Pagina 21 van 109 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 525 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #501
    Geregistreerd
    1 september 2016
    Last Online
    4 april 2024 @ 11:24
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    68
    Thanked
    60 in 26 posts

    Standaard

    vandaag GT geweest theke vrouw zet alle meiden op hun plaats ..GEEN 2krukken bezetten met bv hun tasje erop (of 2meiden naast elkaar) een kruk voor het meisje een lege kruk ertussen ..(is de bedoeling dat daar een man gaat zitten voor contact) geen groepjes toegestaan.... (actief rondlopen werd hun ook opgedragen) temminste vandaag hoe ik kon zien..... , had ook het idee dat de meiden denken van huh je mag blij zijn dat je met mij mag gaan ......(die mentaliteit proefde ik) niet bij allemaal maar wel bij vele ,Ik dacht dat wij toch de meisjes hun inkomsten bezorgden ? .
    Verder toch een leuke dag gehad in deze toch nog hele lekkere snoepwinkel... EEN hele grote plus ook in opdracht (vermoed ik) Geen.... appende (telefoneerende meiden(gezien) Heel erg fijn..... een dikke plus voor dit ))))))))

  2. Onderstaande 7 leden hebben berend55 bedankt voor deze bijdrage:

    Das (21 oktober 2016),firstme (22 oktober 2016),John mc Snek (20 oktober 2016),lekkersfan (21 oktober 2016),mechelen (20 oktober 2016),Nedlovefkk (20 oktober 2016),Teiresas (20 oktober 2016)

  3. #502
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berend55 Bekijk bericht
    vandaag GT geweest theke vrouw zet alle meiden op hun plaats.....
    Klopt wel, er gebeurde nog veel meer dan dat, de theke vrouwen liepen continu door de club en maakten met veel dames een babbeltje,maar ook met enkele beren.
    Bij het verlaten van de club word ook steevast gevraagd wat je kamerervaring was met welke dame.In deze club houd men de zaken goed onder controle en is men ook echt begaan met de meiden. Maar ook met de klanten en nogmaals het uitselecteren betaalt zich echt uit in een gezellige sfeer met over het algemeen een prima service.

    Hoe was het verder vandaag ?
    Er volgt zo spoedig als mogelijk een verslagje want het was top vandaag.

  4. Onderstaande 10 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 oktober 2016),Ayo (21 oktober 2016),Badslippers (21 oktober 2016),Das (21 oktober 2016),John mc Snek (20 oktober 2016),lekkersfan (21 oktober 2016),mechelen (20 oktober 2016),Megaboob (20 oktober 2016),Nedlovefkk (20 oktober 2016),Teiresas (20 oktober 2016)

  5. #503
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    De oude broek.

    Onder het motto, een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen, ben ik toch een 2e maal naar deze club geweest. En mijn indruk van de eerste maal werd bevestigd.

    Hierboven wordt vermeld dat het hier chapions league is. En ja, er lopen inderdaad een heleboel mooie meiden rond. Vergelijk ik het met andere clubs waar ik vaker ben geweest dan heb je hier wat meer donkere meiden, tot bijna zwart, en meer siliconen. Echter, de liefhebber van miniboobs, a- en b-cups, zoals ik zelf bijvoorbeeld, komen er wat bekaaid af.
    Ja er lopen hier knappe dames rond, sommige zouden hoge ogen in de miss-thuisland verkiezingen. Maar dat heb je in andere clubs ook. En ook hier lopen dames rond die niet kunnen verbloemen dat ze al een aantal jaartjes meelopen. Ook hier lopen dames die in de ochtend toch wel wat plamuur moeten gebruiken om er presentabel uit te zien. Mijn inziens kan YY op dit moment de concurrentie op dit punt goed aan. Misschien wel geholpen door de recente opschoonacties van GT.
    Wat service betreft heb ik niet meer gehad dan "standaard saunaclub" service. Dat kan aan mij liggen, ben ik vrij zeker van. Ik ken de dames niet, weet niet wat er wel en niet mag, en ben al helemaal niet iemand die vooraf alles gaat afvaarten of van minuut tot minuut de dingen wil vastleggen. Maar op andere plekken krijg ik soms net wat meer, soms vanzelf, soms doordat we beter van elkaar weten wat er wel en niet kan.

    Maar wil je winnen of op topniveau spelen in de CL, dan telt er meer.
    De wellness is oké, maar ook niet meer dan dat. Er is geen Turks stoombad, soms leuk om de neus weer even los te krijgen, en de douches zijn te krap. Beter gezegd, soms moet je op je beurt wachten, en dat kan niet op topniveau. Ook de vloer is niet super. Weliswaar is de kans dat je hier uitglijdt erg klein, maar de vloer is op plaatsen zo ruw, dat er rotzooi in kan blijven zitten. Om dat te voorkomen moet er geregeld geschrobd worden. Ik neem aan dat dat ook gebeurt.

    Het restaurant is groot genoeg. Maar het feit dat het in een losstaande tent ligt maakt het niet super. In de winter zul je door de kou moeten. Of door de regen, al is het maar een paar meter. Wat minder is is dat je mensen met afwas door de club ziet lopen. Die vervolgens ergens in een klein hokje gedaan moet worden, en daarna weer terug gebracht worden.
    De keuken is goed, niet super, maar je krijgt een bord op geschept uit warmhoudbakken. Kan ik zelf ook, en dan heb ik net zoveel of weinig als ik zelf wil. Wat echt niet kan is wat ik de laatste keer zag. Het was waarschijnlijk de laatste warme zondag van het jaar.
    En 's middags gingen de zeilen van de keuken open. Het was natuurlijk warm. Als ik dan lees dat er iemand in de tuin "onder de lieveheersbeestjes zat", dan kun je natuurlijk ook wel bedenken dat als de kok zich effe omdraait om de zoutpot terug te zetten, er misschien wel iets in de soep vliegt. Extra vlees kan natuurlijk nooit kwaad.
    Als het een beetje waait, komt er misschien wel stof binnen. Maar toch, onze keukengoeroe Rob, zou vanalles vinden dat niet door de beugel kan.

    De kamers in de bungalow zijn niet verkeerd, maar er is wel aan te zien dat het er al jaren staat. Grootste minpunt vind ik dat er totaal geen wasgelegenheid op de kamer is. Doe je niet meer als je wat oraal laten verwennen en recht op en neer neuken, dan is dat niet zo'n probleem. De keukenrol, tissues was mooier geweest, is dan goed genoeg om je wat af te vegen tot je weer een douche gevonden hebt. Voor die mensen die regelmatig allerlei lichaamssappen in de rondte laten vliegen, is het toch wat minder. De tuinhuisjes zijn wat dat betreft natuurlijk helemaal een ramp. En het enigste tuinhuisje waar ik ben in geweest was niet nieuw meer. Een deur die niet goed sloot, wat wordt dat als het sneeuwt? Krijg je dan een sneeuwschuif mee?

    De kleedkamer is mooi. Goed afgewerkt, grote kluisjes, slippers binnen handbereik, net als de handdoeken. Maar ze is te klein. Als je regelmatig leest dat er kledingzakken worden uitgereikt, dan kun je op je klompen aanvoelen dat er iets niet goed is.
    Daarnaast ligt de douche in de kleedkamer. Lekker dichtbij, maar het gevolg is wel dat er altijd een ietwat klamme sfeer in de kleedkamer hangt. Ook is de vloer altijd nat. SS heeft wat dat betreft de boel goed voor elkaar. Kleedkamer, douche en wellness liggen dicht bij elkaar, maar voldoende vrij om geen negatieve invloed op elkaar te hebben.

    Een heikel punt. Regelmatig wordt er hier gememoreerd dat GT niet aan kortingsacties doet, of happy hours, of feestjes of tombola's. "Want dat hebben ze niet nodig". De waarheid is dat het niets toevoegt. Het toelatingsbeleid voor klanten wijst hier ook op.
    De club zit vol. Klanten binnen laten aan een lagere prijs betekent dat je minder inkomsten hebt. Zeker als je later op de dag mensen moet weigeren omdat er echt geen plaats meer is. Groepen waarvan je vooraf al kunt inschatten dat ze komen om te zuipen en te vreten, daar heb je niets aan. Je moet mensen binnen laten die veel willen neuken. Want die hebben geen tijd om te drinken en eten. Sterker nog, die trakteren de dames misschien wel waardoor je nog wat extra inkomsten uit sterke drank haalt.

    En dan kom ik terug op de titel. Als ondernemer vind ik het interessant om te kijken hoe andere ondernemers werken. In de hoop er zelf iets van op te steken. Ik heb het vermoeden dat er hier een probleem is. Waarom heeft het management verzuimd om de club mee te laten groeien met de bezoekers? Er ligt een groot natuurgebied direkt achter de club. Zorgt dit ervoor dat ze niet of zeer moeilijk een vergunning krijgen om uit te breiden? Of zijn er andere zaken?
    Je kunt de boel wel bij houden, maar op een gegeven moment is dat niet meer genoeg. Kijk ik naar mezelf dan constateer ik dat ik de laatste jaren ook wat "gegroeid" ben. Maar die ene broek zit toch wel fijn. We wassen hem, zetten er een nieuwe knoop op, maken een riemlusje vast, maar ze wordt steeds valer. Op een dag dan bukken we ons net te ver, en dan knapt de boel. En dan is het waarschijnlijk in een klap rijp voor de kliko. Nog niet eens geschikt om poetslappen van te maken.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  6. Onderstaande 23 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 oktober 2016),Agronymus1 (22 oktober 2016),bierbeer (22 oktober 2016),biged (22 oktober 2016),buttlover (22 oktober 2016),Dalton (22 oktober 2016),Das (22 oktober 2016),gignnl (22 oktober 2016),Goedemorgenallemaal (22 oktober 2016),harrie1111 (22 oktober 2016),Highlander (22 oktober 2016),laplagne (22 oktober 2016),Liefhebberrob24 (22 oktober 2016),Megaboob (22 oktober 2016),Patjax (22 oktober 2016),Piet Plezier (23 oktober 2016),Ryuhayabusa (25 oktober 2016),sepp2000 (22 oktober 2016),Teiresas (24 oktober 2016),The Joker (23 oktober 2016),Wentelt Eefje (24 oktober 2016),YYadict (22 oktober 2016),yylover (22 oktober 2016)

  7. #504
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:45
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Een vlijmscherpe analyse van bovenstaande ondernemer (006,5). Als GT-adept word ik wel met mijn steekneus op de zogenaamde feiten gedrukt, want nagenoeg alles klopt van je hebt geschreven. Nobody is perfect en dat geldt volgens mij voor elke tent of het nu een saunaclub of nachtclub is. Heb je ook de kamer(s) gedeeld met enkele dames (en zo ja welke) of was dit alleen maar gluren bij de buren?

  8. Onderstaande 2 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    harrie1111 (22 oktober 2016),sepp2000 (22 oktober 2016)

  9. #505
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:00
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Het overigens goed geschreven en informatieve bericht van 006.5 heeft wel iets weg van de beschrijving van de klassieker tussen 2 toppers maar dan op Saunaclub gebied, YY en GT.
    Maar waar bij een voetbalwedstrijd na 90 minuten er een eindstand is geldt dat niet voor een vergelijk bij SC's, daar geldt dan ook nog eens dat voorkeuren door redelijk objectieve criteria worden bepaald maar ook door redelijk subjectieve criteria als line-up maar ook vooral het gevoel wat je hebt bij een club.

    Waarom heeft het management verzuimd om de club mee te laten groeien met de bezoekers? Er ligt een groot natuurgebied direkt achter de club. Zorgt dit ervoor dat ze niet of zeer moeilijk een vergunning krijgen om uit te breiden? Of zijn er andere zaken?
    Dit punt begrijp ik niet. Juist GT is een club waar na een bezoek je altijd gevraag naar hoe tevreden je was en GT speelt daar dan ook alert op in. Wat wel klopt is dat GT graag ook fysiek zou willen uitbreiden en bv een zwembad willen aanleggen maar door de ligging blijkt het lastig (cq onmogelijk) daar vergunningen voor te krijgen.
    GT groeit juist prima mee met de veranderende eisen en wensen vd bezoekers en speelt daar op voor zover dit binnen de mogelijkheden ligt.
    Aantal kritiekpunten (vloer, tuinhuisjes, kleedkamer) gaan wel erg ver en herken ik ook niet zo.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 oktober 2016),Highlander (22 oktober 2016),Liefhebberrob24 (22 oktober 2016),Wacko66 (22 oktober 2016)

  11. #506
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Laplagne noemt het een vlijmscherpe analyse. Ik krijg de indruk dat de inhoud geschreven is door iemand die op dat moment niet zo lekker in zijn berenvel zat. Want laten we eerlijk zijn: als je elke willekeurige club neemt en je bekijkt deze met negatieve ogen, dan valt er altijd wat te klagen. Kritiek hebben op de vrouwen is erg subjectief. En daarom klopt deze kritiek ook altijd. Maar kritiek op de hygiëne bij GT vind ik absurd. In de kleedkamer kan je geen stap zetten of er wordt achter je gedweild. En dat de kleedkamer klein is ???? Ja, nou en... Ik vind het juist gezellig. Als er een dame binnenkomt om af te rekenen van de klant, is het altijd een happening. De overige beren staan altijd wat te gapen, en als het een bloedlekker wijf is kijken de meeste beren wat gniffelend of jaloers toe. Heerlijk! En ik persoonlijk kijk altijd naar de manier van afscheid nemen van de dame, dat zegt ook wel iets over de DVP. Maar goed..... Als de kleedkamer 2x zo groot zou zijn, wordt het er naar mijn mening zeker niet beter op. Over de hygiëne in de hutjes met de rondvliegende sappen heeft hij een punt, maar dit geldt voor elke kamer in elke club. Mijn punt is: kritiek op de hygiëne in de GT is gewoon kul. En als het winter is moet je door de kou naar het restaurant. Nou nou nou 006,5. Een beetje geheim agent maakt daar toch geen probleem van ??? Het eten is inderdaad niet a la carte, maar zeker ruim voldoende en als je alle FKK's naast elkaar zet bovengemiddeld goed.

    Ik vind een kritische blik sowieso prima, maar als ik de volgende teksten lees, dan neem ik de kritiek met een zak zout.
    * Maar de vloer is op plaatsen zo ruw, dat er rotzooi in kan blijven zitten.
    * Als het een beetje waait, komt er misschien wel stof binnen.
    Ha ha ha ha. Kom op mannen !

    Volgens mij is de waarheid dat er op elke pot een deksel past. De ene beer voelt zich thuis in de SS, de ander in YY en de GT.
    En weer een andere beer voelt zich overal thuis.

    Wandel ze Schwarzeneggers

  12. Onderstaande 12 leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 oktober 2016),Agronymus1 (22 oktober 2016),Ayo (22 oktober 2016),Das (22 oktober 2016),Johnny Stromple (23 oktober 2016),pret (22 oktober 2016),rob45 (22 oktober 2016),Ryuhayabusa (25 oktober 2016),sepp2000 (22 oktober 2016),Teiresas (22 oktober 2016),trickyD (22 oktober 2016),Wacko66 (22 oktober 2016)

  13. #507
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    268
    Discussies
    2
    Thanks
    1.442
    Thanked
    1.115 in 137 posts

    Standaard

    Ik denk dat 006,5 ook gaat zitten als hij moet plassen, dan spettert het niet zo in het rond

  14. Onderstaande leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

    Johnny Stromple (23 oktober 2016)

  15. #508
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Volgens mij pist ie recht omhoog.

  16. #509
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:52
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Ik deel de analyse van 006,5 wel, en heb het zelf ook grotendeels zo ervaren. Een uitbreiding van deze club zou wel op z'n plaats zijn.
    Maar is het niet prachtig dat we zoveel SC's in de grensstreek hebben, zodat ieder van ons zijn eigen favoriete club kan kiezen.
    Elke beer heeft zo zijn voorkeuren en wensen, maar de perfecte club heb ik nog niet gevonden.
    Waarschijnlijk zal ik deze club volgend jaar wel weer eens bezoeken, maar dat zie ik de komende maanden toch nog niet gebeuren.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het overigens goed geschreven en informatieve bericht van 006.5 heeft wel iets weg van de beschrijving van de klassieker tussen 2 toppers maar dan op Saunaclub gebied, YY en GT.
    Maar waar bij een voetbalwedstrijd na 90 minuten er een eindstand is geldt dat niet voor een vergelijk bij SC's, daar geldt dan ook nog eens dat voorkeuren door redelijk objectieve criteria worden bepaald maar ook door redelijk subjectieve criteria als line-up maar ook vooral het gevoel wat je hebt bij een club.


    Dit punt begrijp ik niet. Juist GT is een club waar na een bezoek je altijd gevraag naar hoe tevreden je was en GT speelt daar dan ook alert op in. Wat wel klopt is dat GT graag ook fysiek zou willen uitbreiden en bv een zwembad willen aanleggen maar door de ligging blijkt het lastig (cq onmogelijk) daar vergunningen voor te krijgen.
    GT groeit juist prima mee met de veranderende eisen en wensen vd bezoekers en speelt daar op voor zover dit binnen de mogelijkheden ligt.
    Aantal kritiekpunten (vloer, tuinhuisjes, kleedkamer) gaan wel erg ver en herken ik ook niet zo.

  17. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 oktober 2016),sepp2000 (22 oktober 2016)

  18. #510
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Met groter worden gaan de meeste bedrijfstakken naar de klote ook in deze.

  19. #511
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    8 april 2024 @ 09:41
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Het enige wat me echt stoort aan GT is het gebrek aan toiletten. Even uitgebreid een potje schijten is er niet bij.
    Het via buiten naar de eettent lopen ervaar ik altijd als een pluspunt. Even een frisse neus en kom op zeg, het is hooguit vijfentwintig meter.

  20. #512
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:45
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Gebrek aan toiletten is niet alleen bij GT. Kijk maar naar Yin Yang, Villa Vertigo. Zo kan ik wel een tijdje verder gaan maar moet naar de plee.

  21. Onderstaande 2 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (22 oktober 2016),yylover (22 oktober 2016)

  22. #513
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:00
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Gebrek aan toiletten is niet alleen bij GT. Kijk maar naar Yin Yang, Villa Vertigo. Zo kan ik wel een tijdje verder gaan maar moet naar de plee.
    Now we are talking! Je kunt trouwens prima een grote boodschap doen in GT en de wc's zijn superschoon. Super!
    Het uitzicht is dan weer iets minder, maar ik neem vaak de zaterdag krant mee en lees hem dan ook uit. Je kunt dus wel stellen dat ik de wc's in GT goed ken!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Highlander (22 oktober 2016)

  24. #514
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Te weinig toiletten: terechte punt van kritiek !

  25. #515
    Geregistreerd
    1 september 2016
    Last Online
    4 april 2024 @ 11:24
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    68
    Thanked
    60 in 26 posts

    Standaard

    Maak de prijzen weer als een paar jaar terug 75€ een uur ... dan zeikt niemand meer over het eten vieze vloer 25meter lopen van bungalow naar eettent te weinig toiletten .... dan heb je wat anders aan je hoofd )))))) wedden dat het werkt ....

  26. Onderstaande 2 leden hebben berend55 bedankt voor deze bijdrage:

    Das (22 oktober 2016),sepp2000 (22 oktober 2016)

  27. #516
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Nee hoor, de meesten hebben altijd wel iets te zeiken...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  28. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    pret (23 oktober 2016),trickyD (23 oktober 2016)

  29. #517
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Even een paar aanvullingen en toelichtingen.
    Nee, ik pis niet recht omhoog. Ja, soms ga ik zitten om te pissen. Kun je effe de benen ontlasten als je weer eens een literpak zit te vullen. Ben ik een azijnzeiker, ik denk het niet. Maar degene die het wil controleren wil ik gaarne een flesje links of rechts bij een saunaclub aan de receptie afgeven, om het te controleren.

    De LU in GT is niet slecht, heb ik nooit gezegd, maar dan hier nogmaals. Maar voor mijn smaak lopen er te weinig miniboobs, a- en b-cups rond. Daarnaast loop je hier tegen het probleem aan dat er veel dames doorlopend bezet zijn. Die zijn dus niet beschikbaar voor een toevallige bezoeker of iemand die niet direkt bovenop een dame springt als ze vrij is, zoals ik. Dat maakt een LU technisch minder.
    De enige dame die ik optisch er echt vond uitspringen heb ik niet alleen in de bar gezien. Daarnaast vind ik andere dingen ook belangrijk. In andere clubs is er nog wel eens de mogelijkheid om dames enige tijd te observeren, hier niet.

    De kleedkamer is niet te klein omdat de kastjes te dicht op elkaar staan. Maar omdat er kledingzakken uitgedeeld moeten worden. Een topclub doet dat niet. Dat haalt het niveau naar beneden. Tuurlijk is het leuk om ook in de kleedkamer de dames te bekijken.

    De wc's heb ik nou juist geen problemen mee. Goed, er zijn er niet zoveel, maar met een beetje moeite heb je er zo een gevonden. En net als met alles in deze club worden ze altijd goed schoon gemaakt. Daar kunnen anderen nog een puntje aan zuigen.

    Wasgelegenheid op de kamers is een pre. Hoe vaak lees ik niet in damesverslagen dat iemand het fijn vond om samen te douchen. Of dat de dame vooraf zich eventjes opfriste. In een topclub moet dit gewoon in orde zijn. Ik ben een aantal malen in Xanten geweest. Daar was geen wasgelegenheid op de kamers, maar je kreeg daar standaard een handdoek aangereikt als je van de kamer af kwam. Boodschap duidelijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dit punt begrijp ik niet. Juist GT is een club waar na een bezoek je altijd gevraag naar hoe tevreden je was en GT speelt daar dan ook alert op in. Wat wel klopt is dat GT graag ook fysiek zou willen uitbreiden en bv een zwembad willen aanleggen maar door de ligging blijkt het lastig (cq onmogelijk) daar vergunningen voor te krijgen.
    GT groeit juist prima mee met de veranderende eisen en wensen vd bezoekers en speelt daar op voor zover dit binnen de mogelijkheden ligt.
    Aantal kritiekpunten (vloer, tuinhuisjes, kleedkamer) gaan wel erg ver en herken ik ook niet zo.
    U zegt het zelf al. En ik had ook al zoiets in geschat. Door de ligging is het ontzettend moeilijk om ergens een vergunning voor te krijgen. In vroeger tijden, ik weet niet hoelang deze club al zo bestaat, heeft men ongetwijfeld er veel aan gedaan om mensen binnen te krijgen. Nu komt er teveel volk. Kennelijk willen ze graag uitbreiden maar kan het niet. De wellness lijkt in een binnentuin geplakt te zijn, waarschijnlijk omdat er anders nergens meer plaats is. Het restaurant is in een tent omdat dat waarschijnlijk vergunningtechnisch nog net ging. Maar je moet daar ook naar toe wandelen als het stortregent of hagelt of sneeuwt of vriest of stormt. Ik durf te wedden dat er weinig mensen zijn die thuis de wc buiten hebben liggen of via een steegje naar de slaapkamer moeten of de keuken in een container op de oprit hebben staan. En dat dan ook nog aan hun vrienden verkopen als zijnde de nieuwe standaard.
    Kijk ik nog eens wat verder, dan durf ik zelfs te zeggen dat de brandveiligheid op het randje is. Toen ik vorig weekend door de club liep, zag ik een deur openstaan. Nieuwsgierig als ik ben wierp ik een blik naar binnen. Ik zag een meterkast met daaronder een kapstok voor de jassen van het personeel. Dat kan niet! Als er, om welke reden dan ook, een kortsluiting komt in de kast, dan kan een vonkje er voor zorgen dat er brand uitbreekt. Een meterkast is geen kapstok, ook niet als je te weinig plaats hebt. Vluchtwegen zijn er, maar zijn krap. Ik zie dat elk hoekje in de club is gebruikt, dus er moet echt wat gedaan worden.
    Ik denk dus dat de mogelijkheden op een aantal punten gewoon beperkt zijn.

    Een heikel punt. Ik ben 2 maal daar geweest. De eerste keer vroegen ze hoe het was geweest. De tweede keer vroegen ze waar ik naar toe ging. Ik begrijp uit andere verslagen dat het gebeurt dat mannen dan vertellen wat ze gedaan hebben. Maar ik ben er de persoon niet naar om te zeggen dat de eerste dame 10 seconden te weinig heeft gepijpt. Of dat de tweede dame dacht dat mijn piemel los zat, omdat ze er wel erg hardhandig mee omsprong. Of dat de derde dame een te nauw kutje had waardoor het neuken pijn deed.

    U hoeft het niet met me eens te zijn, maar denkt U nu werkelijk dat ik schrik krijg van kinderachtige opmerkingen?

    En nogmaals, het ligt niet aan de dames voor de bar.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  30. Onderstaande 7 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Highlander (24 oktober 2016),Piet Plezier (23 oktober 2016),Ryuhayabusa (25 oktober 2016),Wentelt Eefje (24 oktober 2016),YYadict (22 oktober 2016),Yyippie (22 oktober 2016),yylover (22 oktober 2016)

  31. #518
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Maar ik ben er de persoon niet naar om te zeggen dat de eerste dame 10 seconden te weinig heeft gepijpt. Of dat de tweede dame dacht dat mijn piemel los zat, omdat ze er wel erg hardhandig mee omsprong. Of dat de derde dame een te nauw kutje had waardoor het neuken pijn deed.
    Na het bovenstaande gelezen te hebben had ik de volgende overpeinzing.

    Toen ik de club verliet vroeg de thekevrouw mij haar te volgen en ik kom terecht in een heel klein kamertje achter de theke. Ze schijnen met een scherpe lamp op mijn gezicht en vragen op dwingende en strenge toon met wie ik op de kamer ben geweest en als ik niet vertel met wat voor handeling dat ik klaar ben gekomen zullen ze een balklem zetten en maken ze van mij een kleine jodeljongen.
    Hevig zwetend vertel ik mijn ondervragers alles wat ze willen weten en na een paar minuten lijken ze tevreden te zijn en overhandigen mij een kortingskaartje voor de Halloweenparty.Nog trillend op mijn benen word ik naar buiten begeleid en met een zucht van verlichting loop ik door het hekwerk naar buiten.Ik spring in mijn auto en ik scheur weg.Komende week zal ik me moeten bezinnen op dit alles en er goed over na denken of ik wel naar die gevaarlijke Halloweenparty moet gaan.
    Tja, die 5 euro korting maalt wel door mijn hoofd dus wie weet.

  32. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (22 oktober 2016)

  33. #519
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:52
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht


    U hoeft het niet met me eens te zijn, maar denkt U nu werkelijk dat ik schrik krijg van kinderachtige opmerkingen?
    mmm...vreemd. De eerste 2 'thanks' komen van beren met de letters YY in hun profielnaam.....correctie, 3 beren
    Laatst gewijzigd door yylover; 22 oktober 2016 om 22:05

  34. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Wacko66 (23 oktober 2016)

  35. #520
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 21:50
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Now we are talking! Je kunt trouwens prima een grote boodschap doen in GT en de wc's zijn superschoon. Super!
    Het uitzicht is dan weer iets minder, maar ik neem vaak de zaterdag krant mee en lees hem dan ook uit. Je kunt dus wel stellen dat ik de wc's in GT goed ken!
    Waar moeten al die mensen wanneer ze goed vol zitten met bier dan gaan pissen?
    Ik ken alleen de paar wc's bij de kleedkamer maar er zijn genoeg bomen in de tuin.
    JAMES-BOND heeft volkomen gelijk wat GT betreft deze club is niet mee gegroeid netzo als LR,ik kom alleen maar in GT wanneer het me niks kost,een ding moet ik eerlijk in zijn het eten is goed maar de banken en de tafels om het op te eten is klootte met 2 oo's.
    Waar genoeg binnen komt wordt meestal niks aan veranderd en de dvp's zijn ook niet al te best,hier zitten goede en slechte bij maar dat heb je in iedere club en waar veel mensen komen slijt alles veel sneller.
    Haal de tent en de tuin weg wat blijft er dan over,niet veel.
    YY is toch een veel betere club dan GT,mooi restaurannt met goede stoelen en tafels waar je lekker kan eten,een grote bar met genoeg ruimte om te zitten,buiten heerlijk en het wellness niet verkeerd alleen jammer dat ze geen zeep bij de douches hebben,hoe krijg je hier al die troep van je leuter wanneer je hebt liggen neuken of moet de volgende hem maar weer schoon likken?
    Zonder zeep is het ook nog glad onder de douches.
    Ik mag van de dokter mijn leuter niet meer met de handen aanraken anders vallen de handen eraf en met stompjes door het leven te gaan heb ik geen zin in.
    Zoals ik vaker tikt een bedrijf moet met zijn tijd meegaan stilstaan kost geld kijk naar YY is na de verbouwing een stuk drukker geworden en dat gaat toch tenkoste van de omliggende clubs.

  36. #521
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Waar moeten al die mensen wanneer ze goed vol zitten met bier dan gaan pissen?
    Ik ken alleen de paar wc's bij de kleedkamer maar er zijn genoeg bomen in de tuin.
    Langs de gang rondom de wellness liggen nog eens 2 of 3 wc's. Schuifdeurtje open en binnen gaan.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  37. #522
    Geregistreerd
    24 september 2014
    Last Online
    25 juli 2017 @ 08:07
    Berichten
    41
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 8 posts

    Standaard

    Ik ben een passieve mee-lezer, maar ik moet de bijna James Bond ondersteunen.

    GT is eigenlijk nog altijd mijn favoriete club. Alleen kom ik er niet meer zo vaak, ik kies YY nu boven GT. Terwijl ik eigenlijk toch liever in GT vertoef. De redenen:

    Wat me in GT is gaan storen, is dat als ik met een dame naar de kamer ga, ze eerst moet vertellen, moment, ik ga me even douchen en dan zie ik je hier in de bar weer. In YY hebben vrijwel alle kamers een douche en de oude kamers allemaal een toilet. Ik vind dat toch wel fijn, dat ik tussen de sessies door even naar het toilet of douche kan.

    De line up in GT is me het laatste jaar niet meer gaan interesseren. Zo nu en dan komt er iets nieuws binnen, maar het is toch grotendeels meubilair. Leuke dames tussen, maar ik was laatst in YY en ik heb mijn ogen uitgekeken. Het zat BOM VOL met nieuwe gezichten. Het was echt een WOW effect.

    Het eten is in YY gewoon beter. Geen discussie mogelijk. En inderdaad, moet je in GT altijd aan een picknick bank gaan zitten.

    Maar waarom is GT toch stiekem mijn favoriete club? Omdat ik me er echt thuis voel. Het bier is echt bier. Een Whisky Cola kost 2,50 meer, maar dan krijg je wel meer. Je mag er roken aan de bar. Het personeel kent me en is vriendelijk tegen mij. Geen opzichtige security. Goed deurbeleid. En toch meer een hoerentent gevoel als ik er aan de bar zit.

    MW

  38. Onderstaande 9 leden hebben MarcusW bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 oktober 2016),bierbeer (23 oktober 2016),Das (23 oktober 2016),Highlander (24 oktober 2016),laplagne (23 oktober 2016),Nedlovefkk (23 oktober 2016),Ryuhayabusa (25 oktober 2016),sepp2000 (23 oktober 2016),Teiresas (23 oktober 2016)

  39. #523
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcusW Bekijk bericht

    Maar waarom is GT toch stiekem mijn favoriete club? Omdat ik me er echt thuis voel. Het bier is echt bier. Een Whisky Cola kost 2,50 meer, maar dan krijg je wel meer. Je mag er roken aan de bar. Het personeel kent me en is vriendelijk tegen mij. Geen opzichtige security. Goed deurbeleid. En toch meer een hoerentent gevoel als ik er aan de bar zit.

    MW
    En hier staan een paar dingen waardoor het bij mij langer zal duren om GT mijn "favoriete" club zal worden. Roken doe ik niet. Opzichtige security in GT is niet nodig door de overmaat aan personeel en het deurbeleid. En het belangrijkste, ik doe niet vanaf dag 1 moeite om bekend te worden bij het personeel. En dat lijkt nu net bij GT een pre te zijn.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  40. #524
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    En het belangrijkste, ik doe niet vanaf dag 1 moeite om bekend te worden bij het personeel. En dat lijkt nu net bij GT een pre te zijn.
    Ze lezen hier mee 006.5, gezien alle info die je hier plaatst met betrekking tot de thekes weten ze waarschijnlijk wel wie je bent.☺Het is idd wel een voordeel als ze je gezicht kennen ivm een ongehinderde toegang tot deze club.
    De vergelijking die Marcus maakt met YY vind ik moeilijk te maken want er zijn grote verschillen tussen deze clubs.
    YY is als club honderd keer mooier en luxueuzer als GT en het eten is meer naar de Hollandse smaak en in buffetvorm wat mij ook meer aanstaat.Welness ook top daar.Dames line up is daar wisselend en daarom niet zeker of je daar een goede dag zal hebben met kameren.De service op de kamer zou daar ook wat beter bewaakt moeten worden en wisselt daarom ook.In GT heb je daar meer zekerheid op en de dames Line up is daar ook veel stabieler.De dames voelen zich in deze club ook veel meer gebackupt als in andere clubs wat maakt dat ze zich hier meer op hun plaats voelen.
    Ik frequenteer daarom beide clubs regelmatig om alle goede punten te verenigen.

  41. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 oktober 2016),Nedlovefkk (23 oktober 2016),Teiresas (23 oktober 2016)

  42. #525
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Het mooie is degene die een club afzijken met dit is niet goed dat niet,staan wel een paar keer per week voor de poort van mag ik alstublieft binnen.
    Golden time heeft het gewoon goed voor mekaar .
    Ze kunnen mooi hun eigen gasten selecteren de toko zit bijna dagelijks vol wat in geen enkele andere club zo is.
    En de inkomsten zijn prima en ze hoeven niet te stunten met entreeprijzen en kortingen om zo een verkeerd publiek binnen te halen.

  43. Onderstaande 4 leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (23 oktober 2016),Bluebear (23 oktober 2016),snaal88 (23 oktober 2016),Teiresas (23 oktober 2016)

 

 
Pagina 21 van 109 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Babylon 468*60