Haarkleur/-lengte : bruin, lang
Lengte dame : 1,70m
Postuur/Cupmaat : slank b-cup echt
Nationaliteit/Taal : Russische, Engels
Leeftijd : ca. 24
Tatoeages/Piercings : ja
Service: fmc, nmc, massage
Voordelen: zeer schone dame en kamer qua hygiene!
Nadelen: zakelijk type, let erg op tijd
Tijdsduur : 15 minuten
Prijs : 50,00 Euro
Extra’s bij het bezoek:

Rond middernacht struinden enkele leden van Hookers.nl het Zandpad af en werd deze prachtige slanke zonnebank gebruinde dame door o.a. mijzelf besproken. Dat ze mij triggerde, maar iets in mij zei: niet doen.... en omdat er nog geen recensies waren ik het zonde van mijn geld vond om het te proberen daar mijn 6e zintuig meestal goed is.

Nou dat liet Extince niet onberoerd en haalde 50 Euro tevoorschijn en zei, jij gaat die dame bezoeken en ik wil je ervaring lezen in een recensie. Bij deze dus

Wimwim duwde mij de plank op en Isabella (zo bleek deze spetter te heten) moest al lachen. Isabella is Russische, heeft prachtige mysterieuze katachtige ogen, een superstrak gebruind lichaam, met een b-cupje en alles puur natuur. Heerlijke lange benen en een geweldig rond maar strak kontje.

50 Euro voor standaard behandeling van neuken en pijpen. Dame is erg op hygiene gesteld en dat staat mij ook aan, kamer en badkamer waren kraakhelder! En Isabella rook heerlijk en had haar lichaam ook in de puntjes verzorgd.

De aanwezige airco werd aangezet en daar gingen we dan, op het bed aangekomen begon Isabella mij te pijpen, met haar geweldige lichaam naar mij toe zodat ik haar kon strelen, en ook teaserig over langs haar kutje kon gaan. Pijpen was ok, maar ik had geen spanning vantevoren kunnen opbouwen waardoor mijn mannelijkheid niet echt in topvorm was, toen Isabella dat welliswaar op een lieve manier bevestigde was dat geen stimulans tot groter worden

Ik gaf haar aan dat het goed zou komen en vroeg haar met mijn tepels te spelen terwijl ik mij aftrok met nog wat poppers erbij en toen ging het al een stuk beter. Gezien de tijd (gaf Isabella aan) moesten we wel overgaan tot neuken wat ik in missionarisstandje wilde om haar gezicht goed te kunnen zien en ik haar ook bij haar lange benen aan de enkels wilde beetpakken om haar goed door te kunnen neuken. Op zich prima, met ook een goede interactie van de dame, maar halverweg kwam toch nog even de mededeling dat de tijd bijna om was, ja dat moet je niet tegen een man in actie zeggen dan slaat alles dood

Uiteindelijk mijzelf kunnen klaartrekken terwijl Isabella mij wat opgeilde en met mijn ballen speelde.

Knappe vriendelijke dame, maar iets te zakelijk en iets te vlak naar mijn smaak.

Mocht zij zich door ontwikkelen dan kom ik er zeker terug want er zit wel potentie in. Ik laat mij graag verrassen door meerdere recensies van deze dame heren! Wie schrijft die blijft toch?

PS; Extince bedankt voor de geste en sponsering!