Pagina 14 van 109 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #326
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Gisteren om 22.45 nog ff snel binnenwippen in Gt om te wippen...
    het was er een gezellige drukte, niet te druk.
    Eerst ff gedag gezegd tegen enkele dames en aan Nella gevraagd of ze nog ging paaldansen.
    Ze had geen zin, dus heb ik haar lichtjes moeten overtuigen met een sleutelbelofte.
    Het idee dat ze speciaal voor mij ging dansen was wel tof. de anderen keken wel mee naar "mijn meisje".
    Na het dansen naar kamer 15, met de sofa en de spiegels.
    Toffe sessie gehad, eerst haar als dank gemasseerd en dan de gebruikelijke lekkere dingen.
    Na de sex iets te lang blijven knuffelen en het was al 1.20u voor ik terug in de bar was.
    Ik voelde me toch nog geil, dus ff rondkijken wie er nog beschikbaar was...
    Op dit uur zitten de dames te hangen op hun kruk of de zeteltje.
    Mijn keuze viel op Filipa.
    Snel naar de kamer en geen geknuffel en geklets, maar direct erop en erover zoals we dat hier zeggen.
    Stoempen, de tijd is kort, ik heb enkel 25 min, maar 15 min was genoeg.
    One end with a bang!
    Was toch een lekker bezoekje !

  2. Onderstaande 7 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 augustus 2016),Ayo (14 augustus 2016),bierbeer (14 augustus 2016),Nedlovefkk (14 augustus 2016),pret (14 augustus 2016),Teiresas (14 augustus 2016),Wentelt Eefje (14 augustus 2016)

  3. #327
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:56
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    Ik spotte of maakte kennis vandaag met : Jessica (Theke), Dorina, Bea (T), Doro, Lin, Becky (D), Natasha (Russ), Simona, Roxy, Lucy (Bul), Carolina (D), Sissy (Russ), Anastacia (Oek), Caroline (P), Olovia (P), Chocolate, Happy, Simone (Ro), Anika (D), Kelly (Jam), Juna (Ko), Sara (D), Paula, Nikki (Theke), Mimi, Jana, Evelina (Ro), Sacha (Li), Lola, Catalea, Alexa (D), Roselita (Cur), Anni, Pia (D), Bibi (Theke), Victoria (D), Victoria (Nl), Bianaca (Ro), Sofia, Asia, Nella (Ro), Alexandra (Bul), Georgiana (Mol), Erica (Ro), Adraian (Ro), Sammy (It), Valeria (Cuba), Candy, Monica, Senya (Rus), Jessy (D), Jolina (Phi), Clara, Katerina, Mascha, Sonja (P), Adelina. waarmee mijn geheugen nu ook wel meteen aan een herstel operatie toe is…. (zestig tal).
    Wow; zelfs geen Lulu. Dat is een unieke dag geweest!

  4. Onderstaande leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch (16 augustus 2016)

  5. #328
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht

    Wow; zelfs geen Lulu. Dat is een unieke dag geweest!
    Lulu is op vakantie tot september.

  6. #329
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Idd mimi is een servce kanon net als simona mijn nieuwe favo

  7. Onderstaande leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

    Wacko66 (15 augustus 2016)

  8. #330
    Geregistreerd
    23 juni 2015
    Last Online
    6 september 2022 @ 21:02
    Berichten
    91
    Discussies
    12
    Thanks
    56
    Thanked
    125 in 38 posts

    Standaard

    Gezien de vakantie periode had ik niet al te hoge verwachtingen van mijn bezoek aan GT afgelopen week. Maar ik was er alweer een tijdje niet geweest en het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Toen ik om 11:00 arriveerde leek het inderdaad nogal tegen te vallen maar na het middaguur trok de line sterk aan en heb ik weer een heerlijke dag in GT gehad. Er liepen genoeg bekende gezichten rond maar ik zag ook een groot aantal nieuwe gezichten.

    Vanwege de vele nieuwe gezichten niet gekozen voor zekerheidjes maar een tweetal gokjes genomen. Dat waren Jordan en Mara. Twee heerlijke dates. De dag afgesloten met Anastacia en het feest was compleet.

    Zelfs in de vakantieperiode waarvan men zegt dat de line up minder is heb ik me me weer meer dan uitstekend vermaakt in GT. Tot gauw, GT.

    HH

  9. Onderstaande 9 leden hebben Hooters_Hunter bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 augustus 2016),bergm550 (16 augustus 2016),Das (16 augustus 2016),kempie (16 augustus 2016),Megaboob (16 augustus 2016),Nedlovefkk (16 augustus 2016),pret (16 augustus 2016),Teiresas (16 augustus 2016),Wentelt Eefje (16 augustus 2016)

  10. #331
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Vrijdag 19 augustus 2016



    Ik was jl zaterdag voor het eerst in negen maanden opnieuw in GT, en kon eigenlijk niet goed meer beredeneren waarom ik er zolang niet was geweest. Het werd een super dagje, zo super dat deze week de vraag een aantal malen door mijn hoofd speelde waarom ik in vredesnaam zolang weggebleven was…. Dat mocht niet nog een keer gebeuren. Een werk afspraak werd verzet en ik bleek ineens een prachtige vrijdag vrij te hebben, niet geaarzeld en mijn solide bolide draaide om 11:02 het parkeerterrein op. Ik kreeg een cursus in parkeren van de security boys ( moest drie keer opnieuw!) en ik begrijp nog steeds niet waarom. Maar hij stond nu GT-approved geparkeerd. Dan heb je ook wat.


    Beetje zenuwachtig naar binnen, bleek oudgediende Emma achter de theke te staan. Woow, dat was al een poosje geleden dat ik haar gezien had, en haar ogen begonnen prachtig te glanzen toen ik uit het niets haar naam wist (dan is ze op haar mooist!). Er waren nog meer uiterst aantrekkelijke bar dames Nikki, Dasha, Neider. Ook Irina (leiding) bleek zich om mij te willen bekommeren. Heel gezellig gesprekje over GT, plannen (een haloween party staat in het verschiet). Grappig dat deze mensen ook met hun klanten in contact treden!

    Er bleek op deze mooie zomervrijdag een prachtige bezetting te zijn: Rosalita, Pia (D), Nella, Jessy (D), Camilla (Bra), Ola (P), Roxy (Ro), Adelina, Nela (D), Saskia (D), Lucy, Sacha (Li), Lilly (Dom Rep), Juna (Korea), Gloria, Happy, Chocolate, Monica, Mimi, Catalea, Sofia, Mara (Ro), Sissy (Bul), Sofia (D), Sina (Bra), Anni, Joanna (NL), Lea, Jordan, Alexia (D), Svetlana, Nora, Magda, Lola, Semmy (It), Melissa (D), Anastacia, Samira, Lena. Ik moet helaas rond 16:00 weg, toen net een hele rits dames zich weer bij de balie meldden… helaas….helaas ik kan u er geen verslag van doen

    Een paar leuke encounters, met bijvoorbeeld Joanna (NL), leuke meid, gezellige krullen interessant gesprekje. Had ik dit forum eerder gelezen (je huiswerk doen heet dat) dan had ik vast met haar een kameetje gedeeld: nu maar op mijn verlanglijstje. Ook plezierig gekeuveld met Nella en Anastacia (die topless rondliep, en dat liet me absoluut niet koud), Alexia (D) die echt vond dat we elkaar nog beter moesten leren kennen (en ook dat lijkt me een goed idee).

    Hoewel ik vreesde dat Juna afwezig zou zijn (berichtje op dit forum) was helemaal oprecht blij toen ik haar alsnog de barruimte ik zag schrijden. Met Juna had ik jl zaterdag een absolute topsessie, en het primaire doel vandaag zou een herhaling met haar zijn. Dat bleek gelukkig vrij eenvoudig. Ik was denk ik haar eerste klant vandaag. Een absolute top sessie waarin bij mij alle prikkels door haar geraakt werden: super tongzoenen, met hele zachte aanrakingen middels haar handen, een body to body waar ik nog lang van zal dromen, een rim partijtje om te zoenen een van haar prachtig orgasme. Ik wilde echt neuken, en vroeg haar dat te doen: bleek dat ze eerst even condooms moest halen. Beetje onderbreking, maar gelukkig kon ze de kleine mynasch middels een fantastische blow-job weer snel op oorlogssterkte brengen. Zachte, gevoelvol, heerlijk nat, oh my god, wat een techniek. Maar, door deze super blowjob en een paar trekjes tussen haar borsten kwam ik me toch een partij klaar…. Heerlijk alles tussen haar borsten en op haar keel. Echt fantastisch. Daarna heeft ze me nog heerlijk gemasseerd, en na een sessie van een uurtje kon ik nog nauwelijks lopend de weg naar de douche met moeite vinden. Wat een vrouw zeg. Ongekend. Ze denkt er nu over om nu 26 augustus toch nog een paar weken te blijven (goed nieuws!)

    Na deze sessie een beetje lopen slenteren: wat ik een heerlijk tijdverdrijf vind. met een baar schrijvende beren kennis gemakt (Patjax en Das) en ook met vele dames gesproken; zelfs met Svetlana brak het ijs wat zich twee en half jaar geleden op de een of andere manier had gevormd. Lijkt me een leuke meid en ik zet haar op mijn verlanglijstje! Ook de prachtige Jordan blijkt zich op mijn netvlies geplaatst te hebben. In ieder geval iemand die positief aan marketing deed. Heerlijk zoveel aandacht van een uiterst sexy jongedame.

    De verzorging in GT bleek uitstekend. En een heerlijke mierikswortel soepje zitten eten tegenover de NL Joanna. Kan slechter. Nog een poosje on de kino gezeten, waar in mijn ogen heel wat aktie plaatsvond. Mimi, en Anni vertoonden bekwame blowjobs zo te oren, en het duo Camilla/Chocolate pleziereden ook duidelijk een klant op heel plezierige wijze. Ik werd nog lieftallig door de nieuwe dame Lena verleid, maar met heel veel moeite kon ik deze verleiding te baas. Het leek me na de krachtsinspanning met Juna eigenlijk wel welletjes, en besloot me weer van beer tot heer te gaan vermommen. Heeel tevreden en vol met prettige gedachten en herinneringen in mijn hoofd bleek ik ineens weer thuis!


  11. Onderstaande 15 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 augustus 2016),Ayo (20 augustus 2016),bergm550 (20 augustus 2016),bierbeer (20 augustus 2016),Das (20 augustus 2016),firstme (20 augustus 2016),Megaboob (20 augustus 2016),Nedlovefkk (20 augustus 2016),Patjax (20 augustus 2016),pret (20 augustus 2016),rob45 (20 augustus 2016),Teiresas (20 augustus 2016),trickyD (20 augustus 2016),Wentelt Eefje (21 augustus 2016),Wijze grijze (20 augustus 2016)

  12. #332
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    ... mijn solide bolide draaide om 11:02 het parkeerterrein op. Ik kreeg een cursus in parkeren van de security boys ( moest drie keer opnieuw!) en ik begrijp nog steeds niet waarom. Maar hij stond nu GT-approved geparkeerd. Dan heb je ook wat.
    De reden van het parkeerbeleid is dat GeeTee alle auto's netjes geparkeerd wilt hebben, want dan kunnen er meer auto's staan op de parkeerplaats. En daarnaast maken dubbel- en scheefgeparkeerde auto's een slordige en ordinaire indruk, wat niet in het
    nette-mensen-imago past.

    Dat is het publiek dat GeeTee wil aantrekken. Je kunt het zien als een heropvoedingsinstituut. Vroeger ging ik altijd met slippers de sauna in, totdat een gast me op mijn gedrag aansprak. Hij had gelijk. Slippers leg je buiten de sauna. Vroeger was ik een plebejer, maar GeeTee heeft een heer van me gemaakt.

  13. Onderstaande 9 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 augustus 2016),Das (20 augustus 2016),db2 (20 augustus 2016),DonnieBrasco (21 augustus 2016),lekkersfan (21 augustus 2016),m4you (20 augustus 2016),sepp2000 (21 augustus 2016),Stief (20 augustus 2016),Teiresas (20 augustus 2016)

  14. #333
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    gisteren voor de eerste keer naar deze fantastische club, na een minder bezoek eerder die dag aan Heaven7.

    bij aankomst rond 14u, al veel autos op de parking en straatje, vriendelijke theke en snel binnen toen al veel prachtige dvps

    snel omkleden en berenvel aangetrokken, en verdere verkenning van deze club, mooi wellness, prachtige grote tuin en meer en meer stunners gespot.

    Er werd niet gejaagd en de stunners vindt ikzelf nogal naar het arrogante toe.

    1st kamergang met duitse bella, zie apart draadje, super gfe

    nog wat rondgekeken, dvps mooier en mooier, moeilijk contact met de stunners.

    2e kamergang met poolse milf Victoria, blond, c-cup, pse, mocht niet vingeren noch liken, super pijpen, tz, eierlikken-zuigen, hhg 70%

    conclusive : prachtige club, dvps, kom zeker terug!!!

  15. Onderstaande 5 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (21 augustus 2016),Nedlovefkk (21 augustus 2016),Patjax (21 augustus 2016),pret (21 augustus 2016),Teiresas (21 augustus 2016)

  16. #334
    Geregistreerd
    5 december 2013
    Last Online
    30 april 2022 @ 09:47
    Berichten
    49
    Discussies
    0
    Thanks
    49
    Thanked
    205 in 32 posts

    Standaard

    GT - YY
    Naar aanleiding van de vele verhalen over vele stunners binnen GT gisteren een vakantiedag geofferd om YY in te ruilen voor een grondig GT onderzoek. Parkeren bij GT is al een opgaven op zich. De dienstdoende “parkboy” heeft geloof ik in een vorig leven de start opstelling bij de formule 1 geregeld. Het valt niet mee om aan al zijn wensen op het gebied van het stallen van een stuk blik te voeldoen! 0-1 Me gemeld aan de theke, een zeer vriendelijke vrouw die me vroeg 1ste keer hier. Ja. Ze riep een dame erbij om even de regels binnen GT duidelijk te maken. Dit werd verzorgt door de niet verkeerd uitziende Roxy, afgezien van een beetje to much gestylde plamuur! 50*4*30 en 100*4*60 en bijbetalen voor extra wensen…..Dus in feite gelijk aan YY.

    Omkleden en douchen tegenover de theke! Zeer ruime douche met direct naast de douche een grote rek met handdoeken. Dit is wel een pluspunt, bij YY enkel handdoeken bij de receptie. Daarbij komt nog dat ik persoonlijk vind dat het douchen bij YY meer lijkt op een FKK-douche, zo midden in de doorgang van kleedruimte naar de bar. Ik weet wel dat er op bijna alle kamers in YY ook een douche is, maar ik douche liever in mijn eigen tijd…€1,70 per minuut vind ik een beetje overdreven voor een douche! GT stelt ook nog twee grote spiegels en hygiëne artikelen te beschikking. 1-1.

    Op naar de bar. Hier kan ik heel kort over zijn. Zelfs overdag, nog voor 12.00 op een zonnige dag, zeer donker met een bankopstelling van een blinde binnenhuisarchitect en voor een niet-roker zeer onaangenaam. Enige lichtpuntje Bitte ein Bitt 0,0%. Ik hou meer van een apart rokersruimte à la YY. 1-2.

    Even door het wellness bereik gewandeld en hier is YY ook duidelijk in het voordeel. YY is gewoon completer uitgerust en in een betere staat. 1-3.

    Aangezien het nog rustig binnen GT was de innerlijke mens een beetje versterkt. Mooie restaurantruimte in de tuin. Ontbijt en later de BBQ zeer goed verzorgt. Nu is het eten bij YY niet slecht maar eerlijk is eerlijk bij GT is het net iets verfijnder. Je kunt er diverse ei gerechten bestellen hetgeen dan à la minute gemaakt wordt. Ook het aanwezige personeel zorgt dat het continu opgeruimd en netjes eruit ziet. Dit punt gaat naar GT. 2-3.

    Beide clubs beschikken over een mooie grote tuin. Volgens mij is dit bij GT ook wel nodig. Als ik zie wat er gisteren allemaal buiten hetzij op het terras, hetzij op de ligstoelen aanwezig was, als die allemaal naar binnen moeten bij slechtere weer dan wordt het proppen…. Hier is YY toch wel wat groter + de mogelijkheid om je even terug te trekken in de “men’s room”. 2-4.

    De dames. Ik hou wel van een mooie boezem al dan niet geholpen door menselijke handen. Misschien had ik een slechte dag door de vakanties maar ik vond het stunners gehalte gisteren tegen vallen. Ook relatief weinig dames met een mooie boezem. Ook al heb ik maar 1 of 2 dames nodig voor een geslaagde dag, gisteren had ik moeite om aan mijn trekken te komen. Het is altijd al een beetje lastiger zo’n 1ste keer, althans voor mij toch. Optisch gezien vind ik de laatste tijd het babe gehalte bij YY er sterk op vooruit gegaan. Ik vond GT een beetje tegenvallen, misschien waren mijn verwachtingen wel een beetje aan de hoge kant. Kan natuurlijk ook zijn dat ik in YY verwent ben door een vaste “vriendin” en dat ik bij andere [mij niet bekende] dames vaak onbewust de juiste eruit pik.
    Uiteindelijk met de Duitse, ja ik heb wel een zwak voor Duitse dames, Silvie op de kamer beland. Leuk koppie, lekkere boezem en zeer summier met make-up. Het feest kon beginnen dacht ik maar dat duurde nog even. Wat gaan we allemaal doen? Ik zeg nou wat dacht je van een uurtje lekkere sex!
    ik ben absoluut niet iemand van de extreme dus hou het maar gewoon. Daar kwam de vraag of ik interesse had in een prostaat massage?? Nou nee, de enige die aan mijn prostaat komt is 1 x per jaar de huisarts en de rest op deze aardkloot moet daar met zijn vingers wegblijven. Zo ging het nog ff door. Mocht ik hier nog eens terugkomen dan stuur ik van tevoren mijn zaakwaarnemer langs om een contract met de dame op te stellen. Uiteindelijk uit gekomen op een uurtje met kussen, 69 en de uiteindelijk daad. Ging het dan nu beginnen? Ja maar daar kwam een doekje. Oké ik hou van hygiëne, maar 3 doekjes nadat ik voor de kamergang had aangegeven aub even wachten want ik ga douchen??? Prima maar toen dacht wacht ff…dus ik vroeg haar ook om een doekje. Ze kijkt me heel verbaasd aan. Ik zeg dat ik 69 heel leuk vind maar dan wel graag met een schoon poesje en dus maak ik haar ook even schoon. Hilarisch haar blik, onbetaalbaar…ab geh’t die Post, wir können……
    de eerlijkheid gebied te zeggen dat er op de service niets meer viel aan te merken. Uiteindelijk 5 kwartier op de kamer geweest en een leuke, geile tijd gehad. Verschillende keren liet ze merken dat ze het best leuk vond met opmerkingen als ‘ich mag dich’ en ‘du bist wirklich süss’. Ze wou nog nummers uitwisselen, maar daar doe ik na 1 kamergang niet aan. Herhalingsgevaar geen idee, mocht ik haar bij YY treffen en na een goed gesprek met mijn zaakwaarnemer waarschijnlijk wel……..

    Nog even genoten van de BBQ met een Bitt, een laatste rondje sauna en even nagenieten op het terras. Concluderend [2-4] heeft mijn clubje in Melick voorrang. Het is absoluut iet slecht vertoeven in GT, maar voor mij heeft het geen toegevoegde waarde tov YY.

    Bye bye!

  17. Onderstaande 21 leden hebben Koot@Zuur bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (21 augustus 2016),Das (21 augustus 2016),Elmo3108 (29 augustus 2016),firstme (26 augustus 2016),Hooters_Hunter (21 augustus 2016),kempie (21 augustus 2016),Klatergoud (21 augustus 2016),laplagne (21 augustus 2016),lustman (22 augustus 2016),Megaboob (21 augustus 2016),Meme Moo ( 2 september 2016),mynasch (21 augustus 2016),Nedlovefkk (21 augustus 2016),pret (21 augustus 2016),rob45 (21 augustus 2016),sepp2000 (21 augustus 2016),Teiresas (21 augustus 2016),The Major (24 augustus 2016),Wentelt Eefje (21 augustus 2016),Wijze grijze (21 augustus 2016),yylover (21 augustus 2016)

  18. #335
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koot@Zuur Bekijk bericht
    Concluderend [2-4] heeft mijn clubje in Melick voorrang. Het is absoluut niet slecht vertoeven in GT, maar voor mij heeft het geen toegevoegde waarde tov YY.
    Ik vind YY ook top maar het paradijs voor mijn smaak zou zijn ......De gehele dames line up van GT verhuizen naar YY.
    Als de verbouwing in YY klaar is dan is dat DE MOOISTE CLUB wat betreft inrichting en dames.

  19. #336
    Geregistreerd
    5 december 2013
    Last Online
    30 april 2022 @ 09:47
    Berichten
    49
    Discussies
    0
    Thanks
    49
    Thanked
    205 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik vind YY ook top maar het paradijs voor mijn smaak zou zijn ......De gehele dames line up van GT verhuizen naar YY.
    Als de verbouwing in YY klaar is dan is dat DE MOOISTE CLUB wat betreft inrichting en dames.
    De gehele hoeft niet. Ik ben al blij dat Nicole uit Slowakije verhuisd is enkele jaren geleden
    Dames zoals zij zijn van harte welkom

    Indien Jeanette uit Babylon nog zou verhuizen zou ik de aankoop van een kamer in YY overwegen

  20. Onderstaande 3 leden hebben Koot@Zuur bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (21 augustus 2016),Megaboob (21 augustus 2016),rob45 (21 augustus 2016)

  21. #337
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    GT vrijdag 19/8: Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe doelen.

    In de ochtenduren de auto weggebracht voor een grote beurt en APK. Nadat deze in orde was bevonden had ik nog de hele middag voor mij. Waar beter je vrije middag te verbrengen als in een club. Ditmaal met een vooropgezet plan het strijdtoneel opgezocht. Een bezoekje dat in het teken zou staan van "think different". Afwijken van mijn geëigende paden. Vaak kies ik voor zekerheid en volg herhalingscursussen bij mij bekende dames. Ditmaal zou ik indachtig de OS proberen mijn eigen bakens te verzetten en gaan voor de hoofdprijs.
    Doelstelling: 4 dames, 4 landen, 4 continenten.
    Om dit een kans van slagen te geven is er eigenlijk maar één club waar je ruime keuze hebt, namelijk GT.

    Iets voor enen meldde ik me bij de inschrijfbalie. Ik kreeg mijn accreditatie en wedstrijdtenue voor deelname aan het onderdeel moderne marathon met vrouwelijke tegenstanders voor tussentijdse onderdelen tijdens deze Pornolympics. Na een douche was ik klaar om een eerste blik te werpen op mijn potentiële tegenstandsters. Terwijl ik rondliep kreeg ik al enkele uitdagende blikken. Nu is voorbereiding op een marathon belangrijk, dus eerst maar eens gaan lunchen. Nadat ik hiermee klaar was, besloot ik om eens te kijken wat het buitenterrein aan opties bood.

    In het achterste gedeelte lagen twee donkere dames op het grote loungebed als twee zwarte panters te wachten op een prooi. Chocolate & Happy nodigde me uit om tussen hen in te liggen. Het moet er als een omgekeerde hamburger hebben uitgezien. Nadat ze mijn wapen hadden gekeurd en deze goed bevonden was voor de strijd kwam er het voorstel om het als een handicap match te laten plaatsvinden. Nu ben ik niet iemand die een uitdaging uit de weg gaat, maar om mijn marathon gelijk op deze wijze te beginnen was me op dat moment iets teveel van het goede. De keuze viel op Chocolate en het gevecht zou plaatsvinden in een buitententje.
    We begonnen met een partijtje tongworstelen vrije stijl. Dit werd gevolgd door een mondelinge inspectie van het wapen, waarna ze paardrijdend verderging. Net voor het half uur schoot ik mijn doeltreffend schot en de strijd was gestreden.

    Na de prijsuitreiking begonnen aan de lichamelijke verzorging en het opladen voor de volgende evenement in het wellness gedeelte. Het aantal kandidates voor de tussenrondes groeide gestaag. Op het terras kennisgemaakt met Das en Mynasch en al spoedig kregen we gezelschap van Miss Megaboob. Ze had vandaag een brilletje op, wat haar zeer sexy stond. Ze stelde zichzelf kandidaat voor het vierde onderdeel (110 meter horden met skippyballen). Na een tijdje naar binnen gelopen. Bankjes waren vol met kandidates voor het volgende onderdeel. De kleinste van het gezelschap wenkte en ik nam plaats naast haar. In de voorbereiding op deze spelen hadden we weken terug al eens een oefenwedstrijd gespeeld. Nadat Simona en ik een tijdje hadden bijgepraat begon ze me zeer geraffineerd uit te dagen. Al snel was ik kansloos en mijn doel om alleen te strijden tegen "nieuwe" tegenstandsters ging de prullenbak in. We kregen hal 10 aangewezen voor de voortzetting.
    Ze had wat last van kleine pijntjes aan de achterzijde en aangezien ik geen oneerlijke strijd wilde haar eerst gemasseerd. Hierna zette ze de aanval in in een poging om het wereldrecord ademen door de neus met een mannelijk lid in de mond te breken. Na drie kwartier kon ik mij niet langer onbetuigd laten en we gingen simultaan verder in de bij ieder zo bekende 69 variant van dit spelletje. Na een tijdje zijn we gaan paardrijden totdat ik in de dying seconds het finale schot afvuurde en de wedstrijd binnen de reguliere 90 minuten tot een einde kwam.

    Even de spieren laten weken in het bubbelbad en op weg naar het terras liep ik de enigste Aziatische kandidate tegen het lijf. De kampioene van 2015 Kim/Juna. Even kort bijgepraat en een wedstrijd ovb vastgelegd voor later op de avond. Buiten een tijdje met Das gesproken. Er kwam een dame voorbij lopen die ik tijdens eerdere test events al een aantal maal op de korrel had voor een oefenwedstrijd. Type buurmeisje met enkele plakplaatjes. Onze Belgische Casanova wist me te vertellen dat zij Bella heette en het "moeilijk" vindt om op mannen af te stappen. Ik zei lachend dat ik haar dan van mijn lijstje kon strepen aangezien ik eigenlijk nooit zelf op een dame afstap (onder de noemer van verliezen van thuisvoordeel). Das stelde voor om als Robert ten Brink te gaan koppelen.

    Hij ging op zoek naar een nieuwe verovering en ik ging een hapje eten in wat meer weg had van een mannengevangenis. Het enigste wat nog ontbrak was YMCA van de Village People. Na het verorberen van de BBQ heb ik al uitbuikend op het terras nog wat zakelijke dingen doorgenomen. Het eten was gezakt en mijn libido gestegen, klaar voor het derde onderdeel.

    Op weg naar de atleten bar loop ik Bella tegen het lijf en verdomd ze begint tegen mij te praten. Das komt voorbij en ik vraag hem of hij iets heeft gezegd. Hij ontkend en loopt door. Ons gesprekje wordt gestoord door een Roemeense die met een waterpistool liep te klooien. Na een minuutje of tien kwam vrij voorzichtig de vraag van haar kant of ik het niet eens met haar wilde "proberen". Ik dacht bij mijzelf "meid je moest eens weten dat ik je al tijden op mijn lijstje heb staan". Je moet het ijzer smeden als het heet is en mijn oorspronkelijke doel ging overboord. Alleen de bezemkast was vrij, dus een kleine 5 minuten moeten wachten op een sleutel.

    Het werd een sessie waarbij er een zeer "natuurlijke" opbouw was. Het hele scala aan activiteiten kwam voorbij en zoals een echte Duitse betaamd tot de laatste seconde strijdend voor de overwinning. Het is pas de 2e keer in mijn actieve carrière dat een tegenstandster erin geslaagd is om een 1e sessie drie uur te laten duren.

    Na deze mini marathon in de marathon het bubbelbad opgezocht om bij te komen. Daarna een Red Bull gehaald en nog met Das gepraat. Voor de 2e keer genoten van de paaldans act van Nella op de klanken van Awolnation - Sail. De nog aanwezige dames hadden duidelijk geen trek meer in activiteiten en mijn pijp was leeg dus er een punt achtergezet. In de kleedkamers kwam ik Bella nog tegen. Ze was benieuwd naar mijn erotische dobbelstenen. Bij onze volgende ontmoeting laten we het verloop daarvan afhangen.

    Hoewel ik gefaald heb in mijn oorspronkelijke doelstelling heb ik wederom een topdag gehad in GT. Toch heb ik mijn grenzen verlegd door voor het eerst in een club met een donkere Afrikaanse en een Duitse dame te kameren.

  22. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 september 2016),Ayo (22 augustus 2016),buttlover (22 augustus 2016),cheasehead (23 augustus 2016),Giodude (20 maart 2020),goolfy69 (22 augustus 2016),Koot@Zuur (22 augustus 2016),lustman (22 augustus 2016),Pierke69 (15 november 2020),Teiresas (21 augustus 2016),Wentelt Eefje (22 augustus 2016),Wijze grijze (21 augustus 2016),yylover (22 augustus 2016)

  23. #338
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard Geile Tijden

    Zo te zien komt het wel goed met jou,want "once you go Black, You never Come back"

    En er is geen beter begin als met Chocolate.

  24. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    hugging_pall (22 augustus 2016)

  25. #339
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:52
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Mijn laatste vakantiedag en een GT debuut na een verkenningsronde van meerdere clubs deze zomer.

    Geen lang uitgebreid verslag, er is al genoeg geschreven over GT vs. YY.

    Kennis gemaakt met meerdere beren. En met dank aan Das om deze dag als mijn gids en raadgever te functioneren.
    Ricardo Banana, Mr M, the Joker en een volkomen uitgeputte Rob45 na een 1 1/2 uur durende sessie met Kimmie.

    Iedereen vertelde mij hoe rustig het deze maandag was, maar lieve mensen, na VV, VM, PSR en PE, als dit een rustige dag is, hoe stel ik mij dan deze club voor in het weekend ?
    De line-up was niet te vergelijken met de ander genoemde clubs, misschien wat veel dames met een porno-look, maar overall vele mooie prachtige dames.
    Al miste ik soms de GND dames, maar is dit een ietwat overdreven gezever.
    Keurige bediening, veel meer dan in YY, en een schitterende grote tuin maken deze club af.
    En dan kom ik op mijn enige kanttekening, hoe stel ik mij deze club voor in de winterdagen ?
    De bar/lounge is zowat de kleinste die ik gezien heb, de wellness is prima, maar ook erg klein.
    Voor mezelf heeft deze club absoluut een groot HHG, maar net als YY, alleen op rustige doordeweekse dagen.

    Tenslotte natuurlijk mijn kamers. 2x een uur gekamerd met Sina en Roxy. Beide kamers goed tot zeer goed en afgesloten met een FT.
    De club om half 9 in de avond verlaten met nog 10 euro op zak.....dat zegt eigenlijk wel genoeg.
    Ben zeer tevreden huiswaarts gekeerd.
    Laatst gewijzigd door yylover; 22 augustus 2016 om 21:34

  26. Onderstaande 18 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 september 2016),Ayo (22 augustus 2016),bierbeer (22 augustus 2016),buttlover (22 augustus 2016),cheasehead (23 augustus 2016),Das (23 augustus 2016),gignnl (22 augustus 2016),goolfy69 (23 augustus 2016),kempie (23 augustus 2016),Koot@Zuur (22 augustus 2016),mechelen (23 augustus 2016),Nedlovefkk (22 augustus 2016),pret (22 augustus 2016),rob45 (22 augustus 2016),snaal88 (23 augustus 2016),Teiresas (22 augustus 2016),The Joker (22 augustus 2016),Wentelt Eefje (23 augustus 2016)

  27. #340
    Geregistreerd
    22 maart 2016
    Last Online
    26 juni 2019 @ 12:01
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Deze week weer een keertje langs en al de hele week de geile gedachten van een trio in mijn hoofd. Iemand nog tips voor dames die deze verderfelijke fantasie gaan waarmaken?

  28. #341
    Geregistreerd
    21 december 2015
    Last Online
    16 februari 2024 @ 11:18
    Berichten
    270
    Discussies
    7
    Thanks
    25
    Thanked
    312 in 107 posts

    Standaard

    This Tuesday the weather was so fine, I had to visit GT. Near the Brachter Wald the Heather is blooming. A perfect purple, might last a few weeks still. In GT the theke welcomes the visitors friendly. Just outside there is a very beautiful girl. She sits by herself and seems a bit detached from her surroundings. Later she will make my day, just keep reading. There's quite a few more beauties around at 12 o'clock and I really like the line-up. After lunch I try a few girls that I spotted earlier but I come too late a few times. They just walk off to a session with another men. Well, first enjoy the sun and get a girl later seems a nice solution. At the back of the garden there is a celebration of a group of girls. I lie in the sun for a few hours and like to listen to their jokes and their light-hearted conversation.
    An accident happened right outside GT. I heard that two German cars collided. Others said there were also some French involved. We hear quite a few sirens but nobody in the garden really pays much attention to it. The sun is too lovely.
    Then I want a beauty for my first session. I walk around. See Ashly (I guess that is the right spelling). She says she is from Armenia but clearly isn't. I leave her to it. It seems I cannot find any straight talking beautiful girl. Well, enjoy the sun a bit more and come back later? Then I see 'the beautiful girl that would make my day' walking alone to the garden. I follow her. I speak to her in German. "English please". That's OK. Her name is Kitty and it is her first day in GT. She has worked in 'Privat hausen' before this but not in SC's. She 'admits' that she is Romanian. I like that. Any girl that doesn't beat around the bush about Romania gets my full attention. I had many good sessions with Romanian girls and there is no reason at all to lie about your country. Actually I don't wanna talk very much. I wanna have sex with this beauty. So, I ask the usual question about kissing and in no time we are in a cabin. Kitty is only 19 yo, appr 1.60, confection size 34 I guess, blonde hair with a small pony tail, blue eyes. A cup and a delicious butt. During our 32 minutes session I get puzzly feelings. So nice, so beautiful.
    On the bed she sticks with her knickers and her bra. No complaining here. We kiss and kiss and kiss and kiss and kiss. Then her bra gets off and her two delicate tits appear. They are small but beautiful. Slowly she kisses her way down to my groin. She starts sucking, uses a lot of variation and keeps on doing so for 15 minutes. Twice I have to hold back for not coming in her mouth. The energy with which she kisses has been paralleled by Gia.Mo in Artemis only. The energy with which she sucks has been paralleled by Gia.Bu in GT only. To me of course. I am flabbergasted. But we are not done yet.
    Then we kiss again. If somebody would have taped this kissing it might have attracted quite a few viewers on YouTube. For example: she sticks her tongue out for me to suck like a .... She bites my tongue gently, a bit harder than. This is really beyond DFK. I change between looking at her beautiful face with those blue, smiling eyes and kissing her in every possible way.
    She sucks a bit more. Then it's time to fuck. Only then she puts her knickers off.
    I enter the sweetest of pussies.
    I could have come in 5 seconds. I manage to postpone it by 2 minutes??? Then I can't and don't want to delay it any longer. This perfect feeling deserves an orgasm. I come sweetly. I forgot all about time. 32 minutes. She doesn't complain. That hasn't happened to me since Larissa.ro in GT. She asks me why I give her chocolate. "Well, that's to let you know I really liked it a lot." I still feel like I'm robbing her. A session like this and 50 Euro only? It just seems too little to me.

    More sunbathing, talking to some other guys around, having dinner. It should end in a second session. I cannot find Kitty and decide to try my luck with Barbie.
    She has a beautiful face. I don't manage to have a nice chat with her. But she had been partying with the other girls in the back of the garden. That counts for something.
    What's more, she had been talking to Kitty shortly. A Belgian guy spoke well of her. It couldn't go all that wrong. And it didn't, but no kissing, reasonable blowjob, a lot of energy in cowgirl. But my dick and her pussy are not a match. Her handjob is skilful.

    I guess I will be back for Kitty.
    A lie is a great story that somebody ruined with the truth. (HIMYM)

  29. Onderstaande 6 leden hebben TAFKAJ bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (24 augustus 2016),cassenoisette (27 augustus 2016),dbd67 (24 augustus 2016),LIKE_BLOND_THAI (24 augustus 2016),Nedlovefkk (24 augustus 2016),Wentelt Eefje (24 augustus 2016)

  30. #342
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar niet Roemeense of Bulgaarse dames hoeveel vind ik er daar van op een vrijdag in gt

  31. #343
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar niet Roemeense of Bulgaarse dames hoeveel vind ik er daar van op een vrijdag in gt
    53
    "Ohne Spaß kein Fun"

  32. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (24 augustus 2016),mynasch (24 augustus 2016),NikXXX (24 augustus 2016)

  33. #344
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    53
    dat zijn aantallen die mijn als muziek in de oren klinken dan kan ik de gekleurde dames ook links laten liggen anders blijf er te veel over om uit te kiezen

  34. #345
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Genoeg duitse dames of andere nationaliteiten in gt op vrijdag.
    En voor een goeie trio pamela en isabella een aanrader

  35. Onderstaande leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

    trickyD (26 augustus 2016)

  36. #346
    Geregistreerd
    22 maart 2016
    Last Online
    26 juni 2019 @ 12:01
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Gisteren sinds lange tijd weer even GT binnengewipt. Heerlijk als het lekker weer is. De dames liggen lekker naakt en waar je ook kijkt je hebt altijd wel een lekker "beaver shot" in je vizier Ik had niet zo heel veel tijd dus ik moest mijn snode plannetje van vandaag snel uitvoeren. Het plan was om 2 heerlijke dames in een huisje te krijgen om het geilste trio van het jaar mee te hebben. Iedereen weet dat een goed trio alles te maken heeft met de match onderling. Maar een geoefend oog filtert de slechte opties er inmiddels wel uit.

    Enfin, in de bar loop ik tegen "Mariana" aan. Ze werkt pas 2 dagen in GT schijnbaar. Blonde kort/halflang met een zijscheiding. Zo'n lekker geil snoetje heeft ze dat het weinig tijd kostte om in een hutje te belanden. Heerlijk uurtje met haar. "Heb je geen leuk vriendinnetje" vroeg ik haar. Daar gaat mijn hele selectie theorie dacht ik nog. Maar deze keer had ik geluk want ze kwam met Georgana aanzetten. Wat een heerlijke meid! Borsten billen, alles in de top regionen. En toen begon het, precies zoals ik me voorgesteld had maar dan nog beter. Pijpen, likken, elkaar likken, samen likken, zoenen, met z'n 3-en zoenen. neuken in allerlei standjes. Het gebeurde gewoon. Ik had het niet in een script kunnen schrijven.

    Dit moest ik even delen want dit gun ik de andere beren natuurlijk ook!

    Dr. VanDamn!

  37. Onderstaande 9 leden hebben Dr. Vandamn bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (27 augustus 2016),buttlover (29 augustus 2016),Das (26 augustus 2016),goolfy69 (29 augustus 2016),joo (26 augustus 2016),mynasch (26 augustus 2016),Nedlovefkk (31 augustus 2016),Teiresas (28 augustus 2016),yylover (27 augustus 2016)

  38. #347
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.959
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Gisteren redelijk lang in gt geweest en lekker gekamerd, prima gegeten, kortom goed bevallen. Gezien de financieel deplorabele toestand mijner geldboom zal een volgend bezoek op zich laten wachten,maar ik vrees dat ik deze club de komende 25 jaar nog zal frequenteren, paradijs wat mij betreft.
    Twee nieuwe dames ervaren, Candy, Roemeense, orale academie met vlag en wimpel en cum laude gehaald en genoten, en Duitse Alexa die mij bijzonder goed beviel vanwege een persoonlijke klik van jewelste. Beiden zonder paspoort of bericht, als ik wat meer tijd heb zal ik proberen deze aan te maken.
    Had echt een geweldige hand van kiezen gisteren, met de jaartjes ervaring gaat dat steeds beter.

  39. Onderstaande 6 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (29 augustus 2016),bierbeer (29 augustus 2016),mechelen (28 augustus 2016),Nedlovefkk (31 augustus 2016),Teiresas (28 augustus 2016),Wentelt Eefje (29 augustus 2016)

  40. #348
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Hij was er weer,

    En het was donderdag...beetje buiten mijn gewoonte om, ben meer een diwo beer.
    Eerst even met Soy gekamerd zonder Lulu, die is nog in Thailand begreep ik.
    Daarna met voor mij 2 nieuwe Roemeense meisjes Carmen en Carola(weet ik niet meer helemaal zeker) zeer mooi slank meisje 180 denk ik met een heerlijke pisda. Ik kan het weten ik heb m van dichtbij mogen bekijken en mijn pulda lieten ze ook niet onbetuigd. Herhalingsgevaar GROOT

    Dus heren beren blijf ze scheren......oh ja er zaten wat haren in whirlpooll, dat is niet anno 2016
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  41. Onderstaande 3 leden hebben albertde2de bedankt voor deze bijdrage:

    hugging_pall ( 2 september 2016),mechelen ( 2 september 2016),Nedlovefkk ( 3 september 2016)

  42. #349
    Geregistreerd
    25 augustus 2016
    Last Online
    13 december 2018 @ 13:17
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 2 posts

    Standaard

    De 1ste keer vol goede moed naar de Golden Time gegaan afgelopen zo. Na een snelle start over de nederlandse snelwegen om 13.30 aangekomen.Na een lekker hapje Vis en pommes
    even rustig F1 kijken om al dat moois op afstand te bekijken. Aangezien Max en niks van bakte lag de prestaties druk er goed op. Na wat rondkijken vielen mijn ogen op een leuke
    oosterse dame, Juna was haar naam gaf ze aan. Na 1,5 uur durende topsessie compleet kapot de kamer af. De rest van de middag avond nog een poging gewaagd om met een zeer
    knappe lange bruinharige "russin" dacht ik proberen te schaken maar helaas waren andere beertjes me voor. Fijne middag/ avond gehad hier met zeer leuke dame, hun buiten gedeelte
    is megatop ben wel benieuwd of de club zo prettig is bij slecht weer lijkt me dan snel een donker rookhol te worden.

  43. Onderstaande 6 leden hebben Bambam123 bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 4 september 2016),lekkersfan ( 4 september 2016),Liefhebberrob24 ( 4 september 2016),Nedlovefkk ( 4 september 2016),rob45 ( 4 september 2016),Teiresas ( 4 september 2016)

  44. #350
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Vrijdag 2 september maar weer eens naar Bruggen gereden. De combi Samya en Parksauna Residenz zorgde er gek genoeg voor dat ik "budget" over hield en waar kun je dat beter doen dan in een club waar de keuze qua dames per saldo ruim genoeg is. Het 3e bezoek in een kleine 3 maanden. Het lijkt er op dat het stammclubben toch de doorslag gaat krijgen en tijdens het bezoek vrijdag kreeg ik er geen spijt van.

    Op de heenweg nog een live auto ongeluk gezien op de a67. Ik meen een vw polo of golf die tegen de vangrail of iets anders botste. Het blijft oppassen geblazen op die onoverzichtelijke weg.

    Gek genoeg maakte ik op de provinciale weg naar Bruggen ook een foutje. Een tractor met bak was iets te langzaam en ik dacht die in te halen. Nu rij ik altijd netjes 70/80 op die weg en haal alleen in als het kan. De weg vertooonde een lichte kromming en ruim op tijd toch maar evem de remmen gebruikt en achter de tractor gebleven. Op de terugweg zat ik weer wat te doezelen en merkte ik dat een dag werken en clubben niet de beste combi voor mij is.

    Aankomst zo rond 14;30 en een prettige ontvangst van die kleine theke. Wie was er nu eigenlijk jarig vraag ik mezelf af want dat scheen het geval te zijn.

    Na het omkleden even Teiresas opgezocht en wat bijgepraat. Altijd prettig om een bekend gezicht te zien in de club. Gedurende de dag ook nog met Duitsers gekeuveld die het deurbeleid des GT ook ruimschoots haalden. m4you was er ook maar leek niet heel lang te blijven.

    De lineup was retesterk gedurende mijn bezoek vrijdag. Ik had dermate veel opties dat de keuzestress, optick fick angst en het libido op hol sloeg. Ik zag Litouwse Sascha en ik weet dat ze goed zou moeten zijn. Toch heb ik haar vriendelijk bedankt. Nu hopen dat het geen Svetlana 2.0 gaat worden door al mijn afwijzingen. Het gaat er zeker een keer van komen maar dat korte blonde Roxette haar (mooi omschreven m4you) houdt me ietsjes tegen. Eerlijk is eerlijk, een goed onderstel met mooie torso en een alleraardigst gezicht.

    Oekrainse Nastya zag ik optisch wel zitten maar ik kreeg er niet direct een "servicebomb" gevoel bij. Heel mooi koppie, direct weer het ultieme GT gevoel. Zoiets zie je echt niet in veel andere clubs rondlopen.

    Mimi was er helaas weer niet. Ik loop haar continue mis en kan me niet meer herinneren wanneer ik haar voor het laatst gezien heb. Volgens Anastacia was ze er niet en leek ze een "break" te hebben.

    Goed , Anastacia dan.. De 1e kamer medio juni met haar was memorabel. Een PSE dacht ik maar vrijdag jl. liet ze me ook een wat zachtere kant zien en het lijkt er op dat ze beide "varianten" toe kan passen op de kamer. Wederom bovengemiddelde service met volop tz, pzc en nmc. Lijkt enkele kilo"s kwijt te zijn en ze zag er heerlijk uit. Teiresas, je hebt helemaal gelijk tav haar karakter want ze is pretty sociaal vergeleken met andere dames.

    Verder liep er een blonde normaal gebouwde dame rond met 2 vlechtjes in de haren. Iemand enig idee hoe ze heet? Mooi onderstel en een verzorgde indruk maakte ze op mij. Denk dat ze Duits was maar weet het niet zeker. In ieder geval zag ze er vrij Germanisch aus.

    Die kleine Bulgaarse Clara heb ik nu weer gezien en maakt met haar blote sili"s en pornokopje ook steeds meer indruk op me. Qua totaalaspect concurrentie voor Casey denk ik wat mij betreft. Al zijn de boobs van Casey echt!

    Liep een kleinere dame rond met bruin haar en zo'n Russisch/Oekrains kapseltje. Met de bloemetjes in de haren in een kransachtige vorm. Misschien wat te tenger voor mij maar ai ai wat zag die er kamerwaardig uit.

    Bulgaarse Leona ook de kamer mee opgetrokkrn en dat was overall ook bovengemiddeld. Optisch niet helemaal mijn ding maar ze zag er nirt verkeerd uit. Goede sessie met ook tz.

    Bulgaarse Scarlet mag wat mij betreft bij haar in de leer gaan al was de sessie niet beneden alle peil. Het was simpelweg niet vergelijkbaar met Anastacia en Leona.
    Teveel nadrukk op ft en karakters matchden niet. Dit was hem voor nu even. GT gaat me heel snel terug zien. Het was weer geweldig.

  45. Onderstaande 10 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 september 2016),Ayo ( 4 september 2016),bergm550 ( 4 september 2016),Bluebear ( 4 september 2016),lekkersfan ( 4 september 2016),Patjax ( 4 september 2016),rob45 ( 4 september 2016),Teiresas ( 4 september 2016),trickyD ( 5 september 2016),Wentelt Eefje ( 4 september 2016)

 

 
Pagina 14 van 109 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Diamond 468*60   Babylon 468*60