Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 213
  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Beitrag Geile Tijden, 3e Kwartaal 2014

    Wie kan die tekst nog volgen?

  2. #2
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    210
    Discussies
    31
    Thanks
    598
    Thanked
    363 in 127 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk vertaald met een of ander vertaal programma !

  3. #3
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 5 juli - de halve finales van het WK

    Met gemengde gevoelens was ik gister onderweg naar GT. Het was de avond van de plaatsing voor de halve finales van het WK. België speelde om 18:00 en Nederland om 22:00. Ik dacht zou het druk zijn, totale chaos, kledingzakken, allen hutje mutje op elkaar in de bar en in de tent. Ik bereidde me op het allerergste voor.

    Ik hield onderweg contact met ketserr via de Whatsapp om te vragen hoe de situatie er voor stond. Ik had ook een backup plan in mijn hoofd om anders naar Livingroom te gaan. Maar ja, daar zou het natuurlijk net zo druk zijn, dus dat was geen optie. Toen ik op de parkeerplaats van GT was aangekomen en mijn stalen ros had geparkeerd, zag ik twee gasten vertrekken uit GT.

    Op de parkeerplaats van de Baumarkt stonden 4 mannen, die ook naar GT wilden. Een snel rekensommetje leerde mij dat als alle kluisjes bezet waren, dat ik dan snel in actie moest komen. Twee mannen eruit en vijf erin. Dat betekent dat er dan drie geen kluisje hebben. Ik had snel mijn fiets op slot gezet en was snel richting de deur gelopen.

    Ik kreeg inderdaad een armbandje. Maar tot mijn grote verbazing was GT een oase van rust. Er waren geen grote groepen van gasten. Je weet wel die gasten, die GT alleen maar bezoeken met mooi weer of voetbalwedstrijden vanwege het gratis bier en eten, maar op de kamer gaan ze niet. Ik moet toegeven dat ik erg opgelucht was. Ook waren er maar weinig stamgasten en beren, wat wel jammer was.

    De ijsberen line up bestond uit: Envert, ketserr en babbel. De vrouwen line up bestond uit: bea, carmen, amalia, emma, lisa, rachel, olga, lulu, joanna, daisy, jana, samya, nastya, sonja, sammy en nog zo'n 60 meiden. Het was een prima line up, waaronder ook een nieuwe meid met grote letters op de zijkant van haar been. Waarschijnlijk de naam van haar kind, echtgenoot of pooier.

    Dit keer geen naam als Abdul, maar gewoon een Angelsaksische naam. Een autochtone pooier. Ze zijn er dus ook nog, terwijl het toch een beroepsgroep is in Duitsland, die grotendeels in handen is van Turken en Oost-Europeanen. Het was echt een hele mooie vrouw om te zien. Ze leek op prinses Caroline van Monaco. Ik had haar meteen op mijn kamerlijstje gezet.

    Ik had geld meegenomen voor drie kamergangen. Dus ik wilde het aantal kamers over de dag verspreiden. Want als je al je geld al hebt uitgegeven voor 9 uur, dan wordt een bezoek aan GT een kwelling. Vroeger had ik me dan weleens aangekleed en was dan met de taxi naar de geldautomaat gereden en weer terug naar GT. Maar die tijden heb ik nu wel gehad en dat doe ik niet meer.

    Maar omdat het zo rustig was, gingen veel meiden vroeger naar huis. Toen Nederland speelde tegen Costa Rica, zat er bijna niemand in de tent. Vroeger moesten die meiden tot het einde blijven, als ze na 12 uur waren gekomen. Maar de regels lijken te zijn versoepeld. Een jammerlijke ontwikkeling. Prinses Caroline was ook al naar huis gegaan en Carmen ook.

    De line up werd steeds slechter en slechter. Ik was op de kamer met Bea en Emma. Verder was het wel een gezellige avond tezamen met de beren ketserr, envert en babbel. Ik zit nu in het hotel. Het is zonnig weer en 19 graden. Er lopen een aantal kinderen rond in de ontbijtzaal. Jemig, wat zijn die koters vet, zeg. Twaalf jaar en al van die vetrollen.

    Als je op die leeftijd al vet bent, dan kom je daar nooit meer van af. Praatjes hebben ze ook nog. Zo zegt die dochter tegen haar moeder: "Mamma, ich krieg heute Taschengeld. Ich will dies Mal 15 Euro haben." Als ik haar vader was geweest, dan had ik gezegd: "Val jij eerst maar eens 15 kilo af en das pas krijg je 15 Euro." Maar goed, het was een gezellige dag gister in GT.

  4. Onderstaande 15 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 juli 2014),Badslippers ( 6 juli 2014),Boy69 ( 6 juli 2014),ButtinSky ( 6 juli 2014),Costana ( 6 juli 2014),Cupido ( 7 juli 2014),Davedv ( 6 juli 2014),db2 ( 6 juli 2014),jacky pakutra ( 6 juli 2014),Lesyeux ( 8 juli 2014),pistoleeke ( 6 juli 2014),rob45 ( 7 juli 2014),Shaggie ( 6 juli 2014),Teiresas ( 6 juli 2014),wervelwind ( 7 juli 2014)

  5. #4
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Jemig, wat zijn die koters vet, zeg. Twaalf jaar en al van die vetrollen.

    Als je op die leeftijd al vet bent, dan kom je daar nooit meer van af. Praatjes hebben ze ook nog. Zo zegt die dochter tegen haar moeder: "Mamma, ich krieg heute Taschengeld. Ich will dies Mal 15 Euro haben." Als ik haar vader was geweest, dan had ik gezegd: "Val jij eerst maar eens 15 kilo af en das pas krijg je 15 Euro."
    En wie laat die praatjes toe en wie laat ze overgewicht van 15 kilo hebben? De ouders... dus daar ligt de oorzaak.
    Het doel heiligt de middelen

  6. Onderstaande leden hebben The Saint bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 7 juli 2014)

  7. #5
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Vorige week dinsdag was het prachtig weer, veel te mooi om te werken dus neem ik de middag vrij en rij naar GT. Om 1 uur is er al geen parkeerplaats meer, maar gelukkig nog wel langs de heg even verderop de Heidweg. Kortingskaart voor LR in de locker (5 euro maar, cheapkates). Rotlocker bovendien, in de doorgang naar achteren vlak bij de plee, ik ben nog geen regular. Binnen is het rustig, buiten eigenlijk ook. Eerste keer GT bij mooi weer, dus ik wandel buiten wat rond in de enorme tuin. De grote loungebanken rechts zien er aantrekkelijk uit, evenals de met gordijnen "afsluitbare" kamertjes helemaal achterin; seks in de vrije natuur met het comfort van een goed bed, like!

    Mijn badjas is te klein. Ik ben niet lang maar ik oog blijkbaar nog kleiner want ik krijg overal steevast een te kleine badjas. Boeien, als 'ie maar dicht kan. Wat ik veel erger vind is dat wij beren echt zwaar voor aap lopen in die badjas. Met een kleurtje gaat het nog, maar zo'n witte is echt zo oer-fucking-lelijk. Vooral tussen al die bloedmooie meiden, het is alsof men wil benadrukken dat wij er niet rondlopen om onze looks! LOL. Sommige beren varieren wat heb ik wel gezien, handdoekje om het middel en de badjas open is dan nog het beste alternatief, als je niet al te buikig bent.

    Tijd voor lunch, het eten is goed; keuze farfalle napolitana of koude rosbief met gebakken aardappeltjes, ik neem rosbief met farfalle Dan zie ik een Afrikaanse godin naar buiten lopen richting de blokhutjes, met een kwijlende ijsbeer achter haar aan. Wat is ze mooi! Daar ga ik op wachten. Ik probeer intussen alle plaatsen om te relaxen uit - de ligbedjes in de tuin, de bankjes tegen het huis, de banken in de tent, enz. maar altijd zo dat ik miss ebony beauty zou moeten zien als ze terugkomt. Niet dus, of ze ligt te pannenkoeken. Er komen wel voortdurend lieve mevrouwen mij vertellen dat ik perse met hen mee moet, zoals een blonde Duitse met heel veel verschillende tattoos, een hoerige Duitse met kanontieten, een Poolse met een bijzonder lief gezichtje, twee Roemeensen die aansturen op een trio, enz. enz. maar er zit niks tussen waar echt warm voor loop dus hun namen ben ik allemaal weer vergeten. Op eentje na, Italiaanse Bella die vrijwel naakt rondloopt. Wat is zij mooi, met haar ontelbare kleine vlechtjes, haar superstrakke vrouwelijke lijf en heerlijke poesje waar je ongehinderd naar mag kijken. Terwijl ik het opschrijf trekt het bloed naar mijn liezen. Jou wil ik als toetje!

    Ook klets ik een tijdje met Jennifer uit de Dominikaanse Republiek. Bloedmooi is ze, vind ik. Ze heeft wel een gigantische lading make-up op, ze kan het hebben maar nodig is het niet. Wel hoor, zegt ze, ze moeten me van een afstand kunnen herkennen. Ze is haar lippenstift aan het bijwerken, maar vecht tegelijk met een haar die in de dikke stiftlaag blijft hangen. Of ik zin heb, vraagt ze. Ik beken dat ik op iemand anders aan het wachten ben. Ze lacht, "geen probleem" zegt ze, later misschien? Later baby.

    Een beetje beteuterd loop ik een rondje binnen en daar zie ik haar uit de kino komen, mijn Afrikaanse prinses. Kisha heet ze, uit Kenya. Zal ik een sleutel halen vraagt ze al na twee minuten, zie ik er zo desperaat uit? Maar dat is mij wat te snel dus ik stel voor nader kennis te maken in de kino. Ze kiest een van de bankjes uit en we kletsen een tijdje. Ik streel haar mooie benen en zij controleert mijn peilstok. Ik wil haar! Ze heeft nu geen haast en ik geniet van de presales. Maar eigenlijk kan ik nog maar aan 1 ding denken, dus stel ik zelf voor dat ze een sleutel haalt, van een cabin please en dat lukt, nummer 20. Op haar hoge hakken loopt ze met haar bloedmooie retestrakke billen als een magneet voor me uit, mijn trouwe vriend richt zich als een kompas en produceert een tent in mijn badjas. Ik volg haar gedwee, ongetwijfeld kwijl ik nu ook... Uiteraard heb ik zoals gebruikelijk in de kino veel te laat over de prijs "onderhandeld", ze zei: one-zero-zero for an hour, want ze had ook wel door dat ik geen weerstand zou bieden, niet echt tenminste. Whatever, ze is zo yummie...

    In de blokhut stapt ze van haar hoge hakken af en is ze ineens 5 cm kleiner dan ik. Precies de goeie maat. Ze ontkleedt zich en voor me staat mijn donkere prinses. Ik ga op het bed zitten en duw mijn gezicht tegen haar buik. Overal kusjes. Ik pak haar heerlijke kontje vast en kus haar poesje. Geamuseerd kijkt ze me aan en gaat op bed liggen. Ik ga er naast liggen en streel haar borsten, haar buik, haar benen. Ik kan hier uren naar kijken, wat een lijf. We zoenen, voorzichtig. Met tong maar niet zo intens als Remi in LR. Toch is het lekker en opwindend. "Do you like to be licked?" vraag ik. "O yes," zegt ze en legt haar benen wijd. Ik kruip er tussen en lik langs haar lipjes, maar nog niet er overheen. Ze is niet helemaal glad geschoren maar dat interesseert me tegenwoordig niet meer zo. In Afrika heb ik ooit een lokale dame op mijn hotelkamer gehad met allemaal krulletjes daar beneden. Gangbang-ster MariskaX laat twee streepjes haar staan aan weerszijde van haar gleufje, het is net een brievenbus met antitochtstrip. Lange haren, dat is niet fijn vind ik maar dit is allemaal prima. En Kisha ruikt lekker beneden, of liever: ze ruikt nergens naar. Ik tease, lik af en toe over de lipjes, dan weer net er naast, duw mijn tong tegen haar clitje en masseer van links naar rechts. Het mist zijn uitwerking niet, Kisha ligt met ogen gesloten op het kussen dat ze onder haar rug had gelegd en kreunt zachtjes mee. God wat geil. Ik duw mijn tong tussen haar lipjes en glijd naar haar clitje toe. Dan terug naar beneden en omdat ze lekker ruikt sla ik ook haar sterretje niet over. Dan duw ik mijn tong in haar kutje diep naar binnen en ze kreunt. Het is fijn om feedback te krijgen We zijn zo'n 20 minuten onderweg als ik weer weer naar boven kruip. Meteen daalt Kisha af en veegt ze voorzichtig (gelukkig) met een doekje mijn eikel schoon. Te veel saunaclubschatjes doen dit, blijkbaar lopen er veel kerels rond die hun leuter niet grondig reinigen voor de volgende sessie, erg jammer. Dan begint ze te pijpen, met veel gevoel en lekker diep. Mijn ervaring is dat donkere vrouwen hem er vaak helemaal in stoppen en zo ook Kisha, voelt geborgen! Ik ontspan helemaal en geniet van haar lik- en slobberwerk. "You shaved," zegt ze, "nice" en het klopt, doe ik altijd voor een clubbezoek, gangbang of wat dan ook. Het is leuk om te horen dat het gewaardeerd wordt. Omdat Kisha geen aanstalten maakt om van positie te wisselen stel ik voor om te neuken. Condoompje is snel aangebracht en ze kruipt over me heen, cowgirl. Het voelt heerlijk. Ook nu heeft ze geen haast, helemaal prima. Dan pak ik haar vast en ga ik on top zonder me uit haar terug te trekken. Eerst voorzichtige halen, dan sneller. Ze sluit weer haar ogen en kreunt zachtjes. Door het pijpen ben ik al zo ver heen dat ik dit niet lang ga volhouden voel ik, maar dat is ook niet erg want we zitten al dicht tegen het uur aan. Gek hoe je op den duur je horloge niet meer nodig hebt om dat goed in te schatten. Kreunend schiet ik het rubbertje vol, heerlijke ontlading. We kletsen nog wat na. Ze vertelt dat ze van teder houdt, dat had ik al gemerkt. En dat ze pijpen fijn vindt maar ook geneukt worden. My kind of girl! Dan wrijft ze over haar voet. Ik heb al vaker meegemaakt dat de dames last van hun voeten krijgen door die hogen pinnen die ze dragen. Nou ben ik toevallig goed in voetmassages en heb ik sinds een tijdje altijd een fles cacao-olie bij me. Ruikt niet alleen heerlijk maar is ook superzacht en ideaal voor een massage. Ik stel voor dat ik haar een voetmassage geef en ze zegt: "Graag, later."

    Na de heerlijke sessie met Kisha eet ik opnieuw iets en zwerf wat onrustig rond in de tuin en in de bar. Hot tub en sauna sla ik deze keer maar over, te veel bezwete, behaarde beren steeds. Ik kom Kisha nog een paar keer tegen en elke keer lacht ze lief naar me, ik geniet daarvan.

    Tijd voor mijn andere favoriete bezigheid: dutten in de kino met muziek op mijn oren en genieten van de dames die regelmatig langs komen om te vragen of ze me gezelschap mogen houden. Elke vijf minuten komt er wel eentje naast me liggen en sommigen grabbelen begerig onder mijn badjas. En alhoewel ik daar erg van geniet wil ik niet de indruk wekken er misbruik van te maken, dus vertel ik ze allemaal vrij snel vriendelijk dat ik nog even wacht.

    Dan komt Bella naast me liggen en ik weet meteen dat ik op haar heb liggen wachten. "Loop je altijd naakt rond?" vraag ik na de gebruikelijke kennismaking. Ze beaamt het, "soms draag ik een slipje" voegt ze er aan toe, "maar dan wel heel erg klein!" en ze glimlacht er botergeil bij. Ik hou van vrouwen die ongeremd zijn, zonder valse schaamte. Bella weet dat ze prachtig is en toont haar lijf blijkbaar met plezier, the pleasure is all mine baby! Ik vraag hoe lang het duurt om al die vlechtjes te maken. Zes uur zijn twee van haar vriendinnen daar mee bezig zegt ze. Ook vraag ik hoe oud ze is, ik heb al lang gemerkt dat 20 er wel strak uitziet, maar ervaring komt met de jaren. Dan komt de grootste verrassing deze dag: Bella is 35 zegt ze. Ze ziet er uit als 25. Ze heeft een prachtig strak lijf met een heerlijk licht gewelfd buikje. Nu ik weet dat ze 35 is vind ik haar nog mooier. Ze heeft inmiddels mijn metgezel in haar hand en streelt hem met liefde. Het voelt niet alleen goed, het ziet er ook zo lekker uit als zo'n prachtig poppetje met je gereedschap speelt, ik kan daar niet genoeg van krijgen. "Zal ik je pijpen?" vraagt ze dan. Kan best zijn dat ik op dat moment even het bewustzijn heb verloren maar het volgende dat ik me herinner is dat ze hem met liefde in haar begeerlijke mondje neemt. Ze is echt goed, ik leun achterover en geniet. Wat een leven. Laat het nooit meer ophouden alsjeblieft. Als ze een kwartiertje met veel liefde bezig is geweest duw ik haar mooie kontje zachtjes naar me toe. "69?" vraagt ze? "Yes please!" Ze gaat over me heen zitten en duwt haar poesje tegen mijn mond, mmmm. Dan blijkt dat ze eigenlijk te klein is hiervoor, als ik bij haar kan kan zij niet bij mij, of omgekeerd. Haha. "Let's fuck" zeg ik. In no time heb ik een regenjasje aan en laat ze zich behendig over me heen zakken. Ik heb me later afgevraagd of we gezoend hebben, maar ik denk van niet. Ik heb het niet gemist in elk geval. Als een amazone rijdt ze me klaar terwijl we elkaar blijven aankijken. Bella weet wat lekker is. Herhalingswens (het woord gevaar past hier niet) is 100%, wat een topper! We kletsen nog wat na, ook over mijn voorliefde voor exotische beauty's. "O, maar dan moet je mijn vriendin Gabriela uit Brazilie ook eens ontmoeten" zegt ze. Ik heb eerder die dag met een Braziliaanse gekletst en omschrijf haar (beetje zwaarder, grote tieten). Dan is dat niet Gabriela, zegt ze. Mijn interesse is gewekt.

    Nog geen half uur later zie ik Bella lopen met een prachtige meid bij haar. Bella ziet me en wenkt: "Dit is Gabriela." Gabriela heeft lang zwart haar, een prototype Braziliaans uiterlijk, mokka, donkere ogen, mooie handen, ze is heel slank en ze kijkt permanent geil uit haar ogen. Ze ziet dat ik verlekkerd kijk en begint te lachen. "Zullen we?" "Eerst nog een beetje bijkomen." knipoog ik naar Bella. "Oke!" Dan is het een kwestie van het moment afwachten. Het is inmiddels avond, de halve berengemeenschap zit voor de buis naar voetballen te kijken. Ik eet nog wat, drink nog wat en kijk rond. Jennifer komt langs op weg naar een kamer, geen probleem want ik voel nu meer voor Gabriela. Als ik haar een half uur later nog een keer tegenkom stel ik maar meteen voor dat ze een sleutel haalt. In no time is ze terug en gaan we naar kamer 5. Mijn ritueel is een beetje hetzelfde, zie Kisha, maar de uitwerking is totaal anders. Gabriela heeft dat waarom ik zo ontzettend gek ben op Afrikaanse en Latijnsamerikaanse vrouwen: ze is totaal ongeremd en laat zich helemaal gaan. We zoenen intensief, haar tong komt overal en het is nu pure GF6. Als ik haar vervolgens langdurig neuk rollen haar ogen en kreunt ze dierlijk. Van het ene op het andere moment is het PSE. Bij het likken komt ze twee keer kort achter elkaar klaar, ik voel haar onderbuik schokken. Ze vindt elke variatie fijn en stort zich ook vol overgave op mijn jongeheer. Kisha was goed, boven gemiddeld. Bella was goed, eigenlijk nog beter dan Kisha. Maar Gabriela's pijpwerk is grandioos. Wat een dag, drie toppers op rij en dat gewoon op gevoel gekozen. Ik had Gabriela gewaarschuwd dat ik helaas nog maar voor een half uur geld bij me had (hoe cheap, maar ja) maar ze is geen klokkijkster. Het hoogtepunt is super en als we bezweet op bed vallen kijkt ze me aan: "You moved exactly right! And so long!" Enfin, je weet nooit of het aftersales is of toch een beetje gemeend, maar ze blijft maar complimenten maken, wat een heerlijk gevoel. Kamer 5 heeft een douche en we maken er dankbaar gebruik van.

    Als ik door het wellness gebied loop zie ik Jennifer onder de douches staan. Ze wast zich grondig en omdat het zo'n ontzettend lekker plaatje is ga ik op een van de ligbedjes naast de hot tub liggen. Jennifer geniet er volgens mij van om bekeken te worden, ik heb haar eerder vandaag ook al bij de lockers zien douchen. Vrouw naar mijn hart, als IK er zo mooi uit zou zien dan zou ik het ook willen tonen! Haha. Als ze klaar is met douchen ziet ze me liggen en komt lachend naar me toe. "You like?" "I love!" Ze vertelt dat ze naar huis toe gaat en kijkt quasi sip. Geen probleem zeg ik, ik kom nog eens terug. Ze lacht lief en zegt dat ze er meestal op dinsdag is.

    Zoals afgesproken met Kisha ga ik in de kino liggen met de fles cacao-olie onder handbereik. Niet lang daarna komt Bella bij me liggen. Ze wrijft over haar voeten en uiteraard stel ik voor om haar een voetmassage te geven. "Ik lig hier eigenlijk te wachten op Kisha voor een voetmassage," zeg ik, "maar ze is toch nergens te vinden." Dankbaar gaat Bella met haar benen naar me toe liggen. Ze is naakt, zoals ze de hele dag al rondloopt. Ik masseer haar voeten langdurig en geniet ondertussen van dat heerlijke lichaam dat voor me ligt en haar spleetje dat me toe lijkt te lachen. Bij mijn vorige bezoek aan GT heb ik Braziliaans/Venezolaanse Ruby (of Rubine) een voetmassage gegeven. Daar was wat overredingskracht voor nodig omdat ze vindt dat ze zweetvoeten heeft. Heeft ze ook wel een beetje, maar dat hindert mij niet. De schat heeft toen een hele lading babydoekjes, gewoonlijk bedoeld om leuters mee schoon te vegen, gebruikt om haar voetjes schoon te maken. Bella geeft me het ene compliment na het andere voor de massage. "Ik val bijna in slaap, zo relaxend is het." Goed voor je ego om zulke dingen te horen. Ondertussen komt Kisha de kino binnen en ziet me bezig met Bella. Ik geef aan dat ik straks graag Kisha ook een massage geef en concentreer me weer helemaal op Bella. Na een half uur geef ik aan dat de massage klaar is en Bella bedankt me. Kisha ligt inmiddels aan de andere kant van het brede bed op me te wachten. "Kom je naar mij toe?" vraag ik, maar madame gebaart dat ik naar haar toe mag komen. Ook Kisha geniet van de massage. Terwijl ik met haar bezig ben zie ik Gabriela enkele keren de kino binnenkomen. Elke keer kijk ik naar haar en lacht ze terug. Als Kisha straks klaar is en Gabriela is in de buurt, dan zal ik haar ook een massage geven neem ik me voor. Ik geniet hiervan. Het kost niks en je bent intensief bezig met een prachtige dame die er erg van geniet. Like!

    Na Kisha's massage blijft ze bij me liggen. Ik hoef nergens meer naar toe en zij blijkbaar ook niet. Ze is moe, vertelt ze, maar ze slaapt hier en moet dus wachten tot de tent sluit om 1 uur. Uiteindelijk kletsen we anderhalf uur over van alles en nog wat. Het is een heel open gesprek. Ook vertelt ze me dat ze volgende week op vakantie gaat, maar over een paar weken weer terug is. Goed om te weten. Ik zie uit mijn ooghoeken Gabriela nog een paar keer de kino in komen, maar mijn aandacht gaat nu uit naar Kisha. Maar in mijn achterhoofd ben ik ook met Gabriela bezig, wat een grandioos geil dier is dat, daar moet ik beslist snel weer voor terugkomen.

    Om 1 uur verlaat ik met Kisha de kino, krijg in de gang nog een zoen als afscheid en ga me aankleden. Douchen hoeft niet meer, dat was in kamer 5 al gebeurd. De parkeerplaats is nagenoeg leeg en op de Heidweg staat alleen nog mijn auto. Met een big smile rijd ik naar huis, wat een topdag!

  8. Onderstaande 14 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 juli 2014),bergm550 ( 6 juli 2014),db2 ( 6 juli 2014),gignnl ( 6 juli 2014),hasta la pasta ( 6 juli 2014),lekkersfan ( 7 juli 2014),Lesyeux ( 8 juli 2014),Megaboob ( 6 juli 2014),Oudebelg ( 6 juli 2014),rob45 ( 6 juli 2014),Shaggie ( 6 juli 2014),Stief (10 juli 2014),Teiresas ( 6 juli 2014),wervelwind ( 7 juli 2014)

  9. #6
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Na enige tijd mee te hebben gelezen op dit informatieve forum, wordt het nu eens tijd om ook wat toe te voegen.
    Ben in mei 2014 begonnen met mijn "saunaclubcarriere" en wel in GT, omdat ik hier had gelezen dat de line up aldaar de beste zou. Na een tocht van 1,5 uur op een zondag aangekomen en vriendelijke ontvangst en uitleg belandde ik in de bar.
    Wow wat een prachtige meiden trof ik daar aan, het leek wel een soort Efteling voor volwassenen.

    Een prachtig blond meisje met een witte bikini stelde zich voor als "Georgiana". Mijn paal sprong bijna door mijn badjas heen naar buiten toen ze met haar hand over mijn rug streelde...wat een schoonheid!
    Aangenaam uurtje met haar op de kamer gehad en daarna wat gegeten in de tent om weer op krachten te komen.
    Vervolgens viel mijn oog op een andere schoonheid en deze bleek de naam Rachel te bezitten.
    Wederom met een heerlijk gevoel de kamer verlaten na een inspannend uurtje...

    Kan de kritiek die ik hier soms lees dus niet helemaal plaatsen, aangezien ik overweldigd werd door het damesaanbod en ik weinig olietankers (zoals ze hier wel eens worden genoemd) aantrof.
    En ook de service van beide dames was meer dan prima.
    Als ik deze week tijd heb zal ik misschien nog wat meer over mijn ervaringen van de laatste 2 maanden posten van de andere clubs die ik inmiddels van binnen en buiten heb gezien...

    Bekende beren heb ik niet gesproken voor zover mij bekend, wel kwam ik een Nederlander tegen waarmee ik in gesprek raakte.
    .
    Hoe dat afgelopen is hoop ik binnenkort te posten


    groet CCR

  10. Onderstaande 11 leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 juli 2014),bergm550 ( 7 juli 2014),Big30 ( 6 juli 2014),Davedv ( 7 juli 2014),jacky pakutra ( 7 juli 2014),lekkersfan ( 7 juli 2014),Lesyeux ( 8 juli 2014),Megaboob ( 7 juli 2014),Mr Pussy ( 7 juli 2014),rob45 ( 7 juli 2014),Teiresas ( 6 juli 2014)

  11. #7
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Zondag 6 juli

    Het kwam langzaam terug, het besef waar ik was en waarom ik me zo voelde. Penalty's. En we waren door naar de halve finale.
    Dat was gisteren de reden om bier te drinken, zo veel bier dat ik op de logeerkamer bij een vriend geëindigd ben en wakker werd met een bonkend hoofd. Maar goed, daar liet ik me niet door tegenhouden, het plan was om vandaag weer langs Golden Time te gaan, om de overwinning te vieren zeg maar.

    Ik kwam rond 13:15 al aan en ik moet zeggen dat het me verraste hoe druk het al was, even moeten wachten buiten, afrekenen, omkleden en naar buiten voor een verlaat ontbijt. Hoewel het bonken weg was stond m'n hoofd nog niet echt naar een kamergang, ik had iets meer tijd nodig om te herstellen en daar leek me de whirpool een aardige plek voor. Zo gedurende de dag hou je wel je ogen open en maak ik in gedachte een lijstje met dames die ik nog eens tegen het lijf wil lopen. Deze keer zag ik weer een DVP met rood haar met een prachtlijf, maar op de een of andere manier kruisten onze wegen zich nooit lang genoeg, ik vermoed dat het Ebru is aan het paspoort te zien....maar dat moet er nog een keer van komen.

    In ieder geval, m'n hoofd en lijf waren voldoende hersteld voor een eerste kamergang, tijd om eens een rondje te lopen en op zoek te gaan naar een geschikte DVP. Ik liep van de bar naar een bank om te gaan zitten toen ik een bekend gezicht zag, Mabel van m'n eerste bezoek aan GT. Dat was per direct einde zoektocht en ik parkeerde mezelf naast haar op de bank. Ze begroette mij ook enthousiast en na een paar minuten stelde ik voor dat ze een sleutel ging halen. Ze kwam even later terug, we moesten een 10/15 minuten wachten, an sich geen probleem. Ze vertelde dat dit haar laatste dag was en ze een maand naar huis ging, interessant vond ik toen we het hadden over de aantallen en types DVP en de illusies van de FKK wereld zowel voor de dames als heren. Ze was daar vrij open in.
    Ze ging weer voor een sleutel en kwam terug met een sleutel van een kamer binnen. Tenminste, kamer....het was meer een kast. Als het niet te warm is zal het beste te doen zijn, maar nu was het al vrij benauwd binnen en als je dan nog gaat gymnastieken in zo'n klein hok.....niet fris. Ik had eventueel wel een uurtje willen kameren, maar heb het bij een half uurtje gehouden. Of zoals Mabel het stelde na een half uur 'you want to go? or want to stay here and die'
    De kamergang was gewoon weer super, het gaat met een bepaald gemak en een vanzelfsprekendheid alsof we al tientallen keren op een kamer hebben gelegen. Het is dubbel, aan de ene kant is dit (deels) wat je zoekt in een club, aan de andere kant zijn dit de dames waar je je serieus in kunt verliezen.

    Na de gebruikelijke bezigheden om de tijd te vullen kwam ik terecht op een barkruk naast Lorena. Een knappe Duitse meid met een mooi lijf en een vlotte babbel. Leuke meid om mee te praten, ik vond ze wel iets te vlot met de sleutelvraag maar in dit geval maakte dat niet zoveel uit omdat er toch wachttijden waren. Het was behoorlijk druk rond 5/6 uur en de wachttijden lagen toch wel rond de 30/40 minuten. Na een tijdje opperde Lorena om andere opties te verkennen, ze daagde me eerst uit om naar de kino te verkassen maar dat zit er nog niet in voor mij haha. Wel een optie was een (massage?) bed in de welness, daar was de wachttijd in ieder geval een stuk korter.
    Zoenen, maar geen tz, PZC erg goed, 69 met aanwijzingen hoe ze het graag heeft en NMC was ook feest. Meer PSE dan GFE, zeker vergeleken met m'n kamergang met Mabel. Al met al een prima sessie en zeker een optie voor herhaling.

    Na het eten zag ik in de bar prinses Caroline nog in de bank zitten met (naar ik nu aanneem) bergm550, een leuke meid om te zien, maar wat een verschrikkelijke tattoo. Ik hoop dat daar nog eens iets overheen komt om te bedekken. Hoewel het minder druk werd bleef de lineup redelijk op niveau, ik had nog wel zin en budget voor een derde ronde maar zag in eerste instantie niets wat me over de streep trok. Mabel kwam weer bij me zitten, een beetje knuffelen en een praatje maken. Ze ging de volgende dag naar huis voor een maand en als ze terugkwam ging ze waarschijnlijk eerst naar een andere club, een privat-haus oid, voor ze weer naar GT terug kwam. Ze zal ongetwijfeld ook hebben willen peilen of er nog een kamergang inzat maar ervaring heeft mij geleerd dat je alles met mate moet doen, zelfs twee keer per dag biefstuk gaat vervelen.

    In de bar kon ik het niet vinden, dus het was tijd om een rondje te gaan lopen, in de gang naar de kino werd ik aangesproken en geknuffeld door Alyce. Dit is in mijn optiek één van de mooiste meiden die er in GT rondloopt, gezicht, figuur, alles klopt daar gewoon aan, prachtige meid. Ik had haar natuurlijk al een paar keer voorbij zien komen en wat oogcontact gehad, maar de eerste indruk was toen niet onwijs enthousiast. Toen we echter aan de praat raakten bleek ze gewoon enorm leuk. Haar Engels is erg goed en ze heeft een leuke babbel, een tijdje in de gang staan praten en knuffelen toen ze met een omweg de kamervraag stelde. Wat kan ik zeggen...het vlees is zwak, ik kon niet weigeren, in het slechtste geval had ik altijd nog een dijk van een optifuck.
    De sessie was goed, een klein beetje zoenen, geen tz. PZC en NMC waren ook gewoon uitstekend. Als ze net zo zou zoenen als ze de rest doet zou ik denk ik mijn droom DVP hebben gevonden, nu is het goed, maar ook weer net niet. Herhaling is geen must, maar wel mogelijk.

    Na een laatste douche nog wat gegeten en gedronken en toen was het serieus tijd om weer naar huis te gaan, die klote wekker gaat weer veel te vroeg maandagochtend.

    Maar zoals de befaamde Amerikaanse filosoof 'I. Cube' ooit zei, 'today was a good day'

  12. Onderstaande 7 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 juli 2014),bergm550 ( 7 juli 2014),gignnl ( 7 juli 2014),jacky pakutra ( 7 juli 2014),kempie ( 8 juli 2014),Lesyeux ( 8 juli 2014),Mr Pussy ( 8 juli 2014)

  13. #8
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Mijn wandelcarrière begon een dikke twee jaar geleden en heb sindsdien al meerdere keren GT bezocht en ik moet zeggen dat olietankers in Gt toch een uitzondering zijn ( in mijn ogen althans). Berichten dat de line-up ten opzichte van een aantal jaren geleden achteruit is gegaan kan ik door mijn prille wandelcarrière niet bevestigen noch ontkennen. Heb toch al enkele clubs gedaan en ik vind het aanbod in GT tot hiertoe het beste. De dvp's in Dolce Vita (Düsseldorf) zijn misschien optisch wel iets knapper maar meestal gecombineerd met een "klote" service.
    Conclusie: ga zeker noch andere clubs uitproberen maar Gt is voor mij op dit ogenblik de referentie.

    Suggesties van clubs ( soortgelijk aan gt) altijd welkom!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCR5d32 Bekijk bericht
    Na enige tijd mee te hebben gelezen op dit informatieve forum, wordt het nu eens tijd om ook wat toe te voegen.
    Ben in mei 2014 begonnen met mijn "saunaclubcarriere" en wel in GT, omdat ik hier had gelezen dat de line up aldaar de beste zou. Na een tocht van 1,5 uur op een zondag aangekomen en vriendelijke ontvangst en uitleg belandde ik in de bar.
    Wow wat een prachtige meiden trof ik daar aan, het leek wel een soort Efteling voor volwassenen.

    Een prachtig blond meisje met een witte bikini stelde zich voor als "Georgiana". Mijn paal sprong bijna door mijn badjas heen naar buiten toen ze met haar hand over mijn rug streelde...wat een schoonheid!
    Aangenaam uurtje met haar op de kamer gehad en daarna wat gegeten in de tent om weer op krachten te komen.
    Vervolgens viel mijn oog op een andere schoonheid en deze bleek de naam Rachel te bezitten.
    Wederom met een heerlijk gevoel de kamer verlaten na een inspannend uurtje...

    Kan de kritiek die ik hier soms lees dus niet helemaal plaatsen, aangezien ik overweldigd werd door het damesaanbod en ik weinig olietankers (zoals ze hier wel eens worden genoemd) aantrof.
    En ook de service van beide dames was meer dan prima.
    Als ik deze week tijd heb zal ik misschien nog wat meer over mijn ervaringen van de laatste 2 maanden posten van de andere clubs die ik inmiddels van binnen en buiten heb gezien...

    Bekende beren heb ik niet gesproken voor zover mij bekend, wel kwam ik een Nederlander tegen waarmee ik in gesprek raakte.
    .
    Hoe dat afgelopen is hoop ik binnenkort te posten


    groet CCR

  14. #9
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Beste Pistoleeke,

    Dank voor je reactie, heb helaas nog geen thanksknop (heb begrepen dat die na 10 posts komt?) dus even een reactie terug.
    Heb inmiddels ook al wat andere clubs uitgeprobeerd (hoop hier later deze week nog over te berichten en GT steekt er wat mij betreft
    tot nu ver bovenuit, inderdaad optisch maar ook de service die ik kreeg was tot nu toe uitstekend.
    Terwijl ik in bv Acapulco ook heel mooie vrouwen zag, maar de kans op een "planksessie" (dame die er echt geen zin in heeft vanaf de eerste minuut en er als een plank bijligt) leek me daar (na 2 bezoeken) toch wat groter.
    Ben nu geweest in : GT LR Samya Acapulco en Heaven 7...dus nog genoeg te ontdekken.

    Maar GT is tot nu toe voor mij de hemel op aarde! Andere clubs met zulke mooie dames, zoveel diversiteit en ook nog eens weinig kans op een planksessie heb ik nog niet gezien, maar wat niet is kan nog komen!

    groet CCR

  15. Onderstaande leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke ( 7 juli 2014)

  16. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCR5d32 Bekijk bericht
    Beste Pistoleeke,

    Dank voor je reactie, heb helaas nog geen thanksknop (heb begrepen dat die na 10 posts komt?) dus even een reactie terug.
    Heb inmiddels ook al wat andere clubs uitgeprobeerd (hoop hier later deze week nog over te berichten en GT steekt er wat mij betreft
    tot nu ver bovenuit, inderdaad optisch maar ook de service die ik kreeg was tot nu toe uitstekend.
    Terwijl ik in bv Acapulco ook heel mooie vrouwen zag, maar de kans op een "planksessie" (dame die er echt geen zin in heeft vanaf de eerste minuut en er als een plank bijligt) leek me daar (na 2 bezoeken) toch wat groter.
    Ben nu geweest in : GT LR Samya Acapulco en Heaven 7...dus nog genoeg te ontdekken.

    Maar GT is tot nu toe voor mij de hemel op aarde! Andere clubs met zulke mooie dames, zoveel diversiteit en ook nog eens weinig kans op een planksessie heb ik nog niet gezien, maar wat niet is kan nog komen!

    groet CCR
    Probeer nog eens Babylon, Luder Lounge, Panthera en Sharks. Dat maakt het plaatje nog wat meer compleet (met name op het service vlak).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  17. #11
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Vrienden ijsberen,
    Ik heb een vraag. As vrijdag ga ik naar GT toe. Behalve de standaard kamergang heb ik zin om heerlijk erotisch gemasseerd te worden en dat af te sluiten met heerlijke sex. Nu is dat laatste meestal geen probleem, maar een DVP die ook top kan masseren is meestal niet makkelijk te vinden.
    Loopt er op dit moment een DVP in GT rond die wel goed kan masseren?
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  18. #12
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elgar Bekijk bericht
    Vrienden ijsberen,
    Ik heb een vraag. As vrijdag ga ik naar GT toe. Behalve de standaard kamergang heb ik zin om heerlijk erotisch gemasseerd te worden en dat af te sluiten met heerlijke sex. Nu is dat laatste meestal geen probleem, maar een DVP die ook top kan masseren is meestal niet makkelijk te vinden.
    Loopt er op dit moment een DVP in GT rond die wel goed kan masseren?
    Ik weet niet of het je type dames zijn maar Thaise LULU en de Chinese LIN zijn top kwa masseren,dat verzeker ik je.LULU zet er tevens een ontspannend Thais muziekje bij aan,ook een trio met deze dames kan ik je aanbevelen,Badslippers heeft dat een tijdje geleden ternauwernood overleefd.

  19. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 8 juli 2014),Mr Pussy ( 8 juli 2014)

  20. #13
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:10
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.050
    Thanked
    17.455 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik weet niet of het je type dames zijn maar Thaise LULU en de Chinese LIN zijn top kwa masseren,dat verzeker ik je.LULU zet er tevens een ontspannend Thais muziekje bij aan,ook een trio met deze dames kan ik je aanbevelen,Badslippers heeft dat een tijdje geleden ternauwernood overleefd.
    Check ! ! ! Niet de knapsten maar wel 2 milfjes met stevige knuisten. Gewoon het licht een beetje temperen en weg zweven op een Thais muziekje om uiteindelijk te spuiten als de Eyjafjallajökull.

  21. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 8 juli 2014),trickyD (12 juli 2014)

  22. #14
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Die moest ik ff opzoeken maar was een behoorlijke uitbarsting met vonken dan BS abcde1.jpg
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  23. #15
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Vandaag in GT gezien: Amy, Davina, Electra Wild, Heidi, Lara, Lina(als barvrouw), Lisa, Meli, Monica, Nicole, Victoria, plus nog een stuk of 40 andere vrouwen, blijkbaar zijn er veel op vakantie. Tussen 19:00 een 20:00 vertrokken er ook nog een hoop van hen en ben ik voortijdig naar huis gegaan omdat ik geen vrouw meer kon vinden waarmee ik wou kameren.

  24. Onderstaande 5 leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 9 juli 2014),hp001 ( 8 juli 2014),jacky pakutra ( 8 juli 2014),Megaboob ( 8 juli 2014),Teiresas ( 8 juli 2014)

  25. #16
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:44
    Berichten
    3.060
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.445 in 1.796 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Zondag 6 juli

    Ik liep van de bar naar een bank om te gaan zitten toen ik een bekend gezicht zag, Mabel van m'n eerste bezoek aan GT. Ze vertelde dat dit haar laatste dag was en ze een maand naar huis ging, interessant vond ik toen we het hadden over de aantallen en types DVP en de illusies van de FKK wereldje zowel voor de dames als heren. Ze was daar vrij open in.
    De kamergang was gewoon weer super, het gaat met een bepaald gemak en een vanzelfsprekendheid alsof we al tientallen keren op een kamer hebben gelegen. Het is dubbel, aan de ene kant is dit (deels) wat je zoekt in een club, aan de andere kant zijn dit de dames waar je je serieus in kunt verliezen.
    Helaas werd er zondag een afspraak verschoven naar later op de dag waardoor het er niet van kwam naar GT te gaan. Helaas dus niet nog een keer met Mable naar de kamer kunnen gaan. Bij mij was ze de donderdag een week eerder ook al vrij open over het hele club wereldje en de andere dames. Ze leek toen niet erg veel zin meer te hebben en vertelde het ook zat te zijn maar nog een paar weken door gaan met werken voor haar vakantie. Niets zo veranderlijk als een dvp. Ondanks dat ze er die dag niet veel zin in had leek ze wel erg blij mij weer te zien. Is een erg leuke dame, ik zal me niet snel weer in een dame verliezen maar met deze dame had ik bij GT direct de beste click. Erg aangenaam gezelschap en het is ook leuk als een dame echt blij lijkt je weer te zien, alsof je op een slechte dag voor haar nog een lichtpuntje lijkt te zijn door dat ze blij lijkt dat jij er die dag in ieder geval bent. Lijkt me best een kans dat ze niet meer terug komt naar GT en weer in het laufhaus gaat werken. Zou jammer zijn.

    Van die donderdag. Het 2e bezoek in korte tijd (na een lange afwezigheid) nog geen verslag gedaan. Ik had precies dezelfde dames gehad als een week daarvoor alleen kwam het er nu ook van met Mariana naar de kamer te gaan. En ondanks dat ze niet zoent werd ik er weer aan herinnert hoe goed ze was, een uitstekende lange blowjob en heerlijke sex met misschien wel de mooiste dame die daar rondloopt. Een uitstekend uurtje.

    En Daved ook nog met Alyce geweest die dag. Dat klinkt voor mij al als een uitstekende dag. Omdat ik zondag niet kom ga ik maandag eens in GT kijken en als Mariana, Alcye en/of semra (staat bovenaan op m'n to do lijst) er zijn wordt het ook zonder Mabel een top dag. Maar eerst zaterdag weer eens naar LR te gaan. Nog even er goed van nemen voor de vakantie.

  26. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Davedv ( 8 juli 2014),jacky pakutra ( 9 juli 2014),luminous (10 juli 2014),Teiresas ( 8 juli 2014)

  27. #17
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Van die donderdag. Het 2e bezoek in korte tijd (na een lange afwezigheid) nog geen verslag gedaan. Ik had precies dezelfde dames gehad als een week daarvoor alleen kwam het er nu ook van met Mariana naar de kamer te gaan. En ondanks dat ze niet zoent werd ik er weer aan herinnert hoe goed ze was, een uitstekende lange blowjob en heerlijke sex met misschien wel de mooiste dame die daar rondloopt. Een uitstekend uurtje.
    Een Mariana die niet zoent? Zo zie je maar weer dat service persoonsgebonden en misschien ook wel momentgebonden is.
    Als een dame ervoor kiest niet te zoenen en merkt dat de beer hiermee tevreden is en terugkomt, dan zal ze dit zo houden, waaro m moeilijk doen als het makkelijk kan.
    Als een dame op een magere dag echt op jacht is en een nieuwe klant schaakt die misschien onderhandelt dat goed zoenen een van zijn wensen is, dan zoent ze met die klant wel en in de volgende kamergangen ook.
    Zelf denk ik dat zoenen dus allereerst van sympathie (lees: looks, geld, leeftijd en hier een mix van) afhangt maar ook van diverse factoren van de eerste kamergang die de standaard zetten voor een volgende kamergang. En in die laatste gevallen zal de "handigere" beer wellicht meer krijgen dan een beer die zijn alter ego zou kunnen zijn maar het wat onhandiger aanpakt.
    Andersom geldt dit ook voor de beren: de ene keer ben je als beer misschien wat scherper dan de andere keer. Als de line up tegenvalt zul je misschien eerder genoegen nemen met een dame die mooi is en niet zoent.
    Zo zoent Alice niet met mij, maar heb andere beren gesproken waar ze dat wel mee doet. Dus de ene keer zit het mee, en de andere keer zit het tegen. Maar als je eenmaal een niet zoenen traject bent ingegaan zal dit lastig te keren zijn.
    En tja, als er 5 evenmooie dames als Alice zitten die wel volop zoenen, dan neem ik haar niet. Zitten er wat olietankers, dan verkies ik wellicht de optick fick.
    Sorry voor het hoge non topic gehalte maar dat is dus vanwege het verbazende dat een dame die volgens mij prima zoent waarvan ik ineens hier zou lezen dat ze niet zoent.
    Als het op de verkeerde plek staat mogen de mods het verplaatsen en maak ik alvast mijn welgemeende excuus

    groet CCR

  28. Onderstaande leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind ( 9 juli 2014)

  29. #18
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCR5d32 Bekijk bericht
    Zelf denk ik dat zoenen dus allereerst van sympathie (lees: looks, geld, leeftijd en hier een mix van) afhangt maar ook van diverse factoren van de eerste kamergang die de standaard zetten voor een volgende kamergang. En in die laatste gevallen zal de "handigere" beer wellicht meer krijgen dan een beer die zijn alter ego zou kunnen zijn maar het wat onhandiger aanpakt.
    Bij je omschrijving van sympathie mis ik toch naar mijn inziens de belangrijkste: HYGIËNE!

    Aangezien ik redelijk wat gesprekken voer met dames, en ik heel graag zoen komt dit woord er altijd als belangrijkste eruit. Ademreuk, slecht verzorgde tanden, lelijk gebit ongepoetste tanden zijn de voornaamste redenen die dames aangeven om niet te zoenen. Als ze het überhaupt wel doen.

    Naar looks wordt niet veel gekeken, leeftijd heeft wel een grens en geld is moeilijk te zien als je alleen een badjas aan hebt. Hoewel een horloge wel een graadmeter is, maar een goede imitatie kan dames op een dwaalspoor brengen. Maar sympathie zelf is ook belangrijk, daarom zijn de gesprekken voor de kamergang belangrijk. Kijk maar naar Wijze Grijze, een man met een bepaalde leeftijd, maar wekt gewoon sympathie. Dames krijgen veel eikels als klant en als een beer eens een keer aardig is, of doet alsof, is dat ook voor haar een verademing.

    Of aangeven dat je absoluut niet wilt kussen, en ook blijft weigeren kan een omgekeerd effect krijgen. Net zoals sommige dames het belangrijk vinden dat je een orgasme krijgt tijdens haar sessie. Want ze wilt haar job toch goed doen.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 ( 9 juli 2014),CLUBSPORT (28 juli 2014),Megaboob ( 9 juli 2014)

  31. #19
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Helaas werd er zondag een afspraak verschoven naar later op de dag waardoor het er niet van kwam naar GT te gaan. Helaas dus niet nog een keer met Mable naar de kamer kunnen gaan. Bij mij was ze de donderdag een week eerder ook al vrij open over het hele club wereldje en de andere dames. Ze leek toen niet erg veel zin meer te hebben en vertelde het ook zat te zijn maar nog een paar weken door gaan met werken voor haar vakantie. Niets zo veranderlijk als een dvp. Ondanks dat ze er die dag niet veel zin in had leek ze wel erg blij mij weer te zien. Is een erg leuke dame, ik zal me niet snel weer in een dame verliezen maar met deze dame had ik bij GT direct de beste click. Erg aangenaam gezelschap en het is ook leuk als een dame echt blij lijkt je weer te zien, alsof je op een slechte dag voor haar nog een lichtpuntje lijkt te zijn door dat ze blij lijkt dat jij er die dag in ieder geval bent. Lijkt me best een kans dat ze niet meer terug komt naar GT en weer in het laufhaus gaat werken. Zou jammer zijn.
    Ik denk dat het niet enthousiaste in de bar gewoon een beetje haar houding is, ze is geen jaagster en heeft liever dat je er gewoon bij komt zitten en een praatje maakt, volgens mij is ze ook niet zo zeker van haarzelf als de anderen uit dat Roemeense elftal. Maar wat je zegt, zeker als ze je kent is ze erg fijn gezelschap, zowel in bar als in de kamer. Ik begreep trouwens dat ze na haar vakantie eerst naar een privat-haus ging, maar daar kon ze in verband met de line-up maar maximaal twee weken blijven en daarna kwam ze weer naar GT.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    En Daved ook nog met Alyce geweest die dag. Dat klinkt voor mij al als een uitstekende dag. Omdat ik zondag niet kom ga ik maandag eens in GT kijken en als Mariana, Alcye en/of semra (staat bovenaan op m'n to do lijst) er zijn wordt het ook zonder Mabel een top dag. Maar eerst zaterdag weer eens naar LR te gaan. Nog even er goed van nemen voor de vakantie.
    Maar toch is het jammer dat Alyce niet zoent, het zal toch de reden zijn dat ik eerder wat nieuws probeer dan weer met haar kamer.

    Trouwens, Semra is dus degene die ik zondag zag met dat rode haar, dat moet er de volgende keer toch echt maar eens van komen.

  32. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 ( 9 juli 2014)

  33. #20
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik weet niet of het je type dames zijn maar Thaise LULU en de Chinese LIN zijn top kwa masseren,dat verzeker ik je.LULU zet er tevens een ontspannend Thais muziekje bij aan,ook een trio met deze dames kan ik je aanbevelen,Badslippers heeft dat een tijdje geleden ternauwernood overleefd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Check ! ! ! Niet de knapsten maar wel 2 milfjes met stevige knuisten. Gewoon het licht een beetje temperen en weg zweven op een Thais muziekje om uiteindelijk te spuiten als de Eyjafjallajökull.
    rob45 en Badslippers, bedankt voor deze tip!
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  34. #21
    zorro Gast

    Standaard

    Gisteren is Zorro maar weer eens een kijkje gaan nemen in GT. Eigenlijk kom ik helemaal niet meer in andere clubs omdat het gevaar van een tegenvallende line up altijd op de loer ligt. GT is in 90% van de gevallen altijd goed. Maar goed, gisteren was het om 3 uur bij binnenkomst redelijk rustig en dat bleef eigenlijk wel de hele dag.
    Ik had per ongeluk een iets te groot stapeltje 50tjes meegenomen, altijd gevaarlijk... En dat bleek! Al snel kwam Ghia weer om de hoek kijken. Wat een perfecte body heeft ze toch. Ik heb er al vaak mee gekamerd maar haar service is drastisch veranderd. Waar je vorig jaar nog uitgebreid mocht zoenen en likken blijft het nu bij kusjes pzc en ouderwets palen. Maar desondanks toch een prima opwarmertje) uurtje en 100 euries verder.

    Ik zit met mijn maatje achter bij de fruitautomaat en in een flits wordt hij weggetrokken door een blonde dame. Zit ik daar alleen te kijken hoe een lekkere dame (bleek Ebru te zijn) een ander meisjes haar nek te masseren terwijl zij zit te gokken. Ik tik haar aan en bied mijn nek aan. "Betalen" is haar antwoord. Dan komt haar vriendinnetje op mijn uitnodiging bij Zorro zitten. Ik zeg" god, dat moet een lekkere massage geweest zijn" "Heerlijk" zegt ze. " "Van de hele dag pijpen krijg je zo'n last van je nek he..." Nog een paar grappen en grollen en ineens wist ik het; dit wordt een trio! En jawel. Al snel lagen we op de kamer en daar ontvouwde zich de nieuwe NR #1 sessie van de afgelopen 10 jaar GT. Ebru en Tracey, ja beste beren, EBRU en TRACEY! Stel je je allergeilste fantasie met 2 meiden voor en deze twee chicks toppen die!
    Heftig en uitgebreid zoenen met 2-en , met z'n 3-en, een ware frenzy van likken, pijpen, neuken, likken, pijpen, zoenen, wisselen en nog een keer wisselen en ga zo maar door. Ze hebben allebei de meest fantastische echte tieten in GT. Het geilste was dat Ebru en Tracey elkaar aan het beffen waren en ik Ebru doggy keihard aan het neuken was... Allebei kwamen ze klaar en ik net ietjsjes laten dus ik trek mijn pik eruit en spuit zo in mond ( en wat eromheen )) van Tracey die nog onder Ebru lag.... ohhhhhhhh....oh la la....

    Top Geil beren!

    Kosten: 400 euro. Kost wat maar dan heb je ook wat (onvergetelijks!!)

    Later op de avond nog een sessie gedaan met Ebru en Tracey. Ik had mijn maatje beer helemaal enthousiast gemaakt. Tracey zat bij ons en kreeg ineens het lumineuze idee om met z'n vieren op de kamer te gaan. Zo gezegd zo gedaan.

    De vibe was helemaal anders. Hoe super erotisch en spannend de eerste sessie was daarentegen was het nu meer lachen en slappe klets. Volgens mij ligt dat ook aan het tijdstip want het was inmiddels al half 12. Maar goed, Zorro laat zijn zweep knallen! Collega Beer was Ebru doggy aan het neuken en ik ernaast met Tracey. Tja, is natuurlijk een high five waard! Tjakkaa... Ha ha super lachen.
    Ik was met Tracey bezig maar wilde liever klaarkomen bij Ebru ( toch net iets lekkerder) Dus het was wisseltijd, change! Ik laat Ebru meteen een gummi omdoen en zet haar op d'r knietjes waarna ik haar de volgende 10 minuten keihard van achter heb geneukt. Ze schreeuwde heel GT bij elkaar! Jaloers keek Tracey me af en toe aan ha ha...
    Al met al ook een leuke en vooral geinige sessie maar kwam totaal niet in de buurt bij het trio van eerder die dag. Kosten, weer 350 euries. Nu was het toch echt mooi geweest dus weer met tevreden gevoel en geen druppel wit dna om af te geven over huiswaarts gegaan.

    Go for it collega beren!

  35. Onderstaande 12 leden hebben zorro bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 juli 2014),bergm550 (15 juli 2014),Boy69 (12 juli 2014),buttlover (13 juli 2014),gignnl (13 juli 2014),hp001 (12 juli 2014),Lesyeux (15 juli 2014),Mr Pussy (12 juli 2014),Stief (22 juli 2014),Teiresas (12 juli 2014),Wijze grijze (12 juli 2014),Willi69 (12 juli 2014)

  36. #22
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch GT/do/10/07/2014:



    Soms brengt het lot de mens op plekken waar je slechts enkele uren voordien niet op gerekend had. Die donderdag in GT aanspoelen, dat had ik ook niet geloofd indien ze het me een paar uur voordien zouden voorspeld hebben. Maar kijk: Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en zodus dook ik toch op in de neukfabriek.

    Hoe ging dat in z’n werk? Wel, de eenzaamheid hing mijn kloten uit en ik had gehoopt om met wat vrienden naar YY of SS te gaan. Met vrienden bedoel ik dan mijn trouwste volgelingen Psycho-Bull alias Badslippers en Negro-Bull a.k.a. Rob45. Eerstgenoemde kon niet vrijmaken omdat hij situaties diende op te lossen in het lokale zottenhuis van Venlo. Laatstgenoemde is dan wel volledig zelfstandig, maar verkoos toch om te werken ipv me gezelschap te houden en zijn geld te verschijten bij de hoeren. Gelukkig zijn de Bulls een organisatie vergelijkbaar met een voetbalploeg, waar je ook nog enkele bankzitters hebt. Kerels die op het juiste moment invallen of een gekwetste vervangen en alsnog voor het succes van het team zorgen. Eén van onze reserve-Bulls is King-Bull2, op dit forum ook wel gekend als Ace2. Per postduif zond ik hem een bericht of ie in GT rondhing. Donderdag is mijn vaste dag in mijn stamkroeg, luidde het antwoord bevestigend.

    Dus ikke naar GT. Parking al meteen vol en ik kon mijn paard en kar een halve kilometer verderop parkeren. Aldaar in de Hummer gesprongen en me naar GT laten voeren. Ik had een enorme drukte verwacht aangezien de parking rond 13u30 volzet was, maar uiteindelijk viel dat reuze mee. Geen taferelen van een zee van witte ijsberen. Nee, de barruimte was halfleeg. Dan bedoel ik met vieze hoerenlopers, want qua mokkels was er dan weer aanbod genoeg. Als niet wekelijkse gast (zelfs niet eens 2-maandelijkse), viel het op dat er weer heel wat nieuwe gezichten waren. En slechts weinige oude bekenden. Altijd een kleine harde kern van meestal minder jonge mokkels, die ik wel ken. Daarnaast de Bulgaarse Simona (ex-PHG), Selena Gomez en nog zo’n half Chinees mokkel… Maar voor de rest was alles nieuw voor mij. Oh ja, mijn Duitse vriendin Lina/Lena, werkt achter de bar nu. Soms heb ik haar vervloekt dat ze in de tijd altijd aan mijn kop stond te zeuren en dat ik tig keer met haar de kamer op ging… Maar nu achter de bar, zonder make-up, kon ik niet anders dan geilen en lonken naar het onbereikbare. Verdomme nog aan toe!!!

    Afijn, Ace2 zou pas rond 16u toekomen en ik besloot om er maar meteen in te vliegen. Na een paar Salitos ging ik op de bank zitten en van daaruit zocht ik contact met exotisch hinde die mooi stond te wezen. Prachtwijf, echt elegant mooi! Na het maken van oogcontact, nodigde ik haar uit om naarst me plaats te nemen. Een kort gesprek ging van start. Eigenlijk had ik de bui al moeten zien hangen. Een vanbuiten gestudeerd reclamepraatje, veel te mooi om een fatsoenlijke service te bieden en bijgevolg was ze Amerikaanse. Laat me wel wezen: ik heb nog nooit een goeie Amerikaanse gehad. Maar kom, verblind door haar schoonheid liet ik me toch meeslepen en gingen we kameren. Wat er op de kamer met deze halve negerin gebeurde, lees je in deze link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...fro-Amerikaans

    Na de exotische Filly, ging ik nog wat zuipen. Na het zuipen van bier ging ik over op het zuipen van cola… Om te eindigen met een koude douche in de kleedkamers. Ik moest weer helder in mijn kop worden alvorens ik mijn volgende slachtoffer zou zoeken. In de kleedkamer keek ik binnen aan het toilet. Een lange man in maatpak stond zijn mobieltje uit het urinoir te vissen. Tijdens het afschudden van zijn pik en bellen tegelijk, moet hij dat ding per ongeluk in de pisbak laten vallen hebben. Ik dacht heel even ACE2 in de man te herkennen, maar dat kon haast niet. Normaliter draagt Ace2 een duur en niet gekreukt pak… En deze sukkel leek met zijn goedkope pak wel een malafide boekhouder op de rand van een midlifecrisis, die zopas in zijn maatpak geslapen had. Toevallig moest ik ook zeiken en ik neem plaats aan het urinoir naast meneertje lager wal… Ik kijk hem zijdelings aan en het blijkt toch Ace2 te zijn. Ik trachtte mijn verbazing te verdoezelen en vroeg uit beleefdheid of zijn mobieltje in de pisbak gevallen was… Nee, godverdomme, antwoordt hij gestresseerd. Ik heb mijn mondharmonica in dat ding laten vallen.

    We zochten niet meer verder naar dat muziekinstrument. Ik kon King-Bull wegtrekken uit de toiletten. Dan maar geen mondharmonica op het einde van ieder verhaal. Als dat ding in andermans pis gelegen heeft, dan hoor je daar eigenlijk niet meer met je mond aan te zitten. Ace oogde wat sip en wat ooit Thor of de rovende Viking was, oogde des te meer als vergane glorie. Om nog maar te zwijgen wanneer ie nog eens een verhaal geschreven heeft. Ik vroeg mijn oude vriend en voormalige 2de man van de Bulls-orde, wat er aan de hand was. Ace 2 barste in tranen uit en begon af te lopen tegen mij: “mijn vrouw is weg met de buurman, de zaken gaan slecht, mijn rekening in het rood, stress over de ganse lijn en ook GT is niet meer wat het geweest is… Waar zijn die Aziaten en de Latina’s godverdomme?”

    Ik stelde hem voor aan de exotische Filly, om toch maar bij de exotische vleeswaren te blijven, maar zij vertrok net met een andere hoerenpopper en Ace begon nog harder te janken. Na een flink pak troost was hij al meer rustig. De schouder van een vriend doet soms wonderen. Nu begon hij over mezelf: “SFL, jij ziet er anders wel charmant uit. Je straalt succes uit, je bent afgetraind en het staat op je houding te lezen hoe viriel je bent”. Mijn antwoord was simpel: ik had me gewoon eens geschoren, terwijl Ace me altijd met stoppelbaard ziet.

    Na wat geklets besloten we om elk nog een wijf te scoren. Ace2 vertrok met een Blonde Russin en ik ging copuleren met de Hongaarse Mira. Van King-Bull2 kreeg ik achteraf te horen dat zijn Russische tamelijk kon pijpen, maar dat de rest van het assortiment zwaar knudde was. Ikzelf was best tevreden over Mira. Naar GT-norm kan ik haar wel klasseren tot heel goed… Subtop misschien. Lees de details hier maar na: https://www.ijsberenforum.com/forum/...805#post378805

    Toen ik terugkwam van mijn sessie met Mira, was ik Ace2 kwijt. Ik zette me even in de zetel en sloeg een praatje met één of ander gipsy-mokkel. Dat gesprek duurde totdat ik opeens een andere bekende kop voorbij zag lopen. Ik stond op en ging die eveneens oude vriend van mij even gade slaan. Hij liep maar achter een wijf aan, te leuren om haar telefoonnummer te krijgen of om mailcontact te onderhouden. Ik had die kleine Spaanse rat al een hele tijd in de gaten en ik zag hoe dat mokkel er mooi genoeg van kreeg. Je kan het haar niet kwalijk nemen als je overal een stalker achter je lopen hebt. Zelfs als ze in de kino pikken aan het afzuigen was, stond die kleine viespeuk aan haar arm te trekken. Ik besloot om hen stiekem te benaderen en dat arme schaap van haar stalker te verlossen. Terwijl ik naderbij kwam zag ik hoe die oude vriend van mij zijn gedrag dreigender werd… Weet je wel wie en wat ik ben… Geef me je naam, bitch… En hij zat continu zijn hand onder haar snoet te duwen en op te scheppen met dat Spaanse vlaggetje dat ie op zijn pols getatoeëerd had. De persoon in kwestie… Ook zo’n bankzitter van de Bulls, die ik trouwens één maal per jaar tegenkom, zal de inside joke wel meteen begrijpen. Voor al diegenen die nog niet doorhebben over wie het hier gaat: El torro Español oftewel Picasso1.

    Ik trok hem weg bij dat wijf en ze keek me dankbaar aan. Ik nam Picasso mee naar buiten om een luchtje te scheppen. Dios mio, SFL, wat zie jij er afgetraind uit, zegt ook hij en streelt mijn ego. En jij lijkt wel een Spaanse vlieg met een verkeerde bijwerking, antwoord ik mijn amigo. Ik vermeld vervolgens ook dat kameraad Ace2 ook ergens ronddwaalt. Ace Dos esta aqui? Mompelt Pic1. Si, daar zit ie, wijs ik meteen in de richting van de vreettent, wanneer ik hem daar ontwaar tussen vretende ijsberen. Dios Mio, gaat Picasso daarop in… Que pasa, wat is er met hem aan de hand? Ik zeg dat Ace er een beetje doorheen zit en dat ie allerlei probleempjes heeft. Laten we met hem gaan praten, stelt Picasso voor.

    We schuiven bij aan tafel bij Ace2. Ik neem van de gelegenheid gebruik om ook wat te vreten. Op de kaart stond Steak of beef. Dan denk je daar een biefstuk op je bord te krijgen, maar niets is minder maar. Het was een hamburger van rundsgehakt… Magere troost, trouwens. Ace2 lachte flauwtjes bij zijn weerzien met Picasso. Ik keek toe… Zie hier, mijn twee eerste volgelingen van dit forum, dacht ik bij mezelf… Waar is de tijd dat we hier nog met z’n drietjes furore maakte. Maar goed, tot zover de nostalgie. Om Ace wat op te beuren begonnen we wat te babbelen over de dingen des levens. Picasso vertelde ronduit hoe hij tijdens zijn laatste bezoek aan magnum amok maakte met een pooierbende. Naar verluidt had hij tegen de leider volgende gezegd: “ich habe deine mutti geboemst”. Op zijn beurt ratelde Ace2 over zijn collectie stipalbums. Het enige moment waarom ik terug kinderlijke vreugde in zijn ogen zag. Helaas was dit van korte duur en begon hij opnieuw doelloos voor zich uit te staren. Zelfs toen Picasso als een echte latino-lover over zijn trucjes om wijven te versieren begon te vertellen. Jaja, dacht ik bij mezelf. We scheppen hier wel mooi tegen elkaar op hoeveel mokkels we in real life bij elkaar scharrelen, maar uiteindelijk zitten we nu wel bij de hoeren en betalen we kleine fortuinen om aan onze trekken te komen.

    Met Ace2 ging het van kwaad naar erger. Dikke zweetdruppels parelden uit zijn voorhoofd en hij kleurde over heel zijn kop een blauw-grijzige teint. Er kwam ook schuim uit zijn mond en bloed uit zijn oren. Ace, gaat het… Como estas? Riepen Picasso en ik in koor. Onze woorden waren nog niet koud of de arme man zakte in elkaar. We moeten hem snel eerste hulp geven, panikeerde ik. Bel snel een ambulance, voegde ik er ook nog aan toe. Picasso nam zijn mobiel ter hand, maar alvorens hij zou bellen, kwam hij nog met een ander idee. Weet je wat geinig zou zijn, SFL? Neem eerst nog een foto van mij en Ace, terwijl hij een beroerte ervaart… Dan kunnen we er later samen om lachen. Pic overhandigde me zijn mobieltje en ik nam er een foto mee. Ace2 die paars en schuimbekkend op de grond nog wat stuipen kreeg, picasso die voor de gein zijn pik in diens bakkes stak (samen met dat schuim leek het er dus op dat de ongelukkige Ace een FT aan het doen was bij Pic) en zijn tanden bloot lachte. “Selfie!!!” Siste hij tussen zijn lachende tanden door.

    Na dit leedvermaak, ging ik over tot het bieden van eerste hulp. Picasso belde tenslotte toch een ambulance en even later voerden ze King-Bull2 af. Na Ace zijn beroerte gingen we nog wat praten aan de bar. Om vervolgens onze eigen we uit te gaan. Picasso ging nog wat mokkels stalken en ik vertrok met de Roemeense Evelina naar de blokhut. Het werd de derde en beste wip van de dag voor mij. Bekijk het hier maar: https://www.ijsberenforum.com/forum/...lina-(Romania)

    Het moet al bijna tegen 23u geweest zijn toen ik met de Roemeense Evelina van de kamer kwam. Ik wou nog één drankje nuttigen in de bar en me daarna wassen en GT verlaten. Aan de bar kreeg ik alweer gezelschap van 2 mokkels die zich bekend maakten met beiden een Amerikaase naam. Wat een losers, dacht ik bij mezelf. Het kan niet anders of die deugen niet op de kamer. Uit beleefdheid vroeg ik toch maar van waar ze afkomstig waren. De ene beweerde van Kosovo te zijn en de andere Catalaanse. Spaans dus, in tegenstelling tot wat dat ellendige volkje van een Catalanen ook mag beweren. Maar ik trok dit toch wel in twijfel en alsof de duivel ermee gemoeid was, liep el diablo net voorbij terwijl ie weer een wijf aan het stalken was. Ik trok hem bij zijn nekvel naar ons toe. Dit is mijn vriend Picasso, stelde ik mi amigo grande aan die snollen voor. Oefen jullie Spaans nu maar… Ik behoef er geen tekeningetje bij te maken hoe snel die 2 lompe kippen afdropen.

    Ach ja, iedereen valt wel door de mand. Oppergod Ace2 blijkt wel sterfelijk te zijn, Latin lover Picasso blijkt een stalker te zijn en SFL the Master-Bull blijkt een regelrechte pussy te zijn. En tot zover de les van vandaag en het einde van dit verhaal.

    Ter afsluiting nog een vrolijk deuntje: http://www.youtube.com/watch?v=skoSBQPzqMA
    En nu ff serieus: http://www.youtube.com/watch?v=gESK3TJ5-bs

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  37. Onderstaande 25 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 juli 2014),Badslippers (13 juli 2014),bergm550 (15 juli 2014),Bluebear (12 juli 2014),buttlover (13 juli 2014),CLUBSPORT (28 juli 2014),dannyb (15 juli 2014),db2 (12 juli 2014),deket (14 juli 2014),gignnl (13 juli 2014),hallodaarbenikweer (14 juli 2014),hp001 (12 juli 2014),Hunziker (12 juli 2014),Iamlonely (13 juli 2014),Lesyeux (15 juli 2014),luminous (17 juli 2014),Megaboob (12 juli 2014),Mr Pussy (12 juli 2014),Picasso 1 (12 juli 2014),RAUL7 (13 juli 2014),rob45 (13 juli 2014),Stief (22 juli 2014),Teiresas (12 juli 2014),Wijze grijze (12 juli 2014),Willi69 (12 juli 2014)

  38. #23
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    An einem Sonntagnachmittag fand ich mich in Brüggen ein. Der Parkplatz bereits brechend voll, aber für meinen Kleinstwagen fand der Einweiser noch eine Lücke, die für die sonst hier üblichen Teuro-Boliden völlig unbrauchbar gewesen wäre
    Einlass ohne Probleme. Für die zahlreich vertretenen Niederländer gibts anscheinend jetzt extra orangefarbene Bademäntel. In WM Zeiten eine sinnvolle Einrichtung.
    Wie immer im GT konnte ich mich nicht entscheiden. Es sind einfach zu viele hübsche Frauen hier. Der Schlafzimmerblick von Ines (schwarze mittellange Haare, B-C-Tits, ca. 25, gutes Deutsch, Nationalität unbekannt) hatte es mir angetan und schneller als mir lieb war landeten wir in einer der Fickhütten. Entsaftung in professioneller Manier, vielleicht etwas zu professionell, es kam mir zu wenig Nähe auf, aber es war insgesamt ok.
    Habe danach ein kleines Sonnenbad genommen, dann eine kleine Stärkung mit Chicken Wings.
    Dann entdeckte ich Jana!!! Habe sie sofort wiedererkannt, vor ein paar Jahren hatte ich mal ein sensationelles Zimmer mit ihr. Beschreibung? Googelt mal noch Bildern von Königin Maxima aus NL als diese noch ein junges Mädchen war, dann habt ihr sie. Viele sagen, sie wäre Polin, aber sie ist wohl in D. geboren und aufgewachsen und hat lediglich polnische Wurzeln. Weiss gar nicht, ob sie die Sprache noch spricht. Leider war sie schon gebucht, sie sagte mir aber das es nicht lange dauern wird und wenn ich noch ein wenig warten könne? Auf eine Frau wie Dich wartet man doch ein Leben lang, sagte ich ihr, da kommt es doch auf 30 min. nicht mehr an. Sie grinste und hauchte mir eine Kuss zu.
    Das Zimmer welches alsbald folgte, ließ mich die ehr schwache Ines-Nummer vergessen. Blasen, küssen, ficken, wieder blasen, küssen und dann ein nicht enden wollender Orgasmus. Wie mit einer neuen Freundin.
    Wegen Jana und dem hervorragendem Club komme ich gerne wieder.
    Wenn' s denn irgendetwas zu kritisieren gibt, dann den Umstand, dass eine Herrentoilette für diese Besuchsfrequenz einfach zu wenig ist, ach wenn permanent geputzt wird. Ich hasse das, wenn man selbst beim Pissen Schlangestehen muss. Sollte die Geschäftsleitung mal drüber nachdenken
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  39. Onderstaande 4 leden hebben HalJam bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (15 juli 2014),gignnl (15 juli 2014),Hunziker (15 juli 2014),Willi69 (15 juli 2014)

  40. #24
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HalJam Bekijk bericht
    Dann entdeckte ich Jana!!! (...) Beschreibung? Googelt mal noch Bildern von Königin Maxima aus NL als diese noch ein junges Mädchen war, (...)
    max.jpg

    Geschmack ist eine sache..so eine fake Blondine und es bleibt doch irgendwo ein Argentinier
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  41. Onderstaande leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    HalJam (20 juli 2014)

  42. #25
    Geregistreerd
    8 juni 2014
    Last Online
    20 juli 2014 @ 18:20
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    16 in 5 posts

    Standaard

    Vandaag weer een nieuwe aflevering van GT gedaan.

    Om 13.45 op zaterdag middag aangekomen, behoorlijk druk al, maar nog kluisjes aanwezig...
    Het was bloedheet helaas wat ook bij iedereen merkbaar was...de dames hadden het ook zwaar. Wat wel een beetje tegenviel was de samenstelling van de line-up...de minste van de 6 keren dat ik geweest ben.
    Nog steeds natuurlijk best veel lekkers wat er rondloopt...maar je moet nu toch wel wat beter kijken. Van sommige dames vraag ik mij af hoe die daar terechtkomen...die zijn eigenlijk niet GT waardig.

    Na aankomst eerst rustig in de tuin wat bijkomen...was te heet.
    Na een uurtje had ik uiteraard toch behoorlijk veel zin, en besloot op jacht te gaan. Daar was ze een heerlijk Bulgaarse...met een goddelijk lijf, het gezichtje was volgens mijn maat minder...maar dat is smaak...want ik dacht daar anders over....weet helaas niet der naam...weer vergeten...30 minuutjes later voldaan buiten

    Daar na wat gaan eten met mijn maatje...en weer rustig buiten zitten te zonnen...was al rond een uur of 5 inmiddels.
    Wat later weer naar binnen...maar helaas was al het heerlijk vooral bezet, en bleven de mindere over...dus toch maar wachten weer...en weer naar buiten dan maar.

    Mijn maat had mij al gewezen op Daniëlla een (Roemeens of Bulgaarse) ze zou een goede service hebben, en een heerlijk lijf...haar gezichtje is niet de knapste maar ze mag er zeker wezen...
    Uiteindelijk rond een uur of 7 had ik haar te pakken...praatje...en weer wachten op een kamer...eindelijk daar, begon ze wat vaag te doen...praten over zaken die mij niet interesseerde had ze het opeens over vage gasten die hier komen en die niet altijd fris zijn...pff...wtf...(zelf ben ik zeer hygiënisch) en het was verder ook geen probleem...maar je gaat niet iemands snikkel bekijken en dan vertellen waarom...pff...

    Verder was ze wel erg lekker...ze pijpt erg lekker...en neuken doet ze ook heerlijk...was binnen 10 minuten al klaar... :( kwam helaas wat te snel.
    Eenmaal terug mijn maatje weer gezocht...die een slechte ervaring met een dame(redelijk jong schat zo'n 23 jaar) terug kwam...en liefst gelijk weg wilde...

    Ik natuurlijk balen..want na Daniëlla wilde ik natuurlijk nog kameren voordat we vertrekken(zit daar natuurlijk niet elke week)
    Overigens stikte het weer van de Nederlanders...en uiteraard met een aantal mede beren een praatje gemaakt.

    Opeens zag ik Monica weer...(geloof Bulgaars?) die had ik in mijn vorig bezoekje goede herinneringen aan over gehouden...dus haar maar weer aangesproken...onze 33 jarige meid ...ik vind haar een van de beste service geven...ze tongt heerlijk...pijpt beslist goed...(wel zal ik haar de volgende keer zeggen iets minder der tanden te gebruiken) en lekker neuken doet ze zeer zeker...dit keer hield ik het 20 minuten vol ..maar ach...ze was het dubbel en dwars waard...

    En de Tortellinie was heerlijk vandaag...van onze NL Ronald gekregen...

  43. Onderstaande 10 leden hebben eenhoerenloper bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 juli 2014),Badslippers (20 juli 2014),bergm550 (20 juli 2014),CLUBSPORT (16 augustus 2014),gignnl (20 juli 2014),hp001 (20 juli 2014),Johnny Bravo (26 juli 2014),Megaboob (20 juli 2014),Wijze grijze (20 juli 2014),Zultbroek81 (20 juli 2014)

 

 
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Freude 468*60