Pagina 9 van 109 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #201
    Geregistreerd
    28 mei 2010
    Last Online
    21 september 2021 @ 13:47
    Berichten
    54
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    57 in 7 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was ik in GT en het was heerlijk vertoeven. Prachtig weer dus de tuin lag vol met zowel parende als niet parende beren. Er waren aardig wat mooie dames en uiteindelijk een kamergang gemaakt met de duitse denise. Was "ok". Maar daar zijn naar mijn idee de 50€ sessies voor. Vervolgens nog even in de jacuzzi gezeten met een aantal nederlandse beren die niet door hadden dat ik ook nederlands was. Ik heb zelf het formaat van een echte ijsbeer en dat vond de andere nederlandse ijsbeer zeer nodig om nog even te benadrukken en mij belachelijk te maken. Ik hoop daarom ook dat je dit leest en beseft dat er ook andere nederlanders in GT zijn. Laten we nou eerlijk wezen, je bent zelf ook geen maatje 36

    Los van dat was ik op zoek naar een dame die de gehele dag vrij druk bezet was. Ze had deze dag een mouwloos t shirtje aan met de tekst enjoy erop. Daaronder een siliconen B/C cup. Felrode lipstick, prachtige smile en kastanjebruin haar met een schuine pony. Ik geloof zelfs halflang kapsel. . Verder netjes zongebruind. Erg leuke meid om te zien. Iemand een idee waar ik het over heb? Helaas was ze sneller weg dan dat ik haar kon vangen. Eten was deze dag top en niks over te klagen.

  2. Onderstaande leden hebben hardmike bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 mei 2016)

  3. #202
    Geregistreerd
    16 mei 2016
    Last Online
    25 mei 2016 @ 14:36
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hi, I am an English Dude visiting your beautiful country for the purposes of going to YY on 26 May and I was wondering if someone can give me advice and tips please because I am struggling with google translate. As many tips and advice as possible would be welcome for my first visit. I am going to GT before heading to YY at around 18:00 hrs.

    I have looked at ISG but there's not much to gained from that site.

    Thank you my fantastic Dutch 'friends' :-)

  4. #203
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Englishdude Bekijk bericht
    Hi, I am an English Dude visiting your beautiful country for the purposes of going to YY on 26 May and I was wondering if someone can give me advice and tips please because I am struggling with google translate. As many tips and advice as possible would be welcome for my first visit. I am going to GT before heading to YY at around 18:00 hrs.

    I have looked at ISG but there's not much to gained from that site.

    Thank you my fantastic Dutch 'friends' :-)
    Hey dude,

    So you visit two clubs in one day. It's gonna be a busy day for you and your willy. You are gonna visit two topclubs. Make sure when you go to visit the clubs that you are dressed well and you make a proper appearance. The people at the gate will pay attention for these things. The entrance is at both clubs 60 Euro's. You can eat and drink for that money, soft drinks and beer, except strong drinks. These are separate.
    The prices for the lady's are 50 euro for a half hour and 100 Euro for a full hour. Watch out for upselling lady's on the room and make your deal in the bar with the lady. Stay always a gentleman and have fun.

    Bijlage 15586
    Attached Images Attached Images
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  5. #204
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 16 mei - De Dag van de Uitstorting

    Pinksteren. Volgens Wikipedia wordt met Pinksteren de uitstorting van de Heilige Geest herdacht.

    Tijdens het pinksterfeest wordt herdacht dat de Heilige Geest, de derde Persoon van de Allerheiligste Drie-eenheid, neerdaalde uit de hemel op de apostelen en andere aanwezige gelovigen.
    De mensen die nu vervuld zijn met de Heilige Geest gaan naar buiten en spreken tongentaal, profeteren en verkondigen het Evangelie in allerlei talen.
    In de tongentaal kan ik me wel vinden. Het was Tweede Pinksterdag. Ik was wakker geworden in het sjieke Mercure Hotel in Kaarst. De avond daarvoor was ik in Living Room geweest, maar door de zwakke line up wilde ik nog een vervolg aan het lange weekend geven. Het leek me een strak plan om naar GT te gaan. Ik had een ingeving dat het daar een top dag zou worden. Ik belde wacko66 op om te vragen of hij een bezoek aan GT ook een strak plan vond. Hij ging ermee akkoord. Om 12:30 checkte ik in bij GT.

    Knabbel was onderweg naar de masseur en groette me. Wacht even, jij was gister toch ook in Living Room? Ja, maar het vlees is zwak. Dat was de strekking van het gesprek. Zoals hierboven beschreven, Pinksteren is de dag dat de Heilige Geest neerdaalde uit de hemel. De Uitstorting. En wat een Uitstorting was het. Ik had het gevoel dat niet de Heilige Geest neerdaalde, maar een grote groep vrouwen. Flora, Kimmy, Trinity, Alexandra, Gloria, het was gewoon ruwweg smerig, zoveel mooie vrouwen.

    En om de Uitstorting compleet te maken, Criss. Zij was ook neergedaald. Na lange tijd verscheen ze ook weer in GT. Als een verliefd stel vielen we in elkaars armen. De details op de kamer zal ik U besparen, want dat was ronduit goor. De tweede sessie was met Flora, ook zij is weer terug. Deze sessie was nog goorder. De line up was overweldigend en ik was even bang dat er op een bepaald moment een gangbang zou plaatsvinden. Sommige vrouwen zijn zo populair dat dit misschien efficiënter is.

    Al met al was het gewoon een top dag. Ik heb me prima vermaakt, ook mede doordat Criss en Flora er weer waren. Ik had weer eens lekker hete sex gehad. Tot de volgende keer maar weer.

  6. Onderstaande 11 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 mei 2016),biged (17 mei 2016),Bluebear (17 mei 2016),kempie (17 mei 2016),Klatergoud (17 mei 2016),m4you (17 mei 2016),mechelen (17 mei 2016),Nedlovefkk (17 mei 2016),rob45 (17 mei 2016),Teiresas (17 mei 2016),Zultbroek81 (19 mei 2016)

  7. #205
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard Geile Tijden

    Een verrassend dagje..........

    Woensdag 11 mei Golden Time

    Zoals gewoonlijk ga ik op tijd de deur uit s' morgens en haast ik mezelf naar mijn klusje om nog enkele uren te werken alvorens door te rijden naar Bruggen.

    Eerst naar mijn werk dus en daar aangekomen zie ik een fiets voor bij de voordeur staan die waarschijnlijk van de hulp is die daar binnen de boel aan het schoonmaken is want de bewoners zelf zijn niet thuis.Daar ik het buitenwerk aan het opknappen ben blijf ik rondom het huis werken en zie een tijdje binnen niks bewegen.
    Na een tijdje zie ik een getinte jonge vrouw beneden komen en ze werkt hard door met haar stofzuiger en swiffer.
    Ze heeft een Aziatisch uiterlijk maar kan niet direct thuisbrengen waar ze precies vandaan komt.Ze ziet er best ok uit en het word steeds moeilijker om me op mijn werk te concentreren.Gelukkig is het zo half elf en dus tijd voor mij om mijn koffie binnen te gaan drinken, binnen een ommezwaai heb ik een lekkere Nespresso getankt. Zij is ook beneden en ik vraag haar of ze ook een koffie wil en in gebrekkig Nederlands/Engels zegt ze me de ze het bij een watertje houd.
    Toch raak ik met haar aan de praat en midden in het gesprek laat ze plots vallen dat ze masseert en thuis ontvangt.Ze stelt zich voor als Ann en ze is van Thailand. Mijn ijsberenoren spitsen zich en ik vraag wat ze vraagt voor een behandeling.€ 35,00 voor massage van een uurtje wat goedkoop is want normaal is dat zeker 60 a 65 euro voor een uur.
    Wat ze verder voor handelingen of service geeft vraag ik expres niet naar,maar ik wil wel graag haar telefoonnummer om een afspraak te maken want ik vertel haar dat zeker toe ben aan een behandeling van rug/schouders en nek.Standaard klachten van een bouwvakker en ze beaamt dat ook een elektromonteur regelmatig bij haar komt met dezelfde klachten.Mijn gevoel is dat er zeker meer mogelijk is bij haar (op zijn minst een Happy End) maar daar zal ik pas achter komen als ik haar een bezoekje ga brengen.Sowieso is ze niet duur met haar massage en voor de rest is het gewoon uitproberen.Ze geeft haar vaste en mobiele nummer en ik beloof plechtig dat ik hier op het forum verslag zal doen van mijn eerste bezoekje aan haar en zelf ben ik heel benieuwd hoe dat zal verlopen.
    Ik ben hier botergeil van geworden want ze ziet er aantrekkelijk uit, dus ik kan niet wachten voordat het tijd is om richting Bruggen te rijden.
    Gelukkig is het al snel half een en ik beloof haar om snel te bellen en ik rij met een noodgang direct door naar Golden Time.
    Onderweg met snelheden van 130 tot 145 km per uur,af en toe gehinderd door een vrachtauto die aan het inhalen is.
    Toch draai ik dik een uur later de Heidweg op en de parkeerwachter dirigeert mij de voor mij nieuwe parking een eindje verderop links op waar best wel wat auto's al staan.
    Luttele minuten later druk ik op het belletje en het hekwerk zwaait open.
    Ik word hartelijk verwelkomd en al snel sta ik mezelf te transformeren als ijsbeer in de lockerruimte.Op naar de barruimte waar ik al snel de Souza zie met zijn onafscheidelijke biertje,we schudden elkaar de hand en zo te zien is hij helemaal in zijn element.Aan de andere kant bij de krukjes spot ik al een donkere meid die er best lekker uit ziet en zeker een kameroptie is maar het zou allemaal heel anders gaan lopen.Mijn maag rammelt en ik besluit eerst maar eens te gaan lunchen en loop naar de eettent waar ik bij de ingang de telefooncel zie waar Bergm550 al eerder melding van had gemaakt.
    Ik neem een spaghetti parmesan en plof naast Soi neer die mij vrolijk begroet.
    Ik kijk zo de weide in want de tent is aan die zijde open en het is druk buiten met beren en ook heel wat dames.Ook zie ik meerdere donkere dames die zich aan de andere kant ophouden.Het ziet er allemaal goed uit maar nogmaals het zal heel anders gaan lopen deze dag.Even de ronde doen dan maar in de club, weer even later zie ik Soi bij de bar zitten op een krukje en ze trekt me naar zich toe met een glimlach en ze fluistert in mijn oor "Come with me"
    Met die Thaise van vanmorgen nog in mijn gedachten pers ik een "Yes ok, but first i take a shower" uit mijn keel en ze haalt snel een sleutel.

    We betrekken een luxe blokhutje met een weldadige airco want het is zeer warm vandaag.We gaan op het bed liggen en ze begint me te strelen en ze likt met haar tongetje vanaf mijn hals tot mijn kruis en reanimeert daarna met plezier mijn pik.
    Ze bied me haar poesje aan en ik lik met plezier haar natte kutje uit en liggen we even in 69 houding.Daarna is het neuken geblazen,eerst in doggystyle en daarna in missio.Ik voel al een ontlading opkomen maar wil eigenlijk in haar mond klaarkomen want ze pijpt heel goed met gevoel en afwisseling.Snel het cd eraf en Slow Down Sister begint ze me te pijpen totdat ik een vijf minuten later met een spermarijke explosie haar mondje wit.
    Ze springt op en begint haar mond te spoelen en zegt "its for shure the first time today for you" en ik moet lachen wat voor gezicht ze erbij trekt.
    Dan is het tijd voor een massage en word ik van boven naar beneden stevig onder handen genomen.De massage van haar kan ik een ieder aanraden want die is super.

    Na een zeer ontspannend uurtje verlaten we het hutje en ben ik heel tevreden over deze kamergang.Na de financiële afwikkeling in de lockerruimte douch ik me daar gelijk en loop ik snel naar de bar voor een koude cola.Ik sta nog even bij te praten met de Souza en ineens word ik vanachter aangeklampt door Thaise Lulu die al haar kunsten inzet om me in te palmen en ze trekt me met cola en al mee naar buiten toe en ik zie de souza ons verbijsterd nakijken want hij zou zelf never nooit met haar gaan.De looks van Lulu zijn idd wat minder en ook in haar gezicht is ze sinds mijn laatste bezoekje enkele maanden ter weer wat ouder geworden maar ze is een zeer geile Thaise loedermilf die precies weet hoe ze een kerel moet opgeilen en dat is waar ik toch voor ga.
    We lopen helemaal naar achteren toe waar 3 overdekte bedtentjes staan en de meest rechtse is dichtgeschoven en er steekt een been uit.Lulu moet erom lachen en vooral als enkele momenten 2 onderbenen uitkomen die ritmisch heen en weer bewegen.Ze lacht "Thats doggy stand" en we betrekken zelf het linkse tentje en met de flapjes open installeren we ons.
    Na een minuutje of wat komt er een donkerharige ietwat getinte dame aangelopen die erbij geroepen word door Lulu.Ze stelt zich voor als Bulgaarse Scarlet en ik vind ze best wel lekker uitzien.Zal ik erbij komen,vraagt ze,maar ze ziet dat ik er niet veel trek aan heb en ze pruilt "You don't have to touch me if you want" ik moet lachen en het ijs is gebroken.Ze kruipt er bij in ons tentbedje en begint me te strelen en te likken,daalt daarna af voor een prima deepthroat pijpbeurt.Lulu knuffelt me ondertussen en we zoenen innig.

    Daarna komt Scarlet na het plaatsen van een cd cowgirl op me zitten en neuken we ritmisch met elkaar.Lulu blijft me ondertussen kussen en masseert mijn ballen.Mede door deze stimulatie spuit ik al gauw het cd vol met een knal want kwam vanuit mijn tenen deze keer.

    Ik geef Scarlet vrijaf zodat Lulu nog kan afronden met een massage.
    Ze masseert ook heel goed en toch wil dit Thaise luder mij nog een keer klaar laten komen en dat doet ze slurpend en pijpend net voordat het half uur om is.
    Geheel leeggezogen strompel ik achter haar aan richting de bar en zo naar de lockers waar ik haar betaal, ook voor Scarlet geef ik haar het geld.

    Na dit Thais/Bulgaars triootje heb ik het wel gehad en in de bar praat ik nog even met BbertB die mij weer een aantal avontuurtjes met zeer actieve dames toevertrouwd.In zijn telefoon staan gigabytes vol foto's en info die hij waarschijnlijk opspaart voor het vele nageslacht.Na het drinken van een Salitos is het tijd om te douchen en bij het verlaten van de club word mij gevraagd met wie ik gekamerd heb.Ik vertel dat ik dik tevreden ben over Soi,Lulu en Scarlet en verlaat de club om snel de terugreis te aanvaarden.

    Eindconclusie

    Prima clubdag vandaag met een verrassend begin van de dag op het werk met de Thaise hulp Ann die ook massages aanbied en wie weet wat nog meer. (word vervolgd) komende week.

    Dan een goed begin in Golden Time met Soi en een geile trio met Lulu en Scarlett.

    Zwaar Thais getint was het dus vandaag met een Bulgaars accentje met ook nog een Thais vervolg.....dus houd Rob45 worksplace maar in de gaten komende week !

  8. Onderstaande 20 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 mei 2016),Badslippers (18 mei 2016),bergm550 (17 mei 2016),biged (17 mei 2016),Bluebear (17 mei 2016),db2 (17 mei 2016),dbd67 (17 mei 2016),gignnl (17 mei 2016),hugging_pall (18 mei 2016),JonnyFontane (17 mei 2016),kempie (17 mei 2016),Laatbloeier (17 mei 2016),Nedlovefkk (17 mei 2016),ossenaar (25 mei 2016),pret (17 mei 2016),snaal88 (17 mei 2016),Teiresas (17 mei 2016),Wentelt Eefje (18 mei 2016),Wijze grijze (18 mei 2016),Zultbroek81 (19 mei 2016)

  9. #206
    Geregistreerd
    19 augustus 2008
    Last Online
    7 juni 2022 @ 14:29
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    221 in 34 posts

    Standaard

    Heb ik het van op dit forum of zweefde het rond in mijn achterhoofd maar ergens wist ik te herinneren dat op zondag veel dames aanwezig zijn in Golden Time dus stuurde ik mijn vierwieler richting Brüggen samen met een kameraad. Rond vijf uur tikte we keurig 60 euro neer en het vel der beren werd aangedaan. Wat een drukte, vooral dus mannen hier aanwezig.

    Na een maaltijd genuttigd te hebben, richting bar met twee andere gozers die we juist hadden leren kennen. Daar kwam die leuke donkere dame van Babylon ons vergezellen. Ze had het gemunt op één van die mannen die juist bij ons stonden en mits ze de juiste technieken toepaste, kreeg ze haar zin. Weg waren ze. Zelf werd mijn ogen aangetrokken door een jonge blonde meid met ontblote borsten. Prachtige nep tietjes, niet te groot, niet te klein. 3500 euro had het stel drie jaar geleden gekost, wist ze me te vertellen op de kamer. Niet kussen, niet likken, tja op dat moment niet erg omdat haar schoonheid veel goed maakte. De nakomelingen werden keurig afgeleverd in een rubberen jasje, een kort nagesprek werd er gehouden en binnen 15 min. stond ik weer aan de bar, lekker van een biertje te genieten.

    Voor de rest was het een fijne dag geworden, zijn we tot het einde gebleven en heb ik toch nog een goede sessie gehad met Dorina/Dorita/iets met een D. Een leuke dame met enorme grote echte borsten die nog keurig op de plaats blijven hangen. Ze deed haar slipje uit en gebruikte dit om haar haren bij elkaar te houden. Multi functioneel zijn die dingen.

    Golden Time heeft mij positief verrast. Wel weer alcohol controle bij het verlaten van de club. Dit was mijn tweede bezoek en vorige keer heb ik ook al controle gehad, dus bij deze bent u gewaarschuwd.

  10. Onderstaande 7 leden hebben bartdepauw bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 mei 2016),JonnyFontane (17 mei 2016),licky luke (17 mei 2016),mechelen (17 mei 2016),Nedlovefkk (17 mei 2016),Teiresas (17 mei 2016),Zultbroek81 (19 mei 2016)

  11. #207
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Mooi verhaal.....

  12. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (17 mei 2016)

  13. #208
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:26
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Snel verdiend voor K. met minimale service verlening. Ach foei wat zeg ik nou.
    Balle in me buik.

  14. #209
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    tja......en maar gek vinden dat de service achteruit gaat en dames upsalen..... woorden schieten mij tekort....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  15. #210
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartdepauw Bekijk bericht
    maar ergens wist ik te herinneren dat op zondag veel dames aanwezig zijn in Golden Time ..............Wat een drukte, vooral dus mannen hier aanwezig. ??

    Ze had het gemunt op één van die mannen die juist bij ons stonden en mits ze de juiste technieken toepaste, kreeg ze haar zin. Weg waren ze......... Prachtige nep tietjes, niet te groot, niet te klein. 3500 euro had het stel drie jaar geleden gekost, wist ze me te vertellen op de kamer. Niet kussen, niet likken, tja op dat moment niet erg omdat ik niks mocht........... een kort nagesprek werd er gehouden en binnen 15 min. stond ik weer aan de bar, lekker van een biertje te genieten.

    Voor de rest was het een fijne dag geworden, zijn we tot het einde gebleven ???

    Golden Time heeft mij positief verrast ???

  16. #211
    Geregistreerd
    14 september 2006
    Last Online
    18 maart 2024 @ 18:41
    Locatie
    UK
    Berichten
    87
    Discussies
    0
    Thanks
    854
    Thanked
    109 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Englishdude Bekijk bericht
    Hi, I am an English Dude visiting your beautiful country for the purposes of going to YY on 26 May and I was wondering if someone can give me advice and tips please because I am struggling with google translate. As many tips and advice as possible would be welcome for my first visit. I am going to GT before heading to YY at around 18:00 hrs.

    I have looked at ISG but there's not much to gained from that site.

    Thank you my fantastic Dutch 'friends' :-)
    Hi
    Here are some thoughts from an English friend who, by the way will be in GT on May 26th from mid morning onwards.
    Firstly GT is a club which is active earlier than most. By noon you already have a wide selection of very attractive "ladies" available (and some not so ladylike!). A second shift starts to arrive late afternoon but by around 1030 pm it starts to get fairly quiet.
    As far as choosing a partner is concerned, take your time. Have a look at who is there and who matches your taste. There are tall girls and short girls, slim and not so slim, blond and brunette, fake tits and real tits, various nationalities. I normally have a really difficult choice between up to 10 possibles, all of them very attractive (to my eyes and taste anyway). ISG is by the way an utterly useless website for tips on which girl to go with. Take your time and have a chat with various options to see if the chemistry passes. Almost all the girls have some level of English--some of them are almost fluent. I could mention some names but they may not be there on the day and may not match your taset.
    Food is excellent and you can get a very good cooked breakfast until about 1:30 pm with afternoon tea and the Dinner from 5:30 pm. Soft drinks and beer are free (but watch out if you are driving as there are regular police controls for drink driving in the area)
    If you want to visit two clubs on the same day (possibly for variety but this is not really needed as GT will have a wide choice of attractive girls for you) then consider going to the sister club Living Room instead. You will get a 50% discount on entry if you have visited GT on the same day, it is open and active until much later (at least 3 am) and is only a 20 minute drive towards Dusseldorf. There is also a reasonably priced Hotel Merkur nearby so you could overnight and then stop off at GT the next day for another round on your way home
    Hope this helps.

  17. Onderstaande 2 leden hebben trickyD bedankt voor deze bijdrage:

    Wacko66 (18 mei 2016),Zultbroek81 (19 mei 2016)

  18. #212
    Geregistreerd
    16 mei 2016
    Last Online
    25 mei 2016 @ 14:36
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Thank you Blue bear and trickyD for your responses and advice. I knew about the discounted rate for LR having been to GT, however YY has such a pull for me that I am happy to pay the full price for LR on the following day. I simply HAVE to do GT and YY and as they are so close to each other I think it best to hit them both the same day. I have a lot of experience of the Hessen clubs and feel as though I am missing out having not been to NRW before now. I have set aside a lot of funds to ensure a good time for the two nights I am there.

    I'd be interested to know how you feel the girls in GT/YY compare to the girls in say Oase, World or Sharks ?

    If anyone fancies a beer at the bar to talk about the club, girls, experiences etc I'd be game for that, problem is identifying who you are and who I am as we are all dressed same?

  19. Onderstaande leden hebben Englishdude bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 mei 2016)

  20. #213
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    That doesn't matter: just start taling to a co-bear at the bar or in the jacuzzi and you will learn a lot and have a good time at the same moment! Those spontaneous talks (most of the time) are great fun!

  21. #214
    Geregistreerd
    16 mei 2016
    Last Online
    25 mei 2016 @ 14:36
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    He He, thanks Meme Moo...

    BTW, do any girls do FFM? I was hoping for a nice threesome if that's allowed, but only if it's genuine 'full on' lesbian with me joining in. Do you just pay 2 x rate, e.g. 2 girls for an hour = 200 Euro and 300 mins is 100? Or do they ask extra for pleasuring each other as well as the guy?

  22. #215
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Usually they charge 25 each extra for that. So an hour would be 250 euro's and 30 minutes would be 150
    "Ohne Spaß kein Fun"

  23. #216
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 21 mei - Harry, hol' mein Wagen!

    Het was de dag dat die deutsche Mannschaft speelde.

    GT was dan ook overladen met Duitse gasten en de Nederlandse gasten waren beduidend in de minderheid. Sommige Duitse mannen zijn karikaturen. Gister liep er een die oogschaduw op had. Hoe ijdel wil je het hebben? Maar je kunt ook met ze lachen. Gister liep er een Duitser met wie ik vaak grapjes maak. Hij ziet eruit als Harry uit de politieserie Derek. We kunnen het goed vinden met elkaar. Ik zei tegen hem: "Harry, es steht eine nackte Frau vor der Tür. Was sollen wir machen?" Hij zei: "Na ja, lass sie rein. Bade sie und bring sie zu mir." Duitsers hebben wel degelijk humor.

    Toen Duitsland gister speelde, zat iedereen in het restaurant. Je kon nergens meer zitten. Twee Japanners kwamen de tent binnenlopen en stonden voor het beeld, waarop een van de Duitsers zei: "Entschuldigung, Yushi, wir können nichts sehen." Ik weet niet of deze Japanner ook daadwerkelijk Yushi heette, maar hij reageerde er wel op. Ik vond het wel grappig. Het deed me denken aan Bill Murray in de film Lost in Translation. "Hey, Yakamoto, as soon as I'm done." Men zat gekluisterd aan de buis. Men genoot. Er was natuurlijk niet alleen maar louter gezelligheid. Vrouwen waren er ook. In de middag was de line up uitstekend.

    Later op de avond kakte de line up wat in. Maar boy69 was zeer tevreden. Ik wilde met Gloria, maar die was voortdurend bezet. Dus had ik Caro geschaakt. Dit is een wilde Duitse milf. Het weer was zonovergoten. Terwijl er in België een weeralarm was afgegeven wegens noodweer (code geel), was het in GT mediterranisch weer. In bordelen is de temperatuur sowieso altijd 1 graad hoger, maar GT leeft in zijn eigen biotoop met zijn eigen klimaat. GT heeft zijn eigen tijdzone en het is er altijd vijf voor twaalf. Ondanks het warme weer was de goulashsoep al snel op en ook de delicatesse griesmeel met aardbeien vloog er uit.

    Het deurbeleid was weer streng en terecht. Er stonden regelmatig groepjes van Südländer voor de deur. Diegene van het verkeerde soort. "Entschuldigung, aber kein Anlass.": werd er gezegd en de heren konden vertrekken. Ik zie het nog iedere keer gebeuren dat er heren met zonnebrillen voor de deur verschijnen. Ik zou zeggen. Doe eens verstandig en zet je zonnebril eens af. Dan kom je een stuk beschaafder over. Je gaat toch ook niet met een zonnebril bij een bank naar binnen. De DJ speelde van tijd tot tijd goede muziek. Maar vaak was het total confusion. Gewoon herrie. Maar dat is niet zijn schuld. Hij is erg talentvol.

    Maar de receptie vertelt hem wat hij moet spelen. Dus hij kan zich niet ontplooien, waardoor je total confusion krijgt. Al met al was het een prima dagje in GeeTee. Auf Wiederschnitzel.

  24. Onderstaande 10 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 mei 2016),ButtinSky (23 mei 2016),db2 (22 mei 2016),hugging_pall (24 mei 2016),kempie (22 mei 2016),Nedlovefkk (22 mei 2016),pcenter (22 mei 2016),pret (22 mei 2016),Teiresas (22 mei 2016),Zultbroek81 (23 mei 2016)

  25. #217
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    @Bergm550, Ga je vandaag niet meer op den bok?
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  26. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    snaal88 (22 mei 2016)

  27. #218
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 22 mei - Singing in the rain

    In de nacht van zaterdag op zondag verliet ik GT om 2:00 uur. We deden het licht uit en trokken de deur dicht. Wat was het een mooie, warme zaterdag geweest. Om 23:00 zaten we nog lekker allemaal in de tuin. Ik zat met een paar Belgische stamgasten op de houten planken naast de blokhut in de tuin. Het was een heerlijke temperatuur, zo'n 20 graden was het nog. Om 2:00 was het sluitingstijd en liep de tent leeg. Iedereen stond zich aan te kleden.

    De dames liepen heen en weer, de een moest nog even afrekenen, de ander deed haar tenue de ville aan. Soms zien dames er beter uit, als ze aangekleed zijn. Daarom heb ik ze graag in FKK-stijl, want dan zijn er geen verrassingen. Ik liep naar mijn fiets en de andere gasten stapten in hun auto's. De economie loopt prima, want ik zag alleen maar dure auto's links en rechts. Hier en daar een Ferrari en Lamborghini, ook relatief wat Franse nummerborden. Dat moet een lange rit naar huis voor ze zijn.

    Wat opvalt, is dat auto's vandaag de dag koplampen hebben die een blauwe kleur uitstralen. Dat zijn Xeon lampen volgens mij en ze draaien ook als je een bocht maakt. Maar mijn fiets trok ook veel bekijks, want de fietsverlichting wordt ook steeds futuristischer. Een van de dames wilde bij me achterop springen als grap. Ook in het hotel zaten weer een aantal gasten van GT, want ik herkende de auto's. Het zijn vooral de Fransen, die blijven overnachten.

    Ik had goed geslapen en vol goede moed schoof ik 's ochtends bij het ontbijt aan. Het was een bewolkte zondagochtend en het zou de hele dag zwaar gaan regenen. Om 11:00 uur stond ik voor de deur met twee Japanners. Ik herkende ze van de zaterdag en zij hadden ook een rugzak. Dus ze zullen ook wel overnacht hebben in de omgeving. Na het betalen van de entree had ik me omgekleed. De twee Japanners hadden ook een kluisje in mijn hoek, maar het was erg krap. Maar de heren hadden keurig gewacht tot ik klaar was.

    Dat valt me vaker aan Japanners op, hoe netjes ze zijn. Vaak komen Japanners in groepjes en als er een met een dame op de kamer is geweest, dan gaan de andere vervolgens ook allemaal met dezelfde dame. Japanners hebben een sterke groepsgeest, wat ik altijd erg bewonder. Het zijn geen individualisten. Een ander verschijnsel dat ik laatst waarnam in GT, is hoe Japanners met leeftijdsgenoten omgaan. Er was een groepje van vijf Japanners en twee waren de ouderen in de groep.

    Ik merkte gewoon aan het gedrag van de jongeren dat de ouderen met aanzien werden behandeld. Ook zijn Japanners erg wantrouwig voor mensen met tatoeages. Ik sprak laatst een Japanner in de sauna, die een beetje Engels sprak. Hij vertelde dat tatoeages in Japan niet geaccepteerd zijn en dat mensen met tatoeages gewantrouwd worden. Hij vertelde dat dit historisch te maken heeft met de cultuur van de Yakuza.

    Dit schijnt een subcultuur te zijn van criminelen, die zich helemaal onder tatoeëren en hun pink afsnijden, als ze een fout hebben begaan. Dat laatste schijnt dan weer gekopieëerd te zijn van de Japanse geisha's, die in vroeger tijden soms een van hun vingers afsneden ter ere van hun klant. Zo leer je nog eens wat als je in GT bent. Ik vind die tatoeages ook maar niks. Al die rare voetballers met die volledig getatoeëerde armen. In Japan vinden ze het allemaal maar vreemd.

    Maar goed, we dralen weer af. Terug naar GT. De line up was zondag prima. Natuurlijk was vroeger alles beter. De oude garde onder ons weet dat we vroeger de mooiste Russische dames hadden in het clubland. We zijn van de Russische kaviaar afgedaald naar de Roemeense kaviaar. Echter, ik kan Roemeense dames ook erg waarderen. Ik krijg er nog steeds een geweldige erectie van. Bijvoorbeeld, Gloria, deze Roemeense vlinder geeft je vlinders in de buik. Het was zondag dan ook weer nummertje trekken bij haar.

    Maar gelukkig had ik haar weten te schaken. Terwijl ik met haar op de bank zat, kwamen wacko66 en m4you ook even buurten. M4you liet er geen gras over groeien en terwijl ik met haar zat te vozen, schaakte hij haar meteen voor na mijn sessie. We zijn per slot van rekening allemaal professionals. Flora was er ook. Heel sexy en gracieus zat ze op de bank voor zich uit te kijken. Haar arm rustte op de leuning en ze zat met haar lange benen over elkaar heen. Ik kan het niet goed beschrijven, maar ze zat een beetje als de vrouw op deze foto.



    Het verbaasde ons even dat Flora niet geboekt was. Wat was er aan de hand? Normaal gesproken zit ze nog geen minuut alleen. Maar na een paar minuten ging een gast naar haar zitten. Gelukkig maar. We waren al bezorgd. Als Flora geen klanten meer trekt, dan kun je echt gaan spreken van GayTee. Het Duitse sexbeest Kimmi was er ook. Een hele leuke Duitse meid, die gek is op sex. Zij is niet voor de faint hearted, want ze vreet je op. Trouwens, Gloria kan er ook wat van. Tijdens de sessie stak ze haar tong in mijn oor. Dat is nog eens wat anders dan een banaan in je oor.

    Ook werd er weer leuke muziek gedraaid, zoals deze twee nummers. Ik hoor toch iedere keer weer leuke muziek als ik in GT ben. Dan draai ik die muziek ook thuis en dan kun je nog even na-romantiseren van het bezoek aan GT. Het is een soort vakantiegevoel dat ik dan heb. Maar na een paar dagen ebt het gevoel weer weg. Dan val je toch weer terug in de dagelijkse sleur.





    Al met al was het weer een mooi weekend in GT. Auf Wiederschnitzel.

  28. Onderstaande 21 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 mei 2016),Badslippers (23 mei 2016),Bluebear (23 mei 2016),ButtinSky (23 mei 2016),buttlover (23 mei 2016),Das (23 mei 2016),db2 (23 mei 2016),dbd67 (23 mei 2016),gignnl (23 mei 2016),kempie (23 mei 2016),Knabbel (23 mei 2016),lekkersfan (23 mei 2016),m4you (23 mei 2016),Nedlovefkk (23 mei 2016),Picasso 1 (23 mei 2016),pret (23 mei 2016),rob45 (23 mei 2016),snaal88 (23 mei 2016),Teiresas (23 mei 2016),trickyD (23 mei 2016),Wacko66 (23 mei 2016)

  29. #219
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Gisteren, 27 mei in GT geweest. Het weer was lekker, het eten aangenaam en het personeel zoals altijd overal weer vriendelijk en correct, ook de parkeer/veiligheid mannen vriendelijk als altijd. Nou ben ik ook een brave burger en heb jaren ge-vechtsport, dus ik heb respect voor deze jongens en laat dat ook blijken.
    Goed ter zake van de vrouwen waar het allemaal om draait, ik heb niet geteld maar ik vond de bezetting aan de krappe kant, miste ook een behoorlijk aantal vrouwen die waarschijnlijk tot de groep niet meer welkom behoren (up-sellers dan wel down-service), miste ze dus niet echt. Ik kom niet meer vaak genoeg om namen te weten, maar ik had niet heel veel vrouwen om uit te kiezen en ging richting teleurgesteld tot ik uiteindelijk een sympathieke en geile klik had. Wat dat betreft is 1 dame voor mij dan alweer genoeg. Naam heb ik niet gevraagd, die onthou ik niet, ze was relatief nieuw en donkerharig. Ze gaf mij precies de service die ik wil en op een heel prettige manier illusie GFE YES ! Ik ben altijd groot fan geweest van GT en ben dat nog maar neig toch ook naar eens op andere plekken shoppen, van de zomer ga ik dat maar eens handen en voeten geven.

  30. Onderstaande 7 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 mei 2016),bergm550 (28 mei 2016),kempie (28 mei 2016),mechelen (28 mei 2016),Nedlovefkk (28 mei 2016),rob45 (28 mei 2016),Teiresas (28 mei 2016)

  31. #220
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Naam heb ik niet gevraagd, die onthou ik niet, ze was relatief nieuw en donkerharig. Ze gaf mij precies de service die ik wil en op een heel prettige manier illusie GFE YES !
    Ik denk dat dit weleens Gloria geweest zou kunnen zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Ik ben altijd groot fan geweest van GT en ben dat nog maar neig toch ook naar eens op andere plekken shoppen, van de zomer ga ik dat maar eens handen en voeten geven.
    Ja, dat is verstandig. Afwisseling is belangrijk. Ik ga binnenkort naar Sharks. Ik hoop alleen dat ik uit de klauwen kan blijven van het huismonster Silvana. Vroeger toen ze nog in World werkte, lag ik een keer bij het zwembad te slapen en voelde ik een hand langs mijn been omhoog gaan. Ik deed mijn ogen open en had de schrik van mijn leven. Ik sprong letterlijk van de ligstoel af. Het was Silvana en ze zei: "Ich denke dass wir uns gut verstehen werden." Het deed me denken aan deze scène in de film Gremlins.


  32. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (28 mei 2016),lekkersfan (29 mei 2016),mechelen (28 mei 2016),Nedlovefkk (28 mei 2016),Teiresas (28 mei 2016),trickyD (28 mei 2016)

  33. #221
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik denk dat dit weleens Gloria geweest zou kunnen zijn.
    Herinner me het ineens weer, het was Bella , Duitse Bella....
    Laatst gewijzigd door lekkersfan; 29 mei 2016 om 20:57 Reden: toevoeging nationaliteit

  34. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (29 mei 2016)

  35. #222
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Fkk club, dus alle dames in Eva outfit, zoals in Babylon? Of enkel op een bepaalde dag, zoals donderdags in planet Eden? Thks

  36. #223
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goolfy69 Bekijk bericht
    Fkk club, dus alle dames in Eva outfit, zoals in Babylon? Of enkel op een bepaalde dag, zoals donderdags in planet Eden? Thks
    Nee, niet in Eva kostuum. Sommigen topless andere met lingerie.

  37. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (30 mei 2016)

  38. #224
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Eerste keer dat een dvp mij twee keer kan strikken voor een kamer. Madeleine.......

  39. #225
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Als je denkt nu is het over. K'ben helemaal leeg. Neem dan nog Isabella. Daarna weet je pas wat leeg betekent! Wat zij nog allemaal kan: ongelooflijk.

 

 
Pagina 9 van 109 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.