Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 414
  1. #151
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:06
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    355
    Discussies
    10
    Thanks
    2.885
    Thanked
    594 in 221 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bub Bekijk bericht
    I expected to see Emily the tattooed German girl who worked in aca gold, H7 in LR but she was nowhere to be seen.
    You need binoculars.
    Emily works at Venus in Hamminkeln.

  2. Onderstaande leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 juni 2021)

  3. #152
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:45
    Berichten
    1.843
    Discussies
    8
    Thanks
    9.059
    Thanked
    10.666 in 1.461 posts

    Standaard

    Goed te lezen dat er nog een aantal "glas halfvol" berichten zijn van Bub en uurtje

  4. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (22 juni 2021)

  5. #153
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.575
    Discussies
    270
    Thanks
    26.132
    Thanked
    15.855 in 6.444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bebert Bekijk bericht
    Other nudist clubs in NRW :
    Villa Venus (Duisburg)
    Arabella (Bochum)
    Grimberg (Gelsenkirchen)
    Luderland (Leverkusen)

    FKK is important for me
    But those are RTC without food.

    Food is important for me

  6. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (23 juni 2021)

  7. #154
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.575
    Discussies
    270
    Thanks
    26.132
    Thanked
    15.855 in 6.444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Dat heb je nu eenmaal met veelschrijvers die nooit in een Club komen...
    Voel me nu erg aangesproken

    Laten ze me die prik er maar snel in rammen.

    En nee, niet bij Theo's!

  8. #155
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    ben er al twee keer geweest, vorige week vrijdag en gisteren, echter zal het kort houden, het is drie keer niks...het eten, de line up, de ambiance de bar
    Echter ik heb wel goede hoop, je merkt wel dat het personeel hun best doet, en ik ga ervanuit dat er nog een mooie meute uit het oostblok komen als ze hun papieren rond hebben, althans dat zeggen de aanwezige dvp's zelf
    keep your fingers crossed

  9. Onderstaande 4 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 juni 2021),fg22 (23 juni 2021),mentholbear (23 juni 2021),middagbeer (29 juni 2021)

  10. #156
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Drie keer nix is beetje te veel
    Zondag waren er dames voor elk wat wils
    De sauna was wel te heet , en beetje lang wachten op het eten , en weinig keus wat eten betreft , wel een nieuwe koffiemachine maar daar rij ik geen 250 km voor ,
    En de cola uit de pomp is niet oké , het water daarentegen wel lekker
    Zag dat ollie ook niet echt blij is hoe het gaat met eten
    Beetje salade en patatjes kost toch weinig , maar hun keus is een aardappel in alufolie , das echt niet van deze tijd ,
    40 euro inkom is 20 minder dan ss , maar in ss krijg je wel een andere service .
    Ik vind die lr dames stuk voor stuk lekker , en de service is ook top
    De baas van rg moet alleen nog wel z’n best doen om meer mannen binnen te krijgen en houden , dan komen er vanzelf meer dames , en gaat het vast gezellig worden , hij moet alleen niet weken wachten met verbeteren , anders komt het niet goed

  11. Onderstaande 4 leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 juni 2021),jemame (23 juni 2021),mentholbear (23 juni 2021),uurtje (24 juni 2021)

  12. #157
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.575
    Discussies
    270
    Thanks
    26.132
    Thanked
    15.855 in 6.444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanslatta Bekijk bericht
    het is drie keer niks...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    en beetje lang wachten op het eten , en weinig keus wat eten betreft ,
    En de cola uit de pomp is niet oké
    een aardappel in alufolie , das echt niet van deze tijd ,

    De baas van rg moet alleen nog wel z’n best doen om meer mannen binnen te krijgen en houden , dan komen er vanzelf meer dames , en gaat het vast gezellig worden , hij moet alleen niet weken wachten met verbeteren , anders komt het niet goed
    Dat klinkt me als 3x nix

    Nu is inderdaad de uitgelezen kans om klanten binnen te halen en te binden. Als straks weer andere clubs openen lijkt me dat een stuk lastiger.

  13. #158
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Ik kan bellen , maar misschien is het antwoord ook hier !
    Ik heb Carmen zondag gedaan , maar wil nog wel een keer (-;
    Welke dagen werkt ze ?

  14. #159
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Last Online
    3 januari 2023 @ 10:15
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    23 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    Drie keer nix is beetje te veel
    Zondag waren er dames voor elk wat wils
    De sauna was wel te heet , en beetje lang wachten op het eten , en weinig keus wat eten betreft , wel een nieuwe koffiemachine maar daar rij ik geen 250 km voor ,
    En de cola uit de pomp is niet oké , het water daarentegen wel lekker
    Zag dat ollie ook niet echt blij is hoe het gaat met eten
    Beetje salade en patatjes kost toch weinig , maar hun keus is een aardappel in alufolie , das echt niet van deze tijd ,
    40 euro inkom is 20 minder dan ss , maar in ss krijg je wel een andere service .
    Ik vind die lr dames stuk voor stuk lekker , en de service is ook top
    De baas van rg moet alleen nog wel z’n best doen om meer mannen binnen te krijgen en houden , dan komen er vanzelf meer dames , en gaat het vast gezellig worden , hij moet alleen niet weken wachten met verbeteren , anders komt het niet goed
    Welke club bedoel je met ss ? En met lr dames ? :-)

  15. #160
    Geregistreerd
    20 juni 2021
    Last Online
    6 augustus 2021 @ 04:39
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    63 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spillertwo Bekijk bericht
    Welke club bedoel je met ss ? En met lr dames ? :-)
    SS staat voor sixsense en lr staat voor
    Living Room.

  16. Onderstaande leden hebben Harrynack bedankt voor deze bijdrage:

    Spillertwo (25 juni 2021)

  17. #161
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harrynack Bekijk bericht
    SS staat voor sixsense en lr staat voor
    Living Room.
    en iwab?
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  18. #162
    Geregistreerd
    20 juni 2021
    Last Online
    6 augustus 2021 @ 04:39
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    63 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    en iwab?
    (soldatentaal) betweter. Eigenlijk een acroniem van: ‘Ik weet alles beter.’

    Dus…..

  19. #163
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harrynack Bekijk bericht
    (soldatentaal) betweter. Eigenlijk een acroniem van: ‘Ik weet alles beter.’

    Dus…..
    past precies bij jou
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  20. #164
    Geregistreerd
    20 juni 2021
    Last Online
    6 augustus 2021 @ 04:39
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    63 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    past precies bij jou
    Bedankt voor je opbouwende feedback. Ik moet zeggen dat ik je in real life leuker vindt overkomen.

  21. #165
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:34
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    Erinnert mich an einen Club-Versuch vor 15 oder 16 Jahren. Genau weiß ich es nicht mehr. Der damalige Chef/Betriebsleiter vom Happy Garden hat mit dem damaligen Koch vom Happy Garden (nicht der Metzger) versucht, einen eigenen Club aufzumachen. Mit den damaligen Happy-Frauen und viel Service. Ich hab den Namen und die Stadt schon vergessen. In der ersten Woche kamen viele Happy-Gäste. Dann war ganz schnell Schluss. Es funktionierte einfach fast nichts und die Gäste und Frauen gingen wieder weg. Ende der Geschichte.

  22. #166
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harrynack Bekijk bericht
    Bedankt voor je opbouwende feedback. Ik moet zeggen dat ik je in real life leuker vindt overkomen.
    dat hoor ik wel vaker
    Iedereen kent mij, maar ik ken bijna niemand
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  23. #167
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Erinnert mich an einen Club-Versuch vor 15 oder 16 Jahren. Genau weiß ich es nicht mehr. Der damalige Chef/Betriebsleiter vom Happy Garden hat mit dem damaligen Koch vom Happy Garden (nicht der Metzger) versucht, einen eigenen Club aufzumachen.
    Nanu34, Velbert . Armin, Menno, Marc dazu noch Thekenfrau Sally.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #168
    Geregistreerd
    20 juni 2021
    Last Online
    6 augustus 2021 @ 04:39
    Berichten
    37
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    63 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    dat hoor ik wel vaker
    Iedereen kent mij, maar ik ken bijna niemand
    Volgende keer spreek ik je aan! Kunnen we samen een biertje drinken….

  25. #169
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:34
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nanu34, Velbert . Armin, Menno, Marc dazu noch Thekenfrau Sally.
    Ja. Genau! Das wars. Ich erinnere mich wieder. Danke !

  26. #170
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    1.438
    Discussies
    14
    Thanks
    1.910
    Thanked
    1.927 in 755 posts

    Standaard

    Gisteren als een nette burger het gras gemaaid rondom mijn budgetkasteel en mijn trouwe viervoeter zijn wandeling gegund. Wat doet een budgetbeer dan tijdens een vrije namiddag? Juist, naar een budgetclub gaan.
    Van SS weten we niks meer, GT en LR zijn dood en van BB lees ik niks goed. Diamond in Moers leek me een puik alternatief. Even gebeld of ik binnen mocht met mijn na veel moeite gedownloade vaccinatiecertificaten. Ja dat mocht, edoch slechts vanaf volgende week, twee weken na de laatste prik. Volgende week heb ik geen tijd voor P6 dus dat werd testen. Die chains app heb je voor niks nodig. Gewoon googelen naar het adres van het testcentrum van de plaats waar je naar toe wil en dan kan je met of zonder afspraak passeren. Een afspraak vastgelegd om 17:40 in de Hombergerstrasse in Moers en dan plan B opgesteld. Als ik nou eerst op goed geluk naar het testcentrum van Willich rijd, me daar laat testen en dan naar RG ga moet ik een stuk minder ver rijden en de gemelde aanwezigheid van een aantal LR deernes is verlokkelijk, natuurlijk. Als de wachttijd in Willich te veel opliep kon ik alsnog naar Moers en dan naar Diamond. Als ik geen gebruik maak van mijn afspraak in Moers konden de Duitsers in het slechtste geval Belgie maar weer eens de oorlog verklaren, maar daar hebben ze al twee keer spijt van gehad, dus dat zat wel snor.
    De budget-minivan aldus gestart en Willichwaarts vertrokken. Hadden de Ollanders toch wel net gisteren de A73 afgesloten zeker. Ik vreesde dat de omleiding me via Eindhoven zou leiden. Dat zou een pokkelange omweg zijn en daarom tot aan de kruising A2/N280 gereden, dan oostelijk over de Maasplassen bij Roermond om zo op de A52 uit te komen.
    In de Kreuzstrasse 9 in Willich gaat het testen zonder afspraak bijzonder vlot en om 17:00 stond ik met de nodige administratie bij RG.

    De parking is behoorlijk krap en van buiten ziet de zaak er wat onderkomen uit. Ik werd vriendelijk ontvangen, maar hoewel de gastvrouw vroeg of ik er voor het eerst was kreeg ik toch geen rondleiding. De douches zijn beslist minder netjes dan bij GT of LR maar de kleedkamer is best groot met ruime kastjes. Handig is dat centraal een rij kastjes staan op tafelhoogte zodat je je spullen kunt neerleggen bij het omkleden. Onhandig is het dat de gastvrouw aan alle bezoekers kastjes toekent die vlak naast elkaar liggen en je daardoor in mekaars weg staat.

    Binnen is het nogal een wirwar van gangetjes en het duurde dus even voor ik de indeling in mijn hoofd had. De club geeft absoluut geen gezellige indruk. Buiten staan een aantal tafels en ligbedden die echt wel aan opknapping toe zijn. Er is ook geen mooie tuin of een zwembad.
    Onder een luifel staat een vriendelijke man te BBQ-en. Het vlees is best lekker, inclusief aardappel in de schil met tzatziki maar het saladebuffet is povertjes. De frisdrankverdeler is voor mij OK en in de bar kan je alcohol krijgen. Ik drink niet dus ik weet niet of je voor bier moet betalen.

    Er waren een 10-tal dames aanwezig waarvan er 5 appetijtelijk genoeg waren om Herr Fick te behagen. Dat viel dus wel mee, vooral omdat er weinig beren waren.
    Ik had dus 5 kamergangen van 30' in gedachten waarvan ik er drie 'geconcretiseerd ' heb.

    Melanie kende ik nog van BN. Ze heeft volgens mij haar gebit laten upgraden en dat staat haar goed. Haar service was pico bello, dus mijn avond kon niet meer stuk.

    Nadien ene Sarah leren kennen. Een mooie meid die parmantig haar A cup liet bewonderen. Ze heeft een verleden in de A-straat nabij Brussel-Noord en geeft dus wel een wat gehaaide indruk. Op de kamer zei ze doodleuk dat ze elk ogenblik haar regels kon krijgen en ze daardoor geen beffen toeliet. Dat kon ik wel bergrijpen, maar dat had ze wel tijdens de pre-sales kunnen vermelden. Junker Fick scheen haar echter te bekoren en die heeft dan ook de volledige kamergang in haar bevallige mond doorgebracht.

    In de bar was weinig volk, de muziek stond echter loeihard en een aantal dames en beren gaven wat danspasjes ten beste. Gauw weer naar buiten dus. Aan het buffet dan kennisgemaakt met MILF Carmen. Die bleek bij SS actief geweest te zijn en was heel fier op haar tijdens de lockdown geconstrueerde siliconenboezem. Het resultaat mag er zijn. Het is een mooie grote sportieve meid met ook best wel geslaagde tattoos. Van gezicht is ze minder mooi dan Sarah maar in de kamer was ze subliem.

    Ondertussen was het 22:00 en werd het tijd om huiswaarts te rijden. Ik hou het nu eenmaal nooit langer dan een uur of vier/vijf vol in een club.

    Dus:
    De club an sich biedt geen meerwaarde. Een aantal dames presenteert zich ook niet goed. Melanie bijvoorbeeld is best mooi, maar ze huppelt rond op een soort pantoffels met pluchen pompons die eerder thuishoren in een rusthuis. Hoge hakken met het kontje parmantig achteruit is wat mij betreft toch een must in een bordeel. Keiharde muziek in een bijna lege bar is ook niet echt gezellig te noemen en vooral ... alles geeft een afgeleefde indruk. Kapotte ligstoelen en sofa's zijn echt niet OK.

    Qua budget P6 was het voor 190€ entree inclusief echter wel toppie. Vermits Junker Fick bij de dames letterlijk en figuurlijk in de smaak viel en ze alle drie vroegen of ik voor een meerprijsje mijn nakomelingen in hun mond wilde de vrijheid geven had ik zelf niet bepaald zin in kussen, dus ik weet niet of het in het standaardpakket zit.

    De A73 was weer vrij gegeven en ik kon dus via de kortste weg terug naar mijn budget kasteel.

    Mijn volgende SC-bezoek wordt wellicht toch Diamond of Samya ergens eind juli.

  27. Onderstaande 13 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 juni 2021),Dennis46 (27 juni 2021),Elmo3108 (27 juni 2021),fg22 (28 juni 2021),Firehawk (27 juni 2021),gignnl (27 juni 2021),JonnyFontane (27 juni 2021),Jooploop (27 juni 2021),ju52 (27 juni 2021),Kwakje (27 juni 2021),mentholbear (30 juni 2021),RobOpzoek (27 juni 2021),Shakir (27 juni 2021)

  28. #171
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:06
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    355
    Discussies
    10
    Thanks
    2.885
    Thanked
    594 in 221 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Nadien ene Sarah leren kennen. Een mooie meid die parmantig haar A cup liet bewonderen. Ze heeft een verleden in de A-straat nabij Brussel-Noord en geeft dus wel een wat gehaaide indruk. Op de kamer zei ze doodleuk dat ze elk ogenblik haar regels kon krijgen en ze daardoor geen beffen toeliet. Dat kon ik wel bergrijpen, maar dat had ze wel tijdens de pre-sales kunnen vermelden. Junker Fick scheen haar echter te bekoren en die heeft dan ook de volledige kamergang in haar bevallige mond doorgebracht.
    Sarah is actually a cute mouse, but unfortunately she doesn't play with open cards.

    Me and my colleague have had the same experience.
    We were in the room with her about ten times, no, not together, it doesn't have to be.

    Only in the room did she reveal to us that she was on her day and licking was not possible.
    Had she said that beforehand, everything would have been okay.

  29. Onderstaande 4 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 juni 2021),Herr Fick (27 juni 2021),mentholbear (30 juni 2021),Shakir (27 juni 2021)

  30. #172
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Tot hoe laat is testcentrum open?
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  31. #173
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 20:47
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.936
    Thanked
    5.019 in 2.171 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fg22 Bekijk bericht
    Tot hoe laat is testcentrum open?
    Misschien ff googlen

  32. #174
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 16:36
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.048
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fg22 Bekijk bericht
    Tot hoe laat is testcentrum open?
    Tot sluitingstijd
    Pluk de dag of een bloemetje

  33. Onderstaande 2 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (29 juni 2021),uurtje (28 juni 2021)

  34. #175
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.209
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Sommige ijsberen stellen alleen maar vragen, je kan toch ook een post nalezen g.v.d.

  35. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Poppalarge (28 juni 2021),uurtje (28 juni 2021),Wijze grijze (28 juni 2021)

 

 
Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.

  Living Room 468*60