Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 59
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Cool Tilburg Privé, Spoorlaan 20, Nadia (Nederlandse) ex-YY

    Haarkleur/-lengte : donkerblond, krullen, halflang
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Cupmaat : slank, maar vrij afgeleefd lichaam / middelgrote tieten
    Nationaliteit/Taal : Nederlandse / Nederlands
    Leeftijd : een stuk in de 30 schat ik, maar ze kan jonger zijn ook
    Tatoeages/Piercings :
    Service:
    Voordelen: spontane meid die me een veelbelovende indruk gaf
    Nadelen: ze was voortdurend met andere kerels de kamer op en greep er telkens naast
    Tijdsduur :
    Prijs :

    Al 3maand actief in YY, haar nog nooit eerder opgemerkt en het verbaast me hier nog niets te lezen over haar!

    Deze toch wel trashy, but in a sexy way, Hollandse kaasmeid wist in het begin van de dag een goede indruk op me te maken. Naar Nederlandse normen maakte ze bij momenten een licht naïeve indruk, maar het sierde haar wel. Ze is van Breda, maar ze kon net zo goed de lekkere boerenmeid van op de Hollandse polders zijn.
    Dat ik in den beginne niet meteen toehapte, zou ik me later in de namiddag beklagen. Ze werd telkens voor mijn neus weggekaapt door de ene ouwe viespeuk na de andere. Ze zit nog in mijn to-do-lijstje van onafgewerkte projecten.
    Deze week zal ik nog teruggaan naar YY en hopelijk krijg ik haar dan wel te pakken!

  2. #2
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Haarkleur/-lengte : donkerblond, krullen, halflang
    Lengte dame : 1m70 à 1m75
    Postuur/Cupmaat : slank, maar vrij afgeleefd lichaam / middelgrote mooie tieten
    Nationaliteit/Taal : Nederlandse / Nederlands
    Leeftijd : 43 maar je schat haar jonger
    Tatoeages/Piercings : nope
    Service: GFE+, knuffelen, likken, stelen, droogneuken, NMC, PZC, beffen...etc
    Voordelen: TOPWIJF op alle mogelijke vlakken
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : uur
    Prijs : 100€

    Afgelopen vrijdag hing de warmte overal. Op het terras in YY hingen de mokkeltjes er lamlendig bij en binnen was het ook zo zwoel, dat ik eigenlijk voor niets zin had. Behalve voor één van de redenen waarom ik na 2 dagen opnieuw naar YY afgezakt was. En één van die redenen luistert naar de naam Nadja en is een gezellige Hollandse meid!

    Ze zat tegenover mij aan de andere kant van de bar. Haar lachebekje en die pretoogjes waren voortdurend op mij gericht. Twee dagen voordien had ze zich zelf al aan mij komen voorstellen, maar nu leek ze te verwachten dat ik op haar zou afkomen. Door de warmte was ik zo lamlendig en had niet meteen zin. Tussendoor moest ik ook nog een vijftal vragende partijen heen afwimpelen.

    Met de voorkennis dat deze meid best wel drukbezet kon zijn in de loop van de namiddag, stapte ik op haar toe. Hier ben ik weer, zei ik haast verlegen. Bij Nederlandse mokkels hang ik nu eenmaal altijd de verlegen Belg uit. Niet dat ik dat wil, maar om de één of andere reden ben ik dan ook echt een tikkeltje verlegen... Heeft waarschijnlijk met een ex-liefje te maken, die me in mijn pubertijd rondleidde in de liefde en prille erotiek.

    Met de verontschuldiging dat ze eergisteren altijd bezet was, ving ik het gesprek aan. Nou, nu ben ik niet bezet... Zei ze spontaan en met steeds die brede glimlach op haar snoetje. Het had dus niet veel nodig om ons gehaast op een kamer te laten verdwijnen. En op die kamer... Wat me daar overkomen is, dat maak ik niet elke week mee. Het was een topper van een zwaar kaliber. Meteen een top3 plaats in mijn lijst van 2012. Die moet ik spoedig eens aanpassen, want binnen de top10 zijn er verdomme al veel verschuivingen geweest!

    Nadja is de perfecte GFE! Ze is schoon op haar zelfs en na de douche neemt ze op zachte wijze initiatief. Rechtstaand stonden we tongzoenen en mijn lul begon meteen te steigeren. Ze is een fenomenale goede zoener, neem dat van mij aan. Na een poosje begaven we ons op het bed. Heftig strelen, geil likken en zoenen... Haar mooie tieten (en zeker voor haar leeftijd) heb ik ook goed ter mond genomen. Haar beffen was ook lekker, want ze had niet alleen een malse en sappige kut, maar ze deed ook gewillig mee en lag daar niet enkel passief te wezen.

    We zijn een lange tijd doorgegaan met het voorspel en eigenlijk zijn we nooit verder gegaan dan dat. Op den duur lag mijn erectie op haar venusheuvel en klemde ze haar benen met veel kracht rond mijn middel. Ze drukte zo min of meer toch haar stempel over het verloop van deze neukpartij. Maar dat deerde me niet, ik onderging het met veel levensvreugde. Het tongzoenen werd dieper en intenser en onze lichamen drukten krachtig op elkaar. Elke beweging die ze deed voelde lekker. Ze voelde me heel goed aan en ze moet gedacht hebben dat een condoom boven halen dit romantisch epos zou verpesten en daarom deden we door met wat we bezig waren. Zonder penetratie neukte ze me op den duur klaar en dit voelde hemels. Dit was weer wat anders!

    En het was niet zo dat ik na de lozing meteen van haar af geflikkerd werd. Neen, we bleven in die positie tot we bijna aan elkaar vastgekoekt waren door mijn secondelijm die aan het opdrogen was. Nog naknuffelen en zoenen. Daarna stelde ik voor om de rotzooi toch even schoon te vegen. De resterende 10min hebben we nog een prettig gesprek gevoerd. Dit kon niet veel beter meer. Ze was perfect.

    500% voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die niet enkel op jonkies valt!

    Kortom super!!!

  3. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (29 mei 2012),Badslippers (28 mei 2012),Megaboob (29 mei 2012),satanic surfer (29 mei 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    16 maart 2019 @ 16:37
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    500% voor herhaling vatbaar. Dat is een compliment voor Nadia. En daar ben ik het compleet mee eens. Het is een geweldige meid met een groot GFE gehalte, doordat ze natuurlijk en spontaan overkomt. Knuffelen en tongzoenen als de beste en andere kwaliteiten, die ze ook goed kan uiten. Voor mij was ze de enigste, die ik bij dit bezoek aan YY mee heb gekamerd. Naar mijn gevoel zou niemand meer daar aan kunnen tippen. Dus om teleurstellingen te voorkomen toch nog redelijk vroeg de aftocht geblazen. Maar een volgende keer zal ik haar zeker opzoeken. En weet je wat het "ergste" is, dat als ik zo'n lijf op de leeftijd die hier genoemd is, had dan mag je trots zijn op jezelf. je bent een fantastische meid, die het waard is om gewaardeerd te worden.

  5. #4
    Geregistreerd
    28 maart 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 17:37
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Tering, wat een ervaring! Vandaag voor het eerst in Ying Yang geweest. Aan de praat geraakt met Nadia. Wat leuk om een Hollandse te treffen in een saunaclub. Ze vertelde me van alles over hoe het eraan toegaat in deze club. Dat was wel welkom. Na een tijdje vroeg ze of ik zin had om te gaan knuffelen, en hop naar de kamer.

    En tering, het is lang geleden dat ik zo enorm goed gepijpt ben. Toen ik bijna kwam zowat in paniek STOP geroepen, waar ze best om moest lachen. De tweede keer was het wat subtieler. Na een kort moment van afkoeling girl on top afgemaakt.

    Wat een gezellige, goedlachse en lieve dame is Nadia. Herhalingsgevaar enorm, maar dan moet ik wel weer een keer in de buurt zijn daar....

  6. Onderstaande 2 leden hebben jos101 bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 5 maart 2013),SFL (13 maart 2013)

  7. #5
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Wat een leuke ongecompliceerde meid is dit. Je zou dur gewoon een strik omheen willen doen en mee naar huis nemen. Al zal dat ook wel weer gaan vervelen na verloop van tijd. Een mooie dame die gezegend is met een fijn lachebekkie en die je inderdaad veel jonger schat dan ze is. Ik heb een fantastische sessie met haar gehad. Lekker veel en lang tongen. Pijpen kan ze als de beste. Het klokkenspel wordt ruimhartig voorzien van haar speeksel waarna ze dit heerlijk inmasseert. Ze is bovendien niet vies van voorvocht. Naast deze factoren is het bovendien een lekkere klets die zowel pre als aftersales goed op orde heeft.

    Heerlijke meid waarmee ik zeker op herhaling zal gaan.

  8. #6
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    6 september 2014 @ 00:57
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Alles wat hierboven staat klopt. Nadia is fantastisch! Zij is ook een van de weinige dames die met je mee de jacuzzi ingaat. YY heeft haar beleid en toezicht daar verscherpt, waardoor er nog maar weinig meer mogelijk is dan elkaar aankijken. Ook Nadia houdt zich aan dit protocol, hoewel zij tijdens ons jacuzzi-gesprek toch gelukkig wel kleine Japi in haar hand nam, waardoor hij toch weer Jaap werd. Het verscherpte protocol heeft ook voordelen: die jongens die met hun onderbroek aan de jacuzzi instappen zijn we nu ook kwijt. Mag niet meer.
    Overigens heb ik vandaag fantastisch genoten in en rond YY. De wellness, het zwembad, vindt het maar eens ergens anders.
    niet geschoten is altijd mis...

  9. Onderstaande leden hebben khouerwelvan bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (14 februari 2015)

  10. #7
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    SFL en ondergetekende zaten in het restaurant wat te eten en wij zien NADIA voorbij lopen met een apart zweverig loopje en SFL viel bijna in katzwijm toen hij haar zag.Duidelijk een service kanon deze dame En druk bezet want heb haar verder niet meer gezien.

  11. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (26 juli 2015),SFL ( 6 september 2014)

  12. #8
    Geregistreerd
    31 mei 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 02:50
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    241
    Thanked
    36 in 28 posts

    Standaard

    het is een schatje

  13. #9
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Nadia.
    Dit was een topsessie!!! Wat een heerlijke lieve sexy GFE. Het verbaast me dat er niet veel vaker over haar wordt geschreven. Er is wel een paspoortje maar daar wordt niet veel in geschreven. Nadia is, tot mijn verrassing, Nederlands. De eerste Nederlandse die ik in clubs ben tegengekomen. Ze ziet er uit alsof je haar zo op straat kan tegenkomen en viel me daarom meteen op. Daarbij heeft ze een vrolijke oogopslag.
    Ik ging bij haar staan en begon een gesprek. We praatten leuk en over alles en nog wat. En geen enkele keer in een half uur werd ook maar een hint voor een kamersessie gegeven. Ik kreeg steeds meer zin in die leuke vrouw en vroeg of ze met me naar een kamer wilde. Nou daar had ze natuurlijk geen bezwaar tegen.
    Het fijne van de kamers bij Yin Yang is dat er douches op de kamers zijn zodat je allebei fris en schoon op het bed belandt. Boven de bedden, by the way, hangen grote spiegels, vind ik wel fijn om af en toe een blik op te werpen tijdens de sex.
    Nadia is een heerlijke kusser. Dat hebben we dan ook uitgebreid gedaan. Daarna nam ik haar borsten onder handen en zag haar tepels flink hard worden. Verder afzakkend heb ik haar een lange befbeurt gegeven. In ruil kreeg ik een lange pijpbeurt terug. Ze deed het heerlijk. Heel netjes vroeg ze toen het eerste half uur het einde naderde of ik langer wilde. Ja graag! En het pijpen ging door en door terwijl ik haar nog natte kut vingerde. Uiteindelijk haar op mij plaats laten nemen en me heerlijk laten klaarrijden terwijl er tussendoor werd getongzoend. En het pijpen en neuken ging allemaal zonder vervelende doekjes, gel of i.d.
    Na de ontlading ging ze niet meteen van me af maar bleef nog een tijd op me liggen. Daarna nog even naast elkaar liggen nagenieten. Nog wat praten en beide onder de douche.
    Het was heel duidelijk dat ze het zelf ook een fijne sessie had gevonden.

    God wat is dit toch een moeilijke hobby aan het worden. Er komen steeds meer favorieten op mijn persoonlijke lijstje te staan en daarmee wordt elke keer de keuze moeilijker om waar naar toe te gaan. Het zal niet bij 1 keer blijven in Yin Yang.

  14. Onderstaande 8 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (11 maart 2015),Golfpik (14 februari 2015),hansdordt (15 februari 2015),Laatbloeier (21 februari 2015),laplagne (15 februari 2015),Mr Pussy (15 februari 2015),Sjeufke (14 februari 2015),Voodoodiver (15 februari 2015)

  15. #10
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Er wordt inderdaad verrassend weinig geschreven over Nadia. Ze werkt al jaren in YY, inmiddels ruim over 40, maar nog steeds een toppertje. Voor mij, een van de ultieme GFE ervaringen in YY.
    Daarbij is ook nog eens ontzettend lief, aardig, en altijd in voor een leuk babbeltje voor en na. Voor de rest kan ik alleen maar beamen wat hier boven over haar wordt geschreven. Overigens is ze s'maandags en dinsdags altijd vrij.

  16. #11
    Geregistreerd
    23 november 2014
    Last Online
    2 juli 2017 @ 14:47
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    121 in 34 posts

    Standaard

    Ook ik kan enkel de voorgaande commentaren onderschrijven. Lieve dame die weet wat het is om een goede tijd te hebben. Laatste bezoekjes aan YY steeds een sessie met haar, en dat zal nog wel even zo blijven denk ik. Echt een aanrader voor de mensen die een beetje zenuwachtig zijn de eerste keer in het hele saunaclub gebeuren (zoals toen bij mij het geval was).

  17. Onderstaande leden hebben Jef Beffer bedankt voor deze bijdrage:

    yylover ( 6 april 2015)

  18. #12
    Geregistreerd
    23 november 2014
    Last Online
    2 juli 2017 @ 14:47
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    121 in 34 posts

    Standaard

    Vrijdag nogmaals met haar gekamerd. Telkens weer top. Ze springt er echt uit aangezien ze wat ouder is en Nederlands spreekt, en ook ze zelf niet echt jaagt.

    Gestart met gezamenlijk wasje onder de douche. Vind ik altijd lekker, maar niet alle dames zien dat zitten blijkbaar. Zij zoent en streelt heerlijk, en al snel masseerde ze mijn lul met haar mondje. De rest van de sessie was als tevoren. Gewoon een half uurtje lekkere sex, en ik kwam dan ook heerlijk klaar op haar borsten. En op nog heel wat andere plaatsen, want een paar weken zonder sex had blijkbaar voor een serieuze lading gezorgd waar ze toch even van opkeek. En ik ook.

    Rest van de dag nog af en toe met haar een gesprekje gevoerd over koetjes en kalfjes. Ze had (onbegrijpelijk) die dag blijkbaar weinig te doen, maar ze maakte daar ook niet echt een probleem van en blijft vrolijk.

    Gewoon een hele leuke dame met een topservice. Kwaliteit gegarandeerd.

  19. Onderstaande leden hebben Jef Beffer bedankt voor deze bijdrage:

    yylover ( 4 mei 2015)

  20. #13
    Geregistreerd
    4 mei 2015
    Last Online
    10 mei 2015 @ 06:50
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ga zaterdag en als ik dit zo lees word dit een do

  21. #14
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Na de kamergang van het uitstekende eten gebruik gemaakt en een saunagang gedaan. Die was goed heet en ik had een hele tijd naderhand nodig om weer voldoende afgekoeld te zijn. Nog even de lounge bezocht (die kende ik nog niet) en daar wat in alle rust gelezen.
    Weer tijd voor aktie...

    Ik had gezien dat mijn verrassing van de vorige keer weer aanwezig was en stapte op haar af. Ik werd door Nadia weer met een hemelse lach begroet. Voorgesteld om even buiten te gaan zitten, voor haar een drankje gehaald en vervolgens zeker een half uur geanimeerd met haar buiten zitten praten. Wat een leuke vrouw is dit toch. Ik stelde zelf maar weer de kamervraag. Ik moest warempel als bij de tandarts met een nummertje op de bank op mijn beurt wachten. Dat was nog een kwartiertje keuvelen met Diane voordat we aan de beurt waren. Wat vervolgens op de kamer gebeurde beschouw ik als een van de beste sessies die ik het afgelopen jaar heb gehad. Wat is Nadia een heerlijke GFE-vrouw. Ze is wat ouder maar weet verdomde goed wat mannen lekker vinden en ze speelt perfekt op alle lichaamstaal in. Het uur vloog om, wat zeg ik, we zijn zeker 5 kwartier op de kamer geweest. Na afloop loopt ze met de arm om je heen weer terug naar de bar en zorgt er voor dat je in alle opzichten een fijn gevoel hebt. Klasse!!
    Laatst gewijzigd door Scrotum; 10 mei 2015 om 22:57 Reden: Verkeerde naam

  22. Onderstaande leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (26 juli 2015)

  23. #15
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    17 oktober 2021 @ 06:49
    Locatie
    vlak over de grens, NRW
    Berichten
    174
    Discussies
    8
    Thanks
    39
    Thanked
    204 in 90 posts

    Standaard

    Erg vriendelijke, vrolijke en aardige dame - Nederlandse meisje at it’s best! Betoverend glimlach en mooie geklets, ook mijn onvoldoende Nederlandse gramatica en uitspraak tolereerend. (Ik heb altijd problemen met de klinkers: „n-ui-ken“ in plaats van „n-eu-ken“ etc.)

    Op de kamer spontan en gevoelig. Hooge ambachtilijke vaardigheiden op en sympathieke manier presenteert.

  24. Onderstaande leden hebben Efendi bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (16 mei 2015)

  25. #16
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Lang niet meer met haar een kamer gedeeld, maar gisteren toch weer een even samen geweest. Nadia blijft een toppertje !

  26. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zondag 24 mei 2015

    Twee weken geleden last minute naar YY gereden, vanwege het mooie weer.

    Onverwacht enkele oud bekende beertjes ontmoet, al heel lang niet gezien.
    Verrassend om na lange tijd weer bij te praten met R7, Dupke, L74 en T.
    In gezelschap van diverse schrijfbeertjes, leuk om die ook 'ns te zien

    In de avond tegen Nadia aangelopen, al vaker gezien en gesproken.
    Daar bleef het tot nu toe bij, maar vond het tijd om dat te veranderen.
    In de bar lekkere tongzoenen, die een kamergang bezegelden

    Aldaar een sessie met uitsluitend wederzijdse orale verwennerij.
    Lang tongzoenen en sabbelen aan Nadia's borsten en mosseltje.
    Daarna de rollen omgedraaid, HM in de kussens met mooi uitzicht.

    Langdurig natte blaaspartij, sessie laten doorlopen naar 3 kwartier.
    Op verzoek FT in Nadia's gulzig mondje, doet ze graag voor je

    Heb haar een welverdiende E 100,- gegeven, want het was top.
    HM kan bovenstaande positieve berichten volledig bevestigen !
    Founding Member

  27. Onderstaande 5 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 juni 2015),lekkersfan (26 juli 2015),RAUL7 ( 7 juni 2015),Sjeufke (25 juli 2015),yylover ( 7 juni 2015)

  28. #18
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Gisteren aan de beurt geweest, wat een geweldige topvrouw, ik heb niet vel toe te voegen aan voorgaande, maar nummer 1 in top 10 aller tijden. Ik heb het nog nooit zo goed gehad !
    GFE, maar dan met een enorme partij ervaring, voelt mij heerlijk aan, en tongen en pijpen echt subliem!

  29. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 juli 2015)

  30. #19
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Heb er de afgelopen nacht een paar uur van liggen draaien, kreeg de ervaring met haar niet uit mijn hoofd, wat een ontzettende goede ervaring heb ik met haar gehad, dat valt niet meer te verbeteren denk ik , herhalingsgevaar is 100 %. Beter dan zij tongzoent heb ik het privé nooit gehad, echt alsof je met een heel goede vriendin lekker ligt te vrijen. En dan te bedenken dat ik de blowjob met condoom gehad heb ( doe ik altijd als ik voor het eerst bij een dame ben). Ben wel heel benieuwd hoe veel lekkerder het dan nog is zonder condoom, lees dat dame ft doet, dus dat gaat zeker gebeuren. Iemand enig idee wat het week-ritme van deze dame is ( als ze dat heeft) ? voorlopig ga ik nergens anders meer heen, wat een mirakel.

  31. #20
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Nadia is gewoon met grote regelmaat in YinYang te bewonderen. Het is niet meer de jongste en ook geen fotomodel, maar over kamerbezoeken heeft zij nooit te klagen. Het kan bij haar gebeuren dat je in de wachtkamer moet aansluiten, want soms staan de mannen in rijen van drie opgesteld. Ik roep het al jaren: de Roemeense youngsters (lees jagertjes) kunnen héél véél van Nadia leren.

  32. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (26 juli 2015)

  33. #21
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Nadia heeft maandag en dinsdags vrij. De laatste tijd neemt ze toch regelmatig nog een dagje erbij, maar normaal is ze er wel in het weekend

  34. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (26 juli 2015)

  35. #22
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Nadia werkt zeker op wo, do, vr. zat.
    Soms ook op zo. laatste twee weken niet, vandaag alleen overdag.

  36. Onderstaande leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (26 juli 2015)

  37. #23
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Ik ben blij dat er de laatste tijd de loftrompet wordt afgestoken voor deze werkelijk heel goede, lieve, vrolijke en professionele vrouw. Die loftrompet verdient ze ook!

    Nadia is de 40 ruim gepasseerd maar heeft een heerlijk lijf, zoent als de beste en als je er ooit van heb gefantaseerd om met je appetijtelijke buurvrouw van bil te gaan dan is nu je kans om dit te doen met Nadia als de buurvrouw. Nadia is een vlotte prater en voordat je het weet ben je met haar over van alles en nog wat aan het converseren. Gisteren toe ik bij haar was, was dat behoorlijk persoonlijk (van beide kanten).

    Het is al eerder gememoreerd maar Nadia is een geweldige zoener en ze pijpt als de allerbeste. En na het neuken laat ze de lul gerust nog minuten in haar lekkere kutje zitten en geeft ze je nog volle aandacht met kussen en strelen etc.

    Gisteren was ik 5 kwartier met haar op een kamer. De tijd vloog werkelijk voorbij. Ik hoefde maar een uur af te rekenen.

    Na afloop geeft ze me altijd een hand of een arm om me heen op de weg naar de kleedkamers en de bar.

    Nadia is mijn muze van de Yin Yang.

  38. Onderstaande 4 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 juli 2015),Bluebear (26 juli 2015),lekkersfan (26 juli 2015),yylover (26 juli 2015)

  39. #24
    Geregistreerd
    24 december 2014
    Last Online
    13 oktober 2021 @ 20:44
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Cool

    Nu een paar keer bij Nadia geweest. Als het niet een eis is een jonkie te hebben maar wel een GFE, dan ben je na 1x verkocht. Ze is idd niet de jongste, maar ze ziet er stuk jonger uit dan ze is. Blond, goed figuur, gewoon 100% NL. Ze geeft je een hele intieme tijd waarbij ze je het gevoel geeft met je naar huis te willen.

    Ik heb gemerkt dat ze geen klokkijkster is. Zowel de pre- als andere aftersales zijn dik in orde. Ze investeerd hierin ruim en dat werkt. Nadeel is dat ze soms wel erg populair is, ik heb wel eens ernaast gegrepen.

    Ik maak geen gebruik van extra's, daar kan ik niets over vertellen.

    In de regel werkt ze van wo&do in de middag en avond. Vr&za de hele dag/nacht. De helft van de zondagen en dan de middag en avond.

  40. Onderstaande 5 leden hebben russel5 bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (31 augustus 2015),Kwakje ( 8 oktober 2015),laplagne (30 augustus 2015),Rudiw (18 september 2015),yylover (30 augustus 2015)

  41. #25
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Gisteren ook weer met haar gekamerd. laatste keer was in 2012. Ik zag haar in de bar, sprak haar aan en ze herkende me nog.
    Wat is het toch een heerlijke, lieve en spontane dame.
    Ze weet haar klanten heel goed te plezieren, zowel voor als na de kamergang.

  42. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan ( 7 oktober 2015),yylover ( 2 oktober 2015)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.

  FKK Artemis 468*60