Bekijk resultaten enquête: Welke entreeprijs is "normaal" voor een saunaclub ?

Aantal stemmers
117. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • 30 euro

    9 7,69%
  • 35 euro

    15 12,82%
  • 50 euro

    71 60,68%
  • 60 euro

    1 0,85%
  • 65 euro

    0 0%
  • 70 euro

    0 0%
  • Prijs is niet zo belangrijk, het gaat om totaalpakket

    18 15,38%
  • Anders, nl.....

    3 2,56%
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 85
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Entreeprijzen in Saunaclubs

    Er zijn onderhand heel wat verschillende entreeprijzen en prijsformules bedacht door de saunaclubs.
    Mijn vraag is of jullie je door bepaalde prijsacties laten verleiden ? Of dat bepaalde prijzen toch wel afhankelijk zijn van datgene wat een club aan te bieden heeft.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    De entreeprijs is maar een klein onderdeel van het totaalbedrag wat je op een dag uitgeeft. Meestal is de prijs rond de 50,--. Maakt mij niet zoveel uit of dat nu 15,-- meer of minder is.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Van alles wat...

    Ik vind € 50,-- entree normaliter 'n prima prijs.
    Is denk ik ook 'n beetje te doen gebruikelijk.
    Frisdrankjes en zo zijn dan inbegrepen.
    Bij lagere prijzen dien je daar meestal -fors- voor bij te betalen, of liggen de (h)uurprijzen wat hoger, of zijn de standaardsessies korter.

    Bij de ene club krijg je als varkens je voer voorgeschoteld, bij een andere staat een keurig buffet, een zelfservice bakplaat of BBQ klaar.

    Kleinere clubs zonder al te veel fasciliteiten hanteren vaak dezelfde "standaard" prijzen als de grotere clubs met (soms te?) uitgebreide voorzieningen, door de grotere aantallen bezoekers worden zo de kosten gecompenseerd, denk ik als simpele geest.

    Er zijn uiteraard ook uitzonderingen, in de regio Frankfurt nemen World en Palace wat hogere inkom.
    Bernd's ligt ook hoger, maar dat compenseert weer met de uitgebreidere all-in sessies, geen "extra" gezeur dus.
    Zeus hanteert geen entree, maar dan wordt je op de sessies afgerekend, wat dan alsnog weer flink op kan lopen als je flink ..

    Er is niet een uniforme wensprijs te bepalen denk ik dus....?

    Enkele -overigens steeds meer- clubs hanteren happy hour of daluren prijzen, en dan kan het soms handig zijn eventjes te wachten, zoals bij Freude bijvoorbeeld.:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    O ja, bij aankomst was Silvester een paar minuutjes te vroeg voor het avontarief, zo slim als hij is dus even 3 minuutjes gewacht alvorens op het belletje te drukken....
    De thekenfrau zal zich wel afgevraagd hebben waarom Silvester met zo'n brede grijns voor haar stond...
    Welnu, ik had snel uitgerekend dat ik met 3 minuten wachten € 300,-- per uur verdiend had...!!
    O ja, en dan nog de partytreffs met 1 vaste prijs, hoewel ook daar wat lokprijzen en/of verschillende spelregels gehanteerd gaan worden.
    Laatst gewijzigd door Silvester; 7 juni 2008 om 13:59
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  4. #4
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Persoonlijk vindt ik 50 Euro wel een mooi bedrag. Let wel, dit is mijn persoonlijke mening en heeft ook te maken met mijn dagindeling. Het bedrag hoeft van mij niet meer te worden.

    Ik laat mij overigens niet leiden door de entreeprijs, eerder door de daar aanwezige dame(s). Ik vindt ook niet dat de prijs afhankelijk moet zijn aan bijvoorbeeld de inrichting van de club. Het mag wel natuurlijk, maar dat is aan de club. Gezonde concurrentie, als een club een hogere prijs wil omdat ZIJ vinden dat ze mooier zijn, kunnen ze dat gerust proberen, wij zijn er tenslotte zelf bij. Ik maak zelf wel uit waar ik mijn 50 Euries deponeer.

    En primair ga ik toch nog steeds voor de dames, en niet om bijvoorbeeld in een jacuzzi te liggen. Dat is wellicht een leuke bijkomstigheid, maar voor mij niet van primair belang.

    For what it's worth.

  5. #5
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard 50 euro is prima

    Ik vind 50 euro een prima bedrag.
    Als je de prijzen in een saunaclub vergelijkt met bv. een bar in België......
    Daar ben je al 50 euro kwijt aan een picolootje, dat dan binnen de 10 minuten al leeg is. Wil je dan ook nog met de dame op de kamer, betaal je al gauw 150 euro voor een half uurtje.
    Dus lang leve de saunaclubs

  6. #6
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het is eigenlijk meer een prijs/kwaliteitsverhouding.

    50 euro is geen bezwaar, dan moet er alleen wel aan een paar voorwaarde voldaan worden:

    goede dames
    goed eten
    goede ontspanningmogelijkheden(sauna, whirlpool, mooie tuin etc)
    goede atmosfeer(vriendelijke bediening, goede sfeer onder de dames)
    hygiene

    Als ik kijk hoeveel een bezoekje totaal kost met tijd en reiskosten erbij dan is die 10 euro verwaarloosbaar. Iets wat de dames bij LR nooit snapte als ik geen belangstelling had voor de 5 euro korting. Procentueel gezien gaan de brandstofkosten tegenwoordig per week harder omhoog

  7. #7
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ligt dan meer aan de bezoek frequentie en dan ben ik nog wel es huiverig om een bedrag aan te geven .

    Als de entree €50 - €70 is op zich geen prob mee maar als je even kort voorbij wilt komen is het wel erg veel!

    Ik doel dus even binnenwippen zonder overmatig drank gebruik en erg weinig eten !

    Dan is het veel geld , maar blijf je een hele dag dan heeft het wel effect je eet meer, gelijk de drank je 'zuipt' je klem :thefinger.

    Ik persoonlijk zou daar graag een ander systeem voor zien, met meer mogelijkheden.

    Blijf je kort dan betaal je een X € bedrag en lang gewoon de ' € hoofdprijs' niks mis mee :wink:.

    Voor mij heeft het ook met de afstand te doen minimaal 250km voor dichtsbijzijnde saunaclub en mijn favo hof op dit moment een goede 365km enkele reis .

    Groet,

    De Cock.

    Groet,

    De Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  8. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De meeste 'grote' clubs (GT, PHG, VV en YY) rekenen 50 EUR, een mooi bedrag. Voor kleinere clubs (LR bijv) vind ik 50 EUR eigenlijk te veel voor wat er geboden wordt, tov de grotere clubs.

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    50 € ist der übliche Eintrittspreis in den niederrheinischen Clubs, wer da nach oben abweichen will, muss schon Besonderes bieten. Sicher würden einige Clubs gerne die Preise erhöhen, es traut sich aber niemand, der erste zu sein...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Logisch dat iedereen 50 euro als meeste aanvinkt, dat zijn we nl. gewend om te betalen. Maar als we naar Frankfurt of naar Bernds gaan leggen we ook 60-70 euro neer als entreeprijs en soms zonder dat we er iets voor terug krijgen. Zouden we bij een lagere entreeprijs meer willen betalen voor de dames mits de service natuurlijk dat toelaat?
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    ... Zouden we bij een lagere entreeprijs meer willen betalen voor de dames mits de service natuurlijk dat toelaat?
    Nee. Uiteindelijk kijk ik naar wat ik per dag in een club uitgeef. Als ik lagere entree heb en meer aan de dames kwijt ben, is dat voor mij nadelig. Voor andere beren kan dat anders liggen, natuurlijk.

    (Is overigens een van de redenen dat ik niet naar Frankfurt ga. Meer reiskosten. Zowel entree, als dames duurder (50/half uur, toch?), en al met al niet beter dan in NRW).

  12. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Ben altijd een beetje huiverig voor enquetes waarin we de ´speelkaarten´ van onze bestedings-beslissingen bloot op tafel leggen.
    Als bijvoorbeeld uit enquetes blijkt dat een grote groep mensen best wel bereid zou zijn 100 Euro entree te betalen, ga er dan maar gerust vanuit dat entreeprijzen binnen no time gaan stijgen....

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ben altijd een beetje huiverig voor enquetes waarin we de ´speelkaarten´ van onze bestedings-beslissingen bloot op tafel leggen.
    Als bijvoorbeeld uit enquetes blijkt dat een grote groep mensen best wel bereid zou zijn 100 Euro entree te betalen, ga er dan maar gerust vanuit dat entreeprijzen binnen no time gaan stijgen....
    Het ging mij om het volgende :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    De entree is nu weer verhoogd van € 25.- naar € 30.- (doorlopend, zonder eventueel happy hour)

    Jammer, men had aangekondigd huidige prijsbeleid te willen handhaven tot september. Dit ongestructureerde prijsbeleid ervaar ik niet echt als positief, hoewel ook € 30.- voor deze club zonder meer reëel is, maar ik hou gewoon niet van die flauwe verassingen telkens.

    Kamertarief is nog wel steeds € 40.- per half uur.
    Daarin zie je dat de entreeprijs misschien ook wel wordt meegewogen in de beslissing om naar een saunaclub te gaan. Net als het voordeel dat gehaald kon worden door even lid te worden van youppie.net Of de kortingsbonnen van Golden Time en Living Room. Of de goedkopere entree voor ijsberen die vroeg opstaan in YinYang, Fun Garden ....
    Daarnaast heb je ook wel clubs die geen of lagere entree vragen maar dat verwerken in kamerprijzen.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Het ging mij om het volgende :



    Daarin zie je dat de entreeprijs misschien ook wel wordt meegewogen in de beslissing om naar een saunaclub te gaan. Net als het voordeel dat gehaald kon worden door even lid te worden van youppie.net Of de kortingsbonnen van Golden Time en Living Room. Of de goedkopere entree voor ijsberen die vroeg opstaan in YinYang, Fun Garden ....
    Daarnaast heb je ook wel clubs die geen of lagere entree vragen maar dat verwerken in kamerprijzen.

    :wink:

    Een voordeel genieten zegt niets over het gedrag zonder dit voordeel. De kortingskaarten die we met zijn allen ontvangen is een leuk cadeau aan ons en niet een bepalende factor voor clubbezoek.
    Er wordt echter hier niet gestemd op of een bepaalde korting ijsberen over de drempel trekt die anders niet zouden gaan.
    Hetgene waar op gestemd wordt is "Welke entreeprijs is "normaal" voor een saunaclub ?". Clubleidingen lezen mee en ik kan me goed voorstellen dat ze de uitslag van deze type enquetes interessant vinden.

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Een voordeel genieten zegt niets over het gedrag zonder dit voordeel. De kortingskaarten die we met zijn allen ontvangen is een leuk cadeau aan ons en niet een bepalende factor voor clubbezoek.
    Er wordt echter hier niet gestemd op of een bepaalde korting ijsberen over de drempel trekt die anders niet zouden gaan.
    Hetgene waar op gestemd wordt is "Welke entreeprijs is "normaal" voor een saunaclub ?". Clubleidingen lezen mee en ik kan me goed voorstellen dat ze de uitslag van deze type enquetes interessant vinden.

    Dat klopt wel.
    Maar ik vind die prijzen ook wel interessant.
    Maar ik denk dat het uiteindelijk hierop zal uitdraaien :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Nee. Uiteindelijk kijk ik naar wat ik per dag in een club uitgeef. Als ik lagere entree heb en meer aan de dames kwijt ben, is dat voor mij nadelig. Voor andere beren kan dat anders liggen, natuurlijk.

    (Is overigens een van de redenen dat ik niet naar Frankfurt ga. Meer reiskosten. Zowel entree, als dames duurder (50/half uur, toch?), en al met al niet beter dan in NRW).
    Maar er zal nog wel een vervolg enquete komen want over prijzen en budgetten valt genoeg te vragen en te praten. Zie ook één van jou eerdere pogingen

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #16
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Enerzijds heb je natuurlijk de marktwerking. Naar mate er steeds mee clubs bij komen zal men iets moeten bieden. Dit kan of door meer service te bieden of door met de entree te spelen (of een combinatie). Gezien de concurrentie zie ik de clubs de entree zo snel nog niet verhogen.

    Voor 50 Euro krijgt de ijsbeer echter wel wat geboden. Indien men er een hele dag verblijft dan kan men toch al gauw 3 maaltijden nuttigen en diverse consumpties achterover slaan. Gekoppeld met andere faciliteiten zoals sauna's, zwembaden, voetbal op tv etc etc denk ik dat dit niet veel geld is. Handdoeken, beddegoed moet immers ook gewassen worden. Ijsberen schijnen ook waarde te hechten aan schone tafels, toiletten en douches. Dat dit niet vanzelf gebeurt moge duidelijk zijn.

    Uiteraard zijn er uitzonderingen. Persoonlijk vind ik de 70 Euro van BSH aan de hoge kant. Ongeacht het feit dat daar een doorlopend buffet is.

    Samenvattend kan ik dus stellen dat ik 50 Euro een mooie entree prijs vind.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  17. #17
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    OK duidelijk en niet .

    Waar het dus weer gewoon op neer komt is het bestedingspatroon!

    Hij die het breed heeft etc.

    Als je een maal komt en flink de beest uithangt maakt de entree geen RUK uit!

    Maar wil je vaker komen (doel op de club) dan is zelfs €50,- of meer teveel.

    Het is niet simpel dit even uit te breiden of aan te passen, is toch wel gecompliceerder .

    Groet,

    De Cock.

    @ Uurtje: je bedoelt weet ik BSC, is ook idd vrij hoog (te). Maar is ook wel iets anders als die buitegewoon grote clubs .
    ik zou daar graag vaker willen komen maar die entree houd me dan toch tegen, ik kan zeg niet even een uurtje binnen wippen, dan drink en eet je echt NIKS ......... Helaas!
    Laatst gewijzigd door De Cock; 8 juni 2008 om 17:49 Reden: doel op de club!
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  18. #18
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Als Jan iets vind van de entreeprijzen, dan is het dat ze zeeeer schappelijk zijn. Zeker wanneer je het vergelijkt met een privehuis, waar 1 Euro/minuut aan kamerhuur gerekend word. Ben je dus meer kwijt aan kamerhuur als dat de entree voor een dagje saunaclub kost, met het verschil dat je na een uur weer buiten staat, en slechts met 1 dame bezig bent geweest.

    Wat betreft erotische speeltuinen (sauna/fkk clubs, parenclubs) houd Jan de volgende regel aan: zolang het minder is dan c.a. 15 Euro per uur dat Jan aanwezig is, dan heeft hij daar geen problemen mee. Mits er ook voldoende erotisch vetier aanwezig is, en de versnaperingen (drankjes, eten) bij de prijs inbegrepen zijn. Ook verwacht je voor die prijs dat je je tussendoor even kan ontspannen in een sauna, jacuzzi, o.i.d. Belangrijkste blijft de prijs/kwaliteit. Waarbij Jan wel even op wil merken dat hij naast de 15 Euro/uur verhouding ook een bovengrens van 80 - 90 Euro aanhoud. Jan is natuurlijk niet bereid om bij een verblijf van 8 uur 120 Euro aan entree op te hoesten. Tenzij de erotische activiteiten bij de prijs inbegrepen zijn (partytreff).

    Aldus,
    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

  19. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock Bekijk bericht
    OK duidelijk en niet .

    Waar het dus weer gewoon op neer komt is het bestedingspatroon!

    Hij die het breed heeft etc.

    Als je een maal komt en flink de beest uithangt maakt de entree geen RUK uit!

    Maar wil je vaker komen (doel op de club) dan is zelfs €50,- of meer teveel.

    Het is niet simpel dit even uit te breiden of aan te passen, is toch wel gecompliceerder .

    Groet,

    De Cock.

    @ Uurtje: je bedoelt weet ik BSC, is ook idd vrij hoog (te). Maar is ook wel iets anders als die buitegewoon grote clubs .
    ik zou daar graag vaker willen komen maar die entree houd me dan toch tegen, ik kan zeg niet even een uurtje binnen wippen, dan drink en eet je echt NIKS ......... Helaas!

    Volgens mij is het wel zo dat er bij Ome Bernd geschonken wordt. Weet niet het sporadisch is maar heb het wel eens gezien. Maar goed, daar heb je alleen wat aan als je in Hotel Leuter, sorry Reuter, blijft pitten.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  20. #20
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Volgens mij is het wel zo dat er bij Ome Bernd geschonken wordt. Weet niet het sporadisch is maar heb het wel eens gezien. Maar goed, daar heb je alleen wat aan als je in Hotel Leuter, sorry Reuter, blijft pitten.
    Ja, klopt maar ook dat kost ze (je) de kop niet, maar is wel idd een toevoeging.

    Over de prijs val ik niet direct, alleen als ik vaker wil komen vind ik dat een struikelblok worden, bedoel meerdere keren per week ff voorbij wippen.

    Maar Hennef HOF is voor mij gewoon iets speciaals.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  21. #21
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    prijzen zijn meestal 50,= en dat is mijns inziens ook wel oke, echter als ik zeker weet dat je voor bijvoorbeeld 75,= entree een club heb met mooiere en betere vrouwen ook goed, maar er zijn helaas ook clubs (vooral de kleinere) die ik met 30,= nog te duur vind, zou wel leuk zijn als clubs vaste bezoekers die b.v. 10x geweest zijn 2 vrijkaartjes geven dan ga je toch vaker naar zo'n club
    de hoeren lusten er wel pap van

  22. #22
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    ... zou wel leuk zijn als clubs vaste bezoekers die b.v. 10x geweest zijn 2 vrijkaartjes geven dan ga je toch vaker naar zo'n club

    Blue Note heeft een dergelijke formule, 10 bezoekjes = 1 vrijkaart.

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  23. #23
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Blue Note heeft een dergelijke formule, 10 bezoekjes = 1 vrijkaart.

    :wink:
    sorry maar van deze club heb ik nog nooit gehoord, waar ligt deze.
    de hoeren lusten er wel pap van

  24. #24
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @Facial: als je de zoek knop gebruikt kom je al snel hier uit: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ight=blue+note

  25. #25
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    sorry maar van deze club heb ik nog nooit gehoord, waar ligt deze.
    Goed bewaard geheim waar een aantal beren liever geen reklame mee maken.
    Randy, je wordt dus bedankt!:angryfire

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.

Babylon 468*60