Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 33 van 33
  1. #26
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Heerlijke meid, was top op de kamer. Kan ook heerlijk masseren.

  2. #27
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    Gisteren @ 10:46
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    ...... und heute ist sie im LR aufgetaucht (vor der Theke)

  3. #28
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    26 april 2024 @ 11:19
    Berichten
    248
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 4 posts

    Cool Kim

    Maandagnamiddag was het ongelooflijk kalm bij yy. In eerste instantie waren er 'amper' 10-12 dames aanwezig, en dan nog meestal van het Hongaarse jagerskamp... later werd het toch wat drukker.
    Ik was daar met een 'nieuwe' saunabeer, die ik gelukkig toch wel kon overtuigen, dat dit een uitzonderlijke situatie was (dat hoop ik dan toch tenminste!).
    Na een heerlijk uitgebreide sessie met mijn vaste dametje, die jammer genoeg tegen 18.30u naar huis vertrok, ging ik samen met Kater op zoek naar een tweede kandidate.
    Hij vond zijn gading al meteen bij Veronica. Ikzelf liep iets langer rond en uiteindelijk viel mijn keuze op Kim, die me al een paar keer was opgevallen, toen ze lekker pittig door de zaak paradeerde.
    Ik heb het mij zeker niet moeten beklagen. Al van in het begin aan de toog, was zij zeer aangenaam gezelschap. Vriendelijk, open, heel knap met een hagelwit gebit en ogen om in te verdrinken. Op de kamer ontpopte ze zich ook tot een hevig dingetje.
    Ik had me eerst even opgefrist onder de douche en toen ik me op het bed neergelegd had, ontdeed ze zich verleidelijk van haar zwart wit setje.
    Een zijdezacht geschoren poesje kwam tevoorschijn, een prachtig stelletje tietjes, kortom het zag er uitermate lekker uit!
    Rond haar middel had Kim een kettinkje aan wat nog maar eens haar superlijntje accentueerde.
    Ze duwde me achterover op mijn rug, kwam vervolgens uitdagend over me heen zitten en begon verkennend te zoenen. Haar tongetje piepte nu en dan door haar lippen heen en haar kussen werden langzaam aan intenser en dieper. Af en toe stopte ze en kwam met haar lijfje wat verder omhoog om me de kans te geven haar borstjes te kussen en zachtjes op haar tepeltjes te knabbelen. Hmmm ... het leven kan leuk zijn.
    Na een tijdje liet ze zich wat afzakken en begon ze met een zachte pijpbeurt. Ik liet het me allemaal rustig welgevallen... Toen ze zich meer opzij begon te manoevreren en met haar slanke billetjes langzaam maar zeker in richting van mijn hoofd bewoog, had ik de boodschap snel begrepen. Ik vroeg of ze graag wou gelikt worden en twee seconden later lagen we in 69 houding over elkaar. Een schattig nauw poesje blikte me aan. Hoewel ik het natuurlijk wel beter weet, leek ze nog zo ontzettend onschuldig ...
    Vol overgave storte ik me op dit lekkernijtje (en dat was het ook!). Al snel begonnen tekenen van harentwege erop te wijzen, dat mijn handelingen bij haar effect hadden. Telkens als het 'te fijn' werd, trok ze zich zelf een beetje weg van mijn gretige tong, wat er op wees, dat ze liever niet direct klaarkwam. Dit respecteerde ik uiteraard en ik begon dan terug zachtjes verder te likken. Na toch wel een hele tijd genoten te hebben, draaide ze zich terug om en ging ze terug over me heen liggen om nog wat te zoenen.
    Toen ging het rubberen jasje erover met een heel handig gebaar en langzaam maar zeker liet ze zich over me heen zakken.
    Na een cowgirl en missionaris, nog even in doggy en zo ook deze sessie tot een spetterend einde gebracht.
    Boe boe... dit jonge geweld was een prachtige afsluiter van een lekker relaxte namiddag.
    Bij een volgende gelegenheid zou ik geen 'Nee' zeggen tegen dit knap kind. Maar ik ken mezelf, er zijn nog zoveel mooie dametjes te ontdekken...
    En dan is er ook nog steeds mijn 'vaste schatje', waar er toch nog geen één aan kan tippen...

    Bootyfan
    Laatst gewijzigd door bootyfan; 21 april 2009 om 09:36

  4. #29
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Ze is ook gesignaleerd in Living Room.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #30
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ze is ook gesignaleerd in Living Room.
    Klopt. Heb haar daar een 2 weken geleden op vrijdag ook getroffen.

  6. #31
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Leider ist Julia nicht mehr in der Villa. Für sachdienliche Hinweise über ihr neues Betätigungsfeld.... :D
    Nur für Manni1A verrate ich, wo Kimberly jetzt arbeitet:

    => PHG!

    Ich glaube, das ist sie auch:

    => Kimberly ( ex PHG, GT )
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #32
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Wat een kanjer, super GFE en super service. Het bewijs dat uitzonderingen de regel bevestingen als het om Duitse meisjes gaat

    Samen met haar vriendin Suan(??) nu dus in GT te bewonderen.
    Was gisteren weer in GT. Nog steeds de positieve uitzondering op de regel waar het mooie(!), jonge(!) Duitse meisjes betreft (zie voor de "regel" Nadine/Nadien in GT).

    @mod: kan dus naar GT, of nog ff wachten?

  8. #33
    Geregistreerd
    5 februari 2009
    Last Online
    5 augustus 2022 @ 22:56
    Berichten
    96
    Discussies
    12
    Thanks
    17
    Thanked
    38 in 17 posts

    Standaard

    Vanavond ook om elf uur met Kim, zo zei ze, de hut ingewipt.

    In de kino, waar ik me niet zo gauw laat verleiden, kwam ze pardoes naast me liggen en vertelde mij dat ze negentien lentes op de klok had staan. Ik zei dat ze er ouder uitzag, een uitspraak die het over het algemeen niet goed doet bij meisjes, maar ze trok het met een gemaakt glimlachje.

    Omdat ik het prima naar mijn zin had met m'n Beck's Ice en om half elf pas was binnengekomen was ik nog niet echt in de sfeer om een ruggeprik uit te delen. Echter, ze vond het best en bleef zeker een half uur kroelen en voelen. Wat liggen giechelen en grappen over TV en sterrenbeelden vond ik het welletjes. Toen moest het er maar van komen vond ik. M'n sigaretten waren trouwens op en ik moest toch naar de kastjes voor nieuwe...

    Eenmaal in het hutje, waar best wat meer sfeer in aangebracht mag worden zag ik haar mooie lichaam. Na mijn sigaret, begon ze te klagen over iets van pijn in haar rug en dus liep ik bewust in de val. Met mijn handen geprobeerd de pijn te verzachten met een korte massage, maar dat hielp niet echt liet ze eerlijk weten. Dan maar een ruggeprik dacht ik.

    Ze kan tijdens de daad fenomenaal faken en ik vond het best te doen. Naderhand poetste ze me helemaal proper en ik greep alvast naar m'n slippers om nog wat te kapen in de bar. Resume: Fantastische, prijzige vrouw die zeker al even meedraait in het gilde. Heerlijk bedspel met voldoende tactieken. Herhaling?: Tuurlijk niet, daarvoor lopen er mij teveel rond.

    Kouwe groeten, P.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

Freude 468*60   Babylon 468*60