Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 135
  1. #101
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    321 in 95 posts

    Standaard

    Voor de Belgen onder u : lijkt op Astrid Bryan... Voor de optic-fuckers ruime voldoende service zonder kussen. Beter met dan zonder kleren. Maar heeft een aantal goede sponsors zodat ze niet hoeft te jagen. Steeds bij dezelfde kliek waar wel een aantal service-kanonnen tussen zitten.

  2. Onderstaande leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke ( 2 maart 2015)

  3. #102
    Geregistreerd
    15 juli 2010
    Last Online
    7 maart 2015 @ 08:27
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    een vraagje...
    er liep een roemeense met een zeer bleke huid, blond bruin kort haar, eing idee wie dit is?
    ongerveer 1M65 zonder tatoeages zeer naturel
    en iemand ervaring ?
    was aanwezig dinsdag en woensdag.

  4. #103
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Last Online
    24 maart 2024 @ 16:39
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    428
    Thanked
    34 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paletti Bekijk bericht
    een vraagje...
    er liep een roemeense met een zeer bleke huid, blond bruin kort haar, eing idee wie dit is?
    ongerveer 1M65 zonder tatoeages zeer naturel
    en iemand ervaring ?
    was aanwezig dinsdag en woensdag.
    Evalina wellicht? https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

  5. #104
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    29 mei 2015 @ 11:54
    Locatie
    Tessenderlo
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    20 in 12 posts

    Standaard

    Ik denk aan Andra( ook te zien op zelfde plaatjes)

  6. #105
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    19 maart 2024 @ 13:22
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Guys...Alyce is an Opti-fick
    Up to you but you could do better!
    Show your appreciation

  7. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke ( 5 maart 2015)

  8. #106
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    @ paletti:

    de dame die u bedoelt is hoogstwaarschijnlijk Mabelle...bleekhuidig, kleinere Oberweite en voorts met de door u beschreven haarsnit, lijkt me overigens behoorlijk van Roemeensen bloede, al zou dat verassingsgewijs om de quota naar beneden te halen ook best Moldavisch kunnen zijn...sinds een maand ofzo in GT...geen persoonlijke kamerervaring doch hetgeen me ten ore is gekomen zette ook niet aan tot kameren...hearsay zoals men placht te zeggen...maar wel van heren waarvan ´k op aan kan doorgaans..Desalniettemin, viel Spass...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  9. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 4 maart 2015)

  10. #107
    Geregistreerd
    15 juli 2010
    Last Online
    7 maart 2015 @ 08:27
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    @ paletti:

    de dame die u bedoelt is hoogstwaarschijnlijk Mabelle...bleekhuidig, kleinere Oberweite en voorts met de door u beschreven haarsnit, lijkt me overigens behoorlijk van Roemeensen bloede, al zou dat verassingsgewijs om de quota naar beneden te halen ook best Moldavisch kunnen zijn...sinds een maand ofzo in GT...geen persoonlijke kamerervaring doch hetgeen me ten ore is gekomen zette ook niet aan tot kameren...hearsay zoals men placht te zeggen...maar wel van heren waarvan ´k op aan kan doorgaans..Desalniettemin, viel Spass...
    ja het is Mabelle, dank u. zal dus passen ;-)

  11. #108
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paletti Bekijk bericht
    ja het is Mabelle, dank u. zal dus passen ;-)
    Mabelle (Roemeense)
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #109
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Was afgelopen donderdag in GT. Prettig getroffen door het ongelofelijke aanbod van prachtige vrouwen. In veel soorten en maten maar merendeels jeugdig en slank, met zeker de helft zou ik graag seks hebben.
    Aangezien ik er toch voor moet betalen gaat mijn keuze uit naar een mix van service (TZ) en gretigheid, en mij valt regelmatig op dat de net iets minder mooie meisjes net iets enthousiaster zijn. Om een hoop commentaar te vermijden , dit is mijn persoonlijke subjectieve beleving en er zijn genoeg ontzettend knappe dames waarvoor dat niet opgaat, die zijn net zo enthousiast als de anderen . Ik lees hier veel over andere clubs, maar blijf op de een of andere manier toch trouw aan Golden Time, vast ook omdat ik niet zo avontuurlijk aan gelegd ben. Het aanbod was ook in numeriek opzicht goed, ik telde in de bar 24 dames terwijl op dat moment alle kamers bezet waren, er nog dames in de eettent waren, en ook in de kino. Ik vond het weer top. Uiteindelijk toch maar weer met 1 vrouw naar de kamer geweest, groot aanbod of geen groot aanbod, leuk om naar te kijken, maar wat ausdauer betreft beperk ik me tot 1 dame, in gedachte doe ik ze allemaal .

  13. Onderstaande 4 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    dirty Hairy ( 7 maart 2015),Liefhebberrob24 ( 7 maart 2015),Teiresas ( 7 maart 2015),Zultbroek81 ( 7 maart 2015)

  14. #110
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik samen met Vendezz voor de eerste keer in 2015 naar GT getrokken. De Salitos’ hebben veel te rijkelijk gevloeid, waardoor de herinneringen een beetje wazig zijn en er jammer genoeg geen gedetailleerd verslag in zit, maar bij deze toch enkele highlights:

    Het personeel was gisteren, zoals altijd, talrijk aanwezig, heel vriendelijk en uiterst behulpzaam.

    De hygiëne in de club was weer dik in orde. Er was altijd wel iemand ergens aan het kuisen.

    De Wi-Fi werkte 99% van de tijd goed tot uitstekend!

    Ik heb 1 keer gegeten: Geflügelrollbraten in mediterraner Gemüsesauce mit Kartoffelrösti und Tomatensalat. Simpele kost, maar het smaakte wel en belangrijker: het vulde goed.

    Ik heb véél te véél gedronken: begonnen met Beck’s Gold en vervolgd en afgesloten met Salitossen. Persoonlijk vind ik het een grote plus dat GT onbeperkt verschillende bieren op fles aanbiedt (itt bijvoorbeeld Magnum, ACA en zovele andere clubs). Jammer genoeg kan dat uiteraard wel ongepast gedrag van ijsberen opleveren (het zijn immers niet allen zo’n gezellige dronkaards als ondergetekende) of bezoekers die puur voor het zuipen komen, aantrekken.

    Het was gisteren héél gezellig in GT . Er was steeds voldoende volk aanwezig, zonder dat het op één of ander moment te druk is geworden. Na 22u nam het aantal aanwezig plots wel sterk af en werd de sfeer doods.

    Voor mij één van de grote pluspunten van GT: je treft er steeds een overvloed aan toffe Nederlanders en Vlamingen aan. Ik heb gisteren met zeker 10 verschillende Nederlandstaligen leuke gesprekken gevoerd.

    De line-up: over de aantallen ga ik geen uitspraak doen, over de inhoud wel. Ik vond de line-up gisteren kwalitatief een stuk minder dan ik tot voor pakweg een jaar gewoon was. Neemt niet weg dat er nog steeds meer dan voldoende mooie meiden in de club rondlopen. Mij kan je niet wijsmaken dat iemand in GT niks naar zijn zin zou vinden.

    Enkele mij bekende meiden die er gisteren waren: Lulu, Sabrina, Lorena, Michelle, Lavinia, Melissa, Andrea, Bea, Isa(belle), Michaela, Adela, Tina, Tanja…

    Door het vele gezellige leuten en zeveren, heb ik gisteren, ondanks een bezoek van een dikke 7 uur, slechts 1 keer gekamerd: met Duitse Melissa, vriendinnetje van Lavinia. Uitstekende kamergang!

    Samenvattend: heel gezellig bezoek aan GT. Goed gegeten, veel gedronken, veel gesocialized en één keer lekker geneukt met een hele mooie meid. Meer moet dat niet zijn!

    GT: tot binnen enkele weken!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande 9 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 maart 2015),biged (10 maart 2015),Bluebear ( 9 maart 2015),Elmo3108 (12 maart 2015),geert5 (12 maart 2015),Teiresas ( 9 maart 2015),Wijze grijze ( 9 maart 2015),Willi69 (11 maart 2015),Zultbroek81 (10 maart 2015)

  16. #111
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit m’n Wijze Grijze Sex-Experience Februari 2015:

    Golden Time:
    In Golden Time had men de parkeerplaats pal voor de deur voor de jarige job gereserveerd. Andere parkeerplaatsen waren trouwens ook nog beschikbaar tegen 20:30. Ik was er al geruime tijd niet meer geweest, maar ik had niet de indruk dat er ook maar iets veranderd was. Blijkbaar ook niet nodig: never change a winning team.

    In de barruimte was het rustigjes. Ik schat het aantal bezoekers op 40 en het aantal dames evenveel. Eerst maar nog eens een hapje gaan eten. Dat was goed te eten. Het toetje was wel heel erg lekker. Een of ander puddinkje. Op een bordje erbij stond dat het alcohol bevatte. Ik heb er in ieder geval in totaal 6 van opgegeten.

    De jacuzzi in Golden Time is voor mij ook altijd the place to be. Een groep van 8 22-jarige Japanners was wel boeiend om in de jacuzzi mee te kletsen. Dan was er nog even consternatie toe een uit de jacuzzi stappende Italiaan er achter kwam dat iemand zijn badjas met al zijn geld en GSM had meegenomen. Een uur later zag ik hem nog steeds zoeken en met een andere telefoon zijn eigen nummer bellen. Of het nog goed gekomen is, weet ik niet. Het zal je maar gebeuren. De enige aanwezige beer die ik er trof wasbbertb, maar die omschreef zichzelf al als gedeeltelijk deel van de inventaris van GT.

    Dan maar eens kijken wie en wat er tegenwoordig nog in Golden Time aan dames te vinden is. Er zit nog steeds een hele batterij edelprinsesjes met hun bipsjes vastgeroest op hun krukjes. De neusjes omhoog en vooral niet rondlopen, want daar zou je wel eens moe van kunnen worden. Met zulke arro’s heb ik het niet zo. Liever dames die iets natureller zijn. Die zijn er wel, maar je moet er maar net tegenaan lopen.

    En waar liep ik onverhoeds tegen aan? La Lulu.
    Lulu zat met een gast op een bankstel in de barruimte. Toen ze me zag en herkende, kraste ze met haar specifieke Thaise stemgeluid: “WéééééeGééééé, me you long time no see. Come with me I want to suck your dick
    Ik had niet veell in de melk te brokkelen. De gast op de bank kon het zich verder bekijken en Lulu trok me via de sauna mee naar de kino. Toen ik daar zo met Lulu in de kino wat zat bij te kletsen, kwam Sonia (miaaaauw!) er ook bij zitten en werd het plotseling heel erg gezellig. Ze vroegen me waarom ik zo lang niet meer in GT gekomen was en we spraken over de algehele achteruitgang in service mentaliteit van de nieuwe meiden. Dat konden beiden beamen. Inderdaad was het vroeger een heel stuk geiler met publieke actie overal. De nieuwe generatie meiden weet dat ze met een minimale service inspanning evengoed hun geld kunnen verdienen. Andere meiden durven niet tot publieke actie over te gaan.
    Dat sprak ik echter tegen. Ik had het ook in Dolce Vita weer geregistreerd: als er veel buitenlandse bezoekers komen, gaat het service niveau achteruit. Buitenlanders zijn nu eenmaal sneller tevreden en realiseren zich niet dat er hier in Duitsland een soort minimum service verwacht kan worden met TZ en PZC. Presalen is er ook vaak onbekend.
    Waarom zou je je als meid dan onnodig uitsloven. Voor een gast die Golden Time eenmalig bezoekt en toch niet meer terugkomt?

    Lulu vond het gesprek blijkbaar een beetje saai, of zij wilde haar punt maken, want zij nestelde zich op een kussen tussen m’n knieën en begon me te pijpen. Dat toverde een grote smile op Sonia’s gezicht: “Siehst du, genau das meine ich” Ik brabbelde maar wat: “ja, ja, mh, mh”, maar kon niet meer echt consistente antwoorden geven. Soniaassisteerde nog een beetje met haar hand en gaf me nog de mogelijkheid om een trio te gaan doen ter overweging.

    Wat ik van het gesprek verder nog onthouden heb, waren volgens Sonia en Lulu een paar dames van de service generatie waar je je geen buil aan kon vallen: Daartoe behoorden Doro en Kristina. Kristina ken ik niet, maar van Doro herinnerde ik me nog een public blowjob, just for the fun, samen met Sonia en plein public bij de whirlpool. Maar dat was ook al weer ruim één jaar geleden.

    Enfin, Sonia vertrok en liet Lulu verder begaan met haar orale presales activiteiten. Uiteraard werd dat op een kamer vervolgd. Een blokhut deze keer. Ook top van Lulu was dat ze me een nieuwe verse cola meebracht toen ze met de sleutel aankwam. In de blokhut stond de airco op een aangename 27 ⁰. Mocht je het nog niet uit de media vernomen hebben dan wordt je bij Lulu als snel duidelijk was dat de prijs van een barrel Brent-olie met bijna de helft gedaald is. Hierdoor gebruikt Lulu nu de dubbele hoeveelheid olie om je te laten genieten. Lulu zal over enkele weken voor meerdere maanden naar huis gaan. Dus ik verwacht een verdere daling van de olieprijs door de ontbrekende afname van grootverbruikster Lulu. Lulu weet in elk geval een man helemaal te laten genieten en weet precies die plekjes met haar olievingers te bereiken, waarvan je niet kon vermoeden dat die zoveel genot opleveren. Tel daarbij haar absolute ontspannenheid en absolute afwezigheid van tijdsdruk. Nadat de klus geklaard was, hebben we nog zeker een kwartier ontspannen met elkaar liggen kletsen. Ik werd in elk geval al weer van harte uitgenodigd om haar weer te bezoeken als de tuin gebruikt kon worden. Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

    Of Golden Time leuk is en of je er een goede sessie zult hebben, hangt helemaal van jezelf af. Prinsesjes genoeg die lethargisch op hun krukken vastgeroest blijven zitten. So what, er komen toch klanten genoeg die als vliegen op de honingpotjes aan komen zoemen?

    Bij het weggaan werd ik netjes gevraagd of ik tevreden was en ik kon meteen in mijn precies voor de deur geparkeerde limousine instappen.

    Wijze Grijze sexapproval voor Golden Time vandaag: 6,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  17. Onderstaande 8 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (12 maart 2015),hugging_pall (11 maart 2015),Jansen (10 maart 2015),laplagne (11 maart 2015),Liefhebberrob24 (12 maart 2015),mynasch (21 maart 2015),Teiresas (10 maart 2015),Willi69 (11 maart 2015)

  18. #112
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Woensdag 11 maart

    Woensdag was het weer zo ver. GT werd opgeschrikt door mijn verblijf al daar.

    Het was weer echt ouderwets gezelig met DeSouza, De Paus, Seqoya en Alylia Angel Bea Carmen Carolina Christina Cora Coco Daniela Doller Dorina Electra Elisabeth Emma Francis Gabriella, Georgina Irina Isa JayJay Katja Kenia Lara Lavinia Leona, Lisa Lola Lolita Lulu Maruia Meggy Melissa Mery Meylin Michaela Michelle Mona Nadja Olga (die te knap voor mij zou zijn?) Pamela Paula Sena, Silla Simona Sollena Sonja Sui Svetlana Tanja Tanya Vanessa (deze lijst is mede mogelijk gemaakt door DeSouza).

    Het was gezellig met een uitstekendeline up en 3 goede kamergangen. Ik begon met Sollena, een Nederlandse meid met een mixture van Aruba en Marokko, hetgeen als opwermertje fungeerde voor Gabriella. Nadat zij mij had uitgeput strompelde ik door GT. Net dat toen ik besloot te vertrekken werd ik van achteren aangetikt waar 2 gigantische tieten mij aan keken. Een naakte Emma was mij achter na gerend en sleurde mij de kamer bij de bali in, waar zij mij een uur lang heeft verwend. Op mijn begrafenis nodig ik haar ook uit en zij krijgt ‘m nog overeind. “Dat van die begrafenis klinkt prima. Ga zo door” zei DeSouza “de rest hoef ik niet te zien”.

    Sinds lange tijd vertrok ik weer eens te laat uit GT.

  19. Onderstaande 11 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 maart 2015),CLUBSPORT (15 maart 2015),db2 (13 maart 2015),hp001 (12 maart 2015),hugging_pall (13 maart 2015),Jansen (12 maart 2015),laplagne (13 maart 2015),Megaboob (12 maart 2015),mynasch (21 maart 2015),Stief (12 maart 2015),Teiresas (13 maart 2015)

  20. #113
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik wil die Emma wel even ontmoeten.

  21. #114
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Wednesday Overview:

    apparently 94 Girls (official information) but unconfirmed. That being said it seems I am a really difficult guy, as I still had huge trouble finding a girl that really interests me. Unfortunatley I decided to go for Adelina, who is not typically the kinda girl I would go for and the booking was just as weak as expected. I should really listen to my gut more often. Lucky me, later my favorite girl next door showed up and saved the night.

    Anyway: Typical GT day, kinda crowded, some waiting times, good food, nice sunny weather. Nothing to complain. During the week, the club keeps being recommendable.

    (Unfortunately no discount cards for Living Room anymore!)

  22. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (19 maart 2015)

  23. #115
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Wednesday Overview:

    (Unfortunately no discount cards for Living Room anymore!)
    I found one in my locker...?!
    Bruine beer

  24. #116
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    I found one in my locker...?!
    As i remember, currently there are just business cards without any discount in the locker.

  25. #117
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Mooie exemplaren vandaag in GT. Net even gekamerd met de duitse Giselle. Mooie jonge brunette. TZ vol overgave en deepthroat helemaal top. Lekker hard van achteren genomen en heerlijk in haar gulzige mondje klaargekomen. Topdate met prima aftersales...

  26. Onderstaande 2 leden hebben ThaDude bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (25 maart 2015),Teiresas (20 maart 2015)

  27. #118
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Unfortunately no discount cards for Living Room anymore!
    Ich habe während meiner vielen GT-Besuche reichlich Rabattkartten gesammelt.


    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  28. #119
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aquarius Bekijk bericht
    As i remember, currently there are just business cards without any discount in the locker.
    Can be, I was checking "other" things...
    Bruine beer

  29. #120
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ich habe während meiner vielen GT-Besuche reichlich Rabattkartten gesammelt.
    Dreizehn schon Willy, aber du kannst nur Karte pro Karte abgeben und nicht allen sammeln für ein freie Eingang...
    Bruine beer

  30. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (20 maart 2015)

  31. #121
    Geregistreerd
    5 mei 2014
    Last Online
    8 juli 2016 @ 16:43
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Na een paar weken niet te zijn geweest en met het heerlijke zonnetje van vanmiddag toch ff wezen kijken.
    meteen viel me op dat het zeer rustig was. Ben ook een tijdje niet op zondag geweest. Na een heerlijk hapje en drankje
    een mooie jonge puur natuur Russische meid tegen gekomen vn 23 jaar. Heerlijke tijd op de kamer en ook nog een gezellige babbel.
    Nu hopen dat het goede weer blijft en dan weer snel naar de heideweg

  32. #122
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Was er afgelopen zondag ook, was inderdaad niet megadruk. Wel genoeg mooie en slanke vrouwen, waarvan een deel de ene na de andere kamer maakte en een ander deel (veel) minder druk was.
    Ik merk zelf dat ik me voor mooie vrouwen die lang niet kameren ook wel drie keer bedenk voor ik daarmee op kamer ga en sommige vrouwen moeten misschien een cursus hoe verkoop ik mezelf volgen ?
    Iemand nog wat duitjes in het zakje die de grote verschillen in kamergangen verklaren ?

  33. #123
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Wel genoeg mooie en slanke vrouwen, waarvan een deel de ene na de andere kamer maakte en een ander deel (veel) minder druk was.

    Iemand nog wat duitjes in het zakje die de grote verschillen in kamergangen verklaren ?
    Je hebt in ieder geval goed opgelet en dit verschijnsel opgemerkt.
    Het verschil zit hem eenvoudig in de service waarom sommige mooie dames het wel of niet druk hebben.
    Daarmee trekken ze vaste klanten aan en zijn ze door de dag steeds drukker bezet dan de dames die minder service geven.
    Ook zit het hem in de prijsverschillen (dus het vragen van extra geld voor diverse pakketten en opties van sommige dames die denken dat ze een gouden *** hebben.

  34. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (25 maart 2015),trickyD (29 maart 2015)

  35. #124
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Ok guys, need some help.

    Er zit vaak een blondine (lang haar) op het rijtje krukjes met een zwart slipje en bh-tje op de rij krukjes langs het raam. Superstrak lijf, mooie borsten (voor zover te beoordelen in de bh) en kijkt altijd een beetje ongeïnteresseerd. Volgens mij is ze Roemeens. Weet iemand wie ik bedoel en hoe ze heet?

  36. #125
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
    Ok guys, need some help.

    Er zit vaak een blondine (lang haar) op het rijtje krukjes met een zwart slipje en bh-tje op de rij krukjes langs het raam. Superstrak lijf, mooie borsten (voor zover te beoordelen in de bh) en kijkt altijd een beetje ongeïnteresseerd. Volgens mij is ze Roemeens. Weet iemand wie ik bedoel en hoe ze heet?
    de kleur van de slip zou heus wel een keer kunnen veranderen

  37. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    ThaDude (25 maart 2015)

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60