Pagina 1 van 106 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 2707

Discussie: Geile Tijden

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Geile Tijden

    De veel geroemde topic Geile Tijden is weer terug
    Hier kan je jouw hele dag GT beschrijven. Tracht soms informatief te zijn voor je mede-ijsberen en beschrijf de dames nauwkeurig. Hiervoor is een standaard formuliertje. Je kan echter ook gewoon een topic beginnen. Het is jouw feestje. Alleen besef wel dat na 2 maanden mensen wel nog iets terug moeten kunnen vinden......
    Maar voor de rest veel Geile Tijden toegewenst

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Suggestie - link naar formuliertje in algemene stratposts

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    De veel geroemde topic Geile Tijden is weer terug
    Hier kan je jouw hele dag GT beschrijven. Tracht soms informatief te zijn voor je mede-ijsberen en beschrijf de dames nauwkeurig. Hiervoor is een standaard formuliertje. Je kan echter ook gewoon een topic beginnen. Het is jouw feestje. Alleen besef wel dat na 2 maanden mensen wel nog iets terug moeten kunnen vinden......
    Maar voor de rest veel Geile Tijden toegewenst

    Willem2
    Hallo Willem! Blij je in goede gezondheid aan te treffen - even wat anders: ik zie in een aantal posts op de site een verwijzing naar het formuliertje van Neukie in een ander deel van het forum - is het een idee om van die verwijzing een link te maken? Maakt het wat gemakkelijker om het ook te gebruiken.

    Voor de rest: jullie hebben niet stilgezeten!

    Groeten,
    Befke

  3. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    envert (21 november 2018)

  4. #3
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Morgen GT maar weer eens aandoen eind van de middag hopelijk is het niet te druk maar ik vrees het ergste.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    GT 30 december




    Toch nog met “Ein gutes rutsch” GT binnen gegleden op 30 december rond 11:15. Welaan het had veel slechter gekund. Al bij mijn vroege aankomst door Beate in de ijsberen watten gelegd en een geluksnummer als sleutel gekregen…. Dat help natuurlijk altijd. Er waren eer redelijk wat dames bij opening (stuk of 15) en dat aantal zou alleen maar groeien. Heel wat dames die ik niet eerder had gezien, maar ik had er vandaag zin in, en geprobeerd met een stapeltje -voor mij- nieuwelingen een paartje te maken om te bepalen of er iets leuks tussen zat. Welaan dat zat er tussen hoor…

    Ik spotte vandaag: Bat (Theke), Victoria (ze zei zelfs iets…), Andrea (altijd leuk om even tegen te kletsen), Magdalena (een heel oude bekende!), Melis, Rosa, Dorina, Happy (Ghana), Flo (had ook zin in het leven vandaag…)Adrielle (geil setje aan dat wel), Sara (heel lang niet gezien, en wat een tieten zeg), Mimi, Mika, Maaike (leuke meid), Elva (Bu), Rebecca, Olivia, Michelle (weer een beetje afgevallen), Kimmy (D, 21 j, guitig kort blond haar, buurmeisje type), Amanda (P), Dolly (Cuba), Candy (Ro), Lucia, en Cindy (of Lin), nog wel een paar maar die onthield ik helaas niet….. Totaal schat ik een dame of 60. Tweede helft van de middag was er (wat ik nog nooit had meegemaakt in GT) en meerderheid aan beren. Het leek wel of er sneeuw voorspeld was…..

    Ik koos voor een weemoedige sessie met Magdalena, en daar had ik helemaal geen spijt van. 41 jaar, en gedreven om het haar klanten naar de zin te maken. En hoe, eerst heerlijke massages, en daarna een neukpartij om van te smullen. Wat een beheersing van haar (en mijn) lichaam….. Ze gaat vanvond rond11:00 terug naar Polen…. Ik wens haar een veilige reis. Super sessie.

    Mijn ijsberen jaar zit erop . Tof jaar….


  5. Onderstaande leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    jeanpaul323 ( 1 januari 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag nog een laatste maal een saunaclub bezocht voor dit jaar.
    Schietgraag en mezelf wisten niet goed waarnaartoe. Besloten om GT maar eens te wagen. Blijkbaar altijd veel knappe meiden aanwezig dus kon niet misgaan.
    Om exact 11 arriveren we reeds en we waren zeker niet de eerste, een rij bronstige beren stond reeds aan te schuiven om dit walhalla te betreden.

    Even 60 afgerekend het berenvel aan en op verkenning. Voor ons beide eerste maal in de club dus moesten we nog even onze weg zoeken.
    Koffie in de bar en daar zagen we alvast wat schoons passeren.
    Vriendelijke bediening van de bardames ook.
    Zo vroeg op de ochtend en de club draaide reeds op volle toeren.

    Toch maar eerst een ontbijtje gaan nuttigen in de tent buiten. Best gezellig daar met de tuingasbranders. Ook hier weer een aantal mooie dames aanwezig.
    Line-up was zowat het mooiste wat ik al in een club gezien heb. Beloofde dus een leuk dagje te worden.

    Dan maar even een wellness beurt. Sauna was prima, bubbelbad wat minder, maar er kwam af en toe wat schoons voorbij dus dit maakte het dan toch aangenaam.
    De wellness faciliteiten zijn wat aan de magere kant vind ik maar nog net voldoende om wat ontspanning te brengen.

    Dan maar weer naar de bar en Schietgraag heeft daar al snel een chineesje gescoord. Zelf heb ik voor een blondje gekozen met een mooie glimlach. Amanda was de naam. Haar even gevraagd of zij de inwijding op zich wou nemen.

    Ik had graag eens een tuinhuisje uitgeprobeerd, leek me wel wat charme hebben. En zo geschiedde. Meer daarover in het draadje van Amanda.
    Dan toch maar weer een relax sessie waarbij ik nog wat andere Belgen heb ontmoet die ook voor dagje plezier waren afgezakt naar GT. Het viel me op dat er veel Belgen en Nederlands aanwezig waren in deze club.

    De vrees dat alles in het Duits zou zijn was ongegrond, meeste dames prefereerden het Engels ook boven het Duits.
    Je merkt wel dat het hier allemaal iets professioneler aan toe gaat. Zeker niet storend, maar bakvissen ben ik niet tegengekomen.

    Enkele dames die met hun fake D, E en zelfs F cup kwamen pronken. De zin om met deze opgeblazen ballonen eens te spelen was er wel maar een kamer sessie aan wijden toch maar niet.

    Een slanke dame in blauwe jurk en een juffen bril op kwam voorbij en deze had reeds eerder mijn aandacht getrokken. Een kleine wenk en ze zat bij mij op de schoot.
    Mika uit hongarije, vlotte babbel en niet veel later eindigden we dan ook in zo een knus tuinhuisje. Super sessie was dit. Zal dit zeker nog eens overdoen.

    Daarna was het tijd voor het diner, kalkoenlapje met pepersaus of een lekkere braadworst. Prima gegeten en ook nog 2 dessertjes naar binnengewerkt.
    Wat gaan uitbuiken in de whirlpool en dan weer wat rondhangen in de bar. Het was nu goed druk, constant waren alle kamers bezet de dames zullen er niet rauwig om geweest zijn.

    Nog op zoek naar een derde pleziertje, Olivia maakte zeker kans maar die was op zoek naar een trio, nog wel enkele dames gezien die in mijn gading liggen maar wat te lang gewacht en het vertrekuur was reeds daar zodat een derde beurt er niet van gekomen is. Ik ben en late starter en moet altijd een uurtje of 2 klimatiseren in een club.
    Het zal dus voor volgende keer zijn.

    Conclusie : GT is een leuke club met zeer mooie line-up, vriendelijk personeel, zeer goede hygiene en prima eten. Het wellness gedeelte is miniem maar toch nog voldoende.
    Ze zien me hier zeker nog eens terug.

  7. Onderstaande 23 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de ( 4 januari 2016),bergm550 ( 3 januari 2016),buttlover ( 3 januari 2016),db2 ( 3 januari 2016),Flyerke ( 9 januari 2016),ftchietgraag ( 4 januari 2016),geert5 ( 3 januari 2016),Kapitein Knut ( 5 januari 2016),laplagne ( 3 januari 2016),lekkersfan ( 3 januari 2016),le_belge ( 3 januari 2016),moskito32 (15 januari 2016),Nedlovefkk ( 3 januari 2016),ossenaar ( 3 januari 2016),pcenter ( 3 januari 2016),rob45 ( 3 januari 2016),satanic surfer ( 3 januari 2016),Sphinx ( 3 januari 2016),superbuilder2 ( 6 januari 2016),Teiresas ( 3 januari 2016),trickyD ( 6 januari 2016),Voodoodiver ( 4 januari 2016),Wentelt Eefje ( 4 januari 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Menu ziet er echt super uit!
    Bij bepaalde dingen loopt het water mij in de mond.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  9. #6
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard Geile Tijden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45

    Ons was het net even te relaxed en we zouden er geen spijt van krijgen om door rijden naar Golden Time waar ik nog verder over zal berichten onder het GT topic.
    Woensdag 30 december 2015.

    En zo kwam het dat we via allerlei smalle binnenweggetjes en plattelandswegen richting GT tuffen en we draaien binnen de kortste keren de heidweg op waar de zwarte Hummer al staat te wachten.
    Ik zie vanuit mij ooghoek dat er vooraan bij de bouwmarkt nog een plaatsje vrij is en draai mijn auto snel erin.

    Zodoende staan we binnen de minuut aan het hek te bellen,die in een paar seconden open gaat en snel door naar de theke die ons vriendelijk begroet.
    Gelukkig een lockersleuteltje voor ons en weer transforberen ons snel.
    De bar ruimte oogt overwegend wit maar vandaag hebben we ons geprepareerd op een moeilijke jacht op de krenten in de pap.
    De dames line up oogt zelfs in deze rustige tijd heel goed en ik schat dat hier toch zeker ruim 40 meiden rondlopen.
    Normaal gezien zijn er natuurlijk veel meer meiden hier maar na een zowat leeg PHG oogt het een stuk positiever.
    Eerst gaan er een kleine hapje eten in de eettent en daarna besluiten we om te gaan douchen en bij wijze van warming up in de jaccuzzi te gaan relaxen. Ik heb al een paar leuke dames gezien,ook een paar donkere dames maar ik heb nog geen "wauwgevoel".
    Na een tijdje gebubbeld te hebben weer snel de ronde doen en via de Kino lopen we een rondje naar de barruimte waar we een drankje bestellen.Mijn maatje voor die dag (JonnyFontane) bewijst zijn nut als wingman voor mij want hij ontwaart aan de andere kant met zijn scherpe blik een Aziatische dame.Ik kijk naar haar en verhip die herken ik. Dat is Koreaanse Cindy van VM waar ik toen aldaar een geweldige kamer mee heb gehad.Hier heet ze Lin vertelt ze mij later.

    Ik loop snel naar de andere kant van de bar en terwijl ze een praatje maakt met een half geïnteresseerde kerel aan de bar tik ik haar op de schouder.Ze draait zich om en staat perplex want aan haar gezicht zie ik dat mij meteen herkent.Ik zeg haar dat we per toeval in GT verzeilt zijn geraakt en eigenlijk is dat ook zo,want we zouden een party gaan vieren in HG.We lopen samen snel richting Kino en we gaan liggen op een van de bedden.Al snel raken we verstrengeld met elkaar in een innige nonstop tongzoen en onze tongen draaien als staafmixers in het rond. Met deze dame heb ik toch wel een super klik en ik laat haar na een tijdje een sleutel halen en we betrekken een ruime kamer binnen de club zelf.

    Ze draait haar tong al weer snel bij mij naar binnen toe en zo liggen we nog een tijd verstrengeld met elkaar te knuffelen en het voelt als een gfe pur sang.
    even later daalt ze af en begint ze me te pijpen met veel gevoel en afwisseling.
    Ook het deepthroat en gag gedeelte beheerst Lin tot in de puntjes.
    Ik ben zo geil geworden dat ik haar terstond wil neuken en dus snel een cd erom en eerst pak ik haat missio en stoot mijn lul met stevige diepe stoten in haar en ze kreunt erbij.Daarna draait ze zich om en neuk ik haar in doggystyle verder tot ik het niet meer hou en heftig klaarkom.
    Even babbelen we wat kort maar we kunnen niet van elkaar afblijven dus op naar de tweede ronde !
    Na een dik half uurtje en wat standjes verder kom ik voor de tweede keer klaar terwijl ze me aftrekt met haar poezelige voetjes.Na anderhalve uur verlaat ik kompleet afgewerkt maar voldaan de kamer.Ik sta ineens met 2 andere beren en aanhang in het halletje want bij toeval zijn wel alledrie tegelijkertijd van de kamer gekomen.Wat een timing ,zegt een van hun en we lopen liet een big smile via de bar naar de lockerruimte.
    Na de financiële afwikkeling stelt ze voor om samen te douchen,liefst vooraan want dat vind ze geil zo tussen de beren in.
    De douchen staat voor mijn gevoel te heet afgesteld,maar na het afgesteld te hebben kan het feest beginnen en word eerst mijn lul twee keer ingesopt en gewassen want ze krijgt er geen genoeg van.

    Ik draai mezelf om en ook mijn rug krijg een wasbeurt.Ook haar rug geef ik daarna een wasbeurt en haar muchi sla ik natuurlijk niet over.De kerels om ons heen zijn er kennelijk geil van geworden want ze verdwijnen na wat opmerkingen allemaal snel richting barrruimte.Wij nemen afscheid met een diepe tongzoen. Ik ga mijn maatje zoeken die ik weer ergens in de club tegenkom waarna we samen wat gaan eten want het inmiddels tegen zes uur.Een vleesspies met aardappels en een lekker shaslieksausje met wat rauwkost.Jonny is er niet zo tevreden over maar ik schrans mijn portie naar binnen toe want ik best wat hongerig geworden na deze enerverende kamer met Lin.Ook Jonny heeft een prima kamer gedraaid van een half uurtje en wil nog een dame strikken voor een tweede keer.
    Prima,want op een been kan je niet staan dus ik ga wat relaxen en Jonny gaat op jacht naar zijn tweede liefde wat na een tijdje goed uitpakt want hij gaat met een leuke dame op een lounchebankje zitten.
    Na een tijdje verdwijnt hij naar de kamer en ik doe nog een rondje door de club.

    Plots staat Lin voor me en trekt me het nisje in tegenover de uitgang van de bar aan de achterkant.Ze begint me weer innig te zoenen en we knuffelen/betasten elkaar weer flink.De dames op de krukjes (tegenover de bar) nemen er aanstoot van en roepen dat we maar moeten ficken op de kamer.Lin weet van geen ophouden en trekt me helemaal achter het muurtje uit het zicht van de dames.
    Er volgt een vrijpartij waar letterlijk de vonken afvliegen en ik besef dat dit toch wat meer is dan een commerciële aftersale. Ik laat me helemaal erin meeslepen maar ineens staat mijn maatje Jonny voor ons, die net van de kamer is en mij natuurlijk is gaan zoeken, want na zijn kamergang (Die prima was) zouden we de aftocht blazen.Hij schud zijn hoofd en zegt, "jij weet ook van geen ophouden Rob ".
    Zeker waar,maar er is een tijd van komen maar ook van gaan en ik beloof Lin om weer snel terug te komen en we zoenen nog een keer ten afscheid.
    We kleden ons weer snel om en staan even later voor de theke die vraagt hoe het geweest is,en natuurlijk was het super deze keer met Lin en dat meld ik aan haar want Lin werkt nog niet zo lang in deze club dus een terecht positief verhaal kan ze goed gebruiken.

    Eindconclusie

    Tja,nou word het heul moeilijk om een keuze te maken met ook nog Koreaanse Kim( pse) in YY ,januari zeker daar aanwezig.

    Ook Lin (meer gfe) bevalt het goed in GT en zal als het goed is daar ook voorlopig wel blijven.

    De Koreaanse verslavingword alsmaar erger en heftiger en ik zal de komende keer maar een dobbelsteentje op moeten gooien.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 januari 2016 om 21:09

  10. Onderstaande 24 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 januari 2016),Badslippers ( 7 januari 2016),bergm550 ( 7 januari 2016),bierbeer ( 7 januari 2016),biged ( 8 januari 2016),Bluebear ( 7 januari 2016),Bosco ( 9 januari 2016),Dalton ( 7 januari 2016),dennisw (10 januari 2016),gignnl ( 7 januari 2016),goldstar ( 7 januari 2016),JonnyFontane ( 2 februari 2016),Kapitein Knut (15 januari 2016),Kwakje ( 7 januari 2016),lustman (12 januari 2016),mechelen ( 7 januari 2016),moskito32 (15 januari 2016),Nedlovefkk ( 7 januari 2016),pistoleeke ( 7 januari 2016),satanic surfer ( 7 januari 2016),Sphinx ( 7 januari 2016),Teiresas ( 7 januari 2016),Wentelt Eefje ( 7 januari 2016),Wijze grijze ( 7 januari 2016)

  11. #7
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Goede tijden op woensdag

    Wegens te zwakke line-up in men stamclub,uiteindelijk nog eens van het pad afgeweken en in GT beland. Net de grens over op de A52 het gaspedaal platgetrapt en een luide schreeuw gelaten : GJéé Téé ! Ergens in men achterhoofd hoopte ik Mister Warsteiner daar te treffen en...

    Rond 15u aangekomen in Bruggen. Ik zag op het Tierpark een 10-tal wagens staan en de hummer. Me daar dan geparkeerd. Toen we aan GT kwamen bleek er nog voldoende parking te zijn aan de bouwmarkt.

    Vriendelijke ontvangst en 60€ afgerekend. Na een douche de barruimte in. Eerste indruk dat het vrij rustig was met heren en de verhouding dames lag aanzienlijk hoger. Voor mij perfect eigenlijk.

    Geen bekende beren aanwezig op één uitzondering na : de souza aka Mister Warsteiner. Ik kreeg de vraag : ben je verkeerd gereden ? Ha, ha... Al snel kreeg ik een tip van hem over een Nederlandse meid genaamd Joanna. Plotseling uit het niets kwam ze een praatje slagen met de souza. Ik stond erbij en keek ernaar. Wat later mengde ik me in het gesprek en van het één komt het ander. ( zeggen we in Belgenland ) De klik was aanwezig met deze girl next door en we vertrokken naar de kamer. Het werd een zeer goede GFE-sessie !

    Het was tijd om even te bekomen en ik dook de sauna in. Enkele leuke gesprekken gehad met een Belg en Nederlander over ervaringen enz... Wat me bleef hangen waren de woorden : het is net een grote speeltuin hier.

    Terug in bar werd Meggi het Pools milfje voor men neus weggekaapt. Ook maar even een Warsteiner naar binnengewerkt aan de bar met de souza. De volgende tip die ik kreeg was de Roemeense Florentina. Ook deze was verdwenen toen de lust er terug was.

    Ik had ondertussen honger gekregen en me naar de tent begeven. Het was nog even wachten tot 17u30 en dan ging de keuken open. Het menu dat ik nam was lekker : Gordon-bleu , aardappel puree , erwten + wortelen en saus. Even in de sofa blijven hangen na het eten , relaxen.

    Wat later weer naar binnen. Even een pech moment : Meggy ging huiswaarts. Ik werd opvallend veel aangesproken door Duitse dames , waar ik geen goed gevoel bij had. De klassieke vraag als eerst : first time here ? Er was er ééntje die toch de kroon spande : Hé i did no see you for long time ! Remember you did with me the first time anal ! Moet ze nu juist tegen de Vlaamse Holtor vertellen.Geweldig inventief van die dame , ha, ha... Mij totaal onbekend ? But nice try ! Uiteindelijk ook afgewimpeld net als de rest van de jaagsters.

    Ik zag zo onmiddellijk geen volgende prooi en besloot een massage te nemen. Even relaxen en de spieren weer los om er tegenaan te gaan hopelijk...

    Ik maakte kennis met Arielle. Ze wel even op de rooster gelegd omdat ze Duitse was. Een ruim kennismaking gesprek volgde. Maar op men gevoel en ervaring afgegaan zat dit goed. Het werd een goede en tevreden sessie.

    Men tijd zat er op. Mister Warsteiner heb ik spijtig genoeg niet meer gezien om afscheid te nemen. Aan de theke meegedeeld met wie ik op de kamer was goede sessie's waren. Hierna tevreden de hummer ingestapt richting Tierpark en terug naar huis.

    Plus

    Ontvangst - netheid - bediening - eten - massage
    Een handvol top-dames toch nog te vinden

    Min

    Vrouwen die frustraties uitwerken op de mannen omdat ze niet aan de bak komen
    Dames die zich in de sauna 15 sec komen aanstellen ( en zo de sfeer verpesten )
    Opvallend veel gejaag en trio vraag van Duitse dames
    Te weinig Aziatische en latina's aanwezig

    Fout

    Onderbroek - boxershort onder de badjas
    Duitsers dat Heineken drinken in de whirlpool
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  12. Onderstaande 19 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 januari 2016),Badslippers (15 januari 2016),bergm550 (14 januari 2016),biged (14 januari 2016),Bosco (14 januari 2016),dennisw (14 januari 2016),gignnl (14 januari 2016),Kapitein Knut (15 januari 2016),Kwakje (14 januari 2016),laplagne (14 januari 2016),m4you (14 januari 2016),mechelen (13 januari 2016),moskito32 (15 januari 2016),Nedlovefkk (14 januari 2016),RAUL7 (15 januari 2016),rob45 (13 januari 2016),Sphinx (14 januari 2016),Terrabyte (14 januari 2016),VAZKOR (14 januari 2016)

  13. #8
    Geregistreerd
    25 september 2015
    Last Online
    20 februari 2017 @ 00:03
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht


    Terug in bar werd Meggi het Pools milfje voor men neus weggekaapt. Ook maar even een Warsteiner naar binnengewerkt aan de bar met de souza. De volgende tip die ik kreeg was de Roemeense Florentina. Ook deze was verdwenen toen de lust er terug was.
    Flo(rentina) of Bosnische oder Flora Roemenië ?

  14. #9
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mach Bekijk bericht
    Flo(rentina) of Bosnische oder Flora Roemenië ?
    Omdat het dan toch zo belangrijk is : https://www.ijsberenforum.com/forum/...ra-(Roemeense)
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  15. #10
    Geregistreerd
    25 september 2015
    Last Online
    20 februari 2017 @ 00:03
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik ben niet begrijpen Frans! Het is daarom de Roemeense Flora. Waarom je Florentina noemen?

  16. #11
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Toevallig trio aanbod gekregen van ene Duitse blonde Lana (zeer leuk koppie) inclusief ieta stevigere vriendin?

  17. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch (14 januari 2016)

  18. #12
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Goldentime in 4 stunden..

    Vanmiddag ben ik 'even' in Goldentime geweest. Een bezoek wat ik totaal niet gepland had maar wat ik wel moest afleggen gezien het feit dat Nederlandse Joanna aanwezig was. Met haar heb ik tijdens de X-mas party het jaar 2015 op ijsberengebied in de kino van Goldentime afgesloten. Mijn geluk kon dan ook niet op toen ik haar naar mij zag toe huppelen na een klein half uurtje in Goldentime te hebben doorgebracht. Het weerzien was hartelijk.

    Na 5 weken net zo droog te hebben gestaan als De Rooy in de duinen van Dakar was dit mijn 1e bezoek aan een club in 2016. Ik had mezelf nog zo op het hart gedrukt om pas weer in april/mei (of zomer) naar Goldentime af te reizen. Resumé, ik ben dus aardig door het ijs gezakt. En natuurlijk besef je maar weer al te goed dat zodra je die hoek vanuit entree naar bar om komt, het bezoek toch waard is. Er is al veel geschreven over de attitude van een groot deel van de GT dames maarja, het uitzicht kan slechter op een dergelijke middag. Iets daarvoor zat ik nog op de A67 met enkel vrachtwagens voor de oogjes. Ik ben altijd blij als ik van die verrekte A67 af ben. De ring rondom Eindhoven had er wat mij betreft allang gelegen.

    Goed, 5 weken droog dus. Dat moest wel een garantie geven voor ausdauer mijnerzijds tijdens de 1e sessie van 2016. In alle haast de dag ervoor nog de schaamstreek bijgewerkt waar het behoorlijk uit de hand liep. Door de bomen het bos niet meer zien, zegt men wel eens. Gelukkig heb ik goei Philipsspul (alles wat uit Eindhoven komt, of waarvan ik denk dat het het Eindhoven komt is natuurlijk toppie) om daar korte metten mee te maken.

    Gezien de focus van Philips op Healthcare etc. zou je onderhand toch wel verwachten dat ze ook aan de rubberen dingetjes gaan beginnen. Maar blijkbaar staat dat toch nog te ver van het bed af.

    https://www.youtube.com/watch?v=atRNj-iG2cs

    Compagnon van de dag Teiresas heb ik helaas te weinig gesproken. We gaan de schade op roddelgebied maar bij de buren in Nederland inhalen. Of we dan nog aan de kamergang toe komen met de mannelijke line up is daarentegen weer de vraag. Helemaal als we allemaal op Miss ijsbeer 2015 gaan wachten.

    De targets voor dit korte GT-bezoekje
    Naast Joanna had ik eerlijk gezegd ook nog wel wat andere opties in gedachten. Gelukkig kon ik al vrij vroeg in de middag een sessie met Joanna boeken maar mocht dat moeilijk zijn geweest dan had ik wel wat andere opties in gedachten. Tijdens het vorige bezoek had ik enkele dames gezien die me wel interessant leken waaronder blonde Duitse Lana (1 vd knapste gezichtjes die ik ooit in Goldentime heb gezien) en een andere blonde dame waarvan ik de naam nog niet had vernomen. Dit bleek (toen ik 2 sessies achter de rug had) de Duitse Dana te zijn. Ik dacht dat ze Russisch was maar dat bleek aldus niet zo te zijn. Even kort kennis gemaakt om haar naam te vernemen maar vrij snel duidelijk gemaakt dat er geen kamergang meer in zat, gesprek stopte vervolgens ook vrij abrupt.

    Deutsche Dana
    Geen kamergang, maar optisch past het in het straatje. Blonde haren, normaal gebouwd c.q. prachtig onderstel, geen forse borsten zo op het oog doch groot genoeg. Tattoo van een schorpioen (daar lopen er wel meer van rond heb ik het idee). Gezicht komt wat barbie achtig over maar is relatief naturel in vergelijking tot de echte blonde barbies die er soms aanwezig zijn. Nog steeds betwijfel ik (ten onrechte) of ze Duits is, dat ik haar als Russisch categoriseer moet u maar als compliment voor haar beschouwen. Staat op het netvlies voor toekomstig GT bezoek. Recensie in het draadje van een forumlid lijkt qua sterretjes niet helemaal overeen te komen met zijn ervaring. Maar forumlid in kwestie kan het beter verwoorden. Vermoedelijk gaat het om de dame in dit draadje:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...highlight=dana

    Mimi was er ook. Mimi is leuk, lief en optisch in ordnung. Mimi weet dat het er vast weer een keer van gaat komen maar wil wel haar kamertjes maken. Ik had niet echt de intentie om met haar de kamer op te gaan maar nu ik weer zu hause bin kan ik er eigenlijk geen goed argument voor geven. Mimi heeft mij nog geen enkele keer (ok ok, ik heb pas 2 kamers met haar gemaakt) teleurgesteld. Es tut mir leit , vielleicht nachste mal! De lovende recensies kunt u vinden via onderstaande link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...highlight=mimi

    The Zimmergangen

    Joanna
    Nou goed, Joanna dan. Ik heb direct mijn langste kamergang in Goldentime ooit meegemaakt. 1,5 uur met haar doorgebracht en dat zegt misschien wel genoeg.
    De sessie was van een dusdanig GFE gehalte dat we daardoor wat vergaten toe te komen aan het echte werk. Aan het einde van de 2e helft (in Goldentime termen wellicht als 3e helft te beschouwen) hebben we daar echter nog ruimte voor gemaakt. Mijn vorm van de dag ontbrak wat maar het bleek de sessie niet te hinderen. We gingen gewoon verder met strelen, knuffelen, tongzoenen.

    Veel met haar gepraat over onnozele dingen. Ze kan over veel dingen meepraten, ik had er behoefte aan en dat maakte het voor mij ook tot een echte GFE ervaring. Kamer 1 werd recht voor onze neuzen ingepikt door een ander 'stelletje' dus we moesten de apres ski hut in.
    Joanna heeft een prachtig lijfje en lijkt zich goed te onderhouden. Probably the most intelligent lady of Goldentime. Maar eens even haarfijn aan mevrouw de theke (eigenaresse?) duidelijk gemaakt dat ik zeer te spreken was over haar. Bij binnenkomst voor de bühne ook duidelijk gemaakt dat ik echt naar haar op zoek was en ze stelde me gerust. Aber naturlich mein Hollandischen freund, Joanna ist in hause. (iets in die trant).
    Technisch valt er door de ervaren automonteur nog wel ietsjes op aan te merken. Maar dat is voor de azijnzeikers onder ons, en om niet als reclameblok te worden afgeschilderd. Het is voor mij duidelijk dat ze geen overdreven programma draait en met de ijsbeer wel een weg weet te vinden. Ik kan er geen kwaad woord over zeggen. Gezien het summiere draadje lijkt het er sterk op dat andere ijsberen geen informatie prijs willen geven. Zo is dees mensch niet opgevoed..
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(Nederlandse)

    herhalingsgevaar: WA DENKTE GIJ ZELLUF?

    Deutsche Lana
    Tsja, Duitse Lana. Blonde Duitse Lana wilde me tijdens de X-mas party een trio aansmeren met haar toch wel iets vollere vriendin. Daar ben ik maar niet op ingegaan maar van haar gezicht kwam ik spontaan klaar. Ik blijf erbij dat ik zelden een dame in Goldentime heb gezien met een mooiere smoel en ogen dan deze Duitse. Dame in kwestie is echter wel een profi want ze vraagt extra voor tongzoenen. Hoe zeer ik daar eigenlijk ook naar smachtte heb ik daar maar niet aan toegegeven.Ik was aan het praten met een Limburgse ijsbeer tot het moment waarop ze door de bar terug naar haar stekje liep (in overgang bar/welness). Met enige haast ontdeed ik mij van het mannelijk gezelschap en vloog achter haar aan. Enigzins kansloos, maar ik bleef maar terug denken aan onze kennismaking begin december. Pas in de kino kon ik haar inhalen en daar maakte ik vrij snel duidelijk dat ik een kamergang wel zag zitten. Natuurlijk ook hier nogmaals het trio gekregen (ze is wel erg standvastig, ten faveure van vriendin) maar daar van afgezien. Vervolgens ging ze als een malle een doek halen voor in de tentjes in het wellness gedeelte. Intiem was goddelijk met het uitzicht op haar gezicht en kon niet lang genoeg duren. Ze was niet flauw in de zin van handjes etc. Oraal was ook naar behoren echter vertoonde ze wel wat trekjes om het vloeibare spul zo snel mogelijk te laten erupteren. Optisch en technisch kon het een 1 uur sessie worden echter was er karaktertechnisch geen volledige klik.

    herkenningspunten: Lana draagt een zwarte halsband waar je misschien je eigen riempje aan vast kan koppelen. Wonderschone ogen en een normaal tot slank postuur.
    mooie kont ook.

    herhalingsgevaar: aanwezig doch in andere omstandigheden

    draadje in kwestie lijkt onderstaande link te zijn, Duitse meneer in kwestie refereert ook aan een halsband.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(Deutschland)

    Line up (een selectie van uiteraard).
    Victoria (chin/NL), Olivia, Ariella of Arielle, Irina, Jana, Joanna (nl), Mimi, Dana (Duitse blonde dame met normaal postuur, schorpioen tattoo boven haar borst, "alarmbellen gingen af") Lana (Duitse), Lana's haar trio vriendin waarvan ik de naam al ben vergeten, ook nog ene poolse die me door Teiresas ernstig is ontraden tijdens X-Mas party.
    En het xmas Party paaldanseresje was ook aanwezig, naam onbekend. Zat niet al te ver van Dana vandaan.
    Laatst gewijzigd door Nedlovefkk; 14 januari 2016 om 22:07

  19. Onderstaande 19 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 januari 2016),bergm550 (20 januari 2016),bierbeer (14 januari 2016),Bluebear (14 januari 2016),Bosco (15 januari 2016),Kapitein Knut (15 januari 2016),Kwakje (15 januari 2016),lustman (14 januari 2016),mechelen (14 januari 2016),Megaboob (17 januari 2016),moskito32 (15 januari 2016),Patjax (15 januari 2016),RAUL7 (15 januari 2016),rob45 (14 januari 2016),satanic surfer (15 januari 2016),Sphinx (17 januari 2016),Teiresas (14 januari 2016),Wentelt Eefje (17 januari 2016),Wijze grijze (15 januari 2016)

  20. #13
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Lana's haar trio vriendin waarvan ik de naam al ben vergeten
    Leonie?
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  21. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (15 januari 2016)

  22. #14
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 16 januari 2015 - Kerstreces is voorbij

    Op zaterdag 16 januari was ik in GT. Het kerstreces is voorbij. De line up was weer op volle sterkte. Alleen jammer dat de top acts of aan het pannenkoeken waren of vroeg naar huis gingen. Gedurende de dag waren er zo'n 80 meiden. In het begin had ik nog een wow-gevoel, maar in de avond werd dit minder. Ik had eigenlijk eerder op de kamer moeten gaan, wat een inschattingsfout bleek.

    Doordat de line up minder was in de avond, was ik maar een keer op de kamer. Ik wilde eigenlijk Flora proberen, maar die werd voor mijn neus weggekaapt. Jane was in geen verre verte te bekennen. Dus werd het Alexandra. Het was eigenlijk een soort mercy-fuck. Ze pijpt erg passievol en zoenen gaat ook met overgave. Alleen jammer dat ze uit haar mond stonk naar sigarettenrook. Ik werd er helemaal naar van. Maar ik wilde GT ook niet ongepopt verlaten.

    Het was erg koud buiten. Ofschoon het niet vroor, voelde het wel zo aan. Er was ook nog een stroomstoring. Een gedeelte van het restaurant had geen stroom, inclusief de keuken en sauna. Maar het was snel verholpen. Er was een zekering gesprongen. Het was tussen 18:00 en 21:00 erg druk. Maar na 22:00 liep het leeg. Het was gezellig qua ijsberen. Zo waren aanwezig: ketserr, van dattum, ricardo banana, envert en boy69.

    Het lijkt wel of GT een nieuw beleid heeft ingevoerd voor de namen van de vrouwen. Slorie namen zijn out en nette namen zijn in. Je ziet steeds meer namen als Joanna, Amber, Coco of Maaike. Wellicht chargeer ik het een beetje, maar een kern van waarheid zit er wel in. Verder was het gezellig. Hoe kan het ook anders in de nette-mensen-club. De DJ speelde goede muziek en bracht een goede sfeer. In het restaurant stond de TV op een kanaal met een soort reality-soap om een huiselijke sfeer te creëren.

    Wat ook opvalt, is dat er redelijk veel Bijlmer Chicks aanwezig waren. Dus Mr Pussy zou zijn draai er wel mee kunnen vinden. Once you go black, you never go back. Zoals zijn spreuk luidt. Ik ga vandaag ook nog naar GT. Ben benieuwd wat me vandaag weer te wachten staat tussen society-minnend Nederland en Duitsland. Het zondag publiek is anders. Gasten met Burburry trenchcoats, corduroy broeken, rode sjaals en kinderzitjes op de achterbank van de Volvo's. En je ziet Duitsers die er uit zien als Derrick.

    Ik heb er zin in. Ik hoop dat Andra er ook is. Gister was ze er niet. Misschien ga ik vandaag wel met Flora. Wie zal het zeggen. Dat is het mooie aan een clubbezoek. Je weet nooit hoe het loopt. Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get. Maar genoeg met mijn gedral. Een fijne zondag allemaal.

  23. Onderstaande 17 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 januari 2016),Bluebear (17 januari 2016),db2 (17 januari 2016),dbd67 (18 januari 2016),envert (17 januari 2016),hp001 (17 januari 2016),Kapitein Knut (17 januari 2016),Kwakje (17 januari 2016),laplagne (17 januari 2016),le_belge (18 januari 2016),mechelen (18 januari 2016),Megaboob (17 januari 2016),Nedlovefkk (17 januari 2016),pistoleeke (17 januari 2016),rob45 (17 januari 2016),Teiresas (17 januari 2016),Wijze grijze (17 januari 2016)

  24. #15
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Al doende leert men bergm550. We rekenen op een post rondom 14;00 dat je reeds een zondagse kamer achter de rug hebt

    Heb het idee dat de populatie Duitse vrouwen in GT alleen maar doorgegroeid is.. Niet perse slecht maar voor mijzelf zet ik er even een stop op..

    Hoe kijk jij daar tegenaan?

  25. #16
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Heb het idee dat de populatie Duitse vrouwen in GT alleen maar doorgegroeid is.. Niet perse slecht maar voor mijzelf zet ik er even een stop op..
    Er zijn altijd in GT al relatief meer Duitse meiden geweest dan in veel andere clubs. Ik heb niet de indruk dat het procentueel veranderd is in GT.

    Veel meisjes wonen al (bijna) een leven lang in Duitsland, maar staan hier te boek als Poolse, Servische, Turkse of Hongaarse of wat dan ook. Goede voorbeelden daarvan zijn Meggi, Jana, Lara en Mimi. En daarnaast nog vele anderen.
    Hun ouders kwamen misschien niet uit Duitsland, en mogelijk zijn ze zelf ook nog daar geboren, maar ze zijn getogen in Duitsland sinds hun jongste jaren. Ze spreken beter Duits dan de taal van hun ouders. Om hen voor Duitsen aan te zien is dus eenvoudig. En in veel gevallen eigenlijk wel terecht, ondanks dat ze 'te boek staan' als niet-Duits.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  26. Onderstaande 6 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (18 januari 2016),biged (18 januari 2016),Kapitein Knut (19 januari 2016),Nedlovefkk (18 januari 2016),pistoleeke (18 januari 2016),trickyD (18 januari 2016)

  27. #17
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Al doende leert men bergm550. We rekenen op een post rondom 14;00 dat je reeds een zondagse kamer achter de rug hebt

    Heb het idee dat de populatie Duitse vrouwen in GT alleen maar doorgegroeid is.. Niet perse slecht maar voor mijzelf zet ik er even een stop op..

    Hoe kijk jij daar tegenaan?
    De zondagse kamer was met Flora en pas om 18:15. De line up was zo matig vandaag dat de top acts constant geboekt waren. Tot drie keer toe werd Flora voor mijn neus weggekaapt. Maar de aanhouder wint en uiteindelijk kreeg ik haar te pakken. Mijn hoop was dat Andra er zou zijn, maar ze was er niet. Ik kon gewoon niet mijn draai vinden vandaag en ik was niet in staat er een positieve draai aan te geven.

  28. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (18 januari 2016),pistoleeke (18 januari 2016)

  29. #18
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 17 januari - Heaven is not always a place on earth

    Op zondag 17 januari was ik in Golden Time. De dag zou je kunnen samenvatten in een paar zinnen:

    1) De hemel wordt op den duur ook saai, want wat nu, als de maagden op zijn.
    2) Ik heb vroeger gerookt en kan me herinneren hoe humeurig ik was als zelfs mijn sigaret niet meer smaakte.


    Zo voelde GT gister. Er waren genoeg top acts, zoals Rachel (Sonja), Marianne, Ariane en Kim. Allemaal mooie meiden zou je zeggen en dus zou de line up goed moeten zijn. Maar soms wil je ook weer eens wat anders. Ik was al te vaak met Marianne geweest en met de andere mooie meiden mis ik het wow-gevoel.

    Dat is het ergste wat een bordeelbezoeker kan overkomen. Je zit in een tent met 70 mooie meiden en je hebt geen wow-gevoel. Dat is het gevoel dat ik gister had en met mij ook andere gasten. Ik hoorde van verscheidene gasten dat de line up hen niet opwondt. Wellicht hebben we behoefte aan nieuw vlees.

    Ik sprak met een vriendelijke Italiaan die twee keer per maand met een vriend van Milaan naar Düsseldorf vliegt om dan het weekend in GT te zijn. Zaterdag vliegen ze heen en zondag weer terug. Ik kom deze Italiaan overal tegen. Laatst kwam ik hem in Artemis tegen tot grote verbazing van ons beiden. Hij had zondag hetzelfde. Hij zei dat je altijd dezelfde meiden ziet in GT. Er is weinig vernieuwing.

    Daar heeft hij gelijk in. Maar ik denk dat je dit in andere clubs ook hebt. Ik had gehoopt dat Andra er zou zijn, maar ze was er zondag ook niet. Ik denk dat dit toch wel mijn slechte humeur verklaarde. Dan kom je in een vicieuze cirkel terecht, waar je dan niet meer uitkomt. Je bent ongelukkig en dan ga je ongezouten kritiek spuien op alles.

    Wat ook niet hielp, is dat Flora constant bezet was. Zij was de enige waarbij ik een wow-gevoel kreeg. Maar iedere keer dat ik op haar af wilde stappen, was iemand me al voor. Dat gebeurde wel drie keer. Dus dan ga je rekenen in je hoofd. Iedere kamer duurt 30 minuten als je mazzel hebt en dan moet ze 10 minuten opfrissen. Dus dan moet je iedere keer 40 minuten wachten. De derde keer was een gast uit Finland me voor.

    Deze Viking ging naast haar zitten. Hij was een praatje aan het maken met haar. Hij wilde iets te drinken halen voor hun beiden. Ik had bijna opgestaan en had willen zeggen: "Blijf nou maar zitten. Doe je lullige pre-sales gesprek (waar kom je vandaan, ben je getrouwd, hoeveel verdien je?) en dan haal ik die cola wel voor je. En dan giet ik het bij je naar binnen en dan ga je meteen op de kamer."

    Maar dat kun je natuurlijk niet zeggen, dat is niet netjes. Ze zaten rustig wat te drinken. Nou, ik had die cola er wel in kunnen gieten. Opschieten. Neuken. Zat ik te mompelen. We zijn allemaal professionele bordeelbezoekers en je moet dus meteen een erectie kunnen krijgen, ook zonder pre-sales. Kun je dat niet, dan ben je ongeschikt voor de clubwereld. Maar na 10 minuten liepen ze naar de kamer.

    Ik dacht fuck it, ik ga er niet meer op zitten wachten. Ik ga GT voor het eerst in mijn leven ongepopt verlaten. Ik liep wat te ijsberen door de tent. Kopje soep gegeten en ik had het gezicht van een zuurpruim. De receptioniste vroeg of alles in orde was en of ik al op de kamer was. Ik zei dat ik op Flora wachtte. Toen kwam ze net voorbij. De militaire operatie was begonnen. Operatie Flora.

    Ik had me strategisch opgesteld bij de opening naar de bar. Daar zou ik haar aanspreken. Komt ineens ijsbeer m4you op me af, die even wilde buurten en een praatje maken. Hij groette me en toen kwam net Flora voorbij. Ik verontschuldigde me aan hem en liep achter haar aan. Dit keer zal je me niet ontglippen. Ze stond met haar rug naar me toe, ze draaide zich om, een sigaret hing half in haar mond en toen vroeg ik of ze tijd had.

    Diplomacy was out the window. Want ze reageerde totaal niet op oogcontact. Ze ging de sleutel halen en op de kamer ontpopte ze zich als een heel vriendelijke vrouw met een geweldig gevoel voor PZC en tongzoenen. Dus je kunt zeggen dat zij de redding van de dag was. De bar was rond 18:00 uur leeg. Het zag eruit als 22:00 's avonds. Maar verder was het gezellig met de zondagse stamgasten.

    Alleen jammer dat de line up niet aan mijn voorkeuren voldeed. Er liep ook een Aziatische vrouw uit Villa Marisol, die zich akelig gedroeg. Ik probeerde geen oogcontact te maken, want anders komt ze nog bij me zitten. Ze ging soms gewoon voor de gasten staan. Echt irritant. Sommige meiden weten totaal niet hoe ze een man moeten verleiden. Een bescheiden oogcontact zou voldoende moeten zijn.

    Ik zat in de sauna en toen kwamen twee meiden naar binnen. Ik noem ze altijd maar de Huismonsters van GT. Als die meiden de sauna instappen, vlucht ik er altijd meteen uit. Dat slappe gelul van ze. De sauna is een plek van rust. Sommige meiden denken dat als je twee tieten hebt en een poes dat dit voldoende is, maar zo werkt het niet. Er moet een vonk en wow-gevoel zijn.

    Zondag waren er ook veel zwarte dames aanwezig. Het leek wel of de halve Ivoorkust in GT was neergestreken. Dus dit is voor de ijsberen rob45 en mr pussy goed nieuws. Al met al was het weer een bevlogen dag in het society-minnend clubland. Tot de volgende keer maar weer.

  30. Onderstaande 19 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 januari 2016),bierbeer (18 januari 2016),biged (18 januari 2016),buttlover (18 januari 2016),db2 (18 januari 2016),dbd67 (18 januari 2016),dennisw (19 januari 2016),Kapitein Knut (19 januari 2016),kempie (18 januari 2016),Latiga (18 januari 2016),m4you (18 januari 2016),mechelen (18 januari 2016),Megaboob (18 januari 2016),Nedlovefkk (18 januari 2016),pistoleeke (18 januari 2016),rob45 (18 januari 2016),T&A Addict (18 januari 2016),Teiresas (18 januari 2016),Wacko66 (18 januari 2016)

  31. #19
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard

    Wel jammer dat er steeds meer bijlmer dames en ivoor kust spul komt niet mijn smaak!

  32. Onderstaande leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (18 januari 2016)

  33. #20
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchbule Bekijk bericht
    Wel jammer dat er steeds meer bijlmer dames en ivoor kust spul komt niet mijn smaak!
    Er zijn veel beren die dat juist wel waarderen.

    En maak je geen zorgen, de donkere dames zijn (ook) in GT zwaaaaar in de minderheid...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  34. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (18 januari 2016)

  35. #21
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Er zijn veel beren die dat juist wel waarderen.

    En maak je geen zorgen, de donkere dames zijn (ook) in GT zwaaaaar in de minderheid...
    Nou, dit weekend was het geen minderheid. Ik telde er wel 10 stuks. Soms zag ik vijf zwarte dames naast elkaar zitten op de barkrukjes bij het raam. Ik sprak met een andere gast en die was het ook opgevallen. Ik val zelf niet op zwarte dames, maar ze hadden allemaal erg mooie, slanke, vrouwelijke lichamen. Voor de zwarte-vrouwen-liefhebbers is GT op dit moment absoluut een bezoek waard.

  36. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (20 januari 2016),rob45 (18 januari 2016)

  37. #22
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Zondag waren er inderdaad iets meer donkere dames maar vooral die 3 bussen aziaten zijn me erg opgevallen.
    Bij binnenkomst was er zelfs eentje bij met een 50€ biljet dat niet doir de scanner passeerde, ...
    vals waarschijnlijk!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Nou, dit weekend was het geen minderheid. Ik telde er wel 10 stuks. Soms zag ik vijf zwarte dames naast elkaar zitten op de barkrukjes bij het raam. Ik sprak met een andere gast en die was het ook opgevallen. Ik val zelf niet op zwarte dames, maar ze hadden allemaal erg mooie, slanke, vrouwelijke lichamen. Voor de zwarte-vrouwen-liefhebbers is GT op dit moment absoluut een bezoek waard.

  38. #23
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Nou, dit weekend was het geen minderheid. Ik telde er wel 10 stuks..
    10 van de 80.... Is dat een minderheid, of is dat een minderheid? ;-)
    "Ohne Spaß kein Fun"

  39. #24
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    10 van de 80.... Is dat een minderheid, of is dat een minderheid? ;-)
    Dan moet de je andere verhoudingen kennen, er waren 9 roemenen, 9 duitsers, 9 polen, 9 bulgaren, 9 russen, 9 asiaten enz ja dan was 10 de meerderheid!

  40. #25
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Nou, dit weekend was het geen minderheid. Ik telde er wel 10 stuks. Soms zag ik vijf zwarte dames naast elkaar zitten op de barkrukjes bij het raam. Ik sprak met een andere gast en die was het ook opgevallen. Ik val zelf niet op zwarte dames, maar ze hadden allemaal erg mooie, slanke, vrouwelijke lichamen. Voor de zwarte-vrouwen-liefhebbers is GT op dit moment absoluut een bezoek waard.
    De meeste zwarte dames die ik in de clubs. Tegen kom zijn niet slank dus misschien is dat wel helemaal niet het tupe wat die beren zoeken.

    Je gevoel van dat wou gevoel wat ik miste had ik 2 februari ook een beetje. We worden te verwen, zijn al zo vaak met
    De zelfde vaste mooie dames geweest, maar waar kom je zulke mooie dames tegen in andere clubs niet veel. In heasen misschien maar dat is voor mij te ver. Ik ben in de zomer in wat andere clubs geweest en zelde bevatte de lin-up Genoeg mooie dames. We zijn verwens daarom is een winterbreak wel even handig voor mij.

 

 
Pagina 1 van 106 123451151101 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.

Living Room 468*60