor de dag komt en niet agressief is of een slechte reputatie heeft, dient een DVP ervoor te gaan en ervoor te zorgen dat hij terug komt naar haar.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  30. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 augustus 2017),Johnny Bravo (17 augustus 2017),Partycrasher (18 augustus 2017),Patjax (16 augustus 2017)

  31. #1021
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:56
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Kerel, zelf op verovering gaan is leuk als er swung en sfeer is. Bv een mokkel dat staat de dansen en dan benader je haar onverwachts. In die hoedanigheid is het zelf jagen best wel leuk. Maar als je al niet heel geil bent, het clienteel lijkt wel een gepensioneerden club en alle mokkels liggen als slappe zitzakken op een kruk of in de zetel... Dan hoeft het voor mij ook niet.
    Ze worden de hele dag aan de lopende band aangekeken. Veel van die kijkers reageren niet wanneer de dame zich wat meer open stelt. Veel van die dames weten niet welke type jij bent. Voor hun ben je de 20ste man of zo die naar haar kijkt in het laatste kwartier. Je hoeft niet direct duidelijk voor haar op verovering te gaan, gewoon naast haar zitten en een willekeurige onschuldige opmerking maken; dat volstaat om te zien of ze met meer interesse reageren.

    Wat LR betreft, die zit vol Roemeentjes, op sociaal gebied is dat een veel hartelijker volk net zoals Zuid Europeanen en gaat het sociale contact veel makkelijker omdat ze zich zelf op dat vlak actief opstellen en het gezellig vinden om met mensen te interacteren (een variant op Latina's zijn ze eigenlijk op sociaal gebied). Maar dat staat los van veel interesse in een kamergang op het te verdienen geld na. De sociale hartelijkheid zet zich niet vanzelfsprekend voort in een spetterende kamersessie.
    Nogmaals, vooral bij Duitse vrouwen heb ik gemerkt dat complete kilheid in spetterende kamersessies veranderden (en soms naar waardeloze sessies, dat ook).

    Wat betreft je vergelijking met eerdere jaren ben ik het met je eens dat het het clublandschap in de loop der jaren naar minder gaat.

  32. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Johnny Bravo (17 augustus 2017),SFL (18 augustus 2017),Sjeufke (16 augustus 2017)

  33. #1022
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    In een commerciele job moet je aan klantenbinding doen... Zo simpel is het. En dat is bij de hoeren niet anders. En elke aanwezige is een potentiele klant. En zo lang die verzorgd voor de dag komt en niet agressief is of een slechte reputatie heeft, dient een DVP ervoor te gaan en ervoor te zorgen dat hij terug komt naar haar.
    In bijna elke baan moet je aan klantenbinding doen. Als je een baan al langer uitoefent dan krijg je feeling in het beoordelen van nieuwe klanten. Wat zijn hun intenties, wat verwachten ze, vragen ze meer als ik kan leveren, zijn ze bereid om de gevraagde vergoeding te betalen? Daarnaast heeft iedereen wel eens een dag dat hij of zij minder lekker in hun vel zitten. Bovendien zijn er in dit vak dames die eren gewend zijn dat de mannen op hun af stappen, die hoeven niet zelf "op pad" te gaan. En misschien nog wel het allerbelangrijkste, prostituees zijn mensen, met dezelfde mensenwensen.

    Dit alles zegt helemaal niets over U, dat heeft U zelf al vele malen uitgebreid gedaan.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  34. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (18 augustus 2017)

  35. #1023
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    ... mokkel...mokkels...lamzakken van snollen...zuipen...vreten...hoer... die harde schijven in die mokkels hun koppen ...hoeren...
    Nou nou, een beetje meer respect zou misschien geen kwaad kunnen.

    You reap what you sow, en ik merk hier toch wel een hoop frustraties. Misschien resulteert dat in een erg negatieve uitstraling/lichaamstaal en is dat de reden dat de meiden daarom niet zo erg hard op je af komen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Dat ze commercieel niet bijdehand zijn en zelf de moeite niet willen doen gasten aan te zetten tot kameren is één zaak. Maar als die lamzakken van snollen nog te lui en te achterlijk zijn om blikken te beantwoorden of om eventjes suggestief te kijken, dan ga ik er van uit dat ze het geld niet nodig hebben en dat ze er zelf maar zitten voor de muziek, zuipen en vreten.
    Tja, ik vind GT juist een verademing vergeleken met sommige clubs in Hessen waar één nanoseconde 'oogcontact' meteen resulteert in dat de dame in kwestie op je afstevent met het gebruikelijke riedeltje "hi, where're you're from?, you want to go to a room?" enz.
    Laatst gewijzigd door KlapKrat; 16 augustus 2017 om 21:00

  36. #1024
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Ik was er maandag. Eigenlijk mijn favoriete dag omdat de echte toppers makkelijk te boeken zijn. Bij binnenkomst rond 19.30 uur schrok ik: verhouding beren/DVP's lag 1/100 naar mijn gevoel. Was natuurlijk niet zo, maar de verhouding was absurd scheef. Ik zag Amara staan en ik ken haar nog van 4 jaar geleden. Dus haar meteen besprongen . Een primeur, ik ben in mijn wandelcarriere nog nooit binnen 3 minuten de kamer op gegaan. Wat een kanjer blijft dat toch. En wat een kont. Dat dat mag zonder vergunning . En heel vreemd: ik kwam terug uit de kamer en ik denk dat 75% van de beren vertrokken was. Al met al was het een tamme dag met matige dames. Laten we hopen dat dit komt door de vakanties. Over primeurs gesproken: mijn 2e sessie was weer met Amara. Enerzijds omdat Amara een topper is, anderzijds omdat de rest me niet echt kon bekoren.......... Lang geleden dat ik 2 sessies heb gehad met één en dezelfde dame.

  37. Onderstaande 2 leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (17 augustus 2017),pret (17 augustus 2017)

  38. #1025
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ze worden de hele dag aan de lopende band aangekeken. Veel van die kijkers reageren niet wanneer de dame zich wat meer open stelt. Veel van die dames weten niet welke type jij bent. Voor hun ben je de 20ste man of zo die naar haar kijkt in het laatste kwartier. Je hoeft niet direct duidelijk voor haar op verovering te gaan, gewoon naast haar zitten en een willekeurige onschuldige opmerking maken; dat volstaat om te zien of ze met meer interesse reageren.
    Dat is een ander perspectief. En een goed, waar ik wel rekening kan mee houden. Maar uit ervaring weet ik toch ook dat het niets op de kamer wordt, wanneer ik een klik niet voel of het mokkel in kwestie zich afstandelijk opstelt. In tegenstelling tot wat men hier denkt van mij.... Zet ik nooit iemand onder druk. Een mokkel dat er echt geen zin in lijkt te hebben... Die moet van mij ook niet gaan kameren!

    Wat LR betreft, die zit vol Roemeentjes, op sociaal gebied is dat een veel hartelijker volk net zoals Zuid Europeanen en gaat het sociale contact veel makkelijker omdat ze zich zelf op dat vlak actief opstellen en het gezellig vinden om met mensen te interacteren (een variant op Latina's zijn ze eigenlijk op sociaal gebied). Maar dat staat los van veel interesse in een kamergang op het te verdienen geld na. De sociale hartelijkheid zet zich niet vanzelfsprekend voort in een spetterende kamersessie.
    Nogmaals, vooral bij Duitse vrouwen heb ik gemerkt dat complete kilheid in spetterende kamersessies veranderden (en soms naar waardeloze sessies, dat ook).
    Het heeft niet met Roemeentjes of Zuid-Europeaantjes te maken in LR. PHG zit ook vol met Roemeentjes en bij mijn laatste bezoek vond ik het daar ook niet meteen de leukste sociale sfeer. Wel jachterig. Net zo goed heb ik in LR en ook andere clubs wel hartelijke Duitse, Poolse of wat dan ook DVP's leren kennen. Ik blijf bij mijn mening dat het in GT een besmettelijke sfeer is bij de dames onderling en dat ze simpelweg te verwend zijn in klantenaanbod en daarom dat het naar hun bol stijgt. Doorgaans vind ik GT dan ook leuker op een maandag of dinsdag. Diegenen die dan aanwezig zijn,
    moeten al iets meer hun best doen om aan klanten te komen.


    Wat betreft je vergelijking met eerdere jaren ben ik het met je eens dat het het clublandschap in de loop der jaren naar minder gaat.
    I say amen to that!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  39. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (18 augustus 2017),Picasso 1 (19 augustus 2017)

 

 
Pagina 41 van 109 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Diamond 468*60